Italská média vidí Sarriho v Chelsea. Jasno má být v úterý
Maurizio Sarri se podle všech indicií nakonec opravdu může stát trenérem londýnské Chelsea. Blues prý za něj podle informací italských médií zaplatí Neapoli 5 milionů eur.
Podle Sportitalia, Corriere del Mezzogiorno i dalších italským médií bylo Sarrimu oznámeno, že celá záležitost bude vyřízena do úterý.
Chelsea by měla za Sarriho, kterého už sice v Neapoli u týmu nahradil Carlo Ancelotti, nicméně stále zůstává pod smlouvou, zaplatí 5 milionů eur.
Stihnout to potřebuje do 1. července, kdy začne znovu platit výstupní klauzule v Sarriho kontraktu ve výši 8 milionů.
Kromě odstupného prý Neapol také dostane ujištění, že nepřijde o své stávající hráče právě na úkor Chelsea. Ta bude muset podepsat dokument, v němž se zaváže k tomu, že neaktivuje výstupní klauzule ve smlouvách Piotra Zielińského, Elseida Hysaje či Raúla Albiola.
Italská i anglická média dále spekulují, že spolu se Sarrim se do Chelsea vrátí také její bývalý hráč Gianfranco Zola a to v roli sportovního ředitele.
Sarriho realizační tým by měl tvořit asistent Giovanni Martusciello, který momentálně pracuje pro Inter Milán, ale v minulosti už se Sarrim spolupracoval v Empoli, dále pak Marco Ianni, Davide Losi, Massimo Nenci a Davide Ranzato.
Důležitým mužem celého příběhu ale zůstává i současný manažer Chelsea Antonio Conte. Ačkoliv byl spojován hned s několika různými kluby i italským národním týmem, žádnou nabídku nepřijal. Pokud by byl odvolán, očekává se, že si dá na rok od fotbalu pauzu a vyinkasuje od Chelsea tučné 10milionové odstupné.
Podle Sportitalia, Corriere del Mezzogiorno i dalších italským médií bylo Sarrimu oznámeno, že celá záležitost bude vyřízena do úterý.
Chelsea by měla za Sarriho, kterého už sice v Neapoli u týmu nahradil Carlo Ancelotti, nicméně stále zůstává pod smlouvou, zaplatí 5 milionů eur.
Stihnout to potřebuje do 1. července, kdy začne znovu platit výstupní klauzule v Sarriho kontraktu ve výši 8 milionů.
Kromě odstupného prý Neapol také dostane ujištění, že nepřijde o své stávající hráče právě na úkor Chelsea. Ta bude muset podepsat dokument, v němž se zaváže k tomu, že neaktivuje výstupní klauzule ve smlouvách Piotra Zielińského, Elseida Hysaje či Raúla Albiola.
Italská i anglická média dále spekulují, že spolu se Sarrim se do Chelsea vrátí také její bývalý hráč Gianfranco Zola a to v roli sportovního ředitele.
Sarriho realizační tým by měl tvořit asistent Giovanni Martusciello, který momentálně pracuje pro Inter Milán, ale v minulosti už se Sarrim spolupracoval v Empoli, dále pak Marco Ianni, Davide Losi, Massimo Nenci a Davide Ranzato.
Důležitým mužem celého příběhu ale zůstává i současný manažer Chelsea Antonio Conte. Ačkoliv byl spojován hned s několika různými kluby i italským národním týmem, žádnou nabídku nepřijal. Pokud by byl odvolán, očekává se, že si dá na rok od fotbalu pauzu a vyinkasuje od Chelsea tučné 10milionové odstupné.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Morata potřebuje získat jistotu, nepochybuje Sarri
21.09.2018, 18:55
Chelsea potvrdila jmenování manažera Sarriho
14.07.2018, 10:29
Vedení Chelsea po dvou letech odvolalo trenéra Conteho
13.07.2018, 13:34
Chelsea podle médií odvolala trenéra Conteho
12.07.2018, 16:40
Sarri po kritice od prezidenta naznačil odchod z Neapole
07.05.2018, 10:34
Komentáře (242)
Přidat komentářKterý úterý? První v srpnu?
Tak to jsem zvědavej, jestli udělá z těch hráčů Chelsea stejný stroj jako z Neapole. Oproti Contemu se na ten fotbal bude dát třeba i dívat.
Chelsea Místo toho aby už řešili posily tak víc jak měsíc řeší manažera
a bude hur
Ved u nich aj tak neriesi posily tréner, takže kludne ich riesit uz mozu.
tam to je jedno, kdo bude trenér, vedení mu někoho prostě přivedou
Vo FIFA 19 bude asi v tepláčkovej súprave Nemôžem sa dočkať ako s ním budem dohadovať prestupy
Bude tam i ceska liga?
Plzeň určitě zbytek nevím.
Jinak česká liga jako celek na 90% ne.
To je skoda
Jak je vůbec možné, že už je nahrazen, ale stále má platnou smlouvu?
Prostě je pořád pod smlouvou, ale je pracovně odvolán od A týmu. Myslím, že Di Matteo takhle byl nějakou dobu zrovna u Chelsea pod smlouvou, i když už je netrénoval.
vsak je beznej jev...
https://www.football-italia.net/123103/kim-jong-un-supports-inter
Takže vlastně za ty koncentráky a "nehody" může Inter
Supream Leader vie komu fandiť
Proboha proč se zbavujou Conteho???
Ty Premier League asi moc nesleduješ, co?
No zaznamenal jsem, že hned ve své první sezóně udělal s tím nedobrým kádrem titul před Guardiolou, Kloppem, Mourinhem...
A v druhej sezóne?
Na vlaňajší titul už zabudli.
FA Cup.
Ono sa to opakuje po každej nevydarenej, či presnejšie menej vydarenej sezóne. Chýba tam trpezlivosť. Vždy si myslia, že s novým menom budú získavať trofeje jedna radosť.
Však teďka to není kvůli tomu, že by Conte neměl výsledky.
Ono asi tú sezónu neberú ako vydarenú, teda z ich pohľadu, vzhľadom na silu kádra etc.
Ale do zákulisia nevidím a netuším v čom je problém.
tak jsem to myslel
Však jo. Důvod je někde jinde, než ve výsledcích. Dlouhodobý spory s vedením...
Nahradiť niekoho ako Conte niekým ako Sarri, to je vrchol debility
Takze ted vyhodime Lopeho a berem Conteho?
Lope prehrá pár zápasov a v októbri ho nahradí Conte, ktorý sa vráti z dovolenky
Po 3 mesicich po lopakovi tam pujde Guti.
a Lope k španielskej repre na druhý zápas
lepší ako Conte není ale Chelsea no
proboha co na něm vedení Chelsea vidí, je to stráč a ještě k tomu je úplně hloupej
idealni kombinace.
To nevim, u vás to moc nefunguje.
vseho docasu, dockas se, neboj...
V pohode, zatim je cas. Mozna bych to klidne jeste o kousek protahnul a zkusil Neapol vojebat o celej jeden milion navic. Posily muzeme resit treba nekdy... v lednu... v roce 2021
Naše neschopnost poučit se z minulosti je donebevolající.
Radja blízko k Interu..
Přál bych mu Neapol, přežil bych Juve, ale zrovna Inter.
Pro Inter dost dobrá posila.
V úterý bude jasno, Skoro jasno, zataženo, místy bouřky a na většině území sněhové přeháňky...
Kromě odstupného prý Neapol také dostane ujištění, že nepřijde o své stávající hráče právě na úkor Chelsea. Ta bude muset podepsat dokument, v němž se zaváže k tomu, že neaktivuje výstupní klauzule ve smlouvách Piotra Zielińského, Elseida Hysaje či Raúla Albiola.
Tohle jestli je pravda, tak to je největší sračka všech dob.
Preco ? Bohatsie kluby by nemali rozkradat lepsie, je to tak spravne
Spíš jde o to, že nechápu, že jsme na tohle vůbec kývli. Když o Hysaje jsme měli zájem.
tak ide o to ci chcete viac Hysaja alebo Sarriho dobry bek sa najde aj inde, s dobrym trnerom je to uz horsie...
Sarriho neznám, ale nejsou na něj moc dobré ohlasy. Přitom Conte měl z Itálie lepší kariéru a jak dopadl.
a jak dopadl?
Jednu sezonu silně protaktizoval k titulu, druhou sezonu nedokázal vůbec reagovat a posunout ten kádr někam dál, takže momentálně je na odchodu jako břídil.
Ty jsi hrozně otravný hmyz.
Na Sarriho nejsou moc dobre ohlasy ??? jedine co na neho mozem povedat zle, je ze dost malo rotuje , lenze to bolo sposobene hlavne nedostatkom kvality na nasej lavicke , a ze nie je moc fanda velkych zmien, muzstvu vstepi nejaky herny system a snazi sa ho hrat stale , nezavisle od supera ... Ale vzhladom na tie moznosti u nas , urobil kus paradnej prace a keby si mam vybrat medzi nim a Carlom , tak by som bral aby zostal .... Neskutocne ako pod nim drviva vacsina hracov sla hore ... Z Higuaina vyzmykal zivotnu formu ten sa mu za to odvdacil prestupom do Juve, Jorginho sa pri Benitezovi trapil, teraz odchadza za 60mega do city ... Z Mertensa urobil hrota ako z nudze cnost v tej predminulej sezone a chybal mu jeden gol na Dzeka medzi kralmi strelcov a to nikdy na hrote nehral , tuto uz to bolo slabsie ale aj tak dal 18 golov v Serii A .... Urobil dva rekordy v pocte bodov pre Neapol 86 predminulu a 91 tuto sezonu, tolko sme neziskali ani za Diegovej ery pri jedinych dvoch tituloch... Ja som si isty, ze nebudete lutovat, okrem toho , ze pojdete znovu vysledkovo hore , tak sa konecne bude dat na ten vas futbal aj pozerat
tak zrovna Pipita do Juve za 90 mega asi nebyla uplne spatna sluzba klubu, ne?
Ja nikde netvrdim, ze to bolo pre nas zle Pipita tych 90 mega sa super hodilo , pipita si prisiel na par trofeji a herne sa vratil tam kde bol u nas za Beniteza ak nie este horsie .... Ale skor som narazal na to, v akom case a kam prestupil ... po kazdom zapase mu daval ody dobre ze nie, aky je to skvely trener, akych ma Neapol super fans , ake je to mesto atd a po tom co sa nezvladol suboj o titulu adios k najvacsiemu konkurentovi
jasne, jen ze kdyz napises, ze se odvdecil, vyzniva to tak nejak negativne. pritom mi prijde, ze u vas odvedl dobre sluzby a prinesl klubu velkej balik penez.
Tak na Higuainovu adresu to pozitivne nebolo myslene .... Ja neviem kde na svete by to niekdo mohol zobrat pozitivne ked po zivotnej sezone prestupis k najvacsej konkurencii , pritom pocas celej sezony hlasas aky si v klube neskutocne stastny ako milujes mesto a fanusikov ... Anyway Higuain je uzavreta kapitola , to netreba riesit ... Ja mu neprajem nic zle - kazdopane , ze ho maju fans Neapola v zuboch sa nikto nemoze cudovat .... ak by mal niekto zaujem tak take mensie zhrnutie Sarriho prace u nas
https://www.tipsport.sk/blogy#/detail/sarriho-era-sa-skoncila--prichadza-ancelotti/667
http://www.espn.com/soccer/english-premier-league/23/blog/post/3156825/wayne-rooney-everton-return-is-about-career-not-sentiment
Tady je na to tema dobrej clanek. na tohle asi zvlast tahle pasaz:
If only players would simply come out and admit their careerism. Too often they recite the expected rhetoric of love for club. They try to keep fans happy by kissing the club's badge or claiming to be a lifelong fan. Then fans berate them for leaving and that turns the players against fans, who just don't understand them.
Tak do istej miery s tym samozrejme suhlasim a ono to tak i funguje , ale ked si zoberes historiu , tak podobnych prestupov po takomto priebehu zasa tak vela nenajdes ... Jasne , ze hraci sa nebudu vyjadrovat negativne na svojho aktualneho zamestnavatela, a vsetky tie vyhlasenia treba brat s rezervou. Ale podobnych prestupov v celej dutbalovej historii boli mozno tak dve najviac tri desiatky ... Hlavne teda ked mas fakt najlepsiu sezonu a vykonostne sa zdvihnes o 50% aby si po nej prestupil k najvacsiemu rivalovi .... ale ako hovorim, ja mu neprajem nic zle , kazdopadne ze je to v poriadku s tym sa jednoducho nemozem stotoznit ...
z dlhodobeho hladiska nam to asi pomoze, z kratkodobeho to bolo oslabenie
Sarri je skvely trener, ale podla mna sa do PL prilis nehodi, samozrejme prajem mu len to najlepsie(pokial si tam nezobere Higuaina) ale mam taky pocit ze by mu to nesadlo, samozrejme tieto primitivne komentare na jeho adresu su uplne mimo ale najlepsie je ich ignorovat. S tou rotaciou moc neverim ze by rotoval ak by tam aj bola vacsia kvalita, on je v tomto dost konzervativny ale aj tak by som bol rad keby ostal
Ano ja som sa nevyjadril uplne presne on nie je prilis velkym fanusikom rotacie , skor som to myslel tak, ze by ale lavickovi hraci dostali urcite viac priestoru keby na nej bola vacsia kvalita ... Pretoze, v tej druhej polovici tejto sezony ta unava na niektorych uz bola hodne poznat ... Ale koho postavis do dolezitych zapasov ? Ounasa, Chirichesa -chapes pointu ....
chapem chapem aj suhlasim, len na druhej strane taky Ounas, a podobne mohli dostat viac priestoru proti slabsim superom
To ano za to som ho aj na fanpage kritizoval ... Pretoze si myslim, ze Ounasa , Diawara ci Rog keby viac hravali proti tym slabsim , tak by boli v neskorsom priebehu platnejsimi hracmi u nas ... Takze do istej miery si za to mohol trochu aj on sam ... Myslim, ze keby v tejto oblasti viac zapracoval , tak urcite ma potencial byt jednym s top trenerov ... Kazdopadne pre mna osobne ako fanusika Neapolu posledne tri roky pod Sarrim boli tie najlepsie - chybalo tomu len to scudetto ....A to im uz fandim skoro 20 rokov , prvy zapas som videl este zo Serie C a s Hamsom som si kopal u nas na ihrisku v tom case ... A Mazzariho era s Cavanim a El Pochom , ked sme hrali prave proti Chelsea 8/finale CL tak vtedy som si myslel, ze lepsieho sa uz istotne nedozijem ... No uvidime co pride s Carlom , snad sa dozijeme aj scudetta
ja osobne radim Mazzarriho eru na rovnaku uroven ako Sarriho ale je to vec nazoru, asi sa vsetci zhodnu ze obaja boli skvely, s odstupom casu sa ukazuje ze aj pod Benitezom sa udiali aj dobre veci aj ked radit to sa to na uroven Sarriho a Mazzarriho urcite neda.
Jsi první, kdo takhle hodnotí jeho kariéru v Neapoli, zatím jsem slyšel negativum. Díky
Tak mi ukaž jediného lepšího než Hysaj, co by byl dostupný.
Sidibe, Meunier mi napadaju takto hned,...Pekarik, Kaderabek ? treba vyskusat To tento post hori akoze najviac ? odchadza niekto z tych dvoch co su tam teraz ?
Takže tě napadli dva zhruba stejně dobří jako Hysaj, zatímco mě napadnou desítky lepší trenérů než je Sarri no.
Chci vidět desítky lepších trenérů než je Sarri.
Tak z těch známých jmen skoro každý, vždyť má za sebou jednu opravdu podařenou sezónu na top úrovni a ani během ní nic nevyhrál. Ale můj největší problém ohledně něho určitě nejsou trofeje, spíš že se k nám absolutně nehodí a navrch je brutálně nesympatický.
Fajn, jenom většina z těch známých jmen není k dispozici. Ale se Sarrim máš pravdu, to bude k vám jak pěst na oko.
Jak jedno z Top 3 jmen už máme pod smlouvou, že jo...
vsetky tri sezony u nas mal top , co to meles .... 2x2 miesto dva klubove rekordy v pocte bodov 1x 3 miesto ... Nemozes zrovnavat kader co mal k dispozicii s kadrom Juventusu
Super, ale náš kádr se taky nedá srovnat se City a druhé nebo třetí místo je neúspěch. Fakt se netěším na dalšího šaška s hurá fotbalem, který u nás vydrží tak půl roku a stihne přitom poslat do prdele hafo mladých kluků, protože bude prostě hrát jen svoje koně. Prohlášení a la "radši bych prohrál, než hrál hnusný fotbal", to se hodí tak právě do klubu jako Neapol. V PL na takové blbosti není prostor.
zbytocne sa s nim o tom bavis, Sarri a Neapol sa zacal globalne spominat az poslednu sezonu takze mal top len jednu sezonu kto realne sleduje ten vie
Nas kadr se taky neda zrovnat se City a druhe anebo treti misto je neuspech tymto si povedal vsetko
No ty taky, protože jestli popíráš tohle, tak jsi očividně PL neviděl ani z okna vlaku. Já ti neberu přehled o Sarrim, když vás teď trénoval a udělal s vámi na vaše poměry velký úspěch. Ale já jsem naproti tomu zažil už nejméně dva podobné pokusy o hurá fotbal v Chelsea a ti trenéři nedokončili ani první sezónu, totální propadák. To, co je Sarriho největší předností, bude u nás jeho největší nevýhodou. Proboha, vždyť my ani na ten jeho fotbal nemáme hráče ... A klub, co už skoro 15 let nebyl schopen zapracovat nějakého odchovance, si teď přivede někoho, kdo totálně sere na rotaci a výchovu mladých.
Sarri může být dobrý trenér pro spoustu klubu, klidně i těch větších. Ale podle mě ne pro Chelsea.
"A klub, co už skoro 15 let nebyl schopen zapracovat nějakého odchovance, si teď přivede někoho, kdo totálně sere na rotaci a výchovu mladých. " jako uz jsem to psal, ale stejne... zapadne k vam perfektne...
V tomhle ohledu jo no, bohužel...
bud mame totalne odlisne predstavy o tom co je hura futbal alebo si absolutne neinformovany, pretoze napisat k Sarrimu ze robi hura futbal tak to ani neviem co k tomu povedat
To asi máme. V Chelsea úspěch slavil jen tvrdý pragmatismus - pevná obrana, hra na brejky, důraz na střed hřiště a dříve i silová hra. Sarriho fotbal je hodně běhavý, presuje se skoro už od soupeřova vápna a veškerá snaha směřuje do ofenzivy. Křídla musí být kurevsky rychlá a technicky vybavená. Jako sorry, ale těmhle požadavkům se náš současný kádr vůbec neblíží. Běhavých hráčů je zejména vepředu pomálu, v záloze je to jen Kanté. V obraně bude zas průser, že není absolutně dělaná na čtyři vzadu. To už plánoval i Conte takhle hrát, ale hodně rychle od toho upustil...
Když jsem podle vás dvou tak totálně mimo, tak mi řekněte jediný dobrý předpoklad pro to, aby Sarri v Chelsea vydržel déle jak dvě sezony a slavil výraznější úspěch než nějaký domácí pohár a hezký fotbal.
A samozrejme pocitam s tym , ze ak do Chelsea pojde tak tomu klub prisposobi a privedie mu na ten jeho styl aj nejake posily ... Ale samozrejme , ze do sucasnej prestupovej politiky Chelsea nevidim ako ty a netusim na kolko je to v ich moznostiach
Tak jen pro ilustraci hned jeho 3 největší přání nedopadnou, protože budeme nuceni s De Laurentisem podepsat dohodu o nevyužití klauzulí ve smlouvách Hysaje, Albiola a Zielinskiho. Jorghinho už jde do City, Koulibalyho v životě ADL neprodá, Insigne by k nám snad ani nechtěl, Mertensovi už vypršela výkupka a tím to tak nějak končí. Klub nebyl schopný dovést vysněné hráče ani Contemu, u Sarriho nečekám nic jiného.
MaraCe_Napolitan ti na to dobre odpovedal nizsie
Uz som sa k tomu moc vyjadrovat nechcel ale ok. Mozem s tebou suhlasit v tom, ze pracas mladymi hracmi nie je jeho silnou strankou a mal by na tom poriadne zapracovat a mozes suhlasit aj s tym, ze do PremierLeague sa nehodi tak ako do SerieA , co ale urcite nezistime skor ako sa tak stane... Co je ale totalny nezmysel , tak to je ten hura futbal, ktory podal teba Sarri praktikuje ... Naopak jeho system je nesmierne prepracovany a vobec to nie je ziadne nahodne , zbesile utocenie ...
ono aj s tymi mladimi je to trocha tazke povedat, ked dostane len mladych hracov tak s nimi dokaze pracovat skvele, zle to je v pripade ze ma na tu poziciu aj alternativu v podobe skusenejsieho a dostatocne kvalitneho hraca, vtedy to ma mladsi neskuseny hrac dost tazke
Fajn, hurá fotbal asi není úplně výstižný termín, ale oproti tomu tvrdému pragmatismu, který se u nás pravidelně razí, je tohle ofenzivní smršť, kterou podle mého ten tým neustojí. Samozřejmě je ode mě hodně předčasné ho takhle předem odepisovat, ale já vážně pořád nevidím jediný předpoklad pro jeho úspěch. Navrch mi je tak brutálně nesympatický, že ani nemám moc chuť to pod ním sledovat. Tím spíš pokud k nám dotáhne bordel jako Higuaín, který zas další trenér po něm bude muset těžce vymetat pryč...
jj ved uz ju aj koncim
mne by stacilo vidiet aj tu jednu desiatku
No jasně, tak on je dokonce Top 10 na světě.
Já jsem slyšel, že v Neapoli jsou s ním docela spokojení.
spíše zrovna tihle 3 Chelsea rozhodně nepotřebuje. Takže jediné štěstí.
Hysaje bychom třeba uvítali podle mě.
pokud by se hrálo s čtyřčlennou obranou tak ne, Azpi se vrátí na svoje místo a Moses se přesune na křídlo. Azpi tam stejně nikoho jiného nepustí, takže Hysaje za 50 nebo kolik by stál není potřeba, na to stačí kopáč Zappacosta
Proč ne, třeba to zvedne. CONTE VEN
Tvl zavři pusu negře. Jo a máš naprostou pravdu, třeba to opravdu bude lepší
Ak bude Conte voľný, to bude pre Pereza silné pokušenie.
Lopetegui si nebude môcť dovoliť nejaké zakopnutie... l
je to velmi pravdepodobne ze pojde do chelsea.
Conte sa pripravuje na velky comeback v Juve
Po tejto sezone bude opat potrebne polozit novy zaklad a napravit chyby po Maxovi.
Marcelo Brozović byl v zimě objektem zájmu Sevilly a ta hodlá o záložníka Interu Milán usilovat i nyní. Přestup nebude nejlevnější, suma by se mohla pohybovat okolo 23 milionů eur.
Jak tohle může někdo napsat? Má výkupku 50, byl pro nás v druhé půlce sezony nepostradatelnej, ale budeme ho pouštět za 23 a k tomu ještě do Sevilly, kde nemusijou hrát ani EL
Jak víš ze má vykupku za pade? No a kdyby za pade, tak ať klidně jde. Netrhá mi vůbec žily a ten druhy Chorvat taky ne, ale asi by to byla ztráta.
https://www.calciomercato.com/en/news/inter-not-prepared-to-sell-brozovic-unless-release-clause-is-met-55950
Thiago Alcântara je spojován s odchodem z Bayernu Mnichov a vedení německého mistra je podle posledních zpráv ochotno španělského záložníka prodat, a to za 70 milionů eur. O kreativního fotbalistu se zajímá jeho domovský klub, Barcelona
Svene jednej!
Barca pry nebere vlastni padly andely, klidne bych ho bral. Je sklenenej a zaroven umi byt rozdilovym hracem, to je dobra pruprava do Arsenalu..
Vyřaď se z chovu, z kádru už to klaplo ...
Raul nie Sven.
Liverpool FC - navždy SK/CZ
16 h ·
David Madocck:"Klopp nemá v pláne kupovať útočníka, pretože verí v potenciál 18-ročného Rhiana Brewstera, ktorý bude preradený do A-tímu."
tak pokud vam nikdo neodejde tak utocnika nepotrebujete, ne? Mane, Firmino a Salah jsou super a na rotaci tam taky par ok hracu mate.
Na hrot jsou tam jen Ings a Solanke, ne? To mi teda jako ok nepřijde.
tak nevim, kolik utocniku nadprumerne kvality bys v klubu chtel mit? 5? Kterej tym to tak ma? podle meho zadnej. Solanke a Ings mi prijdou ok jako utocnici druheho sledu, co naskoci z lavicky nebo proti slabsim souperum.
Ehm ... Aspoň dva? Vždyť mají na hrot jen Firmina, pak už jen tyhle dva.
ale tak oni nehrajou uplne na typickeho hrotaka... Fajn, tihle dva treba prodaj a koho misto nej? zas to bude nekdo obdobnych kvalit. mozna mirne lepsi.
Tak to už je na nich, koho by přivedli. Já jen říkám, že lepší alternativa za Firmina by se určitě hodila.
Na rotaciu asi nikekto mlady a na kridla asi Shaqiri
OT: media zacinaju spajat Higuaina z AC. Dufam, ze je to len vtip...
Potom čo sa dostali do obehu správy, že je na predaj bude spájaný s každým klubom...
je to vtip, protoze Higuain v AC nehraje
*s, autokorekcia...
ja vim, ale proste mi to nedalo
@sjstandardsport
Been told Zola is cutting short work as a tv pundit during the World Cup in South Africa to fly back to London on Wednesday..timing seems rather significant.
Jedna z mála pozitivních věcí..
Tak snad nebude asistent, ale sportovní ředitel a bude mít nějaké slovo. A co proboha dělá v Jižní Africe? Nespletl si šampionát?
Dělá experta v Supersport TV, která sídlí tam dole v Africe
OT: Vraj získame Pastoreho. Dohodli sme sa s hráčom a aj s Psg. Cena 20 mega + bonusy.
To je presne ten transfer, ktorý nechceš, ale zároveň si uvedomíš, ako ho máš rád a že to bol v Palerme tvoj obľúbený hráč. Každopádne, Pastore je pre mňa zosobnením tých málo ambicióznych hráčov, ktorý sú v PSG, lebo to tam je pohodlné a dobre si zarobia. Strávil tam 7 rokov, svojich 7 najlepších rokov, nikdy sa poriadne do základu neprebojoval a vždy bol samozrejem strašne v ústraní Ibru a ostatných. On je hráč, pri ktorom som si myslel, že ked prestúpi z Palerma, okolo neho vystavajú team. Povyhrával tituly, dobre si zarobil a žilo sa mu, ale svoj individuálny potenciál proste nenaplnil.
Je to ale jasný signál, akým smerom chce Monchi tú zálohu uberať. Hodne sa písalo o Ziechovi, teraz o Patorem. To sú hráči, ktorí síce typický hráči do 4-3-3 nie sú, ale prinesú tej hre niečo nové. Minulú sezónu sme to síce hrali s typickými box to box záložníkmi, ale bolo to nahovno, takže či už príde Zieych alebo Pastore, takúto profilovú zmenu hráča na RCM/LCM kvitujem.
A nebylo bylo lepší hrát 4231? Cristante/Strootman - De Rossi/Pellegrini ve středu, na křídlech Perotti/El Shaarawy a Ünder/Schick, na desítce Pastore a na hrotu Džeko/Schick? Podle mě by to prospělo jak těm dvěma střeďákům, tak Pastoremu a zbytku ofenzivy. Navíc s Pastorem máte kupu možností. Nakonec z toho může být parádní stromeček s Pastorem a Schickem pod Džekem. Upřímně, vaše potenciální složení se mi líbí víc než to Juve. Hnusí se mi, s jakou zálohou dost pravděpodobně Juve půjde do nové sezóny.
Pellegrini - DDR
Under - Pastore - Kluivert
Dzeko
Schick
Strootman - Cristante
Florenzi - Coric - El Shaarawy
Schick
Na 7. miesto ideál
to je béčko
to čo si dal vyššie je tak o dve triedy lepšie ako toto
to je béčko
ano ano, ale poznáme Di Francesca, preto mi príde baviť sa o zmene rozostavenia bohužiaľ zbytočné...
Jenže Pastore po odchodu s Palerma nehrál nikdy klasického trequartistu jeho nejlepší post, na kterém se stal jedním s nejlepších v té době.... Svoje si odehraje i na křídle nebo mezzale ale nikdy tam nedosáhne svého vrcholu...
Strašně se bojím, že si přivede Ruganiho
neboj, Agent má jasno. Dani nikam nejde. To se víc boj že ho pužijem na SMS
Srat na SMS.. zbytecne predrazenej a mimo nase moznosti. Koupil bych Golovina za zlomek ceny a jeste nam zbyde na De Ligta
Taky o nej za tyhle prachy nestojim. Ale dokud neodejde Barza nebo Benatia, tak je DL k nicemu
Benatia musi odejit.
Meanwhile, Sarri’s arrival will ensure Chelsea compete with Juventus for Russia and CSKA Moscow star Aleksandr Golovin. Sarri is a long-time admirer of the central midfielder.
— Simon Johnson (@sjstandardsport) June 18, 2018
Takže místo Lemara, Malcoma, Baileyho přijde Golovin
Golovin zahrá aj CM, takže nie nevyhnutne....a teda namiesto Lemara by som určite radšej bral Golovina....
Bailey by bol sen
No jako se Sarrim podle mě můžeme na křídlo zapomenout. Willian s Pedrem jsou oba běhaví zkušení pracanti s ucházející technikou, co zvládnou vysoko presovat. K tomu nedotknutelný Hazard. Podle mého se spíš poženeme za stoperem (úplně zbytečně), hrotem (taky celkem zbytečně) a snad střeďákem. Ale kraje obrany/křídla, tedy po střeďákovi to nejdůležitější k posílení, zůstanou netknutý.
Kridlo urcite pride
A stopera potrebujeme urcite... Cahill, Luiz ani Zouma pod Sarrim hrat nemozu
Jestli si někdo myslí, že Cahill odejde, tak je naivní. On, Rüdiger, Christensen, eventuálně Azpi a ještě do toho přijde posila. Na čtyřčlennou obranu zbytečný luxus.
Jose Mourinho tells Russia Today he wants Serbia to get knocked out so Nemanja Matic can go on holiday.
To je opravdu kus vola
https://www.youtube.com/watch?v=dwsbxUlbNXo&feature=youtu.be
jo, uz pred 14 dnama. Nebo to dneska max zopakoval. Takze kus vola ses spis ty.
hej povie daco zo srandy a sa tu idete posrat z toho
daj si snickers
Budoucnost Francouze Anthonyho Martiala v Manchesteru United je stále nejistá. Talentovaný mladík se netají touhou změnit dres kvůli většímu hernímu vytížení. I proto na jaře odmítl prodloužit v klubu smlouvu. Od té doby se kolem něj rojí zájemci. Často se mluvilo o italském Juventusu, nicméně podle Sunday Express se nyní o hvězdičku živě zajímají také Chelsea a Tottenham
Do Spurs by se mi libil
jestli ho pustime v ramci PL,tak jsou tam vylizany uz uplne
Však swap za Williana ne?
Neser
Máte Sona, to by si moc nepomohl
Berem
you wish.
malo trenuje a sere na to, prej a prave si pribral na Insta psy od Alexise
Chelsea au fakt tupci. Conte vyhra titul a FA cup a idú ho meniť. Fakt odpad
Patrício do Wolves Ten tým může v klidu atakovat TOP 6.
Zase v klidu
dnes to vyzera tak(zajtra moze uplne inak) ze ak odide Jorginho tak sa kupi Fabian Ruiz. Potom sa bude cakat co s Hamsikom, on chce prec ale sikmaci nechcu platit 30 mega, ak by ostal tak by mohol hravat na Jorginhovej pozicii, ak by neostal tak to vyzera na prichod Lobotku. Druha verzia je zase ze by sa hralo 4231, Zielinski pod hrotom, v zalohe Allan, Diawara a na lavice Hamsik(Lobotka), Ruiz a Rog. Najradsej budem ak Marek ostane, sice ked uz viem ze chce prec tak to uz nie je 100% ono ale aj tak budem rad ak ostane, mozno po dvoch mesiacoch novej sezony uplne zmeni nazor a potom ostane este vela rokov, na druhej strane Lobotka by bol z mojho pohladu dokonala naplast. Ten Ruiz je zaujimavy hrac, tazko povedat ako by mu to sadlo a nakolko sa moze zlepsovat, za mna ovela lacnejsi SMS, trocha riziko ktore sa ale moze vyplatit. Na GK je uz out aj Leno, ten by mohol zajtra prestupit do Arsenalu, teraz su v kurze Areola, Navas a Meret - nie prave moje vysnivane mena ale ani uplny tragedi, hlavne s Navasom by som bol dost spokojny, co je ale horsie tak sa trocha zacina spominat aj Cech, to je dufam len zly vtip...
a toho Seriho teda vobec nechcete?...lebo pár dní dozadu boli nejaké vyjadrenia jeho agenta...
o neho by bol asi tiez zaujem ale o Lobotkovi sa pise podstatne viac, aj on sa potvrdil zaujem Neapolu, velmi pochybujem ze zaplatime za Seriho 40 megovu vykupku ked mu zmluva konci o rok, jedine ze by ho predali aj za menej
Lobotka je DM neviem?
*ne?
To nemyslis vazne s tym Cechom to nehrozi podla mna ... Navas by bol top za mna , cize tym padom k baletkam ide Donnaruma ??? /mozem byt uplne mimo, nemal som v poslednej dobe moc casu sledovat prestupove spekulacie , toto je posledne co si pamatam, ze sa Donnaruma spominal v suvislosti s Realom/ ... Inak by som uvital Serriho ak by Hamso ostal ... Co sa neho tyka , tak si osobne myslim, ze na neho su tlaky zo strany rodiny viac , ako nejaka jeho udajna tuzba odist ... Nemyslim si , ze ten neuspesny boj o scudetto by ho az tak zlomil, ze by sa chcel silou mocou po tolkych rokoch pratat prec , najma ked sa rozbieha tento Ancelotti projekt
Ak odide Lobotka by bol skvelou alternativou samozrejme .... Ten Ruiz je pre mna dost neznama , La Ligu som moc nesledoval mimo nejake top zapasy ala classico uz poriadne dlho ... Serriho som videl viac krat za Nice bral by som ho a myslim, ze by aj velmi dobre zapadol k nam
Real sa zaujima o Alissona, s tou rodinou tazko povedat, ale moc tomu neverim ak vychadzam z poslednych vyjadreni a toho co sa popisalo v nedavnej dobe
Jasne no, len vyjadrenia treba vzdy brat kus s rezervou , staci ako sa napriklad vyjadril na zraze par dni predtym nez sa stretol s ADL a Giuntolim .... ale tak koniec koncov je to uplne jedno , to ci ostane, alebo odide to nijak neovplivni kde je pravda :) .... O Allisonovi som cital ze ADL polozil 60 mega na stol , ale smola ... Skoda, ze sme si nechali usjt toho Patricia, ktory nakoniec skoncil vo Whamptone lol
Gigio nikam nejde, nikto za neho nedá 70m
Sarri do Chelsea
David de Gea has agreed a new five year contract with United. He will earn €21m per season and becomes the highest paid goalkeeper in the world. #mufc [Marca]
Ta PL je havarka
Jak je možný, že takový Patricio jde místo Liverpoolu, Arsenalu atp. k Wolves
Akurát som to šiel písať. Kua, tak toto ma jemne nasralo, nechápem nášmu vedeniu, že sme sa oňho nepokúsili ...
Lepší než ta díra z Brazílie.
tam je dost Portugalcu ne?
Dělá mu agenta Mendes, který si ve Wolverhamptonu rozjel takový svůj menší projekt
a otoci ho za 30 mega
Sportitalia - Napoli, colpo Meret! Affare da 25 mln
to je riadna palka
tak Cancelo uz urcite nic, namiesto neho mozno pride Alex Vidal. Neviem no, aj Cancelovi trvalo pol roka kym sa chytil. A tento sa nemusi vobec.
Za Radju chce AS aj Zaniola a Pinamontiho. Radja povedal vedeniu, ze jedine kde prestupi je Inter, ze ziadna Cina ani nic podobne.
Ono to vyzera, ze to konecne moze vyjst. Radju chcel ako svoj prvy nakup spravit Thohir ked prisiel do Interu, nakoniec bol z toho D'Ambrosio :)
Nekoupil prvního Hernanese?? :D :D ....Radja by vyjit mohl je otázka kolik bude chtít AS ještě doplatit....každopadně jestli k nim přijde ještě Pastore tak s Cristantem to jsou víc než výborné posily
Je středa a nic
Nikde se nepíše, o jakém úterý se mluví, ale bavíme se o Chelsea, takže bylo myšleno nějaké úterý v srpnu
tipoval bych úterý 7.8., aby byl čas na případné posílení kádru a přípravu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele