Juventus přišel kvůli účetnictví o 10 bodů, Nedvěd byl zproštěn viny
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Del Piero zavítal do Prahy a vzpomínal, jak na dovolené porážel Nedvěda v golfu
24.06.2023, 15:30
Nedvěd dostal za podvody při přestupech osmiměsíční distanc, Juventus přišel o 15 bodů
20.01.2023, 23:55
Nedvědovi za finanční podvody hrozí roční distanc
20.01.2023, 16:17
Bylo mi ctí, rozloučil se Nedvěd po 21 letech s Juventusem
18.01.2023, 13:34
Komentáře (190)
Přidat komentářTo je komedie Odečíst, přičíst zpět, znovu odečíst jiný počet bodů.
kam se hrabe naše česká liga
Ta se s nějakými odpočty radši ani neobtěžuje
Juve
Pôvodných 9 by nestačilo, dajú desať. Šikana, hnus, mali by sa odhlásiť z ligy.
Nebylo to 15 bodů?
Prosekutor původně požadoval odečet 9 bodů, odečetli 15.
Snad bys nechtěl poučovat fanouška Juventusu o dění v klubu
Huh?
Já se ptal.
Pôvodný návrh bol 9, vzali 15, teraz tiež sa hovoril o deviatich bodoch, napokon vzali desať.
No můžete se klidně odhlásit, pokračovat ve vaší super lize a k tomu založit novou ligovou soutěž, kam byste pozvali Zenit, CSKA, AL Nassr a další sympatické týmy.
Myslíš původních 15, že?
https://football-italia.net/official-juventus-risk-nine-point-deduction/
Původně byl požadavek Chineho 9
Co to meleš, bylo to 15. Ale ano, měli by jste se odhlásit z ligy jak píšeš, děláte ostudu sobě i celý lize ve světě ...
Ja vím co melu Karle, treba začať pri písaní aj uvažovať. A ešte že je AC historicky čisté ako ľalia a nemalo žiadne korupčné kauzy no
Čuráci z Milána
Takže je Juve odsouzeno k hraní eklu, to je krutej trest.
tak po pondelnim vyprasku v Empoli to nemusi bejt pohary zadny
S Nedvědem bych se vůbec nesral. Odsoudil bych ho k nucenému doživotnímu prcání Darinky bez milosti...
Větší trest by bylo nucené poslouchání písniček Darinky.
To by bylo proti Ženevským konvencím.
podľa mňa má stále sviežu piču
Ale piču...
Nevěřím Juve nos mezi očima, ale tohle sebrat, vrátit, sebrat ještě víc je daleko větší komedie..
*Sebrat, vrátit, sebrat ještě míň
Krupy za to může.
I tak je to nesmysl.
Stačilo dnes porazit Empoli a byli by zase ve hře o LM
asi na tento dnešní večerní rozsudek už nestihli fotbalově reagovat
Jakou mají AC a Atalanta vzájemnou bilanci? Dík.
Výhra AC 2:0 a remíza 1:1
Tak to už to do LM nějak došolicháte.
Beztak jim to ještě vrátí ale byla by sranda teď vyhrát na Juve, to bychom ještě reálně mohli skončit před Juve i bez odečtu
A AC je zpátky v LM, to beru :D
Cirkus liga se nedivím, že ji ve světě neberou vážně.
Podvádět nebo falšovat v lize, ve který to není do tří let promlčený.
Co měl vlastně reálně Nedvěd v Juve na starosti? Já se to vlastně nikdy nedozvěděl.
On taky ne.
Podpisy
https://www.youtube.com/watch?v=o16h6voegFU
OT: Vloudila se mi menší podnikatelská chybička. Po odevzdání daňového přiznání za loňský rok jsem špatně nastavil v internet bance platby na zálohy. Omylem jsem to nastavil tak, že se následující dva měsíce poslalo vše na zdravotní a nic na sociální Každopádně mě kvůli tomu nikdo nenahání Tak jsem teda teď poslal na to sociální co tam chybí za poslední měsíce. Je to ok? A co to zdravotní? Tam jsem teď trochu napřed Takže ty další měsíce posílat méně, aby to spadlo na nějaké to minimum do závěru roku?
tak to je mínus 15 bodů, ale když se odvoláš tak ti to sníží na 10
Je to ok. Maximalne by ti mohli dat pr stovek penale, ale pochybuju. Staci si zavolat/napsat o prehled uhrazenejch zaloh pres datovku. Zdravotni mas predplaceny, muzes bud chvili neplatit, nebo bejt proste napred a nechat si to treba vratit pristi rok po vyuctovani
To bude tak 10-12 let natvrdo.
5-7
Jak se chtěl pochlubit, že umí vloudit
A nebo to nech a příští rok v březnu ti to vrátí / budeš mít menší doplatek až budeš přehledy.
Pokud si OSVČ.
jak se chtěl pochlubit, že umí nastavit trvalý příkaz
Jak se chtěl pochlubit, že má bankovní internetovnictví.
jo, báby ze socky nemají lepší věci na práci, než aby tě naháněly kvůli tomu, že si neposlal zálohy za 2 měsíce
znám hodně lidí, co to platí jednou ročně po přehledech
To jsem dělal dřív.
Pak člověk zjistí, že je lepší to posílat průběžně, aby to nebyl masakr.
Nehledě na to, že když je tam nedoplatek, tak tě postraší exekuci
já to dělal taky, ještě pár let dozadu se mi k tomu přiznal i můj daňovej poradce
husty
mne jednou poslali dopis s exekucnim plnenim,kdyz nezaplatim (nebo jak se tomu rika)
a to jsem mel jiz pres rok nastavene platby,akorat tam viselo z minuleho roku nejakych blbych 4 tisic korun, u kterych jsem myslel, ze se to zaplati temi prikazdy a ja to pak dorovnam
kdybych dluzil miliony,tak se na me vyserou
Mně se kdysi stalo, že o svaťáku jsem si po celodenním učení hrál večer na mobilu pokera. To bylo ještě v dobách, kdy byly první mobily s barevným displejem, data tenkrát zajišťoval WAP, kterej tak všelijak fungoval-nefungoval... no a pak mně přišla faktura na 81 litrů
wtf
Něco podobnýho se mi stalo o Vánocích.
Měl jsem u OSSZ nějakej nedoplatek, poslali mi to do soukromý datovky, která se mi někdy předtím automaticky vytvořila přihlášením přes mobilní identitu, mám tam FO a nějaký s.r.o.čka, tak jsem si toho vůbec nevšimnul a nevěděl jsem o tom. Až pak nějak náhodou jsem to otevřel a tam zpráva od OSSZ a pak 2 od exekutorskýho úřadu Nymburk, přestože mám pražskou adresu.
No neukecal jsem to. Stálo mě to dvacku navíc, pak mi v lednu asi půlku vrátili zpátky, vůbec nevím proč.
taky pekny
ja nastesti po zaplaceni mel uz klid
asi jsem pani po telefonu ukecal
já teď chvíli budu zase pečlivější, ale mám k tomu takovou averzi
nenávidím tyhle píčoviny
další leden budou chtít těch 10 zpátky
Já platím každý měsíc o pětikilo víc na socku i zdrávku. Když mám za celý rok vyšší příjmy, tak se to hodí, když mám nižší, tak přeplatek můžu obratem využít na zaplacení daně
v době, kdy je na spořícím účtu 4% to není úplně ekonomické chování, i když je pravda, že při 1000kč měsíčně je to jen asi 260kč, ale halíře dělají talíře.
*6%
6,5 %
taky by to slo
ja skocil do pausalni dane a uz to neresim
Ideál.. Taky mám
kolko je u vás paušál?
letos tusim neco kolem 6200
pristi rok to skoci vys,protoze chteji zvysovat socialni cast,abychom platili duchodcum duchody
Já jsem šel v lednu na plátce DPH. V mý branži pokud nejseš plátce, tak se větší klienti se mnou nebudou ani bavit. Natož aby se mnou dohodli kšeft.
jasny, to je pak u tebe jiny pripad nez u me
Kvalita práce se neřeší? I když záleží, jaké oblasti se to týká.
Jako copywriter na volný noze? Myslím, že to přeceňuješ. Pokud bys byl levnější o DPH a kvalitní, tak to imho problém nebude, řeší se spíš reference. A opravdu je málo případů, kdy se vyplatí dobrovolný plátcovství. Copywriting na volný noze imho není jeden z nich. Můžeme se bavit o nějaký důvěryhodnosti, ale to se imho řeší u agentur, když už.
Já za posledních 10 let z pozice publishera spolupracoval více či méně tak se 100+ copywriterama na volný noze a nevybavuju si, že by někdo z nich byl plátce, snad kromě https://ottobohus.cz/, kterej ale dělá školení a prodává knížky, to je trošku jinej level. A některý z nich dělají pro ty největší firmy a mají sazbu od 1500 Kč/NS.
Úplně jedno to není, protože copywriterů, co jsou OSVČ, je jako sraček. Spousta z nich je wannabe, hrajou si na machry, požadujou velký prachy, ale ve skutečnosti to jsou dost času lidi mimo realitu, oboru vůbec nerozuměj, jsou to maminy na mateřský nebo prostě jen lidi, co se musí nějak živit, ale jsou líný každej den chodit do zaměstnání. Všechny tyhle lidi spojuje jedno – nikdy to nejsou plátci DPH. Takže ano, dost se tím odlišíš a působíš mnohem seriózněji. Navíc pokud chceš pracovat se zahraničníma, zajímavějšíma firmama, tak ty často přímo mají ve stanovách, že jejich zastoupení v ČR může externě spolupracovat pouze s lidma, co jsou plátci DPH. Na paušálu jsem tak o x zajímavých pracovních příležitostí přišel. Navíc pro případ, že bych si chtěl vzít hypotéku – což do budoucna nevylučuju – je paušál neskutečný břemeno. Párkrát jsem už v bankách sondoval terén, báby když viděly moje příjmy, tak byly celý ochotný, div se nepřetrhly, ale jakmile se dozvěděly, že jsem na paušálu, tak najednou se mnou jednaly jak s hmyzem, co je přiletěl votravovat.
Jinak ještě jedna věc... já vedu tým cca 20 kopíků, mám 3 korektory a pracujeme stylem, že já to řídím, komunikuju s kliošem, vybírám témata, kopík píše, já to pak zedituju (jestli jsou všechny věty srozumitelný, titulky, odstavce, SEO píčoviny, v případě článků tam naházím fotky) a korektor to pak projede po jazykový stránce. Takže jsem sice technicky vzato freelancer, ale naše fungování je de facto agenturní. A takhle to i prezentuju. + taky školím Ottu Bohuše znám, to je stejně jako třeba Šenkapoun první liga. Mezi ně bych se časem taky rád nasral, ale neskutečně, NESKUTEČNĚ jsem se blokl na nových webovkách, co si teď už asi 5. měsíc sám dělám Pro copywritera není horší práce, než si sám nakonfigurovat, a hlavně pak otextovat vlastní webovky Do toho mám ještě problém s obrazovým materiálem. Původně jsem si chtěl nafotit nějaký profi fotky, ale pak mě napadlo, že lepší budou ilustrace. Tak jsem kontaktoval týpka, co tvořil covery pro alba Prago Union, ale už přes měsíc ho uháním, aby mi nacenil pilotní zadání
Pokud to je takhle, rozkročeno spíš do agentury, tak je to samozřejmě jiný, tam už to nevypadá dobře a může to potenciální klienty odradit.
U webů platí "done is better than perfect". Vždycky to může být lepší, vždycky to můžeš časem vylepšit. Spousta lidí (většinou ženy) řeší nejdřív loga, dopisní papíry, vizitky, ilustrace, píčoviny, na kterých se zaseknou na půl roku, přestože to je věc, která pak má reálně úplně minimální přínos, což jako původně grafik nerad přiznávám.
Já mám třeba rád tyhle holky - https://www.mladastara.cz/, jsou vtipný, originální a vždycky odevzdají totální bomby. Když se koukneš na jejich web, tak tam je asi tak normostrana textu, přitom úplně všechno, což je za mě známka kvalitního copywritingu - napsat minimum textu, ale říct vše podstatné. A ten web jim prodává.
Jj, ale já ten web potřebuju dostat do nějaký podoby, aby šel propagovat Ale už jsem naštěstí blízko, příští týden začnu plánovat PPC reklamy Vizitky a logo mám taky v plánu, ale to prozatím počká Tohle teď stejně visí na tom ilustrátorovi.
Ta mladá-stará jsem tuším už někde viděl... jako maj to super, ale to jsou lidi, kteří jsou trochu v jiný pozici než já. Ty už určitě přišly do kšeftu s nějakýma klientama, takže mohli nahodit minimalistickej web a v klidu si při práci pro ty stávající klienty počkat, až jim začne fungovat. Já po odchodu z agentury to stavím od nuly, navíc nemám moc kontaktů, protože jsem byl v agentuře vždycky přikrytej projekťákem Takže minimalistickej web si nemůžu dovolit Naopak potřebuju hafo textů, aby mi fungoval na PPC a SEO, na který se později taky plánuju pořádně vrhnout.
Když budeš na obou za rok sedět, mělo by to být OK.
To se vyplatí vykoupit Nedvědovu nevinu za 10 bodů
takze najskor strhnu body a daju trest clenom vedenia. potom zrusia odpocet bodov a nechaju trest vedeniu aby nakoniec strhli body a oslobodili nedveda? cize sa nic nestalo ale vedenie podvadzalo aby sa ukazalo ze podvadzali a nedved nic nerobil? ty vole, toto je slusna komedia
Cirkus
Tohle nemá smysl sledovat. Úředníci si dělají z fanoušků zadek. Hráči nemůžou mít v pohodě morálku, když za ně rozhoduje někdo jiný. Nechcete to rovnou na začátku sezóny na kalkulačce propočítat, kdo má být 1. až 20. ?
To máš pravdu, za hráče rozhoduje jejich vedení, chudáci hráči.
Ať je ten proces jakkoliv divokej, je smutný, že se pozastavujete jen nad tím, zatímco byste se spíš měli stydět za vedení vašeho klubu, kterej už teda klesnul sakra hluboko.
Že si dovolí pořád balancovat na hraně, ikdyz už jeden průser v nedávný době mají za sebou, to je opravdu arogantní demence.
Smutný, jak z takovýho klubu udělají bafunari takovej hnus.
Idioti, kdyby radsi jezdili osvedcene na oranzovou
No... Tak ne?
no, tak ne
Tak jo, Juve je čistej a všichni si na něj zasedli.
zase nic nevíš, ale tradičně ti to nebrání v tom, tady sebevědomě psát sračky
Tak me pouc, je tedy Juve absolutně a křišťálově čistý?
To už jsi mi psal posledně a ze žádný trest nebude, no tak mi to nějak nevychází
Vždyť to víš nejlíp, ne? Jinak by ses k tomu přece logicky vůbec nevyjadřoval, ne?
Tady někdo píše nebo naznačuje, že je Juventus "absolutně a křišťálově čistý"?
Nejlíp to nevím, ani ty ne.
Ale co je zřejmý, že Juve čistý není a k pochybení došlo.
Když jsem napsal, že je vedení Juve ostudný, dal jsi mi na to citron.
Tak co to znamená, je tedy čistej? Nebo není ostudný,, vše je v pohodě?
Tak mi to řekni.
Proč jsem tak reagoval jsem ti napsal hned pod to. Ty v tom soudu arogantně pokračuješ, přestože prokazatelně neznáš ani základní souvislosti.
Můj názor na základě toho sledování je, že je Juventus absurdně tvrdě trestán za něco, co není z pohledu sportovního práva a trestů jasně definováno, což dokazuje už jen těch několik různých trestů za to samé.
Včera členka UEFA, blízká Čeferinovi, mj. řekla, že se "nesmí zapomínat na to, že díky Superlize nejsou vztahy Juventusu s UEFA ideální". To mi přijde jako naprosto neuvěřitelný vyjádření oficiálního činitele.
Ať si každej udělá názor sám, jestli to, že je Juventus jako jediný potrestán, navíc tímto způsobem, není náhodou pomsta od UEFA za Superligu.
Chyba se hleda klasicky vsude mozne, jen ne u sebe. To bude urcite nejake spiknuti. Kdyz jsem nevinny, odvolam se a nemuzu prohrat. Ucty jim jiste dela externi firma, treba Fiat, za nic prece nemuzou Porad dokola, ma nejaky dalsi klub opakovane stejne problemy?
o jakých opakovaných problémech mluvíš?
jinak to, že byl za stejný prohřešek v minulosti potrestán i Inter (spolu s AC a dalšími kluby) určitě víš, že jo?
Já to vezmu od konce - tak jestli byli potrestáni za stejný prohřešek, tak je přeci v pořádku, aby byl potrestán i Juve, ne?
Já teď neřeším výši trestu, jen to, že jsou idioti, že pořád balancují na hraně, tedy spíš za.
Že tedy Juve zaslouží trest, asi nemáš nic proti (jen proti výši trestu).
Že říkám, ze jsou idioti se ti líbit nemusí, ale asi proti tomu tezko něco namítat.
Takže vlastně ti jde o co? Že o tom vím míň než ty, tak se po mně povozis, jak vím hovno, přitom na mých tvrzeních není nic, s čím bys snad zásadně nesouhlasil.
Cítím zhrzenost trošku
Ano, Inter za to dostal pokutu 90 tisíc EUR. Juventus to v nějakým přepočtu vyjde na 90-200m.
(Nejen) Ty vycházíš z nějakýho nastavení, že fotbal je křišťálově čistej a vytváříš tady dojem, že jen činovníci Juventusu jsou vyvrhelové, který to těm ostatním klukům pořád kazí.
Já nejsem naivní idiot, abych za ty roky sledování fotbalu nedokázal vnímat, jaký lidi se pohybují kolem fotbalu, jak to funguje od nejvyšších pater po prales. Úplně jsem se odprostil od týhle představy, že je fotbal fér, protože bych to nemohl sledovat. Stačí si pustit na Netflixu Fifa Uncovered. Myslíš, že to je všechno dolů čistý, když se tohle děje u té největší hlavní organizace?
Tahle manipulace přestupových částek je v Itálii dlouhodobě běžná praxe, kterou v určitý míře provozovaly všechny kluby. Juventus by to asi těžko mohl dělat sám se sebou, to ti nedochází?
Smiesne je aj to ako stale upravuju pocet bodov ktore chu odpocitat. Nie ze by povedali narovinu do Europy sa nedostanete aj ked budete druhy. Nie, oni zakazdym budu kalkulovat kolko bodov im odpocitame aby sa tam nedostali.
Prehlasenie UEFA je totalny vysmech, mafianstvo. Hlavne ze v PSG a City je vsetko v poriadku, premlcacie doby atd.
Barca nema problem ked nadhodnotila Pjanica?
nikdo z těch týmů na druhý straně nemá problém
Pravidla neumožnují uložit vyloučení z evropských soutěží jako trest, proto kolem toho tak tancují.
Ten dokument jsem viděl a nějak mě nepřekvapil
O fotbale nemám žádný iluze.
Z ničeho takovýho nevychazim.
Jen ale nemám pocit, což mi tady u fanoušků v diskuzi tak připadá, že se všichni po Juventusu vozí a za něco se mu msti.
Tomu úplně nevěřím.
Tohle šachování s body je divoký, ale nakonec věřím, že by měl přijít trest odpovídající výši provinění.
Jestli to bylo to samý do puntíku (malý plus a malý minus), tak nevěřím, že by tedy Juve dostal výrazně vyšší trest než tebou zmiňovaní.
Njn, nevěříš.
Njn
A ty tomu věř
Jisteze vim. Calciopoli neni zas tak daleko abych zapomenul. Kdyz jsou tak cisti jak tvrdite, odvolaji se a vse se vyjasni v jejich prospech a zadny odpocet nebude. Pokud ne, je jasne odkud vitr vane. Ona asi nebude uplna nahoda, ze po vraceni do Serie A nemaji zadneho titularniho sponzora. Jeep (FCA) je jedna a ta sama firma, co vlastni Juve. Tady bude asi ten hlavni problem a machinace s cisly, nedivim se, nestitili se nikdy niceho. Nikdo asi nechce spojovat svuj byznys s pofidernim jednanim Juve a prvi co lidi uvidi je nazev "me" firmy na jejich dresech. Odliv sponzoru od konkurence (Serie A) se taky hodi, Juve ma svuj Fiat jisty at se deje co se deje.
tyvole, ty si mimoň
Fanoušek týmu, kterej vlastní Komunistická strana Číny a při svojí Scudetto sezoně dlužil 10 měsíců hráčům platy, kterej bude hrát finále LM bez sponzora na dresu, tady bude takhle absurdně zpochybňovat sponzora Jeep na dresu Juventusu
Allianz taky patří do holdingu, jo?
Je mi uplne jedno kdo to vlastni, pokud je to dobre pro klub. Coz momentalne spise neni. Dluzi, dluzil a i tak se to obeslo bez kontroverzi v uctech, rozdil jiste nevidis.
Rozdíl samozřejmě vidím, Juventus by za něco takového dostal odpočet a Scudetto by dostal někdo jiný.
Jinak bez kontroverzí v účtech se to určitě neobešlo, jen nad tím všichni zavřeli oči. Pokud se tyhle machinace dělají kvůli tomu, aby se vyhovělo finančnímu fair play a titul vyhraje tým, co nebyl schopen velkou část sezony platit hráčům platy a skončil v mínusu 250 milionů, tak to asi bez kontroverzí úplně není, nemyslíš?
https://www.eurosport.it/calcio/serie-a/2021-2022/serie-a-cellino-l-inter-non-ha-pagato-gli-stipendi-scudetto-non-meritato_sto8579251/story.shtml
https://sport.sky.it/calcio/serie-a/2021/10/15/fiorentina-commisso-inter-intervista
Proč všichni fans Inter-merdy jsou takový pičusové
To zas ne, jen 99%
Jinak o Calciopoli nikdo nemluví. Inter snad byl během Calciopoli potrestán?
Tvl, tak toto je novy level
A vy můžete slavit, díky tomu, že je Juve mimo LM, tak bude Arsenal startovat ve druhém koši pči losování skupin
Já teda od tebe nikdy nic moc chytrýho nečekám, ale tady mi souvislost s mým příspěvkem asi úplně unika
Ono je totiž dost možné, že ta chytrost chybí spíš na tvé straně Dost by to vysvětlovalo.
Nevím, zkus příště reagovat k tématu, třeba si popovidema.
Tyhle hovno-prispevky "kouknu komu fandí a podle toho něco napíšu" jsou úplně o ničem.
"Nevím" tak nějak charakterizuje tvoje počínání tady
Téma článku je "Juventus přišel kvůli účetnictví o 10 bodů" a já píšu příspěvek o tom, že Juve je díky tomu mimo LM a Arsenal na tom vydělal tak, že bude startovat ve druhém koši. Svůj příspěvek směřuji asi jedinému fanouškovi Arsenalu v této diskuzi, jelikož by to pro něj mohlo být potenciáně zajímavé. Jestli ti toto nepřijde k tématu, tak pak opravdu bude lepší, když místo kopání kolem sebe nebudeš reagovat vůbec
Hale, koukám na to zpětně a nějak jsem to cítil jako jízlivost, moje blbost
Myslel jsi to úplně normálně, tak promiň
V pohodě, jsme jenom lidi
se vemete, že se nevemete, že se vemete, že se nevemete...
Že Italy tak baví falšovat účetnictví... Přijde mi, že to je co pár let nějaký takový skandál.
Tam to neumí nikdo dělat dobře totiž
Během 1 roku:
1/ duben 2022 - Juventus (a dalších 10 klubů a 59 osob) byl zbaven obvinění v případu manipulace přestupových částek, tento verdikt potvrdil i odvolací soud v květnu
2/ říjen 2022 - uzavřeno vyšetřování (PRISMA), tentokrát s použitím odposlechů, které byly nařízeny jen ke sledování Juventusu a jeho lidí (v nich mj. rozhovory Paraticiho se sportovními ředitely Atalanty, Sassuola a Cagliari, kde se k této praxi navzájem "doznávají" - https://www.forbes.com/sites/adamdigby/2023/02/28/six-more-serie-a-clubs-face-similar-charges-to-juventus-in-plusvalenza-case/?sh=1e0aac108512). Ale podle žalobců se ve věci přestupů, kdy jsou vždy potřeba 2 strany, proviňoval jen Juventus.
3/ prosinec 2022 Juventus znovu obžalován s požadavkem žalobce Giuseppe Chiného na -9 bodů
4/ leden 2023 - sportovní soud svazu (FIGC) udělil trest -15 bodů, skoro jednou tolik, co požadoval žalobce
5/ duben 2023 - Juventus uspěl s odvoláním u vyšší instance CONI (Národní olympijský výbor) a dočasně mu bylo vráceno 15 bodů, otevřeno nové projednání
6/ včera stejný žalobce Giuseppe Chiné (který chtěl se stejnými podklady a důkazy odečet 9 bodů) požadoval -11 bodů, aby sportovní soud svazu (FIGC) nakonec rozhodl o odpočtu -10 bodů a tento verdikt publikoval 30 minut před zápasem Juventusu s Empoli, Juventus se může odvolat
A tihle se ohánějí tím, že bojují za regulérnost soutěže? Absurdní fraška, kterou bych čekal jen někde v banánový republice...což bohužel současná Itálie je.
Řešení je klauniáda, ale pointa zůstává stejná. Dlouhodobě podvádíte kde se dá...
Důkaz,předlož důkazy!!!
+ UEFA
https://theathletic.com/4543674/2023/05/23/jose-mourinho-juventus-points-deduction/
On Bobo TV, Antonio Cassano spoke this way about Juventus' penalty: "When we talk about football I always attack Mourinho but he didn't make a comma wrong and said the reality of our footballing country. Because it's a joke, it's rubbish and Mourinho is right about everything. It's the head that stinks, not the tail. What does that mean? That the problem in Italian football is at the head. Are you wrong? At the end of the season you're judged, during it's rubbish that makes no sense. What has been done at Juve is crap. We don't give Allegri alibis, we all know that, but from Gravina on down they do some hallucinating shit."
Mourinho a Cassano se Juventusu zastávají víc, než jeho majitelé a vedení
Juventus žádné reálné vedení nemá.
Vlastně má, Allegriho.. a ten si jen chrání prdel prohlášeními, že na hřišti získal 69b. a jsou druzí a za debakl v Empoli nemůže ani on, ani hráči, ale FIGC, když jim to řekli těsně před zápasem.
Ten klub je úplně v prdeli, divím se, že tam Guintoli chce jít.
on nemá funkční ani ty majitele...
s Maxem to je na jednu stranu pravda, na druhou stranu on je jedinej z celýho klubu, kdo se aspoň nějak ohradí nad tím zacházením...
ten klub je v tuhle chvíli opravdu úplně v prdeli a pokud v létě nedojde k totálnímu restartu, tak se v tom bude plácat ještě hodně dlouho a nedopadne to dobře
A jaký restart chcete dělat ? Zrovna v Itálii se FFP docela řeší, nejste PSG nebo Chelsea. Pokud vás do června nekoupí šejk, tak kolik můžete v létě utratit, aby po vás nešlapala UEFA?? 50 mega euro ? Nebudete muset někoho prodat ?
A co by jako s FFP vyřešilo, že by Juventus koupil šejk? Vždyť si protiřečíš v jednom odstavci, Juventus nemá problém s tím, že by jeho majitel neměl peníze.
Restart je nové vedení, sportovní ředitel a možná i trenér. Juventus bez LM bude prodávat, bude snižovat náklady na mzdy. A je to jenom dobře, protože v tuhle chvíli je v kádru spoustu hráčů s plným pupkem.
Nikdy jsem si nemyslel, že to napíšu, ale možná by bylo nejlepší, kdyby to Elkann prodal.
na VecchiaSignora už to píše čím dál víc lidí, možná většina...
To by som tazko rozdychaval. Juve, Fiat, Agnelliovci je pre mne ista nostalgia. Kvoli takymto sracom ktory dostali moc to cele zahodit. Tazke casy nas cakaju
Jak dlouho vlastní Juve ?
Letos je to 100 let.
Takže celkem symbolická doba na prodej.
Uměle nafukuje tržní hodnotu svých hráčů každý klub Ale teda nejsmutnější/nejvtipnější na celém tomto případu je, že si tyto úřady dělají své závěry na základě cen uvedených na transfermakt
Tomu bych nikdy neuvěřil
Rád bych sem vložil jednu poznámku na téma patnáct bodů sem a zase tam. V roce 2018 byl soud s Chievem a Cesenou, Cesena byla v té době již v bankrotu, Chievu byl navržen odpočet 15 bodů za vytváření fiktivních zisků při výměně hráčů s Cesenou, výsledkem byl nakonec odpočet tří bodů pro Chievo. Je to má poznámka k tomu, kde se vlastně vzalo oněch 15 bodů namísto 9, které požadoval Chiné, v tomo případě se s jistou mírou dá mluvit o konzistentnosti mezi jednotlivými případy.
https://football-italia.net/official-chievo-risk-15-point-deduction/
Proces jako takový a případně určitý trest pro Juve by byly v souladu s tím, o co se snaží v Itálii snad patnáct i více let, tedy bojovat s fiktivním navyšováním klubových financí. Druhým dechem je ale potřeba dodat, že doposud k tomu nejsou vytvořeny stanovy a ještě nedávno se snažili žalobci argumentovat hodnotami z TM.
A v tomto konkrétním případě si bohužel samo vedení italského fotbalu dost neobratně podkopává nohy hned několika další způsoby spolu s absencí právní úpravy. Prvně tím, že vyňalo Juve jakožto jediného viníka přičemž obžaloba pracuje s odposlechy, kde spolu s Juve samozřejmě vystupují další celky, které jsou posléze omilostněny a žádný postih jim nehrozí. Druhak to, kdy a za jakých okolností je vynesen výsledný verdikt. Je opravdu nesmysl odečítat body na konci sezóny bez podezření na účelovost. Odvolání se mohlo nechat na příští sezónu, rovněž i odpočet mohl vejít v platnost v novém ročníku. Protože rozhodovat v tuto chvíli o bodovém odpočtu není rozhodováním o počtu bodů, je to rozhodování o tom, zda klub nedostane žádnou pokutu nebo dostane pokutu 50 M euro (píšu jen sumu, kterou by mělo Juve jistou bez ohledu na výsledky, návštěvnost atd.). A jelikož se jedná o inflated transfers, způsob účetnictví, který je všude ve světě v pořádku a i v rámci Itálie je v jisté míře tolerován, o způsob účetnictví, který vám v jedné sezóně přinese menší výhodu, ale v dalších vás nekompromisně dožene, přijde mi postih opravdu neúměrný. Za mě by bylo buď správné postihnou všechny původně zúčastněné kluby a bodový trest uložit do začátku nové sezóny nebo, jakožto lepší varianta, plně upustit od honu na plusvalenzu.
Bohužel touto estrádou komedie v Itálii nekončí, Juve čeká v příští sezóně další proces dost možná i se stejným výsledkem ve stejnou dobu, zároveň nás čeká i řízení s dalšími kluby.
Ještě bych si ale dovolil jednu malou poznámku k tomu, co psal 10 o nelibosti UEFA vůči Juve, Agnelli a spol. zaútočili na hlavní produkt unie, ligu mistrů, která generuje několik miliard euro ročně a dali tak facku celému evr. fotbalovému uskupení, a že to byla to facka s nápřahem od silné korpulentní dámy, která mohla celou unii, co se klubového fotbalu týče, potopit.
Ale Juventus už jednou potrestán byl za porušení pravidel ne ? A za pár let Juve jede vesele dál podvody jakoby nic. Možná proto jsou k Juve přísnější.
Jde spíš o důvěryhodnost celého procesu, která je jednoznačně narušena načasováním, zaměřením se výhradně na Juve a výší trestu, který se v průběhu čtyřikrát měnil.
Tím posledním odstavcem chceš ale říct co? Že ta odveta vedena tímto způsobem je v pořádku?
Já samozřejmě chápu, že s tou aktivitou kolem Superligy mají problém, ale ty kluby nedělaly nic nezákonného. UEFA je mohla za tu aktivitu vyloučit z jejich soutěží, ale to zase neudělají, protože ty kluby tvoří velkou část toho celkového produktu a bez nich by se to dost možná rozpadlo, jak říkáš. Z toho důvodu je to pro mě normální mafie a zpětně jen potvrzení toho, proč to kluby měly vzít do svých rukou a odstřihnout se od nich.
Já jsem spíš narážel na to vyjádření Christillin, protože mě osobně nepřijde nijak kontroverzní, popsala reálnou situaci a veřejně řekla, že vztahy Juve s unií jsou špatné, což je všeobecně známá a logická věc.
Ten kontext tomu ale dodává dost jiný směr a význam, když to řekne v návaznosti na nějaké potrestání Juventusu...
Předpokládám, že chápu, jak to myslíš, nicméně Christillin řekla, že UEFA v danou chvíli žádné kroky nepodniká a teprve se tím začne zabývat až po výsledku FIGC, s tím že navíc nastínila vztahy Juve a unie. Takto to vnímám já a proto mi to nevadí a chtěl jsem se jí zastat.
No prave. UEFA si pocka ci sa dokaze FIGC postarat o Juve mimo poharov. Ak nie, tak, tak celkom jasne naznacila aky pristup k tomu zaujme UEFA.
Unie by ale mela byt nestranna a nehrat politicke hry. Navic jsou dost nekonzisentni v trestech, ktere udeluji (nebo spis neudeluji) jednotlivym klubum. Je to arogance moci a to, ze nevysla superliga je tragedie. Balanc evropskeho fotbalu je vyrazne vychyleny.
Souhlasím, v ideálním světě by byla nestranná. Ale tvoří ji lidé, většina lidí tam přichází z již existujícího fotbalového prostředí s vlastními sympatiemi, zároveň si troufnu tvrdit, že ve světě fotbalu ani neexistuje žádná nestranná fotbalová asociace, kór když se bavíme o vztahu mezi asociací a klubem, který proti ní stále vede mocenskou válku, jež může unii klidně zničit či výrazně omezit na fotbalovém kolbišti.
Jinak já nevnímám neúspěch superligy jako tragédii, UEFA není dokonalá, je shnilá, mafiánská, ale v jejím případě alespoň trochu hájí menší asociace a provinční kluby a tak trochu i některé z posledních evr. fotbalových hodnot, jako je např. otevřenost soutěží.
za druhy odstavec
OT k daním: Neřešil už náhodou někdo, jak to prakticky udělá, pokud zatím platí paušální daň v 1. pásmu, ale přes rok se dostane na příjem přes 1 mil. Kč, což už by mělo znamenat přesun do 2. pásma?
Je to za posledních 12 měsíců, nikoliv v kalendářním roce, ne?
Takže by se to dopočítalo zpětně podle měsíce, kdy jsi překročil hranici podle mě, ale nemám tu zkušenost.
Celá kauza je o jediném. Někdo se dostal k citlivým informacím a postupně je vytahuje a dojí. Není moc týmů ze špičky, které nejsou v něčem namočené. Rozdíl je v tom, že někdo umí zametat stopy a někdo je prozíravý a chce z takové situace těžit. Takže nějaké verdikty soudů jsou už jen výsledkem informačního úniku. A tipnul bych si, že nějaké šuflíky a trezůrky toho schovávají ještě hodně.
Na začátku příští sezóny bych preventivně VŠEM týmům Serie A sebral tak 15 bodů, a pak operativně, dle nálady a vývoje tabulky tu ubíral, tu vracel. Rozhodně by tak byla soutěž zajímavější do posledního kola
Nebo by to bylo jak v krasobruslení, body za fotbalové výsledky a body za to, jak kluby vedou účetnictví.
No jasně! Body za celkovou kulturu klubu! Body za sestřih trávníku, body za kvalitu klobás, body za nejlépe oblečeného a upraveného trenéra (chudák Sarri), body za umělecký dojem, atd. Vždyť je to jen hra, zábava, a nějaký systém bodů za výhry či remízy je dávno překonaný!
Juve to má stále ve svých rukách. Dvě výhry a LM s prstem v pr....
teoreticky to mělo ve svých rukách (v tomhle případě absurdní spojení) před Empoli, teď už ne
Bych byl raději, kdyby to měl ve svých nohách. Jenže po Empoli mám pocit, že to mají tam, kde se nohy spojují (u žen)
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele