Doležal přestoupil z Olomouce do Jablonce už nyní

27.01.2014, 20:12
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (188)

Přidat komentář
smazaný uživatel

ti agenti jsou zlo

Reagovat
Gorky

tak jestli nekecá a Olmík dal schválně delší smlouvu než se dohodli tak to chápu...

Reagovat
milan78

každej Švanda má svého Vocilku a tady je navíc vidina osoby Pelty, kterej ho bude sunout do repre a následně do Turecka či Ruska

Reagovat
Gorky

myslíš, že Vrba si do toho nechá kecat jako Žloudek? A ono i s tim Vaňkem se nedá poznat jestli je v tom Pelta však měl těch divnejch nominací vícero....

Reagovat
milan78

věřím, že si do toho kecat nenechá, ale čert nikdy nespí..

Reagovat
smazaný uživatel

Vůbec bych se nedivil kdyby v tom měl prsty Pelta

Reagovat
Gorky

tvl tady už lidi trpěj stihomamem ne vy musíte mít toho Peltu i ve snech

Reagovat
smazaný uživatel

No promiň ale člověk kterej měl problémy s korupcí, ať už je to pelta nebo kdokoliv jinej, tak je u mě peostě odepsanej a nevěřim mu ani nos mezi očima.

Reagovat
Gorky

Já taky neřikám, že mu věřím. Jenže po čemkoliv co se odehraje v našem fotbale se píše jak je to jeho práce... to už je přehnaný...

Reagovat
smazaný uživatel

No tak tahle věc se ho týká osobně jinak bych to nepsal http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-martin-dolezal-prestup-olomouc-jablonec-fyp-/fotbal.aspx?c=A140127_151114_fotbal_pes jak je zde napsáno " Kauza však nakonec dopadne ke spokojenosti všech. Do případu se vložil jablonecký majitel Miroslav Pelta, který je zároveň šéfem českého fotbalu. A opět ukázal, že problémy dokáže řešit. Během dne bylo hotovo.

Reagovat
Gorky

No a co v tom jako vidíš? Jako šéf Jablonce chtěl hráče hned nabídnul jim o nějáký drobný víc, než je v tabulkách a oni ho pustěj....

Reagovat
smazaný uživatel

No vidim v tom Peltu a jak tak vidim tak tenhle náš rozhovor můžeme ukončit protože bysme si tu mohli argumentovat až do večera a stejně bysme se k ničemu nedostali

Reagovat
Gorky

souhlasím každej to vidíme jinak...

Reagovat
smazaný uživatel

Doležal byl podle všeho nabízen více klubům, takže Peltu bych z toho nevinil.

Reagovat
Gorky

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tady je vidět jak kdo věří médiím protože napsáno nebo řečeno mohlo být taky kdekoliv cokoliv.

Reagovat
Gorky

Nebo zas ty v tom vidíš jen to co tam chceš vidět. Sám Chovanec řekl, že pak mluvil s více klubama a nakonec se na podmínkách dohodli s Jabloncem

Reagovat
smazaný uživatel

tohle asi nebude výmysl médií, tvrdili to obě strany nezávisle na sobě.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě mu Pelta dal dobrou nabídku, takže za to vlastně může!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle se to dělá !! A Jablonec to má zadarmo .)

Reagovat
REPLIKATOR

Sigma Doležal

Reagovat
kiciN

držim palce at se mu daří

Reagovat
Messier

pro všechny tři strany

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Nejsem tak úplně obecně proti agentům, ale to co předvádí v Česku je neuvěřitelné. Dle mě by agent měl mimo jiné dbát o hráčovu pohodu a psychiku tím, že když jde o přestupy, nové smlouvy, hostování atp., tak vše perfektně vykomunikuje s kluby a když je to zapotřebí, tak i s médii. To co předvedl pan Chovanec, potažmo Stejskal u Pilaře, to je prostě vrchol neschopnosti a pak ať se diví, že je z nich všem na blití, když za tohle inkasují miliony...

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Jinak tím se nechci zastávat Sigmy, ti, jestli si tam přihodili rok navíc, oproti původní domluvě a spoléhali, že si toho Doležal při podpisu nevšimne, jsou možná ještě nekompetentnější kkti, ale i kdyby to byla pravda, tak to přece agent musí řešit, ne že sigma dozví, že agent nabízí zadara hráče, o kterém si myslí, že mají pod smlouvou do roku 2017...tzn. demence na straně agenta je neoddiskutovatelná, na straně sigmy pak při nejmenším velmi pravděpodobná.

Reagovat
smazaný uživatel

to tvrdi jen Chovanec. A uprimne si myslim, ze si to vymslel, aby mel alibi). Ten hrac tu smlouvu bez kecu podepsal a jeste se tvaril spokojene. A pokud by opravdu doslo k nejakemu spatnemu jednani ze strany Olomouce, tak proc jim hned po obdrzeni smlouvy postou nerekl, ze tohle nehodla akceptovat a ze ji roztrha, protoze tam nesouhlasi datum? Misto toho zakerne cekal, az bude mit Dolezal pulrok do konce puvodni smlouvy, aby mohl potaji nabizet hrace ostatnim. A kdyz si ho zavolali na koberecek v Olomouci s tim, ze by teda akcepotovali i jeho nove pozadavky(podpisak 1 mega pro sebe a 2 mega pro Dolezala), tak se nakonec ukazalo, ze je balamuti, protoze uz to mel stejne podepsane u Pelty. Asi si myslel, ze se naserou a poslou ho do pice a on bude mit dapsi argumenty ve sporu

Reagovat
smazaný uživatel

Však tady to agenti hráčům perfektně vykomunikovali. Plzeň si myslela, že za ně bude Pilař kopat na dobré slovo a cesta k zahraničnímu angažmá byla snažší z Hradce než z Plzně. Doležal chtěl pryč, tak mu to agent zařídil, a dokonce se může balit už teď v zimě.

Když týmy nejsou schopný pojistit si hráče, tak je to jejich blbost.

Tím se nijak nezastávám agentů, souhlasím že jsou většinou zlo

Reagovat
smazaný uživatel

vsak oni si Dolezala pojistili, mel podepsanou novou smlouvu. Jenze duverovali agentovi, ze tu smlouvu donese na svaz k registraci a to on neudelal a mel ji 3 mesice u sebe. To je uplne jina situace nez s Pilarem...

Reagovat
Filip12

Pelta je génius útok Fantiš , Hubník , Doležal + Moulis Třešňák Pázler je kvalitní otázka jak to Roman poskládá

Reagovat
es tut mir leid

ano, ta otázka je opravdu kvalitní

Reagovat
smazaný uživatel

to je fakt ultimátní debil..

Reagovat
Filip12

kvalitní útok moje chyba

Reagovat
REPLIKATOR

zvol radši kvalitní útěk

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Neskutečnej amaterismus ze strany sigmy

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš naivita a dobrá vůle.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud klub není sám schopen zaregistrovat smlouvu vlastního hráče a posílá všechny kopie po jeho agentovi, tak je to pro mě amaterismus...a i ta naivita se hodí, jenom tam za boha dobrou vůli nevidím

Reagovat
smazaný uživatel

No, registraci podpisu nove smlouvy ma ale na starosti hračuv agent, viš?

Reagovat
smazaný uživatel

No dobře, ale to po něm budu posílat všechny pare smlouvy?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak asi jo, když to ma na starosti a je to pry jeho povinnost.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já hlavně nepopírám, že viníkem je Chovanec, ale myslel jsem si, že on a sigma registrují smlouvy zvlášť. A bral jsem to tak, že aby si ušetřili práci, tak poslali všechny kopie po agentovi. Tak jsem to pochopil z rozhovoru s Lébrem. Ale nejspíš jsem to pochopil špatně.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo já

Reagovat
sosna

Právě ani né. Měl by to udělat ve vlstním zájmu klub, lidí na to zaměstnává dost. Bohužel je u nás (jako v ČR) zvykem, že to občas dělá agent (jak je to napsaný tuším v Ol. deníku) A pokud je agent taková svině jako Chovanec, tak to dopadá právě takhle. Vůbec nechápu, jak někdo z klubu může v takhle důležitých věcech věřit těm parazitům. (rozuměj agentům)

Reagovat
smazaný uživatel

Ja pravě někdy o vikendu četl, že to ma na starost ten agent no. A jestli mu Sigma věřila, tak to potom... Jinak, nevzpomínáš si, kterej agent měl tak přeed deseti roky zakaz jezdit na Andruv stadion? nebyl to Zika?

Reagovat
sosna

Tak to fakt nevím. Takhle je to v tom deníku:

Faktem však je, že podepsaný kontrakt měla poslat rovnou na svaz a Chovance pouze upozornit, že je třeba jej v Praze připodepsat.

„To je běžná praxe. To, co udělala Olomouc, je naopak naprostý nesmysl a její chyba," potvrdili nezávisle na sobě dva manažeři, kteří se ve fotbalovém prostředí delší dobu pohybují.

Prostě vedení Sigmy opět ukázalo svůj amatérismus o kterém už všichni víme. Chovanec ukázal, že agenti jsou banda příživnickejch zmrdů. A nejhůř se vybarvil Doležal. Určitě není tak nesvéprávnej, aby nevěděl co kde podepisuje.

Reagovat
smazaný uživatel

aha, no jo

Reagovat
smazaný uživatel

No spolehali na nejakou etiku, kterou se agent FIFA musi ridit. Kdyby dali do smlouvy, ze jednani probehlo bez ucasti agenta, tak by mu nic podepisovat nemuseli a mohli to zaregistrovat sami. Jenze se jim nechtelo do Prahy, tak to bez toho dodatku poslali jemu, at to podepise a spolehali na ferovost jednani, ze to tam on donese, kdyz to ma kousek. Jenze jsme v CR a ne v Anglii, takze tady se agent zachoval jako prase a Sigma byla naivni a i skleroticka, kdyz se 3 mesice nezajimala o to, zda je smlouva opravdu zaregistrovana. Zatimco Sigma udelala chybu z naivity a duverivosti, tak agent udelal podvod z nezistnosti. To s tim datumem smlouvy visim jako ucelovou lez, aby mel nejaky argument v ruce...

Reagovat
smazaný uživatel

tohle není české specifikum. Když šel Nedvěd z Lazia do juve, tak to chtělo Lazio stopnout, protože prodalo Verona do MU. Ale o stopnutí transferu informovali jen Juve a ne svaz, takže Juve mohl celý přestup zaregistrovat.

Reagovat
smazaný uživatel

A sviňárna ze strany agenta i Doležala. Pokud byly o nové smlouvě nějaky pochyby, stačilo napsat aspoň blbou SMS. To mohl při nejmenším udělat agent. A Doležal byl denně na tréningu, u toho to nechápu o to víc...

Reagovat
smazaný uživatel

Takže za půl roku do repre a za rok do Německa ?

Reagovat
smazaný uživatel

Tenhle koment jsem čekal dřív Jsem trošku zklamán, že jste si vzpomněli až po 12 minut po vydání

Reagovat
smazaný uživatel

Jablonec ma peknou ofenzivni silu tedka po tech posilach. Ale ta jeji obrana stoji za prd tam by potrebovali jine hrace.

Reagovat
smazaný uživatel

Pelta VEN !! ! ! !

Reagovat
Čivrss

jojo, místo totálního oškubání Sigmy nabídl nějakou částku, Sigma dostane aspoň něco a Doležal z trucu nezakrní v juniorce...hrozná svině

Reagovat
smazaný uživatel

Ono jde spíš o to, jak je možný, že ten člověk stále může být majitelem a řídit fotbalový klub...lepší příklad střetu zájmu snad ani nejde najít

Reagovat
Čivrss

V tom určitě souhlasím, ale už se stalo takovou českou kulturou pod jakýkoliv článek s Jabloncem vepsat Pelta ven, tohle už je skoro posedlost a stihomam.

Reagovat
smazaný uživatel

no protoze se lekl pruseru. Ono by se taky mohlo stat, ze by byl sice Dolezal jeho, ale civilni soud by vydal predbezne opatreni, ze do vyreseni pripadu nemuze hrat. Nebo by mu ban naparila uz disciplinarka...

Reagovat
smazaný uživatel

V Olomouci teď bude jistě velmi oblíben

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě má štěstí, že Jablonec tu už letost hrál...

Reagovat
smazaný uživatel

slušnej tým pro jaro

Reagovat
PavlíčeQ

Olomouc nás těma hráčema slušně zásobuje Rossi, Hubník, teď Doležal .. kdo bude další?

Reagovat
smazaný uživatel

Nechcete třeba do obrany Koutnýho? toho bych klidně zabalil do darkovyho koše a napsal věnování.

Reagovat
PavlíčeQ

pokud nevýjde ten Švejdík, tak možný to je

Reagovat
smazaný uživatel

Ze Sparty?

Reagovat
PavlíčeQ

jo ten

Reagovat
sosna

Reagovat
smazaný uživatel

Leda když si vezmete zpátky Rossiho

Reagovat
smazaný uživatel

Doležale ty seš taková kur*a

Reagovat
smazaný uživatel

Jak už to tam nevede Kubíček, tak v té v prdeli zakopané dochází love...

Budou rádi když se zachrání

Reagovat
Frank Lampard 8

Jidáši!

Reagovat
smazaný uživatel

pouze šel za lepším

Reagovat
smazaný uživatel

na druhou stranu, pokud je pravda to co rika Chovanec, ze Dolezalovi podstrcili o rok delsi smlouvu, tak se mu vubec nedivim. ze je se nasr... akorat misto toho, aby si to se Sigmou vyrikal, tak volil podlou mstu...neregistrace atd..Dolezalovi rekl, ze ho podrazili, ale at to necha na nem a nic dal neresi...Protoze jakej jinej motiv by Chovanec mel, aby tohle delal? ciste kvuli provizi z jiny smlouvy? to se mi nezda... A hrace bych zas uplne neodsuzoval, proste akorat plne duveroval agentovi, od toho ho taky ma...ovsem mohlo mu docvaknout, ze podepisovat dve smlouvy smrdi pruserem...

Reagovat
Čivrss

Reagovat
smazaný uživatel

Hovno.

Reagovat
sosna

1.Ano, agent to dělal kvůli provizi pro sebe i Doležala, údajně mělo jít o mega pro každého.

2.Myslíš si, že kdyby Sigma změnila ve smlově tak podstatnou věc jako je datum jejího ukončení, tzn. z 2016 na 2017, tak si toho Doležal ani nevšimne a v klidu to podepíše? A nikoho se nezeptá co to má jako být, když hned vzápětí je na tiskovce prezentováno jeho prodloužení do 2017?

Reagovat
smazaný uživatel

přesně

Reagovat
smazaný uživatel

A co když neřekl něco schválně, protože už připravoval s Chovancem plán jak se Olomouci pomstít?

Reagovat
sosna

I kdyby si toho vážně nevšimnul (což je totální blbost), tak to musel zjistit nejpozději do 24 hodin. A že by pak místo vyjasnění v Sigmě a upravení ještě nezaregistrované smlouvy hned volal agentovi a začali plánovat pomstu? Přijde mi mnohem pravděpodobnější, že Chovanec využil hlouposti Sigmy, pozastavil registraci smlouvy (ať už do 2016 nebo 2017) a snažil se Doležala střelit někam za provizi. Jemu pak nasliboval hory doly a bylo vymalováno.

Reagovat
smazaný uživatel

A co měl říct po těch 24 hodinách? Chtěli jste mě vojebat, tak teď mi dejte smlouvu, kterou jsme si dohodli a budeme dělat jako že se nic nestalo?

Reagovat
smazaný uživatel

a to myslis, ze uz to takhle meli spolu vymysleny s Dolezelem pred tim nez to podepsal, nebo tesne po tom...nebylo by rozumnejsi to zdrzovat az do ledna a pak ho nabidnout...nez aby to takhle podle intrikoval..pospinil si jmeno v cely lize atd...no nevim neco mi na tom smrdi ze strany Sigmy, ale je to samozrejme jen ma domnenka

Reagovat
smazaný uživatel

No právě že pokud někomu dohodíš hráče, kterej by šel prodat, plácnu za 15 mega, zadara, tak ta provize pro agenta bude určitě o něčem jinym, než při běžnym přestupu. Navíc klub když těch 15 mega ušetří, tak může hráči přihodit něco na výplatu. Prostě vyčůranost a hajzlovina ze strany Chovance a Doležala.

Reagovat
smazaný uživatel

a chudák nevinná Sigma byla oškubána... Však šestka je na klávesnici jen ob tři tlačítka od sedmičky, to třeba Hulk, kdyby psal, může úplně klidně netrefit

Reagovat
smazaný uživatel

Já mam třeba 6 hned vedle 7. Numerická klávesnice je zbytečná a na notebooku jenom zabírá místo.

Reagovat
Sosi

Reagovat
smazaný uživatel

To vedení Sigmy jsou slušný grázlové když se vezme že je tohle pravda, agenty nesnáším ale vzhledem k tomu co všechno jejich vedení dělá věřím že má pravdu Chovanec je to asi nejlepší agent v ČR tak proč by si špinil jméno zrovna s Doležalem ?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímalo by mě, jestli aspoň koupil Doležal zástupcům Sigmy rtěnku, protože každej chce vypadat dobře, než ho někdo vojebe...

Reagovat
smazaný uživatel

Sigma a jeji vedeni

Reagovat
smazaný uživatel

Jablonec SIgma

Reagovat
sosna

Aktuálně Zdeněk Psotka:

Dnes pan Lébr vedl jednání s panem Peltou, výsledkem je to, že Martin Doležal do Jabloncem odejde již teď v tomto přestupním termínu a z hlediska sportovní náhrady máme zájem získat Michala Hubníka.

Reagovat
smazaný uživatel

Neni nahodou zranenej?

Reagovat
smazaný uživatel

Hubník natržený vaz v koleni nemá, čeká ho ještě další vyšetření...

Skuhravy řikal, že to je jen chyceny postranni vaz, že by to mělo byt brzo ok.

Reagovat
fabec1222

Martin Doležal - kariéra

KLUB

2013/14jaro Jablonec - 10 zápasů 4 góly

2014/15 Jablonec - 26(1) zápasů 13 gólů

2015/16 1. FC Norimberk 7(15) zápasů 2 góly

2016/17 Jablonec(host) 23(2) zápasů 10 gólů

2017/18 Antalyaspor 20(4) zápasů 10 gólů

2018/19 Antalyaspor 22(4) zápasů 12 gólů

2019/20 Antalyaspor 24(1) zápasů 10 gólů

2020/21 Antalyaspor 15(8) zápasů 4 góly

2021/22 Dukla Praha 26 zápasů 11 gólů

2022/23 Dukla Praha 23(1) zápasů 9 gólů

2023/24 Dukla Praha 21(5) zápasů 7 gólů

2024/25 Dukla Praha 10(10) zápasů 3 góly

REPRE

2014/15 0(2) zápasů 0 gólů

Reagovat
smazaný uživatel

ne

Reagovat
REPLIKATOR

To muselo dát práce... a přitom taková blbost.

Reagovat
božský John

Neznam-nehodnotim

Jsem zvedavej

Reagovat
Jajinek

V tomhle stojím jasně za vedení Sigmy. To, že smlouvu Doležal opravdu podepsal, je nesporné, jsou fotky i videa z jednání, na kterém došlo k podpisu a o samotném podpisu mluvil několikrát i samotný Doležal. Jediné, co je možné je to, že nakonec došlo k podpisu jiné verze smlouvy, než bylo dříve vyjednávána a agent se brání tomu, že došlo k nekalostem ze strany Sigmy. Ovšem platnost závazku takto sjednaného to nemůže naprosto ovlivnit.

To, že Doležal neměl při podpisu agenta s sebou, není chyba Sigmy a Doležal je svéprávná osoba. Pokud si v tom co podepisuje, neumí přečíst rok trvání závazku, odměnu za poskytnuté plnění či další klíčové podmínky, tak je asi něco špatně. Nikdo ho k podpisu smlouvy nenutil ani fyzickým ani psychickým násilí a platnost smlouvy nemůže být nikým zpochybněna.

Před podpisy je pak vždy následující či obdobný text:

Smluvní strany dále prohlašují, že si smlouvu přečetly a že s jejím obsahem bezvýhradně souhlasí. Dále smluvní strany prohlašují, že smlouva byla uzavřena svobodně a nebyla uzavřena pod nátlakem ani jednou ze smluvních stran. Na důkaz tohoto připojují své vlastnoruční podpisy. Tady není o čem.

Zajímalo by mě, jestli Sigma bude chtít uplatňovat svá práva u civilního soudu, u kterého by na 100% uspěla. Nejen, že se závazek stal platným ke dni podpisu obou smluvních stran, ale dále je tu § 1729 občanského zákoníku, který říká, že dospějí-li strany při jednání o smlouvě tak daleko, že se uzavření smlouvy jeví jako vysoce pravděpodobné, jedná nepoctivě ta strana, která přes důvodné očekávání druhé strany v uzavření smlouvy jednání o uzavření smlouvy ukončí, aniž pro to má spravedlivý důvod. Strana, která jedná nepoctivě, nahradí druhé straně škodu, nanejvýš však v tom rozsahu, který odpovídá ztrátě z neuzavřené smlouvy v obdobných případech.

Po právní stránce tady není o čem a Chovanec ani Doležel by při jakémkoli civilním sporu eskalovaném Sigmou, měli poměrně velký problém.

Reagovat
božský John

To vsecko je sice krasny, co jsi tu napsal, ale podle jednani Sigmy, ktera se sup sup dohodla s Peltou, to vypada, ze s tim nechtej moc delat cavyky. Smrdi mi to z obou stran

Reagovat
smazaný uživatel

Nemusí. Sigma ví, že kdyby Doležala nechala stát, tak z toho nezíská vůbec nic. Takhle má alespoň něco. Je to rozumný přístup.

Reagovat
božský John

Jasne, je to dost pragmaticky. Dostsli by tabulkovy mega a slus (zdroj idnes), takhle dostanou vic. Ale co by soudem vyresili? Ted je uz hrac jbc, ma podepsanou platnou smlouvu, byl legalne koupenej. Nechapu, s cim by ho hnali k soudu? Ze je blba svine? Nejsem pravnik, jen hadam

Reagovat
sosna

Máš to v tom Jajinkově komentáři.

Reagovat
smazaný uživatel

Že podepsal smlouvu v Sigmě. To že hráčská smlouva musí být registrovaná u Svazu je jedna věc, to že podepsal smlouvu která je právně závazná, a tudíž soudně vymahatelná je druhá věc. Soud by musel dát za pravdu Sigmě, Svaz by dal za pravdu Jabloncu. Každopádně až do rozsudku, a případného odvolání by Doležal nahrál. A nedělám si iluze o českých soudech že by se rozhodlo rychle.

Reagovat
Zofka

Smlouva ale mohla pozbýt platnosti, protože jedna ze stran něco nesplnila. Nikde se to nepíše, ale troufám si tvrdit, že se raději tají.

Reagovat
smazaný uživatel

Podmínkou platnosti může být samotná registrace. Ale je podivné, že se o tom nikde nemluví. A vzhledem k dohodě klubů už ani mluvit nebude.

Reagovat
Jajinek

Sigma má dvě možnosti, dát věc k soudu s návrhem na vydání předběžného opatření s tím, že by si Doležal třeba 2 roky nezahrál a čekat dva roky, při odvolání klidně i 4 roky, na výrok soudu s tím, že už by pak Doležal za ni nikdy nenastoupil a vysoudila by po hráči odškodné, které by hráč stejně nemohl ani uhradit a jeho výše by byla pro Sigmu stejně nevelká, navíc by si rozhádala předsedu svazu a jednoho z největších manažerů v ČR...

...a nebo možnost zkousnout to, nechat hráče hrát v Jablonci, získat okamžitě finanční či hráčskou kompenzaci a vyjít z toho jakš takš šul nul.

V rámci svazových předpisů oporu nemá, protože pokud není kontrakt registrovaný, tak i když je platný, je na nic.

Sigma tady zvolila logickou variantu a Doležal má štěstí...protože zásada Pacta Sunt Servanda je jedna z nejdůležitějších zásad občanského práva a Doležal se jí naprosto vysmál, za což by opravdu mohl dost dobře pykat.

Reagovat
božský John

Dik za upresneni

Reagovat
božský John

Nebo spis objasneni

Reagovat
smazaný uživatel

tak asi se ozval sam Velky cap, takze zvolili cestu kompromisu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Skoro bych byl rád kdyby s tím Sigma šla k soudu, a ten blbeček zůstal rok, dva nuceně na tribuně.

Reagovat
sosna

Amen

Reagovat
smazaný uživatel

To by vsechno bylo logicke, ale v okamziku, kdyby s tim Sigma sla k soudu, takhle je jasny, ze to co jsi napsal, neni uplna pravda, kterou mi nezname, protoze jinak neni o cem.

Reagovat
smazaný uživatel

* my

Reagovat
smazaný uživatel

Hrozny, nechapu jak jsem to mohl napsat

Reagovat
smazaný uživatel

V klidu, ještě slavíš Stana

Reagovat
Jajinek

nemáš pravdu, Sigma nyní zejména pro sebe udělala to nejlepší možné rozhodnutí. Soudním sporem by i přes jeho jasnou výhru ničeho nedosáhla a jedinou pohnutkou pro jeho eskalaci by mohla být osobní msta k hráči. To naštěstí Sigma neudělala a za to jí budiž palec

Reagovat
smazaný uživatel

Rict Dolezalovi, ze si treba 2 nebo 4 roky nezahraje a bez mzdy, tak je jasny, ze by k tomu dojit nenechal.

Reagovat
smazaný uživatel

To by zas Doležal pak mohl obvinit Sigmu z vydírání.

Reagovat
smazaný uživatel

coze? Zkus se aspon na chvili podivat na nejaky trestni rad nebo neco podobneho a nepis kraviny

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no moc se nesmej a radsi si to precti, nebo budes za saska i jinde

Reagovat
smazaný uživatel

Nahoře vedu diskusi o Sigmě a to že jsem napsal spekulaci, že by to mohlo byt brano jako vyhružka neni kravina, jen domněnka.

Reagovat
Jajinek

A co bychom si od té výhružky měli slibovat? Že prohlásí smlouvu v Jablonci za absolutně neplatnou a nechá, aby po něm škodu vymáhal Jablonec? Aby za nás hrál dál, jakoby se nechumelilo a ještě mu dali snad i nějaký bonus. Aktuální odchod do Jablonce je jediné rozumné řešení

Reagovat
smazaný uživatel

Ve Sportu dneska psali, že smlouva nabývá účinnosti až tehdy kdy jí potvrdí FAČR.. Olomouc to prý brala jako úzus, že jí Chovanec na Strahov po podepsání smlouvy předá. Jenže on to neudělal, takže ze smlouvy je jen cár papíru..

Reagovat
Jajinek

platnost a účinnost závazku jsou dva zcela rozdílné pojmy. Nicméně i kdyby smlouvu vůbec nepodepsal, pořád by platila 1729ka

Reagovat
smazaný uživatel

Však já věřim, že tomu rozumíš.. Jen jsem ti chtěl napsat, jak to psali ve Sportu, protože tam se Lébl (?) hájil tím, že to bral jako úzus, že tam tu smlouvu Chovanec vezme.. Vypadalo to, jakoby se bránil, že není takový idiot.

Reagovat
Sosi

moc čumíš na telenovely

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je další důvod, proč má u nás fotbal takové špatné jméno. Zase si víc škodíme ...

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem právník, ale bránit vedení Sigmy tím, že si měl přece smlouvu přečíst, je docela silná káva. Pokud se opravdu předem dohodli do roku 2016, Doležal věřil, že je ve smlouvě rok 2016, ale mu podstrčila smlouvu do roku 2017, tak bych řekl, že větší sviňárnu udělala Sigma. Doležalovi a Chovancovi bych se (pokud to tak fakt bylo) vůbec nedivil. Prakticky by zneužili důvěry Doležala k vedení Sigmy, a pak bych docela věřil i tomu, že zase on zneužil důvěry Sigmy v jeho osobu.

Reagovat
smazaný uživatel

to jsou jen Chovancovy falesne alibi

Reagovat
smazaný uživatel

Každá strana si může myslet, že se domluvila na něčem jiném. To je naprosto běžná věc. Proto se smlouvy před podepsáním čtou. Že Doležal podepsal bez přítomnosti svého agenta je jeho problém a Chovancovo provesní selhání. Ale to ho jetě neopravňuje řešit ho podvodem.

Reagovat
Sosi

s tím Pospěchem

Reagovat
smazaný uživatel

Já určitě nechci dělat advokáta té agentovské svoloči, ale doba trvání kontraktu je tak exaktně uchopitelná a hlavně důležitá věc, u které se prostě jen těžko dá pochopit, že by každá strana pochopila jinak dlouhou tuto lhůtu.

Reagovat
smazaný uživatel

To by ses divil, co jde pochopit jinak. Určitě je možné vymyslet scénář, u kterého mohlo ke zmatení dojít. Číst smlouvy je prostě základ obecně.

Ale stejně to spíš vypadá čistě jako podvod Chovance. Kdyby Olomouc hráči tu smlouvu podstrčila, asi těžko by ji pak nechávala registrovat přes agenta. To už by těch pár stovek za vlak dali.

Reagovat
smazaný uživatel

S tím určitě souhlas. Taky mě napadlo, že kdyby mu podstrčili něco, na čem se nedomluvili, tak by byli rádi, kdyby mu to pak nesvěřovali do rukou, a radši všechno zařídili sami.

Reagovat
smazaný uživatel

no on ten agent tu smlouvu musel podepsat, takze by si toho vsiml kdekoliv

Reagovat
Jajinek

podívej...zrovna čísla jsou věc, u které se ve smluvní dokumentaci dělá nejčastěji chyba a hodně často se stává, že strany mají hodně verzí smluv a korektivné módy se už prolínají a jsou přijaté. Navíc se opravdu občas stane, že strany prostě pozornost toho druhého zkusí vpašováním nějakého ustanovení. Délka trvání smlouvy je ale tak elementárnání základní podmínka, kterou měl zjistit na místě.

Proti němu navíc mluví to, že ihned po podepsání mluvil sám o roku 2017, jakoby se nechumelilo. Přitom není nic jednoduššího než říct...hele, tam je asi chyba, bylo dohodnuto 2016. Neudělal, podepsal, zavázal se.

Reagovat
smazaný uživatel

Chyba je chyba a úmysl je úmysl. Já mluvím o úmyslu, a jestli to úmysl fakt byl, tak si stojím za tím, že Sigmě docela přeju, že na to nakonec asi i doplatila.

Jestli hned mluvil o 2017, bych zase možná přikládal k hlouposti fotbalistů. Možná si to prostě jen spletl, a na omyl ho upozornil až agent, který mu připomněl, na čem se fakt předtím dohodli.

Ale tohle jsou všechno spekulace.

Reagovat
smazaný uživatel

no ale to jsou takove teorie, kterym moc neverim. Proste to spokojene podepsal bez kecu, takze tam zadny problem nebyl, a Chovanec si tu historku spis vymyslel

Reagovat
Zofka

Zas tak pravda to není. Kdyby ti někdo mával před nosem smlouvou s datem 2016 a pak ti k podpisu podstrčil jinout, tak i po deseti podpisech by to bylo uvedení v omyl a smlouva by byla neplatná.

A co je podle pravděpodobnější a nikoho to nenapadla zatím, je to, že za vším jsou prachy. A smlouva jistě prachy řešila. Já si dokáži živě představit, že se v té smlouvě klub nejen zavázal vyplatit Doležalovi i agentovi prachy za podpis, ale také je zaplatit do určitého data. Pokud tento termín nesplnil, tak smlouva pozbývá pltnosti. A podle mého skromného názoru se přesně tohle stalo, jen se to raději nerozmazává a hrají se novinářské brikule.

Reagovat
smazaný uživatel

to jsou strasne fantasmagorie s tim vyplacenim odmeny. Zadna smlouva ve fotbalu se nedela tak, aby byla zavisla na vyplaceni odmen. Pokud nedojde k vyplaceni odmen, tak se to da k arbitrazi, v pripade uznani provineni pak ma dotycny pozastevene prestupy a musi zaplatit do te doby tu sumu, pokutu a jeste uroky. Takze neni treba davat nejake takove silene podminky pro platnost smlouvy. Krom toho pro Sigmu by asi nebyl problem zaplatit 1-2 mega za podpis smlouvy u sveho klicoveho utocnika. Sigma neni Liberec...

Reagovat
smazaný uživatel

Zase je divný, že se dohodnou na roku 2016, pak nepočkají s podpisem na agenta, podstrčí to jen hráčovi a omylem se tam přepíšou o rok... smrdí mi to teda

Reagovat
smazaný uživatel

na agenta nemohli pockat, protoze byl jinde a nemel cas. Dohodu meli, ze to podepisou a poslou to jemu, aby to podpesal taky a dal zaregistrovat. O roku 2016 ale mluvi jen Chovanec, Dolezal byl ale uplne spokojeny s tim co podepsal. Talze spis verim tomu, ze dohoda byla normalne do 2017, a Chovanec si ted vymysli klicky

Reagovat
Shevchenko

100 pro Daft Punk

Reagovat
cetto

No Jablonec sice na první pohled posiluje, ale nezdá se mi, že by kterýkoliv z příchozích hráčů dosahoval kvalit těch, kteří odešli. Na druhou stranu jsou vesměs dcl mladí...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jasný že nejsou na úrovni Vaňka (I když podle haterů by měli být nad ním, když byl podprůměrnej i v lize a neměl na repre nárok), ale tak to chodí u menších klubů. V podstatě i Plzeň když prodá Daridu, tak nezíská hráče jeho úrovně samozřejmě nebo Sparta s Kadlecem. České kluby jsou nucené prodávat i kvůli rozpočtu a do EL se dostat bude těžké, tak nemusí být špatným tahem teď to nějak odehrát a začít to stavět na příští sezónu už Ještě, když půjde do Evropy 5 týmů

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím co ted jebete do Pelty a Chovance. O obou dvou si myslím to nejhorší, ale tady je jasné pochybení na straně Sigmy, měli si to pohlídat. V dnešní době se spolehat je na domluvu

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Není tady nějakej pamětník přestupu Roman Bednáře do FBK Kaunas ? Já myslel, že šel z Bolky do Skotska, ale narazil jsem na tohle. Jak je možný že nějakej litevskej klub je schopnej vysázet za hráče 1 mil. eur a pak ho hned poslat na hostovačku ? To byli s Hearts nějak spojený ?

Reagovat
smazaný uživatel

Jj v osobe majitele.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Majitel Hearts je litevec, proto hrálo v Hearts i hodně llitevců...

Reagovat
exse

Ta jeho ligová statistika je moc hezká, pokud si v Jablonci sedne s týmem, tak by měl bojovat o krále střelců.

Reagovat
smazaný uživatel

taky si myslim a půjde ještě nahoru

Reagovat
Sosi

No pěkně z toho vybruslili, jen co je pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší střelec a odejde jenom za 2M

Reagovat
iamek

. Muzou byt radi za ty dve mega.

Reagovat
sosna

2M je právě ale ta tabulková cena. Takže to bude určitě víc, ale ne o moc. Na druhou stranu naco držet hráče, kterej tady nechce hrát.

Reagovat
3M

Jak sigmu nemám rád, tohle je zvěrstvo. Chovanec udělal prasárnu, ale Pelta to zastřeší. Sigma se Pelty bojí, aby ji neposlal do 2.ligy, tak ustoupí. Sigma bez peněz a v dluhu by už do GL nepostoupila, klub by pomalu zanikl. A předseda vysmátej jak při prodeji reprezentanta Vaňka

Reagovat
3M

Ale vedení sigmy taky nemá čistý svědomí

Reagovat
r.mrazik

svinarna slusna...jsem zvedav na zapasy Olmiku...treba se Peltak primluvi u Dasi

Reagovat
Sosi

s tím Pospěchem

Reagovat
smazaný uživatel

btw...tady je dnesni online rozhovor s Psotkou...

http://olomoucky.denik.cz/online-rozhovor/trener-sigmy-zdenek-psotka-on-line-20140123.html

prime otazce, zda mela byt puvodni smlouva do 2016 nebo 2017, se vyhnul..

Reagovat
PavlíčeQ

Hanáci se poohlížejí po náhradě do útoku a podle Lébra mají zájem o Michala Hubníka právě z Jablonce. "Nyní o tom jednáme," řekl Lébr.

nám ho prodají a za rok ho chtějí zpět, taky dobrý

Reagovat
Sosi

Hubník

Reagovat
smazaný uživatel

Má cenu tu diskuzi číst? Tipuju Pelta je zmrd, Chovanec je zmrd, vedení Sigmy neschopný. Doležal do půl roku v repre, aby se prodal a pak nějaký OT o Baníku možná?

Reagovat
Zofka

Skoro jsi uhodl :)

Ale já bych to neviděl tak černobíle. Spíš mě překvapila úvaha o možné výměně s Hubníkem. A já si Hubníka oblíbil docela, je to dříč.

Reagovat
smazaný uživatel

No máme to tam slušně nacpaný v útoku, ale tak jestli měl být za půl roku náš, tak je blbost jim za to dávat naše nej střelce. Se většinou platí jen málo, dalo by se říct, že to je takový půroční hostování. Ale jsem zvědavej, jak ten útok bude vypadat. Docela dost hráčů tam. Třešňák, Doležal, Fantiš, Hubník, Pázler, Vukadinovič, ještě tam píšou moulise, ale ten hrával teď v záloze, spíš bych tam viděl toho Kováře, který je prý zase záložník...

Reagovat
smazaný uživatel

Ani ne, je to zajimava diskuse.

Reagovat
smazaný uživatel

četl někdo vyjádření Pospíšila v iSportu ? bejt fans Olomouce tak jdu a objedu mu auto klíčem. To je brečoun to je neskutečný

Reagovat
smazaný uživatel

Pospíšila?

Reagovat
Čivrss

to je neskutečný kolik lidí včetně mě si ty dva hochy plete

Reagovat
smazaný uživatel

Já si zase pletu Doležala a Navrátila. Jednoho z nich nemam rád, ale nevim kterýho.

Reagovat
Sosi

Reagovat
smazaný uživatel

Je to hajzl ten Pospíšil no... prodejte nám ho taky

Reagovat
smazaný uživatel

shit Doležala, jsem debil sorry

Reagovat
smazaný uživatel

Tak už mě to nadávání na Peltu sere. Kolik těch hráčů Jablonce za jeho působení v čele fobalu hrálo v repre? Jeden, který byl ještě na svém postu nejlepším v lize a repre formu prokazoval několik měsíců. Vyndejte hlavu z prdele a začněte přemýšlet jako lidi a ne jako debilní ovce, které na všechno spojené s Peltou békají něco o střetu zájmů...

Reagovat
forma

Super ... tak ještě Švejdíka a Matějovskýho a EL nás nemine

Reagovat
smazaný uživatel

Jelikoz mas v oblibenych klubech i Spartu tak bys mel vedeta ze jak Svejdik tak Matejovsky odejdou az po sezone-

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, tenhle článek je víceméně souhrnem této a předešlé diskuze na toto téma. Já s tím souhlasím. Ještě tam mohli napsat něco ze strany Doležala. Ten se taky pořádně "ušpinil".

Reagovat
smazaný uživatel

Mozna tady budu v mensine, ale podle me by agent, kterej takhle zradi duveru smluvnic stran mel prijit o licenci.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím. A myslím si, že bys neměl být v menšině... Slušnost by měla u většiny zvítězit nad podlostí.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebudeš v menšině Jelikož nás vlastní Pelta, kterýho tu nesnáší 99% lidí a obviňují ho ze všeho počínaje globálním oteplováním až po války v Sýrii apod.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ja vubec nemluvim o Peltovi ani nikom dalsim, jenom nechapu jak se muze takhle chovat hracsky agent, naprosto proti kodexu sveho povolani.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele