Enrique ani po triumfu v LM neví, jestli v Barceloně zůstane
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Španělský tisk: Barcelona se vrátila na fotbalový Olymp
07.06.2015, 19:41
Už teď se mi stýská, řekl po posledním zápase za Barcelonu Xavi
07.06.2015, 13:40
Juventus podle Allegriho ukázal, že patří mezi evropskou elitu
07.06.2015, 12:26
Barcelona se po výhře nad Juventusem raduje z druhého treblu
06.06.2015, 22:50
Komentáře (266)
Přidat komentářSpíš zůstane řekl bych a ani mě nenapadá kam by mohl jít trénovat.
pokud skutečně odejde, tak se uvolní v Barceloně místo...
takže by mohl jít trénovat zpátky do Barcelony hned po tom, co odejde
otázka zní, jestli by na to měl
Též si nejsem jistý, na to uvolněné místo takový přeceňovaný trenér nejspíš nemá.
Do schalke
po tragédii v AS Řím jsem mu moc nadějí nedával, ale vlil do Barcy týmového ducha jako Simeone,takže není potřeba, jak říkají komentátoři, aby to byl ňáký páprda-taktik s mapou hřiště v ruce - tento chlapec ho totiž dokonale zná
Záleží na tom, jestli Messi nebude chtít jiného asistenta ..
včera mi přišlo, že tam jenom stál a všechno řešil ten asistent v džínový košili, což by bylo vysvětlením
Unzué.
asi neznas fotbal, on ma na to lidi a oni pro neho sbiraji informace.... on nejak rozhodne a duleziti muzi to zaridi. On ma sledovat a jenom ridit to, co se deje na hristi. Tak to funguje u vsech klubu
Nevim proč by měl odcházet.Snad zůstane dlouho a získá hodně titulů.
Dost možná nejvíc šokující triumf v LM za poslední roky. Šokující svou samozřejmostí. Vypadalo to až jednoduše, Barca se s žádným soupeřem ani výrazně nenadřela, do bot jí teklo nejvíc možná včera když se po Moratově gólu Juventus na chvíli vrátil do hry. Je to taky zajímavé v tom, že u tak dominantního týmu by se dal čekat nějaký originální trenérský rukopis nebo herní styl, ale tady to zkrátka není vidět. Enrique aplikoval dobrou taktiku, ale z těch hráčů udělala takovou mašinu podle mě hlavně motivace. Takticky mi to přišlo jako docela běžné 4-3-3 s trochu větší rotací těch tří útočníků. Enrique se vrátil ke třem záložníkům a Messimu na pravém křídle, začal to hrát víc na centry a dlouhé nákopy, to ale není něco, co by bylo kdovíjak revoluční. Ve snad žádném zápase nemusel ušít taktiku extra na míru soupeři a stejně vždycky vyhráli s přehledem.
Ten rozdíl oproti soupeřům byl v hladu po gólech, v neustálých nábězích, v poctivém vracení se za míčem a v neúnavném hledání lépe postavených spoluhráčů. Fyzička hráčů Barcelony byla neskutečná, zatímco loni je Atlético ve čtvrtfinále zkrátka uběhalo, letos oni uběhali všechny ostatní. Rakitič a Suárez dělají svým herním profilem velký rozdíl, ale zbytek týmu tam byl loni. Takoví Pique a Alvés byli vysmívaní, Busquets s Iniestou odepisovaní, Messi už hrál za Chelsea, dost lidí považovalo Neymara za horšího hráče než je Bale... a najednou všichni hrajou fantasticky a jsou na vrcholu. Lucho jakoby dokázal svojí autoritativní osobností přimět ty hráče, aby šli za ním. Tohle je přesně ten rozdíl ve správné a špatné týmové chemii. Z těch špičkových hráčů dokázal Enrique vymačkat všechno a za to by tam rozhodně měl zůstat, protože má zjevně něco, co jiní trenéři nenabízí.
raz si hore raz dole o rok sa to moze zmenit...napr ako si tam spomenul Garetha..mozno pride rafa najde mu super miesto a vrati sa do formy ktoru mal v anglickej lige a ktora ho spravila najlepsim
U něho je problém že má prostě hroznou techniku.V PD je to až moc vidět.Potřeboval by hrát pořád na rychlý brejky nebo něco podobnýho aby dokázal využít svoje kvality na 100%,ale zálohu má Real spíš na postupnou kombinaci.
Jeiná šance by byla ho dát na levý křídlo kde hraje CR.Otázka je co s CR.Prej má jít na hrot,ale on není typ hráče jako Benzema kterej umí hrát zádama k bráně nebo napadá jak Blázen jako Suarez.
Pokuď jde o hrotový hráče tak tam jsou teď nejlepší Ibra s Suarezem,i když každej kvůli něčemu jinýmu.
no on na to lave kridlo ma ist a vraj Cr na hrot... tak ten hrot pre Crisa bude dany aj tym ze asi bude oslobodeny od branenia pretoze na lavom kridle by musel branit ako blazon a stym Garethom a tou technikou to je pravda..on ma take zablesky raz mu vyjde daco pekne a raz vyzera jak kopyto...skoda ze neprisiel rok skor este za Murka tam by mu to sadlo jak uliate styl jak prenho uvidime co mu naordinuje Rafa
treba verit chlape...lebo tuto sezonu neodide tak musime iba verit ze sa zdvihne
ale Ronaldo uz GB i tak asi mat nebude
no na 99% nie ...sice on urcite bude pokracovat v tej forme co mal teraz ze hattricky pojdu jak na beziacom pase ale Messimu staci drzat si ten standart mozno aj trosku klesnut ale ma to skoro v kapse....to by musel uplne vybuchnut aby to neziskal
Takovej klasickej zápas z fify , zhuštěná agresivní obrana a po zisku balonu to házet na půlku kde stojej v tomto případě 3x rychlí hráči silní na balonu a jedou do rozhozený obrany.Bud faul,roh nebo gol
je to tak, ty bleskové protiútoky byly největší změna v této sezoně dřiv se Xavi a Iniesta zastavili na půlce a přihrávali dozadu
Přesně.Ale hlavní součástí je i Messiho forma.Pokuď hraje jako hrál teď na jaře tak prostě zvedne tým o 100% nahoru.Stejně jako v roce 2009 a 2011.Mě hodně překvapuje jak v pohodě bere tu pozici nejstaženějšího útočníka a rozjíždí akce.
Ale jinak bude důležitý přivést parádní náhradu za Xaviho,protože to bude třeba.
No Xaviho budem muset nahradit - Pogba ho ale stylem nenahradí ( jestli ho koupíme) ale je vysoký ,docela rychlý a má dobrou techniku . Messi hraje 3/4 sezóny stažený na pravo a stejně dal 58 branek. Ronaldo dal 61 gólů hraje pořád na hrotu má mraky střel za zápas a dal 13 gólů z penalt a všichni o něm básní jaký je to ostrostřelec! ale co on zazdí šancí a každý rok má nejvíc střel v lize i LM .
Akorát bych ještě vyzdvihnul práci s kompletním kádrem, skvělou rotaci a z toho vyplývající úžasné jaro. Asi každý ví, že to není žádný taktický génius, ale má cit pro výběr posil (prosadil si Mathieuho, Rakitiče i Suáreze) a z ostatních dokázal vymáčknout maximum. On pro mě znamená stabilitu a musím se přiznat, že je mi jeho přístup bližší než u Pepa, který je možná génius, ale žene to do takových absurdností, až mu to nakonec nefunguje.
Pep to taky dokázal každý rok posouvat někam jinam a udržel se na vrcholu čtyři sezony. Ono taky nejde hrát pořád to samé, je potřeba něco v tom týmu změnit aby se na to soupeři nenaučili hrát. Guardiola pořád něco měnil aby se hrát nenaučili - a oproti celkem rozšířenému tvrzení, že se naučili si já myslim, že nikoliv. Respektive takovou betonáž jako předvedla Chelsea samozřejmě může předvést kdokoliv, ale žádné umění v tom není. Pep spíš ke konci doplácel na nějaký vlastní chyby ve volbě taktiky, díky kterým pak ztrácely zbytečné body v lize.
To jsme se špatně pochopili, myslím současného Pepa v Bayernu. Jeho hra v Barce byla určitě propracovanější a defenzivně bezpečnější, akorát mě mrzí ta jeho taktika ve venkovních zápasech Ligy mistrů. Vždycky tam hrál strašně na jistotu, ať měl k dispozici jakýkoliv materiál, chtěl rozhodovat až v domácí odvetě. Myslím, že Lucho letos dokázal, jak důležitý je kvalitní protiútok v jakémkoliv herním stylu.
To jo, venkovní zápasy nedává Pep ani v Bayernu, na tom musí zapracovat. Je škoda, že neudržel ten dobrej styl hry co hráli v první části Pepovy první sezony.
Keď si spomeniem na to akým tragickým dojmom pôsobila Barca možno v 1/4 zápasov la ligy aj proti priemerným týmom. Tak klobúk dole ako to vždy dokázali týmovo dotiahnut do víťazného konca. najväčší prievam ale samozrejme robí tá útočná trojka, v ktorej to ťahajú predovšetkým nenásytný Luis a prakticky celú sezónu vynikajúci Messi. naprosto súhlasím, že to je celé iba o motivácii a správnej chémii
Říkáš v 1/4 zápasů La ligy jo? Tak po 9 kolech(což je 1/4) byla Barcelona první se skorem 23:3 a měla jeden bod náskoku na Real.Opravdu jalovej úvod
skor v polke sezony bola barca tak mimo ne?
Napsal jsi blbost a teď nevíš co na to viď
jedné čtvrtině a první čtvrtině jsou dvě různé věci.
Ne.To že čas od času odehraješ horší zápas je naprosto normální a mají to tak všichni.Nikdo nedokáže odehrát celou sezonu na 100%
Jak jako ne? Jedné čtvrtině a první čtvrtině jsou dvě různý věci...
"Napsal jsi blbost a teď nevíš co na to viď "
Já tím nemyslel, že s Hazardem souhlasím, jen jsem ti chtěl vysvětlit, jak to myslel, protože jsi to pochopil špatně.
Zase nebuď urazený z každej negatívnej veci čo sa v spojitosti s vami spomenie. Aj keď mi je jasné že Barcelona je ultragalakticky našlapaná, vynikajúca a bez jedinej chybičky Z tých 38 kôl ste v 9 zápasoch hrali s obranou ktorá nieže neodohrala zápas na 100%, tam sa to ledva priblížilo k 40-50%, tým myslím zápasy ako s Vale. ja som tým nechcel začínať ani dalšiu hádku a dohady, naopak v celom príspevku Barcu chválim, tak pianko
uprimne, netusim, kdo Barcu bude schopny v pristi sezone La Ligy zastavit. My zas nakoupime hrace za 150 mega, ale nez se to sehraje tak to chce cas, to by Rafa musel byt kouzelnik. Atleti muzou prekvapit jako loni, ale bojim se, ze si to katalansky obr pohlida.Uvidime, Enriquemu taky malokdo veril. Jinak si myslim, ze v obou predchozich finale proti Manchesteru Braca dominovala daleko vic, Juve byl kvalitni souper.
nie urcite nenakupime za 150 melonov Pogbu vraj nechceme.. podla mna pride DDG, nejakych 25-30 m a potom snad ten Veratti za 40m..a finito aj ked ese nevieme aka bude siatuacia v utoku ci sa nekupi nejaky kridlo ci hrot podla toho kde bude hrat ronaldo
Tak už teď jste utratili 39 mega za Danila a Casemira.DDG za 25 mega a PSG určitě pustí Verattiho za 40 mega Perez zase bude chtít nějakýho pokemona za 80 mega a těch 150 mega je velmi reálnějch.
DDG ma rok do konca zmluvy...tak to naozaj bude v rozmedzi tych 25-30 ta o tom Verratim sa spekuluje o takej cene tak za 60 abo take to nebude to skor sa bojim ze Perez da 80-90 za Pogbu ...rozprava sa aj o Kunovi co snad nie je pravda...ja by som mozno bral aj toho Sterlinga keby isiel za rozumnu sumu..sice ma v hlave asi nasrate ale mlady talent co to uz v anglickej lige ukazal, techniku ma vybornu a do rafovej rotacie vyborny samozrejme jeho prichod je realny iba ak Ronaldo pojde na hrot ..inac by tu bol nahovno
DDG hlavně nikam nepřestupuje.
Proč myslíš? Jsem přesvědčenej, že půjde. Jen doufám, že co nejdřív...
Další technik z Anglie.A za rok budete nadávat jaký máte kopyta v útoku.Aguero by přišel jen kdyby odešel Ronaldo.
pokud ma prijit nejaky byvaly hrac Atletica, tak at je to Kun. nasi strategii s golmany nechapu uz dlouhodobe. Valdesovi bych misto jednicky v united i pral. Navas by mel dostat sanci. uvidime. jasne, ze jim nejaky souper zpusobi problemy, v LM zastavit pujdou, ale La Liga? cekame na titul uz tri roky, jestli se nepletu tak Rafa titul nevyhral este nikde chtelo by to
Kun uz neprijde, o tom ani nema cenu premyslet.
Perez ho hodne chce. sam vis jak to vetsinou dopadlo
Kdyby ho hodne chtel, tak by nikdy nehral v City.
ja se bavim o tomhle prestupaku. uvidime. utocnika to urcite chce. asi nejlevnejsi varianta je navrat Moraty,coz neni moc realne. nebo jen doplnit zalohu a obranu a doufat, ze se trio BBC vyrovna MNS.
Pletes, vyhral ho s Valencii, a to dokonce 2x.
Valdesovi bys místo jedničky v United přál? ty nás asi hodně nenášíš
On ten samotný Danilo vyšel na 39,5 mega. S rokem do konce smlouvy...
To te fakt hruza.
Florentino je prostě válec. Ještě by nám mohl ukrást Pogbu, dokud máme BAN. Docela jsem rád, že ho máme, aspoň ten tým nerozbijeme měsíc po treblu.
Myslim, ze po tech zapasech proti vam a Realu ho chtit nebude.
To nevěřím. Jak už jsem tady psal dříve - myslím, že Flore se bojí, aby neskončil v Barce a Barca se bojí toho, aby neskončil v Madridu. Prostě musí přijít PSG a vyřešit to k obecnému prospěchu. Ale on sebou přitáhne Raiolu a spoustu problémů, nám by naprosto rozjebal platovou politiku a tím dost možná i tu současnou chemii, která tak skvěle funguje.
Ja nevim, ale nic uzasneho mi na nem neprijde. Navic mi do hry Realu vubec nepasuje, to uz spis ten Vidal. Ale je mlady a jeho marketingova hodnota je hodne vysoko, takze vitej Pogbo.
Což o to, Pogba by byl velice vhodný prvek ke dvojce Iniesta - Bus. Ale vzhledem k Raiolovi, který prostě u nás má velký škraloup a Rakitičovi, bych ho nechtěl. Jenže pokud by šel do Realu, tak jim by tu zálohu pořádně pozvedl. Opravdu je snad nejlepší, kdyby přišlo PSG, City nebo Chelsea a pořádně to přebuřili.
Uplně nechápu, co by Pogba dával hře Realu a Rakitič jí to nedává. Tím nechci nějak tvrdit, že je Pogba špatnej hráč, ale zrovna tahle pozice dost dobře funguje. Tam je spíš potřeba nahradit Iniestu, kterej se sice vzepjal ke skvělým pár měsícům, ale kariérní vrchol zažil v roce 2012 a od tý doby jde pomalu dolů. Chybí vám ten playmaker schopnej kontrolovat zápasy ve stylu Thiaga. Tady byste myslim potřebovali právě toho druhýho zmiňovanýho hráče, a to Verattiho. Sice podle mě není tak výbornej jako Thiago, ale pořád je to asi nejlepší možná varianta na tu pozici.
*co by Pogba dával hře Barcy
Já pořád doufám, že náhradou za Iniestu bude Rafinha... jasně tuhle sezónu sice za očekáváním, ale 1695 minut není málo.. snad půjde příští rok, kdy bude mít určitě více minut, nahoru.
Ja zas nechapu, v cem by poradne pozvedl zalohu Realu.
To taky uplně nevidim, ta současná je dost dobrá.
Akorát bych se teda do Verrattiho nemontoval. Je to sice úžasný hráč, kterýho strašně respektuju, ale osobně bych do toho nešel, obchodovat takhle kvalitního a mladého hráče s PSG je prostě ztráta času. Thiago by byl sen a věřím, že nějaká šance na návrat existuje. Odchovanec, brácha v týmu, věřím tomu že časem by ho to mohlo lákat. Kdo ví jak to dopadne, až Pep odejde z Bayernu. Já spíš doufám v příchod týmového hráče typu Rakitiče (Kovačič, Gundogan...), něco kolem 20-25 mega, hvězd už máme v týmu dost a nemuselo by to klapat.
Navíc je skoro stoprocentně jasný, že si nikdo nedovolí odstavit Iniestu, takhle se k legendám nechováme.
To neřikám, ale stejně jako Rakitič nahradil letos v sestavě Xaviho bych to viděl do budoucna i s Iniestou. A Xavi odešel víc než důstojně.
To určitě, ale odchod Iniesty ještě není na pořadu dne.
Však píšu, že je vhodný, ale vzhledem k Rakitičovi bych ho nechtěl. Protože už právě máme Ivana.
Iniestu za 2 roky nahradí Coutinho, jestli bude pokračovat v takovým progresu.
Vzhledem k tomu, jaky hrace posledni roky do zalohy kupuji, si nemyslim, ze by je Pogba nejak zajimal. Jen teda Zidane ho tam porad tlaci, ale to je tak vsechno, mi prijde. Verratti se mi zda z pohledu zajmu mnohem realnejsi. Jinak s Raiolou maji myslim problem i v Realu.
To je snad nejdrazsi krajni obrance vsech dob, ne?
de geu za 25-30 a verattiho za 40 jasný a zrovna Real po sezoně kdy vyhořel na všech frontách asi dobrej model
On dřív nebo později někdo připraví Enriquemu pořádnou taktickou bitvu. Nejde moc o ten úspěch v ligové soutěži, tam to bude tradičně o pár bodech který můžou získat jako oni tak Real, ale hlavně v pohárech. Letos se to událo příliš rychle, v jednu chvíli s Barcou nikdo nepočítal, za pár týdnů všechny drtili. Ať už to bude Mourinho, Simeone nebo Benítez, oni v tom najdou nějakou slabinu a horký chvilky Barce přichystaj.
Takový tým se dá zničit celkem lehce, což už historie několikrát ukázala. Odchod Daniho Alvese, příchod Pogby a ta chemie může být nenávratně pryč...
Alves se prostě musí podepsat.Poslední měsíce hraje parádně a náhrada za něj žádná není.
on je hrozný pojem. nesympaťák hadra. ale jeden z nejlepších hráčů historie fotbalu. Cafu má nástupce hodného svému žvýkacímu ústrojí..
Konecne vidno ako su tie protiutoky ucinne to by si mal konecne uvedomit aj Pep
protože juve nehrálo taky 4-3-3 pak by to měli težší
Ale ved to je chyba juve vcera isla barca viackrat 5 na 3 a podobne
Vypadá jak Willem Dafoe
https://www.youtube.com/watch?v=GBJSPFsg0cM
Loni to bylo pro Suareze hodně těžký,až mi ho bylo líto.
Letos si ale zpravil chuť na 120%
http://canchallena.lanacion.com.ar/1799462-msn-champions-league
* spravil
Trapný, že Suaréze tam utěšuje po prohře titulu Gerrard. Je jak malý dítě.
zrovna Gerrard no, kterej tam měl právo brečet asi nejvíc
Dani Alves: "It would be a pleasure to join Milan. There is a proposal from Italy, I will evaluate the alternatives."
es.pn/1Im9Xxm
To je neskutečný, že tak kvalitní VOLNÝ hráč nemá v ruce žádnou pořádnou nabídku. Kdyby měl pořádnýho manažera, tak už je Barca dávno ze hry.
Zbytocnost, snad nepride.
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/11606054/Arsenal-to-bank-3m-if-Barcelona-win-Champions-League-as-part-of-Thomas-Vermaelen-transfer.html
Někdo včera psal, že k aktivaci tý klauzule musí Vermaelen odehrát nějakej minmální počet minu.
Tak samozřejmě že katalánská média to budou bagatelizovat, britská naopak stát na straně AFC a pravdy se nejspíš nedobereme.
Je celkem jasné, čemu budu věřit já
Vermaelen je štístko.
No neskutočné. Každý by chcel mať to šťastie celý rok preležať v nemocnici
Hrozny stistko. I uklizecka na NC ma na titulu vetsi zasluhu, nez on. Ty tituly ho musi opravdu hrozne tesit.
V Arsenalu ho teda moc neměl Ale jako toho FA Cupu se dočkal, byť taky bez finálového zapojení.
Dokud ho nepustíme na hřiště, tak se bude dařit.
ku*va Peréz by mohl táhnout,to je začarovanej kruh jenom kvůli jeho egu trpí celej klub...
Čo je pravdy na tom, že Barca nebude schopná dlhodobo platiť MSN?
nič
To ti psal Palike na FB?
čo to skúšaš?
Kde si vzal takovou hloupost? Barcelona vydělává více než dost, tedy fotbalová sekce.
Kdysi o tom mluvil Faus, ale moc se mi to nezda.
O tom, že plast MSN bude v budoucnu neudržitelný?
vidíš to? Niečo na tom bude. Ja som niečo čítal dávnejšie a dnes je o tom článok na SME, ale pod pianom, takže som sa chcel normálne opýtať. Ale nabehol si sem ty ako nejaký majster sveta a začal si sa hrať na Boha. Ten arogantný tón si nechaj pre vašu diskusiu pod PD. Na niečo také nie som zvyknutý.
Já ti jen napsal, že je to hloupost. Protože dlouhodobě je fotbalová sekce výdělečná. Navíc jsme dost ušetřili na platech (Sanchez, Puyol, Valdes, teď Xavi), přičemž novicové mají plat menší.
Pokud někdy nějaký článek byl, tak ne na seriozním webu nebo médiu. Alespoň jsem to nezaregistroval.
Ja už ani nevnímam kto tu Barcelonu momentálne trenuje, ono to je fakt jedno.
s nimi by treble urobil aj LVG.
V Luchovi nič výnimočné nevidím, v Ríme nič moc.
Jasné no, jedno angažmá už skálopevně rozhodlo, že je to slabý trenér, a nic dalšího v celé trenérské kariéře to už nezvrátí.
ad absurdum.
No s LVG si klidně vtipkuj, ale znevažovat Enriqueho úspěch na základě působení v Římě...
To jsou závěry, to je hrozné.
Rodgers by to nedal, ten by hned jako první věc prodal Messiho, protože se mu typově nehodí
ako 5 ročné deti, ked im ukážeš lízatko
Jako frustrovaný fanoušek Liverpoolu.
vlado vlado
To je logika
to 1 angažovanie mu nevyšlo, ale poučil sa z toho, aj vďaka tomu je teraz ešte lepší tréner
V Ríme mal zostavu, ktorú by malo problém ¨ukočítrovať¨ veľa dobrých trénerov a taktiež bol trénerské ucho. Skúsenosti z Rímu a Celty ho posunuli o dosť ďalej, hlavne sezóna v Celte z neho spravila úspešného kandidáta na lavičku Barcelony.
Barcelona nezastavitelna a Real je opet na zacatku. Jako kazdy 3. rok. Novy trener, novy hraci. Opicak zustava....
Treba odejde.
Tomu uz neveris ani ty.
Verrati prej 55 mio. Na to bych se rychle vysral.
jak tomu po tomhle ještě můžete fandit..., já vás asi obdivuju
Muzu se te zeptat na to samy.
Proč by ne, vždyť Chelsea nabrala nejvíc fanoušků právě v době stamilionových investic.
které ovšem k něčemu vedli... já proti Realu nic nemám, ale fandit mu, tak už tam jdu to vedení asi vystřílet
*vedly
Lepsi je tleskat tomu, co posledni roky predvadi LFC, je mi to jasny.
A kdo tomu tleská? Já už skoro nemám nervy to sledovat. Já to opravdu myslel víceméně obdivně, s tím, že jsem chtěl vyjádřit jaké nesmysly tam dělají...
A to jako proč? Třeba v roce 2014 jsme vyhráli Ligu mistrů, MS klubů, Copa del Rey a Superpohár UEFA, to vůbec není špatné, kolik klubů na světě si tohle mohlo aspoň jednou za svoji existenci říct. Letošní jaro nevyšlo z více důvodů, tím hlavním je, že Ancelotti nerotoval sestavu a v rozhodujících zápasech jsme byli unavení nebo rovnou zranění. Příští sezóna ale může být znovu velmi úspěšná, jako byla ta minulá a spousty, spousty dalších. Real Madrid je pořád jasně nejúspěšnější klub evropské historie a ještě hodně dlouho jim zůstane, takže není žádný důvod k panice. I když samozřejmě třeba z případu Bale je frustrovaný snad každý Madridista.
Ok
Je to prostě víc show než business. Někdo musí být ten nejbohatší.
To uz ani nema cenu resit ty sumy, spis se divat jen na hrace. Kdyby to zaplatil Bale, tak to beru.
To uz zaplati spis Isco nebo Modric. Ceka nas jeste horke leto.
Zatím to vypadá na Benzemu.
Jj cetl sem neco ze Veprik chce prodat Benzemu, predelat Ronalda na hrota a Bale pujde nalevo.
Sezóna v ktorej sa ide zas od nuly, to už je pekne otravné déjà vu..
zavidim barce ten utok
Ja jim zavidim, ze nemaji Bejla.
to, ale potom závidíš každému jinému klubu
pošlite ho naspäť, domov, kde si ho vedia vážiť
Snad poprvé, kdy někdo závidí tomu druhému, že něco nemá.
Tak jirka-fcb by te vyhodil..
Zostane, má ešte na rok platnú zmluvu a je úplne jedno kto vyhrá prezidentské voľby, ani Bartomeu, ani Laporta, ani nikto iný si ho nedovolí odvolať, nemusíš sa Lucho báť .
Ináč kedy budeme vlastne vedieť kto bude kandidovať na prezidenta?
jen zůstaň, chtělo by to s těma trénarama trošku ustálit ... s Enriquem musí všichni naprosto spokojení
Zostane, o tom snáď nemôže byť pochýb.
Klobouk dolu jak se zvedli, v lednu to z jeho strany bylo fakt na ručník.
Nicméně souhlasím s Atleticem nade mnou, letos to bylo takové jednooký mezi slepými, minulé ročníky podstatně nabouchanější. Snad to bude příští rok lepší.
Tak Aleix Vidal s nejvetsi pravdepodobnosti do Barcelony. . 18 mega eur+4 mega v bonusech. 2 mega v zavislosti na Vidalovo vykonech a 2 mega v zavislosti na vysledcich Barcelony. Do jara 2016 by mel s Barcelonou jenom trenovat. Jo a pocita se s nim na pozici praveho beka, ackoliv jeho primarni pozice je spise kridlo.
To vyzera celkom zaujimavo.
To bude půl roku bez soutěžního zápasu?
Jako on dojde v létě a celý podzim bude jen trénovat?
Vypada to tak....
celkom dost velka suma ak ho podpisu tak Dani definitivne konci, na jednej strane je to smutna sprava, na druhej strane uz ma svoj vek a aj tak by za rok-dva odisiel, ale treba mu zadakovat za vsetko, jeden z najlepsich pravych bekov v historii Barcy (ak nie uplne najlepsi!)
kolik jich znáš?
jupi
Je do toho nějak zakomponovaný Suarez? Dokážu si představit, že by Sevilla byla schopná jít s cenou ještě dolu, kdyby se Barca vzdala tý buy-back klauzule.
inde píšu nižšiu sumu a to, že bude s Barcelonou len trénovať mi príde nepravdepodobné, pravdepodobnejšie je, že pôjde niekam hosťovať..
Mne teda prijde pravdepodobnejsi, ze v Sevilla do toho jara zustane, nez ze pujde nekam hostovat.
Jj.
no veď to by už bolo hosťovanie, kedže ho idú teraz kúpiť
20 mega
a to ho Sevilla kúpila pred rokom z Almeríe za €3M
No jo Monchi.....
Je obdivuhodné, jaké produkují Sevilla nebo Valencia beky. Vidal by mohl být trefa do černého. Pokud se někdo podobá Alvesovi, tak je to Vidal. Asi nebude úplnou náhodou, že oba vytáhla Sevilla. Výborná práce. I když by mohl někdo namítat, že Vidal moc rychle vyletěl a zase tak může rychle spadnout, tak nikomu nevěřím tak jako Vidalovi. Nesmírně odolný hráč. Psychicky, fyzicky, stabilně počas zápasu aktivní. Poklad.
klobouk dolů před nima
Taky mu verim, jako jeden z mala hracu se charakteristiky podoba Danimu. Sen by byl, kdyby bylo misto pro oba, jeste chvilku o tom muzeme snit vzhledem k tomu, ze Dani nejspis nema v ruce nejakou TOP nabidku. Jinak u Monchiho se snad slovy ani neda popsat jeho vyznam pro Sevillu - klobouk dolu, co tam dlouhe roky predvadi za praci.
Vidal je dobrá voľba, cena primeraná. Tak sa zdá že vedenie sa s Danim definitívne nedohodne.
čo je velka skoda, lebo teraz je famozny.
mne prislo, ze juve stacilo hrozne malo, aby sa dostalo do sance..a nakoniec ich malo aj celkom dost..a teda nielen vcera ale vo viacerych zapasoch vyradovaciek..takze ten system a ta taktika sa mi nezda nijako vynimocna a su tam diery, ktore sa daju lahko vyuzit
na druhu stranu ten utok barci proste vzdycky nejake goly da..vsetci traja su rychli so skvelymi nabehmi, vsetci traja si vedia vypracovat sancu sami, vsetci traja ju vedia vypracovat pre ostatnych, vsetci traja sa vedia dokonale menit medzi sebou..nic take drave a zabijacke som este vo futbale nevidel
mne ten lucho pride ako priemerny trenerik s neuveritelnym materialom..ale to ze ten timovy duch a mentalita v tom time je skvela je fakt a ma v tom isto zasluhu a je to hrozne dolezite..a ten styl barci je takto velmi zabavny a dobre sa na to pozera..aj s tymi chybami
On by to Enrique mohl zavít více vzadu, to by ale nebyla taková šance využít největších předností útoku.
Já si myslím, že přenechání větší iniciativy soupeři spolu s nárůstem šancí pro soupeře...je prostě taktický záměr.
iniciativy asi hej, ale sanci?
Tak to spolu souvisí. Když nemáš míč, nemáš ani šance. Taková byla naše taktika za Pepka. Teď se mi to zdá trochu upravené a míč se sice snažíme získat hned po ztrátě (což je základ úspěchu), ale i rychleji ho ztratíme - jednoduše pro to, že se více riskuje a míří se k brance.
Ten útok, takýto silný útok sme ešte nemali ...je to kompenzácia tria Xavi Iniesta Messi, teraz sme to museli nahradiť triom Messi Neymar Suarez ....Iniesta sa zasa dostáva do správnych otáčok, Busquets bol včera najlepší na trávniku, Rakitič hrá tiež perfektne ...jediná záloha, ktorá nás prehrávala bola tá z Madridu, ked hral Modrič ...prichodom Beniteza a dufam Verattiho by ani táto záloha nemusela byť problémom ...takčitak, za Xaviho musíme kúpiť niekoho do zálohy...Dani ešte sezonu potiahne, verím tomu ...Pique si ide pre trofej najlepšieho stopera, ten hra neskutočne ...Masch trošku vyvedený z koncentrácie ale svoje si zahrá ...a Alba je asi momentalne najlepší lavy obranca ..Bravo je tiež kapitola sama o sebe,Ter Stegen asi najdrahší golman .....Enriquemu som neveril, ono do našej hry ani nepridal niečo inovatívne, rozdiel vidím hlavne vo fyzickej pripravenosti hráčov,v našej hre je alfa omega pohyb, nabiehanie si do volnych priestorov, minuly rok nas Atletiko uplne prešlo fyzicky, tento rok sme boli stále v hre vo všetkých troch sutažiach a na hráčoch som nevidel unavu....to ide na tričko Enriquemu
Barcelona má sice skvělou formu, ale nesouhlasim s názorem, že jsou uplně jinde než zbytek Evropy, maj sice smrtící brejky, hlavně při přečíslení, ale směrem dozadu nepůsobí moc jistě a dost týmů s nima dokáže odehrát vyrovnanou partii.
Obranu máme velmi dobrou,ale záloha není tak dominantní jako dřív.Proto máme někdy problémy.Musíme přivést náhradu za Xaviho,aby to bylo ještě lepší.
Jinak MSN jsou spíš jinde než útok jakýhokoliv jinýho týmu a hlavně Messi kterej hrál na jaře opět famozně.
Tak to myslim, ta útočná trojice je famózní, proto je Barcelona tak skvělá směrem dopředu, ale směrem dozadu to trochu vázne a proto si i soupeř dokáže vytvořit dost šancí ... Barcelona vyhrála zaslouženě, ale neřek bych, že to byla jasná záležitost, jak tu dost lidí píše.
jo, vázne to až tak, že jsme dostali snad nejmíň gólů v historii...takové řeči fakt miluju
Píšu o tom, kolik si proti vám soupeři vytvoří šancí, ne kolik gólů z těch šancí dostanete ...
Barcelona je úplně jinde v tom útoku. To trio je jednoduše nejlepší momentální útok na týhle planetě. V obraně mi nepřijde o nic horší jako třeba Juventus nebo Real, je to takovej top standard, ale všichni jsou ve formě a hrajou dobře. Šance soupeři maj, ale stejně jsme gólů dostali nejmíň.
Par hracov to ma solidne rozbehnute na zisk 7 trofeji za rok. Okrem treblu je tu:
4, Copa America, kde moze realne vyhrat Messi a Mascherano za Argentinu, Neymar za Braziliu, pripadne, co je trosku menej pravdepodobne, tak Bravo s Chile.
5, Spanielsky superpohar a v nom dvojzapas Barca : Bilbao, kde budu katalanci jasnym favoritom
6, UEFA Supercup so Sevillou. Sice iba jeden zapas, ale opat sanca pre Barcu vyhrat trofej
7, FIFA MS klubov kde bude Barca jasny favorit.
Nepamatam si ze by niekto vyhral 7 trofeji za rok ale mam citak, ze to mozno bude teraz.
Suarez s Uruguaiom su tiež na Cope nie?
Suarez nemoze hrat, stale ma ban na sutazne repre zapasy.
som myslel, že mu to už skončilo ..aspon si oddychne
Messi Masch Bravo Ney (2015) have the chance to join Alves (2009) as the only players to win all 7 possible trophies in a year
a co vyhral Dani v 2009? ved nebola ani Copa ani MS... ci tam sa rata aj pohar konfederacii?
Jj, pravda.. Alvés vyhrál v 09 6 trofejí s Barcou a s Brazílií Konfederační pohár.
Na Copě letos favorizuju Argentinu. Pokud Tata vyloženě neposere taktiku tak věřim, že je k tomu dotáhne. Ale bude to těsný, Brazílie je silnější než si většina lidí myslí.
Navíc domácí Chile, které je už tak strašně silné, bude umocněné na druhou a Kolumbie je v žebříčku FIFA 4. na světě. Z téhle čtyřky by pro mě nebylo překvapením vítězství ani jednoho z týmů, i když Argentina je favoritem číslo 1.
Copa má tu nevýhodu, že se nehraje kvalifikace a tak moc nejde odhadnout jak si ty týmy povedou v soutěžním zápase. Argentině to taky může dost dobře nesednou dohromady, ten přetlak v útoku tam je řádnej, navíc nevim jak hráli v přátelácích. Na Brazílii jsem koukal, ta je dost dobrá, jenže mi tam pořád chybí druhej výraznej hráč vedle Neymara, kterej by to mohl táhnout. Dungova sázka na kombinační hru a false 9 je navíc dost riskantní v tom, že nejsou zaručený góly, protože ti hráči nejsou zvyklí rozhodovat tak důležitý zápasy (Coutinho, Firmino, Willian...).
Dneska hrajou v 10 večer přípravný zápas s Mexikem, tak uvidíme, co bez Neymara předvedou. Mi příjde úplně paradoxní, že Brazílie jakožto nejúspěšnější země v historii fotbalu, která vždycky ničila soupeře ofenzivním orchestrem, má obrovskou sílu v defenzivě a v ofenzivě spoléhá na 2 hráče, přičemž jeden z nich kvůli zranění ani nebude k dispozici. Ale souhlasím s tou tvojí myšlenkou, pokud chtějí Brazilci přidat 9. titul na Copa América, budou se muset směrem dopředu k Neymarovi přidat i další.
Brazilskej fotbal jde v tomhle strašně dolů. Ona i celá ta brazilská liga je strašně defenzivní. Oproti tomu častému názoru, že v Brazílii je snadnější dávat góly, protože se tam nebrání...to vůbec není pravda. Navíc přestali produkovat kvalitní útočníky. Aby za poslední roky byla z té mnohamilionové základny nejlepší dvojka útočníků za pár let Pato a Damiao, to je trošku málo.
O to sa neboj brazilska liga vyprodukuje niekolko vybornych utocnik . Celkovo ta brazilska mladez je na vysokej urovni takze o 1 rok alebo 2 dva situacia mooze byt uplne ina .
To by som prirovnal k Spanielskej repre . Co bolo strasne moc vycitane ako nemaju "kridla"
a obrancov a zrazu U21 je o Castillejovi , Deulofeovi , Jesem , Inakim , Asensiovi a obrancov Mere , Duarte , Vallejovi atd .
No jo, jenže Brazílie neměla pořádnýho kanonýra na hrotu od dob Luise Fabiana, kterej zažil vrchol v roce 2010.
Neymar to musí brát na sebe.V repre má neuvěřitelnou bilanci.
K tej brazilii je to tak,,stava sa z toho underova zalezitost,,,v serii A velmi casto daju jeden max dva goly a potom beton,,defenziva,,to zacina byt problem aj pri inych ligach kde vysoko golove ligy prechadzaju na jeden max dva golovy grc futbal s defenzivou,,,neda sa na to pozerat ako jeden tym robi najazdy na branu a druhy iba brani,,
teď narvali 5:0 Bolívii, ale to nic neznamená no
Callejón do Atlética?
Hrozná blbost, to už spíš De Gea do Realu
Nevím jestli to tu už bylo, ale stejně... :)
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/1939702_10153547988639305_2961708968374990292_n.jpg?oh=ab62c4f39e0bf3bea323a93ba2b38cb7&oe=5633B7A5
Enrique ani po triumfu v LM neví, jestli v Barceloně zůstane,,Enrique je jasny,,,chce sa vratit do celty
nevie, lebo v lete sú prezidentské voľby a nevie či ho nový prezident (ak bude nový) bude chcieť alebo nie...jasné, že ho bude chcieť, má zbytočné obavy
Perez by ho iste vyhodil uz len preto aby ukazal ze ma tie najvacsie gule v celom madride
Kdyby někdo chtěl.Oslavy Barcelony,jízda městem až na stadion
https://www.youtube.com/watch?v=Waf3zhGy7jw
Tak Vidal už by měl bejt podepsanej.Zejtra v poledne má bejt představenej.
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2015/06/07/12491032/bartomeu-barcelona-want-pogba?ICID=HP_HN_1
Tak pod ! Tak pod ! Tak pod sprav ten krok !
už som sa tešil, že Marek, ale aj toto poteší
Goal
Chlapi , Copa América nikde nepoběží v televizi?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele