Jiráček: Slova nenacházím, je to největší moment kariéry
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Kadlec: Počítal jsem s tím, že by tam míč mohl jít
17.06.2012, 20:42
Rosický: Postup nám vyhrála větší zkušenost ze zápasů o všechno
17.06.2012, 13:02
Baroš: Tahle výhra je pro tu hrstku lidí, která s námi zůstala
17.06.2012, 11:59
Polští fanoušci budou fandit Čechům
17.06.2012, 10:05
Je to hořká pilulka, uvedl Smuda, který na polské lavičce končí
17.06.2012, 10:02
Před hráči smekám, mají můj obdiv, prohlásil Bílek
17.06.2012, 09:14
Fantazie! Česko po zasloužené výhře slaví prvenství ve skupině!
16.06.2012, 22:40
Komentáře (250)
Přidat komentářNejvětší borec a nejsympatičtější kluk z celého týmu
Pre mňa aj jediný sympaťák
Takovej Gebre to je rebel no.
Tak proti nemu nič nemám :)
rosa, čech
Taky Hübschman, Sivok, Kadlec...zkrátka SPARTA!!!!!
Něco mi říká, že jeho největší momenty ještě přijdou.
vubec nechapu ten progres, jak je mozne dostat se behem dvou let z divize na hrace ne daleko svetovemu formatu. Tleskam ale skoda ten wolfsburg
tak zase bych tím světovým formátem brzdil..od světového formátu má stejně daleko jako nazpátek do divize...
Jo a proto zahrál než několik světovejch hráčů včera?
on nějakej hrál jo??
Dalo by se to tak říct.
Čech,Lewandowski,Piszczek...
Co z Lewandowskiho všichni děláte.? Musí se ukázat i další sezónu, zatim se mu povedla jen jedna na evropské úrovni, né světové a to jen v Německu. Piszczek ani nemluvim. Maximálně Kuba a Čech.
Nevim co ještě musí Lewandovski dokazovat
Třeba ukázat se na Evropské scéně? Furt má za sebou jednu velmi úspěšnou sezónu.. Evropský TOP je určitě, ale světový?
Takovej Blaschykovski byl oproti Jiráčkovi neškodnej ;)
kde si vzal tu divizi??
dvou let?
Hrál 2. ligu za Sokolov, má tam ještě bratra a tátu u U16.
jeho tátovi je 15-16?
Ne, trénuje.
dobrej čutálista, ale měl by se nechat ostříhat, tohle se nosilo za dob mého dědy
Právě že tohle dělá Jiráčka ještě větším Jiráčkem.
takže Jiráka
přesně tak, to už by nebyla "Furia Ceca" bez vlasů
no za to tvůj nick bych si nedal ani ze srandy jako ty...
metrouši do hnoje, Jiráček aspoň vypadá jako chlap
image Ježíše mu sekne
Táhni bobře!
http://www.youtube.com/watch?v=KcdT3aM_cVQ
jj, kastrol a vsichni povinne na Bibra
Výborný výkon, absolutně nic bych nevytkl, ale zrovna včera mě ještě víc potěšil Hübschman. Takový výkon na DM jsem neviděl neskutečně dlouho, a to nemyslím jenom na ME, ale snad po celou sezónu.
Hübschman je fakt kalibr!
Tvořivý defenzivní štít ;)
něco jako Song
Je to borec !! A Pilař taky, jen škoda ,že jsou vlastně skoro čerství hrači Wolfsburgu kdoví jaké nabídky by přišli ted...
Jiráček + Hübschman upútali ma aj predtým, no teraz tí dvaja predčili všetky očakávania. Gratulujem Česku k takým futbalistom a za postup
Škoda že on a Pilař skočili jak blbci hned po první nabídce Ted by si mohli vybírat a ne jít vegetovat k magorovi. Aby se kluci nedivili, až v prosinci skončí v béčku Wolfsburgu...
nevim kde bereš nutnost řešit tohle. užívej si fotbal co předvádí teď.
Petr Jiráček - syn Boží
Krásnej zápas a hlavně klobouk dolů před Polskýma fanouškama i přes pro hru nám pogratulovali. (Při dotazu na cestu domů nás většina obracela a posílala na Kyjev )
Jsi Bůůh.
I have two tickets for sale (quarter in Warsaw)
harvester88@onet.pl
I have two tickets for sale (quarter in Warsaw)
harvester88@onet.pl
Ak bude takto pokračovať ďalej, siahne po ňom City
PEŤA JE NEJLEPŠÍ!!
Hráči zápasu
1. Jiras
2. Hübschman
3. Pilař
4. Baroš
Nevím, ale i přes ten vítězný gól bych za nejlepšího hráče zápasu vybral Hybšu, případně Pilaře.
Všichni tři a i Bary odehráli skvělý zápas
To nepopírám. Narážel jsem na pořadí hráčů ve tvém žebříčku. Ne na to, že by snad hrál někdo z nich špatně.
Jasné......Mě se prostě prostě líbil Jiras, makal celý zápas jak pes a ještě dal gól
Mně zas přišlo, že v prvním poločase se sice hodně snažil, ale tak nějak nevěděl jakou nohou má kopat do balónu a své slibné výpady většinou zadrbal.
Jiráček ztyhle čtveřice nejhorší, pusobil na mě od začátku unaveně a do zformovaný obrany hrát neumí, golovou situaci vyřešil parádně, ale mu ž zápasu jednoznačně Pilař, těsně v závěsu Hubschman, a Pilař první proto, že neustále větral polskou obranu ale skvěle se vracel i dozadu, navíc pravej kraj Poláků byl považovanej za největší sílu
1.Jirásek
2.Pilař
3.Gebre
4.Hubschmann
Jirásek .
Jiras
Jasně...ale říkat mu Jiráč, to zní dost divně.
Čip
Gebre
Pavel Vrba má značnej podíl na tom, že jsme ve čtvrtfinále
Vrba je pan trenér
Chtelo by to,aby pri projekci ctvrtfinale na Staromaku byl moderator Karel Sip a cestnej host a expert Radek Drulak...
A po skončení akce je polejt benzínem a zapálit ...Své řekli, hráči jim teď odpověděli na hřišti. Ale teď by se všichni kolem nároďáku, fanoušky nevyjímaje, měli soustředit na další zápas a ne na Breptu s Rýpalem.
sipa ne, jeho patecni talk-show ma hlavu a patu a chybela by mi
Je to bohemák, už z principu by ho měli polejt benzínem a zapálit . No ale teď vážně...první větu jsem myslel jen tak z legrace. Žádnou krevní mstu nepožaduji. Šíp mi nikdy nevadil, jeho talk-show stejně jako kteroukoliv jinou pravidelně nesleduji, ale nějakou úroveň to má. Ovšem nejvíc mě pobavil zde: http://www.youtube.com/watch?v=YMJww6pHKio&feature=results_video&playnext=1&list=PL6A87542EEC9BB27E
jeden z nejlepsich dilu wimmer taky vynikajici
Mně asi nejvíc pobavila hláška: "Dám si ještě jedno pivo!" "Člověče, do vás to padá jak Němci do krytu."
a vtip byl v tom, že to pivo neumí natočit ani Nárožný?
Nene, ten nic nezvoral. Ale Babula ano. A jak
no nezvoral, ale točit ho neumí, trefí se teda do pulitru, ale jednou natočí anglický bez pěny a jednou pul na pul
Natočit předpisově pivo není žádná prča. Když mi někdo řekl, co všechno se musí udělat, abys pivko natočil správně, protočily se mi panenky.
Záleží na tom jaký pivko..:)
Své řekli, ale vyloženě k tématu...mužstvo tápalo a byly herní propadáky, není se čemu divit. To, že repre ukázalo svojí sílu je věc druhá...Šípovu kritiki každý po Rusech bral a Drulák si určitě nezasloužil tu komedii na letišti.
Každý jí bral? To myslíš hráče, nebo fanoušky? A že si to Drulák nezasloužil? Proč by ne, jen se u toho nemuseli nechat nachytat novináři.
Tak hráče určitě ne. Zasloužil za co? Kritizovat je mohl, tak jako chválit. To, že to ti blbci neunesli je jejich problém. Ono postup ze skupiny úspěch určitě je...ale taky můžeme od Portugalců dostat třeba 0:4 a vše bude zapomenuto. A vrátí se to ke starým kolejím...
Já si zase myslím, že v návalu veselí z postupu si hráči můžou kopnout do člověka, co do nich rýpal. A pokud jde o Šípovo kritizování...já jeho slovům nepřikládal žádnou váhu. Spíš mi vadilo, žeho ČT vůbec bralo do studia.
Byl to hlas lidu, hlas laika, i když mediálně známého. V návalu emocí...jenže ono to alespoň pro mě přesáhlo všechny meze. Takhle nechci, aby se repre prezentovala, proto si ty problémy dělají většinou sami.
No právě...a to jde. Proč bych měl na veřejnoprávní televizi poslouchat "hlas lidu". Když ho budu chtít slyšet, stačí zajít na pivo do vidlácké (ale v podstatě jakékoliv) hospody. Od ČT očekávám vyšší úroveň a ne takovéto prvoplánové "zpestření" vysílání.
a co ked by sa bilek ci hraci nedokali kritiky ktoru povedal sip ako zastupca ludu?v cesku nie je zazite aby hru repre ci trenera kritizoval byvali hrac ci trener,vsetci chodia okolo a nikto nema odvahu to povedat priamo,ked to povedal drulak tak hned bolo zle...ja so sipom nesuhlasim,odbornik to nie je ziadny ale praveze je zarazajuce ze nitko z tych odbornikov to nedokazal povedat priamo
Šíp neprokázal žádnou odvahu. Jako člověk bez vazeb na reprezentaci nepotřeboval k takovým slovům moc kuráže. Vždyť na to stádo čekalo, až někdo veřejně nakydá hnůj na reprezentanty. Neříkám, že to tak je, ale víc to na mě působí, že si Šíp přhřál polívčičku, než že by hrdině řekl, to, si hráči a trenér zaslouží.
spíš byl frustrovaný jako všichni
ale ten hnoj mal povedat dovalil,bittengel ci nemec a nie sip...pozri si vyjadrenie tomaszewskiho ohladne cudzincov v polskom time,povedal to na rovinu a nikto mu to nebude predhazovat lebo prejavil dost odvahy povedat to na plnu hubu,vsetci drzia hubu aby si to u niekoho do buducna neposrali...priposratost,sipovi je to uplne jedno,toho to trapit nebude a nemusi
A proč by měli kydat hnůj? Ať věcně kritizují, ale kydání hnoje patří někam jinam.
tak inak,mali konstruktivne kritizovat zlu hru,zle vysledky,formu hracov a x dalsich veci,ponuknut riesenie ako sa z toho dostat a co urobili?len fraze a obecne kecy...pravda,sip tiez neponukol nejake riesenie,skor prvoplanovite a jednoduche co na neho aj sedi,od coho tam mate smicera?nemal by byt manazer trosku zodpovedny za vztahy repre x fanusici?to kritizovanie je pol na pol,zo strany fans zbytocne prehananie niekedy,zo strany repre a pristupu
(baros-su mi u prdele)k fans je to trapne a detinske...ked ti hraci slubi ze nechaju na ihrisku dusu a ty potom vidis odchodeny zapas z ich strany,zatlieskal by si im?to ze je cesky,ci slovensky narod nevdacny je jasne ale vsimni si pristupu poliakov k neusepchu-dakujeme za chvile napatia,ocakavania a euforie.....beru to sportovo,to je pre mna dost cenena vlastnost
Tak to je potom jiná věc, že by pozvaní hosté ve studiu měli mluvit věcně a nebát se říct pravdu. Ale dávat jim za příklad Šípa, to zas ne. Ale je to i o tom, jak tu debatu řídí moderátor. A i tam ta kvalita dost často pokulhává.
tu musima suhlasit ze ct ma mozno bosaka a capka(aj ked niekedy je to utrpenie ho pocuvat)dalej tam ma expertov ako taborsky...ci neskutocny saso karoch karoch je presne ukazka amaterismu v CT,drobny obcas absolutne netusi co rozprava....v tomto nechapem CT ze si nevytvara ci nevychovava moderatorov ktory hovori k veci,jasne a strucne,ich mluveny prejav je na urovni a celkovo to na teba spravi dojem,ja by som sa nebal ci povedzme prial by som si aby raz robil moderatora alebo spolukomentatora nejaky byvaly hrac-poborsky,nedved ci koller,proste ludia co ti ponuknu uplne iny nahlad a pohlad na veci behom hry,toho nie je schopny taborsky,karoch ani drobny
To by možná byla cesta, že by si fotbalová redakce vychovala dva až tři experty, kteří by časem dosahovali takových kvalit, jako třeba Martin Hosták z hokejové sekce.
pochopil si,hostak ti ponukne ako spolukomentator mraky novyh informacii,riesenia,je objektivny co absolune chyba zajicovi a obcas aj pospisilovi...preto si prajem aby kazde ms odkomentovali len zaruba a hostak levy je tiez vyborny spolukomentator,zaujimalo by ma ake ma cerny alebo redakcia CT kriteria pre vyber moderatorov alebo spolukomentatorov
nejsmutnější je, že nejzajímavější postřehy měl ten hokejovej trener, co tam jeden den byl, a to se tam všichni ty "experti" tak jako uchechtávali, že o fotbale nemá šajnu, jinak já proti Karochovi třeba nic nemám, neřikám, že to je nějakej zázrak, ale jako jeden z mála mi nevadí a občas je docela trefnej, pak ještě ujde Luděk Zelenka, a nejlepší je Csaplár, toho mám rád proto, jak je tam všechny vždycky znervozní a rozhodí je, zbytek je bud nudnej nebo fotbalu nijak zvlášt nerozumí nebo kombinace obojího
Ano, píšu o tom v jednom příspěvku, mají to admini, možná to zveřejní, co????
nechapem tav teraz
Napsal jsem tady pro eurofotbal článek, kde to řeším - poslal jsem to a čekám, zda to zveřejní
aha ja som tiez uvazoval o napisani clanku o polsku a celej tej euforii ako aj o zlozitych vztahov v polskom zvaze a polskej vlady
Uvažování o článku je na hovno. Znám to až moc dobře .
Pan Lorenc
polovicu som mal napisanu pred zapasom s ceskom ale v nervoch z prehry a vykonu polska som to zmazal a chcel som urobit tlstu ciaru za tymto eurom z polskeho pohladu
To už je teď jedno, co bylo to bylo. Teď se slaví postup a Šíp si ťuká na čelo...
Mně není jedno, že se ČT stále více bulvarizuje a při honbě za sledovaností klesá na úroveň Novy. Pokud jde o Šípova slova, tak ta jsou teď nepodstatná, to máš pravdu.
Čím si to Drulák nezaslouží? Však to vždycky byl trubec, timhle to jenom opět po dlouhý době potvrdil.
ale co kromě těch invektiv tehdy řekl špatně? nadával ako všichni ostatní na mizernou hru s Nory a Skoty
Vždyť byl vulgární.. Uvědom si, že kritizuje bývalého spoluhráče, v podstatě kamaráda.. Všechno takhle do médií, a to po přáteláku. Navíc dost chybně, přestože se v Norsku prohrálo a hrálo se hrozně, tak v kvalifikaci byly vidět posuny k dobru..
ano - říkám, kromě invektiv, navíc novinář to mohl upravit, kdyby chtěl a zůstalo by jen to jádro
To by ten novinář musel být blbej, nebo extrémně zásadovej.
Ty, myslíš, že ostatní mluví jak kniha?
O to nejde. Novinář by byl blbej, kdyby ty Drulákovy vulgární výrazy upravil.
pro mne by to byla samozřejmost, jde přece o nároďák, ne o vesnickou tancovačku
Většině jde hlavně o prodejnost. Proto bych u průměrného novináře očekával, že to neupraví.
Tobě by se líbilo, pokud by někdo takhle upravoval, co jsi řekl? Snad za tím co řeknu do médií, druhý den po zápase, si stojím, ne?
rozhovory s autorizují vždy, tak jsem to vždy dělal. A ano, kdyby vyhodil ty nadávky na Šmicra, řečen v afektu, byl bych rád, protože jsem vlastně chtěll říct, že tým hraje blbě
V Hattricku to Drulák říká - čekal jsem, že to upraví, navíc si něco přidal...
To jen ukazuje jeho hloupost.. Když dávám rozhovor, tak přece přemýšlím, co říkám, ne? Já bych samozřejmě taky články upravoval, ale jen abych třeba vyhodil nudné pasáže, nepovedené otázky bez odpovědí apod. ale abych měnil něco podobného? Ani by mě nehlo !
Proč by novinář upravoval, co řekl Drulák.. Potřebuje prodávat noviny,když řekne něco podobného, tak to novinář použije, tak to bývá. Já vím, že si psal bez invektiv, proto jsem po první větě napsal, proč z něj ty slova dělají trubce.. A není to jen tohle, každý ví, co je Drulák zač, že ho trenéři nechtěli brát do reprezentací kvůli jeho povaze, že ho kvůli ní tolik nechtěly velký kluby.. Tímhle o sobě akorát dal po dlouhý době vědět.
jo, už jako mladý si otevřek hubu na Brücknera, ale proč se furt řeší styl a ne podtstata???
Kritika by měla mít styl.. Umění kritizovat je důležitý, takhle to byly jen nadávky... Navíc, už jsem ti psal i proč se mýlil i v podstatě toho, co řekl. (i když by na to třeba reprezentanti nebyli tak naštvaní, pokud by to mělo normální formu)
souhlas . kritizovat se musí umět
Jenže co zastupuje Drulák? Sám svou osobu, ten ať si klidně říká co chce. Ale repre, to je úplně něco jinýho...takhle kdyby se měl zachovat každý, tak jsme úplně v prdeli.
Fotbalová reprezentace nás reprezentuje ve fotbale.. Nikdy jsem to nebral tak, že bych si je měl brát za vzor jak se chovat.. (ale vidím, že někteří to tak mají :).. Drulák je bývalý reprezentant, bývalý spoluhráč jak Šmicera, tak Bílka.. Navíc také internacionál. Pro mě je Drulák daleko horší jak Šíp, u kterýho to byly jen hospodský řeči, což každej čekal..
Jak se chovat když jsou v reprezentaci. Nevnímáš jen ten zápas, ale vše co se točí okolo něj. Ubytování, příprava, přáteláky, to všechno k tomu patří. Pokud jsou povoláni, reprezentují náš stát. Nejen svým umem na hřišti, ale taky svým chováním mimo něj. Ještě k tomu po zápasech s ČH, kdy můžeme děkovat fotbalovému bohu, že jsme se na ME dostali. Ty roztrhaný oděvy, apod., to bylo prostě moc. A pokuty létaly oprávněně...
Pokuty létaly oprávněně (protože dostali hadry, který něco stály.), přesto si nemyslím, že by nás měla jakákoliv fotbalová banda reprezentovat i mimo fotbal. To by už jsme klesli opravdu hodně nízko..
Po skončení celostaromakovej choral- Radek Drulák nemá Šípáka
Karel Šíp nemá Druláka zní líp.
Nebo tak
měli by je každopádně oba pozvat do studia. by mě zajímalo, jestli maj koule dojít.
Myslím,že máme na tomhle Euru nejmíň čitelnej tým.V tom béčku si z nás musí lámat hlavu
Všechna čest, Wolfsburg teď bude váš.
"Lietava k nám? To je nesmysl," říká člen představenstva Sparty Jakub Otava.
pfuuu ...esteze tak
Docela symbolický, že Jiráčkovi předával cenu zrovna Vieira..
Pojď synu
100. pro Jiráčka i Jiráska
skandovali včera že Kája Šíp nemá čůr*ka?
bude eurozápisník dneska?
Každopádně pokud ti kluci na krajích vydrží a budou ještě výkonostně růst, budeme mít tak do tří let jedny z nejlepších krajů na světě - Limberský, Pilař Gebre, /Jiráček/ Rajtoral
Limberský v tu dobu už bude mít 32 let Na ten levej kraj nikoho moc nemáme, sem na to zvědavej.
Kadlecovi bude furt 30, to se ještě dá a nadějný stopeři nám rostou
To máš recht.. Jenžeco když se Kadlec z týhle sezony nevzpamatuje a už na tom levým beku tak nezahraje (já vim, že je to malá pravděpodobnost).. Kdo by byl náhradník? Fakt tam nikoho nevidim, Lecjaks?
máš pravdu, že tam moc náhrad neni, velká škoda je Hlouška, ten měl potenciál tam kvalitně hrát, ale máme 3 roky na to aby vyrostl anebo se zjevil někdo jako Rajtoral, on ani Gebre, když byl ve Slavii nevypadal, že to někam dotáhne, ale třeba Fabian z Boleslavi nevypadal marně, pak se tam může stáhnout někdo z levýho křídla podobně jako Rajty, nebo třeba Kalas taky hrává občas beka v Arnhemu, co jsem slyšel, jako neviděl bych to do budoucna nějak tragicky
na věk jsem zapomněl, no, ale třeba se ještě bude držet
Jj, jedny z najlepsich na svete
Proč ten smích?
tak lebo, ked toto budu jedny z najlepsich krajov na svete, tak potom do troch rokov budu Weiss a Stoch najlepsie kraje v galaxii..
hmm, nechám Tě při tom, je zbytečné diskutovat, když argumentuješ takto.
Ty si tiež nepodal nejaké podložené argumenty...
kdo?
Limberský, Pilař Gebre, /Jiráček/ Rajtoral
tyhle znám. já se ptal na ty jména, cos ty zmínil, kdo to jako je
no, to budu najlepsie kraje v galaxii, ked ti, co poznas budu jedny z najlpsch krajov na svete
Já bych řekl, že minimálně na křídlech má Slovensko stejný, nebo ještě větší potenciál.
Každopádně pokud ti kluci na krajích vydrží a budou ještě výkonostně růst, budeme mít tak do tří let jedny z nejlepších krajů na světě - Limberský, Pilař Gebre, /Jiráček/ Rajtoral
to je celé znění
no opatrne s tym pilarom,v ceskej lige je to vyborny hrac ale BL je podstatne tvrdsia a narocnejsia sutaz,v nemecku sa naplno ukazu jeho neodstatky a nie je ich zrovna malo vacsi potencial vidim u toho gebreho,rajtoral mi pride najhorsi z tych menovanych
proto píšu - pokud budou růst
uprimne,komu najviac veris ze bude vykonostne najviac rast?ja tipujem gebreho vdaka jeho fyzickym dispoziciam
já taky
..a vobec by som sa nedivil, keby od zaciatku vobec nebol v zaklade..
všichni už jsou ve středních letech, nyní jsou na vrcholu formy
to se nevylučuje, navíc je čeká přestup do zarhaničí, kde mohou růst
mohou, ale nemusí. Já právě čekám, že zrovna Pilař první rok ve Wolfsburgu ztratí a pak odejde někam na hostovačku. S Jiráčkem nemůžeš počítat do budoucna na kraj, jeho místo je ve středu zálohy. Tihle hráči těží ze souhry v klubu, jsou na vrcholu fyzické kondndice. Za tři roky můžou vysedávat na tribuně někde v Rusku, v Turecku či Bundeslize, navíc Gebre bude mít 28, Limba 31, Rajtoral 29, Pilař 27, Jiráček 29. Mezitím zase vyletí jiní hráči, třeba Krejčí. Ale hádám, že tahle generace to ještě dotáhne na MS a pak proběhně zase obměna
Dost věřím v Přikryla, ten kluk má něco navíc. Krejčí taky.
No jo, jenže to jsou posty, který se nám spíš zdvojují... LW a RB/RW
Přikryla na RB by byla škoda, ten musí hrát u brány.
*soupeřovy
Ten kluk mi připomíná Jankulovskiho, uvidíme..
jj, Přikryl bude dobrý, ale nesmí z něj dělat RB
Pilař, Jiráček, Gebre a možná i Rajtoral budou za 3 roky v ideálním věku a dost pravděpodobně v lepší soutěži, vyhráli se v naši lize a jdou pěkně postupně, za rok se můžou otrkat v lepší soutěži a za 2-3 roky to můžou bejt světový hráči, v 27-28 klidně můžou jít ještě do nějakýho velkoklubu
velkoklubu? No to snad nemyslíš vážně
já ale neřikám, že se tam dostanou, mluvime o hypotetický rovině, ty řikáš, že jsou ted v ideálním věku na vrcholu sil, já sice souhlasim, ale taky řikám, že za 3 roky budou v ideálním věku pořád a zřejmě i se zkušenostma v zahraničí, to jestli se někdy dostanou do velkoklubu je otázka, malá možnost tam určitě je, to bylo jenom doplnění pro to, že když v 28 budou na vrcholu sil po třech letech v lepši soutěži a bude se jim hodně dařit, dá se jít ještě dál
na velkoklub mají v součanosti jen ti hráči, kteří už v něm hrají, tedy Čech, Rosa, Hübschman a Baroš. U nikoho jiného nevidím potenciál, čímž neřikám, že třeba Gebre nemůže hrát základ třeba ve Werderu Brémy
Dobrých pravých obránců se stálou výkonností je málo.. Gebre by se klidně mohl dostat daleko, copak jsi už zapomněl třeba na Grygeru?
neazpomněl, ale já se bavil o velkoklubech a na ty Gebre nemá
Aha, Juventus totiž není velkoklub
bavím se o současnosti
Juventus je i v současnosti velkoklub, takový status neopadne během pěti let.. Stejně jako se takhle rychle nenabere..
nechápeš, Grygera už tam nehraje
Jo tak.. No to nehraje, přesto se tam dostal a to nebyl o tolik lepší, než Gebre.. Když se prosadí ve Werderu /což má slušný předpoklady) a nějaký velkoklub bude postrádat pravého beka, tak je klidně možný aby se tam dostal.. Kadlec taky mohl už teď kopat v Liverpoolu..
Grygera byl trochu omyl minulého vedení Juve kolem Secca a Blanca, že se tam dostal. Takový hráč v Juve nemá moc, co dělat, ikdyž tehdy to byla na tom pravém beku celkově bída. Dnes už takové hráče Juve nesmí brát, Gygera = krok z5.
Někdy to může být omyl, někdy třeba majstrštyk..:) šlo o to, že tam ta šance je..
to máš pravdu, třeba šanci v Gebreho jako hráč AS by nebyla k zahození. Je tam Zeman, který miluje ofensivní kraje a Gebre je krajan, kterého by si mohl všimnout a zamilovat si jeho hru.
a když hrál, tak v tý době Juve nebyl velkoklub ne?
Galatasaray je velkoklub, ale Brémy jím nejsou
v součanosti ano. Mistr turecké ligy, navíc mají úplně jiné finanční zázemí. Werder byl, ale poslední roky zkrátka šli dolů a těžko se z toho budou vyhrabávat
Dokonca si myslim, ze zaklad v Bremach by zvladol v pohode, ked som videl toto EURO hrat Boenischa, tak si myslim, ze Gebre tam moze hrat kludne..
jenže Werder není žádný přední celek Evropy, už není ani moc prestižní
Ale ma Gebre momentalne naviac? Mozno by mohol hrat aj za nejaky Leverkusen, ale na nieco viac to nevidim..
těžko říct, ale spíš ne. Werder nebo Stuttgart, o kterých se spekuluje, to jsou ideální kluby pro něj
důležitý je to momentálně, já nikde netvrdil, že má jít hrát do Bayernu, Stuttgart je dejme tomu momentálně jeho strop, je tým v BL, kterej hraje pravidelně o poháry, no a z takovýho klubu se dá během 3 let klidně přejít do něčeho velkýho, podepíše smlouvu na 3 roky, 2 roky odehraje skvěle a rok před koncem ho koupí Bayern jako alternativu na pravýho beka, jako to třeba letos udělal s 29-ti letym Dantem, a máme Gebreho ve velkoklubu, že ta možnost je, mi nikdo nyvymluví, krajních beků neni zase tolik a Gebre zvládá velmi slušně bránit i utočit
jn,lenze boenisch je laby obranca a gebre pravy napravo je fritz ktory zvladne aj praveho zaloznika a mohlo by to klapnut,werderu fandim ale radsej by som bral torosidisa
Viem, ze jeden je lavy a druhy pravy ..ale nevidim medzi nimi ziadny velky rozdiel, co sa tyka vykonosti, to jak maju Bremy obsadene posty, to uz neviem, to je tvoja parketa
nie som ziadny velky odbornik ani sa na neho nehram,BL ma v maliku arne,jv,wili,herbage,tomanatura a iny ludia do sucasneho werderu sa gebre hodi,fyzicky je na tom dobre a vie aj zautocit,s obranou naldo-sokratis na stoperoch a kraje gebre-boenisch by to nemuselo byt az tak tragicke,otazne je co zdravie ktore je v priapade werderu alfou a omegou vsetkeho
jasně ale nemůžeš to ani vyloučit, Gebre má rychlost, má sebevědomí a je fotbalovej, po třech letech to může bejt nejvýraznější osobnost Brém, koukni na Pisczeka, zajímá se o něj Real Madrid, opravdu je o tak hrozně velkej kus lepší než Gebre, nemyslim si, i když má samozřejmě náskok, Jiráček, pracant a bojovník, nebyl by to první takovej hráč, co by doplnoval fungující velkoklub, Kucka je jednou nohou v Interu, přijde ti o tolik lepší než Jiráček, já nevim, ta šance na velkoklub tu v budoucnu je, neřikám, že ted, ale do tří let se jeden z nich na uroven velkoklubu klidně muže vyloupnout
vyloučit to klidně mohu, to se spíš neshodneme na tom, jaký klub považovat za velkoklub
třeba Inter je bezesporu velkoklub, ted možná v utlumu, ale práva na Kucku koupili rok poté, co vyhrál Ligu mistrů, a to je Kucka střední záložník u kterejch je o dost těžší se dostat do velkoklubu než například u krajních beků
zatím jsi za ně nekopnul
S Kuckom by som to nebral velmi vazne, Juro je dobry zaloznik, ale na uroven Interu nema a nikdy mat nebude, jemu moze vyhovovat Janov a podobne priemerne muzstva a to iste bude platit aj u Gebreho..
preco stale podcenujes gebreho?ako neger ma skvele predpoklady,ak prestupi von nabere este viac svalovej hmoty a zosilni,technicky na tom nie je tiez zle a tempo futbal mu vyhovuje u neho vidim velke sance na lepsiu ligu a vacsi klub,treba si ho vsimne lille,lyon...ktovie
Ale tak tu sa riesi velkoklub, ja ho nepodcenujem, ale ukaz mi, na ktory velkoklub bude mat, Lille a Lyon je pekne, ale nepovazujem ich za velkokluby, su to dobre kluby, ktore hraju v poprednej lige stale na spicke, ale nie su to velkokluby a prave Lille, Lyon, Leverkusen a podobne kluby su strop, ktory podla mna Gebre dosiahne..
nj tak pokial beries za velkokluby len bayern,ac,inter,barca,real,manchester tak potom nie,on moze hrat casom aj v takom tottenhame ci evertone,ja mu verim,co sa tyka uplne povodneho prispevku tak si myslim ze kvalifikacie s tymi kranymi hracmi co napisal puskas to pojde ale na samotnom turnaji to ziadne velke terno nebude
Nechapem tie prehnane ocakavania od tychto hracov, ved budete radi, ked sa Pilar presadi vo Wolfsburgu, pripadne este Gebre tiez niekde v Nemecku..
no on pilar sa obcas vrati a potom napada hraca s loptou ale pomerne dost casto sklzuje a vyraba faulov okolo 16ky,to mu magath nebude tolerovat,nepride mi ze by nejak moc chapal taktiku,to jeho pojatie hry ho prave dvakrat v BL nezvyhodnuje
myslím, že u Pilaře nebude problém v něm samotném, ale v Magathovi. Vybral si snad nejhorší tým, co mohl. Magath neví co chce hrát za styl a s jakými hráči to chce hrát. V létě přijde do kempu, kde bude 30-40 hráčů a z toho si Magath vybere 11 pro základ, 2-3 náhradníky a zbytek odstřelí. Měl zvolit Bayer, Stuttgart, Werder, Hamburk, Gladbach, Hannover, Hoffenheim, Mainz, prakticky kohokoliv, jen ne Wolfsburg
jj snad len na ten hannover,tak zasa magatha ten prestup stal len 2 miliony euro cize to je pakatel a ked sa nechyti poslu ho inam do BL alebo do 2.BL
důležitý je, že má talent a potenciál, takticky se naučí hrát každej mamlas, když se na tom bude pracovat, ale s rychlejma nohama a dobrym vedenim míče se zase toli lidí nerodí, nikdo netvrdí, že Pilař je komplexní hráč, ale šanci ve světě prorazit má a co mi přijde jako zásadní je, že má stejně jako Jiráček obrovskou chut na sobě pracovat
pořád nechápu k čemu tam byl Kolář hráč uplně k ničemu nepoužitelnej
To byl jasna taktika od Bilka, potrebovali hrace, ktery hlavne nekazil a staci aby se zucastnil. Tedy hrac tzv. "TURISTA"
Díky ti Petře, tvůj dres v mém vlastnictví již nabírá na hodnotě Ale ještě se pořádně snaž, ať mám zajištěn nějakou tu dovolenou na důchod
Né Rosický né Čech ale jiráček je ten bez kterýho by se nároďák neobešel a to ted nemyslim jenom tenhle jeho gól je prostě tahoun
mal by sa ostrihat, ved takto vypada ako typicky Cech
takhle si představujete na Ukrajině Čechy?
skor tak, ako Gebreho..
Méně česky než Jiráček vypadá snad jen Gebre a Baroš.
tak Baros vypada jak cikan, pardon nevypada, on je to si pak muzes vybrat jakoukoliv evropskou narodnost
To nevím, jestli je. Kdyby to byl Horváth nebo Lakatoš, bylo by jasněji. Ani jeho rodiče jsem neviděl.
no a co...tak je cikán...ale dotáhl to dál než ty...kdybys uměl víc, byl by jsi v týmu...držgrešle
a Hübschman s tim svym účesem...
Pan Werich měl pravdu - Proti blbcům bojují i Bohové marně.
tím jsem myslela všechny ty kecaly tady, co všemu rozumí a nic neumí....
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele