Fanoušci pomohli Atléticu vyřadit Barcelonu, ocenil Simeone

10.04.2014, 10:18
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (249)

Přidat komentář
fajdax

1. Pro Chelsea

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hans82

Bez do prdele s tim ruskym paskvilem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Radikal

No one can stop us now!

Reagovat
smazaný uživatel

To spíš "No one can stop them" i když to je taky blbost... Ale rozhodně ne "us", protože ty se na chodu klubu a jeho výkonech nijak nepodílíš a si jenom bezvýznamný červ, co fandí v internetových diskusích.

Reagovat
Arbiter

Reagovat
kiwwi

presne tak...co na tom, ze klub zije z fanusikov a bez nich by nemohol fungovat

Reagovat
smazaný uživatel

to jako že bez internetových fanoušků z jiných zemí kteří ani jednou nejeli na jejich zápas přes X států, možná si koupili nějaký dres nebo tak by se neobešli? když napíšu např sračku Hala Madrid tak jsem hned neodmyslitelnou součástí klubu a beze mě by to už nebylo ono?

Reagovat
j_mrazik

Nebylo by to ono, protože tyhle vemena k tomu tak nějak patří.

Reagovat
dantetomas

Toto su strasne sracky

Reagovat
kvasha16

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Článek o Atleticu a frajer napíše 1. Pro Chelsea..

demence.

Reagovat
Puskas

ještě mohl napsat 1. pro Brno

Reagovat
Kokesh

Reagovat
smazaný uživatel

Co chceš od fandů, kteří z 99% před rokem 2004 nevěděli, že nějaká Chelsea existuje a teď fandí klubu, který se vyznačuje jako "Plastic club with plastic flags and fans" Všechna čest těm mála vyjímkách fandících před rokem 2004 nebo alespoň rozumných ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já sleduji fotbal, myslím od sezóny 2004/2005 a začal jsem fandit Chelsí, hlavně kvůli Čechovi, jinak bych jí asi tenkrát fandit a navíc jsem byl v té době bylo 10 a neměl jsem ponětí, že Chelsea nebyla tenkrát v TOP 4 v PL. Ale nevím co je na tom, že hodně lidí fandí právě CFC, myslím že jí začali fandit skoro ze stejného důvodu jako já....

Reagovat
smazaný uživatel

*jinak bych jí asi tenkrát nefandil

Reagovat
smazaný uživatel

právě..všichni jste banda kktů

Reagovat
smazaný uživatel

A proč pořád nadáváte na fanoušky CFC? Stačí se podívat na fanoušky MC, PSG atd.., kteří jim fandí nějak od roku 2011 co začali právě v tom roce za šejcký peníze kupovat TOP hráče, spíš fandit těmto klubům je taková ''bezchrakternost.

Reagovat
smazaný uživatel

však jo, patříte do stejného hnoje

Reagovat
smazaný uživatel

*patří

Reagovat
smazaný uživatel

A když jsme u CFC, tak už před Abrou tam byli hráči jako Zola, Gullit, Le Saux atd...

Reagovat
smazaný uživatel

no jasně..ale do té doby o nich nikdo ani nevěděl, resp. jim nefandil

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jasně, že neměli tolik fanoušků jako potom za Abry, ale stále měli celkem velkou fanouškovskou základnu a Stamford Bridge byl taky skoro pořád vyprodaný a ještě k nějakým úspěchům, že Chelsea například vyhrála PVP v roce 1999, tak nevidím důvod proč by jko o nich nikdo nevěděl..

Reagovat
smazaný uživatel

jasně, hlavně v Česku

Reagovat
smazaný uživatel

V Česku taky, v roce 1994 hrála Chelsea na Žižkově, myslím že to bylo v poháru UEFA

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a od té doby si získala většinu fanoušků u nás a teď tu o červené karkulce

Reagovat
smazaný uživatel

To ne, ale jen jsem napsal argument, o tom, že Chelsea zase tak neznámá nebyla, aspoň u nás ne, to je jako, když hrál Hacken na Spartě, já jsem teda o Hackenu v životě neslyšel a najednou ho celá republika zná..

Reagovat
smazaný uživatel

máš pravdu..úplně každý si pamatuje, jak hráli někde na Žižkově

Reagovat
smazaný uživatel

To ne, ale ty jsi napsal, že v Česku o ní nikdo před Abrou nevěděl, tak jsem napsal, že určitě už asi o ní někdo věděl, když hráli u nás, to je podobný s tím Hackenem a mimochodem, Žižkov byl u nás ještě nadprůměrný klub, tak nevidím důvod proč by nikdo taky nevěděl o žádným Žižkovu..

Reagovat
Puskas

já třeba jo, skončilo to, tuším 4:2, chytal Pařízek. Chelsea ale u nás začala být známá díky Gullitovi, Viallimu, Zolovi, di Matteovi...

Reagovat
smazaný uživatel

a nechytal tenkrát Zítka?

Reagovat
Puskas

je to možné, spíš bych řekl toho Pařízka, ale to je fuk, každopádně to byl tehdy 1. anglický celek po letech v Praze a Žižkov byl v laufu, tak to víc vyniklo

Reagovat
smazaný uživatel

a myslím, že minimálně 2 góly v tom dvojzápase dal Jožo Majoroš

Reagovat
Puskas

měli dobrý tým, Časko, Jančula, Šilhavý...

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě myslím, že tam hrál i Míša Bílek v té době nějak

Reagovat
Puskas

jo, taky,a Chihuri

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

mistr sveta desailly

Reagovat
smazaný uživatel

ještě Babayaro, Melchiot, Petit a Hasselbaink myslím..

Reagovat
smazaný uživatel

skoda, ze tenkrat nebyly streamy a celkove internet

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, to by bylo brutální, sledovat tyto hráče

Reagovat
Puskas

na Ok3 byly zápasy z PL, jednou bylo Newcastle a kmentátor tak 20x při záběru na Asprillu říkal - O tomto hráči je známé, že měl problémy s dopingem... Nikdy nic jiného o nikom neřekl, jen o něm, a jmenoval vždy jen tak pět hráčů, ostatní neznal

Reagovat
smazaný uživatel

Tak OK3 byl program, který fungoval nějak od roku 1990 do 1992 ne?

Reagovat
Puskas

aha, asi máš recht, tak to bylo na něčem jiném

Reagovat
smazaný uživatel

No já pouze vím, že to dávali na Galaxii Sport, pak chvíli na Nově Sport a pak na DigiSport

Reagovat
Puskas

to byl tak rok 1996, co jsem zmiňoval toho Faustina

Reagovat
Puskas

LeBouef

Reagovat
Puskas

tehdy mi poslali fotky s podpisy - Zola, Matteo, Gullit...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jo to byly casy, clovek ani nemel mobil

Reagovat
smazaný uživatel

Jo tenkrát se výsledek dal zjistit většinou díky teletextu nebo, když to pak řekli v BBV

Reagovat
smazaný uživatel

nebo holt rano ve novinach

tenkrat sem i poslouchal s mikrofonem za hokejem, jo to byly casy...

Reagovat
smazaný uživatel

No já si pamatuju, že tenkrát taky nebyli moc magazíny třeba o PL na ČT, co si pamatuju, tak magazín PL byl jedině na Galaxii sport a jeden rok na ČT 4 a pak už to z nesmyslnýho důvodu přestali dávat, no a když jsem u toho magazínu, tak vím že na Primě tenkrát dávali magazín o NHL

Reagovat
smazaný uživatel

no dneska toho taky moc neni ne? nevim, tv uz sem vyhodil radsi, jeste pc...

Reagovat
smazaný uživatel

No mně už se moc nebaví dívat na ČT sport, jediný co tam dávaj dobrý je Fotbal ve světě, akorát že tam nejsou sestřihy z PL a ještě Deník NHL, to je taky celkem dobrý, ale ostatní , jako jsou krasobruslení, aerobik apod...

Reagovat
smazaný uživatel

sem parkrat videl sestrihy zapasu v nejakej tech poradech, ktery jsem cely videl a bylo to tak 50-50 nekdy to vystihli, ale nekdy vubec. cili delat si obrazek z nich moc nejde. mohli by treba kupovat motd na to bych koukal

Reagovat
Puskas

to byla paráda, jak se střídaly stadiony, a ve chvíli napětí přepojovali jinam, lepší než sledovat onlajny

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Puskas

tak to si někdy poslechnu, bo to mělo kouzlo zcela mimořádné

Reagovat
smazaný uživatel

melo a ma, clovek zapoji predstavivost a musi verit komentatorovi

Reagovat
Puskas

jen nesmí komentovat Vrba

Reagovat
smazaný uživatel

chelsea je jeden z nejvetsich klubu na ostrovech, by ji znal kazdej i bez abramovice.

to ze ma tolik fanousku i "fanousku" je zpusobeny uspechama poslednich let, stejne jako u kazdyho jinyho klubu.

diky vasi "debate" sem se dozvedel, ze ringo si pujcil melodii hymny cfc na pisen zelena je trava

Reagovat
smazaný uživatel

Zavři hubu ty buzíku Interský.. Nechápu proč tady furt taháte nějaký rok 2004..

Reagovat
smazaný uživatel

Že by Abramovic ... ? A udělat z klubu, který tady nikoho nezajímal klub, který patří k nejpopulárnějším? A moc mi není jasné, proč jako fanda Arsenalu bráníš Chelsea, zmínil jsem rok 2004, ne 2005, který asi čteš často

Reagovat
smazaný uživatel

Proč bráním Čukotku? Protože už mě unavují ty kecy o tom jaký je to plastický klub.. To je prostě neustálý brek a závist.. Proč by nemohl fandit Čukotce třeba i od loňska? To jako když Čukotce nefandíš od založení, tak jsi "fanoušek"? Tvé myšlení je na úrovni momentální hry Interu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Těší mě, že jsi "mé myšlení přirovnal ke hře Interu", nabízí se tu přirovnání pro tvé, ale tvůj vtip opakovat nebudu Zrovna vizitky plastický klub se nikdy zbavit nemůžou ... Mě spíš zajímá, co je na tom klubu přitahuje ... Protože pochybuju, že ti všichni fandí jen kvůli Čechovi ... Setkal jsem se totiž v poslední době dost často s tvrzením fandů Chelsea o tom, jak mají výbornou atmosféru, jak je skvělá atd a přitom mě přijde, že je jedna z nejhorších, ne-li nejhorší, mezi elitními kluby ...

Reagovat
smazaný uživatel

Takže, když si teď nějaký mladý klučina řekne, budu fandit Chelsea, tak se z něj stal "plastický fanoušek" ano? Co tebe přitahuje k Interu? Třeba si jako malý kluk vybral tým podle znaku, jak to někteří v mládí dělají a mi tak třeba od té doby zůstalo fandění Bleskům v NHL..Ale to ty nemůžeš vědět. Ty totiž fandíš Interu od založení klubu.

Reagovat
Radikal

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že sám víš, že kdyby nebylo Abramovice, tak dnes nejsou fandové Chelsea mimo Anglii (samozřejmě pár vyjímek by se našlo). Tohle pro mě je plastický klub, co si nabírá plastické fandy a ikdyž o tom všem možná 10letý klučina neví, tak nebýt Rusa, tak žádnou Chelsea v Lize Mistrů neuvidí ... Tohle se mi prostě nelíbí, ale vím, že s tím nic neudělám ...

A jen tak mimochodem, kdyby tě to zajímalo, taky jsem si podobně vybral klub v NHL jako malý ...

Reagovat
smazaný uživatel

Mimochodem, opravdu mě nezajímá podle čeho sis ty vybíral klub v NHL.. Ty totiž nemůžeš uvažovat jako normální bytost.. Kdyby nebylo Abramoviče.. Kdyby šel do Interu tak by si dělal co? Ještě 3 roky bysme tě museli tahat z jeho prdele, jak by ses mu do ní zaryl radostí..

Reagovat
smazaný uživatel

určitě bych mu nefandil ...

Reagovat
smazaný uživatel

Začal by si fandit AC co? Tomu se říká, pravý fanoušek!

Reagovat
smazaný uživatel

tak nebýt Rusa, tak žádnou Chelsea v Lize Mistrů neuvidí(hlavně že chelsea hrála LM i před abrou)

Reagovat
smazaný uživatel

A kolikrát se dostala tak daleko, aby jí kvůli tomu začaly fandit davy?

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni čekali až příjde Abramovič a vyhraje s Chelsea LM aby ji mohli začít fandit.. Kurva, tebe by si měli na Hradě najmout jako tiskového mluvčího Zemana..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Wau 12 minut vymýšlet argument, a potom 2x protočit očima, to se ti slušně zavařily mozkové závity co?

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň, že pro mě tahle diskuze není středobod života ... Pokusím se to napravit a mít jen tohle otevřené a věnovat se tomu

Reagovat
Kily

však na téhle větě toho k smíchu až tak moc není, pod dřívějším vedením Chelsea neomylně směřovala k bankrotu

Reagovat
smazaný uživatel

Ale je tam to - směřovala

Reagovat
Svatej

Tyvole, co se to tu rozjíždí za srajdy ? Není to snad naše věc komu fandíme ? Není snad naše věc proč jsme jim začli fandit ? Jak asi myslíš, že začli fandit Realu Madrid ? Viděli je v televizi, protože byli slavní a sledovaní. Je fakt těžký začít fandit jednou Leicesteru City, když na ně člověk prakticky nemůže narazit, fakt nechápu co je na tom těžkýho k pochopení. Já třeba začal fandit protože jsem za ně hrál v Pro Evolutionu 5, kde byl i Terry na obalu a necejtim se o nic menší fanoušek než někdo, kdo jim fandí 60 let.

Zkrátka je uplně jedno proč fandíme, beztak nám náš názor nikdy nezměníš a stejně nám ho chcete vnutit, to je fakt uvažování jak noha. A Kdyby bejval spadnul meteorit do milána, tak taky svlůj klub nesleduješ, kdyby tenkrát stará Fergusonová potratila,tak by nebylo tolik fandů United. Chápeš to, nebo to chceš vysvětlit ještě jinak ?

Reagovat
Svatej

to ani nemluvim o tom, že neznám na světě jedinýho člověka, kterej si v 11 letech vybere klub podle historie, koncepce a veřejnýho mínění.

Reagovat
Hokaido

Za blesky není nás v česku moc Jestli to sleduješ, nevíš jestli bude Bishop ok na PO ?

Reagovat
smazaný uživatel

Měl by být, tak doufejme že bude, ale naštěstí i Anders má formu

Reagovat
Hokaido

No... jít s Linbackem jako jedničkou do PO to bych moc nevěřil, že přejdeme přes NYR nebo PHI, s Benem je snad aspon finále konference možný, ale tam už asi bude Boston no

Reagovat
smazaný uživatel

S Lindbackem se neprojde ani přes 1. kolo. Postup v PO většinou dělají právě gólmani a Lindbackovi fakt nevěřím. Navíc teď už je jistý, že se v 1. kole vyfasují Habs, kterým chytá Price, který je oproti Lindbackovi úplně jiná galaxie.

Reagovat
Hokaido

My hrajem s Habs ? To je ten systém od letos změněnej né ?

Reagovat
smazaný uživatel

Už letos je to změněno no

Reagovat
smazaný uživatel

Koukal jsi v noci na zápas? Andres chytal super!

Reagovat
smazaný uživatel

Další fanda se hlásí.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kvasha16

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tyhle hlášky na fanoušky Chelsea jsem nikdy nepochopil, že mají plastický a dementní fanoušky, protože Chelsea nebyla před rokem 2004 špičkovej superklub...to spolu jako nějak souvisí? nebo to znamená, že Chelsea fandí vyloženě chovanci ústavů pro slabomyslný? Já si totiž myslím, že Chelsea má fanoušky jako každej jinej klub, jsou mezi nimi normální lidi i idioti, tak to prostě bývá a má to tak každej...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Je jasné, že úspěšné kluby lidi přitahují a bude se víc fandit Man. United než Burnley, ale co tě může tak přitahovat na klubu, který se mezi elitu dostal uměle pomocí cizích peněz? Že jsou do budoucna zajištění? Mě udivuje, že jich tady za 10 let naskákalo tolik a přijde mi to dost smutné ...

Reagovat
smazaný uživatel

Takže, když chce člověk investovat do sportu, tak z něj udělá "plastický"? Raději své názory nikde veřejně neprojevuj, aby u tebe za chvíli nezvonil Chocholoušek..

Reagovat
smazaný uživatel

Takže když dojde bohatý člověk, koupí si klub, nakoupí hvězdy a udělá z něj úspěšný velkoklub tak to není plastické? Jaké to potom je chytráku?

Reagovat
smazaný uživatel

A jak má do něj investovat? Má kupovat nějaké vandráky co ani nepřeběhnou hřiště? Ty jsi jen další ovečka, co se na něco chytla a šíří to jako poselství..

Reagovat
smazaný uživatel

A tobě se to líbí? Že fandíš klubu, který několik sezon buduje kádr bez zvučných a drahých posil a pak dojdou bohatí investoři, koupí si hračku a rázem je tvůj tým prakticky bez šance na titul a vykoupí mu ke všemu opory (Cole, Nasri ...)?

Reagovat
smazaný uživatel

Každý svého štěstí strůjcem..za Colea přišel William, u ostatních se to dalo čekat, mimochodem, nevím proč bych kvůli toho měl někomu nádavat do "plastických" fanoušků a týmu..Každý má právo fandit na světě komu chce.

Reagovat
smazaný uživatel

Proboha tak ať si každej fandí, komu chce...je to jen fotbal a že někomu přeješ snad neznamená, že si jeho znak musíš vytetovat na čelo...a u lidí z Česka bych navíc dodal, že jich hodně fandí Chelsea kvůli Čechovi, takže tady je ta tvoje analýza už úplně o ničem...

Reagovat
frankiefcb

Taky nechápu, že to furt někdo řeší. Vždycky bude většina lidí fandit týmům, kterým se daří, a kteří jsou na očích popřípadě podle svých oblíbených hráčů, jak jsem třeba v mládí začal já. Berbatov a Keane ve Spurs, Torres, Aguero, Forlán v Atleticu, Totti v AS. Kdyby to mělo být podle toho, ež se fandí podle historie a historicky nejlepších týmů, tak tu je přehršel fanoušků Torina a Evertonu. Fakt nechápu, že prostě někoho trápí to, že někdo fandí Chelsea nebo City. Je to jeho věc.

Reagovat
Puskas

místo aby se řešil fotbal, řeší se, kdo komu proč fandí a nakolik je to hodnotný důvod

Reagovat
frankiefcb

Hlavně ten hodnotný důvod a dávat se do role toho "lepšího fanouška (člověka)", jelikož fandím tomu "nezkaženému" týmu. Ač mnohdy má stejný důvod fandit tomu týmu jako jiní. Hodně lidí fandí Arsenalu kvůli Bergkampovi, Henrymu, stejně jako zvím o hodně lidí, kteří začali fandit Chelsea kvůli Zolovi a pak Čechovi, Lampardovi.

Reagovat
smazaný uživatel

Tady se to ani nemusíš snažit vysvětlovat..Prostě tady třeba pro Doniho77 jsou to "plastičtí" fanoušci..

Reagovat
kvasha16

Reagovat
kvasha16

to uz je taka klasika taketo komenty

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Puskas

Každopádně těch prvních 10-15 minut byla jízda, jaká se vidí jednou za čas.

Reagovat
Lorcan

Reagovat
smazaný uživatel

výborne Atletico atmosféra, výkony, nasadenie, bojovnosť všetko super!!! maximálne zaslúžený postup

Reagovat
smazaný uživatel

Díval jsem se včera na Atlety a v úterý na Chelsea ... Co se týče atmosféry, dlouho asi nezažiju takový skok - z tichého hřbitova do fotbalového pekla

pro fandy Atletika

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně že ten blbeček co to komentoval si to nemohl vynachválit to peklo v úterý. Včera úplně jiný level co se tohoto týče

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhou stranu to byl asi opravdu stadion, kde po Atletiku byla nejlepší atmosféra. A nebudu lhát, taky mě to překvapilo. Na druhou stranu mě zklamala atmosféra na Bayernu.

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
smazaný uživatel

Co chceš od člověka, který nepozná Bu od Eto'a

Reagovat
Kily

já komentátory už moc neposlouchám, ale Vrbova věta "Je zde jedna z nejlepších atmosfér v Lize mistrů, kterou jsem kdy zažil", se přeslechnout prostě nedala

Reagovat
DelPiero137

5min nato zacal zapas a najviac bolo pocut fans PSG.

Reagovat
kvasha16

a ty azda poznas nase chanty za vies kedy nasi spievali? ani fandovia PL ich nepoznaju, (resp. poznaju jeden kde sa opakuje Chelsea, Chelsea... ktory je najzretelnejsie pocut)

Reagovat
smazaný uživatel

Tvé reakce bych přirovnal k hození salámu do chodby..Gratuluji a dávám

Reagovat
2miguel1

.

.

Ak na MS nepôjdu za španielov Gabi,Raul Garcia,Koke,Diego Costa ale pôjde napr. Fabregas tak to bude velmi nespravodlivé ....z Barcy na MS patrí Pique,Alba,Busquets,Iniesta...Fabregas v žiadnom prípade, ten hráč hrá uplne katastrofalne a Xavi to už proste nedá ....z Realu Casillas,Ramos,Xabi...z Atletika by som zobral všetkých štyroch, zo City Silvu,Jesusa,Negreda

Reagovat
Kenneth

Jesus

Reagovat
smazaný uživatel

Diego Costa Tohle prostě nepoberu asi nikdy ...

Reagovat
smazaný uživatel

Odkedy prisiel Fabregas do Barcelony, ideme dolu vodou.

Reagovat
smazaný uživatel

já sem to říkal už před jeho příchodem. bohužel jsem se nemýlil

Reagovat
smazaný uživatel

FCB dojebe každého..resp. Messi...Ronaldinho, Etoo, Ibra, Villa, Cesc, Neymar...

Reagovat
2miguel1

tam to nieje len o tom, že prišiel Fabregas .....každopadne, pre Cesca tam nieje miesto, nehrá to, čo hral v Arsenale, vo svojej pozicií je uplne stratený...možno teraz by bolo najidealnejšie obdobie na hráča typu Ibrahimovic ...mali sme sa pokúsiť o Lewandovskeho,Mandzukica..musíme to proste nejak zmeniť ...taktiež musíme zmeniť trio Xavi Sergio Iniesta ...tí najlepší nás už majú prečítaných a na štadionoch, kde sa to dá zavrieť(Atletiko,Chelsea,Bilbao) proste našim štýlom nepochodíme..na Reale,v City sa nám hrá luxusne, nehovoriac o Arsenale ...preto, mali by sme mať nejaký plán B na tie top mužstva...zas nieje ich vela ale vačšinou sa dsotávajú do 1/4,1/2 kde teda je už mala šanca pre nás postupiť ...viac dynamicky do stredu pola...kúpiť Kokeho,Mandzukica, poriadneho stopera a trénera so skusenosťami vo velkoklube

Reagovat
smazaný uživatel

těžko může přijít někdo jako Ibra či Lewa, když máte Messiho a ten tam nikoho nepustí..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
-Carles-

Reagovat
Mr.Jindros

Mám trochu strach, že skončí v obou soutěžích těsně pod vrcholem... takovej Leverkusen 2001-2002 / Ballack syndrom.

Reagovat
j_mrazik

Snad to někdo neposere v ten nejmíň vhodný okamžik jako tehdy Esnaider.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší trenér na světě. A to jeho koučování během zápasu je úchvatný.

Reagovat
Kokesh

Já spíš obdivuji, jak se naučil krotit emoce a vystupovat sympaticky. Do toho si váží každého slova, které řekne a nesnižuje se k podobným výlevům jako Mou.

Reagovat
smazaný uživatel

tak hodně jako Mou se snad ani nikdo nesnižuje

Reagovat
smazaný uživatel

KLOPP, SIMEONE, CONTE..to jsou trenéři budoucnosti..to jsou trenéři, kteří by měli být v Arsenalu místo Wengera a v MU místo toho pacholka Moyese

Reagovat
boryland

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě jsi zapomněl na Guardiolu...

Reagovat
frankiefcb

Taktik je skvělý, ale ten fotbal je prostě zlo. Prostě když už to kurví v Bayernu ten hezký fotbal (jako uznávám účinný je, ale nekoukatelný, to už je koukatelnější Baník), tak ať tam zůstane a nejde to kurvit někde, kde se jakžtakž hraje fotbal. Pro mě osobně se nejlepší fotbal teď opravdu hraje (z pohledu krásy a účinnosti) v Liverpoolu a v Madridu.

Reagovat
smazaný uživatel

Rodgers si v Liverpoolu taky nevede nejhůř, je fakt že tito vyjmenovaní trenéři už něco aspoň dokázali vyhrát (U Brendana opravdu nevím, jestli vytáhl třeba někoho z nižší soutěže nebo nějakej pohár)! Ale myslim si, že to nebude trvat dlouho.

Reagovat
Kokesh

Neovlivnila Barcu, protože ona je na takovou kulisu zvyklá.

Neřekl bych.

Reagovat
smazaný uživatel

ti fanoušci mě dost překvapili

Reagovat
smazaný uživatel

Hm tak jsem zvědavý jak zvládnou případné semi proti CFC bez Curtoise..

Druhý semi Bayern-Real by bylo taky maso, hlavně ať nehraje Real-Atletico, potkávají se několikrát do roka a to cestování tak nějak k LM patří..tady by jeli metrem pár zastávek

Reagovat
smazaný uživatel

CFC - Real (kyslý xicht Mourka po vyřazení - k nezaplacení)

Bayern (Barca2) - Atlético

Reagovat
Lorcan

a finále Real - Atletico tam už si to můžou dovolit, pocestujou do Lisabonu a riccmond nepřijde o cestování

Reagovat
smazaný uživatel

Real LM, Barca pohár, Atletico PD..to by bylo fér..ale nakonec to skončí tak, že Barca PD a pohár a Atleti a Real kravskou py*u

Reagovat
smazaný uživatel

To by bylo pěkné. Ale Atletům bych LM přál.

Reagovat
smazaný uživatel

to je asi nereálné..navíc už todle je pro ně skok a obrovský úspěch..myslím, že tu ligu by si zasloužili vyhrát..akorát se obávám, že jejich síly jsou na pokraji

Reagovat
boryland

Bayern-Real,Chelsea-Atletico..........final: Bayern-Atletico.....winner...Atletico.....přání...

Reagovat
ryzskej

Mým přáním je Real - Chelsea a Bayern - Atletico a celkový triumf Realu.

Reagovat
smazaný uživatel

Gratulácia Atletom, postúpili za tých 180 min. zaslúžene a taktiež za fanúšikov, smekám

Prakticky sa nič nezmenilo za posledné roky a tieto tímy, ktoré to zavrú, majú určitú kvalitu a sú agresívne na loptu (Chelsea, Inter, AC, Celtic teraz Atleti) nám nevoňajú a ak k tomu sami nepridáme výkon a bojovnosť, tak je to otázka šťastia a náhody. Včera ma najviac sklamalo, že ač sa prehralo, tak není možné, aby mimo obrancov, ktorí sa tam museli jednostaj obracať je polka tímu takmer v suchom tričku, takto sa o semifinále proste nebojuje.

Vyhadzuje sa tu Tata resp. sa mu to vyčíta, ale pokiaľ nepríde väčšia obmena kádra resp. príchod typologicky iných hráčov, tak na tej lavičke môže sedieť aj sir Alex, Klopp, El Loco alebo hociktorý iný tréner a výsledok sa moc líšiť nebude resp. max. sa zlepší prístup a bojovnosť v týchto zápasoch, ale nejaký kolotoč to nebude.

Ja by som tu rezignáciu Zubizarretu akceptoval, pretože sme v prakticky rovnakej situácii ako pred rokom a tie voľby, ktoré sa spravili v lete (pustenie Abidala, a rátanie s Puyolom ako nového stopéra a nenahradenie ich nás doviedli do stavu, že máme obranu v dezolátnom stave), keď k tomu pripočítam aj vcelku tragickú prácu Bčka a hlavne prestupy v rezerve + aj tie ťahanice s FIFA, aj keď si stále myslím, že sme v práve a CAS to zruší, tak by mal prísť niekto iný.

Ač vieme, čo je zlé, nefunguje a je treba spraviť, tak nemyslím si, že prehnaná kritika v novinách, bučanie na hráčov a odvrátenie sa od tímu v tomto momente je to pravé ale naopak treba ich podporiť stále sme v hre o dve trofeje, takže ten tím treba podporiť. Nadávať a bučať môžeme po sezóne.

Visca Barca!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
-Carles-

Či tam bude Zubi alebo niekto nový je úplne jedno, pokiaľ sa nezmení vedenie.

Reagovat
smazaný uživatel

Nesúhlasím, ale chápem aj tento pohľad

Reagovat
-Carles-

No treba si položiť otázku, kde chceme smerovať. Pokiaľ chceme umierajúceho koňa držať pri živote čo najdlhšie, môžeme mu pchať drahé lieky a čakať že sa niekedy snáď zotaví. Alebo to chce staviť na nového koňa a všetku energiu sústrediť na neho. Súčasné vedenie skôr vyzerá, že sa bude uberať tou prvou cestou.

Reagovat
smazaný uživatel

Otázka je, kto by mal byť ten nový kôň, ktorý by nás mal z toho vytiahnuť po športovej stránke.

Reagovat
smazaný uživatel

To už taky nemusí být úplně pravda, s odchodem Rosella nejspíš dostane těch pravomocí víc.

Reagovat
Dody10

Jako pro vyhazov Taty nejsem, dal bych mu ještě rok, ale tento zápas prostě prokoučoval. Zase místo tuhle sezonu skvěle hrajícího Alexise dá Fabregase a ještě k tomu na pozici falešné 9 místo Messiho a pak vystřídá Iniestu, když tlačíme do plných a on je hráč, který dokáže podržet balon skoro za každé situace. To je prostě do očí bijící..

Reagovat
vladis271

Ako každý neutrálny to prajem Atlétom, ale mám tušáka, že tento rok si preto ide Real.

Reagovat
mimi_united

Škoda že po sezóne budú zrejme predávať či nie? Ale ten Koke, určite by sa nám hodil

Reagovat
smazaný uživatel

všichni mluví o Pogbovi, ale Koke je podle mě lepší

Reagovat
masly008

vám by se hodil každý nadprůměrný záložník

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kokesh

Hm, s Crisem to vypadá bledě. Jestli se to potvrdí, jsme v řiti.

Reagovat
smazaný uživatel

na jak dlouho to vypadá?

Reagovat
REPLIKATOR

To má z toho neustálého kopání penalt...

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Půlku hráčů z Barcy bych nechtěl ani do divize.....oni prohrávaj a fakt nevěděli, co s tím. A ještě k tomu když něco zkurvim, tak se to snažim napravit ne? A Busquets bum prásk, on mě uhodil....

Reagovat
REPLIKATOR

Sice fandím Barceloně, ale Atletico je sympatický klub a přál bych jim vyhrát celou soutěž Jinak posledních 5 klubů, které vyřadily Barcelonu to pak vyhrálo https://pbs.twimg.com/media/BkzstrYCcAASDkB.jpg

Reagovat
Cipinho

Reagovat
smazaný uživatel

O postupu Atletů bylo rozhodnotu v okamžiku, kdy byl sudím odvety určen Howard Webb.

Reagovat
frankiefcb

u některých vtípků jsem se pousmál, ale už je to trapné.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslel jsem to jako provokaci, ale Webbovo měřítko je Atletům jak šité na míru.

Reagovat
Godwinson

Xavi a jeho vyroky, to je docela sila. Proti nemu se jevi jako intekektual i Tevez.

Reagovat
Godwinson

l

Reagovat
SunFells

Reagovat
smazaný uživatel

xavi byl vždycky kkt

Reagovat
Kenneth

Unofficial: Cristiano Ronaldo is out for a month.

No jestli je to pravda, tak mame po sezone.

Reagovat
-Carles-

Ako včera, keď sa zverejnila zostava Atlética, tak sa tu písalo že je to pre nich konečná.

Reagovat
Kenneth

Protože tohle je to samý.

Reagovat
-Carles-

Áno, takmer identické

Reagovat
Kenneth

Ani ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, není, v případě Atlética to bylo mnohem horší.

Reagovat
smazaný uživatel

zdroj?

Reagovat
Kokesh

Tomuhle nevěřím. Určitě vynechá Almerii a možná i finále CdR, pak se uvidí. Ale na Barcu ani tak nemá být stoprocentně fit.

Reagovat
SunFells

Reagovat
SunFells

Taky se dá.

Reagovat
stas87

v la masii uz neni takova kvalita? je to len moj laicky pohlad na veci v barcelone ale..pre mna je celkom logicke ze ked je tim na svojom fyzickom a vykonnostnom vrchole tak vtedy by sa mali mladi hraci z vlastnej akademie zapracovat do kadra nie? opatrne im davkovat minuty,rozlozit sily tak aby si klucovy hraci odpocinuli v lige proti slabsim superom a pred LM,nevravim ze sa musi vytiahnut 4-5 hracov ale staci jeden ci dvaja hraci a trpezlivo s nimi pracovat,martino asi nie je vhodny clovek pre tento ukol kedze barcelonu tak dobre nepozna a akademiu uz vobec..mozno si vedenie barcelony myslelo ze ked nikoho nekupi tak to vyriesi odchovancami ale oni na to teraz nemaju a tak sa neposilnilo vobec,zvlastny pristup

prilis nechapem ani kupu neymara,57 milionov..za to sa daju kupit dvaja az traja hotovy a kvalitny hraci v idealnom veku,ja osobne by som sa obisiel bez neymara ale kupil by som si minimalne stopera a dal si predovsetkym dokopy obranu na ukor utoku,tam tie problemy az tak vyrazne zatial nie su,ak sa neymar kupil len preto aby zavrel fanusikom hubu tak je to smutne..ale tak treba cely ten prispevok je nezmysel ktory mi tu kto sleduje barcelonu a veci okolo vyvrati

Reagovat
SunFells

Vždyť zabudovali do kádru další odchovance, akorát to nejsou takoví zázraci. Toho výraznějšího, Rafinhu, maj na hostování a podle toho jak se mu daří a i vzhledem k případnému transferovému banu, jej příští rok asi určitě využijí.

Reagovat
stas87

ved ano ale guardiola s nimi vedel ovela viac pracovat ti hraci prisli do acka a urcity svoj standart si drzali stale,teraz je v la masii kto o ktorom to mozes povedat? okrem toho rafinhu tam teda nevidim hracov ktori by to aspon minimalne nejak podvihli a dalo sa s nimi do buducna ratat do zakladu

Reagovat
kiwwi

lenze to mas vsade tak, ze niekedy sa ti urodi nejaka super generacia a potom hovno...Guardiola mal na to stastie

Reagovat
smazaný uživatel

nejlepsi akademii ma totiz siroko daleko ajax, ne vlastne united, ne vlastne barca

Reagovat
stas87

to je jasne,len si myslim ze je naivne mysliet si ze niekoho vytiahnu teraz a bude to stacit na to aby sa nikto nekupil treba ten bartra mohol mat lepsi vstup ci ako to napisat..zapracovanie do acka a mohol casom plnohodnotne nahradit puyola

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, ale zase se nesmí zapomínat na to, že si do áčka vytáhl všemi zatracovaného Pedra, což nikdo nechápal a stejně tak si vytáhl Busquetse a všichni si klepali na čelo. Není to jen o generaci, Pep měl čuch a dokázal z těch hráčů více dostat.

Reagovat
Billy McClane

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
SunFells

Vždyť je to tam Wilshere vedle Wilshera Já vím houby o tom, koho tam maj. Vím jen o tady těchto starších, u kterých ty nejlepší z nich trochu netradičně poslali hostovat namísto aby jich zabudovávali do kádru. Což ale vzhledem k tomu, o jaké posty se jedná, určitě nebylo špatně.

Btw bude moci Barcelona příští rok posílat hráče na hostování? Hádám, že jo, ale nejsem si jistý, tak zda to někdo ví ...

Reagovat
smazaný uživatel

nie kazdy rok mas v akademii taku silnu generaciu so Cescom,Iniestom,Pedrom,Sergiom ci Messim...Bohuzial odisiel T. Alcantara a snad aspon ten Rafinha nieco ukaze a zo sucasnej juniorky max Adama a Dongou, ale ti su dost nepravdepodobni

Reagovat
stas87

ale aj po tychto menach tam boli iny hraci nie?aspon jeden dvaja mohli uz teraz byt v acku a mohli mat trebars v tuto dobu 500 minut odohratych

Reagovat
smazaný uživatel

Vzdy su tam nejaki talentovani chlapci, ale tazko je im najst minuty, ked ich nedostava ani Montoya,Tello, Sergi Roberto....Dnes ma Barca v zaklade polku spanielskej repre, hraci ktori jednoducho musia hravat, navyse kazdy zapas Barcelony je dolezity, ci uz v PD,CL a teraz uz aj v Cope...Najlepsia moznost je ich posielat na hostovanie a potom predat, tak ako to robi Chelsea, lebo za tejto generacie prakticky nie je mozne sa dostavat pravidelne na travnik, ak nie si nejaky mega talent.

Reagovat
stas87

ja viem ale ak by lepsie pracovali s tym materialom co maju tak teraz nemusel byt plac ze nie je stoper atd. nie?mozne riesenie moze byt ze by barcelona predala svojho hraca ale s tym ze ak sa chyti tak do dvoch rokov ho mozu vykupit spät za vopred odhodnutu ciastku

ta cesta chelsea je hnus,to dufam nikto opakovat nebude

Reagovat
-Carles-

Dobrá otázka. Kvalita v La Masii nepochybne je, už v príprave sa napríklad skvele predviedol Bagnack. Ďalej tam sú hráči ako Grimaldo, Samper, Dongou, Traore, Suarez, Ramirez...Všetko hráči, ktorí môžu mať svetlú budúcnosť, pokiaľ sa s nimi bude správne pracovať.

Najväčší fail vedenia v prestupovom období bolo vyriešenie obrany, konkrétne stopéra. Celé leto sa naháňa fantóm, Bagnack odohrá skvelú prípravu, nakoniec sa povie že posilou bude návrat Puyola a do sezóny ideme s dvojkou Pique - Masch. Pique, ktorý nikdy nedokázal byť líder obrany a jeho forma má od návratu do Barcy klesajúci trend. No a Masch, ktorý lídrom taktiež nikdy nedokázal byť, navyše si tiež dokáže vybrať svoje dni, kedy je jeho bránenie šialené, pozične úplne mimo, atď... Jediným svetlým bodom je Bartra, ktorý by si zaslúžil ešte viac priestoru, obzvlášť v takejto konkurencii. V obrane teda odchovanec šancu dostal, 2000 odohraných minút určite nie je málo, aj keď je pravda že Bartra nie je nováčikom a v kádri bol aj minulú sezónu. Škoda, že sa neskúsil ešte Bagnack aj do ostrých zápasov.

V zálohe je ten priestor o dosť menší, konkurencia veľká - Busquets, Xavi, Iniesta, Cesc. Skúšalo sa to so Sergim, na môj vkus však dostal až príliš málo priestoru, zvyčajne naskakoval na posledných 15-20 minút, ničím výrazne neoslnil ale nebol ani neviditeľný. Po sezóne sa snáď vráti Rafinha a dostane sa do lepšej pozície ako Sergi. Veľa závisí od odchodu Xaviho, tam sa potom bude lámať chleba, lebo asi žiadny tréner ho nebude chcieť posadiť a hrať bude kým nezavesí kopačky alebo sám neodíde. Ďalším favoritom je asi Samper alebo Suarez, pokiaľ sa však vráti Rafinha, šancu nedostane ani jeden.

V útoku je situácia ešte komplikovanejšia. Výsadné postavenie Messiho dáva možnosť rotovať na dve miesta Neymara, Alexisa a Pedra, navyše je veľa prípadov kedy Iniesta alebo Cesc hrajú v útoku. Aj z tohto dôvodu sa žiadny mladík nemal šancu dostať do prvého tímu, navyše tam je ešte Tello. Tam momentálne priestor nie je a pravdepodobne ani nebude, akurát odchodom Tella by sa mohlo jedno miesto na lavičke uvolniť...

Ono nie je také jednoduché zrazu vytiahnuť 5 mladíkov do Áčka a dávať im pravidelne šance, preto je zapracovanie 1-2 odchovancov za sezónu primerané. Ani Guardiola ich nemal viac.

Reagovat
smazaný uživatel

Planas nemá miesto?

Reagovat
-Carles-

Pochybujem, pokiaľ do budúcna niekto na LB tak Grimaldo. Pred zranením bol skvelý, taká sympatickejšia kópia Alby Rýchle technické krídlo. Planas možno ako backup, na to aby vytlačil zo základu Albu nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

tak hádam bude hrať Primeru aspoň niekde inde

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud los přisoudí Atlétiku Madrid v semifinále Ligy mistrů Chelsea, přijde o oba zápasy brankář Thibaut Courtois. Ten je kmenovým hráčem Blues a v Atlétiku jen hostuje. V jeho kontraktu je opce, podle které španělský klub musí zaplatit určitou sumu za každý Courtoisův zápas proti Chelsea. "Je to částka, kterou si nemůžeme dovolit zaplatit," uvedl prezident Atlétika Enrique Cerezo. Podle různých zdrojů činí suma až čtyři miliony liber za zápas.

škoda, nabízel by se zajímavý souboj gólmanů..

Reagovat
smazaný uživatel

snad se najde sponzor

Reagovat
Usty

Je to v pořádku, funguje to takhle dlouho a nikdy s tím nebyl problém. Naopak by byla hloupost poslat hráče do týmu, aby pak svůj kmenovej celek třeba vyřadil. Jediný, co mi na tom nesedí, je ta částka, kterou by se dala ta absence vykoupit. Působí to tak mocnářsky.. lepší by bylo, kdyby tam prostě byl zákaz a tradá. Bez žádnejch blbejch spekulací a debat.

Reagovat
Atlético de Madrid

Souhlasim, pokud jsme s těma podmínkama souhlasili, tak se holt nedá nic dělat. Ne vždycky se naskytne příležitost dostat na hostovačku jednoho z nejlepších gólmanů planety, takže chápu, že za to Chelsea něco chce. Zájem byl určitě i ze strany jinejch klubů, takže jsme se museli podřídit jejich podmínkám.

Reagovat
smazaný uživatel

Žádné zákazy, žádné omezování. Ti hráči by měli normálně hrát proti svým. Chceš být nejlepší, tak musíš nejlepší porazit. Zrovna u Courtoise zní vtipně, že by svůj mateřský klub mohl vyřadit. V Atléticu je třetím rokem a v Londýně byl maximálně tak na výletě se třídou, ještě na základce. Prostě maximální připosranost, nic více.

Reagovat
Atlético de Madrid

Mně taky přijde jaksi sportovně férovější, kdyby nechali Courotise hrát a nevyužili tak možnost oslabit nebezpečnýho soupeře. Na druhou stranu je to jejich hráč a navíc top gólman, takže chápu, že za to chtějí přísnější podmínky.

Reagovat
Usty

Chceš být nejlepší, tak musíš nejlepší porazit. Ale musíš porážet kromě nejlepších i ty svoje? Mně to přijde dost zvláštní, že se vůči tomu někdo ohrazuje, hrát proti svým je blbost.

Reagovat
Puskas

Tvůj je ten, za koho hraješ v dané chvíli.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

tvuj je ten, komu "patris" ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole, ta Chelsea je neskutečná špína

Reagovat
stas87

tak ale hrac je to chelsea a atletico s nimi tu dohodu podpisalo,nevinil by som z toho len chelsea

Reagovat
smazaný uživatel

Už jen ta dohoda je jeden velký výsměch. Pochybuji, že v Superpoháru Atlético platilo čtyři mega Chelsea.

Jestli chci být nejlepší, musím ty nejlepší porazit. Ono by je nijak nebolelo, kdyby jim to povolili nebo by tu cenu rapidně snížili. To, že můžou neznamená, že musí. Mrdky, nic jiného. I když, spíše je chyba na mé straně, že jsem vůbec doufal, že špíny budou hrát fér.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako já tě chápu, Chelsea je dobrý hromosvod, ale ještě snad proti sobě nehrajou

Reagovat
smazaný uživatel

I když proti sobě hrát nebudou, pořád jsou špíny.... protože jsou špíny a protože by necouvli, pokud by proti sobě fakt hráli.

Reagovat
Arbiter

Reagovat
Kovi81

Prave po superpoharu se tam ta klauzule dala

Reagovat
Arbiter

A v tom superpoháru jsme jim to svolili bez jakýchkoliv cavyků...

Reagovat
smazaný uživatel

To vám jde ku cti. Úplně to tím sráží fakt, že byste je ve semifinále či finále LM dali do šílené nevýhody

Pošli hráče na tři roky do prdele a chtěj tři mega za to, když nastoupí proti vám

Chelsea a její dvorní lízač prdelí Arbiter

Reagovat
smazaný uživatel

Arbitere, nezdá se ti to vůči Courtovi hodně neuctivé? On se svým týmem prožívá pohádku, možná nejlepší chvíle svojí kariéry, a vy mu část téhle pohádky chcete zašlapat do země jen proto, že se bojíte jeho umění? A to mu chcete udělat za to, že s váma uzavřel smlouvu a šel pokorně hostovat na druhou stranu Evropy a momentálně nejspíš s váma uzavře prodloužení smlouvy, ikdyž ví, že na jeho fleku máte velkou oporu, a tak mu nezbyde, než jít zas někam na čekačku (ehm, hostovačku)?

Chelsea je prohnilá a špinavá. K hráčům se chováte jak k dobytku nebo ke zboží. Žádný city. Žádné srdce. Žádná úcta. Prostě tady máš smlouvu, kde jsi se zavázal k tomuhle a nazdar ... Chce se mi z vás blejt. A z tebe nejvíc. Kdybys to alespoň uznal ...

Reagovat
smazaný uživatel

Bože, taková snůžka keců

Reagovat
Mada

trapáku

Reagovat
smazaný uživatel

Prohráli fér, tak si dali klauzuli, aby nemuseli proti nim hrát v plné sestavě?

Chelsea

Reagovat
smazaný uživatel

veď keď ich porazia s Aranzubiom v bráne, tak budú muríňovci za úplných blbcov

Reagovat
Arbiter

Reagovat
smazaný uživatel

já bych skoro zakázal ty nesmyslný klouzule o nemožnosti hrát proti kmenovému týmu - když už toho hráče pošlu do p*če na hostování.. a ještě dostat za to zaplaceno při hostování aby mohl hrát, to mi přijde malilinko jako lehce cáknutý lychvičkou...

Reagovat
Hokaido

K tomu hate na Chelsea opět. Já jsem třeba začal blues fandit, jako většina čechů po příchodu Petra, bylo mi 11, neměl jsem tušení kdo je Abramovič a jak na tom byla Chelsea před jeho příchodem. Ale od tý doby jsem prostě fanoušek, už je to deset let a Chelsea mi za tu dobu hrozně přirostla k srdci, hlavně díky hráčům jako Lampard, Terry, Drogba, Ferreira, Ballack, Essien, Alex atd. . Když se na to ted objektivně podívám, tak chápu ty vaše důvody, proč Chelsea nenávidíte, ale je to už hodně přehnaný... Většina z nás si ten klub vybrala stejně jako každej jinej, kvůli znaku, dresům nebo oblíbencoj. Né kvůli prachům

Reagovat
Ángel di María 22

Tak nevim, kde píšou o měsíci absence pro Cristiana, našel jsem jen na AS zatim zprávu o cca 14ti dnech ještě. I to je ale dost na hovno, finále CdR a první semifinále LM out. Tohle je fakt dokunděnej závěr, kdyby tam byl aspoň Jesé jako náhrada. Hodně blbý, smůla zrkátka někdy udělá čáru přes rozpočet, holt to tak je.

Reagovat
smazaný uživatel

já jen četl, že se na něj nemá spěchat, se štěstím by měl stihnout finale CdR, vyjadřoval se k tomu i Carlos.

Reagovat
smazaný uživatel

bohuzial rovnaky pripad ako Messi. obaja hraju vsetky zapasy, proti "srackam" v CdR, aj rozhodnute zapasy v CL a neoddychuju ani v lige. To zranenie si uz pytali obaja

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Musis ist na to kridlo ty . A teba zastupi Isco ono to pojde . Ak dostaneme Chelsea tak verim pretoze aj oni budu bez Hazarda

Reagovat
Ángel di María 22

Viděl bych teda radši Ángela na CM a Isca na kraji místo Ronalda.

Reagovat
FORZAMILAN

Zasloužený postup, sympatický klub

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele