Jiráček si kvůli zranění v Hamburku na podzim už nezahraje
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Jiráček podstoupil operaci třísel, v lednu má stihnout přípravu
28.11.2012, 21:41
Jsem totálně zničený, naříká nad zraněním Jiráček
22.11.2012, 10:11
Záložník Jiráček půjde v prosinci na operaci třísla
20.11.2012, 21:26
Welt: Jiráček patří k nejhorším přestupům podzimu
02.11.2012, 13:59
Jiráček musí s třísly na operaci, tři týdny má být mimo hru
24.10.2012, 18:50
Jiráček si poranil třísla, v pátek možná nebude hrát
23.10.2012, 13:52
Komentáře (123)
Přidat komentářkaždá vypálená světlice budí naději dokud nezačne klesat a zhasínat..
TO si řekl moc hezky
celkom frustrujuce pre neho...badelj hrava,arslan zdravy,vrati sa gojko,rincon...
a hsv uz zacina sbierat bodov,urcite nie je odpisany ale jeho sance sa podstatne zmensily
Ty děláš jak kdyby Jiráček na tyhle hráče v jeho nejlepší formě neměl. Až se do ní dostane, strčí je do kapsy..
hlavně musí být zdravý a mít natrénováno, když se tohle přes zimu podaří, na jaře o něj nemám strach
a ta jeho forma trvala ako dlho?jedna sezona?takych hracov v BL beha...az sa priblizi treba vykonom kacara v BSC potom mozme diskutovat,badelje chcelo viacero klubov,v diname ziaril dost dlho(slabsia liga nez GL)arslan je stale este mlady,beister tiahol fortunu,rincon je podla mmna horsi...takze asi tolko k jirackovi
v nejlepší Gojkovo formě by neměl
Když myslíš.
takovejch zranění, ještě že se nehraje kvalifikace na MS...
proč zrovna takový bojovník?
Tak aspon Bilek po remize se slovakama 0:0, nebo prohrhe bude mit alespon dalsi argument, byl zraneny Jiracek, jak to ma ve zvyku .....
já bych toho vola vyrazil i kdyby jsme Slováky porazili 5:0...
To ja taky, ale obavam se ze se to nestane ....
Pelta drží slovo! Bílek letí!
Beru tě za slovo Míro
Hlavně ať je zdravotně v pořádku, aby se mohl dostat zpět do formy
Dobře pro něj, pořádně potrénuje, sžije se s mužstvem. Lepší, než naskočit teď ne uplně fit do rozjetého vlaku a posrat si reputaci ještě víc
nechápem ako môže byť zranenie pre neho dobré.
viz zpáva, na kterou reaguješ
veď keď je zraneny tak netrenuje s mužstvom.... ma individualny trening....takže sa s ním nemôže sžiť... ja fakt netuším ako mu to zranenie môže pomôcť.
pak přijde zimní přestávka, ve které bude trénovat i s hráčema
A keby nebol zraneny tak by cez zimnu prestávku netrenoval s mužstvom? Otazka znela ako mu pomôže toto zranenie. Odpoveď je nijak...
chtěl jsem naznačit, že lepší je odpískat podzim a naskočit až na jaře. Teď by si nabil hubu ještě víc, když hrají takovou tužku. Pře zimu ukáže trenérovi, že skutečně nákupem neprohloupil.
Jiráček je po právu lidem sympatický svým nasazením a obětavostí, bohužel si už většina lidí nechce přiznat, že to je prakticky vše, co tento hráč nabízí. Je plný energie a odhodlání, ale často to neumí využít, respektive investuje tu energii na hříšti špatným způsobem. Je zbrklý a často zbytečně ztrácí míče, jako dělník je skvělý, ale už prosím vyndejte ta vaše péra z jeho zadku. Mám často pocit, že čekáte, že dostane Zlatý míč.
ty běž raději pokračovat v prznění malých hošíků a nepiš tady
Ale prosimtě, ty drsňáčku.
je to ale přesný popis Jiráčka do doby než se do Plzně vrátil Petr Trapp
Naštestí je zde velký počet smajlíků, aby se mohli místní puberťáci vyjádřit.
pubertu už mám dávno za sebou.
Nevěřím.
to mě ale vůbec netrápí
Ukončíme naši "debatu" tím, že se shodneme, že se nemáme rádi.
já přece neřekl, že tě nemám rád, jen s tebou nesouhlasím.
Lásku a pochopení bratři.
tvl nejdřív Jehova a teď Kardinál ....jsem vůbec na fotbalovým portále ?
Každý věřící má právo vstoupit na tyto stránky.
Bůh není
nechápu jak někdo vůbec může věřit téhle fikci
Právě jsi to řekl - "věřit". Je to o víře, přesvědčení atd. A jen nevěřící Tvého typu, zdůrazňuji Tvého typu, se do věřících navážejí, zesměšňují je atd. Svědčí to mj. o nedostatečné schopnosti diskutovat, dát druhému prostor zastávat své názory, aniž by byl jakkoli napadán.
já se do něj ani tak nenavážím, jen to prostě nechápu. Pro mě je církev jedna velká špinavá firma, která lidi přinutila věřit něčemu, co neexistuje, za cílem výdělku
Nikdo nic nikoho nenutí věřit. A výdělek a takové věci jako argument... no, to snad ani nebudu karikovat.
ale no tak . je to už od počátku, kdy lidi začali chápat a začali se ptát kde jsme se tady vzali, co jsme atd.....Pak přišel v tu dobu nejchytřejší člověk na zemi a začal povídat báchorky o někom, kdo nás stvořil, že nás neustále zkouší atd. no a když člověk zhřešil tak mu bylo za poplatek odpuštěno. Pak se církev vyvíjela dál....
Poplatek? Báchorky?
ano, tenkrát se jim říkalo "odpustky" mám takovej pocit.
A znáš historii odpustků a těchto věcí? proč to vzniklo?
Nezná, ale to slovíčko někde slyšel ve spojení s něčím negativním, tak ho musel zmínit...vedle čarodějnic a pedofilních kněží oblíbené téma nevěřících.
pamatuji si to už jen matně, dějepis jsem měl vždycky rád a hodně jsem se o něj zajímal. Mě je církev jako taková ukradená, jsem sice pokřtěnej na Slovensku, ale v boha prostě nikdy věřit nebudu. Pro mě je to prostě jenom výmysl, nebudu se ohánět tím, že ho nikdy nikdo neviděl a podobný kecy, který jsou sice pravdivý ale o ně mi ani tak nejde, jako o to, proč bůh nechá chcípnout nejslušnějšího člověka pod sluncem ? proč bůh dovolí aby byl na zemi hlad a bída ? a mohl bych se ptát ještě na spoustu věcí.
těm chudým a hladovým posílá ná, co máme dost. Nevymlouvejme se jako celek na nezájem Boha, máme dost prostřředkl, kterými se mrhá. Teď byla nedávno tzv. misijní neděle - v dopise kněze, co má ty věci u nás na starosti, staálo, že na roční výživu jednou hladovějícího v Africe stačí pár set korun. Kolik maí bohaté státy rezerv, kolik peněz házejí do nepotřebných programů a akcí, kolik...
je mnoho možností ve světě, jak těm lidem pomoci, a je to na nás.
Tudíž církevní majetek by na to nestačil..
Dobrý výpad.
Věř nbeo ne, ale v esvětě působí stovky řádů a konfregací s misjním posláním, i vtěch nejnuhnějších oblastech. Ze dva tři z těch misionářů znám osobně a můžu říct, žeto jsou fakt výborní lidé. Církev dává do misií - tj. do těch stanic, kde se misionáři starají o děti, chudé, pomáhají jim finančně, fyzicky i duchovně, obrovská kvanta peněz, funguje i plno charitních zařízení a organizací /já osobně můžu doporučit tu nazvanou Likvidace lepry. je toho vážně strašně moc, ale přitom pořád málo, protože chybí oparvdu poctivá podpora těch bohatých států. Něco málo o tom fakt vím, tak mi zkus věřit, že to charitativní úsilí, které je dnes synonymem misijního, je vážně obivuhodné.
Obdivuhodné to je spíše u těch lidí individuálně.. Ale přece jen, opravdu dává Církev vše, co může? Copak třeba EU dělá pro Afriku málo? Unesco, lékaři bez hranic apod. Obořujete se na státy, přitom Církev je bohatá dostatečně, z kolika procent svého bohatství se ročně vydá? Přitom státy, EU apod. se ještě musí starat primárně o svá území.
Neznám přesná čísla, takže Ti neodpovím. Ale těch peněz tam jde obrovské množství a není to jen Afriky, ale všechny ty hospice, Charity atd. u nás. Jistěže to je o jednotivcích, ale ti tam chodí práve sloužit v Kristově duchu druhým. A myslím, že kdyby státy dávaly opravdu, co mohly, chudoba by byla vymýcena. Ale to už by byla debata na dlouho a jen ve stylu handrkování.
Škoda, že nejsou známa přesná čísla.. Ale přece jen, pokud tedy státy nedávají vše, co mohou.. V tom případě i Církev je v tomhle za oslového mecenáše. Kolik slavných obrazů, soch, knih (nebudeme ani brát v potaz nemovitosti) a hlavně peněz vlastní a přitom ještě chudoba není vymýcena a Církev zůstává stále bohatá.
Ale máš pravdu, bude to jen handrkování..
Církev má celosvětové misijní a charitativní poslání, v podstatě to je tak, že je tam, kde je to zapotřebí, kde selhávají jiné subjekty.
Prodej um. předmětů by nebyl řešením, ty jednak mají jinou funkci než tu hmotnou, jednak by to nebylo dlouhodobé řešení.
Onu skutečně, stačí-li dvě stě na celoročoní vyživení černouška třeba v Tanzanii, tak vidíš, že by stačilo, kdyby každý občas něco přispěl. Nemusel bychom se hádat, jestli má dát víc církev, nebo státy.
Tak taky jde třeba o to, jestli je to vůbec efektivní.. Jestli třeba není lepší je naučit hospodářství, základy hygieny a nechat je se starat sama o sebe. I když to už se určitě stejně dělá.
ale to je jeden z principů těch stanic, ale bída je tam hrozná a všudypřítomná
To mi je jasný..
tak proč bůh stvořil takový parchanty, kterým nezáleží na jejich bližních ?to přece porušuje Desatero přikázání.
jako protiklad Boha funguje ďábel, který má v prsty v takových věcech
Cože?
nepokradeš ?
má me každý svobodnou vůli, máš možnost něco v obchodě ukrástm nebo ne, máš mžnost zabít, nebo ne. Je to řečeno zjednodušeně, ale je to princip toho problému - svobodná vůle člověka, se kterou Blh nic nenadělá, chtěje nám nechat tu svobodu.
"Bůh je mrtev." Nietzsche
"Nietzche je mrtev" Bůh
Ty, jež uctíváš myšlenku ideologa nacismu a neseš jeho zlobu a nenávist ve svém srdci, kliď se s těmito názory. Přesto se budu modlit za tvou spásu, Bůh je milosrdný.
a máš to
jo, pro dobrotu na žebrotu
Pokud to bylo pouhé upozornění na prázdnou interpretaci nějakého malého zlého člověka, tak se omlouvám.
jistě že - je to vtip, který jsem kdysi slyšel právě na podbnou hlášku, musíš číst do konce, ne zůstat u prvního řádku
Ten druhý řádek je urážlivý.
mně to nepřijde
Kdo si může dovolit vkládat Bohu do úst tato slova plná jedu?
já to chápu ne jako slova plná jedu, ale jako vyjádření pomíjivosti a jeho tzv. velikosti člověka, nic víc, toto mě vážně nenapadlo, ale pouvažuji o tom
Je to vtip.
Nietsche je v pohodě, jenom to bylo hooodně zvrácený Hitlerem. Některý myšlenky se mi naopak docela zamlouvaly.
Například myšlenka "Nadčlověka", jakkoliv je obecná?
Já to beru jako motivační prvek k posouvání lidstva dál. Prostě máš pořád překonávat to, co už někdo jiný vytvořil.
Ta je naprosto košér.
Pokud vim, tak on přece nikdy neměl žádný závěr.. Nikdo si jeho myšlenky nemůže vykládat podle svého, protože hned na to napsal opak proti tomu a vytvořil tak střet.
„Kristus - anarchista, který měl úspěch. To je vše.“ - Nietzsche.
"Anarchismus" lásky a pochopení by měl být základním cílem nás všech.
Raději jsem pro řád lásky a pochopení.. Protože spoustu lidí, kteří odsuzují pedofily by s tím nesouhlasila..
pokud narážíš na aféru zneužívání dětí kněžími, je zajimavé, že jsem neslyšel ani nečetl při té poslední aféře novináře z BBC, že by se to hodilo na novinářskou obec jako celek, zůstalo jen u něho jediného. Stejně se to děje u vychovatelů, masérů, trenérů, učitelů... jen když se jedná o kněze, hodí se to na celou církev. Když se onehdy psalo o tomto problému v Německu, psalo se výhradně o knžích, přitom z cca 210.000 případů sebyli kněží či katoličtí vychovatelé zapojeni v neclé stovce. což je něco kolem promile. Ano, jeden jediný je moc, ale ta proticírekvní mánie v tomto směru, ky se vždy hovoří o církvi, a ne o jednom knězi, je prapodivná.
Každý řeholník by měl být ryzím obrazem duchovního ideálu, v tomto pohoršení všeobecnou veřejnost zcela chápu.
No.. Bylo to myšleno jako takový narážející vtip, nečekal jsem, že se chytneš takhle konkrétního tématu.
Přesto, vždy lidé budou reagovat na něco podobného.. Církev bude už navždy podrobena daleko větší nenávistí lidí, než je tomu u jiných organizací. Jelikož si lidé v její moci podrobili svět a prostřednictvím jí začali vládnout a týrat svět. Hlásali pravdu a lásku, odpovídali mučením, zabíjením a zlodějinou. Potom se nemůžeš divit, že věřící člověk, který má celibát a zneužije mladé chlapce, bude vystaven daleko většímu pranýři, než-li 50 "normálních" pedofilů.
Ano, s tou poslední větou se dá samozřejmě souhlasit, akorát nevěřící si všímají nejprve toho, co křesťané dělají špatného, než té většiny dobrých věcí, co provádějí.
Já jaksi chápiu, že to funguje, jak píšeš, jen mám za to, že ta nenávist pramení z neznalosti, plus z pochybného povědomí o historii. Nepíše se o těch tisících doborvolníků pečujících o nemicné a postižené, ale o mediálně lákavých aférách, těžko se pak divit, že lidí slyšící jen toto smýšlej, jak smýšlejí.
problém v tom ovládání světa byl v tom, co taky íšeš - že ty různé exesy byly přesně proti duchu Kristovu, kdy s tím Bůh neměl nic společné a často ani církev.
To Církev měla takové "zákony".. To její nejhlavnější představitelé dělali takovou neplechu. V tomhle ohledu můžeš uzákonit skoro vše. I nacismus. Taky lidé nevidí naprosto vše, ale vidí jen to špatné.. A z většiny pohledů je to dobře. Já v tuhle chvíli Církev jako instituci samozřejmě nesnáším, ale v podstatě většinu lidí, které z ní znám, mám rád.. Proto nechápu, že už dávno se Církev nezavrhla a nezačalo se od znova.
To Církev měla takové "zákony".. - zanmená co?
A činy kohkoli, zvláště těch, co mají věřící vést, samozřejmě odsuzuji, ovšem i ty jsou dány jejím výsadním postavením, tudíž se o posty ucházeli velmi často ti, co s vírou neměli v srdci nic společného.
Odznova se začít nemůže - je založena na Kristu a právě tento božský základ je též takovým důkazem výjimečnosti, bo za dva tisíce let se v ní odehrálo tolik špatností, že kdyby stála na lidském základě, musela by padnout.
Sám víš, co to znamená.
Činy jedné osoby se klidně mohou vztahovat i na celou instituci, pokud ta jedna osoba je v jejím čele a organizaci řídí. Nehledě na to, že to nebyla jen jedna osoba, že?
To je jedno, dnes nám to může připadat absolutně neskutečný, odporný, zvrácený.. Ale tehdejší dobu si dnešní člověk neumí představit.
souhlas s tím prvním, ale i kdyby šlo o jednu jedinou osobu, bylo by to špatné a byť by to třěba nepoškodilo církev tak, jak to to vidíme, ublíží to dnému člověku a může to i zablokovat vůči ohu pár dalších. To je největší problém - ztráta duší pro nebe, ne nějak špatné jméno.
Na druhou stranu, všude najdeš nějakého idiota. Na stadionu najdeš z 10 000 lidí 10, kteří hodí světlici. Mezi 100 000 fanoušky Sparty najdeš 100 chuligánů, kteří se chtějí porvat. Ve státě, který má 10 milionů lidí najdeš 50 tisíc, kteří kradou, 1000, kteří znásilnují atd. Stejně tak mezi milion misionářů, kněží atd se vetře tisícovka těch, kteří chtějí zneužít organizaci, kteří přijdou se schovat nebo prostě sejdou z cesty.
Na základě chování 200 lidí nemůžeš odsoudit milion. Navíc 200 lidí, kteří byli v hierarchii dost nízko.
Souhlasím s odsuzováním obrovského majetku církve, odsuzuji to, že se jim mají platit obrovské církevní restituce, odsuzuji je za upalování lidí, odsuzuji je za spoustu věcí, ale ne to, že tam mají pár prasat, která toho využívají? Proboha, takové najdeš všude.
Sparta bude mít 100 000 fanoušků a jen jednoho majitele, který bude zkorumpovaný a ponese za to důsledky celá Sparta. Česká republika má 10 milionů lidí a jednoho prezidenta, který napadne Poláky. Polsko vyhlásí válku všem 10 milionům Čechům.. atd.
Musíš brát taky v potaz to, že to třeba křižácké války, upalování kacířů, (nebo ten slavný soud, že když se ženská nemůže utopit, tak je čarodějnice a vysvobodí jí jen to, že jí teda utopěj ), nebo mučení jako prostředek do doznání apod. To nedělal jeden člověk.. Pokud by naprostá většina církevních představitelů byla proti, tak by se tomu chtě-nechtě muselo zabránit..
Zásadní omyl je teze, že upaloval církev. Neupalovala, exkomunikací nad člověkem ztrácela veškerou moc, která spadla do rukou státu. až ten vykonalortel, přičemž sám měl na rmti odsouzeného eminnetní zájem, ježto ten rozvracel tehdejší společnost ajejí zálady, na nichž stát stál.
Tortura byla možná poze tak, aby netekla krev, jen jednou /většinu škrcením/ a do kolonky tortura zaisovali inkvizotoři i případy, kdy byl vyslýchanému mučící nástroj jen ukázán. Oproti tomu světská moc užívala všechny ty skřipce, palečnice, ohně atd.
Ono se to neví, ale je to tak.
A nebyla tehdy světská moc naprosto spřízněná s tehdejší mocí duchovní?
Hehe, ono se už několikrát začalo "od znova"... to jen "pronásledovatelé" církve mají v oblibě bodat do starých ran. Současné řkc u nás nemůžeš jako nevěřící nic vytknout - naschvál, zkus to.
Asi nic bych nevytýkal.. Ale i minulost je čin.
Anarchismus je mladším sourozencem řádu. Jeden neexistuje bez druhého a ve svojí podstatě jsou si velmi blízko.
slušná diskuze
přesně pro tyhle "debaty" na eurofotbal nechodím. jděte si o pičovinách diskutovat na xchat hovada
Nikdo nečeká, že bude více než dělník. Hodně užitečný dělník. Takoví hráči se najdou i mezi nejlepšími kluby světa.
KardinalVlk mě zničil
sklenka telecí krve to spraví
více frustrující pro něho je fakt, že ho v Německu oslovují "Dobrý den, pane nejhorší přestupe bundesligy".
to by byla dobrá blbost :)))))
takhle budu říkat kámošovi z práce
Ty vole ten má asi stejného obvoďáka jako Rosický Nejlepší roky promarodí, nagabe prachy a pro repre udělá hovno. Tohle jsou žijící trosky
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele