Experti si nemyslí, že výsledek s Dány ovlivnil Bořil, Řepka má opačný názor
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Jsem na vás hrdý, napsal Eriksen dánským spoluhráčům po výhře nad Českem
04.07.2021, 18:17
Podle jednoho ze záběrů možná Čelůstka před dánským rohem lehce tečoval míč
04.07.2021, 15:22
Každý hrál na hranici možností, čtvrtfinále je nad plán, řekl k ME Šilhavý
04.07.2021, 10:55
Češi mají můj obdiv, smekl trenér Hjulmand po výhře Dánů ve čtvrtfinále ME
04.07.2021, 08:30
Podle Šilhavého chyba rozhodčích celý zápas nerozhodla, ale hodně ovlivnila
03.07.2021, 22:48
V prodloužení bychom měli víc sil, ale nenašli jsme na Dány klíč, mrzelo Baráka
03.07.2021, 22:29
Pohádka pokračuje, slaví dánská média postup přes Čechy
03.07.2021, 22:14
Darida: Až opadne zklamání, tak na ME budeme vzpomínat jako na úspěch
03.07.2021, 21:45
Česko na Euru končí, ve čtvrtfinále nestačilo na Dánsko
03.07.2021, 19:59
Dánským médiím, fanouškům ani trenérovi se nelíbí, že je čtvrtfinále ME v Baku
02.07.2021, 21:23
Češi se o semifinále porvou s Dány. Oživí 17 let staré vzpomínky?
02.07.2021, 19:56
Dánové budou hrát v Baku pro Eriksena, trenér slibuje vynikající zápas
02.07.2021, 19:15
Baku je malá Dubaj, při zápase s Dány ale bude komorní atmosféra, míní Folprecht
02.07.2021, 17:35
Šilhavý před Dány ještě váhá nad sestavou, zápas podle něj rozhodnou drobnosti
02.07.2021, 17:00
Komentáře (89)
Přidat komentářStrach z toho, že po výkonu Kadeřábka tam stejně strčí Bořila byl už před utkáním a ukázalo se, že bohužel opodstatněný.
Bořil je v kabině taková persona, že se ho Šilhavý jednoduše bál posadit.
sry tohlec neberu, skoro žádný trenér repre přeci nemůže koučovat s tím, že si nedokáže prosadit svou sestavu, jasně je to jiné s Neymarem, Messim, CR7, ale zrovna Bořil, že by měl auru nedotknutelnosti, tomu nevěřím, za mě spíš než o osobu Bořila šlo o ten jeho celoživotní konzervatismus, ke kterému patřilo i to, když Slavia hrála 1:1, tak on poprvé střídal v 88.minutě kdy tam poslal druhýho útočníka....
Jsem rád, že někdo vidí celou situaci "bez růžových brýlí"- včerejší prohra jde za trenérem, kt není schopen sebereflexe atd. Proč nevyzkoušel v "europřáteláku" s Anglií další hráče a nenechal odpočinout opory? Ale většině diskutérů vyřazení nevadí- jak řekl JŠ 4F bylo nad plán...
Co třeba zápas pro ty hráče, aby se sehráli proti těžšímu soupeři? Proč by měl někoho zkoušet, kdo si stejně nezahraje? Tohle neni casting.
Třeba Zimu vyzkoušet určitě mohl...
Proboha proč? Na EURU byl jako čtvrtý stoper, proč by zrovna jeho měl nasazovat?
Byl to v podstatě přátelák- mohl dát do hry i jiné x-té hráče... např Pekharta/ hl. mohl nechat na 4F vítěznou sestavu
A také využívat Hložka na podhrotu- nestavět Krmelce...
Protože je to druhej nejlepší českej stoper HŇUPE!
Ty demente, kdyby byl, tak hraje v základní sestavě repre. Už to konečně pochop
Že je Šilhavý posranej změny neznamená, že Zima není o parník před Kalasem a o čtyři parníky před Čelůstkou.
Kdo je nejlepší českej trenér? Trpišovský. Pod kým by si Čelůstka nekopnul? Pod Trpišovským. Komu by Kalas seděl střídavě na lavici a na tribuně a sem tam si kopnul MOL Cup? Trpišovskému. Koho Trpišovský vyslal vymazat Vardyho a ten dotyčný to zvládnul naprosto skvěle? Zima.
D E B Í L K U
Ač to nebývá často, tak v tomhle s tebou souhlasím
Holoubkovo slova tesat do kamene
Holoubkova*
ano, takovej blbej nešvar... ale samozřejmě chyba, pardón
Nevím.
Rád bych s ním souhlasil, ale tady jsem fakt četl hned po zápase s Nizozemcema obavy na twitteru, jak Kadeřábka posadí, dá tam Bořila a projede nám to zápas... a přesně k tomu došlo.
Po bitvě je každej generál se může třeba brát s ohledem na nasazení Krmenčíka, tam se dá argumentovat tím, že nějak určil taktiku.
Ale u Bořila se prostě jen posral z toho, jaká je to osobnost v kabině.
Nasazení Bořila nám ale zápas neprojelo.
Šel přes něj vítězný gól, tak ti nevím.
přesně jak píše Mass to nám, ale zápas neprohrálo. Bylo to na hovno o tom žádná, ale však to říká Holoubek, někdy uděláte dobré někdy špatné rozhodnutí, nikdo přece neříká, že ho špatně neudělal. Udělal, stalo se. Ale zrovna ta akce byla tak dobře sehraná, že by to třeba Kadeř nestihl (jasný už je to třeba), jinak za mě teda hlavní neúspěch dobrá obrana Dánů a naše nekreativita, plus ten první gól. Ale Bořil tam hořel vícekrát v zápasu, po té jeho straně to byl první poločas průchoďák, bejt z toho víc gólů tak to na Bořila jednoznačně hodím, takhle ne.
Neexistuje jedna jediná věc, o které by se dalo říct, že nám prohrála zápas. Vždy je to o pravděpodobnosti a Bořil byl jednoznačně rizikový faktor - nestíhal už v prvních 3 zápasech a včera nestíhal ještě víc. A že někdo z nich by řekl, že to bylo špatné rozhodnutí, kromě Řepky, jsem si nevšiml, všichni kolem toho tancují jako na candrbálu.
Řepka to ale okomentoval stylem sobě vlastním a udělal ze sebe ještě většího debila, než je. Pokud má ale nějaké důkazy o tom, že Slavia opravdu chce Bořila prodat (sice tehle post nemá snad jedinej zdvojenej, ale nevadí) a Tvrdík platé Šilhavýmu, aby ho kvůli tomu nasazoval, rád se omluvím. Jinak to sou konspirační cinty na úrovni podávání hanlivých inzerátů na bývalou manželku.
nevím, na co reaguješ, nic z toho co se snažíš vyvracet ani netvrdím
Reaguju na tvoje, že všichni kolem toho (čeho?) tancují jako na cadrbálu.
Však jo omg... Kdyby tam stavěl Sparťany, tak takovej dement jako Řepka řekne, že je Šilhavý genius, a že se vše naučil v době, kdy dělal na Spartě asistenta...
Řepka řekl naprostou pravdu o, které ví každý kromě zaslepených slávistů jako jsi ty...Trpiš stavěl Slávisty jen aby zvedli cenu na přestupovém trhu podle not Tvrdíka. Psal jsem to hned po druhém zápase a tady je výsledek. Šilhavý by měl okamžitě skončit...To že jsme se dostali do čtvrtfinále je jen díky Vaclíkovi, Schickovi a rozhodčímu, který vykartoval Bořila na osmifinále. Tak sundej ty červenobílé brýle.
Jaký specifický národ? Všude na světě se řeší, kdo měl hrát a kdo ne. To je spíše české sebemrkačsky hlásat něco o národním specifiku, jako by jinde každou sestavu kvitovali bez mrknutí oka. On prostě chrání trenérského kolegu.
Bořil byl z formy, a Šilhavý ho furt stavěl, protože mu věřil. Jako každý trenér má své oblíbence, kterým věří a neposadí je při prvním nezdaru, ani při ikstém. Jemu se to ale nevyplatilo. Bořil byl nejslabší muž v sestavě a šel přes něj vítězný gól, to je prostě fakt. Může se stát, že Coufalovi uteče hráč, ale ve vápně se nemůže stát, aby někdo prakticky sám zakončoval. Jemu se to nestalo prvně. Kdyby hrál Bořil celé Euro jak z partesu a nepodařilo se mu pokrýt střelce gólu, určitě by fanoušci byli benevolentnější v kritice, než když hrál, jak hrál, a přesto stále nastupoval.
s tím specifikem souhlas Ne nechrání jen kolegu, ale ví jaký to je být trenér... věřil mu no, bylo to špatně oká, zápas to neprohrálo ...to už víc to střídání.
Píšeš tady, jako by Bořil tomu jejich hroťákovi na ten gól přímo nahrál. Pořád si myslím, že hroťáka na starost nemá mít krajní bek. Ale byl nejblíž, tak za to může. Myšlení zdejších hejtících kidů.
Nevím. Tady se to nehodnotí "pak", ale už před zápasem se psalo, že to je špatné rozhodnutí.
Jo to jo, ale já tu četl fakt hodně žlučovitých příspěvků a hejtů, že už jsem z toho unavenej. Furt Bořil Bořil, Šilhavý, Bořil ...jak pošahaný.
Ještě víc se tu hejtil Masopust pokud vím, naopak Hložek měl být spasitel.
Koho si najdete potom zase dál, vratíte se zase hejtit Kalase a Čelůstku nebo už u Bořila zůstanete ?
oproti treba Brazilii nebo Anglii je na nase trenery smesnej tlak..
a My jsme tady jak v Brazilii nebo Anglii ? Tady není ani vlajka ve výloze, když se hraje něco ...
kupa alibismu
Kapitán to řekl správně
Řepka
Souhlasím se Sivokem. V CSM to dělám úplně stejně jako Šilhavý.
Holoubek
Řepa je zbytečně zaslepený.
Tak zpětně se ten zápas samozřejmě Bořilovi nepovedl. Ale přesně jak píše Sivok. Kdyby tam byl Kadeřábek a udělal chybu, tak půlka lidí napíše, proč se tam nevrátil Bořil, když ve skupině obrana celkem fungovala. Nehledě na to, že se vůbec neřeší, že ten náběh byl taky fakt dobrej (i kdyz si to bek musi pohlidat).
No... nemyslím si že by to zas tolik lidí psalo.
Bořil byl kritizován za výkony už ve skupině. Nikdo by ho nepostrádal. Tohle je bohužel pseudoargumentace, která vylučuje jakoukoliv zpětnou vazbu - buď smíš říct, že to udělal dobře, nebo že to udělal tak jak si myslel, že je to dobře - jakákoliv kritika je vyloučena...kdo takhle uvažuje, nikdy se neposune dál.
Tak ale Boril preci neudelal nejaky obrovsky chyby ve skupine, ne? Spis mi prisel malo prinosnej dopredu a malo kreativni. A to jako vratit do obrany borce, co nema top formu, ale nic vyslovene neposral a je v ty obrane sehrany, na ukor typka, co odehral slusne jeden zapas a na tom postu normalne, to mi fakt jako tak nelogicky a skandalni rozhodnuti neprijde...
Kde byl kritizován? Sparťany a plzeňáky tady na ef?
Docela zvláštní, jak se všude jebe Bořil. Jasný, hrál hovno.
Ale ten druhej gól byl minimálně z poloviny Coufala, kterého všichni velebí. Ta přihrávka na Meahleho byla jediná možnost, která přicházela v úvahu, ten stoper jí avizoval tak půl minuty a Coufal tomu stejně nedokázal zabránit.
Asi tak, podle mě by se tam dali najít slabší hráči. Čelůstka, Masopust, Ševčík, všichni střídající. Chyba u prvního gólu Dánů byla Schicka. Ale tohle už je prostě místní klasika, začít kritizovat trenéra, myslet si, že jsem taktickej génius, dávat tam hráče, co na tý pozici nehraje, protože sem ho viděl v jednom zápase, a že vidim do týmu líp než on a ideálně svalit všechnu vinu na jednoho hráče, tady konkrétně na Bořila, protože všechny v lize sere, jak si je maže na chleba.
No hele já se ho tu třeba zastávám docela, ale Bořil je pro mě hroznej nekop, jediný co kdy měl byla fyzička a ta už není. Tyhle hráče jsem nikdy neměl rád, jedno, dvakrát si s ním vždycky vytřeš prdel, ale frajer má dvoje plíce a furt se ti vrací
Každej by chtěl koukat jen na technický hráče, ale trenér to vidí jinak a ví, že v týmu potřebuješ i snaživce, který možná nemají až takový talent.
Objektivně prostě teď v ČR lepšího hráče na LB nemáme, cpát tam Kadeřábka, kterej tam nehraje jen proto, že se mu zadařilo v jednom zápase (vzpomínáte na Zelenýho proti Interu na CM?) je prostě velkej risk a třeba i trenér má nějakej systém, na rozdíl od "odborníků", který by si tam postavili hráče zrovna podle toho jak se jim líbí. Jinak jak si přišel na to, že Bořil nemá fyzičku? Že by si měl taky lepší údaje než trenéři?
Já to beru z fotbalu, že jsem takové hráče nikdy neměl rád jako protihráče. Dřeváci, ale dokázali tě uštvat. Tak jestli sis nevšiml že už asi půl roku Bořil nestíhá... tak končím diskuzi. Čus.
Čus, běž, chybět nebudeš.
Btw v březnu byl Bořil v sestavě kola UEFA league, ty nestíhá.
V tomhle máš pravdu. Já jsem možná moc zaujatej, ale ty zase moc zaslepenej. Bořil prostě šel dolů už i pak ve Slavii a tady na Euru to nebyl dobrý výkon.
Zeleny kaderabek je prozkouseny bundesligou skrz na skrz ty zelený, kterému v kariéře vyšel jeden těžší zápas
Co to CTK oslovuje za experty? Kde je nazor Karocha?
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=351705843364943&id=108183841050479
Takze expert sivok si mysli, ze je boril levak, ok
a má naprostou pravdu...
Jen o tom neví
Tom, Tom, super Tom
Každý ví, že Bořil nemá v repre co dělat. Nestíhá, každý jeho zákrok smrdí vyloučením. V lize mu to rozhodčí tolerují, ale v evropě ne. Šilhavý je slátanec a staví repre podle Tvrdíkových not. Už jsem to psal, je to znásilnění repre slávistickou klikou . S touto repre se mnoho fanoušků nemůže ani ztotožnit.
Nebyt toho znasilneni v dobe, kdy sparta i plzen stoji za hovno, nebyli by na soucasny urovni soucek, holes, coufal, barak, maso... a na to euro bysme se ani nedostali dost mozna, ty chytraku.
Sešívky fakt rád nemám, ale za tohle tvrzení...
Mel tam nechat Kadere.
Souhlas s Brabcem. Řepka je magor, to víme všichni.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele