Ghanský záložník Mensah odchází z Ostravy do Norska

20.01.2016 20:28 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Komentáře (189 / 0 nových)
ACSMan
20.01.2016 20:29
#
Doufám že u nás nevydrží žádný uprchlík jako mensah
Marv
20.01.2016 20:35
#
bobis21
21.01.2016 16:25
#
on je uprchlík? on nekdy zadal o ochranu??
ACSMan
21.01.2016 18:47
#
Tyhle typy nepoužívají ochranu proto tam mají tolik nemocí
smazaný uživatel
20.01.2016 20:34
#
To ho sebrali rodičům, ne?
smazaný uživatel
20.01.2016 20:39
#
Tvl, chudák Azevedo se v tom domku u Bazalů bude v noci bát...
smazaný uživatel
20.01.2016 20:44
#
Ten snad taky půjde.. i když nevím kam, protože Azevedo na to narozdíl od Ghaňanů absolutně nemá.
smazaný uživatel
21.01.2016 09:42
#
Taky je pro mě zklamáním, ale ten gól v Olomouci byl skvělý
Blasphemer
20.01.2016 20:39
#
A v diskuzi pěkně shrnutá zásadní témata, která pálí každého slušného Čecha. Ještě tu teda chybí, že v Prostřeno! vaří muslimka, co nejí vepřové.
vteco
20.01.2016 20:43
#
A jak se jí všichni podřizují, idioti.
Blasphemer
20.01.2016 20:48
#
To je hnus, no. Taky nesnáším lidi, co vycházejí druhým vstříc, když je o to někdo slušně požádá. Měli jí polejt pivem a do análu narvat jitrnici.
Kang & Kodos
20.01.2016 20:50
#
A fakt neměla nic za pasem, když je prosila?
Blasphemer
20.01.2016 20:51
#
Pouze plechovku energetického nápoje značky Semtex.
Kang & Kodos
20.01.2016 20:52
#
Exploze chuti
smazaný uživatel
20.01.2016 20:57
#
zatřepej a máš bombu
didosh
20.01.2016 20:59
#
Hyrax
21.01.2016 12:26
#
Posledni Kovboj
20.01.2016 21:03
#
Aldeano
20.01.2016 21:11
#
db18
20.01.2016 21:34
#
smazaný uživatel
20.01.2016 21:36
#
3M
20.01.2016 22:36
#
smazaný uživatel
20.01.2016 23:15
#
soukup
21.01.2016 00:43
#
Bayernista18
21.01.2016 08:01
#
clovek1
21.01.2016 08:42
#
Mia Khalifa?
smazaný uživatel
21.01.2016 09:59
#
REPLIKATOR
21.01.2016 09:25
#
smazaný uživatel
21.01.2016 10:20
#
ZB 07
21.01.2016 11:39
#
Kowe
21.01.2016 13:29
#
smazaný uživatel
21.05.2016 11:41
#
db18
21.01.2016 18:42
#
A teď mu ta kráva ještě vnutí svojí kuchyň, když jeho manželka nechce, aby se jí někdo odpálil v bytě.
Kang & Kodos
20.01.2016 20:45
#
Fakt?
Blasphemer
20.01.2016 20:50
#
Jo. Teď tam byla dobrá scénka, když přišla domů ožralá manželka jednoho ze soutěžících a vyhodila všechny včetně štábu.
Aldeano
20.01.2016 21:12
#
Ono asi spíše než o vaření je to sociální drama co?
Blasphemer
20.01.2016 21:16
#
Přesně.
smazaný uživatel
20.01.2016 20:57
#
Tak podle mě bychom se měli učit tolerovat i ostatní kulturu,vyznání,než na co jsme zvyklí. Když je někdo muslim/muslimka,tak to ještě neznamená,že má u sebe bombu. Navíc ta muslimka vypadá celkem fajn,co se týče povahy. Celkově je to v ČR/SR moc hysterie okolo Islámu. Drtivá většina muslimů se vůči IS vymezuje. Vždyť i za Kurdy,co jsou proti IS,bojují muslimové.
smazaný uživatel
20.01.2016 20:58
#
jak víš, co dělá většina muslimů, ty jsi se všemi mluvil?
smazaný uživatel
20.01.2016 21:01
#
Tak logicky každý,kdo má alespoň trichu rozumu,nemůže podporovat tyhle bezmozky. Ano, s určitými lidmi,muslimi,jsem si psal a vůči IS se vymezují. Vždyť i v Koránu je psáno, že se mají ostatní vyznání tolerovat,ne je zabíjet. IS jsou šílenci.
smazaný uživatel
20.01.2016 21:02
#
Já jen, že pokud se o velké mase lidí napíše něco špatného, tak je to generalizace, která je špatná, hloupá, nepřípustná...ale pokud o stejné mase napíšeš něco dobrého, tak je to prostě ok a nikdo se nad tím nepozastaví...to logicky vůbec nedává smysl, buď o všech něco víš nebo ne, pokud něco předpokládáš tak je to nesmysl, ať už předpokládáš cokoliv
smazaný uživatel
20.01.2016 21:07
#
Tak třeba v TV,médiích je šílenství okolo Islámu, pak máš třeba Okamuru,ÚSvit. Netvrdím,že je Islám fajn,jelikož ho neuznávám,ale lidi s odlišným vyznáním (pokud nejsou křesťané,ateisté) mají stejné právo na život. Já hned četl názory typu "ty couro" atd... že by dali naschvál alkohol,vepřové na stůl... Je třeba mít svůj názor a ne ten,co vytváří média,které ovlivňují spousty lidí... Pal máš třeba křížové výpravy... taky nebyl každý křesťan automaticky špatný.
smazaný uživatel
20.01.2016 21:10
#
tohle už je něco jiného...tamto byla čistě metodologická poznámka :)
3M
20.01.2016 22:39
#
Mají právo na islám ale ve své zemi, ne v Evropě
frankiefcb
21.01.2016 10:46
#
co to je za hovadinu, jsme přece sekulární země ne?
Mustang™
20.01.2016 21:49
#
My bychom se měli učit tolerovat ostatní náboženství? A proč oni si nezůstanou tam, kde jsou? a když teda tak strašně chtějí někam jinam, protože celej islám stojí za obrovskou p**u, tak proč oni netolerují naše náboženství, naše tradice, naše zvyky, náš stát (ať už je podle někoho dobrej nebo špatnej????

taedy tyhle humanisty mám nejradši...chtěl bych tě vidět, až tvou rodinu nějakej islamista napadne...to je budeš pořád tolerovat?!
Posledni Kovboj
20.01.2016 22:30
#
a kolik sis jich vzal domu?
Mustang™
21.01.2016 09:51
#
já si domů rozhodně žádný brát nebudu...jen ať si zůstanou tam kde jsou a když chtějí utéct za lepším, tak ať se přizpůsobí naší krajině nebo ať aspoň nedělají bordel tady
frankiefcb
21.01.2016 10:54
#
mohu se zeptat kolik muslimů se zatím nepřizpůsobilo české kultuře. Popřípadě o jaké kultuře mluvíme, to budeme nutit ženy nenosit šátky, nebo je nutit aby žrali nezdravé vepřové a chlemtali alkohol?
Mustang™
21.01.2016 16:06
#
nemluvím jenom o české kultuře.....a sakra, proč my se musíme podrobovat jim? oni sem přišly, tak ať si ty šátky nosej doma a nenutí to ostatním

a když to chceš vztahovat na prostřeno, tak nechápu proč se do takových soutěží hlásí, když pak jsou nuceni vařit omezeně....je to stejný, jako když se tam přihlásí vegetarián
smazaný uživatel
20.01.2016 22:43
#
Tak pokud se nemýlím, tak v Česku je demokracie, takže svoboda vyznání,projevů atd. Tak pokud někdo vyznává Islám,je to čistě jeho rozhodnutí, jeho životní volba. My v Česku nejsme s Islámem seznámení,pro nás je to vzdálená kultura. Ovšem neznamená to,že když je někdo toho vyznání,že je automaticky špatný člověk či dokonce vrah. Vrahu a špatných lidí je na světě hodně a nejen vyznavači Islámu patří mezi ty,co páchají zrudnosti.
Já humanista nejsem, jsem dokonce pokřtěn... ale člověk má pravo na svobodnou volbu, co vude vyznávat.
Oni by se sem do Evropy v tak velkém množství necpali,kdyby je pořád nebraly určitě státy a dokonce je sem i veřejně pozvaly.
Mustang™
21.01.2016 09:55
#
Ano, v tomhle máš pravdu. Když je člověk špatnej, tak je jedno, jestli je Islámista, křesťan nebo ateista. Ale islámisti vyznávají jenom islám a neuznávají nikoho, kdo má jiné náboženství...ostatní jsou pro ně verbeš...kdyby nevraždili nevinný lidi, neničili si tisíce let starý památky a prostě se chovali lidsky jak vůči sobě, tak vůči ostatním nebo ženám, tak je třeba začnu respektovat. Ale oni si dotáhnou do Evropy, hloupá Merkelová jim dá pomale víc peněz než vlastním Němcům a pak tady máš samej útok za útokem
Blasphemer
21.01.2016 09:57
#
Psát o někom, že je hloupý, a pak napsat "verbeš".
Mustang™
21.01.2016 12:51
#
co se ti na tom nezdá? pro islámisty jsou ostatní, kteří nevyznávají islám verbeš a podřadní lidé....to mi přijde hloupé...já je budu respektovat, až oni se naučí rspektovat ostatní a přestanou útočit na nevinný lidi

a psal sem hloupá merkelová, ta si je sem dotáhla, tak ať si je nastrká domů do sklepa
Blasphemer
21.01.2016 12:53
#
Hloupé mi přijde, že neumíš česky. A nedojde ti to, ani když tě na to upozorním. Měl by ses přizpůsobit naší gramatice nebo vypadnout. Analfabety v ČR nechceme.
Mustang™
21.01.2016 16:07
#
sorry ale nepíšu tady diplomku a ano přiznávám, nejsem neomylnej...důležitej je smysl příspěvku, gramatika je až potom..omlouvám se ti, že jsem psal s gramatickými chybami
smazaný uživatel
21.01.2016 16:12
#
smazaný uživatel
21.01.2016 13:29
#
Tak jde o to, zda je ten muslim radikální či ne. V Česku je taky okolo 0,1% muslimů a o žádné bombě jsem neslyšel. Když si vezmeš třeba Rusko,tam je jich zas okolo 13%, ale žádný problém tam s němi nemají. Mezi slavnými třeba Janet Jackson, Soop Dogg,Akon atd... každý muslim není automaticky bezmozek. I když je fakt,že Evropa nemá povinnost přijmout všechny. Raději bych byl,kdyby odcházeli do "svých" arabských zemích, typu Emirátů atd.
smazaný uživatel
21.01.2016 16:04
#
v Rusku nemají v muslimáky žádné problémy? Na které planetě žiješ? Asi na sluníčku ne? Turecký prezident řekl, že žádný umírněný islám neexistuje - a já tomu trotlovi věřím, stejně jako, že demokracie je jen vlak, který je doveze do cíle......sluníčka by se měla probudit z toho svého multikulti snu...
smazaný uživatel
21.01.2016 20:10
#
Nevím o žádným případu,že by se stalo v Rusku něco srovnatelného s případem,typu Paříže. A to je jen Moskvě více muslimů,než v celé VB. po rozpadu SSSR se to tam cellem rozložilo a lidi začali hledat životní náplň. Jen říkám,že je demagogie si myslet, že Islám = vraždy, zločiny. Islám je náboženství jako každé jiné, akorát v některých věcech více kontroverzní než křesťanství. Ať má každý náboženství jaké chce,jde čistě o charakter člověka... Neříkám,že je příjmení uprchlíků správné, ale to je na politicích,slušný člověk to neovlivní....
smazaný uživatel
21.01.2016 20:25
#
Tak to je už trochu historie... vzhledem k tomu počtu muslimů v Rusku je tohle minimální vliv..
smazaný uživatel
21.01.2016 20:29
#
to, že ty o žádném případu nevíš, nic neznamená, v Moskvě je to s muslimy daleko tvrdší, než v Paříži, tam se vraždí za bílého dne, jsou tam ohromné demonstrace, dost násilné proti agresívním slimákům, jasně, ty o tom nic nevíš, tak to neexistuje, jsi jako pštros....Islám není náboženství, jako každé jiné, Islám je největší kult smrti na světě a charakter člověka s tím nesouvisí, je to podobná sračka jako nacismus nebo komunismus, jistě namítneš, že existovali i slušní náckové a komouši, jen holt tolerovali plynové komory anebo politcké vraždy, a se slimákama je to podobné.....
smazaný uživatel
21.01.2016 20:49
#
ty máš o tom Rusku celkově dost pomatené povědomí, viz tvé přesvědčení, že rusákům patřil Krym prakticky "odvždycky", pak tvé velké překvapení, že jsou tam nasraní tepre od konce 18. století bylo nelíčené....
smazaný uživatel
21.01.2016 21:25
#
Běžně každý muslim zabíjí. Dle tvé logiky by v tom případě byla bomba i v tom bytě v prostřenu. To,že je člověk uctívájící Islám automaticky špína,je naprostá blbost. Tímhle se řídí hodně lidí,protože o skutečným Islámu nevědí nic. ISIS,Taliban hsou pouze bezmozci,co se za ty muslimy jen vydávají, tzv.zneužívají náboženství. Na světě je x miliard muslimům...kdyby se sjednitili,tak by to následek mělo...ale takhle je to jen pár bezmozků.
Já nikde netvrdil,že Krym patřil odjakživa Rusům,jen to,že mají ma něj z určitého pohledu větší nárok,než Ukrajinci. Ale to bych už neřešil,když jsme dospěli k názoru,že by se měl vrátit Řekům.
smazaný uživatel
21.01.2016 21:53
#
každý komouš a nácek také nepáchal zvěrstvo, ale možná se shodneme, že jejich ideologie je zvrácená, stejně tak jako je islám. Stejně tak jako žádný nácek , či komouš veřejně nevystoupil proti sračkám své ideologie, tak to tak také nedělají ani ti tvoji "hodní" muslimové. Islám má krvavé hranice, zkus si o tom něco přečíst. Ten tvůj skutečný Islám je co? Ví to někdo? Rád bych se o něm něco dozvěděl. Kde ten skutečný islám existuje? Ve tvé hlavě, a kde ještě? Islám bez své nenávisti a práva šaria je jistě pěkná fikce všech sluníček, bohužel zatím nikde a nikdy neexistoval....
smazaný uživatel
21.01.2016 23:07
#
Třeba v koránu není nic o zabíjení bezvěrců psáno. IS prakticky svými činy porušují korán a ne každý muslim s jejími činy souhlasí. Vem si třeba Ribéryho..muslim a ještě neodpalil bombu v šatně Bayernu.... Nevyvracuji ti názor,že je radikální Islám,zneužitý zlo.... ale vzniku např. IS hodně pomohlo USA, která pravidelně rozbíjí fungující státy (Lybie,Sýrie...).
smazaný uživatel
21.01.2016 23:39
#
a četl jsi Korán? Více než 50% jeho textu se týká jinověrců.......spíše než tobě budu raději věřit odborníkovi na islám - tureckému prezidentovi, který říká, že žádný umírněný islám neexistuje a že demokracie je jen vlak, který nás (tzn. slimáky) doveze do cíle....
smazaný uživatel
21.01.2016 23:50
#
To je hezké,co říká. Hlavně,že od IS kupuje ropu a vraždí kurdy,největšího nepřítele.
taws
21.01.2016 22:54
#
těch případu v Rusku je teda opravdu hodně, jen se o nich u nás moc nemluví. A nejen že byly srovnatelný a mnohdy mnohem horší. Třeba takový září 1999 v Rusku, Volgograd, Beslan a mnoho dalších. Jako že je to náboženství jako každý jiný jsem si dřív myslel taky. Během posledních pár let jsem poznal několik muslimů na erasmu a docela mi to změnilo názor.
smazaný uživatel
21.01.2016 23:17
#
já teda poznal taky pár muslimů a nemůžu si pomoct, ale ani jeden z nich nebyl vůči okolí tak tolerantní, jako jsem u ostatních Evropanů zvyklý...
taws
20.01.2016 22:15
#
a neměli by se podřídit muslimové nám, když chtějí žít v naší kultuře? jestli se něchtějí přizpůsobit a odpustit od jejich ideálů zvrácené víry, tak fajn ale ať zůstanou Evropě tak daleko jak to jen jde..
db18
20.01.2016 23:49
#
Jako, že když k nám přijdou, tak musí začít jíst vepřové?
Kang & Kodos
21.01.2016 00:01
#
Ale jsou lidi, co tak opravdu přemýšli. Jestli nám nezakážou vepřový a pivo. Mě by třeba daleko víc zajímalo, jakej se budou chovat ke gayům a lesbám, když je na Blízkym východě ve většině zemí homosexualita minimálně nelegální. Ale na to si pořád nezvykla spousta Čechů, tak si třeba budou aspoň v něčem rozumět
Blasphemer
21.01.2016 00:14
#
A nebo pejsky v tramvaji. Ale máš pravdu. Nebo mě baví, když se ohání ženskými právy. A přitom si tu většina chlapů nad čtyřicet myslí, že ženská patří k plotně a radši by dali v práci výpověď, kdyby jim měla náhodou ženská šéfovat v práci.
Další perličkou je argumentace znásilňováním, a pak se člověk v průzkumech dozvídá, že více než polovina Čechů si myslí, že si za to ženská může sama.
Nakonec ty kulturní rozdíly budou asi hlavně v tom vepřovým a pivu.
db18
21.01.2016 00:16
#
Tak přece ta ženská na řetězu u plotny nebude v burce...
Blasphemer
21.01.2016 00:21
#
Když pak přijdeš nacamranej domů a zmlátíš jí, tak alespoň ta svině nebude chvíli chodit kvůli modřinám ven. To by v burce klidně mohla.
Aldeano
21.01.2016 00:49
#
frankiefcb
21.01.2016 10:48
#
taws
21.01.2016 10:55
#
smazaný uživatel
21.01.2016 16:00
#
zajeď si někam za naše západní hranice, ať vidíš, kam ta tolerance muslimáků vede.... tolerovat můžeš jen to, co není nebezpečné a islám je pro naši kulturu nebezpečný, protože ji chce zničit, má to ve své v DNA, ne náhodou je v té kupě sraček s názvem Korán asi 50% veršů o tom, jak zacházet s jinověrci a asi jen 2,5% milosrdenství.....
smazaný uživatel
20.01.2016 20:57
#
Ten pořad je naprosto fascinující, jak je tam vždycky někdo, kdo něco standardního nejí/nepije/nedělá a kolem toho se to pak celý týden točí
Kang & Kodos
20.01.2016 21:00
#
Pravidelnej divák?
smazaný uživatel
20.01.2016 21:01
#
naštěstí ne, jen na to občas narazím někde na internetu, jak se z toho pak dělá aféra...to je něco jako výměna manželek, to je další trhák
Kang & Kodos
20.01.2016 21:08
#
Do měsíce očekávám výměnu manželek s muslimskou rodinou Ale jestli se tam fakt pozastavujou nad něčim tak obyčejnym, jako že někdo třeba nejí maso, nebo nepije alkohol, a točí se to kolem celýho dílu, tak se nedivim tomu pozdvižení nad tim, že tam teď jsou muslimové
Blasphemer
20.01.2016 21:11
#
Muslim už tam jednou byl, ale to ještě půlka národa nebyla odborníky na Korán a na mapě neuměli ukázat Blízký východ. Takže kolem toho nebylo takový pozdvižení.
smazaný uživatel
20.01.2016 21:12
#
nevím no, zdá se mi že mistr ironizování zrovna nejsi, bez urážky :)
Blasphemer
20.01.2016 21:19
#
Je to velice chabá výmluva, ale sám teď vlastně nevím, jak moc jsem chtěl být ironický.
smazaný uživatel
21.01.2016 16:05
#
ty hlavně nevíš, čí jsi....
Blasphemer
21.01.2016 16:36
#
ťuťuťu koblížku
smazaný uživatel
21.01.2016 17:21
#
navíc se nezmůžeš? Máš jistě navíc, ty naše místní sluníčko
Blasphemer
21.01.2016 17:26
#
Místní sluníčko teď nemá na místního blbečka čas.
smazaný uživatel
21.01.2016 17:27
#
tak zase zítra ráno
smazaný uživatel
21.01.2016 17:34
#
ses nám, sluníčko, nějak zradikalizovalo........musíš být přece hodné na všechny lidi, nejen na ty, kteří nás chtějí zničit, ale i na ty, kteří ti ty tvé fantasmagorie platí ze sých daní
smazaný uživatel
20.01.2016 21:11
#
v tom díle s muslimkou šlo o to, že ona nechtěla, aby alkohol pil ani nikdo jiný u toho stolu...teda tohle bylo u ní doma, tak když ho nepodávala tak ho nepodávala, to je její věc...ale pokud bude protestovat, když ho bude někdo jiný někomu jinému podávat u něj doma, kde ona je jen na návštěvě, tak to bude už dost divné
smazaný uživatel
20.01.2016 21:14
#
Tak ona jim to navrhla a oni souhlasili...takže to byla prakticky jejich volba,zda pít budou či ne.
Kang & Kodos
20.01.2016 21:21
#
Tolik článků o tom, to se všichni posrali?
smazaný uživatel
20.01.2016 21:22
#
Netuším,proč to tolik řeší. "Senzací je u nás málo...."
Blasphemer
20.01.2016 22:25
#
db18
20.01.2016 23:50
#
smazaný uživatel
21.01.2016 16:06
#
typická salámová metoda založená na naší dobrotě a jejich netoleranci
Blasphemer
20.01.2016 21:01
#
Cikán Jirka.
smazaný uživatel
20.01.2016 21:03
#
Blasphemer
20.01.2016 21:06
#
Nebo ta paní, jak si tam vybalila kuřecího Golfa a místo bageta říkala baketa. Odkaz se mi teď na mobilu hledat nechce.
smazaný uživatel
20.01.2016 21:08
#
je toho plný youtube no, prostě sranda
Aldeano
20.01.2016 21:14
#
smazaný uživatel
21.01.2016 01:14
#
db18
21.01.2016 10:04
#
Uwe háže buly
20.01.2016 20:45
#
Eštěže tak, ale mohl jít do nějakýho lepšího týmu, takovej Rosenborg.
smazaný uživatel
20.01.2016 20:55
#
Parada, cim min bubaku v CR tim lepe..
Radin
20.01.2016 21:02
#
Ale Ukrajinci tu nejsou taky moc populární, zvlášť mafie..
smazaný uživatel
20.01.2016 21:03
#
ale za kasou v Albertu je to v jejich podání synfonie
Radin
20.01.2016 21:12
#
Já to nemyslel jako urážku, ale myslím si, že kdyby se kdokoliv zeptal třeba Pražáků, jestli se bojí víc Ukrajinců, nebo romů, asi by se báli víc mafie..
smazaný uživatel
20.01.2016 21:14
#
jenže kdo si vybaví při slovu mafie zrovna ukrajince? já se teda v tom odvětví nepohybuju, ale ze zpráv se mi vybaví makedonci a albánci...a ukrajinky za kasou a ukrajinci jako zedníci..ale nevím no, nejsem na to expert
Kang & Kodos
20.01.2016 21:22
#
Mě se vybaví hlavně Tom, Paulie, Sam a don Salieri. Nasrat na albánce.
smazaný uživatel
20.01.2016 21:24
#
typická Praha
Aldeano
20.01.2016 21:29
#
smazaný uživatel
20.01.2016 21:31
#
Ralph a Vincenzo
raduinho
20.01.2016 21:57
#
3M
20.01.2016 22:44
#
smazaný uživatel
20.01.2016 22:47
#
smazaný uživatel
21.01.2016 07:30
#
smazaný uživatel
21.01.2016 10:33
#
smazaný uživatel
21.01.2016 01:25
#
ukrajinska mafie u nas prakticky neexistuje leda nekolik sefiku kery tady falsujou doklady a vybiraj vstupny do cr pro svy krajany vymenou za dohozeni jobu a byty 3+1 po 7 10 ukrajincich. ukrajinci sou vcelku slusny a v nekerejch pripadech i dost zaostaly na to aby tady rozjizdeli nocni podniky casina herny bordely. znam dobryho typka co na synkaci vlasni bazar a jede bomby ale to je spis vyjimka. kdyz uz je nekdo z ukrajincu ambiciozni a dobrej v oboru tak stejne vecinou dela pod bossama z ruska. ale je dobre ze tu rusove sou protoze jinak by se tady ta spina z armenie albanie gruzie atd. roztahovala neuveritelne. takle jim dava nekdo mantinely a my co bydlime v centru prahy muzem bydlet v centru prahy...
salami
20.01.2016 22:31
#
synfonie
smazaný uživatel
20.01.2016 22:39
#
tak sinfonie no
smazaný uživatel
21.01.2016 01:15
#
symfonie...
smazaný uživatel
21.01.2016 12:35
#
don't you say
smazaný uživatel
21.01.2016 14:20
#
smazaný uživatel
20.01.2016 21:46
#
Nevim, zebricky popularity me vubec nezajimaji.
soukup
20.01.2016 21:18
#
jasný, zrovna fotbalisti jsou fakt přítěž no...
Blasphemer
20.01.2016 21:20
#
They took our jobs.
pepinho2
20.01.2016 21:27
#
Southpark
Blasphemer
20.01.2016 21:29
#
Tenhle díl je jeden z nejlepších, když nebudu počítat ty úplný kultovky z prvních sérií.
Kang & Kodos
20.01.2016 21:33
#
6.2. je nějaka celoevropská demonstrace. Myslíš, že všichni utvoří mrdací hromadu?
pepinho2
20.01.2016 21:41
#
Blasphemer
20.01.2016 22:08
#
Gay for Europe
smazaný uživatel
20.01.2016 23:20
#
Kang & Kodos
20.01.2016 21:29
#
Kvůli Costovi je buď Holek, nebo Brabec na lávce.
db18
20.01.2016 21:39
#
Ne, za to může ten zasraný sluníčkář na vaší lavičce.
Kang & Kodos
20.01.2016 21:42
#
Zdenda vypadá jako typickej příznivec HateFree.
smazaný uživatel
20.01.2016 21:37
#
oli9
20.01.2016 20:58
#
goodbay
20.01.2016 21:47
#
Za kolik šel nevíte?
Spalovač šancí
20.01.2016 21:51
#
Za 5 balonů a sadu rozlišováků
hraju_nahej
20.01.2016 23:00
#
za 5 minut 12
smazaný uživatel
20.01.2016 22:59
#
Táhni!!!!
Krony
20.01.2016 23:22
#
Pěšec z e2 na e4. Teď ty.
smazaný uživatel
20.01.2016 23:24
#
Hmm pokládám krále.
Krony
20.01.2016 23:27
#
Chytrý tah
smazaný uživatel
20.01.2016 23:37
#
vyloženě vítězná taktika
smazaný uživatel
20.01.2016 23:38
#
Není důležité zvítězit,ale zůčastnit se! Coubertin
Posledni Kovboj
21.01.2016 00:26
#
Neni dulezite zvitezit, ale nasrat slunickare! Konvicka
Kang & Kodos
21.01.2016 00:29
#
Lepší, než drátem do oka
Aleš Brichta
smazaný uživatel
21.01.2016 01:28
#
toto se libi firme na vyrobu duhovych kulicek.
smazaný uživatel
21.01.2016 09:52
#
Hyrax
21.01.2016 12:32
#
Han střelil první
23.01.2016 12:17
#
smazaný uživatel
21.01.2016 08:50
#
Člověk se těší, že si tolik lidí chce popovídat o tom , jaký měl Mensah vliv na hru Baníku jestli je škoda že odchází. A co se dozví? Že je v prostřeno muslimka, kdo je populárnější, jestli ukrajinci nebo bubáci a nakonec se dokonce i podívá na šachovou partii.
Puskas
21.01.2016 08:57
#
Naplním Tvé potřeby a napíšu, že ho je škoda, byl dost platný.
smazaný uživatel
21.01.2016 09:04
#
Taky si myslím. Samozřejmě jsem pro mladé odchovance, ale zrovna Mensaha a Narha bych tu klidně nechal. Byl jsem i celkem rád, když tady došli, bylo to pro Baník poměrně netradiční oživení a musím říct, že ti dva se Baldovi vážně povedli..
Puskas
21.01.2016 09:13
#
Jo, tehdy jsme si tu notovali, že konečně někdo přivádí dobré plejery
smazaný uživatel
21.01.2016 10:18
#
Konečně normální příspěvek...
frankiefcb
21.01.2016 10:52
#
za jiných okolností bych je bral, momentálně ne. Neměli už motivaci a šlo vidět, že už nechtějí hrát.
smazaný uživatel
21.01.2016 09:23
#
smazaný uživatel
21.01.2016 10:14
#
Podle mého je škoda, že odchází. Měl na to být jasně nejsilnější článek v středové řadě. Navíc kdo ví, jestli skutečně nehrál kvůli zranění nebo v tom bylo něco jiného, toho informačního šumu tam bylo až moc.

Btw. stejně mi přijde, že je teď ta komunikace taky docela zastřená, prostě nemají prachy, ale zabalí do toho, že chtějí sázet na odchovance, protože ti zahraniční na to stejně vlastně neměli, a na to docela skalní slyší.
iamek
21.01.2016 10:16
#
A proto cernosi meli platy kolem 20 tisic ...
smazaný uživatel
21.01.2016 10:33
#
Ale tak předpokládám, že úplně zadarmo ven nešli. :)
iamek
21.01.2016 10:55
#
Banik neuvidi ani korunu.
smazaný uživatel
21.01.2016 11:20
#
To mi příjde jako pěkná blbost, podle toho co jsem slyšel..
Puskas
21.01.2016 09:34
#
Polepší si, ten klub byl třetí od konce...
smazaný uživatel
21.01.2016 11:21
#
Hlavně Mensah i Narh hráli vždy nejlépe, když bylo teplo.. No nevím jestli si vybral správnou zemi..
Puskas
21.01.2016 11:23
#
No, i v tom Norsku teď začíná být pořádné horko
Blasphemer
21.01.2016 11:31
#
V zimě tam bude dost možná větší teplo než v Ostravě.
smazaný uživatel
21.01.2016 12:37
#
Vážně?
Blasphemer
21.01.2016 12:45
#
https://weather-and-climate.com/average-monthly-Rainfall-Temperature-Sunshine,haugesund,Norway

https://weather-and-climate.com/average-monthly-min-max-Temperature,Ostrava,Czech-Republic

Je to na jihu Norska a přímo u oceánu. Oceánické klima má mírné dlouhé zimy a krátké studené léto. U nás máme zase tužší a kratší zimu, ale za to teplejší a delší léto.
Pokud mu vadí vyloženě mráz a nemusí mít v létě čtyřicet stupňů, tak si vybral dobře.
smazaný uživatel
21.01.2016 12:47
#
Tak myslím že ty 40tky mu nevadí. Ale z hlediska mrazu je to vážně lepší.. To bych nečekal, díky za info..
patas92
21.01.2016 14:24
#
Tvl, já tam byl v červenci. Byl jsem kousek od Trondheimu, tudíž nijak zvlášť na severu a myslel jsem, že chcípnu, jaká mi tam byla kosa
Blasphemer
21.01.2016 14:57
#
Tak Trondheim je už o něco severněji než Haugesund. Já do Norska chtěl teď v létě, ale organizačně mi to asi nakonec nevyjde.
frankiefcb
21.01.2016 16:14
#
smazaný uživatel
21.01.2016 16:22
#
Mourinhova skola
Puskas
21.01.2016 17:35
#
veikko
21.01.2016 18:21
#
Mimochodem, ten želví klobouček fakt žeru, je super.
Kang & Kodos
21.01.2016 18:42
#
Trendsetter. Ale mně se víc líbí tahle. http://media.sport.cz/images/top_foto1/0116001708830499/XJf5T2RcgBroz9bFr9o2Dg/54afe45420f3b74161ce0000-189122.jpg?20150109153324 Vypadá, jako by v ní pronášel míče
smazaný uživatel
21.01.2016 18:33
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.