Kaká se chystá zpět do práce, rád by se stal sportovním ředitelem

08.02.2020, 10:11
Aktuality
Kaká před dvěma roky ukončil aktivní kariéru a nyní chystá návrat do světa velkého fotbalu. Někdejší ofenzivní brazilský záložník si už vysnil svou další pozici a kvůli ní začal i studovat, nových povinností se ovšem neujme hned, na další fázi svého života se chce co nejlépe připravit...

Kaká je odchovancem São Paula, dříve zářil v dresech AC Milán a brazilské reprezentace a hájil rovněž barvy Realu Madrid. Pro závěrečné roky se přesunul do zámořské MLS a pomáhal Orlandu City, než v prosinci 2017 pověsil kopačky na hřebík.

"Z mého pohledu je teď ten správný čas se učit a rozhodnout, co budu dělat. Chci se vrátit do světa fotbalu, ale rád bych na to byl připraven a tento program mi k tomu pomůže," nechal se slyšet Kaká, který se zúčastnil kurzu UEFA v oblasti sportovního managementu.

"Rád bych pracoval jako manažer nebo sportovní ředitel, takhle si představuji svou budoucnost. Ale nebude to hned teď, potřebuji se toho hodně naučit, a to v několika oblastech," sdělil dále.

Autor: Tomáš Pavlík / sport-express.ru

Komentáře (120)

Přidat komentář
swatm

sem zvědav kde nakonec zakotví

Reagovat
smazaný uživatel

hnědovlasý libor bouček

Reagovat
smazaný uživatel

Libor je blonďatý Kaká.

Reagovat
smazaný uživatel

jako by si z oka vypadli

Reagovat
Felitel

Spíš Lexa Bůček

Reagovat
Pinturicchio

Cywe, ale úplně.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
skteel

boss

Reagovat
smazaný uživatel

Real ho zničil.

Reagovat
Mrvinho

Reagovat
fabec1222

Brazilská národnost ho zničila

Reagovat
Malresi

Zranenia ho zničili, nič iné. I tak mal fantastickú kariéru a zanechal za sebou výraznú stopu. Na 06/07 a jeho solo zničenie United nikdy nezabudnem

Reagovat
SpartaOvenka

Reagovat
Chazy

Ale objektivně, MU tam hrálo v defenzivním složení Brown-Sheasy-Heinze-Evra, což fakt nechceš a bylo to hodně daleko od ideálu

https://www.youtube.com/watch?v=NabwX1TYx_I

Já prostě nikdy nepochopím, co bylo Evrovým cílem u toho zákrou

Reagovat
Chazy

Ale pro mě je nezapomenutelný i to, jak pak Gattuso odehrál odvetu a smazal Ronalda. Podobný výkon jako Keane proti Juve v 98/99, naprosto unikátní level hry z té DM pozice

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ragazzo d'oro

Reagovat
Kocour Klapuška

jasně, dědo

Reagovat
Chazy

Neboj, to 98/99 jsem neviděl živě .. ale už nevím jakej kanál pak vysílal legendární LM zápasy a tohle mě jako příznivce MU zajímalo

Reagovat
Kocour Klapuška

Já třeba nevím, jak místní odborníci, ale já vím, že fotbal jsem hltal už od mala, měl jsem jsem milion debilních samolepkových alb, atp., ale první zápas, který si pamatuju jakože bych o něm něco řekl, je třeba z doby mých 13 let..

Reagovat
valloire

pfff, ve 13 jsem měl za sebou už 2 ME a 1 MS

Reagovat
smazaný uživatel

V té době už existovala televize?

Reagovat
valloire

ne hologram

Reagovat
smazaný uživatel

Muj 1.MS86 byl zrovna Maradonovo zlatou.

Ikdyz treba finale MS1990 bylo s ohledem na vzpominek a prozitek bylo silene pro klucina. Masakr...

Reagovat
ACSeRw!n

moje prvni ME bylo, kdyz mi bylo 11

Reagovat
raduinho

Tak to jseš sráč. Já pamatuje EURO 2000 a to mi bylo 8.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
anonym

Cílem bylo zablokovat spoluhráče a uhnout Kakáčovi z cesty, jinak taky netuším

Reagovat
Malresi

Podla toho, ako do toho Evra siel by som usudil, ze ho chcel zabit inak v tejto sezone bol Kaká stale mladý, no v rámci kariery na vrchole. Po pravde, 98/99 som futbal ešte nesledoval, no Gattuso vedel takto vymazať kadekoho a v tej dobe aj lepších hráčov ako mladé ucho CR7. Celkovo tá obrana AC, aj keď stará (Cafu, Nesta, Maldini, Jankul) bola najlepšia obrana, akú som kedy videl. Resp. ťažko to porovnávať, rád by som videl obranu z prelomu 80/90 kde tomu šéfoval Baresi.

Reagovat
valloire

Pod Baresim ta obrana vůbec neinkasovala.

Reagovat
smazaný uživatel

https://youtu.be/sAJG9XA0T0E

nejvetsi idol v obrane

Reagovat
valloire

https://www.youtube.com/watch?v=HmzfgmtBxdY

blbý je, že si ho takhle pamatuju nejvíc a taky mi takhle udělal nejvíc radost

Reagovat
smazaný uživatel

tak si chuj, takhle pripominat tohle

Reagovat
valloire

sem Brazilec, maňana, žádnej chuj

Reagovat
smazaný uživatel

krása

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A obranu Athletica Madrid, než se jim loni rozutekli hráči si missnul?

Reagovat
Malresi

Výborná obrana, určite najlepšia za poslednú dekádu, ale na AC sa to nechytá pretože nič nevyhrali a nehrali tam také persóny typu Nesta, Maldini - futbaloví bohovia.

Reagovat
Pinturicchio

Evra na to má trošku patent, zdá se. To samé, jako když v odvetě Bayern - Juve v nastaveném čase zkoušel s míčem mezi nohama proskočit mezi dvěma hráčema Bayernu místo toho, aby ten míč odpálil do prdele ... samozřejmě přišla ztráta a vyrovnání Bayernu v nastaveném čase a šlo se do prodloužení. Zvláštní, u tak zkušeného hráče.

Reagovat
Agent z Melmacu

iba 10 rokov dozadu a kvalita videí ako rozkysnutá pyča na diskotéke v kokotovciach

Reagovat
Mrvinho

Reagovat
Bucky

Reagovat
shitcool

Reagovat
Csaplárova past

Jóóó, to byly alespoň doby. Na jednom postu bylo oproti dnešku mnohem více hráčů světové extratřídy, bylo mnohem více špičkových hráčů a celkově byl fotbal mnohem lepší ...

Reagovat
Fortex

souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Csaplárova past

I ten tvuj Arsenal za neco stal

Reagovat
smazaný uživatel

arsenal vedlejsi, stal za neco jenom kdyz chytal Cech ja se smal tomu komentu, rikavaj duchodci, chleba bejval vic chleba mliko vic mliko

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A pivo bylo levnější...

Reagovat
Pinturicchio

Bylo. A tomu, co napsal Chelsea bych se moc nesmál, páč má pravdu, respektive to je holý fakt.

Reagovat
smazaný uživatel

pises podobnym stylem jako valloire...

sport jde obecne dopredu a ten, ve kterem se toci nejvetsi prachy tim tuplem. tolik k te kvalite ode me

Reagovat
Pinturicchio

Sport jde dopředu, točí se v něm velké prachy = tolik ke kvalitě hráčů? Piči, Manny, ty jsi nachcaný ve tři odpoledne?

Reagovat
smazaný uživatel

Je. A navic mu jebe cely zivot

Reagovat
Pinturicchio

Jj, všímám si už delší dobu.

Reagovat
smazaný uživatel

V jakémkoli sport na světě se zvyšuje kvalita a výkonnost. Ve sportech, ve kterých se točí největší peníze, se logicky tlačí na to, aby ten posun byl co největší.

Reagovat
Pinturicchio

O čem to točíš?

Reagovat
valloire

tak to píše dobře Manny ne?

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Naprosty souhlas. Dneska je to sama labilni primadona a tehdejsim hracum se nemuzou rovnat

Reagovat
Csaplárova past

Nejde mi ani tak o charaktery hracu, ale o kvalitu. Pred 15 lety proste na kazdy post byli treba 4 uplno TOP hraci, kazdy elitni klub mel v mancafte alespon dva hrace, kteri patrili do TOP, kteri dominovali. Nejvetsi nedostatek je videt na obrancich a zaloznicich. Dnesni generace je fotbalove slabsi nez ta predesla. Dneska vybrat 5 nejlepsich stoperu neni problem, vic jich ani neni. Ale pred 15 lety ....? 5 lidi mohlo napsat odlisnou sestavu. A defenzivni zaloznici chybi jeste vice ....

Reagovat
valloire

Reagovat
Bucky

Možná to tak je, ale možná je to tím, že je fotbal pořád rychlejší a ještě svázanější taktikou a analytikou, to vše je pro obránce těžké. Kdyby ty dřívější hráči začínali dnes, třeba se o nich bude mluvit stejně.

A částečně za to může i doba a kultura okolo toho. Dřív si člověk koupil Pro Football, přečetl si článek o nějakém fotbalistovi, hltal superlativy a pak za něj do krve bojoval a fandil mu. Dnes se napíše o někom článek, otevřeš si diskuzi, tam je jen tuna hejtů a rozmazávání chyb a najednou ta chuť někomu bezmezně fandit je ta tam. Fotbal se mění, ale my taky.

Reagovat
Gazdo

Reagovat
Csaplárova past

Italsky fotbal byl hodne vysoko a paradoxne to bylo jeho taktickou svazanosti. Ja si memyslim, ze ti hraci by dnes meli problem s taktikou. Pak tu byli defenzivni hraci Chelsea, kteri byli taktikou svazani naopak vice nez dnesni hraci. Ono proste chybi ti bojovnici. Essien, Terry, Scholes, Keane, Gattuso atd. Tohle dnes nikdo v tymu nema. Chybi bojovnici a drici. Ten prvotni post sem trochu spatne formuloval, ale chci rict, ze dnes je Zlaty mic takovy, jaky je. Kdo jiny krom tech dvou hracu? V minulosti byl kazdy rok jiny vitez ale hlavne bylo vice adeptu. At vyhral kdokoliv, malokdo mohl pochybovat. Bylo vice hracu, kteri si konkurovali.

Reagovat
Pinturicchio

Kdeže paradoxně, CATENACCIO!

Reagovat
Bucky

Pro ten Zlatý míč vidím jednodušší důvod - jak Ronaldo, tak Messi, jsou hráči, kteří se tu objeví jednou za generaci (možná i několik generací) a povedlo se jim držet formu celou kariéru. Když se podíváš na ty tehdejší top hráče, málokdo se aspoň přiblížil kvalitou a konzistencí už vůbec ne. Kaká, Ronaldinho, Ševčenko, Owen, všechno super hráči, ale na té úplně špici vydrželi jen pár sezón. Myslím si, že hráči jako Neymar, Mbappé, Iniesta by ve svých top sezónách Zlatý míč vyhráli, kdyby hráli o deset let dříve. Tihle superkvalitní hráči tady pořád jsou, jen jsou zastínění dvěma hráči, kteří se můžou celkem bez problémů řadit do TOP 5 nejlepších hráčů všech dob (ačkoliv tahle srovnání různých období moc nemusím).

A co se týká bojovníků, je to změnou fotbalu jako takového. Fotbal je techničtější a dnes už je hodně vzácné, že si hráč může dovolit být jen dříč nebo brousek bez kopací techniky. To je prostě vývoj fotbalu. Dnes už nestačí umět dělat jednu věc dobře, hráč musí být všestrannější. A i přesto tu některé paralely jsou, místo Essiena máš Kantého (podobný, jen lepší a větší dříč). Dříve v PL nikdo nechtěl útočit proti Terrymu, dnes je to Van Dijk (který je zatím podobně úspěšný ve výrazně náročnějším systému hry). Pro nového Scholese už asi není na nejvyšší úrovni moderního fotbal místo, ale podívej se třeba na De Bruyneho - obrovsky kreativní a nebezpečný hráč, který je ale zároveň nesmírně pracovitý. Keane a Gattuso jsou typem hráčů, kteří z moderního fotbalu na top úrovni mizí - dnes frčí spíš defenzivní záložníci, kteří si vybírají své souboje, umí míč rozehrát a karty dostávají vědomě, výměnou za zmaření velké šance. I takový brousek jako Casemiro má hodně dobrou kopací techniku (ačkoliv mu taktika velí míč spíše předávat těm kreativnějším před sebou) a působí celý zápas klidně a koncentrovaně. Nechci nijak shazovat Keana nebo Gattusa, ve své době byl jejich styl důležitou součástí hry a fungoval parádně. Nemyslím si, že by bojovníků a srdcařů bylo méně. Jen se po nich dnes požaduje větší univerzalita.

Reagovat
smazaný uživatel

v tom je hodne pravdy

Reagovat
Pinturicchio

Internet toho změnil strašně moc, všechno máš jako na talíři, víš o tom hráči naprosto všechno (teď myslím hlavně negativní věci), což to zbožšťování úplně vymazalo.

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kubys

Anebo to je taky tím, že jsi starší a méně si idealizuješ hráče...

Reagovat
Bucky

Jasně, kde jsou ty časy, kdy se fotbalisti místo o počet Insta followers zajímali jen o to, kolik koksu dokáží vyšňupat.

Reagovat
smazaný uživatel

To delala jen hrstka. Best atd. Kdo dal? Gascoigne? Tehdejsi fotbalisti hrali. Dneska se zajimaji o prachy a fotbal berou jem jako nutne zlo

Reagovat
valloire

Maradona

Reagovat
Csaplárova past

Když do sebe Diego střelil lajnu, tak byl nezastavitelný a to i v době, kdy měl diagnostikovanou pokročilou závislost

Reagovat
kubys

V 80s to dělal každý druhý, ale dobrý...

Reagovat
insane

To je dobra blbost tohle. Mozna se fotbal uz davno prehoupnul do sveta kalkulaci a byznysu, ale prave proto jsou na fotbalisty mnohem vetsi naroky, viz ustup klasickejch playmakeru, co udelali za zapas tak 2 sprinty a jinak hlavne zasobovali utocniky chytrejma prihravkama. Co bylo driv, se zcela logicky zda romantictejsi, cistsi a buhvico jeste, ale jisty je, ze i takovej dnesni Norwich sfouknul Peleho Brazilii jak nic - ten rozdil v organizacii hry, treninku, regeneraci a dalsich vecech je proste brutalni. Ano, i stara Formule za Laudy nebo Senny mely vetsi smrnc, nez ty dnesni obskurni zavody tichych vysavacu, ale stejne to neznamena, ze by si i nejakej prumernej jezdec s dnesni technologii nevytrel se Sennou zadek.

Reagovat
valloire

Pelého Brazílii niky nikdo nesfoukne

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Fortex

Mohl by do AC

Reagovat
smazaný uživatel

Mohl by i do Příbrami

Reagovat
Fortex

Ne, Česko je prdel světa

Reagovat
FORZAMILAN

Jo, to byly časy, těch šest let u nás....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

2002 jediny a největší Ronaldo

2003 Pavka Nedved

2004 Sevcenko

2005 Ronaldinho (za me navzdycky nejvetsi technik historie fotbalu a pro jeden z nejvetsich vubec, zvlast v sezone 2005 delal cokoliv chtel)

2006 Cannavaro (za MS)

2007 Kaka

... A pak sel fotbal do prdele a vytratila se z nej ta krasa a nastoupila taktika.

Reagovat
smazaný uživatel

Ukazte mi, kolik padlo za posledni roky takovych golu https://youtu.be/7q4OEWnhn6I

Reagovat
kilobyte

Napiš na youtube Messi goals a najdeš jich tam mraky.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jasne, Messi. Ale ja myslim celkove napříč top ligami. Tehdy to bylo videt kazdx vikend tskove individuální akce. Dneska ne.

Reagovat
Hokaido

https://streamja.com/oNQO

https://streamja.com/3EoQ

https://streamable.com/24mwf

https://streamja.com/6erQ

Tohle je třeba z tohoto měsíce, krásných golů jsou pořád mraky, ten první je dokonce dost podobný. Jsi příliš nostalgický.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrá práce Diky. Jj, asi jsem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Wtf. Peknej gol, ale co je na nem tak uzasnyho. Jedna klicka a zakonceni. Takovej gol padne kazdej vikend minimalne jeden.

Reagovat
valloire

Napiš na youtube Ronaldo goals a najdeš jich tam mraky

Reagovat
smazaný uživatel

Píše o posledních letech. Ronaldo už dávno ukončil kariéru.

Reagovat
Kocour Klapuška

Tak zrovna takovýhle gól je v každý lize minimálně jednou za měsíc

Reagovat
cristiano.K.

přesně ten moment kdy Gattuso selhal a měl takticky faulovat.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
kilobyte

Tak třeba to co předváděl Bayern (hlavně na Robbena se dobře koukalo) pod Jupp Heynckesem byla krása, nebo spolupráce Xavi, Iniesta, Messi.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, ja to napsal blbe. Taktika prevlada az v poslednich letech. Ale tak do roku 2014 to jeste slo. Mozna 15.

Reagovat
valloire

viděl jsi v 80. letech Italy nebo Němce? co v 80. letech, klidně v 60. letech

Reagovat
protiproudu

Hřebíkova Sparta?

Reagovat
smazaný uživatel

1.2/10

Reagovat
kubys

To je zas totální hovno...

Reagovat
insane

Jasne, pro nekoho je to rok 99, pro jinyho zase 8, skoro kazdej ma ale jasno. Nerozesla se s tebou spis v tom roce holka, popr. neumrela babicka?

Reagovat
Frick

A čurá taky?

Reagovat
smazaný uživatel

OT: To kdy se změnila barva těch jmen klubů při zobrazení profilu? Nebylo to náhodou vyznačeno červeně? Chvilku sem člověk nezabloudí a hned takové radikální změny

Reagovat
smazaný uživatel

Bylo

Reagovat
Kocour Klapuška

Takhle lepší

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Taky si klidně řeknu, že bych se rád stal sportovním ředitelem...

Reagovat
smazaný uživatel

Ve Sparte?

Reagovat
smazaný uživatel

Idol

Reagovat
Rarášek

Ty levný jízdenky jsou top.

Reagovat
Rothbard

Kaká? Snad se na to po roce neúspěchu nevyse*e!

Reagovat
TheTopFootbaler

HLÁŠKA ROKU!!!!!!!!!

Reagovat
CubONE

Ricky ♥️♥️♥️

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele