FIFA je spokojená s odpočtem pro Sion, Švýcarsko trestat nebude
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Sion neuspěl u soudu s odvoláním proti odečtu 36 bodů
15.02.2012, 12:46
Švýcaři poslechli FIFA a odebrali Sionu body
30.12.2011, 14:55
Švýcarsko je šokováno ultimátem od FIFA v případu Sion
19.12.2011, 13:23
FIFA pohrozila Švýcarsku kvůli případu Sion vyloučením
17.12.2011, 14:13
Sion byl z Evropské ligy vyřazen správně, rozhodl CAS
15.12.2011, 17:50
Sion prohrál soud s FIFA o šesti nových hráčích
18.11.2011, 18:35
Komentáře (63)
Přidat komentář"MY GAME IS FAIR PLAY"
Komedie se vším všudy.
Dúfam, že to Sion na civilnom súde vyhrá
Pokud porušili pravidla, nemají co vyhrávat.
36 bodu na takovou ligu je teda Mega hodně
jde o zápasy, v nichž hráli ti, kteři v klubu vůbec být neměli, jelikož měl zastavené přestupy. Logický výsledek.
Ako ma nezainteresovani clovek rozumiet slovnemu spojeniu: "...na takovou ligu..."?
diskutujeme tu za predpokladu, že sem nechodia nezainteresovaní ľudia
Tak ja sa v tomto spore citim byt vcelku nezainteresovanym Tak ma to zaujimalo...
Ale co, vsadil jsem na začátku hromadný tiket, který tým dopadne na konci sezony lépe než druhý a mám dvojici Bern-Sion s kursem asi 1,6 na Bern, easy money..
FIFA tiez
Na mieste hráčov či vedenia Sionu by som po tomto už asi ani nemal chuť do futbalu, hrozne nespravodlivo ich poškodili (nespravodlivo myslím to, že ich potrestali omnoho viac než by mali)....tá FIFA je fakt banda kktov....
A klub ako Celtic mal Sion poraziť bez problémov, nekúpili totiž Messiho či Ronalda, ale len neznámych hráčov.....
Ale to je přece jedno, jak kvylitní je to hráč - kupovat je nesměli, přesto tak učinili. Jka chceš stanovit, který hráč už nastoupit může a který ne? Musí to být jednorázové.
Ved ja som to tak ani nemyslel, že na kvalitných a nekvalitných hráčov by malí platiť iné pravidlá....to bolo len konštatovanie.....
Ako to vyradenie z EL pochopím, ale takmer istý zostup do druhej ligy ???? To už kde sme ? Najhoršie na tom je že tam kde by sa zakročiť malo sa nedeje nič, a FIF0A si namiesto toho radšej robí z takýchto malých klubov trhací kalendár....
Podívej - oni byli v srpnu vyřazeni z EL za to že za ně hráli hráči, co tam podle pravidel být nesměli. Přesto je i potom stále nasazovali - to si udělali sami, je to jen jejich blbost. Porušili pravidla a pak je úmyslně porušovali stále. Dobře jim tak. Tady lidem jde o to, že to nařídila FIFA, takový jánošíkovský syndrom boje malých proti velkým, uniká jim přitom hlavní fakt - Sion porušil a porušoval pravidla!!!
Tak porušili pravidlá, za to ich vyradili z EL čo je jeden trest, a prípadné dalšie prehrešky sa mohli riešiť nejakou pokutou.....mne ide hlavne o to že ich potrestali podľa môjho názoru príliš tvrdo, ved taký zostup ten klub ovplyvní na niekoľko rokov dopredu, a to dosť negatívne (ako Juventino viem o čom hovorím) .....
A dalšou vecou je, že FIFA by sa takto tvrdo iste nezachovala k nejakému veľkoklubu....ale to sú už len teorie.....
Když někdo dostane pokutu, plno lidí to tu hodnotí jako směšný trest, když někdo dostane odpočet bodů za to, že za ně nastoupili háči, co tam byli neoprávněně, nadává se tu. Nechápu. Je to i v trestním právu, pokud se nepletu, že za neoprávněné zacházení s něčím je trest.
Sion pokiaľ viem tvrdí, že hráčov nakupoval po vypršaní tej doby, trestu alebo ako to mám nazvať.....takže vlastne ani nevieme kde je pravda, ale tie diktátorské akty Fify v tomto prípade ma skôr prikláňajú na stranu Sionu....
Pokud budeš mít dojem, že ten byt je Tvůj, ale autorita na základě právních předpisů řekne, že ne, musíš se vystěhovat. Ty neurčuješ zákon.
Právěže obě strany se rozcházejí v tom, jestli ti hráči mohli nastoupit nebo ne. UEFA si to vždycky předělá k obrazu svému, neříkám, že Sion by v tomto nemohl fingovat, ale pochybuju o tom. Kam se pak klub má obrátit, když ví, že mu arbitráž/soud/komise UEFA nikdy nepomůže. Tohle je vztyčený fakáč pro všechny, kteří by se chtěli dožadovat nějakého spravedlivého zacházení.
Ale pravidla hry určuje FIFA, a pokud ta řekla, že přestupy mají pozastavené, neměli je dělat. To si nedovolil onehdy ani Real.
no to bolo od nich hoodne hlupe, si len dobrovolne zvysovali trest
Jenže Sion si stojí za tím, že hráče kupoval až po vypršení trestu a je jasné, že nějaký vnitřní orgán UEFA bude stát za kým asi?
Takže UEFA a FIFA jsou silnější než mezinárodní soudy?
Vždyť tenhle odpočet je potrestání za to, že se vůbec opovážili obrátit na civilní soud. Jinak regule FIFA ani UEFA nedovolují, aby se řešilo něco mimo ně, což je dost svazující.
Odpočet je za zápasy, v nichž ti borci nastoupili. A ano, FIFA nenechává státní orgány zasahovat do záležitostí svzů - to je též špatně?
Dobře, takže mi řekni, jak někdo, kdo má na určitý problém odlišný pohled než je pohled FIFA/UEFA/CONMEBOL atd., může dosáhnout spravedlnosti nebo objektivního posouzení, když nikdy nesoudí nestranný zástupce. Vždyť to je postavené na hlavu.
No pozor, Bosman to vyhrál tehdy.
a to tiez bolo prvy krat a aj posledny krat...
Akorát Bosman vyhrál u Evropského soudu a mám dojem, že taky měl nějakou dobu pozastavenu činnost.
Sion to vyhrál a vyhraje taky. Co to pro fotbal bude znamenat, je ve hvězdách.
To je právě to, může tu být anarchie.
Jenže pravidla FIFA přímo vybízejí k tomu, aby tyhle šmejdy někdo konečně sestřelil. Zákaz obracení se na civilní soud pošlapává veškérá práva. A taky díky tomuto si soudy FIFA vychutnají.
Ty právní fundamentalisto, že je tak zásadový zrovna Čech! Sleduješ ty troubo vůbec co se děje v naší zemi? Asi moc ne a pokud ano, co tomu říkáš? Řeč je o tom, že ten trest je naprosto nepřiměřený a likvidační! Pravda je, že LM a EL jsou velmi cenné akce s pečlivě vymakanými pravidly, která ovšem nahrávají velkým a bohatým zemím a jejich velkoklubům. Jinak by se na FIFĚ i UEFĚ našla jistě lecjaká levárna při přidělování MS, ME, pohárových finále a mnohém jiném. Jenže odhalit je to by stálo moc peněz, času a hlavně zasvěcenosti, které nemá obyčejný (a ještě k tomu český) fanda. Musel bys jim to DOKÁZAT, čelit jejich drahým advokátům atd, jak to známe od nás! Proto se zvlášť český fanda musí zastat malého (i když asi ne zas tak chudého) švýcarského klubu proti těmhle fotbalovým magnátům. To bys měl ty taky!
Sion tvrdí, že měl za to, že trest (čili ten zákaz přestupů) platí od chvíle, kdy si vyslechli ten verdikt. Nevím teď už na jak dlouho to měli pozastavené, asi na rok, tedy 2 přestupní období. Sion pak po roce začala zase nakupovat, ale FIFA zase tvrdí, že trest vstoupil v platnost až po roce od vynesení rozsudku, takže Sion nakupoval neoprávněně....takže těžko říct, kdo si to jak upravil, nebo špatně pochopil, takhle to vypadá spíš na ten Sion. Jinak k odpočtu bodů: asi z nich chtěli taky trochu udělat exemplární případ..
tam ocividne tiez nefungovala komunikacia medzi klubom a fifou...
fifa a uefa jsou s tema heslama dost trapni
Ale ved podobne hesla pouzivaju aj fanusikovia, kde sa to hemzi slovami typu "hrdost, oddanost, krv, moderny futbal...apod."
Fanousci at si delaj co chteji, ale oni placaj takovyhle hesla a nedelaj nic. Podplaceni jejich funkcionari, zapasy, simulace a absolutne nic se nedeje
konečně pro jejich naplnění začínají trošičku něco dělat
Jo no. Natrou to bezvyznamnymu sionu. Tvrdaci
To bude příspěvků o tom, jak je FIFA zlá a může za všechno.
Tak tak, viz můj příspěvek z 11.41.
Nehledě na tento konkrétní případ by mě zajímalo, jestli FIFA potrestá stejným zákazem Wolfsburg, který porušil v případě Pilaře pravidla stejně, jako tehdy údajně Sion. Jinak tohle pravidlo vzniklo jen kvůli Chelsea a trestají se jím jen vybrané kluby. Třeba Real při námluvách s Ronaldem jednal úplně stejně a nic se nedělo. Každopádně pokud se do toho Sion pořádně opře, můžeme se dočkat další fotbalové revoluce.
A já bych řekl že i opře, dá se říct, že nemají co ztratit
FFA (resp. UEFA) jsou největší legální mafiánské organizace na světě... Jak můžou vůbec někomu zakazovat, aby se obrátil na normální civilní soud, vždyť to je přece protiprávní... Veškeré fotbalové soudy, tribunály a arbitráže (např. CAS) spadají přímo pod fifu, takže v případech týkající se jí samotné, nemůžou být a ani nejsou nestranné.. O tlacích které vytvářejí na vlády, ruzných pořadatelských zemí ani nemluvě (např. v Brazílii museli měnit kvůli pořádání MS zákony, jinak by jim pořádání vzali)...prostě všechno musí být podle nich a nakonec ještě schrábnou většinový podíl, což teda opravdu vůbec nechápu.. země po pořádání fotbalových akcí, jsou se vším všudy cca na nule, zatímco fifa se topí v balíku.. ale to jsem trochu odbočil..
len by ma zaujimalo ak by sion ukazal dokazy o zaciatku a koncu toho trestu a mal by pravdu...tu by bohate stacilo keby zaplatili 10 milionov a odecetli im len polovicu trestu
Však se ještě odvolají, neboj.
tak to je jasne,kebyze nie tak musi najlepsich a najlepsie platenych predat,postavit to znova a strati rok v druhej lige ja som v tomto pripade nestranny ale ukazat ramena na maly klub zo svajciarska mi pride prinajmensom cudne keby si ich fifa pozvala a poziadala o vysvetlenie a dohodla sa s nimi tak ok...tu mi len pride ze fifa je arogantna a tvari sa ako keby zozrala salamounove hovno...
Plně souhlasím a vůbec musím konstatovat, že Slováci tu přítomní se jeví jako rozumnější a méně zaslepení než většina mých krajanů!
pome Sion FIFA i UEFA musí platit a to ve velkém tyhle mafianské organizace jsou škůdci fotbalu
telenovela 845. diel a to este nie sme ani v polovici Dalsi diel bude mat nazov Fc Sion sa odvolava 91. krat
plivat na FIFU
Nesouhlasím s názorem že FIFA a UEFA jsou mafiánské organizace.Díky jim je spousta různých soutěží, které rád sleduji.Členy FIFA i UEFA je i švýcarský fot. svaz a i on se připojil k pravidlům podle,kterých tyto org. fungují,prostřednictvím šv.svazu je členem i FC Sion. FC Sion porušil pravidla (příchod hráče z Al Ahlí myslí že bez souhlasu) za to dostal trest proti, kterému se odvolal k CAS. CAS po určité době odvolání zamítl.FC Sion počítá trest od doby kdy mu byl udělen UEFA a UEFA a FIFA počítá trest od doby,kdy rozhodl CAS.Takže jde o to, že někdo nezná pravidla org. jejímž je členem.
To je přeci do nebe volající formalismus! Á la zdejší syčáci, kteří si zákony vykládají, jak se jim to hodí. Za tak formální pochybení přeci není možné klub přímo likvidovat! Znovu opakuji, že ten trest je za to, že si Sion dovolil obrátit se na civilní soud! Protože kdyby to udělali i jiní celá moc FIFY-UEFY by se zhroutila jako domeček z karet.
Trest je naprosto nepřiměřený a šikovný právník by jistě odhalil, že i sporný, jenže FIFA-UEFA musí trvat na svém, aby si zachovala tvář, protože tak by se daly zpochybnit jistě i mnohé jejich další verdikty. Takhle ten klub prakticky zničila. Teď by bylo na místě, aby si Švýcaři posvítili na jejich hospodaření (myslím, že ve Švýcarech oba svazy sídlí), jenže to je slušná země, kde si na takové odvety nepotrpí. Kdyby to byli trochu formáti a ne pokrytečtí formalisté, tak by po čase Sionu aspoň část trestu odpustili, aby mohl zůstat v lize.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele