Italský tisk: Fiorentina měla nad Slavií vyhrát větším rozdílem
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Vstřelený gól by všechno změnil, litovali slávisté po vyřazení
28.08.2008, 08:35
Slávisty mrzela rychlá branka, stále však věří v postup
13.08.2008, 09:59
Jarolím litoval rychlého gólu, který Fiorentinu uklidnil
13.08.2008, 08:28
Slavia bude v odvetě s Fiorentinou dohánět dvougólové manko
12.08.2008, 23:01
Komentáře (81)
Přidat komentářŠance neškodné Slavie na Ligu mistrů jsou minimální
Docela dobře řečeno, Slavie dokáže být chvílemi vyrovnaným protivníkem, ale většinou nedokáže soupeře předčist.
nejlepší je poměr střel a rohu...7:0 7:0 jako by mě ten výsledek něco říkal ...
jen se neboj, vsak viola si to v odvete vynahradi
Měla, ale to nevadí. Stejně postoupí s přehledem. Už se na Violu těšim ve skupině
Tam hodí betonádu
Doufám že ji chytnem my pomsta bude sladká
No italský tisk má pravdu.Fiorentina mohla vyhrát o víc než o dva goly ale Slavisti maj v brance Vaniaka a ten je podržel.V některých situacích měli štěstí.Jsem sice Sparťan ale jedinej kdo tam něco dělal vyl Švento a Vaniak jinak nikdo.
eště Šenkeřík ale ten to měl hodně těžký když byl sám na hrotu a záloha těměř nulová
jj ten taky samí nakopávaný míče ani pořádně mu nenahráli.Měl tam Jarolím dát odzačátku Necida ale když tam potom přišel tak si taky moc nepomohli.
*byl
Fiorentina postupi !!!
Chudáci Slávisti včera dopadli na zem. Ten, kdo tvrdil, že Fiorentina je pro ně hratelná, se šeredně mýlil. Jinak snad večer dopadneme líp, aspoň jednoho zástupce by to chtělo.
když tam hrály bolka tak byla docela rovnoceným soupeřem
Moje rec ,Slavie narazila ,Jarolim zase nasadil tu svou tupou sestavu ,,,ale me je to vlastne jedno.Nechapu jak jsem mohl jeste na podzim Jarolima uznavat a to jsem Spartan .Od prestupniho obdobi sem ho nechapal a nechapu ho doted,jeho tvoreni sestavy je magicke nedava vubec smysl.Ale pro Spartu jen dobre
sparta stejne dopadne uplne stejne jak slavie doma to skonci 0:0 a v recku dostanou narez
Stejně si myslím, že pro český fotbal bude lepší, když bude Slavia (a možná i Sparta) hrát jen UEFU. Jsou tam slabší soupeři a s nimi by se nějaké body do koeficientu dali uhrát. Jinak se včera zase ukázalo(jak kdyby těch důkazů bylo málo), že česká liga je otřesná!
ne liga ale Slavie je otresna, to je docela rozdil chlapecku
Jestli je Slavia otřesná tak GL je totálně k zblití
Klasika
Jak to myslíš?
Spíš to byla reakce na toho prvního, ale k tobě se to hodí taky. Slávia vypadla, tak je pro nás lepší, když bude hrát UEFU a hlavně je to chyba celé ligy. Klasičtí Slávisté... Jetšě včera jste z Florencie odjížděli minimálně s plichtou.
Tak za 1)nejsem slávista,jen mi je nejsympatičtější z GL a za 2) bylo mi jasné že Slavia prohraje a upřímně řečeno..hrát Uefu je na nic
no nemyslim ze to bylo vcera predstaveni GL, bylo to predstaveni samotne slavie a je jen ubohe ze takovy tym tu nasi ligu vyhral... az po zapase Sparty, Baniku a Liberce se ukaze jaka ta liga je
Otřesná to ti můžu říct ted...jinak se po nějaké době zdravím
taky tak
A jak teda hravá Sparta proti evropským týmům? Betonuje, dostane góla, betonuje. No prostě hnus. A Baník když hrál o Ligu mistrů? Ským, že to dostal bůra? A pak dostal od M´borough trojku? To není jenom o Slávii chlapečku.
dobre mozna sparta nehrala posledni 2 roky v poharech dobre ale treba loni s Arsenalem hrala vyborne a podotykam pro tebe ze nehrala proti becku jako slavia...a co podle tebe predvedla slavia?Se Zilinou haluz,byla horsi - s Ajaxem jednoznacne haluz,byla a tridu horsi a pak ve skupine?vzdyt porazila jen o gol slabou a potacejici se v krizi Steauvu, ktera slavii doma s prehledem prehrala a ostatni ve skupine byla ostuda...
Šak já su jedině rád, že po včerejším výkonu se už nebude nic takového opakovat. Ale musíš uznat, že se na ty zápasy aspoň dalo kukat(hlavně s tím Arsenalem). To u Sparty se nudíš u ubráněné prohry 1:0
Tak divat jak na co ,,upachtena remiza s beckem Arsenalu 0:0 ,,,otresny vykon doma proti Seville=prohra,,,Nebudu uz ani vzpominat na 7:0 to byl fantasticky zapas na divani,,,pak tady mame naivni hru smerem dozadu a lá dalsi jarolimuv majstrstyk nasazeni Sourka na Seville =prohra,nudna hra v Bukuresti =remiza takze jedine na divani byl prvni zapas doma se Steau,
Neříkam ,,dívat se jak hraje Slávka´´ ,ale dívat se, jak hraje i ten druhý tým víš. Jinak s tím Šourkem a zápasama máš pravdu.
tak nevim, ja jsem se naposled nudil akorad s Odense.S Curychem to byla smula a hlavne se to melo odlozit a se Spartakem to byl super zapas.Mozna ty se u televize nudis,ale ja patrim k tem malo co na ten stadion prijdou a uzivaji si to...
Tak já bydlím na druhém konci republiky. Chodím akorád na Brno...
ja bydlim 100km od Prahy ale chodim casto,to pak nefadni slavii a nebo se ji tolik nezastavej
Sparta hrála s Arsenalem výborně.Sundej si ty růžový brejle chlapče.Teda promiň,ty rudý
Tak dík CHLAPEČKU. Tak mi řekni kdo předváděl minulou sezónu lepší fotbal? CHLAPEČKU?
Další klasika. Zapomněl ses zeptat, kdo předváděl nejlepší fotbal v roce 1996.
Občas Liberec a Ostrava
Myslis to vase otresne jaro?Jen diky zavahani Sparty jste vyhraly ,dyt jste delali ostudu cele jaro
no na podzim mozna nejlepsi byla ale to je relativni protoze byla v laufu diky tomu haluzovymu postupu do LM ale jestli mi chces tvrdit ze to zaslouzene vyhrala tak se rovnou odhlas...Na jare neodehrala jediny kvalitni utkani (mozna jen na Tottenhamu) a titul dostala jen diky neschopnosti sparty a hlavne diky darovani od Mlade boleslavi
Ok jaro se jí nevydařilo a ani nechcu říkat, že vyhrála zaslouženě. Ale do těchto končin si zabrouzdal ty Měl jsem na mysli, že týmy z GL se nemůžou rovnat s Violou a dalšími.
Vím jakou haluzí se vyhrál titul, nemyslím si, že po těchto výkonech, co jsou tam ,zůstane Jarolím
Ale nevím proč zase řeším GL. Dyť je to ztráta času. Něco co nikdo z nás neovlivní.
no tak ono zadnej zapas nikdo z nas neovlivni, ale nemas tady srovnavat slavie=ceskej fotbal
Divej já to tady srovnávám. Ale co si pak musí říct ti fanoušci v Itálii? Řeknou si: ,,Šak ta Slávia hraje otřesně, tento tým vyhrál českou ligu? Ta musí být fakt ubohá.´´ Z tohoto hlediska to beru.
no a prave jsem uz rikal ze je ubohe pro vsechny ze ji vyhrala slavie
Prosimte netvor pojem Slavie=liga po vykonu s pribrami se nedaly cekat zazraky,hraly naprosto stejne jako proti pribrami=otresne a podle meho nazoru nebudou v lize ani druzi protoze jarolimove nepochopitelne kroky trebas jablonsky =leva obrana ten hrac tam nema co delat pak bych misto Tavarese ktery neni konstruktivni dal Sucheho ale ten zase hraje na Prave obrane ,pak tam mame Jandu ktery me jeste nezaujal atd....
Šak a řekl jsem něco takového, že momentálně hraje dobře? Přibram byla hnus, Jarolíma nechápu, a krom toho ten nick co mám už není tak aktuální
Me sere ze beres komplexne celou ligu pritom se vcera ztrapnila Slavia az dnes Sparticka,pak Jested a Bahnik ukazou jak jsme na tom.A jak neni aktualni to uz si ten typycky prebihavy fanousek?Ktery fandi jen kdyz se nekomu dari?A naprosto souhlasim s ivoskem na zapase s Arsenalem sem byl osobne a prvni puli hrala Sparta fakt dobre ,pak treba vyhrala v Toulouse ,smolne doma remizovala se Spartakem to byla fakt skoda,,,treba s Odense to byla ostuda a s Zurichem se to melo odlozit kdyby to teda tenkrat slo. no ale co se da delat ,,letosek snad bude lepsi
Přelétavý fanoušek? nn Slávii mám furt nejradši, akorád že prostě už tu GL nesleduju tak moc ja předtím. Na to další ti řeknu jedno. Uvidíme
,,Čechům zavřel ústa."
to jo,je to tak vystizny ja nevim proc oni tak pokazde machruji a prohlasuji ze slavie ma na kazdeho...jednou by slavistum neskodilo trochu pokory - napr. Vita Lavicka
Doufám, že si Santana udrží místo v sestavě, to je fialová pastva pro oči . Slavia má na křídle Gebre Selassieho, Sparta Kušníra se Zemanem, takovou bídu napamatuju.
to jsou K a Z tak špatní? Já Kušníra viděl proti Šerifu a byl hodně aktivní a snažil s,málem dal i gól.
Prave ze Kusnir se Zemanem se jevi hodne dobre,narozdil od Gebreho,asi si jich mockrat v akci nevidel
Mě se teda Kušnír líbí víc,než rok od roku jalovější Matušovič
Maty ma sve obdobi nejakou dobu hraje skvele a pak prumerne ale do pytle bych ho jeste rozhodne nehazel,,skoda ze je zranen ted no
Aspoň může Kušnír ukázat co v něm je. Hlavně už nedávat na křídlo Kuliče,z toho bolí oči.
Asi tak Kusnir jednoznacna alternativa,,skoda ze Kaja Kisela zlobi taky myslim neco,urcite by platny byl rozhodne platnejsi nez Kulda
Než dávat na křídlo Kuliče,tak to radši Zemana,který aspoň bude sbírat na jeho věk důležité minuty. Jinak,nevíš,co je s Vackem?
No Vacka je alternativa trebas kdyz nehra Berger ci nemuze hrat spolu husak s kladrubakem,treba ted na Kladne hral a rozhodne nezklamal..
Si právě pamatuju,že pod Žloutkem hrál na jaře i docela často v základu a dal i pár důležitých gólů,tak jsem si říkal,jestli není zraněný,že hraje tak málo.
Mě se líbí víc i ten Zeman. Myslím, že má budoucnost
Jo,to jo. Ale kvalitnější než Matušovič,ještě není. Ale pokud se nepůjde zakopat někam do Turecka,tak časem určitě bude,vždyť mu je nějak 18,19.
Jej to měla být reakce na tebe, ukliknul sem se
Viděl jsem tak akorát, názor zarytého sparťana pro mě není důležitý .
a názor zarytého poblblého antisparťana je, myslíš, relevantní?
No uvidíme, jestli vás tito pánové někam dotáhnou. Vybavuje se mi případ Vacka, jaké to bylo na začátku jara eso a kde je teď. S Kušnírem to bude podobné, i když stál nechutný balík, tak ho jistě hned nezahodíte .
Abych řekl, tak mě Vacek, Zeman i Kušnír přijdou tragický. Možná do budoucna z nich něco bude, ale v současnosti na to nemají a jen snaha nestačí. Bohužel ani Matušovič a další nic moc nepředvádí, takže není kde brát no.
Tak Vacek ted hral na Kladne a hral dobre ,a on sam rikal ze vi moc dobre ze je alternativa za Bergra ci Kladrubskeho.Proste nekdo musi sedet.Kusnir hrava v zakladu a Zeman je napokraji zakladni sestavy tak nevim co delasů.Z tvych prispevku jde videt ze Spartu nesnasis ale presto nechapu ze nemuzes psat objektivne.No ale ono tezko psat objektivne kdyz vidno podle prispevku nesledujes zapasy Sparty pak bys nerikal takove debility o zemanovi
Já na Kušníra taky neslyšel moc chvály. On může hrát kvůli tomu, že stál 20 mega. Slavia taky staví Jarolíma a další ragédy - ne proto, že by byli lepší než konkurenti, ale stáli velký prachy.
Včera tví kluci zaváleli. A ten Zeman, to je tahoun, hned bych ho vyměnil za Střeštíka . Jestli to s tou objektivitou nebude spíš tvůj problém ("jinak si myslim ze Sparta ma sanci vidim to na 2:0 (Berger-primy kop,slepicka)ACS FOREVER!!!!!!!!" ), já jsem zatím s letošní Spartou náramně spokojený .
Nené to není. No jistě, doufám že takové případy budou ubývat. Hráči se podívají na to jak tam dopadl Jun a nebudou tam chtít jít. Snad teda
Doufejme,snad tak 2-3 roky zůstane a půjde na západ.
Mě už úplně provokuje, jak vždycky před zápasem a o zápase mají slávisti silný řeči.
Teď dostali zas jak malý a Vaniak hned : Fiorentina má náskok, ale my nebalíme !
Panebože to jsou pitomci
No,zas se nedivím,že se nevzdávaj. To by se pak ani nemuselo s takovým soupeřem hrát.
Tak nic jineho rici nemuzou ale spise byt nima tak reknu ===Musime hrat rozhodne lepe nez v prvnim matchi protoze to je cesta do pekel a kazdy z nas at si sahne do vlastniho svedomi jestli tomu dal vse,,,TIm by me byli i sympaticti ale to od Slavistu necekam ,,Jarolim zas nejak namicha sestavu a bude to 0:2
Četly jste dneska někdo Sport? Popřípadě známkování Slávistů?
Me spise dorazil Cipro cituju jeho posledni radky(jen potvrzuje ze slavisti si fakt do huby nevidi ale udelejte si vlastni obrazek):::Vysledek 2:0 neni upne beznadejny a neznamena to ze by se s nim jeste nedalo neco udelat.Sice jsou to italove,kteri si veri i za stavu 1:0,ale za prve si myslim,ze odvetu podceni a pokud by Slavia dokazala dat stejne rychly gol ,jako dala Fiorentina...A za druhe ,kdy jindy Italy prekvapit nez tehdy kdy nejsou nerozehrani??? Proste vyplach hlavne ze Slavie je rozehrana pane Cipro
No to mě docela pobavilo protože Slábije nedá ani góla. Jinak Jarolím prý naběhal nejvíc, Tavares stačil italům v rychlosti...
A ty by jsi řekl do médií že to vzdáváš a že balíš kufry?
Já bych řekl : Podělali jsme to, teď při nás musí stát štěstí !
Nebo tak něco, víš jak. Rozhodně bych po propadáku nebyl zas namachrovanej
Ale tak on nebyl nějake namachrovanej. Sice bych volil nějakou jinou řeč, patrně ve stylu: Byli jsme ustrašení, báli sme se hrát, přes těch 14 dní se budeme snažit všechno si to rozebrat a dát se dohromady a pak ji ukážeme, že hrát fotbal taky umíme.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele