Iniesta sklidil ovace za vzpomínku na Jarqueho
Espanyol včera prohrál v městském derby s Barcelonou vysoko 1:5, jeho fanoušci přesto aplaudovali hráči hostí. Když Andrés Iniesta čtyři minuty před koncem střídal, celý vstadion povstal. Fanoušci ocenili Iniestovu vzpomínku na zesnulého obránce Espanyolu Dani Jarqueho, kterému věnoval vítězný gól ve finále mistrovství světa.
Dani Jarque zahynul loni v létě na srdeční selhání během tréninkového kempu v Itálii. Iniesta byl jeho blízký přítel, a když rozhodl ve finále proti Nizozemsku o zlatu z mistrovství světa pro Španělsko, celý svět viděl jeho tričko s nápisem "Dani Jarque je stále s námi". Bývalé opoře Espanyolu poté gól věnoval.
"Mnohem důležitější než rivalita jsou mezilidské vztahy. Cítil jsem, že domácí fanoušci mi přejí, bylo to skvělé," svěřil se po utkání Iniesta. "Už v létě jsem dostal spoustu zpráv od fanoušků Espanyolu a dalších lidí, kteří vzpomínali na Daniho. Nebylo to žádné prázdné gesto, on byl můj přítel."
Iniesta si vysloužil největší aplaus už při úvodním čtení soupisek, když střídal, dočkal se ovací vestoje. "Chtěl bych domácím fanouškům poděkovat za způsob, kterým Andrese přijali na svém stadionu. On si to zaslouží," uvedl trenér Barcelony Pep Guardiola. "Od fanoušků to bylo krásné. Ukázali, jaké má Espanyol příznivce," přidal se domácí kouč Mauricio Pochettino.
Dani Jarque zahynul loni v létě na srdeční selhání během tréninkového kempu v Itálii. Iniesta byl jeho blízký přítel, a když rozhodl ve finále proti Nizozemsku o zlatu z mistrovství světa pro Španělsko, celý svět viděl jeho tričko s nápisem "Dani Jarque je stále s námi". Bývalé opoře Espanyolu poté gól věnoval.
"Mnohem důležitější než rivalita jsou mezilidské vztahy. Cítil jsem, že domácí fanoušci mi přejí, bylo to skvělé," svěřil se po utkání Iniesta. "Už v létě jsem dostal spoustu zpráv od fanoušků Espanyolu a dalších lidí, kteří vzpomínali na Daniho. Nebylo to žádné prázdné gesto, on byl můj přítel."
Iniesta si vysloužil největší aplaus už při úvodním čtení soupisek, když střídal, dočkal se ovací vestoje. "Chtěl bych domácím fanouškům poděkovat za způsob, kterým Andrese přijali na svém stadionu. On si to zaslouží," uvedl trenér Barcelony Pep Guardiola. "Od fanoušků to bylo krásné. Ukázali, jaké má Espanyol příznivce," přidal se domácí kouč Mauricio Pochettino.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Blaugranas jasně ovládli derby a dál vládnou La Lize: Espanyol - Barcelona 1:5.
19.12.2010, 11:20
Iniesta věnoval vítězný gól zemřelému Jarquemu
12.07.2010, 10:31
Španělští fotbalisté volají po zdokonalení testovacích přístrojů
10.08.2009, 22:08
Espaňol truchlí nad náhlou smrtí svého kapitána
09.08.2009, 14:39
Kapitán Espanyolu Jarque zemřel na infarkt
08.08.2009, 23:21
Komentáře (283)
Přidat komentářpro Iniestu pro fanoušky a hráče Espanyolu
Iniesta škoda že ho dal ve finále MS přál sem to Tulipánům ale tohle všechno mění
Respekt.. to jen tak někdo neudělá..
Kór rival
třeba Fabregas ano, takže máš pravdu vlastně, jen tak někdo ne.)
, iniesta je už teď ve španělsku bůh
Iniesta fanúšikovia Espanyolu
opravdu fotbalový gentleman už za tohle si zaslouží zlatý míč
počkej, Standa Vlček nesl babičce nákupní tašku, neměl by zlatý míč vyhrát on?
fans Espanoyolu
jde vidět že fanoušci espanyolu se umí odvděči a pěkně mu poděkovali muselo to hřát na srdci když se všichni postavili a začali mu tleskat... inesta fanoušci :)
tady monžá i platí, Barca -- více než klub..
to není o týmu, ale o hráči...
skvelé gesto, skvelý hrač, len jediná jeho chyba sú tie simulácie, inak génius a stále sa mi zdá že je docela nedoceneným hračáom
simulace... ber to tak že při jeho postavě a stylu hry když do něj někdo trochu víc zajede tak spadne, on není stavěnej na to, aby ustál souboje a proto když se cizím zaviněním dostane na zem, logicky se mu to nelíbí, sice to není úplně v pořádku, ale to k němu prostě patří
U něho jde ale o simulace typu skočim bez kontaktu. V odborný literatuře fakt známý pod pojmem "pure dive"
jj, souhlas s lexessem. Už jsem viděl Iniestu skočit úplně samotnému.
Je jasné, že při jeho stylu hry, kdy chodí jeden na jednoho a hodně drží míč, je více faulován, ale on tomu fakt přidává. Bohužel. Je to jeho velká slabina.
Snad první culé/sympatizant Barcy, kterého jsem kdy viděl tento neduh u Iniesty uznat.
Ale zase ho netřeba démonizovat kvůli tomu. Ano, párkrát spadl sám, ale z 99% jsou jeho pády způsobeny jeho hrou a postavou. Při svém vedení míče, rychlých kličkách kolem hráče/ů stačí jemný kontakt, který ho rozhodí.
Simulant je Crynaldo, Iniesta přihrává kontakt. Při vší úctě a objektivitě.
O démonizování bych nemluvil, akorát jsem rád, že konečně některý fanoušek culé uzná, co jediný Iniestu sráží, bez těch občasných fingovaných pádů by se mu nedalo vytknout vážně nic, proto budu rád, jestli si to někdy uvědomí..
Tento neduh si Andrés pěstuje sám, protože kdyby nepadal, bylo by jasné už všem, že je to vtělená vyšší instance. A to si nemůže dovolit se takhle prozradit. Takhle to zatím ví jen culés
prosim tě nepoužívej když mluvíš o Barceloně slovo objektivita, když to objektivitu nevidělo ani z rychlíku to nemyslím ve zlým, ale prostě objektivní nejsi stejně jako já nejsem objektivní když mluvím o týmech, kterým fandím
Považuji za nejlepší hráče na světě Andrése, Lea a Xaviho...a Zlatý míč mi dává za pravdu. Nejsem tudíž neobjektivní, tohle mi vyčítat nemůžeš
ach no jistě
Musel bys mé příspěvky číst častěji a déle, protože většinou tam napíšu, že jsem objektivní ale vyznít to má ironicky. A většinou to lidi chápou
tak pravda do diskuzí o PD moc často nelezu, protože jsou jasně nejhorší z EF a nedá se to číst, takže tě nemám moc nakoukanýho
Jo, pravda, je tu velká koncetrace hovadin na cm2 na monitoru. A ty hovadiny takřka výhradně píšou fanoušci Realu a Barcelony
a stejně, jako když ty mluvíš o týmech, který nemáš rád ...
ano však jsem taky nikdy když sem se vyjadřoval k Barceloně nepsal, že je můj názor objektivní, prostě sem ho napsal a ať si to každej přebere sám, jestli je to blábol, který píšu protože ji nemám rád a nebo jestli se s tím dá souhlasit
A co Zbrojovka? O té tu píšeš zpravidla objektivně . Výjimka potvrzující pravidlo ?
tak asi nemám na to psát při současné situaci jak je všechno skvělý, hráči hrají dobře, vedení dělá vše aby klub pozvedlo, holt když napíšu, že je to v háji, tak to zní objektivně Však počkej až budem hrát o titul, to budu tak neobjektivně všechno chvlálit až ti to poleze na nervy
No jestli to vychvalování bude vypadat jako současné vychvalování Plzně, tak mi to na nervy trošku poleze. Ale pokud bude Zbrojovka hrát o titul tím způsobem, že se bude koukat Spartě z druhého místa koukat na záda, tak mi to vadit nebude . Navíc by váš boj o titul možná přitáhl víc fanoušků a ze soubojů Sparty a Brna by zase byl šlágr kola .
ale no tak... s ronaldem si oni dva nemají ohledně simulací absolutně co vyčítat... Ronaldo je akorát větší mrdka v tom, že ještě k tomu oplácí...
Tak asi nečteš moc diskuze, přiznává to podle mně hodně fanoušků Barcelony
*mě
* mně
*mě
...ne!
Ale no tak
Vzhledem k tomu, jak tu píší někteří uživatelé, mi připadá mně/mě celkem nepodstatné...
překvapivá objektivita
Ber to tak, že po tom čo bol častokrát zranený práve kvoli tomu že súboje ustával, mu to za to už nestojí. Samozrejme divy odsudzujem.
ja ho taky videl skocit uplne samotneho, ale az po tom, co k tomu byl nesmyslnymi fauly a demolicnim napadanim de facto donucen. deje se to i messimu a ja se jim proste nedivim. v barcelone je simulant (ne diver) jediny: busquets
presne tak, na defenzivny stit je dost makky a co sa iniestu tyka, tak by som chcel vidiet ci by ste vy na jeho mieste radsej nepadli ked vidite ako oproti vam leti ako blazon nejaky magor do suboja ked uz predtym vas par krat premstili len preto, lebo vas chcu rozhodit pretoze ked ste v pohode tak si na ihrisku robite co chcete...
Fájn, uznávám, máte pravdu :P jen jsem asi lehce zaslepenej, protože jeho hru tento rok žeru (nevím proč, ale dřív jsem se na něj tolik nesoustředil) a tak jeho záporný vlastnosti přehlížím. Možná je to i tím, že všechny moje nervy vypotřebují Bosquets (s tím jeho do nebe volajícím ryskováním a bržděním hry + simulace) a když nehraje Sergio tak končí moje nervy v rukou Mascherana za jeho tvrdý zákroky :) . Tak si prostě všímám jen jeho úžasné techniky.
s tim sergim si pobavil no
s Buskecem má pravdu jen v simulaci
tak jako všichni ho maj za obrovskýho simulanta kvůli tomu co udělal s tim interem... jsem culé a nemůžu říct, že by sergi simuloval víc než andrés.. takhle to prostě není. Jo a to s tou jeho hrou to už je totální hovadina...
Oba dva jsou to simulanti.
hehe to mi rpipomína obhajobu Bale od Bruca, ten tu stabilitu ale zohľadoval práve s opačným typom postavy
nedoceněným?
to nedoceněným se mi tam taky nějak nezná...já myslím že je považován za jednoho s nejlepších záložníků světa ne ?
no právě
Iniesta a simulacie??? myslime obaja toho isteho Iniestu? silne pochybujem...
Je vidno, že fanúšikovský tábor Espanyolu je viacmenej komorný, až undergroundový, možno až intelektuálny , len škoda že Espanyol hraje tak hrozný a neatraktívny fotbal.
viděl jsi je letos hrát?
Videl , 2x, je síce pravda , že minulú sezónu pod Pocchetinom hrali ešte defenzívnejší futbal, ale povedzme si pravdu, nie je to ani teraz nijak pre oči pohladenie, aj keď sa im darí.
INIESTA
Fanoušci
Anders, fanoušci i hráči Espanoylu
pěkné gesto, ale sympaťáka to z něj neudělá
pro někoho už byl sympaťák i před tímto gestem
tak ale bolo to očakávane , boli to dobrý kamoši
Očekávané to určitě nebylo...
kazdy sa ti vys*re na to ci ti je sympaticky , hlavne je co dokazuje na ihrisku , a to su uz velke veci
miláčik
tohle mě potěšilo mnohem víc, než samotná výhra
Asi nějak tak :)
Pěkný, ale stejně ho nemám rád.
Už bych se opakoval...ale proč ne, LEGENDA!
A fandové Espanyolu Je fajn, když někdo není zaslepený
jsem zvědavej, jestli to venku budou fanoušci dělat pořád až do konce sezony.. teď mu takhle tleskali snad všude myslim kromě bilbaa. Jestli to vydrží tak jsem zvědavej, co bude na bernabeu, fanoušci realu se občas totiž nezdaj až tak hloupý jako jejich hráči (nadsázka ) protože třeba ronaldinhovi tenkrát taky tleskali ve stoje..
tak ono necuduj sa ze mu vsade tlieskaju ked dal vitazny gol MS , pre spanielov to bolo nieco fantasticke ... a ronaldinho vtedy tlieskali pretoze si tam s hracov realu robil doslova prdel ....
vim proč mu tenkrát tleskali.. prostě jsem zvědavej co bude na bernabeu no
uvidime, ale myslim ze aj tam mu prekazu uctu a vdaku za tie MS ... a mozno sa mylim
Tak jasně, fanoušky (španělské) Realu nepovažuji za zaslepené, ti jsou překvapivě rozumní.
A tleskat mu asi budou. Nejenjže hraje fotbal z jiné planety, ale je i hrdinou právě za ten gól v finále MS.
Dani Jarque
paráda, škoda že sem to neviděl. fans i andrés
http://www.youtube.com/watch?v=CoSxh3vVWIk
dík
http://www.youtube.com/watch?v=i9WvuiggrC4&feature=related
Je to sice rival, ale tu Ligu Mistrů jsi zaslouží.
krásnej okamžik...Iniesta zase se ukázalo, že v Barce působí inteligentní hráči, který myslí na druhý a ne jenom na prachy jako třeba hráči Realu(kromě Ramose) nebo velkoklubů z PL a Serie A
Přesně tak, hlavně v Calciu no
tak zase protože ostatní nemaj pod dresem tričko se zemřelým hráčem, neznamená že myslej jenom na prachy.. ale je zase fakt že třeba krystýnu si při ničem takovym neumim představit.. A o tý inteligenci v souvislosti s ramosem a tim, co předváděl v el clásicu, by se dalo polemizovat
http://tinyurl.com/3xtyjh2 ...sice to vzpominka na zesnulyho hrace, ale...
mysli vino
ok, taky si tam za pár let dám Varnsdorf
(urcite vis o co jde)..
taky proto píšu, že si tam dám varnsdorf!
od toho jsou snad charitativni akce, ne? To snad cekas, ze budou myslet na ostatni jen, kdyz jim nekdo zemre?
kromě Ramose?
on měl při MS, tričko s fotkou Puerty, ale je fakt že napsal trochu blbost.
Ano v PL jsou samí nesympatičtí hráči kteří myslí pouze na peníze...
http://www.youtube.com/watch?v=aTTjyZwAW Doporučuju ti tohle video od 4 minuty....
je to fakt pěkný gesto iniesty stejně jako ramos měl fotku puerty prostě najdou se takovýhle hráči, který se nechovaj jako rozmazlený frajírci, ale dokazují svojí lidskost, ale to je v Barce normální, viz. jejich nadace nebo spolupráce s unicef mohli by pomáhat všechny bohatý týmy a dělaj hovno
100. Pro Andrése
zlata lopta jejeho i ked nebol najlepsi a z tej trojice nominovanych mi pride asi najslabsi, ale vyhra to
U nás by Sparťaně nezatleskali žádnému Slávistovi ani Baníkovci i kdyby měl na zádech napsaný Sláva Spartě, Řepka je BŮH
tak jako by baníkovci nezatleskali Sparťanovi....
Ale Sparta 2 klubům, Baník jednomu
Nesmysl. Záleželo by na situaci.
Tak řekni nějakou situaci
myslím, že v podobné situaci, kdy by hráč ze Slávie uctil nějakýho Sparťana co přišel o život nebo naopak, by se taky dočkal potlesku
Nevím nevím nedokážu si prostě nějak představit, kdyby při střídání např. takového Vlčka povstal celí stadión a začal tleskat, třeba proto, že uctil smrt nějakého sparťana.
já si to dokážu představit úplně normálně
No ja si dobre spominam ako cely stadion slavie piskal a nadaval Labantovi ked ho odnasali s otvorenou zlomeninou z ihriska
... něco jako S.Ramos a A.Puerta
Vic nez jen club
souhlas
líbí se mi reakce fanoušků Espanyolu ale dělat z Iniesty něakýho charaktera nebo hrdinu kvuli tomu, že měl na sobě tričko se vzkazem pro svýho kamaráda mi přijde trochu mimo mísu
hrdina je díky tomu rozhodujícímu golu a charakter díky tomu tričku je to pěkný gesto přece
Tak jeho jedinou slabou stránkou jsou ty simulace, jinak nevím, co proti němu může kdo mít.
občas možná to, že se bojí sám zakončit, stejně jako xavi.. někdo si na to u nich stěžuje.. mě to teda nevadí, naopak
jo, až na to, že ty simulace nsjou jenom jedna stránka, ale celá kapitola...
souhlasim, že je na zemi docela často, je malej a lehkej, tak se neni čemu divit, to filmování neni teda tak viditelný jako třeba u Ronalda, kterej postavově by měl většinu soubojů ustát
nechal bych to tak. Hraje v tom roli i protibarcelonská nálada obecně.
O tom se teď nebavím To by bylo na celou kapitolu, v tomhle případě si na něj vždycky na něj něco najdou.
Co si pamatuju, tak jeho některé prohlášení do médií taky nebyla zrovna výkvět.
jenže on byl ten jeho kamarád z týmu, který Barcelonu nesnáší a vždy se proti ní chce vytáhnout. V tom je největší gró toho vyznání.
Jde o to, že to byl jeho kamarád a je logický, že se od něj nedistancuje, ale uctí jeho památku, i když je z týmu rivala, já proti Iniestovi nic nemám, jenom mi jeho chování přijde "samozřejmý" než nějaký extrémně ušlechtilý. Jenom chci říct, že i svině maj kamarády a to, že se jim po nich stejská z nich ještě nedělá lepší lidi.
Iniesta
fanoušci a hráči Espanyolu
líbí se mi komentáře ( většinou fans realu ), jak říkají, že iniesta simuluje, pritom maj v týmu největšího simulanta dnešní doby a to RONALDA
Minimálně Suarez je simulant mnohem větší
jj ten tky rád filmuje
Iniesta je na tom se simulacema úplně stejně, přihraje 99 % všech pádů (tím netvrdím, že tam není kontakt), přitom vůbec nemusí... Ronaldo je ale ještě k tomu nesympatický rapl, který je schopný dát protihráčům loket a ještě pak čumí jak debil...
a ještě k iniestovi - kdybych neviděl, co všechno dokáže ustát, jak dokáže přejít pře 3 hráče aniž by ztratil zpod kontroly balon, přitom mu do těla trefí a pak když vidím, že spadne po kontaktu nesčetněkrát slabším, tak co si o tom jako mám myslet?
Mysli si o tom třeba, že po těch 3 soubojích ztratil stabilitu.. Vcelku logické, ne?
jakože po 15 minutách od toho, co ustojí souboj se 3 protihráčema, při obíhání někoho jiného naráz pocítí vysílení z toho souboje před 15 minutama?
Ne, to jako že většinou padá až kolem vápna, kdy mezitím přestojí souboje se třemi protihráči..
Ale jako padá, to je jasný.. Padá víc než by měl, ale s C. Ronaldem, nebo Suarézem se to srovnávat fakt nedá.. Prostě jen obyčejný "jižní" hráč, který aspoň do médií nedělá tvrďáka a pak nehází šipky jako to dělají hráči z Albionu
Ty hráči z Ablionu který to dělaj, taky dostali a dostávaj mnohem větší čočku než Iniesta.
Opravdu? Proč tedy když je o nich článek o nich není půlka diskuze zasraná příspěvky typu "Simulant" ??
na druhou stranu, obhajoval sem já někdy Rooneyho, gerrarda, Colea? simulování nikdy!
a do Jenase sem taky rýpal... včera sem třeba taky z Dioufa, který je v Blackburnu na hostování z MU, taky blil...
To ne, ale proč u nich nepíšeš pokaždé, že jsou simulantský sv*ně, stejně jako to děláš u Iniesty?
protože na něho su vysloveně vysazený, protože on přidává každému pádu, kdykoliv ho vidím?
Vždyť to není pravda. Simuluje stejně jako ti Gerrardové, nebo Rooneyové.. Akorát jsi na něj vysazený, to je všechno. Že přidá na pádu, po jasném faulu, to z něho nedělá simulanta.
To neni zdaleka pravda. Iniesta padá pokaždý, když ho vidím. Rooney s Gerrardem sem tam skočí ve vápně, ale nejsou to takový tintítka, který padají pokaždý, když jim uteče míč.
Ukaž mi schválně kde něco takového dělá? Já ho teda každý zápas vidím procházet 3 hráči soupeře, kde ztratí rovnováhu a rozhodí ho skoro každý dotyk.. A nebo když si pokryje balon tělem, hráč do něj drkne a on se svalí na zem. To jo, ale to přece není simulace.
Dobře, třeba hned příští zápas Barcelony nebo Španělska, kdy bude hrát.
Ok, tak já tu doufám budu..
Ted koukam, ze terminy jsou 3. - to tu nejspis nebudu, ale pak 9.
Ok, tak nějak.. Já nevim jak budu v lednu v práci, mám to teď nějak nabitý..
No proste az se priste sejdem u zapasu, kdy bude hrat Iniesta...
on to ale VŽDYCKY přihraje!!! to je právě ono, on si klidně jde pro faul, je opravdu fauovaný, ale přihraje to, zvýrazní to, udělá z toho teatrální divadlo...
promiň, to je strašná kravina.... Rooney s Gerrardem sebou hážou jenom u a ve vápně soupeře a to eště ne každý zápas, na půlce sem je to snad eště udělat neviděl... a že přidá pádu i po faulu ,to z něho simulanta právě dělá... mě právě sere to přidávání tomu...
To mi teda přijde daleko horší jako u Gerrarda vlítnou do davu jak utrženej vagón a rozplácnout se tam jak dlouhej tak širokej, než že si hráč pokryje balon, někdo do něj žďuchne a on spadne.. Navíc tihle hráči jsou vyloženě tvrďáci..
Ale tak proti gustu... Já proti tvý nesnášenlivosti vůči Iniestovi, nebo Barce nic nemám. jen mi přišlo divný tohle kamenování Iniesty, když v té Anglii máte to samé a ještě do toho dělají tvrďáky...
ale no tak, já nikde netvrdím, že anglická liga je lepší, férová apod. (jak bych mohl, když v mnou podporovaném týmu hrála největší mrdka ligy). simuluje taky půlka ligy, takový Ashley Young( ) je mi v poslední době ještě víc nesympatický, než Andrés...
a ukázkový pokrytec je Gerrard... to je pravda, ten si do huby nas°al nehorázně...
No to určitě. Iniesta by je mohl simulacím z fleku učit.
kecy, kecy, kecy...neni to simulant, málokdy spadne bez kontaktu protihráče!! myslim, že víc simuluje a tky za simulování dostal včera žlutou dani alves
simulant to je, Alves taky... On, Alves a Villa pryč a sympatie barcelony vzrostou do nebývalých výšin...
+ Busquets
jo samozřejmě, toho už ani nejmenuju...
vtipálek, ipřesto všechno je BARCA nejsympatičtějším týmem aspon v evropě, jak fotbalem tak svojí filozofií
právě proto ani zdaleka není... a ne, není to nějaká závist, jak by určitě přišla další reakce... je to o tom, že na simulování su prostě vysazený...
nezdá se ti Barca dost sympatická jo krásnej pohlednej fotbal, nejvyspělejší hráči, skvělej trenér a klub založený na skromnosti a pomoci druhým viz. spolupráce unicef a barcelonská nadace...to ti nestačí...uka mi sympatičtější klub
krásnej pohlednej fotbal, nejvyspělejší hráči, skvělej trenér
a
klub založený na skromnosti
něco se ti nezdá?? máš snad jinej názor??
tomu nerozumíš..
to řiká člověk, který sleduje ty antifotbaly a ne vyspělou hru barcy
sežeň si zápas Tottneham Reading 6-4, to je asi nejkrásnější fotbalový zápas, který sem kdy viděl... pokud možno celý... Obrovské tempo, nasazení, spousta šancí, spousta gólů, zákroků...
..a nebo pokud mu tyhle kluby nic nerikaji, cemuz bych se nedivil, tak at se koukne na lonsky derby na Estlands
nepřecenujte PL, už neni co bývala
mě anglická liga nebaví, je to moc jednotvárný, samý nakopávaný míče, centry, tvrdý souboje, to nemusim, ale nikomu to neberu at se na to kouká barcelonskej styl mi přijde hezčí na koukání, rozebírání obrany mě baví sledovat, technika hráčů je na jinym levelu než u většiny hráčů po celym světě
Si asi nepochopil o cem je rec ze?
nebo spíš ty
necháme toho, je to obvyklý boj proti vztahovačným mlýnům...
Uz toho nech..
no a co? někomu je sympatická někomu ne, taky ti necpu, že by měly být všem sympatický Stoke nebo La Coruňa, jen proto, že je mám rád já
tak pokud vidí že pokud to ustojí může z toho vzniknout něco zajimavýho, tak prostě nespadne, ale když ví, že mu balón uteče do autu nebo se dostane do bloku více hráčů tak spadne... já to tak taky například v zápasech dělám, když vím že by z toho že kontakt ustojím mohla vzniknout akce, tak to prostě ustojím a když vím, že z toho nic nebude, tka spadnu
přesně to nenávidím...
je to jeho inteligentnost, kdy spadne a kdy to chce ustát ale většinou je to po kontaktu, takže nemůže být nařčen ze simulování
simulace je i to, kde je kontakt, akorát tomu přidáš, to právě Iniesta předvádí nejčastěji...
ovlivnuje ted podle tebe jeho simulování vývoj zápasů nebo výsledky barcy??...neovlivnuje, tak nevim proč se jeho jakoby simulování pořád tak propírá
omg, klidně ať si barcelona vyhrává 500:0 každý zápas, pokud nebudou simulovat a budou hrát fair-play... ale já to simulování prostě nenávidím samo o sobě, co je na tom těžké k chápání?
je to směšný, co tu předvádíš ohledně iniesty ohledně fair-play je barca nejlepší ve spainu možná by sis mohl vzít na paškál jinýho simulanta, ptz iniesta si to rozhodně nezaslouží za to jakej hraje fotbal, začni se zabyvat jeho kladnýma stránkama a na simulování hned zapomeneš
Takže i Ronaldova chytrost, kdy to ustoji a kdy spadne. Diky, nasral sis do huby, bravo, měj se čau.
on spíš pořád padá, on se nerozmýšlí :D :D
To samý jak Messi no...
Ronaldo je ještě zlatý, na něm je odstrašující hlavně jeho pověst. Ale když sem viděl Busquetse a jeho simulování v LM, tak z toho se mě chtělo blít. A ještě se u toho čumí jak blb.
Skoro to samé udělal Ronaldo v LM proti AC...
A co jako?
na tuto chvilu rad spravim reklamu svojmu nicku
v článku o tak sympatickým a skvělým hráči je nablito, až mi je z toho po včerejší noci opravdu na
tak zas s tymi sympatiami to neprehanaj
Iniesta Za MS
Barca Za zapas s Espanyolem
Fanousci Espanyolu Za gesto a pamnet
bob 7 slavia za prvy normalny prispevok
Iniesta fans espanyolu krásnej okamžik
Kritiku ty se opicis
Kritiku ty se opicis
opičim sdílim názor
ten iniesta je pěknej vlezprdelka
...dekujeme za lekci primitivismu
a ty si pekny idi*t je tam toho ....
já jen nechápu, proč na takovýhle trapný provokace reagujete. Já to nechám ležet a ať si každej udělá obrázek sám.
tak ono ja sa tiez snazim na to nereagovat , ale cas od casu sa neudrzim
za to věnování ale pořád to je vůl a největší chuj pod sluncem
ban
jeden taky sa prave predviedol v najvacsej krase
cože jseš maďar nerozumím
pochopil si velmi dobre , ak narazas na to ze som slovak tak ten pokus o odfajc bol ubohy
chůj jsi no
Bolo to pekne....Ja ako fanusik RCD E samozrejme nemam rad FCB,ale na druhej strane tam mam oblubenych hracov......Niektori chlapci,co dokazu si zasluzia potlesk aj ked hraju za Fucking Club B ....Uz sa neviem dockat,ked pride San Sebastian s Tamudom.....RIP Danii
http://www.youtube.com/watch?v=9gZy2agnHfU
jakožto fanoušek Realu,musím před Inestou smeknout..klobouk dolů chlape!
Pokud někdo dá palec dolů a nebo napíše nesouhlas s Iniestou tak je ubožák a nedokáže vůbec cítit to co se stalo .Iniesta podporuje i jeho rodinu a dnes takové gesto dokáže jen málo kdo...
Andrés
On cestny muz. A uz prisiel vlastne ten Afellay ?
uz aj podpisal zmluvu , cudujem sa ze tu este nieje clanok
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele