Je to na jeho rozhodnutí, řekl o možném odchodu Deliho Trpišovský

07.07.2019, 09:44
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (198)

Přidat komentář
mesyas

Je čas poslat černoušky do světa.

Reagovat
TheMally11

a tebe na psychiatrii

Reagovat
Kapřík

To je diskuze jak v pátý třídě základky.

Reagovat
oli9

Deli a Ngadeu jsou v naší lize top. Slavka ted muze jen doufat, ze zůstanou...ale jestli je chtějí nahradit takovym prumerakem Hovorkou nvm nevim..je realne ze by ještě nekoho privedli jako náhradu?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, kdyby odešli oba , tak by se to určitě ještě nějak řešilo. Kdyby odešel jenom jeden, tak úplně nevím, to bychom asi zvládli takhle.

Reagovat
smazaný uživatel

*oba, tak

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš ne. Trpišovský chtěl mít kádr hotový před začátkem ligy. Myslím, že nevěři v jejich odchod, což by se mohlo vymstít pokud nakonec oba odejdou.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, kdyby odešlo stoperske duo Dělí Ngadeu, tak je to pro Slavii hodně těžký. U Deliho doufám, že zůstane, MNN je otazník. Pokud se udělá LM, zůstanou.

Reagovat
Elliasson

Trochu se bojím, že oba odejdou. Už jen kvůli tomu, že liga začíná tak brzo.

Reagovat
smazaný uživatel

Už by měli odejít všichni ať nedopadnou jak Milánek ten je zralej si to za pár let hodit jak Plzenaci

Reagovat
smazaný uživatel

Milánek je pohodář.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo?

Reagovat
16Dave

Že prej Glasgow Rangers se zdálo moc 2,5 milionu eur za Deliho..Ty vole, mě se to zdá naopak dost málo a navíc si nemyslim že Rangers nebo Celtic by byli na vyšší úrovni než Slavia. ale jinak jsou Rangers docela chudáci že nemůžou dát ani 2,5 milionu uur

Reagovat
anarchochuligan
Reagovat
HorajzmAmmann

Resit hodnotu hrace podle transfermarktu je blbost.

Podle kazdeho trenera nebo majitele ma kazdy hrac uplne jinou hodnotu. Kazdy je za nej ochotny dat uplne jinou cenu. Hodnotu ma takovou, za kolik by ho chtela Sks pustit. Jestli ma vystupku tak ma hodnotu podle te klauzule.

Reagovat
smazaný uživatel

Nic lepsiho nez TM neexistuje (ikdyz to smerodatne byt vzdy nemusi)

Reagovat
Anacron

Rangers a Celtic nejsou na vyšší úrovni než Slávia jo? To je vtip ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Rangers ne, Celtic možná o trochu. Vtip to není.

Reagovat
JackDaniels.

Mozna vy ste fakt mimo

Reagovat
smazaný uživatel

Horší liga, v EL nedošli tak daleko jako my. Fakt jsou i věci ve kterých jsou horší.

Reagovat
JackDaniels.

Sa pozri na fanusikovsku zakladnu Celticu po celom svete, na stadion, infraskrukturu, na ich uspechy v europe, Slavia pri vsetkom respekte nieje na nich urovni ani nahodou, a toze tento rok po PRVY krat zasli dalej ako Celtic na tom nic nemoze zmenit

Reagovat
smazaný uživatel

Celtic je víc to máš pravdu. Akorát Skotská liga je největší sračka. Ovšem tento rok to nebylo určitě po PRVY krat, jistě byly sezony kdy byla Slavia v pohárech dál, třeba 1996.

Reagovat
JackDaniels.

Je rok 2019

Reagovat
smazaný uživatel

A co jako? To má omluvit, že jsi napsal sračku? Napsal jsi, že to bylo po PRVY krat a to by znamenalo, že se to nestalo NIKDY před tím

Reagovat
JackDaniels.

Tak to ze dosli dalej aj pred 13 rokmi vela veci nemeni

Reagovat
smazaný uživatel

Ale mění. My spolu totiž neřešíme kdo z nich je na vyšší úrovni, ale to, že jsi napsal, že Slavia došla dál poprvé. A určitě se to stalo i jindy než jen v 96.

Reagovat
smazaný uživatel

* než před 13 lety a v 96.

Reagovat
Ferguson6

wtf, takéto slovíčkarenie, keď sa nemáš čoho iného chytiť

Reagovat
JackDaniels.

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo jasně, přečti si úplně mojí první odpoveď co jsem mu psal. Napsal nepravdu a já ho na to upozornil. To je vše, takže mě nezatahuj do nějakýho slovíčkaření, já se ničeho chytit nepotřebuju, je mi celkem u prdele co si myslíte. Jen mi vadilo, že napsal, že to bylo jen jednou. Jsi schopen to pochopit?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak medzinárodné úspechy Celticu... minulé storočie.

Reagovat
JackDaniels.

Co to meles

Reagovat
adoxx

Pravdu

Reagovat
JackDaniels.

Od roku 2003 tri ucasti v 8finale LM je nic oproti tohtorocnej jazde Slavie (v EL)to ano...

Reagovat
adoxx

Tak spíš jsem myslel to, že Celtic sbíral úspěchy spíš v minulém stoletím, než teď

Reagovat
JackDaniels.

Suhlasim, ale gro diskusie je predsa o tom ktory z nich je na vyssej urovni

Reagovat
smazaný uživatel

v současnosti

Reagovat
JackDaniels.

Uroven klubu celkovo! To ze ma slavia o vlasok lepsi kader je sice pekne.. Celtic je vsak stale vacsi.. a uz sa mi tu i tom nechce tocit stale dookola.. aloha ;)

Reagovat
smazaný uživatel

To mi jako chceš říct, že je v soucasnosti Celtic větší klub, protože se před semi lety dostali do LM? Nebo protože je o něco víc známější?

Reagovat
JackDaniels.

Je to vacsi klub vo vsetkom ci sa ti to paci alebo ne

Reagovat
smazaný uživatel

Zbytočne sa rozčuľuješ. Tak Celtic je celosvetovo "vehlasnejší", to tu nikto nespochybňuje. Ale tie veľké úspechy dosiahol pred cca polstoročím (víťazstvo v PEM, finále PEM, SF PEM). Zahral si nepomerne viackrát skupinovú fázu LM, to áno. Aj vďaka takým ťahom ako postup cez Legiu, pravda. Ale súčasnosť... škótska liga asi nie je kvalitnejšia ako vaša, ani súčasný káder.

Reagovat
JackDaniels.

A kedy doaiahla tie uspechy slavia? Ved oni ani v 21.storoci nic nedosiali a vy ich tu pasujete za bohov...ostante nohami na zemi pre boha, ked sa slavia dostane zo skupiny LM potom sa mozme bavit..

Reagovat
smazaný uživatel

Toto vlákno je o posune v kariére Deliho. A to niektorí, prestup do Celticu, ako posun nevidia.

Väčšie zázemie, neporovnateľne väčšie úspechy dosiahnuté pred polstoročím, to nikto nespochybňuje. Jediné pozitívum toho prestupu by bolo, ak si ho niekto všimne z PL a Celtic by bol len medzičlánok.

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak. Nikdo nepopírá, že je Celtic větší klub zázemím nebo fanouškovskou základnou. Ale herně je na tom kvalitou momentálně víceméně stejně jako Slavia, a liga jako taková je velmi slabá. Jediné pozitivum je následný přestup do PL, pokud by se mu dařilo.

Reagovat
adoxx

Reagovat
smazaný uživatel

Já ti nevím, po té kauze s Legiou, kdy je do LM musela pustit až komise za stavu tuším 1:6.. nic světoborného neudělali. Takových 10 let je Celtic průměrným evropským klubem...

Reagovat
smazaný uživatel

No ale Slavie není ani tím průměrným. Celtic je mnohem větší klub.

Reagovat
JackDaniels.

Konecne niekto objektivny

Reagovat
meno

Slavia je top tier Visegrádské čtyřky.

V současné době jsme trochu nad úrovní Celticu.

Reagovat
Stannis Baratheon

Tak protože jsou ze Spojeného Království, a tedy z anglicky mluvící země. Těžko se ti to asi přiznává, ale český klubový fotbal je momentálně na slušné úrovni, a Slavia je prostě lepší než Celtic.

Reagovat
JackDaniels.

Podla teba je Slavia na vyssej urovni nez Celtic? V com preboha??

Reagovat
Stannis Baratheon

Hrají lépe? Že si Celtic jede svojí ligu ve Skotsku je sice hezké, ale skotská liga je tak na úrovni té vaší, ne-li ještě níž, a nesmíš podlehnout tomu dojmu, že ostrovní tým je automatický lepší tým než český. Fanouškovskou základnu mají třeba i Wydad, Al-Ahly, Partizan a nebo třeba Velez Sarsfield, a neřekl bych že úměrně s počtem podporovatelů roste i jakási lukrativnost angažmá, ale což.

Reagovat
JackDaniels.

Jedine co slavia za posledne roky dokazala bolo prebojovat sa v EL

Celtic je finalista EL z roku 2003

Celtic sa dostal v 06/07 07/08 a v 12/13 do 16 finale Ligy Majstrov!

O dlasich ucastiach v skupinovych fazach LM a EL nejdem hovorit..

Reagovat
Ferguson6

Osemfinále LM, nie 16, to sa ani v LM nehrá...

Reagovat
JackDaniels.

Samozrejme 8, dik

Reagovat
smazaný uživatel

Je rok 2019

Reagovat
JackDaniels.

Tak ja nevytahujem uspechy z minuleho storocia, ktorych ma Celtic mimochodom ovela viac

Reagovat
icka

Reagovat
JackDaniels.

Len pre zaujimavost: len 5 najvacsich prestupov Celticu za poslednych 9 rokov vybieslo dokopy 80M €

Reagovat
Kiwi-21

Lepší asi Ano ale na vyšší úrovni ne

Reagovat
JackDaniels.

A aj o tom ci su lepsi by sa dalo polemizovat :)

Reagovat
Kiwi-21

Horší určitě ne

Reagovat
JackDaniels.

Neviem

Reagovat
Lof

Reagovat
smazaný uživatel

Je treba si uvedomit, ze to urcite nebude jedinej klub, co by o nej mel zajem. Sto pro tam budou treba nabidky z Ligue 1 a to by mu imho dalo vic nez Celtic.

Reagovat
JackDaniels.

Suhlasim

Reagovat
Stannis Baratheon

Mimo seš tady ty. Snad se utkají proti sobě v předkole, abys trochu nahlédl pravdě do tváře.

Reagovat
JackDaniels.

Ok, dajme tomu, ze Slavia vyhra myslis, ze je vyssej urovni? Keby nad nimi akoze vyhra Slovan BA tak aj on je na vyssej urovni? Celtic ako taky je biekde inde... a ceskemu futbalu fandim, niesom ziadny zadubenec

Reagovat
Ferguson6

Podľa mňa teda Rangers aj Celtic sú určite oveľa väčšie kluby ako Slavia aj na vyššej úrovni, ale kvalitou kádra je momentálne Slavia niekde na úrovni Celticu (+/-). Rangers sú určite slabší, ale tam je to celkom zrejmé vzhľadom na to, čím si prešli a akého majú majiteľa v porovnaní so Slaviou. A hlavne treba zdôrazniť, že súčasná Slavia je len projekt, ktorý môže trvať dlhodobo, ale rovnako môže kedykoľvek skončiť. Hračka v rukách Číňanov, ktorá nebola vybudovaná koncepčne (na rozdiel od takej Plzne) a už len to ich stavia do horšej pozície oproti Celticu.

Reagovat
Stannis Baratheon

Není stavěna koncepčně? Slavia má suverénně nejlepší mládež v ČR..

Reagovat
Selänne

suverénně

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
Ferguson6

Prečo potom skupuje všetko čo vie kopnúť do lopty z českej ligy a o pol roka ich posiela hosťovať, lebo nakúpila ďalších? Ja som videl oba prípravné zápasy Slavie na Slovensku a teda nemal som pocit, že by tam boli nejaké 18-19ročné české supertalenty v jej zostave. A kde bola tá mládež kým neprišli Číňania?

Reagovat
Greny

Po Brnu

Reagovat
didosh

Reagovat
icka

Reagovat
Rarášek

Proč?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Stannis Baratheon

Sorry, špatný řádek, jsem ještě na sračky.

Reagovat
smazaný uživatel

Absolutně teda není

Reagovat
Marv

Ani omylem

Reagovat
JackDaniels.
Reagovat
KingMaster13

Nemám rád když někdo něco kopíruje od jiného týmu

Reagovat
JackDaniels.
Reagovat
Stannis Baratheon

Artmedia > Porto

Reagovat
JackDaniels.

Podla tvojej logiky ano

Reagovat
Elliasson

Jsou i lepší videa fanoušků Celtic. Zrovna tohle bych nechal Liverpoolu.

Reagovat
Josifek

Přesně, nejsou, jsou podstatně níž. Jediné, co mohou nabídnout, jsou fans...a Celtic ještě předplacené místo v EL děj se co děj.

Reagovat
Stannis Baratheon

Vtip jsi ty.

Reagovat
Kang & Kodos

Tak historicky určitě jo, stejně tak i ohledně fanoušků, ale teď...Celtic asi ještě jo, Rangers ani náhodou. A na skotský lize je nejlepší asi to, že se odsud docela snadno dá dostat do Anglie.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, a tim vyhody skotske ligy konci, protoze kvalitou je to sranda liga na urovni slovenske

Reagovat
Anacron

Zatímco Česká liga je totálně prestižní záležitost o kterou stojí každý zahraniční fotbalista.

Reagovat
Kiwi-21

Prestižní možná ne ale mnohem kvalitnější Ano

Reagovat
Elliasson

Celtic, co loni neprošli ani skupinou Evropské Ligy?

Reagovat
Hristo Stoichkov

Rangers by tu výkupku rádi aktivovali, ale chtějí to rozložit do více splátek, což už Slavia nemusí akceptovat.

Reagovat
Coutinho10

tak Rangers jeste nedavno byli v hajzlu ve 4. lize, takze museji postupne nahoru, ale takovouhle castku by dat urcite meli, ale asi ho nemaj tolik nasledovanyho jako my

Reagovat
Ferguson6

Toho 2,5 milióna by mali, ale Rangers sú v režime, kedy si poriadne rozmyslia, či im hráč stojí za tie peniaze. Aj keď ja by som asi radšej bral Deliho ako Angličanov z nižších líg.

Reagovat
Coutinho10

j právě...ale pokud ho sledujou dlouhodobě, tak by měli vědět, že za tu cenu to je luxus, ale to oni asi nevědí....ti si řeknu, že nějaký Afričan z český ligy, takže spíš se ohlíží asi na ty anglický soutěže, kde ti hráči jsou z jejich pohledu víc prověření a maj to víc nasledovaný...takhle to pro ně neni úplně jistota, že ten hráč to tam prokáže

Reagovat
smazaný uživatel

Úplně vidím Deliho ve Skotské lize

Reagovat
Coutinho10

on by si to hodil do vzduchu, že by se těch atakům od soupeře bez problému vyhnul

ale je fakt, že na nějaký ty zranění je náchylnější, ale i tak tahle cena je hodně nízká na to, co ten hráč dokáže

Reagovat
Ferguson6

Podľa mňa to je hlavne Gerrardova "vina" a mne sa úprimne nepáči, akých hráčov do Rangers nosí a spravil z toho prakticky anglické mužstvo plné hráčov, ktorí sú maximálne na úrovni Champu. A pred ním sem Caixinha nosil rovnakých Portugalcov a Juhoameričanov (s výnimkou Morelosa). Chcelo by to buď škótskeho trénera alebo nejakého skúsenejšieho zahraničného. Takého van Bronckhorsta b som hneď bral, navyše je to aj bývalý hráč.

Reagovat
Coutinho10

tak bral hlavně hráče, který třeba znal z PL nebo hrál s nima (např. Flanagan, Defoe, Ojo), takže jako mě to je sympatický, ale samozřejmě bych chtěl, aby Rangers byli ještě silnější a dokázali sesadit Celtic a hlavně se dostat konečně i do skupiny EL, což snad tentokráte zvládnou, ale bude to zase obtížný

Reagovat
Ferguson6

Však hrali skupinu EL v minulej sezóne a len tesne z nej nepostúpili. Čo sa týka zosadenia Celticu, práve preto sa mi títo hráči nepáčia (a preto, že sú to Angličania). Oni na to nemajú a budú mať problém aj proti Aberdeen, Hibs alebo Hearts. A proste aj keď nie sme lepší ako Celtic, lepší ako zvyšok byť musíme. Aj pod Gerrardom sme strácali príliš veľa bodov v zápasoch, ktoré sme mali vyhrať (resp. sme v nich vyhrávali). A proste keby sme aspoň ako posily priviedli najlepších hráčov z týchto klubov, ale nejako to negunguje no

Reagovat
Coutinho10

j ta minula sezona v EL mi nejak vypadla...mam pred ocima spis tu predlonskou,kdy vypadli uz brzy v predkole

j...to sesazeni Celticu je beh na dlouhou trat, takze to nebude lehky, ale verim, ze tam postupne budou chodit kvalitnejsi hraci a pak se to zvedne

Reagovat
dontcallmeandre

Tak Deli je hlavně docela skleněný a ostrovní fotbal tvrdý. Kdyby nebyl skleněný, tak je pryč už dávno.

Reagovat
Coutinho10

j vetsina tymu to zrejme moc riskovat nechce...tim lip pro nas

Reagovat
salami

Predstavoval jsem si pro nej lepis tym nez Rangers, uz to taky neni zadnej mladik, aby to pro nej byl jeste odrazovej mustek a kvalitativne by si nepolepsil. Celtic je zajimavejsi adresa, ale idealni by byl nejakej francouzskej tym, Nice, Lille nebo neco na ten zpusob, ale franzouzskou ligu ted moc nasledovanou nemam.

Reagovat
Kang & Kodos

Neříkal Jarda náhodu už někdy při přestupu Luftnera, že odteď žádný klauzule?

Reagovat
KingMaster13

Asi po případu Bucha přehodnotil svá kritéria

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsou už od té doby.

Reagovat
db18

Myslím, že Ngadeu a Deli meli smlouvy ještě z dřívějška... pak by jí ještě asi měl mít Zmrhal, ale tam si nejsem jistý.

Reagovat
kilobyte

Není to ten, co oznamoval příchod Panáka a Šurala.

Reagovat
Losinho

Tohle už jsou starší smlouvy.

Reagovat
Kang & Kodos

Čekal bych, že za ty dva roky už budou mít novou smlouvu bez klauzule. 2,5 u Deliho je hrozně málo.

Reagovat
Losinho

Je, ale jednu dobu chtěl docela odejít do Francie a vyšší výkupku by asi nepodepsal. Pak mu to podělala ta jedna sezóna, kde pořád střídal nějaký zranění

Reagovat
salami

Je takovy verejny tajemstvi, ze zdravotne neni uplne ok, ja si myslim, ze i kdyby nekomu kejvnul, tak je furt lekarska prohlidka tak 50 na 50.

Reagovat
Coutinho10

ta byla podle me jeste pred Luftnerem, protoze jinak by urcite nebyla tak nizka

Reagovat
HanzBP

Ten už toho nakecal...

Reagovat
Fakt

Proč by odcházel do horšího

Reagovat
smazaný uživatel

Je treba zkusit vytahnout dalsiho velkeho stopera tmave barvy pleti, ktery ma potencial jako ti dva.

Reagovat
h8_sfatto

pas pro dva migranty snad zvládnem, no a teď ještě 8 a ani to nebolelo,co ?

Reagovat
Hokaido
Reagovat
dave30

Je to pro něj hodně těžké rozhodnutí, i vzhledem k tomu, že rodina je v Africe.

Není to právě jednodušší? Jestli se má stěhovat sám, tak je to jednodušší než celá rodina, která si již někde zvykla. Nebo to opravdu vidím špatně?

Reagovat
kilobyte

Navíc kdyby šel ven, tak pro něj bude lehčí se s nimi stýkat. Jsem ty ilegální imigranty nepustí.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Máte někdo stažený FM19? Jaký máte soupisky? Díky

Reagovat
Kiwi-21

Aktuální a koupený jako většina, stojí to teď pár Kč

Reagovat
Fakt

Reagovat
Rarášek

Kup si to už a neotravuj s tím všude.

Reagovat
smazaný uživatel

On ho nepremlouva?! To ho guru JT nepochvali...

Reagovat
wyqinac

JT nepochválí JT

Reagovat
smazaný uživatel

A JT pak obema slavistickym JT ojede manzelky.

Reagovat
Kepy_FCB

Baník 5000 permic prodáno

Reagovat
Coutinho10

OT: Sazkafantasy

1. i 2. EF liga už jsou rozlosovány viz diskuze v minilize, tak nezapomeňte si složit tým (1. zápas nové sezony začíná už v pátek 12. července od 18:00 Jablonec - Bohemka)...v miniligách ještě upřesním počet postupujících ze 2. ligy podle jejího finálního počtu lidí (zatím 15) a v 1. lize už to je uzavřeno...tam nás je 20 lidí a poslední 2 opět sestoupí.

jinak tedy kdo není v 1. ani 2. lize a chce se přidat do 2. ligy, tak má tu možnost tady přes žádost o vstup, kde mi napište i váš EF nick pro přehlednost...pokud nejste na Sazkafantasy registrovaní, tak si tam dejte název týmu podle vašeho EF nicku (nebo alespoň nějak částečně) tak, aby bylo jasné, kdo je kdo a pak mi to při vstupu napište do poznámky

https://sazkafantasy.isport.blesk.cz/groups?utf8=%E2%9C%93&search=Eurofotbal+CZ+2&submit=HLEDEJ

Info k 1. lize...jak už jsem zmiňoval pod Krmenčíkem ( https://www.eurofotbal.cz/clanky/krmencik-se-po-vaznem-zraneni-kolena-bal-i-konce-kariery-437480/#post11258112 ) a před chvilkou i v diskuzi v minilize, tak je možnost zatraktivnit i horní část tabulky o nějaké odměny, kdyby se udělal nějaký společný bank a pak se třeba odměňovali nejlepší manažeři v měsíci a i celkově na konci sezony, ale samozřejmě je to na vás všech, jestli nám to stačí takto s těmi postupy/sestupy nebo to chcete ještě nějak zatraktivnit i nahoře...tak budu rád za reakce, jestli by vás to lákalo nebo vás napadá ještě něco lepšího či to necháme tak jak to je....díky

Reagovat
Kang & Kodos

Snad to ještě vypilujou, největší cenu z obrácnů Sparty má Zahustel a Kaya jako člen základu chybí úplně

Reagovat
Coutinho10

j oni tam i psali, že ty soupisky budou postupně doplňovat, tak uvidíme, jakej bude ten výběr těsně před 1. kolem

Reagovat
PavlíčeQ

No tak hlavně, abys nezapomněl složit ty

Reagovat
Coutinho10

neboj

Reagovat
PavlíčeQ

Teď koukám, že mě na úvod čeká KingMaster, fajn hráč na rozjezd

Reagovat
KingMaster13

hej Co to má jako znamenat?

Reagovat
PavlíčeQ

V minulý sezóně jsem skončil 4., ty 14. a oba vzájemný duely jsem vyhrál já - tolik k tomu, kdo je favoritem

Reagovat
KingMaster13

pffff, nová sezona, nová výzva Počkej letos si tě namažu na chleba

Reagovat
Coutinho10

už se nemůžu dočkat a hodně jsem zvědavej na nováčky

Reagovat
PavlíčeQ

Jaký mají nicky tady na eurofotbalu? Z tý trojice mi nic neříká ani jeden

Reagovat
Coutinho10

FCMA = martin1

Fabregas = Fabregas@ole

Djiros = Djiros

nepatřej mezi nejaktivnější, ale párkrát je v diskuzích vidim (hlavně první dva)

Reagovat
PavlíčeQ

Díky Tahle trojka byla nejlepší v tý 2. lize?

Reagovat
Coutinho10

jojo, zjednodušeně 3 nejlepší (protože já tam skončil jako organizátor taky 3., tak to postupový místo propadlo na 4.)

tady link na konečnou tabulku: https://ibb.co/wJZRPpW

Reagovat
PavlíčeQ

Super díky za info musim si to trochu zmapovat než začne další sezóna

Reagovat
Coutinho10

nz

Reagovat
andrew96

Jo ale těsně!

Reagovat
PavlíčeQ

Uvidíme již za pár dní

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
icka

Jen takovy dotaz, oplati se treba preburit ten rozpocet a mit 15% jak by dolu? Nebo to fakt davate do tech 100

Reagovat
PavlíčeQ

Do 115 mega je to v pohodě, 115+ už je nesmysl

Reagovat
Coutinho10

j jak píše PavlíčeQ, tak i já to často dával do těch 115 mil., 15 % neni skoro vůbec znát, ale když to jde, tak to dám do 100 mega, ale někdy ten výběr tak slabý, že to musim překročit

Reagovat
PavlíčeQ

Reagovat
PlackaSKS

Jsem pro zpestření. Každý třeba za kilo, ať to má malinko náboj

Reagovat
Coutinho10

ale chtelo by to pripadne vic lidi...takto se muzeme pridat max. my 3 s lichnou

Reagovat
lichna.

Klidně dám kilo nebo i dvě, ať je sranda. A odměny bych dal třeba jen půlsezonní a sezonní. Ať to není náročné na sledování apod..

Reagovat
Coutinho10

ale zatim nas je na to malo...co koukam podle zajmu, tak zatim ja, ty a PlackaSKS

Reagovat
PlackaSKS

Dej jim čas, kilo snad nebude moc pro nikoho. A když, tak soukromá sázka no

Reagovat
PlackaSKS

Reagovat
Han střelil první

Na každé kolo se volí nová sestava?

Reagovat
Coutinho10

jojo, presne tak

Reagovat
PavlíčeQ

https://twitter.com/MBergman87/status/1147865783990652928

Tak kdo to bude? Karafiát? Ďurica? Nebo někdo jiný?

Reagovat
Kang & Kodos

Karafiát, Liberec zatim prodával až překvapivě málo.

Reagovat
PavlíčeQ

Se mi furt nechce věřit, že by nám pár dnů před ligou pustili takovýho hráče jen tak. Třeba s ním ale nepočítali do základu, těžko říct

Reagovat
Kang & Kodos

Podle mě kdybyste chtěli Ďuricu, tak už tam dávno je, i kdyby měl jít pěsky. Ale nevidím důvod, proč byste měli chtít 38letýho frajera z nejhoršího týmu minulý sezony.

Reagovat
salami

Tak on je dost zvednul, nemusel by mit buhvijaky pozadavky a Jablonec shani zaskok, nez se uzdravej ostatni stoperi, uplnej nesmysl by to nebyl, ale urcite se daj najit i lepsi varianty.

Reagovat
PavlíčeQ

No tak to bude někdo od vás, zítra ve Sportu:

Další NOVINKY z ligových klubů: Jablonec si půjčí stopera ze Sparty, Slovácko trápí zranění opor

Snad to nebude Plechatý, ten by nám fakt moc nepomohl vzhledem k tomu, že máme úplně novou obranu a čeká nás EL. Je reálný Štetina?

Reagovat
Banikovec7

Je to Plechaty.

Reagovat
Selänne

Reálný je. V přípravě byl špatnej a dost bych se divil, kdyby si ho chtěl Jílek nechat. Momentálně je stoper číslo 4. Navíc se časem vrátí Costa, takže s největší pravděpodobností bude stoper č. 5.

Reagovat
Kang & Kodos

Plechatýmu se povedla zimní příprava, pak první jarní zápas, ale už na Dukle byl hroznej a od tý doby se veze. Pro něj by právě byl ideální ten mezistupeň v béčku, v Jablonci by mohl škaredě shořet. Štetina určitě ne, ten bude možná začínat s Kayou v základu. Buď Uroš, nebo Plechatý

Reagovat
r.mrazik

plechaty na jablonec nema...ten mel jit jinam

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc budou mít Chaluše nejspíš

Reagovat
Kang & Kodos

Ten už má taky nejvyšší čas, aby se předvedl...

Reagovat
Losinho

Pokorný

Reagovat
ratusek

Patrizio za 50 míčů

Reagovat
Kaká10

Co návrat Beneše? koukám že dnes nehrál, pokud v tom tedy nebyl zdravotni problem..

Reagovat
montaigne33

Bez afrických věží se minimalizuje šance SKS na LM... Domnívám se, že Hovorka a spol. nemají (zatím/ nebo nikdy?) kvalitu na LM...

Reagovat
mayday

Tak to se nemusíš domnívat, to je fakt. Kdyby odešli, tak by je ti Hovorci, Frydriši a Kudelové nahrazovali hodně těžko. V lize by to nějak ukopali, ale v Evropě vůbec.

Reagovat
montaigne33

SKS je musí (měla by) udržet

Reagovat
ttopi

Když už má člověk pocit, že se tu buduje něco, co se může dostat do LM, tak se to zase rozprodá. Takové české kolečko.

Reagovat
smazaný uživatel

To nie je nejaké české špecifikum. O level, dva vyššie to robí Ajax, Benfica...

Reagovat
smazaný uživatel

Pozabudol som na Lyon...

Reagovat
ttopi

To ano, jenže ti se do LM dostávají i s tím, co jim zbyde. Mně jde čistě o ten náš level, kdy jsme každoročně na hraně LM a právě tito hráči posouvají šance našich týmu na to se do LM probojovat. Pokud se tihle tahouni vždycky prodají, je to v prdeli (s prominutím).

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužiaľ, začína sa vždy od nuly...

Často sa potom dopláca na nezohratosť mužstiev v predkolách.

Reagovat
Kuchta

Tak Deli i Ngadeu jsou poslední v kádru (teď k nim přibude Souček), kteří mají ve smlouvě výstupní doložku. Přicházeli v době, kdy ještě ve smlouvách běžně byly, a následně odmítli podepsat prodloužení smlouvy bez doložky (pouze se navýšila).

Být to na Slavii, tak je neprodá, ale tady je to zcela mimo možnost klubu tomu jakkoliv zamezit Čili řeči o výprodeji jsou zde naprosto mimo

Reagovat
ttopi

Tak jasně, že s klauzulí nic neudělají ve Slavii. Myslím to obecně. Prostě tým vyroste, vykouknou hráči a zas odejdou. A LM nebude

Reagovat
Kuchta

No tak děje se to všem klubům kromě té nejužší špičky... ale uznávám, že pro úspěch v předkole LM bude naprosto klíčové udržet nejméně jednoho z dvojice Deli - Ngadeu... když odejdou oba, tak jsme bez šance.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
diskoschlampe

Proč se vlastně neprosadil ve Spartě, tam čutal jenom za béčko, ne?

Reagovat
r.mrazik

pokud by jim odesli oba stoperi,tak by to byla docela sranda...preci jen kudela a hovorka je pad o level dolu...

to by tak liga byla o dost zajimavejsi

Reagovat
smazaný uživatel

Minimálně jeden z nich musí zůstat, abychom měli šanci se do LM dostat.

Oběma bych zahraniční angažmá přál, zasloužili by si ho, ale ideálně v zimě.

Nebudu zazlívat ani jednomu, pokud odejdou, ale snad se rozhodnou to tady dotáhnout do konce a ten poslední stupínek společně zkusit.

JInak Celtic je určitě větší klub zázemím a fanoušky, ale kvalitou kádru je momentálně maximálne na stejné úrovni jako Slavia, rozhodně to není žádný extra posun v kariéře (herně). Ale to Simovo zdraví je asi překážkou pro větší kluby.

Kdyby odešli oba, přál bych si návrat Máry Suchýho, to by ještě mohla být šance.

Každopádně nezbývá než doufat.

Reagovat
dontcallmeandre

Na skotské lize je lákavé to, že se z ní dobře přestupuje do anglických soutěží. v Anglických soutěžích dobře platí. Pokud by se Deli ve skotsku chytil (tedy spíš, pokud by vydržel zdravý), tak věřím tomu, že by šel za rok do anglické premier league nebo lepšího týmu championship, a to je proti slavii posun minimálně finančně (to je nejspíš už i skotská liga)

Reagovat
dontcallmeandre

Ale liga msitrů je určitě lákadlo i pro kluky a věřím, že Slavia se jim snaží vytvořit dobré podmínky. Navíc Prahu pravděpodobně vnímají jako fajn město, levné (proti Anglii), přátelské, bezpečné.. Já si trochu myslím, že si u nás zahrají LM, a pak zmizí... do číny..

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, přestup do anglických soutěží je určitě ze Skotska snazší.

S těma financema si nejsem tak jistý. V momentální Slavii si hráč Deliho kvalit může přijít taky na hodně slušné peníze a když člověk vezme v potaz životní náklady v CZ/GB, tak je klidně možné, že větší výdělek může mít tady, než ve Skotsku/Champu. PL, ta už bude někde jinde, to souhlas.

Já bych mu to moc přál, ale myslím si, že by pro něj byla nejlepší Francie a hlavně bych mu přál tým, kde by se posunul i herně, což současný Rangers nejsou.

Tým typu Lille, Marseille, možná i Lyon, podle mě na tyhle týmy s přehledem má. Ten Lyon teda by byl pro něj určitě těžká zkouška, ale věřil bych mu.

Jenže ve FR si takových kluků z Afriky dovezou kupu sami, no.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele