Fousek, F-evoluce i Slavia odsoudili chystanou schůzku Poborského v sídle FAČR
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Šádek se Starkou věří, že se FAČR s Fouskem vydá správným směrem
04.06.2021, 08:39
Novým předsedou FAČR byl zvolen Fousek, v druhém kole porazil Poborského
03.06.2021, 21:38
Poborskému prohra ve volbách dojde časem, svět se mu nezhroutil
03.06.2021, 18:55
Sparta při volbách podpoří Poborského, nelíbí se jí jeho očerňování
23.05.2021, 13:53
Šmicer stáhl kandidaturu na předsedu Fotbalové asociace ČR
20.05.2021, 20:59
Poborský, Šmicer a Fousek kandidují na šéfa FAČR, Malík na místopředsedu
13.05.2021, 18:10
Na post předsedy Fotbalové asociace ČR bude kandidovat i Šmicer
23.04.2021, 09:11
Komentáře (143)
Přidat komentářPíšu to nerad ke Karlovi jako k hráči, ale Poborský není změna.
taky z toho mám divnej pocit u žaludku, ale Karel v tomto divadle hraje strašný hovado, nejvíc to bylo vidět v Interview na ČT, kde vše strašně bagatelizoval, řekl, že špatný byl vlastně jen Berbr a ten je pryč, takže teď je vše ok a jedinej bod jeho programu bylo jeho šlapání na Fevoluci, která "chce strhnout úplně vše, včetně fungujících akademií"... což samozřejmě není pravda... zkrátka takový to "oni to dělaj blbě, ale proč to dělám dobře já, to vám neřeknu" ...strašně slizkej politik se z něj stal
Představ si jen ten aparát co za nim stojí. Všechny ty fleky a joby který sou jistý. Nejlepší je říct, ano, opravdu se změníme. Lidi věřte nám. Jak lidi na funkci přemýšlí? Hlavně ať si to tady doklepeme a vytěžíme co nejvíc. Pak ať to klidně shoří a tak to jde od roku 89. Poborský jako na trávníku ok, ale jako kancelářskej se mi jeví jako silně nedůvěryhodný.
Furt rika jak byl prospesny u mladeze a nemel s vedenim nic spolecneho, tak at tam zustane
ideální scénář, Fousek předseda, Šmicer místopředseda, Poborák dál na projektu akademií, jinak vyházet, zrušit smlouvy na malou domů mezi rodinnejma klanama a začít od píky... urkitě
Zapoměl si ještě na Vízka-Tajemníka a prezidenta Luftjardu....Ámen
jistě
přesně tak - protikandidátům Poborského nejde o žádnou očistu fotbalu jak se navenek prezentují, ale opět jen o moc a funkce. Hlavním cílem je získat neomezenou vládu nad českým fotbalem ze strany luftjardy a jeho Slavie
Hodně důležitou kartou v týhle hře na spravedlnost je co? Zapoměl jsi co bylo půl rok, rok, 2roky zpět? Konkrétní postavy? Většinou se ví, že se zapomíná, ale co budeme mít z nějaký spravedlnosti? Největší chybou té neochoty něco změnit a uchopit jinak je právě přesvědčení prasat u koryta, že oni, jen oni ví, za ta léta vše nejlíp. A proto si nedovedou představit jiný směr, protože sami sou uvězněný ve svý samolibosti. Všude stejný chodící vykrmený mrtvoly bez jakéhokoliv nápadu. Máš nápad? Sem s ním a my si ho implementujeme do svýho řádu uslintanýho koryta. Za odměnu tě poplácáme po rameni ne? Ano jsi skvělý funkcionář. Bravo!
Poborskýho jsem nikdy neměl rád
kecáš, v 96 jsi ho zbožňoval
Jestli byl vůbec v té době na světě
Poborský? Řekl bych že jo
Klidně ať schůzka je, klidně v sídle, nemá cenu utrácet peníze za externí nájem. Ale pokud už Poborský požádal, tak první, co měl Pauly udělat, tak automaticky nabídnout účast i Fouskovi se Šmicrem. A nikoliv "čekat, jestli si taky požádají".
Je mi jedno, zda vyhraje Fousek nebo Šmicer, ale opravdu doufám, že ne Poborák, je potřeba změna
Karle, tohle si posral rezignuj na uchazeče
A jéje, tak to začíná vypadat, že se pojede v spičasných kolejích. Nová tvář, stejný režim.
v podstatě už neni ani ta nová tvář
Jasně vše je v pořádku. Jen Fousek a Šmicer udělali chybu, že si o tu schůzku taky nepožádali.
Tak je fakt, že kdyby požádali, tak by jí asi taky dostali. Takže z tohoto pohledu vše v pořádku asi je. Problém je, že Poborský věděl, že může o schůzku požádat. Fousek asi taky, ale nenapadlo ho to asi.
FAČR by se do kampaní neměl plést. Buď měli Poborského odmítnout a nebo měli udělat nějakou diskuzi a pozvat všechny.
Tak tohle je celkem běžný postup, že se kandidát na nějakou pozici dostaví k nějakému "pohovoru", k nějaké diskusi. Je to způsob, jak může být kandidát přímo konfrontován s konkrétnímy dotazy, plány a podobně. Takže bych z toho zas nějakou kovbojku.
Bohatě by ale postačilo, kdyby tyhle schůze iniciovala sama FAČR a oslovila všechny kandidáty a ne že si musí kandidát žádat.
Jenže tohle nebude pohovor, ale kampaň. Pohovor by inicioval FAČR a vedl by ho s každým účastníkem. Kampaň si dělá každý účastník sám.
Vláda si taky nemůže dělat kampaň pro svoji stranu (teda vlastně hnutí) za prostředky státu. Teda neměla by.
Snažim se v životě nemít předsudky. Ale ten Poborák je křivák od pohledu.
Admini jsou pro Poborského - smazali mi na něj přímou vulgaritu
FU*K THE POBE?
A komus tíms prospěls jako?
druhé straně
Tak ho uraž anonymně na sociálních sítích. To zasáhne přímo do srdce.
Asi jsem pro Šmicera
asi
je vopatrnej, jde mu vo kejhák
Usetreny penize za najem pro konferenci, ale vystrikani saten za miliony bylo cajk tvl sbalte se vsichni cely FACR a odejdete. Ze ma drzost tam furt dolezat ten slizak Malik je na povazenou
Pozerám rozhovory, rôzne vyjadrenie a mám pocit , že ak pán Poborský vyhraje, nezmení sa v podsate nič. Z veľa vecí robí až blbosti a kraviny , že nie sú také vážne a naopak nepočul som, že by vyložene kritizoval ľudí vo vedení okrem Berbra. Takže za mňa "Šmíca" je ďaleko lepšia voľba, ktorý naozaj pomenuje veci ako sa majú.
Hodím to Vláďovi
Je přeci úplně jedno, kdo bude předseda. Vždy jde hlavně o místopředsedu, který sice není tolik vidět, ale činí a má prostor. Předseda má mega starostí, objíždí regiony, státy apod. Místopředseda to v závěru řídí. Čili opět Malík a nic se nezmění.. stejně, jak to řídil Berbr.
Předseda Fousek, místopředseda Šmicer za Čechy a Šidliák za Moravu.
Malíka postavit ke zdi a ...... .
Poborský, ať si dál dělá akademie, když je tak umí. Ta Budějovická by mohla vyprávět
Celý tento povyk kolem změny jen jen "formální gesto".
Poborak se teda fakt ukazal.
Ale nechapu to nadseni ze Smicera. Proc by mel sefovat fotbalu? Umel kopat do balonu a mel skvelou karieru. Bude diky tomu automaticky dobrej sef? Ne, nebude.
Navic, tihle Fevolucionati jsou k smichu, jsou to pokrytci. Leta drzeli hubu a krok, ani stopa nejaky neposlusnosti, snahy jit proti Berbrovi. Pritom kazdy videl, ze nas fotbal je zumpa. Prave tyhle legendarni hraci, velky jmena, meli uz davno zasahnout, protože by za nima lidi sli. Ani sponzori by je nemohli ignorovat a davno spolecne mohli dosahnout nejaky zmeny nebo zlepseni. Presto roky mlceli a nedelali nic.
A jen to co Berba zasili, tihle fevolucionari vylezli z der a zacali tocit na benzince reklamy s Trojanem. Vypada to hezky, je to libivy. Ale nebudte naivni. Tihle lidi nejsou zarukou zlepseni, neverim jim. Ne proto, ze by to byli hajzlove jako soucasny vedení. Spis proto, protože jsou neschopní
Nikdy to není tak jednoduchý. Stačí si vzpomenout na to, jak rychle z toho utekl Hašek. Můžeš mít vizi jakou chceš, ale sám bez těch dalších lidí neuděláš nic. Hašek to zjistil a vystoupil. Tím, že teď se ale do vedení těch regionálních federací dostávají noví lidé, je ta naděje na změnu větší.
Hlavně fevoluce je hnutí které už má jméno a podporu fakt něco změnit, takovej symbol to je.
ono taky ty starý komoušský struktůry už umíraj, maj svuj věk, tak je to šance pro devadesátkový a další lidi :)
no... souhlas s tím, že Fevoluce není idealistický spolek bez vlastních zájmů, takový snad ale ani není... a jinak totální nesouhlas s tím co píšeš, spousta lidí se vymezovala, ale změnit to nešlo, snažili se, ale byli akorát zažalovaní... a ty argumenty co píšeš? takovej trolling FAČRU
Ale to je zase hrozně divnej názor. Jak můžeš vědět že budou neschopní? Ano když tu Berbr byl moc toho Šmicer nedělal, ačkoliv něco občas prohlásil. Ale takhle, kdo proti tomu úporně bojoval? Jmenuješ nějaké lidi co to takhle dělali?
Šmicer je záruka že se něco pohne, že se začne něco dít. U Fouska asi taky, ale tam mám takovej nejistej pocit, že ačkoliv on může vést fotbal líp než Šmíca, tak to tak nepročistí.
A proč by doprdele fotbal potřeboval šéfovat? Si to lidi začínaj plést s volbama do sněmovny. Vedení fotbalu musí být šedí úředníci, kterých jediná náplň by měla být, aby se dodržovala jasně nastavená pravidla. Žádnej vizionář nebo "silná osobnost" není potřeba, spíše naopak. Takže usměvavej Šmicer, kterej nic neposere, je naprosto ideální volba.
Pár lidí hubu otevřelo a hned se s nimi Berbr soudil. Sponzorů pár odešlo, ale přišli jiní.
tak ne každý je hrdina a když viděli, že ti co se postavili byli odejiti a nezměnili nic, tak radši drželi hubu a doufali... tohle je jen takové to "nic se nezmění", takže předpokládejme, že seš buď Dáša (kolik tu má účtu?) Poborák nebo Malík, který ale neumí psát si myslim, takže asi Poborák
Já bych nebyl tak příkrý. Znáš osobně ty pokrytce? Víš, jaká je/byla jejich role ve fotbalových strukturách?
romane, smaž to
Jaci pokrytci? Kdokoliv si otevrel hubu tak byl Berbrem hned zalovan, viz tchan Vizek... Ono te fakt pak bavi chodit po soudech a neco nekomu dosvedcovat a hradit veskery soudni vydaje.
Jak propleteny to mel Berbr... Kdokoliv tam otevrel hubu za chvilku koncil ve svych funkcich, tak co by asi tak zmohli nekoho vystipat, kdyz v tom kolotoci ani nebyli.
Lepsi otevrit hubu a prihlasit se ted nez nikdy aby to vzalo dalsi jelito po mafii a opravdu dalsi loutku (viz Malik) ve fotbale nepotrebujem a nechcem
ti jsou užiteční jen Tvrdíkovi, aby se přes ně dostal k neomezené moci nad fotbalem u nás...člověk, který před pár roky ani nevěděl, že je balon kulatej
Klasitká politika čssd co se nehodí obviníme, Šmicer jako loutka Tvrdíka-Zemana. Slávisti vždy nadavali Spartě do komunistů a teď jsou na tom úplně stejně, samej komouš jim tam chodí. Slávisti nikdy neměli koule na to se na svůj klub složit, raději jim bude jakákoliv podpora dobrá.
Aha a proto Slavia kandidaturu Šmicera vůbec nepodpořila
to je jen na oko, komedie pro hlupáky. Aby měli jistotu, kdyby vyhrál Fousek...
Hodne lidi pise, jak meli Poborskyho radi jako fotbalistu. Ja ho teda nemel rad uz ani jako fotbalistu a jeho charakter se nekolikrat ukazal, zacalo to samozrejme navratem do Sparty, coz by se samo o sobe jeste dalo pochopit, ale doprovazel to dost neprijemnejma komentarema na adresu Slavii, z ktery se do velkyho fotbalu odrazil. Pak krasne ilustroval svuj vztah s fanouskama Lazia, ktery provokoval v zapase se Spartou a nakonec ani normalne neskoncil ve Sparte. Podle me to o nem neco vypovida. Kdyz k tomu pridam ten silenej nepricetnej vyraz, kterej se v poslednich letech snazi maskovat hipsterskejma brejlema a jeho prohlaseni, v kterejch se nikdo nic poradne nedozvi a o svejch vazbach a motivacich spis mlci, tak mi z toho nevychazi uplne idealni kandidat
Já ho třeba měl rád díky jeho fotbalovým a ne charakterním vlastnostem ..
On byl geniální fotbalista, ale jak jsi napsal + se na hřišti choval jako hovado.
A to, co teď předvedl, to se krásně a definitivně odkopal, s kým táhne, to je už obyčejný zmrdství.
Baroš byl proti němu beránek a nejhorší bylo, že mu ty kosy na zlomení nohou sudí tolerovali a kolikrát mu nedali ani žlutou
To si tak pamatuju, no.
Byl nechutnej.
Což jen ilustruje,jak silný zákulisní vliv v těch letech Sparta měla.V jiných týmech by si takový fotbalový grázl nic podobného nedovolil,ať už jšlo o ty jeho sprosté fauly nebo i jak si zcela beztrestně dovoloval sám řvát na rozhodčí.
V tomhle ohledu se od těch dob naštěstí situaci výrazně zlepšila
touché
je pravda, ze ja ho taky nemel rad, ze sel do Sparty, kdyz do zahranici sel do Slavie, ale zase rikat, ze se ze Slavie odrazil do velkyho fotbalu, kdyz tam odehral jednu sezonu. Samozrejme velmi uspesnou sezonu a to, ze se ukazal v evrope i pak na euru k tomu prestupu urcite prispelo. Ale porad to byla jen jedna sezona. Neco takoveho by me mnohem vic nastvalo napriklad u Krale, ktery sice taky odehral v podstate jen jednu sezonu ve Slavii, ale jinak je to odchovanec, tak by ten vztah ke klubu mel mit vetsi.
salami, ty si hovado
Dik, ale narozdil od Poborskyho na me tohle nerve pokazdy pri navsteve celej Eden
kdyby si nebyl pomalejsi, tak by ti doslo, ze presne proto sem to pouzil, ale to bych chtel moc
Vsak jo, fotbalista vyborny a lepsi prave kridlo nepamatuju, charakter nic moc
v repre
Masopust nic?
toho by Beethoven mohl pamatovat
Nevim toho jsem nevidel hrat
Jako mně utkvělo, jak sestoupil s Budějovicema, když je zařízli rozhodčí a nedávalo mi smysl, proč by se teď s tou špínou paktoval.
blábol, Poborák nikdy nebyl žádný slávista, skoro se tam neohřál i když samozřejmě pomohl k památnému titulu, ale rozhodně jim nikdy nic nedlužil když se vracel. A konec ve Spartě byla jen vizitka ubožáka Křetínského, který už za ty roky vyjebal s kdekým, Poborák byl jen jeden z mnoha.
A naopak to že on si požádá o schůzku se zástupci klubů jen ukazuje na jeho profesionalitu a připravenost k takové funkci jako je předseda svazu. A to že vemeno Šmicer o takové možnosti nemá ponětí mě ani nepřekvapuje, on je prostě jen nastrčená loutka, ale u údajného profíka Fouska taková neznalost je zarážející a dost to o jeho odbornosti něm vypovídá. Bohužel pro lidi je dneska snažší plivnout na někoho kdo se o něco snaží bez humbuku tvrdou prací a radši věří nýmandům co si stěžují do médií.
kk, Karle
U slavie nejde o to, kam se vracel, ale jak se o Slavii vyjadroval, kdyz byl ve Sparte. Podobne na tom byl Horvath.
A vyhazov ze Sparty byl zcela zaslouzeny a kdo tvrdi neco jineho, je pica. Poborsky podepisoval v lete novou smlouvu a vedeni pri te prilezitosti velmi resilo prave jeho vztah s Hrebikem, ktereho ale nakonec jako kouce akceptoval. Kdyz se vzdal pasky navic v momente, kdy byl realizak sledovat soupere v zahranici, Sparta nemela jinou moznost.
Ostatne s Poborskym si ve Sparte uzili vsichni treneri, nejen Hrebik.
Jak chladnokrevně řešil fotbalová dramata (dloubák s Portugalskem, vracečka na Šmicera na malý proti Holanďanům), tak lidský dramata nedával. Viz. to hecování fandů Lazia a nebo strčení do kluka co podával balony tuším na Sigmě nebo v Ostravě.
Zapoměl si na fotbalového podvodníka Šmicera na Faerských Ostrovech,kdy nevráti míč soupeři.Stačilo ho poslouchat ve "slavném" TikyTaka.
Už je to řada let, ale tehdy byla Sparta plná arogantních ksindlů v čele s Košťálem. Poborský aspoň přidal nadstavbu jako fotbalista. Ale pořád lepší jak Řepka, který v prvním zápase po návratu do Sparty prohrál doma se Slovanem a pak týden brečel do Sportu, že nechápe, jak takový ubohý a vesnický kluby můžou hrát ligu.
Doplneni pro vsechny, ja jeho fotbalovy kvality uznavam, jenom jsem chtel naznacit, ze pro me to byl picus uz jako hrac a nezacalo to az s karierou funkcionare. Co se tyka Slavie, samozrejme me mrzel jeho navrat do Cech do Sparty, ale jedna vec je vratit se k rivalovi a druha jakym zpusobem se k tomu bejvalymu tymu vyjadrujes a chovas, tot vsechno. A taky popisuju, ze tohle se nestalo jenom jednou.
Ten tam bude kompetentní jak Hnilička ve vedoucích funkcích a Dominátor mezi podnikately.
Když se řekne Poborský, tak už si navždy nejdřív vzpomenu na jeho "běžte do prdele, čuráci" na Baníku
Koukám že nepozvali nikoho z Moravy.
Přijde mi to jako bouře ve sklenici vody. Třeba když dřív prezidenta volili zákonodárci, tak bylo běžné, že se kandidáti setkávali s jednotlivými pol. kluby.
Špatné by bylo, kdyby takovou možnost měl jen Poborský, čemuž tak asi není.
Steve nedej se! Všichni se proti tobě spikli. Slávistická konspirace!
Já se obávám že ani jeden z kandidátů to tam nevytrhne
Tak jasne ze to neni jenom o predsedovi, musi chtit i ti dole na krajich o okresech. Jenomze pulka v tom jela s berbrem a pulka ze strachu drzela hubu. Jde o to, aby se ta pulka vyhazela a ta druha pulka prestala bat.
Ac Poborskeho taky nemusim, tak mel dobrou myslenku, ze morava s cechama musi spolupracovat, byt jednotni. To se x let nedari, naopak cele cechy byl berbr
Ani jeden co tam nyní dřepí včetně Fouska,Malíka rozhodcovské komise,disciplinární komise by neměl mít jakékoliv místo na FAČR.Vše vymést jak Augiášův chlív.Tvrdý režim proti rozhodčím za úmyslné ovlinění utkání.Vysoké pokuty,jina nebude pořádek nikdy!
INSIDER: Předsedu vyhraje Poborský, info z Plzně. Sázejte a poděkujte mi později.
Smicer kurz 13.5, tak to uz je hotovo
Šmicer vypadne už v 1. kole. Ve druhým prohraje Fousek s Poborským. Přesný notičky, kdyby někde vypsali průběh volby.
Ten co přelobval Portugalsko? Co se v mládí naučíš.
pravda a láska zvítězí
Tak snad bylo už předem jasný, že Poborák bude koněm toho křídla "dělníků fotbalu". Malíka známe, Peltu samozřejmě taky, Šádek nesmí chybět, Řepka skončil a teď to tam Pauly musí vrátit do starých dobrých kolejí zákulisních dohod, ten fotbal se sám neudělá. Mmch nechtěli taky na tý akci třetiligistům prodávat nějaký předražený nádobí? Šmejdů tam na to bylo dost..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele