France Football se omluvil Iniestovi, že nikdy nedostal Zlatý míč

25.04.2018, 13:59
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (243)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
miguel bain

Hlavně se neposerte tolik velkych hráčů bez okolků končilo kariéru a nic a Iniesta jde možná hrabat do číny a chuje mu div stadión nepostaví.

Reagovat
smazaný uživatel

skoč do zdi

Reagovat
smazaný uživatel

Už jenom proto, že fandíš Arsenalu, si tě nebudu všímat, ale fakt nechápu, kdo legendu jako je Iniesta je, nemůže uznávat.

Reagovat
smazaný uživatel

bude sranda ked prestupi do Arsenalu

Reagovat
DonAndres
Reagovat
Hany45

přesně tak nýmand z shitcalony a všichni jsou z něj vystříkaný

Reagovat
miguel bain

Tady nejde o to jestli to je nebo není nymand podle mě je to dobrý i když precenovany hráč. Tady jde o to že on ani nekončí kariéru tady je jasně vidět že vůbec nejde o něj, už se s ním všichni loučí jak kdyby umřel právě jenom a jenom proto že jde z shitalony a to by mě na tom být jim uráželo nejvíc. A to co ti dementi co tady komentují nad náma vůbec nepochopili

Reagovat
Pony Slaystation

mibulel ban?

Reagovat
SunFells

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
jacobT

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Nihilister

Reagovat
Mindas

Reagovat
Thorrin

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pantondavo

Reagovat
andrew96

Reagovat
mojmira

Reagovat
zelda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Wat

Reagovat
Nebelung

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Reagovat
Kucka

Reagovat
efellipe

Reagovat
JM

Reagovat
Kejza

ježiš, dyť je to jenom gesto

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

v roce 2010 to měl dostat... Ne teď za "celoživotní výkon"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Artaxerxes

Reagovat
icka

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Velky hráč, více takových jako on Xavi, Gerard, Lampard apod. :)

Reagovat
smazaný uživatel

Lampard > Gerard > Iniesta > Xavi

Reagovat
smazaný uživatel

Já je beru všechny jako opory a super fotbalisty nedělám rozdíly za mě je nejvíc Xavi a jeho přihrávky <3

Reagovat
Mercury

presne naopak

Reagovat
technecium

Reagovat
Majk91

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dextroza_m

Iniesta vyhrál to co Lampard s Gérardem nenahraji ani ve fife..

Reagovat
pantondavo

Ale fotbal se hraje v 11, přínos pro tým měli všichni tři obrovskej, ale Iniesta bohužel hrál v týmu, kde nebyl nejlepší.

Reagovat
Whitemedia

Reagovat
smazaný uživatel

Gerard Lopez?

Reagovat
smazaný uživatel

Angličani do téhle skupinky vůbec nepatří. Ti jsou zaslouženými legendami v klubech. S reprezentací nedokázali nikdy nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale patří.

Reagovat
technecium

nepatří, uznávám je jako hráče, ale nikdy nic pořádně nedokázali

Reagovat
smazaný uživatel

Cože?

Reagovat
technecium

v repre? vyhráli zlatej míč?

Reagovat
CHONG

V počtu zlatých míčů se Gerrard s Lampardem na Xaviho a Iniestu vůbec nechytají.

Reagovat
technecium

JM pls

Reagovat
CHONG

Ještě, že máš tohle, abys tím mohl zkusit zamaskovat tu kravinu se zlatým míčem.

Reagovat
technecium

Vyhráli snad Gerrard a Lampard něco s repre jako Xavi s Iniestou nebo zlatej míč jako Zidane a další, aby se mohli považovat za legendy světovýho fotbalu? Odpovím za tebe - ne. Můžeš se vztekat jak chceš, ale je to prostě tak.

Reagovat
CHONG

Takže Raúl není legenda světového fotbalu?

Reagovat
technecium

Je to legenda Realu Madrid, ale ne světového fotbalu. Myslím, že kdyby lidé měli vyjmenovat třeba 20 nejlepších útočníků všech dob, tak jej do výběru zařadí tak 1 ze 100

Reagovat
CHONG

OK, tohle asi stačí

Reagovat
technecium

Raul je úžasnej hráč, pro Real Madrid, ale nad ním ční i například jeho spoluhráči Ronaldo, Zidane, Figo atd...

Reagovat
CHONG

Pokud si schopný napsat, že Raúl není legenda světového fotbalu, tak to asi můžeme ukončit

Reagovat
technecium

Není, vždycky byli lepší než on. V klubu. V reprezentaci. Asi tak. A že ty si přeješ aby to tak nebylo na tom nic nezmění

Reagovat
CHONG

OK

Reagovat
pantondavo

A kdo byl lepší v repre? Morientes?

Reagovat
smazaný uživatel

Spanielskej repre sa zacalo dari zrovna po jeho odchode.

Reagovat
technecium

Reagovat
pantondavo

Myslíš v tý době, kdy začla kompletně nová éra fotbalu? To pak i takovej Puyol byl docela průměr, ne?

Reagovat
technecium

A že toho repre s Raulem hodně dokázala co?

Reagovat
CHONG

Asi tolik jako ta argentinská s Messim

Reagovat
technecium

Aspoň mají nějaký medaile z akci a nekončili ve skupině

Reagovat
pantondavo

A co to má co dělat s individualitou hráče? To jako, když Messi nikdy nic nedokázal s Argentinou, jen nedat pencel a fňukat, tak je horší, než CR, kterej vyhrál ME? Neztrapňuj se

Reagovat
technecium

No tím ti dokazuju, že Raul není legenda světovýho fotbalu, protože nemá zlatej míč ani úspěch s reprezentací

Reagovat
pantondavo

Sorry, prohlásit tohle o Beckhamovi, tak to pochopim, ale o Raulovi

Reagovat
Miguel19

Takže Torres je legenda, ale Zlatan ne?

Reagovat
smazaný uživatel

přesně

Reagovat
technecium

Ano, z hlediska fotbalové historie ano. Nehledě na to, že Zlatan nemá ani jednu ligu mistrů, což je na výčet top klubů, ve kterých působil, celkem propadák

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
RMCF

Jeden zlatý míč mít měl, ale dali ho Owenovi za vítězství LFC v 4 nebo kolika "podřadnejch" soutěžích...

Reagovat
Dayman

Reagovat
Jordi Alba

Vy mu tady skáčete na věci, na který normálně valloire tahá fanoušky Barcelony, neskutečný.

Reagovat
technecium

A přitom stačí vyměnit jména

Reagovat
RMCF

Mě je jedno na co mu skáču, já si tu pamatuju jen pár niků co znám, takže když píšu někdy, tak neřeším na koho reaguji. Nějaký žabomyší války už mě moc neberou

Reagovat
Jordi Alba

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Tak nič v zlom ale v tej dobe boli španieli nevýrazní a byt najlepši medzi nadpriemernymi nie uplne štastný argument. Ja Raula radim k Ševčenkovi, Ruudovi, Henrymu atd. takže legenda to je pre mna. Rozhodne ale k týmto menám neradim Gerrarda ani Lamparda. Tí su výnimoční najma pre fanušikov PL

Reagovat
pantondavo

Reagovat
smazaný uživatel

Gerrarda jo, Lampard mě vždycky brutálně nudil

Reagovat
pantondavo

Tohle je i na nejdementnějšího fandu Barcy dost špatný.

Reagovat
pantondavo

Ty seš fakt magor, sorry. Raul by byl v TOP 10 u každýho normálního fanouška kvalitního fotbalu.

Reagovat
technecium

Pelé, Maradona, Cruyff, Van Basten, Ronaldo, Ronaldinho, Messi, CRonaldo, Di Stefano, Gerd Müller

Asi ne hele

Reagovat
pantondavo

Tak hodnoťme aspoň nějak logicky podle doby, kdy fotbalista hraje, ne?

Etapa oldschool: Pelé, Eusebio atd.

Etapa galactiocs: Raul, Nistelrooy, Del Piero atd.

Etapa CR/Messi: …

Nezapomínej na to, že do příchodu CR měl Raul nejvíc gólů v LM, obecně platí za jednu z těch největších postav fotbalu naší doby, měj trochu respekt, já vim, že Barca takový hráče v týmu neměla, ale to neznamená, že jinde nebyli.

Reagovat
king23

Ty seš postavička, to je hrůza

A například Ronaldinho, typický útočník

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Nie to teda nebol...

Reagovat
pantondavo

Však píšu u normálního fanouška

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Ak by si povedal top10 útočníkov tak ano

Reagovat
pantondavo

Však ta diskuze je o TOP útočnících

Reagovat
ADM

Ja si teda tiež nemyslím, že by sa Raul zmestil do TOP 10 útočníkov historie... Ako keby si tuto otazku položil len tak na ulici 100 ludom, tak imho tak 10 by si na neho spomenulo, aj tomu celkom neverim. Navyše Ronaldo jeho relatívne čerstvý odkaz v Reale hneď zadupal strašným spôsobom..

Ak by sme debatovali o Top 10 tohto tisícročia, tam už určite.. Ronaldom, Henry, Torres, Ruud, Raul, Ševa, Ibra, Suarez, Messi, CR, Neymar,, Rooney, ... no, u vela ludi by mal nakoniec možno problem sa zmestiť aj sem

Reagovat
pantondavo

No já bych tam třeba nedal Suareze, protože toho počítám do nový éry (a ani tam bych ho nezařadil, protože je to retard, ale to je fuk), ten fotbal, co se hraje teď je prostě jinej, než před 10-15 lety, jinej, než za dob Galacticos apod., Raula beru jako celkovou osobnost, takových bylo v jeho době docela dost (Maldini, Cafu, Casillas, Cannavaro, Del Piero atd…), ale prostě už nejsou a dost to chybí.

Reagovat
ADM

Ako som pisal vcera pod preview Poolu, Suarez je jediný futbalista, ktorý sa momentálne dokáže približovať štatistikami CR a Messimu (aj góly aj áčka), takže do výberu tohto tisícročia musí patriť ... novšia era ako toto tisícročie asi nie je

Raulovi určite nepomohlo zo, že CR prišiel do Realu a rozrthal všetky rekordy. Teraz keby mal niekto menovať top 10, tak z Realu ho napadnu Di Stefano a CR a to už pravdepodobne pôjde vo svojom výbere ďalej do Barcelony, Brazilie, Nemecka, Argentiny... Osobnosť to bola, to samozrejme. Práve tie roky okolo prelomu tisícročia sa vyznačujú hrozným počtom osobností a kvalitných futbalistov, ktorí si boli rovní a nikto nejak extrémne nevynikal spôsobom ako dnes

Reagovat
pantondavo

Fanouška Realu by vždycky napadl Raul, to mi věř, Ronaldo super, ale není to prostě už ono, ta doba je jinde, mladší generace dneska zase hltá Ronalda a Messiho, jasně, jde to dopředu.

Reagovat
technecium

A to říkám od začátku. Raul je legenda Realu Madrid. Nezpochybnitelná. Ale ne světovýho fotbalu.

Reagovat
pantondavo

Je to 3. nejlepší střelec Lig Mistrů, nejcennější trofeje na světě, a nevypadá to, že by se ho mohl někdo v dalších 10 letech pokusit překonat, takže ano, je to světový jméno, jen zarytej odpůrce Realu, popř. 10letý dítě může tvrdit něco jinýho.

Reagovat
technecium

Ne není to světový jméno, jen zarytej fanoušek Realu, nebo totální ignorant může tvrdit něco jiného

Reagovat
pantondavo

Takže tady máme kombo - zarytýho 10letýho odpůrce

Reagovat
technecium

Takže tady máme kombo - zarytýho ignoranta

Reagovat
pantondavo

No já mám aspoň fakta, ty pořád jen zasekáváš svojí desku

Reagovat
RMCF

Z těchto by pro mě za ním byl Torres, Ruud, Suarez, Ševa, Rooney... Na stejné úrovni Henry,Ibra, nevím co s Neymarem . Ronaldo asi o kousíček předním, ve formě byl fenomenální, škoda že sme si ho v tom stavu nemohli užít víc a vepředu ti dva mimozemšťané... Akorát u Raula je to, že úplně nejlepší byl kolem přelomu tisíciletí, tak otázka, kam ho řadit...

Reagovat
Lof

Torres. OK

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
mesyas

Reagovat
smazaný uživatel

Tak repre není nějáký měřítko kvality. A ani je to nemůže vyřadit z nějáké skupiny top hráčů. Kvalitu prostě měli a je jedno jestli vyhráli MS nebo ne. Někdo holt hraje v průměrné repre. Jako Salah nebo CR7. A úspěchy v těchto repre jsou méně pravděpodobné. A někdo v top repre. Jako např. Messi. A zde jsou úspěchy naopak velmi pravděpodobné. Podle reprezentací se to nedá porovnávat.

Reagovat
technecium

Reagovat
icka

Messi nic nevyhral na mezinarodni scene. Dle tebe neni legenda svetovyho fotbalu podle tve logiky?

Reagovat
technecium

Nauč se číst, troubo, říkám Zlatej Míč, nebo úspěchy s repre

Reagovat
icka

Trouba si sam pokud mas tenhle nazor. Najednou slovickaris a pridavas i Zlaty Mic

Reagovat
technecium

Tak si to vlákno přečti od začátku

Reagovat
Svatej

Takhle hloupej nikdo byt nemuze..

Reagovat
pantondavo

Jirko, no tak

Reagovat
smazaný uživatel

Kaka > Iniesta

Reagovat
smazaný uživatel

ne no

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pantondavo

Neasi

Reagovat
dextroza_m

Iniesta kaka

Reagovat
smazaný uživatel

jednoznačně

Reagovat
TrueCommunist

Reagovat
Rarášek

Reagovat
smazaný uživatel

vám už fakt jebe

Reagovat
SpartaOvenka

Reagovat
Mrvinho

Reagovat
Irek

Barcu fakt rád nemám, ale Iniestovi respect !!!

Reagovat
technecium

Xavi > Iniesta > Zidane > Figo > Gerrard > Lampard > Scholes

Reagovat
smazaný uživatel

Zidane o level výše než ostatní zmiňovaní

Reagovat
smazaný uživatel

Ten ma len 15 trofeji.

Reagovat
smazaný uživatel

No a co.

Reagovat
Anacron

To je argument zas Pelé jich má kolik? 3 MS a dál co? A stejně je považován za nejlepšího hráče vůbec.

Reagovat
technecium

Pelé je nejlepší, protože ho nikdy nikdo neviděl pořádně hrát a všechno o jeho výkonech je ve stylu jeden indiánský náčelník povídal, že v jejich vesnici dal v roce 1963 7 gólů...

Reagovat
Anacron

Jo s tím já rozhodně souhlasím .Akorát říkám, že počet trofejí určitě nerozhoduje o tom kterej hráč byl lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

to že ho nikdy neviděla hrát děcka jako ty, neznamená že nikdo jiný také ne fakt by mě zajímalo čím to je, že ať jakýkoliv fanoušek Barcelony napíše cokoliv, tak je to pokaždé naprostá sračka.

Reagovat
sylarko

ako fakt si myslis, ze v sucasnej dobe by pele dal tych 1000+ golov ci kolko ich dal? pochybujem a to hral v brazilskej sranda lige

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
technecium

Ten nekontrolovatelný psychopat může být rád, že jsem ho tam vůbec zaředil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Iniesta > Xavi

Reagovat
hornito

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Dayman

Reagovat
JM

Reagovat
pantondavo

Skoro

Reagovat
pingla

jak muzes dat na konec Scholesa? Ty jsi uplny idiot

Reagovat
icka

Scholes byl z tech anglicanu vzdy nejlepsi.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro mě byl vždy větší legendou a lepším hráčem Xavi. To byl jeden jediný svého druhu. Generál, který dokázal ovládnout hru týmu a dokázal opravdu určovat, jak se bude hrát. Navíc byl i větší osobností s jasně danými pevnými názory.

Andrés je obrovský sympaťák a velký hráč v klíčových zápasech. Ale na Xaviho v mých očích nikdy mí nebude.

Reagovat
technecium

nápodobně

Reagovat
pantondavo

Souhlas, Zidane jim prostě dal směr a kluci se ho dobře chytli

Reagovat
dextroza_m

Pane vy jste mi ale kus debila..

Reagovat
pantondavo

Když jsem byl naposledy v Andresově pokojíčku, na zdech byly plakáty, kde byl jen Zidane a Timberlake

Reagovat
RMCF

jen ty názory byly sice pevný, ale ta kvalita nedosahovala jeho fotbalové kvality

Reagovat
Juan Román Riquelme

Xavi vedel jak mit posekany travnik

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kokesh

Mam to stejne.

Reagovat
icka

Xavi byl vyborny hrac, ale ty jeho nazory nekdy

Reagovat
smazaný uživatel

To jejich rozhodování o zlatém míči stojí už delší dobu za viližprdel.

Reagovat
Fodbalysta

moje slova, taky tomu moc nerozumím

Reagovat
pantondavo

Jmenuj jeden rok od 2009, kdy to neměl získat Messi nebo CR, počkám.

Reagovat
smazaný uživatel

2010 už tu zaznívalo asi stokrát ale tak ještě jednou...

Reagovat
pantondavo

Kdo tam byl?

Reagovat
CHONG

Messi, Iniesta a Béďa Trávníček.

Reagovat
ADM

Neviem, ale podľa mňa čisto individuálnymi výkonmi Messi. A je to v prvom rade individuálna anketa.

Proste ten level čo začal vtedy predvádzať bol uplne niekde inde.. hlavne teda aj štatistiky čo k tomu pridával. Viem, že momentálne dávajú + 40 golov pravidelne Messi, Cavani, CR, Suarez, Lewa teraz Salah. Ale tento level individuálnych výkonov odštartovali práve CR s Messim v tých rokoch..

Reagovat
smazaný uživatel

2013 Ribery.

Reagovat
pantondavo

Nevim no, není to gólovej hráč, přijde mi, že se ta anketa změnila na takovou nadstavbu zlatý kopačky, kdo nemá víc gólů a trofej oproti CR/Messi, ten má smůlu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani omylem

Reagovat
smazaný uživatel

ten rok měl Ribery 5 trofejí, Messi 1 a Ronaldo 0. Gólů dal teda podstatně míň, ale asistencí a vytvořenejch šancí mnohem víc. A i ve statistikách dozadu s přehledem vyhrál. Ono obecně, kdyby obranný statistiky znamenaly tolik co góly, tak by těch adeptů muselo bejt mnohem víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

2014 - Neuer

Reagovat
pantondavo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
technecium

To spíš Kroos, kterej měl LM a MS

Reagovat
ADM

LM mal Real, ale Kroos tam ešte nebol...

Reagovat
technecium

Moje chyba, myslel jsem, že tam byl už o rok dřív...

Reagovat
sylarko

2010 iniesta

Reagovat
bobis21

oni o tom hlavně 2010 - 2015 nerozhodovali to FIFA z toho udělala frašku

Reagovat
smazaný uživatel

Pretože nestanovili jasné pravidlá. Je to pre najlepšieho hráča na svete, alebo pre najlepšieho hráča najúspešnejšieho (trofeje) týmu?

Reagovat
smazaný uživatel

Pro nejviditelnějšího hráče.

Reagovat
Fodbalysta

moc nerozumím tomu systému jak se vlastně uděloval/uděluje Zlatý míč.. je nezpochybnitelné, že Messi s Ronaldem jsou a byli dva nejlepší. v tom případě mi moc ale nejde do hlavy, proč se tedy přihlíží i k získaným trofejím hráčů (v tomhle případě by měl přece Iniesta získat Zlatý míč před Messim, když vyhrál ty dané roky vše co Messi plus ME potažmo MS).. ikdyž je pravdou, že Messi v těch letech předváděl neskutečný věci

Reagovat
technecium

A stejně tak měl vyhrát Ribéry na Ronaldem jako Iniesta nad Messim

Reagovat
Fodbalysta

přesně tak Ribéry měl ten rok jednoznačně, co se individuálních výkonů nejlepší

Reagovat
CHONG

Ribéry tam byl právě jen kvůli týmovým úspěchům jako zástupce Bayernu, v individuálních výkonech se na Ronalda ani Messiho nechytal

Reagovat
Fodbalysta

v tom případě to teda jen potvrzuje to, co sem psal.. proč se jeden rok uděluje cena na základě týmových trofejí a podruhé zase na základě individuálních výkonů ? když je to individuální trofej...

Reagovat
Anacron

No možná protože individuální výkony těch dvou převyšují týmové úspěchy třeba toho Riberyho. A když ti dva jsou v ten rok plus mínus výkonem podobně tak to rozhodují trofeje no.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Nebelung

Henry nad Cannavarem

Reagovat
r.mrazik

kašpaři...

Reagovat
Switchback

Iniesta > Zidane

Reagovat
pantondavo

Dočkal › Zidane

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
janinho

mozno Enzo

Reagovat
pantondavo

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt nie.

Reagovat
icka

Reagovat
pantondavo

Jak na tom něco může změnit MS v Rusku? Jakože by mu dali letos zlatej míč? Co to je za vyjádření

Reagovat
technecium

Ano přesně tak

Reagovat
pantondavo

A za co proboha? Za gól proti Seville?

Reagovat
technecium

Když bude vyhlášenej nejlepším hráčem MS a Španělsko vyhraje, tak proč ne

Reagovat
pantondavo

Achjo

Reagovat
ADM

10 rokov dozadu možno, dnes medzi Salahom, CR, Messim a Neymarom, ak bude po zranení opäť vo forme, bez šance.

Reagovat
technecium

A co když předvede hypergalaktické výkony jako Pelé?

Reagovat
ADM

Ale to musí ešte odsúhlasiť vall...

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Až už jde prodávat čůčo do Číny

Reagovat
smazaný uživatel

Tady se jasne ukazuje, co pomijivost oblibenosti a slavy. Clovek, ktery tolik let rozdaval radost, pomohl Barcelone k tolika trofejim, byl pasovany na geniálního, a pak se rozhodne, ze odejde, a vsichni zapomenou, a zacnou ho hanit. Jeden den jste mistri, a druhy den vas lidi div ze nepovlivou. Proste tohle prostredi je hodne povrchni. Ale deje se to všude.

Reagovat
smazaný uživatel

* ne co, ale jaka je pomijivost oblibenosti a slavy

Reagovat
pantondavo

Kdo zapomíná a haní? Nepřehnal si to trochu s tou dávkou filozofie?

Reagovat
smazaný uživatel

Ctu to na serverech.

Reagovat
smazaný uživatel

Pomijivost zde ukazuje ale jinde a to jak lidi zde plivaji na Zidana

Jinak na Iniesta zatim zpivaji oda radosti

Andres muze GB vyhrat stale, pokud vyhraje se Spanelskem MS.

Ta sance tam je, ale musel by zase rozhodovat golem ve finale asi

Reagovat
Filipow

Nedali mu to před 8 lety, kdy rozhodl finále MS, byl vůdčí postavou Barcelony a Španělska a měli by mu to dát letos, pokud by rozhodl MS, když už není vůdčí postavou Barcy ani Španělska?

Blbost. Andrés má letos nulové šance.

Reagovat
smazaný uživatel

Nech mi aspon i to 0,000001% sance pro Andrese pls

Reagovat
pantondavo

Jestli to daj Iniestovi, i kdyby dal hattrick ve finále, tak to bude jen ze soucitu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jaky soucitu? Tvl on i v tech letech jeden z nejlepsi na hriste v Barcelonu a to tam ma Messi, stejne i tak proste zari a podava skvely vykony. Ano neda to cely zapas kdyz se hraje stredu-nedele, stejene je nejlepsi. V repre je uplne nejlepsi Spanel na hriste.

Ja mluvim o "mozne sance!!!!!", ze Andres by mohl jeste vyhrat GB, pokud vsichni ti velci hraci selzou v LM a MS. To neni az tak realne, treba vyhraje LM Bayern a Spanele daji titul MS atpod.

Reagovat
pantondavo

Jak jsem psal někde výš, mám pocit, že ta cena je prostě za nejgólovějšího hráče + trofeje, když to dostane Iniesta, bude to překvapení, nic víc, nic míň, ale to už má větší šanci ten Salah.

Reagovat
smazaný uživatel

V dnesni meritko goly a trofeje, urcite ano. Za dob pred Cr7 a Messi urcite ne. To by Nedved nemel GB a ani Canavaro. Prekvapeni by to urcite je, kdyz Andres to dostane, ale znamenalo by to posun v premysleni fotbalu. Neni to jenom goly a trofeje prece...

Reagovat
pantondavo

Souhlasim, ale nedokážu posoudit jeho aktuální sezonu, moc ho nesleduju, viděl jsem jen teď ten pěknej gól proti Seville v poháru.

Reagovat
smazaný uživatel

To je ono. Hodne lidi koukaji na sestrihy a unikaji jim prave ty prinosy tech stredovy hraci. Drive tech sestrihy byli na vedlejsi koleje a lidi radi pozorovali hry ze vsech spektrech. Ted najdou na Youtube maji sestrih 5-11minut, to je temer nic nerikajici. Praveze v dnesni dobe by meli dostavat vic info, ale presne opak je pravdou.

Ja treba davam zapas a playtime jednotlive hrace. Neni to na skodu. Kvuli brazilsky hracu, mam sirsi zaber, ale obcas nestiham zase nic podrobne. Zrovna Iniesta letos nehraje vubec spatne, akorat fyzicky odchazi. Ale stejne i tak vzdy TOP3 hrac nehriste, neni caste aby nebyl.

Skoda ze proste lidi uz nelibuji nad stredopolarem, ktery si to dava kralovskym zpusobem a urcuje tempo a prubeh hru

Reagovat
pantondavo

A tak mě baví třeba Isco, Modrič a Kroos, protože selduju Real, ale nemám pocit, že tihle hráči můžou někdy dosáhnout na zlatej míč, protože dneska je to porstě o tom WOW, on dal hattrick ve finále LM, dejte mu zlatej míč.

Reagovat
smazaný uživatel

Ked to mohol zo sucitu dostat portugalsky delfin, urcite by mi to nevadilo u najlepsieho zaloznika historie.

Reagovat
pantondavo

Tolik vtipů v jedný větě, nechceš se dát na standup?

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle shodit sam sebe vlastni vtipem. Jsi zabavny a roztomily

Reagovat
Filipow

Achjo, doufám, že zůstane.

Ještě rok, kdyby zůstal v Barceloně, na lavičce, hodil by se určitě.

Nějak právě Legendu nechci vidět jinde než v Barceloně, můj nejoblíbenější hráč vůbec.

Reagovat
smazaný uživatel

Iniesta a Xavi, ti dva udělali Messiho.

Reagovat
pantondavo

Ve sprše?

Reagovat
ADM

To krásne ukazuje Pepkov Bayern a City, kde má zástupy top top záložníkov a hráčov, ale v klúčových chvílach mu chýba Messi...

Reagovat
RMCF

Reagovat
Jordi Alba

Reagovat
technecium

Reagovat
Mercury

Reagovat
JM

Takže vlastně trenér na hovno

Reagovat
pantondavo

Reagovat
ADM

Myslím, že je na tom lepšie než by bol Zidane bez Ronalda

Reagovat
JM

To je diskutabilní. To se teprve uvidí

Reagovat
smazaný uživatel

nechci Messiho shazovat, myslel jsem to tak, že ti dva mu umožnili herně vyzrát a i díky jim je Messi tam kde je.

Reagovat
smazaný uživatel

nemám slov...

Reagovat
smazaný uživatel

tipujem, ze nieco podobne vyhlasili pred stvrtstorocim aj o Laudrupovi

Reagovat
Alf14

tolik skvělejch hráčů taky nemají zlatý míč, to by se mohli omlouvat uplně všem a samozřejmě že je Iniesta skvělej hráč ale nejde srovnávat s Messim s Ronaldem to jsou neskutečný mašiny na který se dlouhý léta nikdo nechytal možná až teď Salah.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele