Hargreavesova zranění nekončí a Ferguson má obavy

06.12.2010, 18:02
Aktuality
Zranění, zranění a zase zranění. Stručná charakteristika posledních dvou let fotbalového života Owena Hargreavese. Záložník Manchesteru United se sice v listopadu po vleklých problémech s koleny vrátil na trávník, jenže se okamžitě zranil a manažer United Sir Alex Ferguson má vážné obavy.

Vleklé problémy, které Hargreaves s koleny má, nejsou ničím novým. Když na přelomu října a listopadu Ferguson odhalil, že je anglický záložník po dvouleté pauze blízko návratu, zavládlo v táboře Rudých Ďáblů nadšení. To však netrvalo příliš dlouho. Přesně šest minut duelu s Wolverhamptonem Hargreaves vydržel. Pak s bolestivou grimasou opustil držíce se za stehno scénu.

Hargreavesovi na konci sezóny skončí na Old Trafford smlouva a jeho budoucnost je mlhavá. "Všichni jsme znepokojeni. Nehrál přes dva roky a musíme teď myslet hodně optimisticky, abychom věřili, že se vše vrátí do starých kolejí," přiznal Ferguson. "Snažíme se mu pomoci, už to je velká výzva."

Dlouholetý lodivod Manchesteru United zdůraznil, že jeho nasazení do duelu s Wolves bylo správným tahem. "Byl na to připraven, v tréninku si vedl skvěle. Kvůli tomu, že jsem ho nasadil, rozhodně nemám výčitky svědomí, ačkoliv trénoval jen devět dní.

"Byli jsme si jisti, že to zvládne, jenže to svalové zranění zase všechno pokazilo. Navíc je to komplikovanější trhlinka, takže si léčba opět vyžádá nějaký čas,"
sdělil Ferguson s tím, že jeho svěřenec odcestoval do Mnichova, aby se podrobil další léčbě.

Již nějakou dobu se samozřejmě spekuluje, zda by neměl Hargreaves s fotbalem definitivně skončit, protože zdraví už mu nejspíše nikdy nebude sloužit jako dřív. Sám hráč se k situaci nevyjádřil, ale Ferguson má jasno: "Musí bojovat, není jiná možnost."

Autor: Ondřej Holzman / teamtalk.com

Komentáře (294)

Přidat komentář
mithro

dufam ze mu tato viac menej posledna sanca vyjde

Reagovat
smazaný uživatel

bayern moze byt rad ze si vtedy owen vytrucoval prestup tym ze odmietal trenovat

Reagovat
Chazy

Reagovat
Usty

neodmítl trénovat, protože byl zraněnej?

Reagovat
Chazy

Kdepak, byl to jeden z nejtrapnějším způsobem vybrečenejch přestupů

Reagovat
smazaný uživatel

pro Angličana to muselo být dost hrozný hrát v Německu....

Reagovat
Chazy

Speciálně když se narodil v Kanadě a v Anglii nežil, viď.

Reagovat
smazaný uživatel

To je úplně jedno...Kanaďani jsou na tom vlastenecky úplně stejně jako Angličani.

Reagovat
Chazy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Prodlouží?

Reagovat
Kaze

Velmi pochybuju. Sám ví, že má vleklé problémy a navíc se bliží třicítka. Velká škoda, nejde jen o to, že jsme prodělali kolem 30 M, ale navíc je to brit, parádní standardky (u nás to nějak zázračně nekope od Ronalda už nikdo) a sympaťák

Reagovat
smazaný uživatel

dokonca az 34m , ak tu nepisu hlupost: http://www.osporte.sk/?id_cat=40&news=81763

Reagovat
smazaný uživatel

Mohl by. Na svém postu může ještě pět, šest let hrát. Jestli se dá někdy dohromady. Ale pochybuju, že by dostal jinou smlouvu než tu, ve které je jeho plat odvozený od odehraných minut.

Reagovat
mithro

myslim si zeby nato ale pristupil, vyzera ako rozumny clovek

Reagovat
smazaný uživatel

Tak proč ne. Když mu bude United platit léčebné výlohy, tak to pro něho nebude žádná zátěž. A úplně bez peněz být nemůže, tuším, že existuje minimální plat, který musí v PL brát každý.

Reagovat
Chazy

On by ale měl uvažovat tak, že potřebuje do konce života fungovat jako člověk a ne se tím fotbalem zmrzačit. Fakt by to měl okamžitě zabalit jako Deisler.

Reagovat
Swarley

bohužel máš asi pravdu...

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže Deisler neskončil kvůli svalovým, nebo jiným zraněním, ale kvůli depresím a špatnému fyzickému stavu. Ale ať tak ,či tak měl by dostat poslední šanci a pak se uvidí, stejně má za rohem třicítku a Ferguson mu delší jak roční smlouvu nedá, takže se uvidí...Ale držim mu palce.

Reagovat
Yanek

Je mi ho líto...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
niflheim

Jen ať se dá dokupy a nekončí. Zkusit se to musí.

Reagovat
smazaný uživatel

skusal to x krat .... zial vzdy to skoncilo zle .... podla mna by mal skoncit .... je to skvely hrac, ale jemu tie zranenia nedaju nikdy pokoj ...

Reagovat
smazaný uživatel

Paradox je, že až do nějakých 24, nebo 25 neměl prakticky žádné velké zranění a v mládeži v Bayernu dokonce odehrál jako jeden z mála skoro vše.

Reagovat
Chazy

To jo, vždyt v tom není žádný riziko, jen ať chodí furt na operace

Reagovat
niflheim

A tak takhle jsem to zas nemyslel. Měl by zkusit se dát ještě aspoň naposled dokupy a nespěchat. Jestli se však zase zraní u prvního zápasu dlouhodobě, tak ukončit. Ale dát tomu ještě aspoň jednu šanci. Starý není a byla by ho škoda, protože je to skvělý hráč.

Reagovat
Kaká10

slabý odvar rosy jinak preju brzke uzdraveni a konecne ho chci videt hrat !

Reagovat
Steve Stifler

Obávám se, že tady už neni jiný řešení

Reagovat
Usty

Měl by skončit.

Reagovat
Chazy

Jono, měl skončit už dáávno.

Reagovat
kiwwi

picovina...ak by mal skoncit tak by skoncil

Reagovat
smazaný uživatel

Beyern si asi mne ruce,v ty dobe mohli mit za ty prachy i treba Bastina...(manchester myslim)

Reagovat
smazaný uživatel

Najvacsi sympatak + najlepsi hrac terajsej zostavy. Celkovo druhy najsympatickejsi a druhy najlepsi hrac historie ManU po Ruudovi. Ruud je legenda. Ostatni hraci terajsieho kadra strasne nesympaticki simulanti, spekulanti, predrazene primadony, bez techniky, rozumu, vasne, srdca. Najlepsie keby skrachovali, Ruuda nemali nikdy predat, predali ho => sklamali ma. Fandil som im iba a len kvoli nemu, jaj ja by som toho SAFa vytahal za ucho.

Reagovat
afc

Reagovat
Kaká10

ty si vazne mimo

Reagovat
Chazy

Problém je, že Saha byl v tý době prostě daleko lepší jak Ruud, Ruud furt fňukal a nehrál dobře. Za celej půl rok se dokázal jen postavit ke dvěma penaltám a z toho jednu podělal.

Reagovat
smazaný uživatel

Já sem myslel že odešel kvůli tomu, že to byl podle Fergusona sobec co nehrál pro tým. Doteďka mě mrzí že je pryč.

Reagovat
Chazy

Odešel proto, že chtěl hrát a nehrál, nejvíc ho nasralo, že nehrál finále CC proti Wiganu, na kterým se podílel asi tak 0 odehranýma minutama v kolech předtím, zbytek sezony se mu prostě nepoved a vypadalo to, že mu hvězda vyhasla, navíc asi SAF až moc věřil v to, že se Saha udrží zdravej, což se bohužel nestalo. Ale mezi ním a Ruudem už to prostě nefungovalo, navíc se Ruudovi strašně nedařilo.

Reagovat
smazaný uživatel

No, mě se tehdy zdálo, že hrál docela dobře. Jo, trápil se, ale góly pořád dával. Teďka sem se díval a měl průměr skoro půl góla na zápas.

Reagovat
Chazy

Měl dobrou první polovinu sezony

Reagovat
smazaný uživatel

To vím, ale vem si teďka Rooneyho, trápí se, ale kdyby nebylo toho extempóre se smlouvou, tak by nikoho v United ani nenapadlo ho poslat někde pryč. Ruud měl dostat čas na to, aby se dal dohromady. Aji když si pamatuju, jak si celý tým tak nějak vydechl když odešel, tak bych ho bral zpátky - kdyby byl o pět let mladší.

Reagovat
Chazy

Tehdy byl SAF ještě trošku jinej člověk, teď je to už jen takovej hodnej děda, co všechno odpouští

Reagovat
Swarley

Reagovat
smazaný uživatel

Mě se zdá, že teďka sice není takový tvrďák, ale zase je umanutější a odmítá ustupovat v čemkoliv. Předtím prostě držel linii ze které neslevil a v ostatních věcech ustupoval, dneska se drží každého svého názoru.

Reagovat
Tomanatura

To mě dost sere.

Reagovat
smazaný uživatel

Vsak si to uvedomuje, ze zmenil pristup, sem ti to posilal

Reagovat
Chazy

Snad od toho zápasu, kdy dal Bentley hattrick MU a Ruud dal dva góly, tak pořádně nezahrál. A třeba Saha měl super zápas s WBA, navíc si rozuměl s Rooneym. Ruud asi nejvíc podělal zápas se Sunderlandem, tam nad ním SAF zlomil hůl.

Reagovat
afc

Rudko robil v kabine problemy,ze nehraval,tak Ferguson to vyriesil po svojom a vlastne MU ten odchod paradoxne pomohol a vyhrali 3krat v rade ligu a sa mi zda,ze aj Ronaldo s nim mal konflikt.

Reagovat
Chazy

Rozhodně odchod Ruuda MU pomohl.

Reagovat
smazaný uživatel

Louis Saha = neuveritelny zahadzovac sanci, bez pozicnej hry, strely, dava goly iba hlavou po rohovom kope. Ruud mal krizu ale ktory futbalista ju nemal.

Reagovat
Chazy

Saha byl v MU možná nejlepší zakončovatel celý PL.

Reagovat
Usty

ty máš výhodu, že můžeš říct úplně cokoli a vždycky to bude bráno jako seriózní názor

Reagovat
Chazy

A co na tom není pravda prosímtě?

Reagovat
Usty

hm, asi to vyznělo jinak než jsem chtěl.. nebyla to narážka na komentář, pouze konstatování

Reagovat
smazaný uživatel

di spinkat má pravdu

Reagovat
fantomas

Reagovat
Chazy

Možná jsem fakt přehnal to nejlepší Ale prostě patřil mezi top, jen je těžký to vyjádřit statisticky, když mezi dvěma vcelku odehranýma zápasama je skoro vždycky měsíční prodleva, a to od úplnýho začátku angažmá. Nikdy se nemoh pořádně sehrát s týmem... ale i u EFC je vidět, že když má šanci, tak dokáže zakončit neuvěřitelně přesně ze všech pozic.

Reagovat
Chazy

Jo já napsal "možná nejlepší", tak to je pak v pořádku.

Reagovat
fantomas

Předně pochybuju, že ti zrovna někdo jako Usty něco takovýho rozumně vyvrátí, a mimo to sem opravdu neviděl mnoho útočníků, jestli vůbec nějakýho, kdo by se pyšnil tak širokou škálou zakončení. Je radost pohledět, odkud on dokázal a stále dokáže skórovat, pravá levá, bum bum, neuvěřitelná lehkost.

Reagovat
smazaný uživatel

Drogba

Reagovat
Chazy

Ty a tvoje znalosti jedinýho týmu planety, to je vždycky přínos diskuzi.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemám pravdu?

Reagovat
smazaný uživatel

NE

Reagovat
Chazy

Saha je určitě lepší zakončovatel, Drogba je zas daleko lepší fotbalista a průbojnější hráč, takže má těch příležitosti o hodně víc

Reagovat
smazaný uživatel

nebavíme se o tom, kdo je lepší zakončovatel, ale kdo má pestřejší škálu zakončení

Reagovat
Chazy

Jo, tak to pak jo. Takže.. Saha

Reagovat
smazaný uživatel

Kecy v kleci

Reagovat
Chazy

Fájn

Reagovat
fantomas

Saha ji má určitě pestřejší, to spíš Drogba je zase efektivnější (minimálně v poslední době). Ale tak pestrou paletou stoprocentně nedisponuje. Už jen proto, že je to vždy především bijec, nekompromisní střelec, kdežto Saha může bejt jak nekompromisní, tak obdivuhodně technickej.

Reagovat
Usty

Řekl bych, že Drogba je technicky na velice vysoký úrovni a nad některejma jeho gólama zůstává rozum stát..

Reagovat
fantomas

Neni to v žádnym případě takovej elegán, jakym umí bejt Saha. Kopací techniku má samozřejmě excelentní, ale o tu mi ani tak nešlo.

Reagovat
Usty

neodpustím si

http://www.youtube.com/watch?v=xYOOAqULJGU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=sU7d0Aq7YO8

těžko tohle se Sahou trumfneš.. a to nejde o jeho přímáky

Reagovat
Chazy

Reagovat
Usty

Reagovat
fantomas

Si pusť jednu celou kompilaci jeho všech gólů za United, panebože. Jeden dloubáček. Se koukni třeba na tenhle gól, kde Saha prokázal daleko větší cit pro balon, pro koncovku, než předtim Drogba.

http://www.youtube.com/watch?v=vGRpFVvAIu4&feature=related

Reagovat
kiwwi

ten je excelentny, hned mi padol do oka

Reagovat
Chazy

Nedal si v tom zápase taky vlastňák?

Reagovat
fantomas

Nemám takovou paměť jako ty, to přece víš. Zbytečná otázka.

Reagovat
Chazy

No tak hledej, já si dělám večeři a nemůžu youtubovat

Reagovat
fantomas

Já taky.

Reagovat
Chazy

No to pak ovšem dobrou chuť :))

Reagovat
fantomas

Tobě též!

Reagovat
Chazy

Hm, Carvalho. A nebyla to hlavička z rohu a Sahovou nadzvednutí pod břevno těsně před Sarem?

Reagovat
Usty

jistě že ano

Reagovat
Chazy

= vlastňák, Sar by to měl.

Reagovat
smazaný uživatel

definuješ vlastňák podle sebe?

Reagovat
Chazy

No proč ne

Reagovat
Usty

tak ty si na oplátku pusť kompilaci Drogbových gólů například.. žádný "bum bum zavřený voči" to opravdu není..

Reagovat
fantomas

Což sem ani netvrdil, že ano.

Reagovat
Usty

říkals bijec, nekompromisní střelec..

Reagovat
fantomas

No a? S "excelentní kopací technikou"...je to silovější typ útočníka, to je zkrátka nepopiratelné, Saha má pro balon pořád větší cit. Drogba má zase lepší výběr místa, je silnější a má prudší střelu.

Reagovat
smazaný uživatel

Bavíme se pořád o tom, kdo má větší škálu zakončení?

Reagovat
fantomas

No teď momentálně nebavíme. Protože o tom se ani nemá cenu dohadovat, je zřejmý, že to rozpětí je větší u Sahy.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne

Reagovat
fantomas

Pustil sis už tu kompilaci?

Reagovat
smazaný uživatel

Že váhaš A ty Drogbovu?

Reagovat
fantomas

Náká existuje?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Reagovat
Usty

Reagovat
smazaný uživatel

Dívej, to, co předvede Saha, předvede i Drogba, ten navíc dokáže skórovat i z trestňáků a z dalekonosných střel. Jako bonus ti přidá neuvěřitelný gól patičkou...

Reagovat
Chazy

Já mám velmi silnou pochybnost, že jsi vůbec někdy Sahu viděl hrát, to je problém. A docela velkej.

Reagovat
fantomas

Děláš jako by snad Saha nikdy neproměnil přímák (taky je kope nadmíru slušně) a nedal gól z dálky (to je úplnej výsměch)...fakt si tu kompilaci asi neviděl.

Reagovat
Chazy

Sahu neviděl!

Reagovat
smazaný uživatel

blabla

Reagovat
Chazy

Musíš chápat, že je to důležitá věc

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy jsem ho tak dát gól neviděl, to, že ho nesleduju každý zápas ještě neznamená, že nevím, jak hraje

Reagovat
Chazy

Když sleduješ PL od 2003 a předpokládám, že jsi nějakou dobu sledoval hlavně CFC, tak těžko můžeš soudit hráče, kterej měl nejlepší roky 2002-2004. To byl nezastavitelnej prostě. Góly z dálky pro něj fakt nejsou nic složitýho.

Reagovat
smazaný uživatel

tak mi ten gól ukaž, když to pro něj nebylo nic složitého

Reagovat
fantomas

Youtube funguje od roku 2005, neni tam taková koncentrace videí z let předtím a už vůbec ne o klubu jako Fulham. Takže to asi bohužel nepůjde.

Reagovat
Chazy

Reagovat
Chazy

Omg, nejsou tam ani Landzaatovi góly z dálky a on dal nejmíň tři z 30 metrů.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Chazy

Přesně ten jsem tam už dřív viděl, ale hledal jsem jiný :(( youtube je slabý. Teda PL je slabá. Člověk se k videím ze zápasů nedostane, musí to nahrávat z magazínů atp. Třeba se Sahovy góly jednou budou ukazovat jako krásný góly z minulosti. Jako Le Tissierovi. Jinak nevím.

Reagovat
smazaný uživatel

na rojadirektě by neměl být problém něco takového sehnat...

Reagovat
Chazy

Dal v PL už 100 gólů. A já se vsadím, že jich nenajdeš ani 40.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechtějí se mi stahovat všechny zápasy Hlavně protože teď díky bakuli nemám čas...

Reagovat
Chazy

Ono je to dobře. Umíš si představit, jak bysme pak řešili, čí subjektivní názor je lepší?

Reagovat
smazaný uživatel

Nemuseli bychom nic řešit, já jsem Arbiter

Reagovat
fantomas

Tak jestli je potom tenhle dalekonosnej...

Reagovat
vodka

ale jeho nejlepší zakončení bylo stejně tou levačkou proti Blackburnu... letěl centr zprava a on to to drbnul levou šajtlí, nebo nártem do levé šibenice...

Reagovat
fantomas

Já mám nejradši to proti Chelsea a tu ránu z rohu vápna (tvý první video).

Reagovat
Chazy

Hlavně v době, kdy dával gól za gólem ve Fulhamu. To by mu moh Drogba, co se zakončování týče, fakt hodně závidět.

Reagovat
fantomas

Nejlepší byla dvojka Saha-Sava no, u toho sem se svýho času dost nasmál. Ještě to křestní jméno.

Reagovat
Chazy

Facundo Sava no tak toho jsem zapomněl

Reagovat
fantomas

A já si zase myslel, že tam hrál i dýl (víc zápasů než nákých 25)...

Reagovat
smazaný uživatel

Máš na myslí takové střely někde z půlky poloviny hřiště? Odkaz, nic takového jsem nenašel

Reagovat
Chazy

Koukni, když nevíš, nevíš. Že to není na youtube nic nedokazuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mi řekni, kdy takový gól dál, rád se poučím

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.youtube.com/watch?v=ogQFEjQx8SY&feature=related něco jako to, co předvedl Drogba cca v 1:25

Reagovat
Chazy

Tak podobnej gól dal dokonce i v Evertonu po nahrávce Neilla

Reagovat
Usty

Zola.. The best blue of Blues nebo The best of Blues?

Reagovat
Usty

jako nadpis pro článek..

Reagovat
Chazy

To já chápu. Ale nesouhlasím s tím nadpisem

Reagovat
Usty

to mi ale nepomůže

Reagovat
Chazy

Další návrhy?

Reagovat
Usty

Gianfranco Zola

Reagovat
smazaný uživatel

na c-fc.cz?

Reagovat
Usty

jo

Reagovat
smazaný uživatel

v tom prvním je moc slov

Reagovat
Chazy

Reagovat
Usty

já nemám jiný návrhy,...

Reagovat
Usty

jdu se najíst, máš tu možnost být součástí webu chelsea-fc.cz a vymyslet nadpis pro článek.. jinak si vymyslím něco svýho no..

Reagovat
fantomas

http://www.youtube.com/watch?v=HB8cPAhiTtM

Saha dokonce umí i dalekonosnou hlavičku, heč!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Usty

já pouze reaguju na tvůj původní komentář, vyznělo to tak..

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.youtube.com/watch?v=klUf2y4pXfU

Ale aji tak sem ho neměl rád.

Reagovat
Usty

Reagovat
fantomas

Ty vole, ty seš fakt neskutečnej. Dokázat popřít mý i chazyho tvrzení, aniž bys vlastně pořádně oponoval, to dokážeš snad jen ty (nebo marty).

Reagovat
Usty

já chazyho tvrzení nepopírám

Reagovat
fantomas

Tak ses mu vysmál no. Máš zbytečně moc volnýho času nebo proč se zdržuješ takovýma zbytečnostma, jako byla třeba tahle reakce?

Reagovat
Usty

nikomu jsem se nevysmál říkám, že i kdyby řekl nesmysl, málokdo by si troufl mu oponovat.. to je to tak těžký pochopit proboha?

Reagovat
Chazy

To bych měl vyzkoušet

Reagovat
Usty

Reagovat
fantomas

Takže mi chceš říct, že si tim na NIC nenarážel?

Reagovat
Usty

narážel jsem tím na fakt, že Chazy, i kdyby řekl třeba, "Mourinho je špatnej manažer", palec dolů mu dá jenom Mourinho..

Reagovat
Chazy

Stejně bych ho nakonec přesvědčil, že mám pravdu

Reagovat
Usty

Reagovat
Usty

a nikdo jiný si to nedovolí

Reagovat
fantomas

Vážně?

Reagovat
fantomas

Ale proč zrovna u týhle příležitosti? A stejně je to celý blbost. Rád mu dám palec dolu, když si ho zaslouží.

Reagovat
Usty

protože zrovna Saha už tak hrozně dlouho nezářil, že spousta lidí při přečtení toho komentáře jenom zakroutila hlavou.. ale protože to napsal Chazy, tak se třeba koukla na videa nebo do wikipedie apod..

Reagovat
fantomas

Nemyslim si, že by to bylo tak dramatický. Valná většina z těch jakože neznalých se spíš nevyjádří a nechá to plavat.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tož já mám spíš pocit, že pravý demagog je tady ♥NANI-my hero♥, Ustymu se akorát nelíbí tvoje kritika.

Reagovat
fantomas

Moje kritika koho?

Reagovat
smazaný uživatel

Tvoje kritika Ustyho názoru, že Chazy může napsat cokoliv a zní to jako slovo Boží. A nebo minimálně jako něco, nad čím by ses měl zamyslet, prolistovat encyklopedii, wikipedii a youtube a teprve potom si opatrně dovolit nesouhlasit.

Reagovat
Usty

wonderful

Reagovat
Chazy

Přehnaný, vždyt se tu se mnou hádá kdekdo

Reagovat
fantomas

No tak jelikož sem tady na diskuzi spolu s chazym asi tak desetkrát dýl než Usty, myslim, že líp posoudim, jak moc božskej tu je. Neřikám, že ho tu plno lidí neuznává a nečte ho jako písmo svaté, i já sám si ho tu spolu s hrubasem cením ze všech nejvíc, ale je prostě hovadina, že mu nikdy nikdo neoponuje nebo tak něco. My dva sme se třeba pokousali už o tolika věcech (i když 7/10 problémů řešíme na icq), to samý on s hrubasem a nejen s nim...

Reagovat
smazaný uživatel

Tož takový názor můžeš mít ty, zřejmě založený na sebevědomí pramenícím z fotbalových znalostí. Já sebekriticky vím, že bych roznesl většinu lidí na fóru ve věcech filmu, politiky, historie, sci-fi a filosofie, ale ve fotbalu se vyznám dost málo. A Chazymu můžu dost těžko oponovat aji ohledně Man Utd, natož tak co se týče celé PL. A to aji kdybych měl pravdu a on ne.

Reagovat
Usty

Reagovat
fantomas

Omg, co sem pleteš sebevědomí? Může přece jít i o případy, kde jde čistě o subjektivní hledisko, které máme holt v mnoha věcech odlišný. A potom tu je plno lidí, co v takovém případě klidně vystoupí i proti Chazymu. A to, co si pak popsal v závěru, je možná odvislé taky od argumentačních technik a schopností Chazyho...

Reagovat
Usty

spíš jde o to, že můžeš mít sebevětší pravdu, ale netroufneš si ju nadhodit, protože ju Chazy smete ze stolu nebývalým způsobem

Reagovat
fantomas

No, ne vždycky. Nemůžu za to, že se ho tu většina lidí bojí nebo co...

Reagovat
Chazy

Toho sem si nikdy nevšim Usty se zas pomát do nějaký bláznivý teorie a teď ji dohání do extrému.

Reagovat
fantomas

Tak já taky ne, ale vycházel sem z toho, že je Usty mluvčí světa.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, občas může jít o subjektivní hledisko. Třeba při debatě na téma "Koho by měl Ferguson koupit do středu zálohy". Pravdu poznáš až tam někdo přijde. Ale většina lidí už vůbec neví jak nějaký Saha hrál. Já si pamatuju jak se trápil, že byl dlouho zraněný a že to byl podle mě nic moc technicky vybavený fotbalista. To že byl excelentní v zakončení je pravda kterou sem si musel připomenout, protože když se řekne "excelentní zakončovatel a Man Utd", tak si vždycky vybavím Ruuda. A tahle pravda už není o subjektivitě, ale o znalostech které prostě nemám. Jinak s Chazym se hádám taky, zrovna o víkendu sme se navzájem přesvědčovali o pravděpodobnosti že United vykouzlí z ničeho nového Solskjaera. V tom oponovat můžu.

Reagovat
fantomas

No tak vidíš...tak tu z něj laskavě nedělejte někoho nedotknutelnýho.

Reagovat
Chazy

Já můžu skromně říct, že když srovnám svoje fotbalový znalosti s těma ostatníma, tak jsou ještě docela pozadu a asi se to nezlepší, takže tě rád potkám v nějaký nefotbalový diskuzi

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

máš brutální smysl pro ironický humor na druhé zamyšlení.

Reagovat
kubys

Tohle je dost zábavný komentář

Reagovat
fantomas

Z jakýho důvodu?

Reagovat
kubys

My dva sme se třeba pokousali už o tolika věcech (i když 7/10 problémů řešíme na icq), to samý on s hrubasem a nejen s nim...

Internet fighting

Reagovat
Chazy

Ty se zas na internetu vtíráš, tak co

Reagovat
kubys

A na to jsi přišel kde?

Reagovat
Chazy

No přesně v tomhle vlákně.

Reagovat
kubys

Chtěl bych mít tvé dedukční schopnosti.

Reagovat
Chazy

Tak se zařaď do fronty a neruš

Reagovat
kubys

Jsi král.

Reagovat
Chazy

No to zcela určitě ne

Reagovat
kubys

Reagovat
fantomas

Šlo mi akorát o porovnání hádek na EF s těmi na icq, které nikdo nevidí...ty fightingu.

Reagovat
kubys

Jde mi vůbec o termín hádka - protože konflikt přes internet není pro mě konfliktem v pravém slova smyslu, proto jsem se tomu smál, jako no offense.

Reagovat
fantomas

Já taky o žádné hádce nebo snad konfliktu nepsal.

Reagovat
kubys

"pokousali jsme se"...no nerozvádějme to dále, je to zbytečné.

Reagovat
fantomas

No však "pokousat se" je snad taky nevhodnej termín? Jak tomu mám říkat? Ostřejší výměna názorů? Nebo jak si to jako představuješ?

Reagovat
kubys

Řeknu to jinak, já když řeknu, že se s někým rafnu, tak tam už občas padne pěst a určo bych toto nikdy neřekl o situaci na internetu, je to pouze subjektivní a jak říkám, nerozvádějme to dále.

Reagovat
fantomas

Tak já se nerad peru, řek bych, že to máš dost jinak než plno lidí okolo. Když řeknu, že sem se pohádal s přítelkyní (i naživo), přece to taky hned neznamená, že sem ji zmlátil do krve. Ale budiž, necháme toho.

Reagovat
kubys

Kurňa naposled se k tomu vyjádřím a pak končím - šlo mi o to pokousat se, trošku silné spojení v mém světě (ano, je to subjektivní), konec.

Reagovat
smazaný uživatel

já nejsem v žádném případě demagog

Reagovat
smazaný uživatel

hmm a preco ho potom pustili ? kvoli zraneniam ?

Reagovat
Chazy

No pochopitelně, on nevydržel zdravej ani zápas a půl. Ale on byl neskutečnej talent, po přestupu do MU měl vyhrávat Zlatý kopačky a všechno. A prostě to nešlo. To období, kdy Ruud odešel, bylo vlastně jediný, kdy byl Saha zdravej. Ale Saha před bránou, to byl prostě jistej gól a na spoustu způsobů.

Je to škoda, zabitej talent.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Mě nikdy k srdci nepřirostl. Z celého kádru sem ho měl snad nejmíň rád a vůbec sem jeho odchodu nelitoval. A pochybuju, že na něho někdo z fanoušků United nějak zvlášť vzpomíná, na rozdíl od van Nistelrooye.

Reagovat
Chazy

Tady určitě, protože většina zdejších fandů MU pamatuje tři roky zpátky

Reagovat
smazaný uživatel

No, to je fakt. Ale zase bych to nepřeceňoval, mám pocit, že ten kdo objevil PL v minulých třech letech buď fandí City a nebo Chelsea.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Chazy

On někdo fandí City?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mithro

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Tomanatura

Já to tak mám taky, Sahu jsem rád moc neměl, vyhazov Ruuda jsem nesl hodně těžce. Saha pak tuším ještě nedal důležitou penaltu, ale už nevím proti komu to bylo a to ve mě jen umocnilo pocit, že SAF udělal pi****nu.

Reagovat
fantomas

Pořád je v top 5 minimálně.

Reagovat
kiwwi

to neee

Reagovat
fantomas

No to určitě jo.

Reagovat
kiwwi

milujem tie vase vyhradene nazory, so 100% presvedcenim o svojej pravde...pises to ako keby to bola axioma a nema zmysel sa o tom vobec bavit pretoze to tak je...

Reagovat
smazaný uživatel

dyť děláš to samé, co jsi právě napsal

Reagovat
kiwwi

ked to mam podlozene faktami (neviem teraz presne na co narazas ale ak na Naniho gol proti Spurs tak o tom sa budem hadat s kymkolvek a nevyvrati mi to )...toto je cisto subjektivna zalezitost

Reagovat
Chazy

Reagovat
fantomas

No však nemá. Nebo se snad chceš pokusit jmenovat mi pět lepších zakončovatelů, než je Saha?

Reagovat
kiwwi

pozri, Saha je jeden z mojich najoblubenejsich utocnikov akych som videl za MU hrat a musim uznat ze taky talent co sa tyka zakoncovania mal malo kto...ale bavime sa o pritomnosti, uz to nie je ako kedysi, hlavne sa do toho zakoncenia uz nedostava ani zdaleka tolko ako v MU a rozhodne ked sa donho dostane tak nepremiena tak ako kedysi tj. lava prava hlava bum je to tam

Reagovat
fantomas

Hraje snad ještě míň než kdysi v MU, Everton je častěji v krizi, má pořád horší a labilnější spoluhráče, na hrotu hraje často sám...to sou furt klíčový faktory, který tohle všechno ovlivňují a do určité míry i zkreslují. Pořád mě i v poslední době několikrát dokázal přesvědčit, že to v noze má stále jako málokdo jiný.

Reagovat
vodka

právě sem ho už viděl zahodit šance, které by předtím suverénně proměnil... Já sem ho zeačátku rád neměl, ale pak sem si ho hodně oblíbil...

Měl skvělou dynamiku pohybu, pak skvělé zpracování, slušný hlavičkář, zakončení se nemusí ani zmiňovat... dokázal dát spoustu gólů i mimo vápna...

teď ale už ten pohyb tak dobrý nemá, ta dynamika je pryč... navíc mi přijde míň průrazný...

tejně ale nechápu, proč Moyes nehraje na dvojku útočníků Yakubu Saha...

Reagovat
fantomas

Jistěže je na ústupu, taky mu už je přes třicet ale. Nedalo se očekávat, že ta pohyblivost a vše kolem bude i po třicítce pořád stejné.

Reagovat
Chazy

No já očekával, že dávno v PL už nebude. Musí bejt těma operacema taky hrozně opotřebovanej

Reagovat
fantomas

Plus ta zranění no, samo sebou.

Reagovat
kiwwi

ved o to ide, uz malo co hrava, a aj ked hrava tak sa malo dostava do zakoncenia cize to uz nemozes tak posudzovat...

Reagovat
fantomas

Tak cit pro balon se těžko ztrácí. Jednou umíš lyžovat, nikdy to nezapomeneš. Jednou seš skvělej zakončovatel, budeš jim i po pěti letech. Tohle neni vlastnost jako rychlost, síla apod., tohle se prostě neztratí. Leda kdybys nehrál dva roky třeba, což pořád není jeho případ.

Reagovat
Kaká10

já jí mám od žáků diky zraneni

Reagovat
smazaný uživatel

Napicu..

Reagovat
mithro
Reagovat
smazaný uživatel

9.11.2010 12:09 - Hargreaves bude chybět pět týdnů

Owen Hargreaves nebude v dobrém vzpomínat na svůj návrat do sestavy Manchesteru United. Anglický záložník si v úvodu víkendového duelu s Wolverhamptonem poranil podkolenní šlachu a mimo hru bude dalších pět týdnů.

06.11.2010 17:07 - Hargreaves vydržel šest minut

Owen Hargreaves se překvapivě objevil v základní sestavě Manchesteru United v utkání poti Wolverhamptonu, jenže na hřišti dlouho nepobyl. Kvůli zranění ho už v šesté minutě musel nahradit Bebe. Hargreaves byl v základu United naposledy v září 2008, dlouhodobě má vážné problémy s koleny.

13.10.2010 19:33 - Hargreaves by mohl hrát proti WBA

Owen Hargreaves by se na trávníku mohl ukázat již v sobotním utkání Manchesteru United s West Bromwichem. Start dlouhodobě zraněného hráče připustil také známý lékař Richard Steadman, který měl bývalého záložníka Bayernu na starosti.

05.09.2010 11:57 - Hargreaves se nevešel na soupisku pro LM

Owen Hargreaves se nedostal na soupisku Manchesteru United pro podzimní část Ligy mistrů. 29letého záložníka dlouhé měsíce sužuje zánět šlach, vždyť za Rudé ďábly prakticky dva roky nehrál. Naději má alespoň v Premier League, kde ho Sir Alex Ferguson na soupisku napsal.

01.09.2010 20:44 - Hargreaves je na soupisce

Owen Hargreaves se dostal na 25člennou soupisku Manchesteru United pro Premier League. Manažer Alex Ferguson se nedávno nechal slyšet, že si není jistý, zda bude anglický reprezentant po problémech s koleny hrát, nakonec v jeho nasazení věří.

28.08.2010 19:39 - Ferguson neví, co s Hargreavesem

Sir Alex Ferguson řeší dilema, zda má na pětadvacetičlenný seznam pro podzimní část Premier League zařadit i věčně zraněného Owena Hargreavese. Kdo se na seznam nevejde, nebude moci na podzim nastoupit, další změny jsou možné až v lednu. "Mám teď jen jediný problém, a to zda mám vyhradit jedno místo pro Owena Hargreavese, když neustále bojuje se zraněním," řekl Ferguson.

17.07.2010 14:12 - Hargreaves zůstane v Americe

Owen Hargreaves přidělává před startem nové sezóny vrásky na čele Sira Alexe Ferguson. Věčný smolař si totiž obnovil zranění kolene a zatím se nedá odhadnout, kdy bude znovu připraven. "Obnovil si zranění kolene, což je pro nás velký problém. Zůstane v Americe, kde již podstoupil operaci a nevrátí se, dokud nebude připraven trénovat," řekl Ferguson.

25.03.2010 16:38 - Hargreaves se přiblížil návratu

Owen Hargreaves je znovu blíž návratu do ostrých zápasů. Manažer Manchesteru United Alex Ferguson dnes Hargreavese nepustil na trénink rezervy, kterou čeká zápas proti Burnley. Anglický záložník bude k dispozici prvnímu týmu.

20.03.2010 20:17 - Ferguson: Hargreaves by se měl soustředit na klub

Owen Hargreaves se ve čtvrtek po dlouhodobých problémech s koleny konečně vrátil na hřiště a pošilhává i po účasti na MS, manažer Manchesteru United Sir Alex Ferguson ho ale varuje, že přednost musí dostat myšlenky na klub. "Mluvit o mistrovství světa? Byl mimo rok a půl, to je dlouhá doba, spíše by se měl soustředit na klub," řekl Ferguson.

18.03.2010 21:21 - Hargreaves konečně nastoupil

Owen Hargreaves se dnes po hodně dlouhé pauze zaviněné problémy s koleny konečně vrátil na hřiště, záložník Manchesteru United nastoupil za rezervní tým proti Altrinchamu.

11.03.2010 15:33 - Hargreaves dnes hrát nebude

Owen Hargreaves si po problémech s koleny bude muset ještě počkat na návrat na hřiště. Záložník Manchesteru United měl dnes nastoupit za rezervní tým, nakonec se ovšem na hřišti neobjeví.

05.03.2010 12:55 - Hargreaves by měl ve čtvrtek hrát

Owen Hargreaves je po problémech s kolenem konečně připraven na návrat na hřiště, 29letý záložník Manchesteru United by měl ve čtvrtek nastoupit k zápasu za rezervní tým.

04.02.2010 10:43 - Hargreaves vypadl ze soupisky na LM

Owen Hargreaves se po sérii zranění kolene vrací do tréninku, s jeho návratem to ale tak dobře nevypadá. Manažer Manchesteru United Alex Ferguson se rozhodl Hargreavese vyškrtnout ze soupisky pro jarní část Ligy mistrů a nahradil ho Ritchiem De Laetem.

03.02.2010 11:54 - Hargreaves se pomalu vrací do akce

Velký den čeká Owena Hargreavese. Záložník Manchesteru United téměř rok a půl laboroval s několika zraněními kolene a nyní se vše chystá k jeho návratu. Podle svých slov by se chtěl Hargreaves vrátit ještě tento měsíc v zápase Ligy mistrů s AC Milán. Manažer Rudých Ďáblů Sir Alex Ferguson ujistil, že nebude s jeho nasazením spěchat.

15.12.2009 22:49 - Hargreaves by mohl na MS jet

Manažer anglické reprezentace Fabio Capello ujistil Owena Hargreavese, že má stále šanci jen na nadcházející světový šampionát. Záložník Manchesteru United je sice mimo hru kvůli zraněním už 15 měsíců, ale podle Alexe Fergusona je blízko návratu. A Capello prohlásil, že pokud bude podávat dobré výkony a bude na reprezentaci mít, může na mistrovství světa klidně jet.

25.09.2009 14:58 - Hargeaves vyhlíží návrat na trávník

Dlouhodobě zraněný Owen Hagreaves se po léčení v USA připravuje na návrat v péči lékařů United. Podle Alexe Fergusona by se jeho comebacku mohli fanoušci Red Devils dočkat během následujících čtyř týdnů. "Ještě asi čtyři týdny nám potrvá, než se dostane do tréninkového rytmu. Když je hráč tak dlouho zraněný, pomůže mu, že se může připravovat s ostatními spoluhráči," řekl Ferguson.

02.09.2009 19:43 - Hargreaves by měl hrát i LM

Owen Hargreaves má sice opustit rehabilitaci po operaci obou kolen až 23. září, jeden fakt už ho ale může těšit již nyní. Klub anglického záložníka Manchester United s ním počítá i pro Ligu mistrů a na soupisku pro tuto soutěž ho dnes zapsal.

17.07.2009 14:27 - Hargreaves by se mohl vrátit v září

Owen Hargreaves by se na fotbalové trávníky mohl vrátit v září. Uvedl to manažer Manchesteru United Alex Ferguson, podle něhož se rekonvalescence hráče po zranění kolene vyvíjí dobře.

02.04.2009 10:56 - Ferguson: Hargreaves se cítí dobře

Manažer Manchesteru United Alex Ferguson utěšil fanoušky týmu a Owena Hargeavese, který musel kvůli zranění na operaci. "Owenova operace dopadla výborně, hráč se cítí dobře," řekl Ferguson. Hargreaves má celou sezonu problémy s kolenem.

25.10.2008 15:12 - Hargreaves navštíví specialistu

Owen Hargreaves má stále problémy s kolenem a vedení Manchesteru United se rozhodlo jednat, anglického záložníka proto pošle na návštěvu ke specialistovi.

Reagovat
smazaný uživatel

potom co sem tohle přečet už jeho návratu nevěřim..škoda pro fotbal...

Reagovat
smazaný uživatel

Hargry je bojovník a dokud bude cítit, že šance je, tak neskončí a pevně věřím, že se z těhlech patálií dostane! Je to borec.

Reagovat
smazaný uživatel

je to pech,ale pro mě dobře! LIVERPOOL

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kaká10

??

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

pro tebe dobře? ....

Reagovat
smazaný uživatel

At už radši skončí , zdraví je přednější .

Reagovat
smazaný uživatel

přesně zdravý už ti nikdo nikdy nevrátí..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To je neuveritelný smolař

Reagovat
smazaný uživatel

Provází ho neuvěřitelná smůla , ale nejsem jsi jisty jestli Premier League ta správná liga kde by měl zkoušet se vrátit na trávník.

Reagovat
Chazy

To bys moh psát leda v případě, že by ty zranění měl po tvrdejch soubojích atp. Jemu hrozí vážný zranění i když si jde zakopat s dětma před barák, to je těžký.

Reagovat
smazaný uživatel

z vlastní zkušenosti vim, kolik toho musela hlavně jeho psychika vydržet...já oproti tomu nestojim za zmínku musí to bejt pro něj strašně těžký, ale to je asi zranění pro každýho fotbalistu.. u něj je to ale strašně dlouho.. Po tom, co jsem sám zažil mu strašně přeju aby aspoň tu jednu sezonu zahrál.... za to co vydržel by si to určitě zasloužil. Drž se Owene

Reagovat
smazaný uživatel

*musel

Reagovat
smazaný uživatel

ježiš

Reagovat
smazaný uživatel

kurva smažte to

Reagovat
FC Porto FC

Ten už se na trávník nevrátí....zlatej Rosickej

Reagovat
smazaný uživatel

zeby dalsi deisler ?

Reagovat
REPLIKATOR

To má za to že k nim lezl

Reagovat
smazaný uživatel

si to ale retoš

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Proč vůbec chodíš do diskusí?

Reagovat
smazaný uživatel

spamovat a otravovat

Reagovat
REPLIKATOR

Ty máš co říkat buzejante

Reagovat
smazaný uživatel

Někomu holt není shora přáno.

Reagovat
Tomanatura

Už to konečně ukonči, toto vůbec nemá smysl. Přece nechceš později kvůli debilnímu fotbalu mít potíže s chůzí atp... Součastí klubu bude furt, v personálu se vždycky místo najde.

K diskuzi - Mně se strašně líbí, jak chazy vždycky dojde, povykládá pár zážitků z minulosti, jak že to tehdy bylo a působí jako takový děda vševěda( ). Vždyť jsou to 4 roky zpět, toto by si mohl pamatovat každý

Reagovat
Chazy

Však ani ty sám si nevzpomeneš, proč odešel Keane, a to je pár let

Reagovat
Tomanatura

Vždyť jsem se hnedka opravil Ale, musí se ti uznat, že na detaily máš asi fakt hlavu, protože občas nechápu, jak si můžeš vzpomenout na kdejaký zápas, či událost...

Reagovat
Chazy

Ale třeba tady mi musíš uznat, že jsem o chytračení neusiloval, jen jsem chtěl ospravedlnit ten odchod Ruuda

Reagovat
Tomanatura

Jo, však já to vítám, aspoň se zdejší něčemu přiučí.

Reagovat
Chazy

No a já si tím většinou vzpomenu na věci, který by mi jinak už z paměti zmizely.

Reagovat
Pinturicchio

Já Tě měl za chytráka a strašného otravu dřív . Ale přijde mi, že ses hodně změnil a momentálně mi přijdeš jako jeden z nejpohodovějších lidí, min. po PL a vžycky "si Tě" rád přečtu.

Reagovat
smazaný uživatel

Chazy kdysi razil heslo, že v sekci PL by neměl být žádný spam a na spaméry byl hnusný, pak začal také spamovat a zpohodověl

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Chazy

No dřív jsem tu ved takovou válku se všema, postupně jsem si vytvořil kolem sebe diskuzní kroužek a najednou se tu o PL rád pobavím, to je pak snadný bejt nekonfliktnější :))

Reagovat
Pinturicchio

Tak to má být, žádné zbytečné nervy.

Reagovat
smazaný uživatel

chudák, je mi ho líto

Reagovat
Pinturicchio

Nemá cenu to lámat přes koleno, aby ho ta zranění ovlivnila ještě i v civilním životě. Někdo není na vrcholový fotbal stavěný. Každopádně je mi ho moc líto.

Reagovat
smazaný uživatel

jediný hráč z Man U ktorého som si kupoval vo fife

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to už je dôvod plakať!

Reagovat
smazaný uživatel

Proč tu nikdy není podobný článek o Woodym?

Reagovat
smazaný uživatel

Allenovi?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tady mate vsechny goly sahy za united

Reagovat
kubys

GJ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Reagovat
smazaný uživatel

Díky, fakt děkuju, díky moc.

Reagovat
smazaný uživatel

a myslim ze DIDI ma co zavidet

Reagovat
smazaný uživatel

prosímtě... skonč, zrob si licenci a dělej asistenta. todle furt dokola vídávat v článcích už je fakt o ničem. ve 40 budeš troska která si ani nebude schopna zavázat boty

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele