Dovalil: Jednadvacítka na ME zklamala a nepředvedla nic z moderního fotbalu

31.03.2021, 17:50
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (104)

Přidat komentář
YNWA__MSN

Řekl to dost ostře, ale v podstatě má pravdu A Zima by to nezachránil

Reagovat
iamek

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kecipep

tesat do kamene

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Šmoula - hlavně že on něco předvedl 2015, navíc doma, s kádrem, který měl Koubka, Kadeřábka, Kadlec, Brabce, Zmrhala, Skaláka, Krejčího, Masopusta, Kalase... kteří se během 4 let po turnaji dostali opravdu stabilně a významně do Ačka.

11 hráčů ze 23 se dostalo do zahraničí.

Dost by mě zajímalo zajímalo, jestli stejnou bilanci bude mít letošní 21.

Reagovat
Han střelil první

Asi tak.

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
naheCZ

Tak tam posral hlavně ten druhej poločas s Dánskem, kdy jsme nesmyslně začali jen bránit výsledek. A taky nám na ten zápas chyběl Kalas s Kadlecem kvůli snad 3 let starejm trestům. Jinak si nemyslím, že ty výkony byly nějak hrozný. To víc mě výkony zklamala ta generace 2011, kdy to bylo totální zklamání, i když jsme prošli až do zápasu o olympiádu. Ale jo, taky to nebyl zrovna ideální trenér no.

Reagovat
Kucka

Reagovat
Mimalu

pravda, ale docela to měl stižené tím, že to právě bylo domácí ME, nehráli jsme kvaldu a byli odkázáni na přáteláky. Tento tým nezaujal absolutně ničím a i v té kvalifikace to bylo spíše trápení

Reagovat
kilobyte

Navíc kostra toho týmu byla druhá na ME u19.

Reagovat
kattos

Reagovat
db18

Reagovat
Hokaido

Tvl to nemůže přece být šest let.

Reagovat
KingMaster13

Pravda ale to mu furt nebrání oprávněně zkritizovat Krejčího protože za hovno to fakt stálo

Reagovat
oddy

Reagovat
Selänne

Oproti Krejčímu hrál ale fotbal jako Brazílie.

Reagovat
Shevchenko

Tak tohle je úplná blbost, on právě na tom Euru 2015 předvedl hodně, a že se ti hráči postupně dostali do Áčka, o to snad jde ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty sa tomu fakt "rozumieš" ako český turista tatranskej vysokohorskej turistike.... Píšeš, ako keby Dovalil na tom Eure predvádzal nejakú trénerskú mágiu. Veď sa mu nepodarilo ani postúpiť zo skupiny a po šampionáte kritizovaný aj za to, že nezvolil dobrú zostavu. Proste pánko bez trénerských skúseností, ktorý mal vďaka známostiam na zväze dlhé roky isté teplé miestečko v českej U21. A zrovna z tej generácie, čo hrala na Eure 2015 sa okrem brankárov a Kadeřábka vlastne kto dostal do nejakých slušných európskych klubov? Len my nepovedz, že Kalas, lebo založiť si kariéru na pôsobení v druhej anglickej lige ja za úspech nepovažujem.

Reagovat
Shevchenko

Ty vole tak ty si nedáš pokoj? pochybuju že si takový velký fanoušek českého fotbalu, že si budeš pamatovat všechny tři zápasy z toho Eura. Nepovedl se nám jeden poločas (druhý proti Dánsku), kvůli kterému jsme přišli o postup. Proti Srbsku jsme odehráli nejlepší zápas co u mládežnické repre pamatuju, 4:0 a kopa dalších šancí, s Německem vyrovnaný zápas. Prostě předvedena hra byla na velmi vysoké úrovni. A měl bys vědět, že v mládežnických turnajích o konečný výsledek zase tak nejde, navíc 5-6. místo v Evropě mi nepřipadá jako nějaká potupa. A k té druhé polovině cos napsal se ani nebudu vyjadřovat, protože o tom jsem opravdu nemluvil.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja si ten turnaj aj vystúpenie českej U21 pod Dovalilom veľmi dobre pamätám, nemusíš mi to pripomínať. Reagoval si na to čo napísal iný užívateľ a síce "11 hráčů ze 23 se dostalo do zahraničí." týmto: "a že se ti hráči postupně dostali do Áčka, o to snad jde ne". OK, ich klubové pôsobisko si síce nekomentoval, lebo inak poľská liga, rezerva Slovana Bratislava, švajčiarska liga či Champ nie sú úplne angažmány, ktorými by sa bolo treba chváliť.

Ty si narážal na repre. Dvaja brankári a traja obrancovia z Dovalilovej 21tky sa do seniorskej repre dostali, ale ďalej kto? Zmrhal, Frýdek či Masopust tam tak nejak nakukli, nikdy ale neboli úplne pevnou súčasťou vašej seniorskej repre...

Reagovat
Han střelil první

Až umřeš, tak to nebude nikoho mrzet.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty na to ani nebudeš mať príležitosť, lebo som zdravý ako repa a v najlepšej kondícii. Keď ja zomriem, ty už to budeš mať nejaký ten piatok za sebou a to, že fajčíš dve krabky denne ti život určite nepredĺži

Reagovat
smazaný uživatel

Pochcat Krejcimu hlavu Dovalilem.

Reagovat
Han střelil první

Jo, jo, pod Krejčím jsme neodehráli jediný dobrý zápas na turnaji. Pod Dovalilem jsme odehráli dobře většinou jeden.

Reagovat
smazaný uživatel

1 > 0

Reagovat
smazaný uživatel

ale ze by zrovna on byl guru progresu se rict neda

Reagovat
smazaný uživatel

To je sice pravda, ale vždyť to sem vůbec nepatří. On jen správně ohodnotil výsledky a výkony současné U21

Reagovat
smazaný uživatel

Dovalil jede bomby.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak teda zpětně z dnešního pohledu:

Dvacetjednička 2011

Vaclík - Řezník, Čelustka, Suchý, Lecjaks - Kovařík, Dočkal, Hořava, Morávek, Hloušek - Kadlec, Kozák

https://www.eurofotbal.cz/mistrovstvi-evropy-do-21-let-2011/cesko-21/soupiska/

2015

Koubek - Kadeřabek, Brabec, Kalas, Hybš - Masopust, Trávník, Frýdek, Petrák, Krejčí - Kadlec

https://cs.wikipedia.org/wiki/Mistrovstv%C3%AD_Evropy_ve_fotbale_hr%C3%A1%C4%8D%C5%AF_do_21_let_2015_%E2%80%93_soupisky

No, když vidím, kolik hráčů na těch turnajích nikdy nehrálo a dneska jsou v repre

Například: Kolář, Bořil, Coufal, Holeš, Jemelka, Novák, Barák, Darida, Jankto, Souček, Ševčík, Provod, Vydra, Schick, Krmenčík.

(jo řada z nich už byla třeba v Ačku, ale není jich moc).

Reagovat
kattos

Schick přece byl na 2017. To samé Jankto, Souček

Reagovat
martin1

Z toho jeho seznamu ještě i Barák a Ševčík. Navíc tam má i několik hráčů, kteří hráli v kvalifikaci na ME 2013 (Darida, Novák a věkově i Bořil, ale nevím zda byl součástí). Vydra by hrál na ME 2015, ale nebyl uvolněn klubem.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, já jsem to vzal dost odhadem no

Reagovat
Radek Voltr

WHAT THE FUCK THE FUCK!

Reagovat
smazaný uživatel

Tak podrobne jsem to nezkoumal

Reagovat
smazaný uživatel

Někdo normální ze Slovenska. Proč vlastně se tak Petrák zahrabal ve Slovanu?

Reagovat
Stannis Baratheon

Ta první věta

Reagovat
smazaný uživatel

Dovalil se na tebe Dovalil

Donutil mne k tomu Donutil

Reagovat
Hiko

Vy jste prokop buben? Ne, já jsem oto zavadil

Reagovat
smazaný uživatel

Tato generace byla za poslední dobu daleko nejhorší , korunu tomu dal ten ocas na lavičce , no comment

Reagovat
Gelu28

Dovalil to řekl naprosto trefně....tam nebylo nic !!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas s Dovalilem, dobre Krejciho pochcal.

Ale on hral s 21 uplne to same.

Reagovat
db18

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
Selänne

Minimálně v kvalifikacích si vedl dobře.

Reagovat
Han střelil první

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas, přišlo mi že do každého zápasu šli s tím že remíza je fajn výsledek. Každopádně se docela těším na ten další cyklus. Karabec, Vitík, Ostrák...může to bejt zajímavý. Ročník 2004 z Baníku má prej stát za to, ze Slavie Višinský třeba.

Reagovat
smazaný uživatel

Z toho Višinského jste vyplesklý, že se mu podařil zápas proti soupeři z ČFL, který navíc půl roku nehrál soutěž? Nebo jaký máte důvod?

Reagovat
smazaný uživatel

Btw dal bych sanci Suchoparkovi.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Mouser

No nevim, dyt vypada ze neumi do peti pocitat

Reagovat
smazaný uživatel

Jen to ne

Reagovat
smazaný uživatel

Za mě Holoubek, Jílek, Žilák

Reagovat
smazaný uživatel

Tento uz na pohľad nesympatický chlap v živote ako tréner čo dokázal, že tých chlapcov takto kritizuje a zhadzuje? Po tom, čo konečne opustil teplý protekčný flek u českej 21tky, kde ho dosadil a dlho držal Berbr, ho vyhodili z Emirátov, kde mu to vybavil zasa Ivan Hašek, keď z Teplic vyhodili Šmejkala, tak letel spolu s ním, až napokon skončil u U18 v Lotyšsku, dokonca tam vraj trénoval ženskú 21tku. V podstate nikdy v živote ako hlavný kouč netrénoval žiaden seniorský tím a ku angažmánom sa dostával po známosti. A on tu ide zhadzovať chlapcov, ktorí sa prebojovali na záverečný turnaj a uhrali tam dve remízy?

Reagovat
smazaný uživatel

No to co rekl, je 100% pravda, tohle predstaveni bylo desive

Reagovat
smazaný uživatel

Ale mohol voliť miernejšiu formu kritiky.

Reagovat
smazaný uživatel

No neurazel nikoho, rekl to na plnou hubu ale ferove

Reagovat
smazaný uživatel

ty seš fakt zoufalec

Reagovat
smazaný uživatel

Tvl, dlho som ťa tu nevidel a myslel som si, že si konečne dostal zaslúžený celoživotný ban na IP a ty si tu oxiduješ, ako keby sa nechumelilo

Reagovat
smazaný uživatel

https://youtu.be/Uk7f-lC7gAI

Tohle video a potom zapasy z MS v Mexiku by si meli vsichni treneri mladeze poustet pred spanim. At je Scaplar jaky chce, tak tohle by se melo tesat do kamene

Reagovat
Shevchenko

To je to MS kdy jsme prohráli s Uzbekistánem?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
OTASi

Reagovat
Selänne

Reagovat
Remt

Pokud postoupime a předvedeme destruktivní nekoukatelnej fotbal, budu to pokládat za neuspech. To je moc hezká myšlenka. Tohle myšlení se mi opravdu líbí a opravdu by tohle měli mit ti mládežnický trenéři v hlavě

Reagovat
OTASi

Reagovat
Selänne

Jenom škoda, že tenhle člověk o tom dokáže jenom kecat.

Reagovat
pingla

ve Zlíně ho po takových blábolech už nikdo nebral vážně

Reagovat
naheCZ

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře Karla pochcal

Ale zrovna on hrál jen o trochu mensi hovno, trochu weird, taky to směřoval přes to srdíčko..

Reagovat
j_mrazik

Prej... a Vám se ten fotbal jako líbil?! *uráci mediální!

Reagovat
Salfovic

Nehrál v Bloku 99 ?

Reagovat
Le Gunner

Nejlepší Zahlerův kousek.

Reagovat
Salfovic

Včera jsem to viděl poprvé a

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
kouďas

Dovalile, ty jsi tak hloupý člověk, co by jsi neudělal proto, aby jsi mohl trenovat 21...jenže za tebe hrálo repre taky hovno jako ze Krejčího

Reagovat
Slavia10

A co kdybychom opravdu zkusili Csaplara jako trenéra 21 ? On ty fotbalisty opravdu aspoň bude zkoušet učit hrát fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Za me klidne.

Reagovat
KingMaster13

Tohle by nemusel být špatný nápad. Jak jsem ho vysloveně nechtěl do áčka a na ligové scéně má výsledky špatný tak u U21 by mohl naučit ty kluky hrát fotbal, hezky po zemi a kdyby neměl výsledky? No a? Krejčí a Dovalil je neměly a ještě do toho to byl otřes

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, ale ta filozofie by mela jit uz mladych, smysl by davalo, aby sel treba csaplar s tou repre od u15 az do u21, tak jako sel treba Hrebik myslim od u19 do u21. Tehdy dokonce davalo smysl, aby sel s nema do senioru, misto toho acko vedl Bilek a sledovali jsme asi nejtemnejsi casy seniorske repre v hostorii. Holt papalasi nepustili

Reagovat
REPLIKATOR

každý zápas bude hrát poločas na 0:2 a pak otáčet

Reagovat
Salfovic

Výsledky sice nebudou, ale bude se na to dát koukat.

Reagovat
smazaný uživatel

asi jako včera, když vyloučili Schicka a až do druhý redky to byla nejzábavnější a nejfotbalovější pasáž zápasu.

Reagovat
lampas

Naprosto nepochopitelný, že tam je tenhle trenér, když máme k dispozici například Holoubka. Jako Krejčí byl Berbrův kůň, to byl jediný důvod proč tam pořád smrdí. Snad mu už končí smlouva a nebude nic bránit tomu, aby šel trénovat ženskou U-19 Plzně nebo Domažlice...

Reagovat
REPLIKATOR
Reagovat
REPLIKATOR

Dovalil

Reagovat
dextroza_m

Zlodej krici chytte zlodeje..

Reagovat
smazaný uživatel

Dovalil to pojmenoval přesně. Je pravda jak už řekli mnozí predemnou, že on taky ze skupiny nepostoupil. Ale tehdy bylo min týmů a o ten postup se bojovalo.

Mne hlavně dostali vyjádření Jedlicky. Něco v tom smyslu že vlastně hráli dobře. Nulová sebereflexe

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a že jejich motivace na poslední zápas byla zavřít kritikům hubu. Myslím že ji výkonem spis ještě víc otevreli

Reagovat
spider_8

Tak tomu říkám být pochcaný Dovalilem

Reagovat
Radek Voltr

Tak ten se s tim nechcal

Reagovat
jackinho10

spravne. Nesnasim vyjadreni typu Spanelsko a Italie jsou dal. Co to je za kecy, hrali jste hovno a cely realizacni tym ma byt vyhozeny a ne brat statisice za nic.

Reagovat
Skleepy

Želva pls... Ne že bys neměl pravdu, ale zrovna pod tebou to nebylo o moc lepší.

Reagovat
Bakary3

má totální pravdu, i s tím, že nevyvodil důsledky už z tý skupiny, kde hráli hovno.

Jinak pod Dovalilem to nebyla tiki-taka, ale lepší to bylo o hooodně, zas nevidím důvod ho shazovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak už ta nominace byla spíš hloupý vtip a 4 až 5 hráčů tam nemělo co dělat a měli jet jiní. První zápas absolutně netrefená sestava, kde Šulce postaví absolutně mimo jeho pozici a ten tam chudák trpěl jako pes. Pak do zápase se Slovinskem pošle do hry hráče, který neměl ani na euro jet (Janošek). No a kdyz nedáš ve třech zápasech ani branku, tak není o čem.

Nicméně věřím, že z tohodle týmu sr může dostat velké množství hráčů časem do áčka. Zima s Hložkem už tam jsou. Krejčí by tam měl rychle naskočit. A časem přijde čas pro Lingra, Sadílka, Krabce, Vitíka možná Šulce.

Reagovat
Jolly Roger

Dobrá parta taky není špatná věc.

Reagovat
oli9

Ty šašku vždyť za ženě to bylo úplně stejně

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele