Exmistr světa Gattuso je vyšetřovaný kvůli ovlivňování zápasů

17.12.2013, 14:16
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (239)

Přidat komentář
ACSMan

pry ovlivnoval hrace soupere svym nas*anym pohledem, a to i z tribuny

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
janinho

ale uznaj ze Gattusa by si asi nechcel mat na spolocnej cele

Reagovat
ACSMan

Ne, a černýho Gatussa už vůbec ne

Reagovat
10

tak určitě, dlouho tady nebyla nějaká calcio-aférka, už jsem z toho byl nervózní

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
CubONE

Reagovat
mastakillah

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tradičně před velkym turnajem.

Reagovat
smazaný uživatel

snad se to potáhne až do léta

Reagovat
Milan.B

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tentokrát odvádí pozornost od stále rostoucích nepokojů v zemi.. O kterých se v CZ médiích ani nic nedozvíte..

Reagovat
M11

jak rikas

Reagovat
TheAdy

Reagovat
Antijuve

Zavrčí a je po problému.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je známe v Itálii že AC nešlo do druhé ligy jenom díky tomu že si majitel dupnul .

Reagovat
Filip12

Ach Gennare

Reagovat
ACSMan

uz neni legenda co

Reagovat
božský John
Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
iamek

Nekoho prekvapuje ?

Reagovat
CubONE

Nie, uz davno nic nebolo, museli nieco vytiahnut.

Reagovat
smazaný uživatel

Holt Forza Calcio, nějak jsem si nevšiml, že by podobně ikonický Angličan, Francouz nebo Španěl jel v takových špínách.

Reagovat
Pinturicchio

Pořád lepší tohle, než lidi typu Barton, Gascoigne, Terry, Giggs, apod, ... ale srandovní je, že potom, co se prokázalo ovlivnování zápasů i v Anglii, už tam přidáváš to slůvko "ikonický".

Reagovat
stas87

je to tak tazke prestat podavat na zapasy a zit z platu co ti posiela tvoj klub?

Reagovat
smazaný uživatel

Takže podle tebe je horší podvést jednu ženu, než zradit miliony fanoušků a svůj klub?

Reagovat
Pinturicchio

Jistě, protože ta žena je tvá rodina, manželka, člověk, který tě má zajímat nejvíc.

Reagovat
smazaný uživatel

Kamaráde, mně je úplně jedno, koho Terry šuká, je to jeho rodina, jeho problémy. Ale když se podplácí zápasy, jsme to přímo my, fanoušci, kdo jsme podvedeni! A proto bych tahle zápasy ovlivňující prasata, kterým se prokáže vina, poslal do žaláře na pěkně dlouhou dobu. Příště si to třeba rozmyslí

Reagovat
kiwwi

Reagovat
smazaný uživatel

(ale neni mi jedno, koho suka idol mnoha lidi)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jasně. Kdyby šu*al tvojí ženu, mohl by ses chlubit parohama od Terryho.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
cristiano.K.

netýká se celého příspěvku, není jedno,kdo koho...

Reagovat
smazaný uživatel

A Barton se chová na hřišti prakticky stejně jako Gattuso a Gascoigne je ožrala, nic víc nic míň.

Reagovat
Pinturicchio

Gascoigne není jen ožrala, co to řízení v opilosti, co to hrubé domácí násilí vůči jeho ženě?

Reagovat
smazaný uživatel

Házením špíny na Anglii prohnilý Calcio neočistíš.

Reagovat
Pinturicchio

Já se o nic takového nesnažím.

Reagovat
smazaný uživatel

"Pořád lepší tohle, než lidi typu Barton, Gascoigne, Terry, Giggs, apod"

aha

Reagovat
Pinturicchio

Ano, je to pro mě menší zlo, ... obě země mají svoje mouchy, ale já se poukazováním na problémy v Anglii nesnažím očistovat Calcio.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže když se hraje zmanipulovaný zápas, tak se na něj celkem rád koukneš, kdežto když se hraje zápas férový nezmanipulovaný, ovšem s nevěrníkem Terrym na place, hanba mu, tak přepínáš kanel?

Reagovat
Pinturicchio

Jistě, děvkař zůstane děvkařem, ale domluvený zápas nemusí dopadnout podle předem připravených not.

Reagovat
lnterista

to je vtip ze

Reagovat
Pinturicchio

Jo.

Reagovat
M11

Reagovat
j_mrazik

Gascoigne není jenom ožrala, on ožralej řídí a ožralej reaguje na manželku. Vždyť nahoře psal, že chlastal... Pak už to jsou jenom spojený nádoby.

Reagovat
Pinturicchio

Pokud by "jen" chlastal, tak je to jeho věc, pokud v řízení v opilosti ohrožuje ostatní a mlátí svou manželku, tak už je to o něčem jiném.

Reagovat
j_mrazik

Nějak se domů dostat musel, když přijel autem.

Mě jenom tyhle hádky baví, protože tohle jsou všechno věci, který by se neměly a vy se bavíte, co je menší zlo.

Reagovat
Pinturicchio

V tom máš pravdu, no.

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc mám pocit, že já i Pintu máme ke všemu daleko. Teda já jsem na hřišti rapl, ale spíš tak typu Blažek než Barton.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty se z toho zase snažíš vykroutit, ale já si fakt nedokážu představit zprávu. "Steven Gerrard je podezřelý z ovlivňování zápasů." U Italů by mne to nepřekvapilo snad ani u jednoho. Čímpak to asi bude?

Reagovat
Pinturicchio

Tebou?

Reagovat
smazaný uživatel

To taky.

Reagovat
soukup

v opilosti řídí fotbalisti všude na světě

Reagovat
smazaný uživatel

Na Antarktidě ne.

Reagovat
soukup

tak samozřejmě že to píše, protože kdyby to tam nenapsal, tak se okamžitě ozveš, že se ve třetí lize v Anglii taky podplácelo a tak si nemáme co otvírat hubu

Reagovat
Pinturicchio

Obyčejná berlička, díky za potvrzení.

Reagovat
soukup

hele jako mě je to u prdele, já vůbec nepochybuju, že třeba v nižších ligách v Anglii se vesele uplácí, protože mi přijde prostě nemožný, aby se nevyužívalo toho, že tam jde sázet i na poloprofesionální ligy

Jen mi prostě přišlo směšný, jak se hned ozýváš, protože je fakt neprosto jasný, jak bys reagoval, kdyby tam to "ikonický" nenapsal

Reagovat
Pinturicchio

Asi mě znáš líp než já sám.

Reagovat
soukup

ale že jsou ligy v jižní a východní evropě co do korupce mnohem prohnilejší než ty v západní a severní mi nikdo nevymluví, protože to je prostě věc, která souvisí s celou společností a postojem ke korupci jako takovým. V italským fotbale se prostě logicky uplácí víc než v anglickým, stejně tak jako třeba ve švédským se pravděpodobně uplácí míň než v anglickým a v nějakým rumunským je uplácí víc než v italským. Dyť je to celkem logický

Reagovat
Arbiter

škatulkování

Reagovat
soukup

stereotypy

Reagovat
Pinturicchio

S tím souhlasím, stačí se kouknout na počet jednotlivých případů u těch zemí.

Reagovat
soukup

já jen nechápu, že Itálie s tím očividně nezvládá (nebo nechce) bojovat. Přijde mi to jak u nás, kde fotbal naprosto nezvládá řešit problémy tak, aby ho veřejně nepoškozovaly, takže jeho společenský obraz vypadá nějak ve stylu "sport plný korupce na který se chodí pomlátit náckové" a hokej, kde se musí logicky uplácet úplně stejně a má i spoustu jiných problémů je "čistý sport vhodný pro rodiny s dětmi"

Reagovat
Pinturicchio

Nechce s tím nic dělat, protože to tam vede banda kašparů, kteří se soustředí na maličkosti, ale ty velké, podstatné problémy nevidí.

Reagovat
lnterista

vidi a moc dobre ale vyhovuje jim to

Reagovat
Pinturicchio

Nebo spíš tak, no.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže to, že se někdo chová jako magor je horší než uplácení? Co ty jsi za debila

Reagovat
smazaný uživatel

Hoďte ho lvům

Reagovat
smazaný uživatel

třem lvům

Reagovat
Miguel19

Reagovat
r.mrazik

zrovna s platem Gattusa,ze by mel potrebu ovlivnovat zapasy? leda dostal nabidku,ktera se neodmita...

Reagovat
smazaný uživatel

kto ma vela, chce este viac...

Reagovat
DelPiero137

Potrebujes aj nejake hobby

Cinania su zavisly na stavkovani, preco nie Taliani?

Reagovat
minoLFC

pritom jeho plate...

Reagovat
monty25

Tak teď bude mít asi jiné starosti, než se navážet do žen ve fotbale...

Reagovat
smazaný uživatel

Zrušte tu ligu a bude klid..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
M11

uz jsem se lekl ze tady nejsi.. UF

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
mastakillah

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt by mě zajímalo koho by musela policie obvinit, aby fanoušci calcia uznali že ta liga je prohnilá skrz na skrz. Itálie potřebuje další revoluci soudců.

Reagovat
Pinturicchio

O tom, že je v Calciu bordel, jako prase, se nikdo nehádal, ... vždycky jde o to, že přijdou lidí z jiných sekcí, začnou provokovat a pak se to tady strhne v urážky, výsměch, apod.

Reagovat
smazaný uživatel

Je neřeš, třeba je to přestane bavit a vrátí se do sekce "umělá PL" nebo "Nudná liga dvou klubů"

Reagovat
Pinturicchio

Štve mě to, protože dokud sem nepřijdou lidi z jiné sekce, v drtivé většině případů fanoušci PL, které, jak správně napsal GjøvikFF, vůbec nezajímá fotbal a chodí sem jen provokovat, je tady klid a nejlepší diskuse na EF.

... Já sám se choval v diskusích PL jak pitomec, takže to ted ode mě vyznívá dost pokrytecky, ... ale myslím, že kdyby se na tohle obě sekce vykašlaly, tak to bude jen ku prospěchu celého EF, respektive diskusí tady.

Reagovat
mastakillah

Reagovat
GjøvikFF

A mě zase to, proč jedni a ti samí lidi chodí dokola psát do stejné do sekce, která je mimo tuhle špínu ani nezajímá.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
r.mrazik

dva palce?

Reagovat
Pinturicchio

Dal bych čtyři, ale na nohách se zvedají dost blbě.

Reagovat
smazaný uživatel

ani ne

Reagovat
M11

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
mastakillah

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby se v Itálii dělo něco jiného co je zajímavé, taky bych přišel. Bohužel je tam jenom ten nuda fotbal a korupce.

Reagovat
smazaný uživatel

sranda že to říkáš, když zatím padlo v Serii A více gólů, než v La Lize...

Reagovat
smazaný uživatel

Já nechápu proč do toho nezasáhne Uefa tak radikálně, že by za tohle zakázala italským klubům třeba na 5 let evropu. Ono by se to hned vyčistilo a zlepšilo, protože ty velký kluby si o evropu nemůžou dovolit přijít.

Reagovat
smazaný uživatel

Ono to ale svým způsobem tak trochu platí i opačně - UEFA nechce přijít o kluby jako Juventus, AC, Neapol v LM kvůli prachům, protože tou 5 letou stopkou by jsi dostal koeficient Itálie pod San Marino a do skupin LM by ti proudily místo Juventusu, Neapole atd kluby jako BATE, Legie a podobně, což netáhne lidi ani televize ...

Reagovat
Tomanatura

Tim poskodis ty, u kterych se nic neprokazalo. Pekne blbej napad, kvuli par jedincum trestat cely stat?

Reagovat
Arbiter

evidentně si vedení ligy neumí udělat pořádek, proto by takový trest měl být logický...

Reagovat
soukup

no a kdo by do těch pohárů teda postupoval? protože tohle se netýká jen Itálie, ale víceméně všech lig jižní a východní evropy

Reagovat
Tomanatura

A co treba zakazat vsem anglickym klubum Evropu, protoze City nesplni financial fair play?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Miguel19

Reagovat
Arbiter

V Itálii je to problém jediného klubu? Navíc nemůžeš přece přirovnat korupci k neplnění FFP...

Reagovat
soukup

v PL má s FFP problémy taky víc klubů, takže tu první část radši moc nehroť

Reagovat
Tomanatura

Dle meho je horsi znicit fotbalovy trh, nez nechat si dat zlutou kartu v zapase za par drobnych, ale tak to uz je jina debata.

Reagovat
smazaný uživatel

City, PSG, Monako, Chelsea..to jsou též podvody, akorát se jich nedopouštějí hráči, ale manažeři. Podplácení hráčů a praní špinavých peněz má stejného jmenovatele - mlčení UEFA.

Reagovat
smazaný uživatel

jasne, je horsi hodne utracet, nez domlouvat vysledky..

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si myslíš, že v elitních ligách se domlouvají výsledky? Tak to seš ještě větší hlupák, nežli za jakého zde vystupuješ.

Reagovat
smazaný uživatel

V elitnich ligach ne, ale v Serii A rozhodne ano. Staci se podivat na kurzy na nektere remizy a musi to byt jasne i takovemu zaslepenemu volovi, jako jsi ty.

Reagovat
Tomanatura

Aha

Reagovat
smazaný uživatel

V tom případě mám čest s milionářem, který nemusí dělat nic, nežli sázet na jisté uplacené zápasy.

Reagovat
smazaný uživatel

Otázkou je, jak by asi fotbal vypadal bez sázkovek a těch lidí, co perou ty špinavé peníze. Nenažranost je vlastnost, které se jen tak nezbavíš.

Reagovat
DelPiero137

Myslis ze v 70-80 rokoch to nebolo tak ovplyvnene stavkami ako teraz? Bolo to cisto o futbale, rivalite atd?

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně to na nich nestálo. Momentálně do fotbalu nikdo jiný prachy necpe.

Reagovat
DelPiero137

Stavkove tvoria urcite velky podiel, velky podiel maju aj TV spolocnosti, sponzori uz taky podiel asi nemaju.

Reagovat
soukup

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to chodi.Ked par natuplych funskov urobi na stadione bordel, je zakaz vstupu pre vsetkych.A je to spravne. Lebo inak tupca nepoucis.

Reagovat
danko10

JJ, padni komu padni je uplne super princíp. Bože...

Reagovat
smazaný uživatel

No ak chces v buducnosti predist pripadnym rizikam, tak to za to stoji.

Reagovat
danko10

Nejaký príklad z praxe, kedy zafungoval kolektívny trest za individuálny zločin by bol?

Reagovat
smazaný uživatel

No povedz mi, ci si ludska spodina z Belasej slachty este niekedy dovoli nieco podobne, ako tohoto roku,hm?

Reagovat
smazaný uživatel

V kazdom pripade myslim, ze to funguje na kluby a ich fanusikov v Europe dost dobre. Nie dokonale, ale dobre.

Reagovat
danko10

No, nefunguje no...

Reagovat
smazaný uživatel

Ok

Reagovat
tomasinho

Kvůli Heyselu byl potrestán celý anglický fotbal a kultura na stadionech se od té doby zvedla.

Reagovat
Arbiter

Reagovat
mastakillah

Nápad za 500, co Bohumile

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

bože ty si génius

Reagovat
smazaný uživatel

A novinky z toho zase dělaj senzaci.. Fakt žumpa..

Reagovat
smazaný uživatel

Borec založil před losem twitter (žádní followeři) naházel den před losem všechny možný kombinace a po losu špatný smazal.Pak si na tom udělal reklamu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

veď to je každý rok... už sme si zvykli

Reagovat
ACSMan

presne tak minuly rok tu kolovalo to stejny

Reagovat
mimi_united

Taliansko sa má čo učiť ešte v globále, nečudujem sa že tam stále tak prekvitá rasizmus

Reagovat
smazaný uživatel

Genarro vrať se zpátky k atkivnímu fotbalu

Reagovat
smazaný uživatel

Serie A - zkorumpovana zumpa

Reagovat
smazaný uživatel

Tak toto ma prekvapuje, prave o Gennarovi. Myslel som si, ze ho skotska manzelka naucila britskym cestnym sposobom. Mylil som sa

Reagovat
smazaný uživatel

"britským čestným způsobem"

Reagovat
smazaný uživatel

A bylo mu snad něco už dokázáno ? Komu vůbec něco dokázali ? Pepe, Bonucci, Mauri, Buffon, Criscito .... všichni nevinní..... výjimkou je Doni a Masiello.. Korupce neni zdaleka problém jen italského rázu ... je všude, ne že ne. Jenom v Itálii jsou díky více jak stoletým zkušenostem s Mafií trošku citlivější a hned všechno rozmáznou a řeší i tam, kde se to snad ani nesluší. Nenaděláš nic, zkorumpovanou ligu si vymyslela média.

Reagovat
olis

SKY oznamuje ze v hladaciku Neapola sa ocitol Daniel Agger, Neapol udajne uz kontaktoval Liverpool, chcel by ho na hostovanie, je vsak pravdepodobne ze Liverpool to odmietne

Reagovat
smazaný uživatel

Nevěřím! Je to blbost!

Reagovat
stas87

ako to je vlastne v taliansku ohladne stavkovych?su sponzormi klubu,ligy?je tam v pripade stretu zaujmov nejake jasne hranice?

Reagovat
smazaný uživatel

Urazil ženy ve fotbale a o pár dní později takový obvinění...nevěřím náhodám...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pipo123

Reagovat
CubONE

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
soukup

Reagovat
db18

Reagovat
olis

urcite ho zase natrela nejaka "doveryhodna" osoba ako Cannavara alebo Gravu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem překvapen, že to vyplulo na povrch tak brzo... Vždyť přece MS je až v červnu...

Reagovat
kiwwi

korupcnici

Reagovat
smazaný uživatel

celý seznam zápasů k prošetření...

Bologna-Lazio 23/01/2011: 3-2;

Brescia-Chievo: 30/01/2011: 0-3;

Milan-Lazio: 01/02/2011: 0-0;

Chievo-Napoli: 02/02/2011: 2-0;

Cagliari-Chievo: 13/02/2011;

Chievo-Milan: 20/02/2011;

Chievo-Parma: 06/03/2011;

Milan-Bari: 13/03/2011;

Lazio-Juventus: 02/05/2011: 0-1;

Udinese-Lazio: 08/05/2011: 2-1;

Milan-Cagliari: 14/05/2011: 4-1;

Palermo-Inter: 28/04/2013: 1-0;

Parma-Atalanta: 05/05/2013;

Palermo-Bologna: 13/05/2013;

ani mě nepřekvapuje, že se do toho snaží zatáhnout i Juve - a zrovna v zápase, který byl vyrovnaný jak prase...

Reagovat
smazaný uživatel

Proboha, tady nejde o výsledek či jeho přímé ovlivnění. Jde o to, že v těch zápasech mohlo dojít k manipulacím, o kterých (předpokládám) žádný z těch týmů nevěděl. Když jeden blbec ze základní jedenáctky zaprodá svoji duši za to, že dostane žlutou, tak ten zbytek hráčů o tom nejspíše ani neví. A vedoucí těch klubů už vůbec ne..

Reagovat
smazaný uživatel

To Lazio je neskutečně prohnilé

Reagovat
Pipo123

My sme ešte v pohode, ale Palermo alebo Chievo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSMan

městečko Palermo tak to je snad jasný

Reagovat
Alberto Aquilani

mna to inak u vas absolutne ani neprekvapuje, boli ste namočený vo všetkých korupčních škandáloch, čo boli za posledných 50 rokov

Reagovat
smazaný uživatel

nezatahují do toho Juve. Vyšetřují zápasy, které měl ovlivnit někdo z Lazia. S Juve to souvisí jen tak, že v tom zápasy hrála, se skandálem nijak. Samozřejmě věta z článku "Vyšetřování se prý týká i utkání dalších slavných týmů Juventusu a Interu Milán." je hloupá a hodně zavádějící. Vyšetřování se týká zápasů Lazia s mnoha kluby.

Reagovat
smazaný uživatel

Jeden ***** (doplň vlastní nadávku), který fandí lize dvou týmů si to přečte, a hned začne rozkřikovat fámy, tobě nezbývá nic jiného, než se smát, chytí se další, ****** z blesku to napíše do novin, chytnou se toho ********* ze sportu, zmíní farsopoli a hádej se pak s těma ******

Reagovat
REPLIKATOR

Aspoň se to řeší

Reagovat
Tsigi

Tohle je největší mor.

Reagovat
smazaný uživatel

gennaro feministky idu po tebe,nemal si vraviet ze zeny nepatria do futbalu,teraz to na teba nasiju...

Reagovat
smazaný uživatel

To urcite ta opica Barbara na neho nasila, jezibaba pomstychtiva

Reagovat
smazaný uživatel

To je komicka liga naozaj.Nepochopim ako moze niekoho bavit na toto pozerat.

Reagovat
Milan.B

dakujeme ti za komentar

Reagovat
smazaný uživatel

Za malo.Aj ja Tebe dakujem

Reagovat
danko10

Už sa tu zastavili vygrcať všetky čisté duše opovrhujúce zhnitým talianským fotbalom a vlastne celým národom, alebo sa na niekoho ešte čaká?

Reagovat
Milan.B

krleš je este v skole

Reagovat
Pinturicchio

To zdaleka není všechno

Reagovat
Milan.B

to teda neni

Reagovat
danko10

Alebo prispieva pod iným nickom, lebo stále nedal fotku.

Reagovat
Milan.B

aj to je mozne

Reagovat
Maritazzi

Reagovat
smazaný uživatel

Uz ji dal..

Reagovat
smazaný uživatel

tu jak nešla otevřít? nebo už dal normální?

Reagovat
Pettirosso

nezblázni, dyť je tu teprve 160 komentářů

Reagovat
The Krupy

Ach do prdele, zase ďalšia korupčná aféra? To je proste hrozné z pohľadu fanúšika, takýmto spôsobom sa Calcio nikdy nevyhrabe z tých sračiek v ktorých momentálne je...neviem ako to riešiť, ale je mi z toho smutno.

Reagovat
The Krupy

Ani obhajovať ligu pred ostatnými už nemám chuť, načo? Však takéto sračky sú v Calciu na dennom poriadku, už ma to fakt nebaví

Reagovat
smazaný uživatel

Toto neberte ako provokaciu.Ale ja si fakt neviem predstavit, ze by som kazdy tyzden isiel k telke s tym, ze viem, ze kazdy treti zapas je ovplyvneny. To by ma naozaj nebavilo.

Reagovat
Pinturicchio

Tak to je v pohodě, tipuju, že minimálně 90% z nás sleduje Sérii A na netu.

Reagovat
Milan.B

ja mam digi,som v pichi

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som vedel, ze na streamoch nedavaju zmanipulovane zapasy.

Reagovat
Pinturicchio

No vidíš, šikula.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kazdy treti?

Reagovat
smazaný uživatel

vela, ci malo?

Reagovat
10

tak bys na ten třetí zápas nekoukal, to je toho

Reagovat
smazaný uživatel

To není další. To je vyšetřování stále jedné, vždyť je to v článku – od poloviny roku 2011. Jen to vyšetřují tak na etapy. Jako sportovní prokurátor, nechci toho hajzla ani jmenovat, známe ho. Conteho vzal hned z kraje, Mauri, přestože už vyšetřován policií, hrál ještě nejméně rok.

Reagovat
Manik...

Zrovna on? To pochybuju!

Reagovat
tulen

komentár nejak vtipne a originálne urážajúci taliansku ligu

Reagovat
Pinturicchio

Zatím je nejvtipnější.

Reagovat
smazaný uživatel

zrovna pri nom by mi to bolo jedno, strasne som ho zral, takze ma to nezaujima ani

Reagovat
smazaný uživatel

ježiš...ta Serie A je tak prolezlá kocupcí ...hnus velebnosti...ještě že tu sranda soutěž vůbec nesleduji ....

Reagovat
Pinturicchio

No ještě, že tak!

Reagovat
10

btw. proč exmistr? oni mu ten titul vzali, nebo co?

Reagovat
DelPiero137

tiez ma to napadlo....

Reagovat
smazaný uživatel

Totalni blbost. Maximalně tak muže byt vyslychan jako svědek, ale pochybuju, že by zrovna Rino něco domlouval. CTK ma zas asi malo čtenářů v prosinci, tak musí nalakat pitomce. A zde to taky funguje, bravo

Reagovat
Yanek

Reagovat
smazaný uživatel

CTK má nějaké čtenáře?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
soukup

Reagovat
10

a nemá snad? když už chceš slovíčkařit, tak i ČTK má svoje médium, navíc jejich servis je na čtenosti závislej...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty snad nevyuživaš služeb ČTK?

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostej nesmysl ! Oni nemaj na práci nic jinýho než očerňovat A to i takové hráče jako Buffon ... aby jim pak nic nedokázali .. nic nedokázali ani Pepemu, Bonuccimu ani spoustě dalších. Nejsmutnější bylo, když kvuli bezdůvodnýmu podezření připravili Criscita o Euro 2012 .... je mi z toho špatně FORZA RINO

Reagovat
fajdax

Fredy Guarín podle informací Gazzetty dello Sport přestoupí z Interu do Chelsea. Oba kluby jsou údajně již dohodnuty na částce patnácti milionů eur, kolumbijský záložník má na Stamford Bridge podepsat tříletý kontrakt.

Co on je zač? Ke komu od nás by se dal přirovnat?

Reagovat
Pinturicchio

O 2-3 levely slabší Lampard.

Reagovat
fajdax

Reagovat
j_mrazik

Na bench by ho dal.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud by to mělo vyjít, tak patnact milionu za takovy dřevo bude pro Inter obchod odchod 5 let.

Reagovat
lnterista

a za ne Lavezzi

Reagovat
snuff24

Spiš myslím, že zrovna Chelsea by jsme mohli natáhnout víc Jako na to,že nám Tottenham nabízel nějakých 20 milionů liber je to teď spíš fail

Reagovat
smazaný uživatel

No tak oni se všichni drží hodně zpátky, ale já myslím, že by měl někdo naplno říct, že Serie A je největší hnůj korupčnickej a s fotbalem už nemá nic společnýho, je to jen prostředek, jak si líní taliáni vydělávají peňauze, aby nemuseli do práce. Pak budou chtít ještě finanční pomoc, krysy. Takhle bych to shrnul.

Reagovat
Pinturicchio

200. pro CALCIO

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
M11

tipuju ze ho naprasil Hysky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mastakillah

Reagovat
madridcan

O tri roky vyjde na povrch, ze v korupcii bol aj Hernanes a Marchisio v sezone 13/14...a mne uz nikto nevrati stratene body vo fante

Reagovat
smazaný uživatel

ten zápas proti Bari si pamätám a bol fakt hrozný zo strany AC, 1:1 tuším skončil.... Ale Rinovi verím, že je čistý

Reagovat
smazaný uživatel

vazeni nebudte naivni ze korupcia sa deje len v Taliansku. deje sa vsade kde su ludia a kde o nieco ide. a toto dalsie vysetrovanie berte ako vyznamenanie pre Taliansko ze s tym vyslo na povrch a neboji sa to riesit. aj to totiz znamena ze zas uplne vsade tam korupcia asi nie je.

Reagovat
smazaný uživatel

No a co... dívat se na Calcio budu i přes tyhle srance To že má někdo odpor ke všemu italskému celkově je jeho problém, nemusí ho řešit tady...

Reagovat
Pipo123

Inak toto je podla mňa docela v pohode, to že si niekto nechá dať žltú kartu nikoho moc nepoškodí. Myslím si že niečo podobné sa deje všade a v každom športe a najhoršie je na tom tenis, tam sa púšťajú súboje a doslova hraje na presné skore

Reagovat
smazaný uživatel

ktovie ci si nevsadil aj to ze ho Zamparini do pol roka vyhodi

Reagovat
Pipo123

A vsadili to všetci v Palerme ne ?

Reagovat
smazaný uživatel

psssst lebo v hracom poriadku sa pise ze tipovat mozno len udalost ktorej vysledok dopredu nepozname.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele