Jurečka: Pro mě osobně hodně zvláštní derby, rozhodčí nenastavil ideální metr
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Rozhodčí derby nezvládli, uvedla Slavia, průběhu vyhroceného zápasu lituje
25.09.2023, 22:10
Horváth o derby: Nasadit Preciada od začátku byla chyba. Duel Bořil-Krejčí ještě dopadl dobře
25.09.2023, 19:40
Preciado měl být v derby vyloučen, potvrdila Komise rozhodčích
25.09.2023, 15:51
Rozhodčí po derby: Chtěli jsme konfliktům předcházet, ale nedařilo se to
25.09.2023, 11:55
Nebylo to důstojné derby, fotbal tam nebyl skoro vůbec, řekl sparťan Panák
24.09.2023, 23:26
Vyloučení kapitánů podtrhlo pekelnou atmosféru v Edenu. Slavia doplatila na Ogbuovo déjà vu
24.09.2023, 20:47
Komentáře (154)
Přidat komentářkluci prečo mal Laci žlté číslo a meno?
Protože je to momentálně nejlépe asistující hráč F:L s pěti asistencemi.
tieź som sa chcel spýtať
Král asistencí, vyhlašuje se jednou za měsíc myslím
Derby buranů
Takže rozhodčí to měl pouštět, jo?
By se tam zabili.
Naopak měl dávat víc karet, vždyť někteří na hřišti nepřišli vyhrát souboj bez faulu...
A kdyby to víc pustil, tak zase řekne, že z toho rozhodčí udělal boj. Skoro nikdo nechtěl hrát fotbal, ale je to chyba rozhodčího.
Přesně, a "my jsme tupý ovečky bez vlastního myšlení, kdyby bylo povoleno zabíjet, tak budeme zabíjet"...
Jako taky si mylsím, že některé situace mohl rozhodčí řešit lépe. Ale samotní hráči nepřišli hrát fotbal a te´d to svádějí na rozhodčího. Smutné za mě.
zrovna po tomto zápase řešit rozhodčího... Oba kluby do toho šli s tím, že z toho udělají bramboračku a to se jim povedlo
Co takhle to neházet na rozhodčího,ale přijmout trochu té osobní odpovědnosti. "Hráli jsme jak burani, chovali jsme se jak burani, bylo to nedůstojné, omlouváme se všem".
Což je v tomhle případě z velký části chyba rozhodčího, že to nezastavil hned v zárodku...
Tak je to i o nastavení těch hráčů, asi hlavně.
I kdyby nebylo kradení trestný, zřejmě nebudu vykrádat banky.
Vědí, že nad nima hrozba je, a přesto do toho chodí jako debilové a často fauluji vyloženě úmyslně. Já bych trestal žlutou klidně za třetí umyslnej, byť malej faul. Nesrat se s nima.
Jít do souboje s tím, že buď fauluju hned, nebo budu faulovat, když ho prohraju, to mi prostě nejde na mozek.
A už vůbec nechápu, že jsou s tím asi ok trenéři, když tihle imbecilove pořád vytváří standardky.
To je oproti lepším ligam totální fotbalová nevyspělost, hloupost.
Vždy je cíl faulovat co nejméně, u nás je to asi obráceně, no.
Není to žádnou soubojovosti ligy, ale tuposti hráčů a v některý případech určitě i trenérů.
Jenže přesně tohle měl rozhodčí ve 2. minutě zastavit žlutou pro kuchtu a ne koukat, jak tu prasečinu oslavuje pod kotlem... přesně tohle byl ten moment, kdy rozhodčí ten zápas ztratil.
Jako třeba by to nezachránil, ale místo pokusu to zastavit, tu válku podpořil.
Jo, třeba jo.
Já mluvil spíš obecně, u nás prostě není vůle s tím něco dělat a místo toho se chlubíme "soubojovou ligou" ...
jj tohle píšu už dlouhodobě...ty kydy že soubojová liga, přitom každej druhej souboj = faul.
valku podporil hlavne tema kecama Tvrdik, pak to vase choreo.. festival nenavisti z obou stran
Zase na druhou stranu, co si pamatuji, tak když někdo do derby nešel s tím, že toho druhého "pokope", tak většinou prohrál.
Vždyť Jurečka chtěl aby to naopak ještě víc poustel
Jurečka je trouba a měl by se radši soustředit na to, proč hraje celou sezónu takovou sra*ku...
Ale i za to kouskovani může rozhodčí, hráči věděli, že karta jim nehrozí za nic a do každýho souboje se chodilo s úmyslem faulovat s jistotou, že karta nebude.
Rozhodčí to naopak chtěl nechat hrát i dle jeho vyjádření,
Měl použít taktiku vedení zápasu : jen se kopejte jak curaci mě to nebolí
Následný gól se mnou moc neudělal, protože jsem věděl, že to VAR bude přezkoumávat, kór když hrajete proti Spartě.
Jako na jednu stranu jo, ale že to řekne zrovna Slávista
však pak říkal, že penalta jasná. on tím nejspíš myslel, že je jasný, že to VAR bude řešit, když je to tak důležitej zápas. což zas na druhou stranu ještě aby ne. ale co bys po něm chtěl za rozbory, žejo
ano, ale já tam cítím takové to pičo. jakože proti Spartě se ten vAR bude zkoumat vždy, ale proti ostatním ne. Přitom to má Slavia uplně stejné.
možný to je. zas penalta pro Spartu v nastavení? to je evergreen
To je tím, že nechápeš psaný text.
Ne tím to fakt není. Jen se na to dívám nestranně
tak to mě absolutně u toho nenapadlo, když jsem to četl ...to se na tobě podepsal Eurofotbal a ty plky co se tu vždy jedou po penaltách
Tak proti jiným týmům by to proti Slavii nezkoumal.
dobry kecy od typka co kope kazdy kolo penaltu no
Je to smutný, když má takovýhle řeči . Penalta jasná
On tam sám říká "Penalta byla jasná."
vždyť řekl, že byla jasna
třeba to týpek právě myslel tak, že to neměl říkat
Co s tím mohl sudí dělat. Pískal, co musel, podle mě.
Za me to rozhodci piskal strasne alibisticky. Ani jeden tym si na nej nemuze stezovat a ani ja si nestezuju, ale proste mi prislo, ze to piskal tak, aby si zadny tym proti sobe nepostval.
Nechapu proc nedostal zlutou Preciado za penaltovy faul.
Za me takovych 10 faulu byly souboje rameno na rameno, ktere nemusel vubec piskat. Mel jen strach, aby do sebe jeste vice nesli. Ale tomu mel zamezit tim, ze da hned za prvni ostrejsi faul bez mice zlutou a ne ze bude hraci domlouvat.
Rekl bych, ze to slo primo videt na soubojich Ogbu a Olatunji, kde je nechaval do sebe jit, ale kdyz takove souboje podstupovali jini hraci mezi sebou, tak to hned piskal jako faul.
Protože ta penalta byla taková sporná asi a ještě ho za to vyhodit Ale samozřejmě to říkám ve srandě. Pokud penalta, tak jasná druhá žlutá za skluz zezadu.
No právě, strašně alibistické pískání.
A teď jenom úplně blbej dotaz, nevím jestli to tak nějak platí nebo ne, ale není to součást třeba aby to nebyl jak se říkavalo ten trojitej trest?
Trojitej jsem nikdy neslyšel myslím, že se to zrušilo u červené karty, aby ten hráč při penaltovém faulu nedostal ještě i červenou, ale tomu se říkalo dvojitý trest
Ještě, že pak bude mít distanc se řikalo ne ? Nevím
A tak jestli to nebylo u tohodle, že sice druhá žlutá, ale prostě by šel a ven a ještě penalta
Trojitej trest minimálně jednou řekl v televizi nějakej myslitel typu Zelenka: "Červená karta, penalta a inkasovanej gól."
Podle mě vzal v potaz, že hrál míč a pak protihráče. Takže je to jen faul a ne zmaření šance.
Za mě skluz zezadu a pokud je to vyhodnoceno jako faul, tak žlutá musí být. Žlutá není podmíněna přece šancí nebo ne
Když při skluzu zezadu nejdříve vezmeš míč, tak se žlutá nedává. Pokud to není nějak nebezpečné, což tady nebylo. Pak se řeší jestli byl v nadějné brankové příležitosti. Jelikož mu ukopnul míč, tak nebyl.
Co to je za nesmysl
Pokud jsou dnes pravidla tak, že už se moc nereší jestli byl první míč nebo nohy, tak je to prostě faul a je to snad jedno ne
Faul to je. Ale nebyl nebezpečný na žlutou a tím že mu ukopnul míč, tak to ani nebyla šance na gól. Podle mě by to žlutá být neměla.
To zní tak logicky, že se obávám, že to tak v pravidlech nebude
Podle mě to v pravidlech je, ale záleží na výkladu. Žlutá karta se dává za nebezpečnou hru a nebo zmaření nadějné šance.
Jo, mně se tvůj výklad líbí.
sir Humphrey Appleby: Co daně?
sir Desmond Glazebrook: Řekněme, že uplatňovali vlastní výklad daňových zákonů. Je třeba je vykládat.
sir Humphrey Appleby: A co výklad ministerstva financí?
sir Desmond Glazebrook: Ten se nezdál vhodný.
Vždyť ten Preciado ani nefauloval . Byť teda měl už být dávno venku za ten šlapák v 1.půli
Za mě v tomto souhlasím s Folprechtem ve studiu. Kdyby to rozhodčí nepískl na hřišti, VAR by ho k tomu neměl volat. Pokud to rozhodčí pískl na hřišti, tak ho taky VAR k tomu neměl volat, protože to nebyla zjevná chyba. Preciado do toho šel dost nešťastně.
Za ten šlapák mohl dát žlutou i červenou, obhájí si podle mě obojí. Ale např. za to zahození míče u střídaček by měl v těch lepších ligách taky druhou žlutou a k penaltě vůbec nemuselo dojít
Tak on Preclik vskutku videl rude, no. I proto ho pak asi sundal, tam se nad sraci plochou vznasela cervena velmi velmi intezivne.
Za mě určitě měl mít červenou, ale rozhodčí prostě měl strach mu ji dát. Ok chápu, pro Szikszaye první derby. Ale pokud bude ještě nějaké pískat, měl by se z toho poučit a mít větší respekt na hřišti.
Každopádně bych řekl, že ho střídali i proto, že už nestíhal fyzicky. Přece jen pokud moc v Belgii nehrál, tak asi kondičně na tom asi nebude úplně top.
Rozhodčí si musí udělat respekt a dát hráčům od začátku důrazně najevo, co si můžou a nemůžou dovolit. Bál se hned ze začátku dát kartu (protože derby vole), aby se na něj náhodou neseběhla půlka týmu a nedořvali ho (protože za to by se taky bál dát kartu). A pak už to těžko mohl hasit, když nastavil takový metr.
Derby, jakýkoli, je zápas jako každej jinej, akorát se z něj tady dělá zápas roku, zakdákají si tam hymnu a pak to přetaví v ódu na buranství. A přesně kecy typu - "přece tohle nemůže písknout v derby", "nemůže dát v derby kartu hned ve druhý minutě" - samozřejmě, že může a nejen to, on by i měl pokud je to po právu.
Jenže to, co píšeš je úplně to stejny co píše hodnv lidí v normalnich zápasech jen tam se nepoužívá v derby ale
Za toto penaltu nemůže písknout
Na penaltu to bylo málo
Soft penalty nechceme..
Já se nebavím ale teď o penaltách, ale o normálních soubojích na kartu (kterých tam včera bylo hromada) a o tom, že rozhodčí na sebe nechá řvát kdejakýho kokota. A pak si to lidi obhajují:"No jo, ale přece nemůže zkurvit derby v 5. minutě" - může, a nezkurvil by to rozhodčí, ale dement, kterej by udělal něco tak dementního, že by si tu kartu zasloužil.
jenže na to tady ještě nikdo nepřišel
naprostý souhlas. Navíc ti hráči to z něj vycítí, že je měkký. Dát prostě hned ve 3. minutě žlutou, tak potom nemusí pískat každé postrčení jak v žácích.
Ten rozhodčí si prostě musí v zápase sjednat respekt. Potom by žádné takové situace jako Krejčí vs. Bořil nevznikly. Prostě dá žlutou Chytilovi za faul a když tam bude do něj nějaký sparťan starovat, když leží na zemi (nevím jestli to byl Wiesner nebo Haraslín, myslím, že Wiesner), tak dát žlutou i jemu a jede se dál. A ne že se tam dělá kruh hráčů, tahají se mezi sebou a rozhodčí čumí jak puk.
Samozřejmě může to dopadnout i tak, že v tom zápase padne např. 5 červených, když to ti hráči nepochopí, ale věřím, že takhle by to dopadlo jednou a potom ty další derby by už byly jiné.
Mám stejný názor. Já nevim, jestli tady jsou ty rozhodčí tak posraný, nebo jestli mají takový notičky, fakt netuším. Jediný Zelinka měl na tohle jednou koule, kdy dal druhou žlutou Kúdelovi (Slovan proti Spartě), když se na něj rozeběhnul s ním něco řešit, a nebyl kapitán. Tehdy mě to nasralo, ale primárně proto, že snad nikdy předtím, a ani nikdy potom, za to tady rozhodčí kartu nedal. Kdyby to bylo pravidělně, ono by to vymizelo velice rychle. A pokud ne, tak budete dohrávat v 9 lidech, žádný problém.
No mne je hlavne zahadou, jak do sedmdesaty minuty mohla hrat Slavia bez karty.
Přesně tak!
Teď mi všude chlapi říkají, jaký je rugby super sport, že se tam ti hráči chovají k sobě slušně, na rozhodčího si nic nedovolí atd. Že když tam přijde za rozhodčím hráč kecat, který není kapitán, tak ho hned pošle pryč a kapitánovi řekne, aby si ho uklidnil.
Ale ono to takhle je v pravidlech i fotbalových, ale když ten rozhodčí je na hrišti nevyžaduje, tak tady potom máme názorný případ, kam to ti hráči zavedou. Furt kecají a nadávají, protože nedostávají karty. Simulují, protože nedostávají karty. Zdržují, protože nedostávají karty. atd.
Když toto všechno začnou rozhodčí řešit jak mají, tak to rychle z fotbalu vymizí. I v Anglii to už tuto sezonu pochopili a nastavili jasně pravidla pro ty hráče, aby si toto nedovolili a rozhodčí je za to případně trestají.
Samozřejmě rozhodčí taky dělají chyby, vždycky budou, ale prostě na tom hřišti si musí sjednat respekt.
jenze kdyby rozdaval karty za vse, jak se ma ( a ja bych s tim souhlasil), tak se na nej sletne zase druha pulka(castokrat dokonce i ti stejni lidi), ze je to marias a ne fotbal, a ze si neumi sjednat respekt domluvou, tak jen haze karty jak lahoz na ms.. a pokrok nebude zadny, naopak bych se nedivil pokarani od komise, jako se to stalo prave tomu lahozovi.
Spíš to vy (skoro) všichni hráči nemáte v hlavě nastavené ideálně
Jinak mám nové oblíbence z každého týmu.
Douděra, ten se krásně vybarvuje. Pěknej zákeřnej a nefér zmrd.
A z druhé strany Sejk. Takovou píču jsem dlouho neviděl. Krásně to řekl Rosa ve studiu, mladej frajer kterej nic nedokázal a má odehráno asi 5 minut v sezoně tam je nejvíc vidět při těch strkanicích a provokuje tam fanoušky a nemá žádnou úctu vůči jiným hráčum, který už za sebou něco mají
Začnou uctu bych taky neměl když se tam od začátku chovají všichni jak curaci, co když měl na hřišti své vzory a pouze se je snažil napodobit
No, jako jasně že projevit úctu Bořilovi je asi těžký
Ale víš jak to myslím. Nemůžu si tam otvírat hubu a hecovat fanoušky, když jsem zatím dokázal hovno
No hlavně tam normálně vypíčovával rozhodčího i. Strašný Ale trošku má Greny taky pravdu... čůráků tam viděl celej zápas spousty, plus jeho charakter a přidá se samozřejmě taky. Tak jako se přidal i Kuchta už na střídačce. Ale Sejk má za sebou opravdu jedno velký hovno ve Spartě.
Sejk taky dobrej klaun. Ale nejvíc bych vyzdvihl Wiesnera - to je ukázkovej výmaz
souhlas.
A v tom podcastu se vybarvil
nakej Rosa tomu nemuze rozumet. Sejk odmala hraje derby, vi o cem to je
https://twitter.com/BallOfficial/status/1706179133238096289
Ja se těším až se najde jednou rozhodčí co si tohle nenechá líbit a regulérně to ukončí předčasné pak je natře v televizi po zápase v rozhovoru a hráči a kluby se budou divit jak je to možný
To se tady bohužel nikdy nestane.
Řehák. Pro dobro fotbalu by ho měla Slávia už odstavit někam do koutu stadionu. Tohle je ještě o úroveň níž, než byl celý ten nepovedený zápas.
Uklidňoval situaci (já se bavím ještě teď - na naší ligu prostě není!)
Kvůli tomuhle ale ten zápas končit je stejně mimo. Nicméně nakonec prý v tom hledišti to byl solidní průser a doufám, že bude i pěkně mastnej…
"Uklidnovat situaci." To nevymyslis. Cirkus Eden.
Ale tak víš co musíš to nějak obkecat to chápu, ale na idnesu je za mě lepší část kde říká že zjistil že někdo u realizaku dostal červenou až po zápase..
Ten Řehák je tam fakt asi jen jako figurka, protože si myslím ze by jsi asi zjistil že ti jeden z asistentů chybu na lavičce během zapasu
To mě napadá poměrně často. Slavii se to stalo v přípravě, ne? Rozhodčí chtěl omluvu od hráče a když se jí nedočkal, ukončil zápas. Blbá příprava a oni ani tam neunášej.
Ty si slušná guma.
Jo tak sudí může za to, že se chováte jak vygumovaná banda kreténů ...
https://twitter.com/tomikk69/status/1706076097983422726/photo/1
?
tohle je ubohost na úrovni rozkopávání penaltovýho puntíku
Uz v zacich mi trener rikal, ze si pred kazdym vhazovanim mam utrit mic do dresu
Vždyť to utírá ne? nebo to jsou mokrý ručníky?
Právě nevím
Sparťani bombardujou, že schválně utírali mokrým ručníkem, tak spíš posílám, jestli někdo neviděl naživo
Přijde mi to zase další vyvolávání nějakýho skandálu
hrozná blbost
To druhé.
a jak to vis?
Nevím
Já jsem asi slepej, ale do čeho přesně to namáčí?
Dle chování některých jedinců v derby to spíš posypal kokesem
do moči
Tam byl Dovalil?
To je zase konspirační teorie Sadílek si před každým vhazováním autu vzal od podavače míč. Předpokládám, že kdyby byly mokré, tak by je asi neměnil.
No mně to právě přijde hrozně směšný
Minimálně jednou si ho utíral do dresu.
To bylo podle mě hned poprvé na začátku.
Ke konci taky
tak to se dělá ale dost běžně... to má být jako vypovídající, že se všude ve světě namáčí míče ?
Tak já to neuváděl jako důkaz o namáčení míče, ale že si Sadílek ten míč otíral. Takže suchý nebyl. Samozřejmě to není důkaz, že ten míč namáčeli.
Stejně jako to, že si Sadílek žádal nový míč není důkaz, že ho nenamáčeli. Protože si mohl myslet, že prostě měl smůlu a dostal zrovna mokrý míč. Nějaké podezření by mohl mít, tak po 5-10 autech. Ale takové věci asi v zápase člověk nevnímá.
Jo jasný, ok.
JP se chtěl zviditelnit, tak udělal tweet. Tedy xeet.
Krejčí zase vyloučen, kapitán jak víno. V Evropě dal v posledním zápase dva góly, ale dva zavinil. Ten vstup do sezóny nic moc.
Takové vyloučení zrovna na kapitána sedí. Prostě se zastal spoluhráčů. Každý někdy dělá chyby. Včera byl kromě toho vyloučení výborný.
Včera hrál skvěle. Meleš sračky, jen aby sis kopnul
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele