Fenerbahçe bylo vyloučeno z Evropské ligy
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
O náhradníkovi za vyloučené Fenerbahçe rozhodne los
29.08.2013, 17:57
Fenerbahçe uspělo s odvoláním u CAS a mělo by hrát Ligu mistrů
18.07.2013, 17:16
Fenerbahçe se odvolá proti vyloučení z evropských pohárů
05.07.2013, 22:43
Yildirim nesmí vykonávat funkci
27.06.2013, 18:41
Beşiktaş a Fenerbahçe vyloučeny z evropských pohárů
25.06.2013, 21:25
Fenerbahçe opět hrozí vyloučení z Ligy mistrů
10.06.2013, 18:14
Plzeň odehraje zápas v Istanbulu za zavřenými dveřmi
27.02.2013, 23:02
Komentáře (182)
Přidat komentářZa ten výkon ve dvojzápase proti Kanonýrům by si to ani nezasloužili..
To už je jak Emanuela, ehm teda Esmeralda.
Emanuela 2000 nebo jak se ten seriál jmenoval? To byly časy.
slabá erotika ikdyž tenkrát...
...tenkrát si všichni u toho drnkali...
:-)
Lenze to malo Soft aj Hard verziu...
Přesně.
to si Kadlec teda polepšil
Finančně určitě..
jestli mu to za to stálo, proč ne
Za 80 M ročně myslim, že ano..
a v leverkusenu měl kolik?
Jistě že jo, všichni hledíte jen na ten fotbal, který hrají 2 hodiny za týden, ale pak mají volný čas. A většina hráčů si tam ten život vychvalovala. Sluníčko, pěkná krajina... pro mě by to byl jeden z nejdůležitějších faktorů.
2 hodiny za týden? Asi nevíš jak vypada život fotbalisty..
Ty voe, vy tady máte 8 let nebo jste retardovaní, že se musíte chytat každého slova. To bylo obrazně řečeno, pak mají hromady volnýho času, což na věci nic nemění.
vsak nepis jak mental a budou psat taky normalne
Jdi si radši dodělat maturitu, místo těch blbých keců.
si to pleteš s krajáčem
Třeba Horváth.
Který tam byl před 12 lety.
od tý doby se tam to sluníčko a krajina dost změnily no
To fakt chceš dělat ze sebe pitomce? Nebo chceš snad tvrdit, že tam Horváth nebyl spokojený s počasím?...
Turecké hospodářství spolku UEFA
Nahradí ho Udine
spartička do skupiny
kéž by
Liverpool !
No ja jsem pro Udine nebo Betis
snad ne Salzburg
Vsak ten uz je jeden a 3/4 nohy v zakladnej skupine tak ci tak
strougal uz kouri pero platinimu.....
to sou idioti v ty uefe prvne je nechal hrat drit o postup a pak je zase vyradi fakt blbove
Však oni o tom věděli, že jsou podmínečně vyloučení do vyřešení případu. Hráči to měli v hlavách a podle toho taky hráli...
Tak to som zvedavy kto ich nahradi, zvlastny rok europskych poharov
UEFA v chaosu
presne
Místo nich Sparta
To spíš Jablonec.
proč místo nich Jablonec když přes ten Betis postoupí?
Mě by zajímalo podle čeho se určují kritéria koho vyrazit a koho ne, v tom případě by měl mít zákaz například i Juventus nebo Liberec, trošku ubohý od UEFA.
podle mě je jediné správné řešení, aby byli normálně v koši a jedna skupina by prostě měla akorát 3 hrající týmy
Tak
A nevinné týmy obereš o peníze za vstupné a bonusy za výsledky. Super.
jen vstupné na jeden zápas a zase jim ušetříš cestu do turecka
A případné bonusy za 2 výhry ve skupině + TV práva. Ne, tohle je fakt blbost.
Jaký neviný týmy? Fener to snad neudělal letos, ale x let zpátky, tak je snad taky už nevinej ne?
Týmy, které by zůstaly ve třech ve skupině.
No jo, to si pánové ve vedení evropskýho fotbalu měli rozmyslet dřív, teď už je jakýkoli řešení špatný, jak někdo psal, mělo se to řešit už v létě před startem soutěže ,,,
Pěkný, no. Tak to by do pohárů mohli povolat Spartu .
jedna ostuda nestačila?
klopýtnout může každý
Kdyby si měl člověk dělat hlavu z každý ostudy...
přesně
0:7
taky vim o čem mluvim, ne?
Aneb, jak beztrestně vyházet kluby z "nepohodlných" zemí. CAS tomu nyní nasadila korunu se vším všudy.
Proč jsou UK a TUR nepohodlný?
Demence tohle, hlavně s tím Charkovem respektivě s PAOKem to posrali, bez nich v EL bychom příští rok šli před Řeky
UEFA to solidně kurví. Jak vyberou toho kdo je nahradí?
Očekávám, že se bude losovat z vypadnutých týmu... teda bylo by to asi nejspravedlivější Kdyby Jablonec, nebo Liberec nepostoupili, tak mají ještě šanci
Napadá mě los všech vypalých týmů, ale nevím jesli celkový a nebo pouze týmů, který se dostali do 4. předkola.
byla by paráda sledovat andorský tým ve skupině
Tak nevím, jak jinak by měl být los regulérní, když né tak, aby měl každej tým, co bojoval o EL, šanci.
Žalgiris Vilnius do skupiny
Žalgiris Vilnius do skupiny
Arsenal
Někdo z Turecka, tipuju pátý tým minulé sezony - Kayserispor
takčitak, vyhodený boli už pred dvojzápasom, biznis ale nepustil
No asi nejspravedlivější by bylo, kdyby místo nich nasadili tým, který Fenerbahce vyřadilo ve třetím předkole. Koukám, že to je Salzburg... No tak nic
Předpokládám, že je nahradí Žalgiris. Pěkný úspěch pro litevský fotbal.
sparta do evropy
tahle trapná liga je tak přeceňovaná,až to hezký není.A Gunners s lazaretem si s něma vytřeli zadky.Prostě tyhle kluby mohou nalákat hráče jako Drogba,Malouda,ale pro většinu hráčů,co se ještě mohou zlepšovat,je ta liga,stejně jako ruská out.Píšu pro většinu,stále totiž kluby jako Liverpool,Arsenal,Inter,AC jsou a budou vždycky víc jak nějací Turci nebo Rusáci.Díky bohu.
Za tečkou a čárkou prosím mezeru! Tyhle prasárny se nedají číst..
mas svaby v hlabe?
Anži Machačkala (RUS) - Liverpool FC (ENG) 1:0
Liverpool FC (ENG) - Anži Machačkala (RUS) 1:0
Zenit Petrohrad (RUS) - Liverpool FC (ENG) 2:0
Liverpool FC (ENG) - Zenit Petrohrad (RUS) 3:1
Ten Liverpool je teda uplne nekde jinde no, to vidim.
Inter Milán (ITA) - Rubin Kazaň (RUS) 2:2
Rubin Kazaň (RUS) - Inter Milán (ITA) 3:0
Inter je teda neskutecne silnej. V Kazani se z nich uplne posrali.
CSKA Moskva (RUS) - Inter Milán (ITA) 2:3
Inter Milán (ITA) - CSKA Moskva (RUS) 1:2
WOW. Ten Inter je fakt nedke uplne jinde nez trapny kluby z Ruska
Inter Milán (ITA) - Trabzonspor (TUR) 0:1
Trabzonspor (TUR) - Inter Milán (ITA) 1:1
Nechapu jak je mozny, ze tak skvelej tym z tak skvely ligy prohral s trapnym Tureckem.
je to spiknutí, v Rusku byla moc velká zima a v Turecku byli moc hlasití fanoušci
aj ta trava je nejak inak zelena
Hlavne Arsenal z toho ide strach už 8 rokov, jedna trofej za druhou.
Asi to tak ale bude tipuju
ten Salzburg
tak fér by bylo, kdyby je nahradil někdo z turecka že ano...
Stejně jako by bylo fér, kdyby Metalist nahradil někdo z Ukrajiny. Na to, co je fér, si UEFA nehraje.
Udine
Takže Sparta má šanci?
Dejte to Jablonci...
UEFA v tom dělá neskutečný bordel. Před začátkem pohárové sezóny, tedy před prvními předkoly, mají být vyřešeny všechny záležitosti přípustnosti jednotlivých klubů v pohárech včetně odvolacích instancí. Lhůty na to v létě jsou!
Naví by UEFA měla stanovit jasná pravidla pro vyloučení z pohárů, tedy nejlépe skutečnost, že bylo klubu korupční jednání prokázáno národní fotbalovou organizací (u nás třeba disciplinární komise ČMFS) a za toto jednání byl vyloven trest, třeba v posledních 3 letech. Jinak je to bramboračka.
Nyní UEFě nezbývá nic jiného (pokud ten klub do EL nechtějí losovat) poslat do soutěže Žalgairis a nebo Stuttgart/Udinese
Souhlasím s tebou, jen by mě zajímalo jak si přišel na Stuttgart a Udinese?
Podle koeficientu.
vypadnuvší tým s největším koeficientem (oba kluby to mají nahnuté)
Ok. Ale podle mě je rozumější nahradit je někým z daný země. Ale je to neskutečnej bordel
To ale nemůžou, to by byla diskriminace Ukrajiny jako prase.
A jo vlastně, místo Metalistu už hraje PAOK. Tak nic
to bych souhlasil za předpokladu, že by tým byl vyloučen před zahájením pohrové sezóny. Když už je rozehraná, musí tam jít týmy z předkol.
Mimochodem o Besiktasi jsem nic nečetl, nevyhodí je zítra taky?
oni v podstatě mohou vyhodit koho chtějí. Četl jsem v originále odůvodnění rozhodnutí u Charkova...za to bych se styděl i v prvním ročníku právnické fakulty. Nebyl tam jediný podložený argument. Protože neexistoval.
Charkov tiež nechápem
bordel je to tento rok
UEFA (a s ní i přicmrndávači z CAS) je banda čuráků. Tohle, co letos předvádí, je neskutečné. Pravidla žádná nemá, proč by taky měla mít? Takhle si vyhodí koho chce a nemůže se stát, že by tam spadnul někdo, u koho by to nebylo žádoucí.
Nejférovější by bylo poslat Spartu do skupin, jako satisfakci za ten přeložený zápas
nestačilo napsat jen ten poslední odstavec?
proč?
Proč Žalgiris?
Protože pokud Salzburg postoupí přímo, jako tým, který vyřadilo Fener v 3. předkole LM...(což by mělo být jasné), tak by měl místo zaplnit tým, který hrál se Salzburgem předkolo, páč ten postoupí bez boje.
Já úplně zapomněl, že Fener hrál 3. předkolo
Ať tam tyhle kluby nechají hrát, ale nedávájí jim ty finanční bonusy. Jenom za cestu a ubytování. Kompromis.
Jestli vypadně Udinese se Slovanem. Tak doufám, že to nebude zrovna Udine, které Fener. nahradí v EL.
A pak by dostalo Slovan do skupiny
http://bit.ly/147QkTX Tak dikes Ramsey
Tyhle nic neřešící góly budou stát hodně životů
nenadávej na Ramseyho, ale politiku USA
Som si robil srandu Nie len na politiku USA, na vacsinu veci co suvisi s USA...
Zas bych tak vysazen na USA nebyl. Je to jen jiná mentalita oproti nám.
Máš pravdu, je jiná. Taková lepší, s daleko menší mírou závisti než u nás.
UEFA ukazuje, ze nema s banovanim timov ziadny problem, teraz to uz len chce poriadne presetrit machinacie financovania klubov a rozdavat bany aj zvucnejsim menam
to je len taka zastierka, akoze sa nieco deje. skutocnych obrov nikdy nelapia, ved z nich uefa zije
ako zije UEFA z timov ako Man City, Monaco, PSG?
no tak ako zo vsetkych spickovych timov, okolo ktorych sa tocia peniaze a hraju v nich najlepsi hraci, neodjebu si svoje najvacsie lakadla novej doby
nemyslim to tak, ze z nich zije financne, ze ju dotuju, ale tak, ze tieto timy su propagaciou futbalu a hviezd a ludia ten futbal pozeraju kvoli nim. hej znie to blbo, ved su to umele bublniy atd, ale to povedz vsetkym, ktori si zapnu ich zapasy, pridu na stadiony a kupuju dresy. je ich dost co je popritom nejaky charkov, alebo aj relativne silny fener
doteraz tam tie timy ani neboli a UEFA fungovala s prehladom aj bez nich
takisto ako barca bez reklamy na dresoch. ale teraz sa ich uefa nezbavi, ked su v nich Ibra a spol.
no, uvidime.
Žeby vyššia sledovanosť LM a tým aj viac money pe UEFA?
Měla by ho nahradit Sparta
Tak z téhle diskuze je jasné, že fanouškovské davy chtějí do skupiny Spartičku
ano klidně ale nejdříve je nutné se tam dostat herně
Logicky musí Žalgiris a Salcburk bez boje oba do zákl. skupiny EL
Mělo by to tak být, protože je to stejná situace jako u Charkova, jen v tomto případě místo Charkova jde o Fenerbahce, místo PAOK jde o Salzburk a místo Maccabi Tel Aviv, které bez boje postoupilo do zákl. skupiny jde o Žalgiris.
měl by je nahradit Kayserispor
Za to že se u nás koná Superpohár se mohla UEFA jako poděkování činit a poslat Spartičku do základní skupiny
proč ne slaviu, když se hraje v edenu?
a proč slavii, když jim ten stadion nepatří ?
Prase Platini už se na tebe vaří voda ty šmejde. Úspěšně jste tam protlačili Schalke a kdo bude další, Stuttgart? Táhněte už od těch koryt nebo se z vás pobliju
Radšej tímy ako Juventus
To je stejnak něco,oni tam nacpou Fenerbahce který nám zraní 3 hráče a stejně je vyřadí UEFA
Isto za to může Fenerbahce, Arsenal má každou sezonu lazaret už od června, ale hlavněže to má na koho svalit. Tam musí být hodně kvalitní doktoři a regenerační metody
Boze ty ses ale Debil
na to bych mu napsal i papír
sam jses debil a ten mario pod tebou taky. Podle typu zraneni si za to muzou hraci sami a ne ze je zranil nekdo z Fene
debil seš ty, nikdo nenadává na turky, ale na UEFU, tak se prober.
prečo? 52000 štadion v Istanbule * priemerne 30€ vstupenka = cez 1,5mil€ + zaplatenie zapasu TV stanicami atd atd....
pořádně se vybul
No teoreticky místo vyloučeného Feneru by měl hrát s Arsenalem Salzburg. Ten tedy postoupí bez ohledu na zítřejší výsledek přímo místo Feneru a Vilnius půjde "jako" bez boje dál ...
Mnohem raději bych ale los z týmů, co vypadli v posledním kole před skupinou.
nejsu zadnej fanousek Feneru ani tureckyho fotbalu, ale proc ??
Uz to tu bylo tisickrat napsany u kazdyho klubu, co byl takhle vyloucenej z poharu v rozjete sezone, ale mne to proste hlava nebere
Dobra, podvadeli, uplaceli nebo jinak srali na dobry jmeno fotbalu, ALE PROC UEFA, ty sracky jeste takhle rozkydava??
Jasny, je spravne proti korupci tvrde zasahovat, o tom zadna, ALE proboha, ne vylucovat v rozehrane sezone! Dat STOP pred sezonou nebo po sezone, ale ne plest z hovna bic
Jsu zvedavej, kdo teda misto Fene bez boje do EL postoupi
taky to vidím na postup Salcburku bez boje a následný dodatečný postup slabého Žalgirise VIlnius, už Maccabi Tel-Aviv si myslím že by se tam ani nekvalifikovalo a je tam kvůli PAOKu resp. Charkovu
Salcburg uz si postup v podstate zajistil v minulem kole vyhrou 5:0 Takze zitrejsi odveta uz je jen formalitou. Takze si nemyslim, ze by jeho zitrejsi zapas UEFA zrusila a nechala postoupit oba kluby..
Je to proste bordel
a chtěl bych pogratulovat Michalu Kadlecovi, FEN má trest na poháry dokonce i na následnou sezónu
O ten jeden zbylej flek do zakladnich skupin by si to meli, kapitani vyrazenych tymu z 4.predkola, mezi sebou rozdat v soboji "kamen, nuzky, papir" ..Tim by UEFA tomu konecne dala trochu uroven a respekt.
Ať si o to zbylý místo poměří štencly kapitáni vypadnuvších týmů. Vieira už stejně nehraje, tak nebude narušena regulérnost. Kdo bude mít nejdelší, zajistí svýmu týmu postup
Mohli by tam dosadit Metalist Charkov, ať se komedianti z UEFA zesměšní úplně.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele