FORTUNA:LIGA - souhrn 5. kola nadstavby
08.07.2020, 20:08, aktualizováno 08.07.2020, 20:08
Komentáře a souhrny
Slavia remizovala v derby se Spartou 0:0 a slaví mistrovský titul. Souboj o čtvrté místo nakonec vyhrál Jablonec, který sice nezvládl porazit doma Baník Ostrava, ale díky jasnému vítězství Plzně nad Libercem se může radovat z postupu do předkola Evropské ligy. Liberec bude hrát o Evropu s Mladou Boleslaví, která vyhrála prostřední skupinu.
Od samého začátku utkání byli Viktoriáni jednoznačně lepším týmem a první půle byla jednoznačně v jejich režii, o čemž svědčí i nula v řádku liberecký střel nebo drtivá převaha v držení míče. První větší šanci měl v deváté minutě Kalvach, jehož prudký skákavý pokus Nguyen horko těžko zneškodnil.
Další příležitost už skončila gólem. Havel na pravé straně odvedl výbornou práci, kterou zakončil pasem na Aleše Čermáka. Mladičký středopolař vypálil levačkou a jeho obstřel skončil za gólmanovými zády. Tentýž hráč po dvaceti minutách skóroval podruhé, jeho radost mu ale vzal praporek pomezního. Další šanci měl Čermák zanedlouho, pro tentokrát si ale s jeho pokusem Nguyen poradil.
Druhou trefu tak ještě před přestávkou přidal Jan Kovařík z přímého kopu, když zdařilou střelou obstřelil zeď a umístil míč do sítě. V samotném závěru první půle vyslal prudkou ránu Bucha, ten ale ztroskotal na připraveném brankáři.
Aleš Hruška musel poprvé do akce až ve čtyřiapadesáté minutě. Prověřil ho totiž Černického pokus z větší vzdálenosti. Ty důležité věci se ale děly na druhé straně. Kačaraba v pokutovém území poslal k zemi Čermáka, což sudí posoudil jako faul a nařídil penaltu. Sám faulovaný se ujal její exekuce a do šibenice proměnil.
Nedlouho poté, co ke svému poslednímu zápasu ve viktoriánském dresu nastoupil Roman Hubník, přišla čtvrtá trefa Plzně. Havlův pokus ještě úspěch neslavil, v následné skrumáži se ale dobře zorientoval Mihálik a rozvlnil síť za Nguyenovými zády.
Výjimečnou šanci dostali pětadvacet minut před koncem Severočeši. Pobídku Šulce však Beran nevyužil a zamířil mimo prostor tří tyčí. Poslední dvě zajímavější příležitosti měli Limberský a Chorý, ani jeden z nich ale úspěch neslavil a konečný výsledek tak zní 4:0. Slovan tak vzhledem k remíze Jablonce s Ostravou musí o Evropu zabojovat v dodatečné baráži.
Více informací k zápasu
Úvod utkání se nesl ve znamení vyrovnaného boje ve středu hřiště, do šancí se však více dostávali slávisté. Po Stanciuově pasu se řítil na Heču Masopust, gólu však skvělým zákrokem zabránil Hancko. Stanciu byl na začátku poměrně častou obětí faulů, po dvou takových vyzkoušeli gólmana z trestňáku Provod a sám rumunský záložník.
Mnohem blíže trefě však byl po čtvrthodině Coufal, který po dobré pobídce od Stanciua poslal míč placírkou do břevna. Rohového kopu mohl následně využít Tecl, jeho hlavička ovšem skončila na rukavicích Milana Heči. Poté se utkání začalo ještě více vyostřovat a zároveň hrozili už i sparťané. Třeba když Tetteh pokazil přečíslení tří na jednoho nebo když Hanouskovu dělovku vychytal Kolář.
Ghanský kanonýr Tetteh se objevil v další šanci, ani tu však proměnit nedokázal, neboť bránu ani zdaleka netrefil. Unikajícího a zasekávajícího Karlssona zase obral o míč na poslední chvíli Coufal. Po nějaké době zahrozili i sešívaní, Stanciuem chytře rozehraný rohový kop zakončoval nepřesně Masopust, což bylo také to poslední, co se v první půli stalo.
A tato spolupráce otevřela i druhý poločas, který byl jasně v režii Slavie. Masopust tentokráte pálil k bližší tyči, kde míč zastavil Heča. Zimovu ránu v padesáté minutě mohl do sítě dorazit Tecl, na míč ale těsně nedosáhl. Další dvě šance červenobílých zneškodnil opět skvělý Heča. Ten si pohlídal Frydrychovu hlavičku a těžkým zákrokem vyrazil i Stanciův obstřel.
Ke gólu však byl nakonec nejblíže Stanislav Tecl. Jeho zdařilá hlavička se odrazila od břevna do tyče a ven z brány, čímž také na dlouhou dobu tlak Slavie skončil. Vrátil se zase až v závěru, jenže z jediného většího závaru nedokázali slávisté Heču překonat a utkání tak skončilo bezbrankovou remízou.
Více informací k zápasu
První branka padla do sítě již ve čtvrté minutě. Štěpánek vystihl rozehrávku Slezanů, načež se po zemi trefil přesně ke vzdálenější tyči. Sedm minut nato se obrana hostů opět zapotila, vyznamenal se však brankář Budinský, jenž zlikvidoval technický pokus Acosty i následnou dorážku Kratochvíla.
Baník se v úvodu opravdu hledal, což ve 22. minutě podtrhl Potočný. Toho o balón obral Doležal, jenž nastartoval Matouška, který další střelou protáhl Budinského. Strážce hostující svatyně si za další dvě minuty poradil i s pozdravem od Acosty. Až ve 27. minutě se konečně předvedli také Ostravané, konkrétně to byl Kuzmanović, který pozdravil gólmana Jablonce Hrubého.
Za domácí byl hodně vidět především Acosta, což po půlhodině hry potvrdil dělovkou na Budinského i následnou dorážkou, která jen těsně minula levou tyč. Výčet šancí druhé půle otevřel těžkým a nepřesným zakončením Kratochvíl. Za Baník odpověděl devět minut po změně stran, jehož rána prosvištěla nad břevnem.
V 64. minutě už ale bylo vyrovnáno. Centr Potočného z levé strany našel Kuzmanoviće, tomu sice zakončení nevyšlo zcela dle představ,i tak se ovšem míč od země a břevna odrazil za brankovou čáru. Severočechům mohlo být za další čtyři minuty ještě hůř, kdy si na pas od Kuzmanoviće naskočil Buchta, avšak ke smůle zakončujícího hráče doplachtila jeho hlavička přímo do náruče Hrubého.
Jablonec závěru hazardoval se svým postupem do Evropské ligy, když v 88. minutě po standardní situaci zakončoval do vlastní brány Jeřábek. Hrubý ale lapil pumlíč včas. Severočeši tak na Střelnici s notnou dávkou štěstí urvali čtvrté místo.
Více informací k zápasu
O titul
Viktoria Plzeň - Slovan Liberec 4:0
08.07.2020 18:00
Góly: 12. Aleš Čermák, 34. Jan Kovařík, 55. Aleš Čermák (pen.), 61. Ondřej Mihálik
Jednoznačnou záležitostí bylo utkání vicemistra z Plzně s Libercem, který do zápasu vyrukoval s velmi omlazenou sestavou. Na vítězství Západočechů 4:0 se dvěma trefami podílel Čermák, další góly přidali Kovařík a Mihálik.Od samého začátku utkání byli Viktoriáni jednoznačně lepším týmem a první půle byla jednoznačně v jejich režii, o čemž svědčí i nula v řádku liberecký střel nebo drtivá převaha v držení míče. První větší šanci měl v deváté minutě Kalvach, jehož prudký skákavý pokus Nguyen horko těžko zneškodnil.
Další příležitost už skončila gólem. Havel na pravé straně odvedl výbornou práci, kterou zakončil pasem na Aleše Čermáka. Mladičký středopolař vypálil levačkou a jeho obstřel skončil za gólmanovými zády. Tentýž hráč po dvaceti minutách skóroval podruhé, jeho radost mu ale vzal praporek pomezního. Další šanci měl Čermák zanedlouho, pro tentokrát si ale s jeho pokusem Nguyen poradil.
Druhou trefu tak ještě před přestávkou přidal Jan Kovařík z přímého kopu, když zdařilou střelou obstřelil zeď a umístil míč do sítě. V samotném závěru první půle vyslal prudkou ránu Bucha, ten ale ztroskotal na připraveném brankáři.
Aleš Hruška musel poprvé do akce až ve čtyřiapadesáté minutě. Prověřil ho totiž Černického pokus z větší vzdálenosti. Ty důležité věci se ale děly na druhé straně. Kačaraba v pokutovém území poslal k zemi Čermáka, což sudí posoudil jako faul a nařídil penaltu. Sám faulovaný se ujal její exekuce a do šibenice proměnil.
Nedlouho poté, co ke svému poslednímu zápasu ve viktoriánském dresu nastoupil Roman Hubník, přišla čtvrtá trefa Plzně. Havlův pokus ještě úspěch neslavil, v následné skrumáži se ale dobře zorientoval Mihálik a rozvlnil síť za Nguyenovými zády.
Výjimečnou šanci dostali pětadvacet minut před koncem Severočeši. Pobídku Šulce však Beran nevyužil a zamířil mimo prostor tří tyčí. Poslední dvě zajímavější příležitosti měli Limberský a Chorý, ani jeden z nich ale úspěch neslavil a konečný výsledek tak zní 4:0. Slovan tak vzhledem k remíze Jablonce s Ostravou musí o Evropu zabojovat v dodatečné baráži.
Slavia Praha - Sparta Praha 0:0
08.07.2020 18:00
Góly: -
Po nějaké době zase bylo k vidění derby plné fotbalovosti, gól však čtyři tisícovky diváků v Edenu neviděli. Nejblíže k němu měli Coufal a Tecl, pokusy obou ale skončily jen na brankové konstrukci.Úvod utkání se nesl ve znamení vyrovnaného boje ve středu hřiště, do šancí se však více dostávali slávisté. Po Stanciuově pasu se řítil na Heču Masopust, gólu však skvělým zákrokem zabránil Hancko. Stanciu byl na začátku poměrně častou obětí faulů, po dvou takových vyzkoušeli gólmana z trestňáku Provod a sám rumunský záložník.
Mnohem blíže trefě však byl po čtvrthodině Coufal, který po dobré pobídce od Stanciua poslal míč placírkou do břevna. Rohového kopu mohl následně využít Tecl, jeho hlavička ovšem skončila na rukavicích Milana Heči. Poté se utkání začalo ještě více vyostřovat a zároveň hrozili už i sparťané. Třeba když Tetteh pokazil přečíslení tří na jednoho nebo když Hanouskovu dělovku vychytal Kolář.
Ghanský kanonýr Tetteh se objevil v další šanci, ani tu však proměnit nedokázal, neboť bránu ani zdaleka netrefil. Unikajícího a zasekávajícího Karlssona zase obral o míč na poslední chvíli Coufal. Po nějaké době zahrozili i sešívaní, Stanciuem chytře rozehraný rohový kop zakončoval nepřesně Masopust, což bylo také to poslední, co se v první půli stalo.
A tato spolupráce otevřela i druhý poločas, který byl jasně v režii Slavie. Masopust tentokráte pálil k bližší tyči, kde míč zastavil Heča. Zimovu ránu v padesáté minutě mohl do sítě dorazit Tecl, na míč ale těsně nedosáhl. Další dvě šance červenobílých zneškodnil opět skvělý Heča. Ten si pohlídal Frydrychovu hlavičku a těžkým zákrokem vyrazil i Stanciův obstřel.
Ke gólu však byl nakonec nejblíže Stanislav Tecl. Jeho zdařilá hlavička se odrazila od břevna do tyče a ven z brány, čímž také na dlouhou dobu tlak Slavie skončil. Vrátil se zase až v závěru, jenže z jediného většího závaru nedokázali slávisté Heču překonat a utkání tak skončilo bezbrankovou remízou.
FK Jablonec - Baník Ostrava 1:1
08.07.2020 18:00
Góly: 4. David Štěpánek - 64. Nemanja Kuzmanović
Jablonec sice duel s ostravským Baníkem nedotáhl do vítězného konce, přesto Severočeši díky zisku jednoho bodu urvali čtvrtou pozici v tabulce, která znamená jistou účast v Evropské lize. Na šesté příčce hostů v konečném zúčtování už remíza na Střelnici nemohla nic změnit.První branka padla do sítě již ve čtvrté minutě. Štěpánek vystihl rozehrávku Slezanů, načež se po zemi trefil přesně ke vzdálenější tyči. Sedm minut nato se obrana hostů opět zapotila, vyznamenal se však brankář Budinský, jenž zlikvidoval technický pokus Acosty i následnou dorážku Kratochvíla.
Baník se v úvodu opravdu hledal, což ve 22. minutě podtrhl Potočný. Toho o balón obral Doležal, jenž nastartoval Matouška, který další střelou protáhl Budinského. Strážce hostující svatyně si za další dvě minuty poradil i s pozdravem od Acosty. Až ve 27. minutě se konečně předvedli také Ostravané, konkrétně to byl Kuzmanović, který pozdravil gólmana Jablonce Hrubého.
Za domácí byl hodně vidět především Acosta, což po půlhodině hry potvrdil dělovkou na Budinského i následnou dorážkou, která jen těsně minula levou tyč. Výčet šancí druhé půle otevřel těžkým a nepřesným zakončením Kratochvíl. Za Baník odpověděl devět minut po změně stran, jehož rána prosvištěla nad břevnem.
V 64. minutě už ale bylo vyrovnáno. Centr Potočného z levé strany našel Kuzmanoviće, tomu sice zakončení nevyšlo zcela dle představ,i tak se ovšem míč od země a břevna odrazil za brankovou čáru. Severočechům mohlo být za další čtyři minuty ještě hůř, kdy si na pas od Kuzmanoviće naskočil Buchta, avšak ke smůle zakončujícího hráče doplachtila jeho hlavička přímo do náruče Hrubého.
Jablonec závěru hazardoval se svým postupem do Evropské ligy, když v 88. minutě po standardní situaci zakončoval do vlastní brány Jeřábek. Hrubý ale lapil pumlíč včas. Severočeši tak na Střelnici s notnou dávkou štěstí urvali čtvrté místo.
Tabulka
Tým | Z | V | R | P | S | B | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Slavia Praha | 35 | 26 | 7 | 2 | 69:12 | 85 | |
2. | Viktoria Plzeň | 35 | 23 | 7 | 5 | 68:24 | 76 | |
3. | Sparta Praha | 35 | 17 | 9 | 9 | 66:40 | 60 | |
4. | FK Jablonec | 35 | 14 | 9 | 12 | 48:52 | 51 | |
5. | Slovan Liberec | 35 | 15 | 6 | 14 | 55:51 | 51 | |
6. | Baník Ostrava | 35 | 12 | 11 | 12 | 47:43 | 47 |
Autor: EuroFotbal.cz
Komentáře (231)
Přidat komentářMISTŘI
zaslouženě
Sezona docela dle očekávání, bylo několik zápasů ze kterých se dalo získat víc, ale celkově to na moc lepší umístění nebylo. Není se čemu divit, pořád hrajeme s kádrem, jehož většina byla poskládána pro boj o záchranu. Ty týmy nad námi jsou zatím lepší a ve vzájemných zápasech to je znát. Nadstavba vypadala vlastně úplně stejně jako minulý rok - 2 body ze zápasů kde už o moc nešlo. Už teď se těším na novou sezonu!
Ctvrty misto se zapornym skore like a boss
liberec ma kladny skore
Liberec je patej, pj to ma blbe
rozhoduje pořadí po ZČ
Fakt by mě zajímalo, kdy naposled skončil někdo v top4 se záporným skóre z těch řekněme top20 lig v Evropě. To snad ani není možný
Nelze srovnávat s dobou,kdy se nehrály nadstavby-skupiny o titul.
Když se po základní části hraje už jen s těma nejsilnějšíma,z toho 3x na půdě nejsilnější trojky,tak tam se to skóre logicky skoro určitě musí zhoršit-dvojka v Plzni,trojka na Spartě,čtyřka na Slávii.
Smysl má srovnávat skóre po základní části,to měl Jablonec ještě aktivní(byť tedy na 4.místo velmi těsně,ta Praha mu letos vůbec neseděla ani v základní části-na konci 5 gólů na Slávii,3 na Bohemce, ).
Díval jsem se pro zajímavost na statistiky a skóre +5 na konci pro čtvrtého je sice nízké,ale už se to stalo např.Sigmě 04/05.
Jiní čtvrtí na tom byli ještě hůř-08/09 opět Sigma a 94/95 Slovan pouhé +3,
99/00 Zbrojovka a 93/94 Union Cheb jen +2 ,
ale hlavně naprosto neuvěřitelný čtvrtý Slovan 2013/14 se skóre -9
Tak asi máš pravdu, ale i tak je to přece jen víceméně výjimečná věc. Jinak ten Liberec je teda masakr, na to už bych si nevzpomněl.
V Československu byl Baník 4. se záporným skóre a Lokomotiva s kladným sestupovala v ročníku 73-74. V roce 89 byla Nitra 3. se skóre 38:40.
https://www.yoom.cz/img/26g9n22b_source.png asi Liberec 2013/14
Tak to je síla celkem
tak když dostaneš 2x bůra, tak je to hned...
Hancko opět solidní výkon, ten musí zůstat ať to stojí co to stojí.
Proc vlastne Liberec nastoupil s B-sestavou?
Šetří hráče na play-off, aby se nevykartovali
No to sice chapu, ale kdyby dneska remizovali, tak uz to mohli mit v kapse.
Stejné jim hodně hráčů chybělo. Takze to riskli, ať se neunaví, a zkusí to až proti MB.
A to si myslis, ze by remizovali?
Klasická racionalizace sil ke konci dlouhé sezóny v náročném tempu-nač s nimi plýtvat tam,kde je naděje na úspěch zcela titěrná,když je na 90% čeká naprosto klíčový zápas kdo z koho...
ten Krejčí je taky pěknej magor
Oproti loňsku nejvyšší prohra v nadstavbě jen o 2 góly a žádná čtyřka, příští rok už třeba i jeden zápas vyhrajem nebo aspoň 3 remízy.
Pod Kozlem se tam nikdy nemůžete dostat
V zimě ho vystřídá Pánik a zachrání sezónu.
Aby vám někdo nevystřídal Kotala...Už toho nechte, chlapi ...Je to trapné, jak kolovrátek. Páníka si kupte třeba domů, může vám dělat přednášky o schodech a výtazích, na to je ideální
Já netvrdím, že by měl Baník trénovat Panik. Jen tvrdím, že Kozel vás nikam neposune
Posunul nás ze 7. místa po podzimu na 6. celkově
Berka je fakt naprosto šílenej rozhodčí, co tam na obě strany zmrvil, to bylo něco neuvěřitelnýho. Od nás druhej poločas bída, první dejme tomu, ale když ze tří brejků do otevřený obrany není ani jedna střela na bránu, tak to je těžký. Výbornej Heča, docela solidně to odehráli Hanousek a Hancko, Tetteh tragédie, Kozák ještě horší.
Tetteh mel aspon nejaky sance, verim, ze kdyby tam vydrzel dyl, tak by mu tam neco spadlo a misto toho tam da Kozaka,jen proto aby vyhral korunu strelcu takhle mohla Sparta jeste prohrat
Tak Sparta se nakonec ubranila... Snad už Dočkala neuvidím v repre
Od Slavie se mi to libilo, chybela troska stesti aby to tam padlo.
Sparta oproti drivejsim derby taky mnohem fotbalovejsi.
Jinak ve mne prevladaji emoce
Beru zpet svuj prispevek tady asi predevcirem, Stetina je mamrd.
Krejci nebyl vyloucen proč? Stejne by to bylo treba 0:0, ale aspon by z tpho zapasu nezustavala pachut.
Trpis mel toho mentala poslat do hajzlu, ten neodpiskal snad nic dobre, a to na obe strany.
Přesto mi v pameti jeste utkvel faul Stetiny na Tecla, neodpiskat to je proste neomluvitelny.
Mohlo to být slusny derby, ale alibismus rozhodcich (zaujatost) me hrozne sere.
Jinak od Slavie me nic zvlastniho nezaujalo, rekl bych kvalitni vykon.
U Sparty me jako vzdy pobavil Tetteh, jak ten se v lize ocitl, a jak to dvakrat zasobcil, ten by zaslouzil kartac.
Dockal uz je slabej... a jak po ceste do kabin domlouva rozhodcimu, ja bych ho vylil...
A Kangovi bych asi novou smlouvu nedal... profesorsky.. radsi Karabce.
* zaujatost?
Co si Dočkal se ŽK dovolí na sudího, to je něco.
A to byl jako mladej odchovanec muj oblibenec.
Dobre zrepkovatel, srac...
A co Trpisovsky s realizakem, jak tam sprostě nadávali
A přitom uplne bezduvodne, vid?
To Bořek, ten dostane jasnou zlutpu a jeste porad drzkuje. To je jinej format.
Vsak Trpisovsky za to dostal zlutou, tak to mel dostat i Dockal
Za ty vulgární urážky měl Vlčka vyloučit. JT žlutá asi ok, ten Berkovi řekl jen, že je zasranej curak
A Dockalovi druhou zlutou teda dat nemel jo?
Ne
Berka je tragéd, tam se ani nedá mluvit o nějaké zaujatosti, on to sekal na obě strany úplně nesmyslně. Neskutečný, že ho někde po tom všem, co už v lize předvedl, ještě pořád někdo nominuje na derby.
Jestli tím Štětinou s Teclem myslíš tu situaci z prvního poločasu na půlce, tak to fakt faul nebyl, respektive Tecl tomu tak moc přidal, že by mu to nepískl snad nikdo.
No, ja osobne bych to jasne fouknul.
Mne obecne proste hrozne vadi, ze obrance si pomuze rukou a doufa, ze se to nepiskne.
Tecl tomu pridal, bez debat, ale kdyz mu ten obrance da takhle okatou zaminku, ani mi to nevadí. Proste fotbal se rukama nehraje, tohle se u nas musi vymytit.
Pak hrajeme v Evrope a cumime, ze se to najednou tresta.
Tohle mi přišlo jako tak lehký postrčení, že bych to nepískal nikde. Zase nepředstírejme, že si obránci i útočníci rukama pomáhají jen u nás, tohle se děje všude. Někdo by to možná odpískal, ale v porovnání s tím, co za zvěrstva tam Berka jinak nasekal, bych tohle za nějakou extra chybu nepovažoval.
Samozřejmě to faul vůbec nebyl. Naopak bych padavkum jako je Tecl za tohle dával ŽK
tak ještě, že nejsi rozhodčí, to by ten fotbal vypadal...
Tak hlavne, ze ted vypada skvele.
Rozhodci jsou neschopny alibisticky blbci, kteri se porad neceho boji.
Treba konkretne Krejcimu mohl vysolit kartu mnohem driv a mel by pokoj.
Dockalovi za jeho vecny drzkovani taky.
Jak s rozhodcim spartani v ty mlynici machali jak s kusem hadru, to uz bylo spis smutny.
Asi to ted ode me beres jako zaujatost, proste si vynavuju tyhle okamziky..
Ale me to jako fanouskovi fotbalu proste vadi, protoze vcera to bylo po dlouhy dobe fakt slusny derby. Ale co predvedl rozhodci, to bylo k placi.
To opravdu nemuzou na 9o mimut najit koule, aby ty hrace trestali, jak se ma, a nenechali po sobe slapat?
Fakt jsou posrany, ze kdyz udelej opravnenou kartu, budou jim hraci nadavat? Jenze oni jim nadávají i tak.
A bonus - vsichni, co to vidi, je maj za idioty.
Fakt je nutny, aby se po slusnym zapase zas muselo mluvit o tom, ze nejakym kontroverznim rozhodnutim rozhodci jedny strane vyrazne pomohl?
At je to ted Sparta, nebo Slavie... kdyby takhle nevyloucil slavistu, jsem taky nasranej, nechci, at se o "mym" klubu mluvi jako o protezovanym. Natoz abych tu psal jako minule spartani, ze ten pohar chutna o to vic...
Dyt tohle je strasny...
Ja byt na lavicce jako trener toho poskozenyho tymu, pri pritomnpsti videa... tak jsem asi nepricetnej.
Komicky je, ze to odnese trener zlutou, nebo v jinych pripadech vyloucenim a chybi v dalsim zapase.
Ale kdo se jim muze divit, kdyz rozhodci předvede takovej vysmech do ksichtu.
Myslíš v prvním poločase, jak to tam chtěl Tecl zasimulovat na ČK? To byla spíš ŽK pro simulanta Tecla.
Jinak souhlasím, že Berka piskal špatně a určitě měl Krejčí dostat druhou ŽK.
Jinak tvé ostatní fotbalové názory jsou mimo a porozumět fotbalu ti evidentně dělá velký problém. Škoda
Kdyby si stetina nepomahal rukama, Tecl by nemel ani zaminku to zkouset.
K Trpisovskymu - kdyz neda jasnou druhou ZK, jeho emoce uplne chapu.
Jake ostatni nazory myslis?
Rad se necham poucit od odbornika.
Proč nebyl na předávání medailí Slavii Hušbauer ?
Má sparťanské srdíčko
Byl na rozlučce s fanoušky v Drážďanech
to
Fanoušci je tam honili po ulicích ne??
4. MÍSTO V SUCHÝM DRESU
Konečně je tahle sezóna u konce. Zejména jaro bylo opravdu šílený z naší strany. Nechápu, jak jsme se po podzimu, kdy jsme byli 3. a za náma to bylo našlapaný v několika bodech, mohli propadnout jen o jednu příčku. To je fakt těžká haluz.
Teď bych byl nejradši, kdyby došlo k výměně trenéra, protože to co předváděl plukovník během jarní části si fakt novou smlouvu nezaslouží. Obávám se ale, že ji dostane tak či tak.
Když už plukovník zůstane, tak je nutný alespoň posílit ten kádr, jinak se zas bude téměř jistě opakovat ostuda z minulý sezóny a dojde na Pyunik vol. 2. Jeden stoper, zdvojit krajní beky a posílit zejména střední zálohu, tohle teď vidím jako prioritu.
Následující dny a týdny ukážou.
Tak jistej už je Schranz a na cestě Hrubý a Frýdek
Frýdka tady v jedný diskuzi plácl meno a někteří se toho hned chytli Ani Hrubý není ještě jistý, protože zkoušíme i Hušbauera. Jediná jistota je ten Schranz, další hráči jsou teprve v jednání a čas ukáže.
Pelta opravdu Frydka oslovil, to vím jistě. Ale Frydkovi se překvapivě do Jabka nechce
Fakt? V tom případě ok, ke mně se ten Frýdek nedostal. Já vim zatím jen o těchto jménech: Karafiát, Jugas, Králik, Hrubý, Hušbauer, Vlkanova, Yunis. Zkoušeli jsme taky Tomiče (Žilina), ale ten nás odmítl.
karafiát k nám.. hušby může dokonce do libe pokud se prodá baluta. jusuf místo kuchty a van buren za malinskýho když k tomu dojde
Jo já jen zmínil pár vysněných jmen co jsou na seznamu, jaká je šance na jejich získání, nevím. Ještě jsem zapomněl na Petráka, všechno je ale zatím ve fázi vyptávání. Po dnešku se to teprve všechno rozjede.
Stoperi ve Slavii: Kudela, Zima, Hovorka, Frydrych, Takacs, Jugas, Karafiát, Pokorný. Slušna squadra
Jenže když na to koukneš kriticky, tak Kudela má před sebou max 2 roky, kdy bude moci hrát bez problému základ. Hovorka je bohužel lazar. Frydrych patrně končí. Takacs je DZ a stopera hrál, protože znouzectnost. S Pokorným se nepočítá. Takže máš Kúdelu, Zimu, Hovorku (už snad), Jugase a Karafiáta. To nevím jestli je do LM adekvátní...
Karafiát jsem také myslel, že jde do Jablonce, ale dnes Tvrdík potvrdil, že jde do Slavie. Jugas asi ano, o něho určitě JT nemá zájem. Králík upřímně neznám. Husbauer - Hrubý buď přijde jeden nebo druhý bych řekl. Vlkanova by byl TOP, ale údajně preferuje Liberec. Yunis nevím no, letos pod Latalem tragédie
Králik je stoper ze Žiliny, kterýmu v rámci insolvence ukončili smlouvu (stejně jako Tomičovi, ale ten si místo nás vybral Slovácko) a ten Yunis je Radův fetiš.
Králík pro vás na stopera fakt posila nebude
Vubec nechapu, proc by mel Kafa chodit do Jablonce
V zimě se to bralo, jako hotová věc. Končí mu smlouva a novou v Liberci samozřejmě nepodepsal
Tak to netusim, kde se to jako hotovou vec bralo. Ja uz dlouhodobe slycham o Slavii.
Karafiát byl dlouhodobě v kontaktu s Peltou a v zimě už byla víceméně dohoda, že podepíše po sezóně stejně jako Schranz před pár dny.
hele a za co to budete kupovat, když nemáte ani na výplaty? Schranze prý koupilo nějaký konsrcium podnikatelů mimo Peltu...
konsrcium podnikatelů mimo Peltu koupilo Schranze zadarmo no
přestup není nikdy zadarmo, že jo. ale chápu že šel z Budějek po konci smlouvy?
jo přesně tak.. jako volný hráč tzn. "zadarmo"
my taky lovíme tyhle typy zadara a co ty výplaty? nevysychá pramen?
ty si bláázen Peltič má vždycky něco ulito, takže v klidu
no, bývalí teplický prý brečeli...
Poškozující zprávy o jabloneckých výplatách čtu pravidelně už několik let, ne - li celou dobu co Jablonci fandim, zbytečný na tohle nějak reagovat.
poškozující zprávy ty jsi pacient. zaregistroval jsi svýho bosse na lavici obžalovaných?
Zmínil si výplaty, tak reaguju na výplaty. Nevim proč na mě hned útočíš.
Řeknu to ještě jednou. Zpráva o tom, že Pelta "údajně, prý" nemá na výplaty se objevuje po celou dobu co Jablonci fandim a není to nic než zpráva co nás má poškodit.
Hah, jsem tady vtipkoval s Frýdkem a ona je to nakonec pravda
Celý zápas 12.hráčem Slavie,ve 3.minutě sprostý faul na Teteha-neodpískaný na trestňáku!!!
Proto mu Dočkal domlouval.Teteh šel 2x sám na brankáře.Tolik zákroků Slátanců zezadu neodpískaných,ale debil nade mnou to viděl obráceně.Hrát ve 12.doma 0:0,takoví mistři?
Takhle panu Bohu nerikej....
Sice ti moc nenadelil, ale nedostane se na kazdyho.
Uznávám, že hrát 0:0 doma s průměrnými týmy není ideální, ale hlavně že je titul...
nic moc pokus kamo
Tetteh to řešení jak šli tři na jednoho Neskutečně slabej hráč, fotbalový myšlení a rozhodování nula nula nic.
Dnes se ukázalo, jak obrovský rozdíl je mezi námi a Slávkou. Musíme ještě opravdu hodně makat, abychom se přiblížili k jejich úrovni, smekám klobouk
Jinak výborný byl Heča a již tradičně Hancko (toho prostě koupit musíme!). Moc nechápu nenasazení Kozáka do základu, Tetteh tradičně spálil i to minimum šancí, co jsme si vypracovali.
Tak ono se po pauze ukázalo, že s Kozákem si ani to minimum šancí nevytvoříme. Tetteh líp napadal a hlavně vyhrával hlavy, díky kterým se míč dostával k záložníkům. V koncovce to sice pak bylo k ničemu, protože Tetteh cca 20 metrů před vápnem vypíná mozek, ale herně byl pro tým užitečnější.
Já neříkám, že Kozák byl v druhém poločase dobrý, to ani náhodou. Ale v poslední době měl dobrou formu a sázím krk, že situace, které v první půli vyřešil Tetteh katastrofálně, by on vyřešil lépe.
Problém je, že Kozák by se do nich ani nedostal.
Nemyslím si, ale to už je věc názoru.
To možná vyřešil, jenže on by se do nich spíš ani nedostal. Minimálně u toho brejku, kde Tetteh dostoupil Ševčíka nebo koho a sebral mu míč, by Kozák teprv pomalým krokem odcházel z vápna. Tetteh se do těchhle zápasů, kdy nemáme tolik míč, víc hodí díky napadání a hlavám, druhá věc pak samozřejmě je, že z toho není schopnej nic udělat. V ideálním případě by příští sezónu nebyl v derby na hrotu ani jeden.
Jasně, o tom se dá polemizovat, oba dva jsou úplně jinými typy hráčů. Každopádně pokud nekoupíme jiného útočníka č. 1, tak uvidím v příští sezóně v základu raději Libora, než Tetteha. Navíc záda mu budou krýt Pulkrab a Juliš, kteří se na hostovačkách docela probrali.
To je pak druhá věc no, Kozák je aspoň v těch domácích zápasech schopnej góly dát, Tetteh je mimo vždy a všude. Uvidíme, jak se chytnou Pulkrab s Julišem, případně jestli ještě dostane šanci Drchal.
Hele z opravdu dobrého zdroje mám, že by Kotal chtěl hrát 3-5-2. Ten Mincev je údajně kupovan jako útočník k Hlozkovi. Samozřejmě hodně bude záležet, zda udrží Hancka. Takže asi: Heča - Štetina, Hancko, Lischka - Vindheim (Sáček) , Krejčí, Pavelka, Dockal, Krejčí (ten z Bologny) - Hložek, Mincev
Já ti nevím. Máme jediného pořádného stopera a dost pochybuji, že by Kotal byl tak naivní, aby si myslel, že jsme schopní hrát systém na tři stopery.
Tak se podívej na Arsenal co má v kádru za stopery a taky s tím hraje Arteta na 3 stopery a celkem jim to funguje..
Pokud bereš současnou pozici Arsenalu v tabulce za "celkem to funguje", tak pak tedy v pořádku
Nevím podle čeho si usoudil, že jsem měl na mysli pozici v tabulce.. já měl na mysli to, že to Arteta oproti Emerymu dal aspoň nějak dopořádku.. si vezmi jak vypadala defenziva za Emeryho a jak ted za Artety, ten posun tam bezpochyby je.. a jestli v létě dotáhnou toho Parteyho z Atlética, nějakého stopera ( mluví se o Upamecanovi z Lipska ) + jim přijde Saliba tak by to mohlo být jenom lepší..
Že to pod Artetou funguje lépe, s tím se bezpochyby nedá nesouhlasit. Ale stále jsou hodně daleko od toho, aby mohli znovu hrát o nejvyšší příčky. Kvalita kádru je zoufale nedostatečná a potřebují přivést TOP hráče na několik postů a upřímně si nemyslím, že na to budou mít peníze. Je to ale škoda, sám jsem fanouškem Liverpoolu, který si prošel něčím podobným a proto přeji Arsenalu, aby se také dal dohromady.
Klopp má oproti za mě dvě výhody - 1, má podporu z vyšších míst a proto dostal hráče jako van Dijk, Alisson, apod.. souvisí s tím samozřejmě i 2, že to financoval z prodeje Coutinha, to ale na tom, že tu podporu vedení Klopp má, zase až tolik nemění. Arteta to má za mě složitější v tom, že si nejsem jist, zda by mu vedení přivedlo hráče, které on chce, namísto hráčů, které vedení zvolilo samo ( viz. Pepe např. ) a taky nevím o hráči současného kádru, kterého by Arteta mohl prodat za takovou částku, ze které by mohl financovat příchody posil.. nejlepší prodeje Arsenalu za poslední dobu jsou Ox a Iwobi, což mluví za vše.. já teda jsem fanouškem Arsenalu a tak to i přes to vše zůstane .. ale aby těch negativ nebylo příliš, objevují se i plusy - prodloužil Martinelli, prodloužil Saka což za mě v obou případech zcela v pořádku.. a prodloužení Auby se určitě řeší s tím, že Auba dal požadavky takové, se kterými musí za mě vedení ihned souhlasit
Saka a Martinelli jsou prostě hráči, které si klub, který chce hrát o nejvyšší mety nesmí nechat odejít, takže v tomto případě naprostý souhlas. Ale celé to stojí a padá na Aubovi. Tomu prostě musíte zaplatit cokoliv, co si zamane, protože bez něj by Arsenal hrál tuto sezónu o sestup a to myslím smrtelně vážně. Rozhodně nejdůležitější hráč v kádru.
Co se týče toho Kloppa a podpory z vedení, s tím také souhlasím.
Není to jen o Aubovi, přidal bych ještě Lena
Každopádně doufám, že to s Aubou nakonec klapne. Když už někoho z útočníků pustit, tak Lacazetta - Auba prostě musí být na hrotu a ne na křídle ( byť je schopný střílet góly i z této pozice ). Místo Lacazetta bych vzal jednoho z dvojice M. Dembele ( Lyon ) / Edouard ( Celtic )
cau. mas to vsechno hezky...,
ale prosimte, nedelej ty mezery uvnitr zavorek. bouchni tam pocatecni zavorku a pak hned pis pismenka. ZADNY mezery.... a to samy na konci. napises posledni pismenko...A PAK HNED ZAVORKA... ne, srrry, ale fakt to s tema mezerama vypada na kkt.
jinak, veci cos psals v tomhle vlakne jsou celem ok.
*Artetovi
Pozici v tabulce v letošní sezoně díky Emerymu dávno neřeším.. to, že ho angažovali byl nehorázný krok vedle z jejich pohledu.. do určité míry se to podobá Jílkovi ve Spartě - oba to zvorali ( slušně řečeno ) ale hážou to na 150 jiných věcí, co to selhání údajně způsobily, ale že by měli nějakou sebereflexi, tak to nehrozí..
Jestli chce hrát na tři vzadu, tak musí přijít stoper.
A co Karlsson? Ten bude hrát vedle Hložka? Já jsem někde zahlédl, že hrál druhého útočníka.
Ty máš zdroje.
dneska vypínalo mozek spousta hráčů
To asi jo, ale Tetteh to dělá s železnou pravidelností. Jakmile se blíží k vápnu, tak automaticky volí to nejhorší možný řešení.
Proti 12 se hraje hóóódně špatně,to zná každý kdo fotbal hrál.Žádný rozdíl ve prospěch
Slátanců nevidím,ba naopak.O tom se přesvědčíme v pohárech.
Ty jsi prostě musel opět předvést, jaký jsi bezmozek. Ale chápu, že si prostě nemůžeš pomoci.
za soudnost a objektivitu
Hancko je super, jak tam při hlavičce Tecla nešel ani do souboje a zůstal tam jak přimraženej. Proto jste tam, kde jste.25 bodů za mistrem
Děkuji, ukázal jsi rozdíl mezi objektivním nezaslepeným člověkem a mezi zaslepeným imbecilem, gratuluji.
tahni co bereš
Budinský sestřelí Liberec a stane se králem střelců
Leda hovno
To bude Řezníček, jestli se ten spodek dohraje, dotáhne to na 20.
ten 2. poločas byl z naší strany už celkem ok, ne?
Jo, ale moc bych se tím nechlácholil, stejně jako na Spartě nás jen nemohoucnost soupeře a štěstí zachránilo od ostudy. Doufám, že si to nebude říkat i vedení v létě, že to nakonec bylo docela ok a přijdou změny.
Ty změny přijít musí, konkrétně na trenérské lavičce
už se na ty jména těším. Jankul by měl v 1. řadě sehnat ofenzivního středního záložníka s myšlenou. Já sám jsem ho tenkrát moc nechtěl, ale nakonec se asi měl udělat Budínský (pokud tam byla na jeho zisk nějaká šance) Jestli nás vytrhne Lingr nebo Tetour to fakt nevím. Ale tak nechám se překvapit...
Lingra bych určitě bral, ale ten není tvůrce hry jakého potřebujem, Tetoura moc neznám, takže toho nedokážu posoudit. Skvělý by byl ten Houska, ale tomu nevěřím.
Tetour už je snad jistej
já bych šel prostě po tom Budínským. Ať to stojí co to stojí.
Libilo se mi, jak byl Nico pokazde vysmaty, kdyz na neho spartani vystartovali
Tak klasickej rumunskej cigan no
Nebreč demente
Z čeho usuzuješ, že brečím?
Protože jsi špinavej ubrečenej kripl.
Jo
Docela se mu divim no, karma už mu to jednou celkem krutě vrátila
Ne každej má štěstí jako ty a potrat přežije...
ty seš fakt odpad
Odpad je on, že se tim "chlubí" na soc. síti..
Dement úrovně Sheldona.
Napsala polská mrdka.Co vy polopolskej odpad si tu o sobě myslíte, je neuvěřitelné.Samej nezaměstnanej chcípák, hrající si tu na Ramba
Tak polskej nebo polopolskej? Sheldone, buď prosím konzistentní...
Tys měl chcípnout už dávno zmrde.
Zapalte Eden
Berka dneska po zápase
https://youtu.be/8YY_kr8qAP0?t=1347
Exhibice se vším všudy, samozřejmě hlavně díky tomu, jak se k tomu Liberec postavil. Po tom posledním odchozeném zápase na Baníku nám kluci aspoň trochu spravili chuť. Dneska se bavili fotbalem, hlavně Limba se tam pořád předváděl, skoro jak za mlada.
Ale dnešek byl hlavně o kapitánovi, jenom škoda, že se musel loučit před poloprázdnými tribunami. Každopádně i přes tohle všechno nakonec hezká a důstojná rozlučka.
Celkem spokojenost, ztracený body jsou v týhle situaci úplně fuk, a Spartu jsme naprostou většinu času přehrávali. 3:1 by sedělo víc.
Jinak je prdel, jak se Štetina tváří jako top stoper a bijec k tomu, přitom ten kontrast mezi kvalitou jeho a Hancka je fakt do očí bijící slávisti si z něj slušně dělali srandu, většina akcí přes něj
Štětina je úplná sračka, srab a zoufalec. Jak si kopl míč do tý svý tupý palice, to bylo top.
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2019-20/381340/rada-o-zaveru-na-me-nervy-strasne-narazel-i-na-jilka-jak-to-muze-rict.html
Rada je král
To teda, hlavně za tu obhajobu špekouna zaslouží absolutorium.
Krejčí... To je tak odporná lidská zrůda. Snad mu někdo ukončí kariéru dřív, než to udělá on. Muselo stát hodně peněz aby ten dauňáček dohrál.
A Štětina? Stejná slovenská mrdka jako Babiš. Neschopnej, tragéd, nefotbalista... Jak takový koště mohlo dohrát poločas?
HOTOVO DVACET!
HOTOVO TŘICETŠEST
A? Teď jste rádi za třetí místo a že vystřelíte v Edenu na bránu. Poháry už znáte jen z cukrárny nebo ze sledování Plzně a Slavie. V derby jste nevyhráli půl dekády, máte mindráky že je to na léčení...
Jste jen zašlej stín dříve úspěšného klubu a dokážete jen zákeřně a zbaběle faulovat (potrati Krejčí a Štětina). Nic víc.
HOTOVO DVACET
Tak, že Slavie zažívá nejlepší období samostatný český historie je bez debat, Sparta naopak nejhorší.... karty se vždy moho, relativně rychle obrátit, viz Slavia 2007-2008 vs 2012.....kdybych byl fanoušek Slavie, tak mě spíš mrzí, že nejlepší Slavie historie neporazila nejhorší Spartu historie 4x z posledních 7 zápasů (O Erupci radosti, po srovnání na 1-1, proti tehdy 9 týmu tabulky ani nemluvě)
Já neŕeším jak kdo hraje přeci. Jednou jsi nahlře, jednou jsi dole. Ale vadí, že Krejčí se Štětinou jsou zákeřní mentálové. Jako byl třeba Latka.
jedinej kdo tu má nějaký mindráky seš ty místo aby ses radoval z titulu tak furt řešíš jak Sparta tohle a Sparta tamto, asi něco jako ty debílci v diskuzích na idnes
Hele, to vám fakt nevadí, že dres Sparty oblíkají takový košťata? Krejčí se Štětinou, to je přehlídka tragédů a ubožáků. Fotbalově 0, morálně 0, kvalita 0. Se divím, že je "super fanoušci" jako vy nevypráskaj z klubu...
...ono to dost ukazuje na to, že jste tam obecně zákeřní dementi.
https://sport.aktualne.cz/fotbal/ceska-liga/na-slavii-pri-oslavach-titulu-horela-strecha-zapalila-ji-zbl/r~03e4a8b4c14e11eab115ac1f6b220ee8/
Druhá ukončená nadstavba o titul,
z odehraných celkem 2x15=30zápasů jen 1x(!!!) výhra níže postaveného proti výše postavenému po základní části (loni Slovan na Baníku).
A bez porážky někoho nad sebou je téměř nemožné se dostat v tabulce výš,takže žádnej div,že se na pořadí prvních šesti po nadstavbě ani letos ani v jednom případě nic nezměnilo, ačkoliv prvotní odstupy mezi 3.a 6.byly zpočátku naprosto minimální.
Jasně se ukázalo,že dokonce i v takovémto případě je těžší dostat se do pohárů z 6.místa po základní části než z prostřední skupiny,o loňsku,kdy byly rozestupy na začátku skupiny o titul daleko větší,ani nemluvě.
Kéž tato zkušenost poslouží jako zásadní argument pro okamžité zrušení té naprosto nesmyslné hovadiny,jakou je šance na Evropu z prostřední skupiny
Aspon bude sranda v predkolech a dalsi ceska ostuda v poharech
byl jsem proti nadstavbě od samého začátku
4.místo a Jablonec má záporný skóre , při rovnosti má jednak horší skóre než Liberec, ale má i výrazně horší vzájemné zápasy, přesto je při rovnosti upřednostněn, toto by se mělo změnit a ne vymýšlet další dodatečný pravidlo
Aktuálně platí, že kdyby se nedohrála skupina o záchranu, šel by podle řádů do pohárů pátý celek. Zápas o EL se odehraje v neděli 12.7. Může se tak teoreticky stát, že zápas vyhraje Boleslav, ale nakonec půjde do EL Liberec.
Na 17. července ligový výbor svolal grémium profesionálních klubů, kde se bude řešit sictuace v Karviné. Na grémiu se tak případně bude řešit i toto pravidlo o zápasu EL.
To by bylo v topu
Hlavně, ať řeší, že 17 klubů je blbost a 18 je daleko lepší
To změní
Byli jsme lepší po naprostou většinu zápasu, brankové konstrukce byly proti. Strašně se mi líbil Nico. Dělali si z nich doslova prdel, i když se ho Kanga snažil vyprovokovat, tak on vůbec nereagoval ani když přiběh Štětina na oko chránit Kangu,který přitom sám provokoval tak jsme mistři no a cooooo
Ten Acosta si z nás včera dělal dobrou prdel. Velmi šikovný hráč.
Konečně je ta debilní nadstavba pryč. Proč sem nechtěl, ať tam jdeme, to je doufám vidět. Z toho poté vyplývají i zbytečné reakce fanoušků.
Celkové umístění, s tím musím být asi každý spokojen.
Z hráčů bych vyzdvihl Jiráska, Svozila, Pokorného. Ti měli konstatní formu.
Samostatná kapitola je Flaška s Fillem. Leč se na ně nadává, tak i přes svůj pokročilý věk dokazují, jak jsou produktivní a příkladně bojují za klub. Škoda, že jim není třeba o tři roky méně :-) Ale počítám, že minimálně Flaška o svůj flek příjde.
Kuzma konečně dostal svého fleka, nikdo s ním nejebal a nazdar, 8 fíků jen to hvízdne. Stále hýřil aktivitou, produktivní. Stačila jen jedna "malá" změna s tím, že už si o něj nikdo neotíral jak o rohožku, že jo...
Největší bouráci, asi není pochyb. Zio, Jany a veterán Lašty.
Zklamání... Potočný, tady asi není pochyb. Avšak hrál proto, pač splňuje chtě nechtě to, co pan trenér požaduje od křídelních hráčů. Tzn. stahování se do středu, nabízení se, narážečky. To bylo vidět na zápasech, že by měl aspoň špetku této herní inteligence. Ale to je bohužel asi tak všechno, Jinak teda mínus nula traktor. Než na hru se soustředil na pičování.
Dále Onasis. Ono se o něm říká, že je to mladý, již komplexní fotbalista, ale po návratu ze Slovácka mi přišel takový...Jako by se hledal. Dále neproměňování šancí, zbytečně se někdy pouště až do tří protihráčů.... Ale tak stále mu věřím. Uvidíme, jak mu půjde spolupráce se Zajícem. U šohajů to šlo.
Brácha Smola...Leč sem ho bránil, nejsem slepý. On se hodí na silový fotbal. Nelze mu vytknout snaživost v zápasech, do kterých nastoupil, tak prostě to není ono. Sám sem čekal víc. A ne, nebudu jak ovce, abych ho jebal za pády v pokutovém území. U nás se oproti Opavě dost zklidnil a že spadl leckdy teatrálně? Však mu to karma dala sežrat (proti Lbc. neproměněná penalta, teď na jaře veřejný výsměch).
Toto léto bude konečně na Kaločovi, aby dokázal, že má na základ. Osobností je to skromný člověk, co má píli na sobě pracovat. Jen by to chtělo možná odhodit někdy až zbytečný alibismus a nepřihrávat v zápsech zpět brankáři.
Buchta, Drozd- El fénomeno ! U nich platí to, co u Filipa. Pokora a chtějí makat. Škoda, že toto neplatí u Barkova a VW (to jen pro ty, co se diví, že je Kozel nestaví). Tamajka taky na "A" ještě moc nemá. Potřebuje se zocelit v "B" týmu. Pak ho poslat třeba do Vítkovic a uvidí se.
Sám sem zvědav, jak to bude dál u RR 77. Pro fotbal od Páníka ideální hráč. Ale teď to moc nedává, pač...To, co sem psal u Potočného, chybí mu to, co chce Kozel od křídelních hráčů.... Ne nadarmo vlastně Zlín šilhá po Smolovi s Rudym.
Co se týče Hrubého...Do toho "zranění", kdy musel jednou střídat a vypadalo to, že umře, tak není ve své kůži. Ale shazovat ho nebudu. Už v Baníku dokázal, že je velmi platným hráčem na své pozici. Třeba pod Vlastou onehdá. Nicméně počítám s jeho odchodem. Třeba ty problémy jsou psychického rázu, že má rodinu v Praze a on je daleko. Tak uvidíme, jaký obchod se udělá s Jabloncem. Nějaké varianty tam jsou. Tak jako tak Hrubému za vše děkuji. V dřívějších dobách byl u nás až rozdílovým hráčem. Ne nadarmo to dotáhl až do reprezentace, na což lidi taky zapomínají...
Když jsme u přestupů, tak hledáme golmana, co umí hrát tak, jako třeba Neuer, umí podpořit obránce atd. Lašty je nový král, ale upřímně, on tyto vlastnosti nesplňuje. Sám sem pak zvědav, jaká situace nastane u Viktora. Mělo mu být slíbeno, že již ve skončené sezoně bude pravidelně chytat a... A víme, jak to dopadlo.
Dále ten proklamovaný krajní záložník s nezbytnou herní inteligencí, poté středový, kreativní hráč. A zbytek...Naši kluci, jako Kania a Chvěja. Ti by měli minimálně dostat šanci v letní přípravě.
Helešic bůh ví. Moc se mu k nám nechce. A zklamání u Denise. Tady to vidím, že má asi poslední šanci dokázat, že není Janek. Přiznávám, že sme taky čekal, že v ČB bude více hrát. A on snad nehrál ani za jejich rezervu.
Další z hostování, Šindelář. Tady bych se nedivil, kdyby byl součástí nějakého obchodu, třeba do kontaminované Karviné za Lingra? Neb obránců máme přetlak a i kvalitnějších a technicky zdatnějších.
Na čem bude třeba ale zapracovat krom obměny kádru jest nastavení hlavy. Zářný příklad, když jedeme na Spartu, Boleslavi atd., tak se prohrává již v Mošnově. Na to bych se zaměřil.
No, tak jako tak čekám stejně zase jebání a zesměšňování, že jak je možně, že FCB nehraje jak Barcelona pod Guardiolou, ale je již třeba začít stavět mužstvo na sezonu 2021/22, kdy by to chtělo zaútočit na bednu. Ale i tak nějak sám bych rád viděl i nějaký herní posun již v nadcházející sezoně.
Jo a Lalkovičovi bych nabídl další smlouvu na rok. Pokud nebude chtít, tak pak není co řešit a zase půjde o dům dál.
Souhlas. Škoda toho Helešice, ale moc se mu nedivím. Když sem viděl jeho zápasy když hrál, tak se mi líbil. Snad ho Kozlík přemluví.
Jinak si myslím, že kádr potřebuje velký řez, otázka je jak velký bude
Velký...Zas to bude rozjebané a bude se to dávat dohromady. Nevím, viděl bych to na 3-4 hráče a v zimě popřípadě vhodně jen doplnit.
Tak hlavně ať velký řez neznamená něco podobného jako legendární posílení z Příbrami.
Skvěle napsáno , vlastně se souhlasím se vším, až na Jiráska, ale to je věc názoru.
Jasně, v klidu. Mi taky sral Ale i třeba bylo krásně vidět, že to on v noze má a dobře vyvážel míče. Prostě jen má takový zvláštní styl hraní, že si každý myslí, že má v piči a neběhá. Pak se podíváš na statistiky a vidíš, kolik má přesných přihrávek a naběhaných kilometrů. Prostě máme i fotbalistu krom atletů. Pamatuj na Lukeše
Chtěl jsem taky napsat shrnutí. No napsal si ho za mě. Není třeba to opakovat. Tento půl rok jsem neřešil a skoro vůbec se nevyjadřoval, ale další rok už bych herní posun chtěl vidět.
Přesně tak A přesto se našli tací, jenž... Ale tak škoda slov. Jinak doufám ještě v odchod kukačky. Jeho rozbor hry spíše udělají barmani ze Stodolní, potažmo Lodi. A co se týče fleku Flašky, pokud ho nepřežene Holzer, tak to bude vypovídat o tom, že Flaška je frajer, nebo Jidáš na to nemá a budeme holt hledat ještě krajního beka.
Jedine co se mi zatim teda moc nelibi je mozna zmena golmana. Lasty sice "Neuer styl" moc neumi a asi uz se v tom tezko zlepsi/zmeni...ale dokud bude chytat tak jak chytal cele jaro tak by byla blbost ho davat z brany ven. Navic po konci Baryho klub potrebuje nejakou tvar do medii,bilbordu a celkove propagace kolem. Budinskeho chapu, ten by mel zacit chytat a nejake hostovani kde by byl jednicka by bylo super.
No a jeste k tomu Jiraskovi... Byla mu vycitana i nizka produktivita co se tyce kanadskych bodu, ale kdyz si vzpomenu jak treba Potocny zazdil tu jeho prihravku proti Slavii tak co ma chudak udelat vic
Co se týče mediálního obrazu klubu a jeho tváří, proto v případě Zia budeme dělat Frydrycha. Jako návrat odchovance atd.
Jo, vesměs se dá se vším souhlasit, s těmi mladými z juniorky Ti už můžu jen důvěřovat , tam nemám žádný přehled.
Bohužel to mám i z jinéh ozdroje, že někteří mladí trochu vlčí no. Jinak ještě k juniorce, bratránek chodil celý podzim na béčko a říkal, že se mu velmi líbil stoper Hasala (19 let). Tak uvidíme jestli se taky bude zařazovat do týmu
Ono když vyjde ten střeďák a trefíme idealního hráče, tak by to mohlo strašně moc pomoct momentální hře. Tohle bych bral jako prioritu a snad se Jankulovi povede nějaké terno. Ta hra by pak mohla být o level výš.
Ohledně střeďáka, klasika jména...Houska (ale tam chce logicky Sigma ranec, když nedávno prodloužil) či Havlík. Pak Tetour a ještě někdo tam byl. Cílíme i na mladé hráče, jenž jsou třeba na hosotvání po MB, Jihlavy či Pardubic od klubů jako pražské "Sů či Plzeň. Ale tam to beru velmi nepravděpodobné, že se nám podaří někoho ulovit.
A tak doufám, že velkotovárník udělá Lingra. To by taky hodně vyřešilo a zaměřil bych se na nějaké to "inteligentní" křídlo. Pozice brankáře až jako poslední. Zbytek doplnit našima klukama.
*pražské "S" td...
a ty hráče mladé, co jsou na hostování jinde, tak samozřejmě na koupi, ne další hostování. Nechceme konkurenci rozehrávat hráče... Proto ten dovětek, že je to nereálné. Aspoň i tak to beru jako posun dopředu
Houska by mel mit posledni rok smlouvy ne? Tam spis bude problem s platem, pokud ho chteji i polske kluby.
Pilar pry do Jablonce
Jestli je už uzdravený, tak klidně beru. ale vždy jsem stavěli na tom, že jsme nacházeli mladíky, kteří šli za peníz dál. to nás živí. Aby se z nás nestal lazaret a klub důchodců.
Aspoň ušetří za stěhováky.
Plus ten Hrubý, jak to vypadá.
jak mu muze jeste nabidnout profesionalni smlouvu to nepochopim, davam mu tak dva mesice, nez si zas neco urve v noze
Už jsou i s Hrubým ofiko... mohl bych někoho z Baníku poprosit o střízlivé hodnocení Hrubého v uplynulé sezoně?
letos zahrál podle mého 1 zápas z 10. Když se mu zápas povede, je fakt výborný rozdílový hráč (viz třeba 2 roky zpátky doma se Spartou). V sobě to má. V Baníku ale fakt stagnoval. V Jablonci se do toho určitě dostane a bude výborný. Nejspíš potřebuje nový impuls.
super, díky
Podle mě technický, ale také dost letargický hráč. Měl dát hře myšlenku a rýsovat nebezpečné přihrávky. Někdy měl světlé momenty, ale spíš nebyl vidět. Za mě bych mu dal ještě půlrok, třeba by se pod Kozlem našel, ale tak ví co dělají. Já bych mu věřil, když mu sedne prostředí a styl a bude spokojený, tak by mohl být platný. Je to sympaťák.
děkuji
v Teplicích měl taky světlý záblesky /je vidět, že to v něm je/ ale celkově bída. zápas od zápasu horší...
Dobrý derby zápas včera, po dlouhé době.
0:0, 36 faulů, tragické rozhodování Berky,děsný.Jediná dvě pozitiva jsou, že si Ševa po bezohledném Krejčího zákroku něco nezlomil a že má Koly další vychytanou nulu.
Proč Kotal Hložka nestaví do těžkých zápasů?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele