Kalinić jedná o přestupu do AC Milán, jasněji bude příští týden

20.07.2017, 22:18
Aktuality
AC Milán je na přestupovém poli hodně aktivní a jednou z jeho dalších posil se může stát Nikola Kalinić. Chorvatský útočník je už několik měsíců spojován s odchodem z Fiorentiny a jeho agent dnes v jednom z milánských hotelů jednal se zástupci Rossoneri...

Kalinić se v uplynulých dnech hned dvakrát odpojil od týmu Violy, který se chystá na novou sezonu. Nejprve zamířil domů za zraněnou manželkou, dnes pak očekával výsledky jednání o možném stěhování na sever Itálie.

"Nejsou žádné novinky. Doufáme, že nějaké budeme mít příští týden," oznámil agent Tomislav Erceg.

Devětadvacetiletý Kalinić za sebou má angažmá v Hajduku Split, Blackburnu a Dněpru Dněpropetrovsk, odkud před dvěma roky přestoupil do Florencie. V první sezoně na Apeninském poloostrově nastřílel třináct ligových branek, loni přidal dalších patnáct zásahů.

O Kaliniće už v lednu usiloval čínský celek Tianjin Quanjian, AC Milán by mohl uspět s nabídkou ve výši 25 milionů eur.

Autor: Tomáš Pavlík / football-italia.net

Komentáře (245)

Přidat komentář
bobis21

nechápu proč radši nezkusili Schicka - má lepší poměr góly/minuty, je o 8 let mladší a cenový rozdíl je jen 5 mil €

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba protože Kalinic dáva góly několik let a schick mel jednu dobrou sezónu zatím?

Reagovat
bobis21

tak produktivní sezonu jako Schick měl naposledy ještě v chorvatské lize

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

Kalinic tech gólů dal 15, a loni 12. Už tu přestaňte ze Schicka dělat druhého Suareze az to zopakne další rok ty svoje výkony, až da taky 40 gólů za sezónu a víc tak se vam tu omluvim, ale ty kecy ze by nahradil v dortmundu muže říct člověk co ztratil soudnost, všichni jo tu radíte do společnosti mrzi Suareze, Moratu, Cavaniho, 12 gólů za sezónu není zase tolik, kolik jich dal Michu první rok v PL ajak dopadl ? Už se prober a nedělej tu z něj jednoho z 5 nejlepší h útočníků planety, neverim tomu, že má na to aby dotáhl nějaký tým k vítězi v lize mistrů nebo sérii a, neverim tomu, že my Češi jsme vychovali nejlepšího fotbalistů planety v budoucnu

Reagovat
Džeko55

Zareaguji jen na tu poslední část... My Češi jsme vychovali nejlepšího fotbalistu planety v nedávný minulosti, nevidím důvod, proč bychom nějakého takového nemohli vychovat znovu

Reagovat
bobis21

proč si vymýšlíš takové hovaidiny? Nikdy jsem ze Schicka nedělal druhého Suareze, nikdy jsem ho nesrovnával ani s Moratou ani s Cavanim. Nikdy jsem neřekl že by nahradil Aubu v Dortumundu. Srovnával jsem ho s Kalinicem za 25. Jediné co jsem řekl je, že když má lepší poměr gólů/minut než měl Kalinic během posledních několika let a navíc je o 8 let mladší, vyplatí se podle mě zaplatit za něj o 5m€ víc. Fakt nemůžeš aspoň použít normální argument a musíš si hned začít vymýšlet

Reagovat
smazaný uživatel

Skoro všichni ho tu podle mě nadhodnocujete, to je podle tebe i fantastický Ben Yadder, když dal 13 gólů a je mu 27 ? Pokud da i příští rok kolem 15 gólů, bude to dávat smysl, ale za 30 mega mi přijde dost na hráče, co má jednu dobrou sezonu, náhodou se zrani nebo mu to nebude tolik střílet a co pak? Kalinic dosáhl na hranii 15golu+ asi 4-5x za kariéru, ke proste vic ověřeny

Reagovat
bobis21

hráč č. 1 - 168 minut na gól, 29 let - 25 m €

hráč č. 2 - 136 minut na gól, 21 let - 30 m €

děláš jako bych mu chtěl dávat zlatý míč, přitom jen říkám, že při srovnání těchto dvou možností preferuji tu druho

Reagovat
smazaný uživatel

Ale je to jedna sezóna! A když si vezmu kolik zaplatil LLFC za Salaha, tak 30 za Schicka zni opravdu po jedny sezóně trichu blbe. Myslím že fandové AS vy se pak slusne AC vysmálo, že má Defrela za 20, který je momentální o trochu lepší než Schick a ještě o 10 mega levnější i Bacca je podle mě stále o trochu lepší útočník. Já nejsem fanda toho kou potoka hráče po první Dobrý sezóně

Reagovat
bobis21

a kolik má těch sezon mít v jeho věku? To mají jako kluby kupovat jen třicátníky? A Kalinic za 25 ti přijde ok? Vážně podle tebe v současnosti nemá Schick větší nebo alespoň srovnatelnou hodnotu jako Kalinic?

Reagovat
smazaný uživatel

Možná má, ale to mohli as ukrást Defrela, který vyjde na 20 a je mu 26, ja bych prostě u Schicka počkal, jestli bude mit další sezonu Dobrou. Musíš to brát tak, že jestli odejde Bacca, tak všichni fandové ac a majetek jednoho z historicky největších klubu sveri sezónu 21 letemu klukovi. A jestli to bereš na ty minuty, tak by AC mohlo koupit Mešanoviče

Reagovat
bobis21

tak momentálně se počítá s tím, že to po Baccovi převezme Silva, který má taky 21, stál 38m€ a taky se mu povedla jedna sezona. Proč by měl Silva stát 38 a Schick třeba polovinu (nebo kolik si za něj představuješ ...)? Mě pořád přijde, že vlastně nemáš žádný argument. A musíš uznat, že je rozdíl dát góly v české lize a v SA A podle mě je Mešanovič mnohem lepší než Škoda

Reagovat
exot12

Tak kukni na Kyliana, ak pôjde všetko tak ako doteraz koľko ich bude mať v Schickovom veku

Reagovat
bobis21

taky se u něj nemluví o 30m ale o 100m. A jemu se navíc povedla jen půlka sezony, Schickovi aspoň dvě celé (I když jedna z nich byla ještě v čr)

Reagovat
dinss

Reagovat
exot12

Prepáč, ale o čom svedčí táto štatistika? Bez porovnania odohraných minút a počtu vystrelených gólov je úplne o ničom.

Shick ukázal potenciál, ak sa nemýlim, góly dával najmä ako striedajúci hráč, keď hral v základe tak až tak produktívny nebol.

Počet gólov ktoré dosiahol v minulej sezóne je veľmi slušné číslo, ale zas to nie je podľa mňa taký počet z ktorého by sme mali byť paf. Jeho kúpa generuje viac otáznikov ako kúpa Kaliniča. Navyše si nemyslím, že by si prezident Sampdorie veril, že jeho cena pôjde nejak výrazne hore, preto sa ho podľa mňa snaží predať teraz, lebo ak nezopakuje podobný počet gólov, tak jeho cena pôjde dole.

Ak sa snažíš niečo veľmi predať, tak je to podozrivé a z môjho pohľadu aj Paska sa snaží až nejak prehnane, aby dostal tučnú províziu.

Reagovat
smazaný uživatel

Bože, ale u Schicka si platíš i ten talent a potenciál, se kterým se může stát tříkrát lepším hráčem, jakým je Kalinič. Kdyby se utočníci kupovali jen a pouze kvuli golům a nehledělo se na nic ostatního, tak můžeme z fleku koupil Jojzu Kratochvíla z Nučič , kterej ti dá v každém zápase šest golů, za sekačku na trávu a troje štulpny...

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
Kixi Syhimour

To si AC taky platilo třeba u Pata nebo Balotelliho a jak to dopadlo. Musím souhlasit Schick je zatím one season wonder

Reagovat
travis joe

Balotelliho Milan kupoval už jako hotového hráče a Pata bohužel zničily zranění, jinak by byl world class

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy nezabudnem na Patov gol proti Barce na zaciatku zapasu, to bola krasa... Skoda, ze bol stale zraneny, teraz mohol byt v top 5 na svete a AC by malo dlhodobo vystarane o utok...

https://www.youtube.com/watch?v=T2oSvuhgWAM

Reagovat
travis joe

Reagovat
Uwe háže buly

Tak logicky, kdyby těch sezon bylo víc než jedna v jeho věku, tak nestojí 30, ale 50

Kalinic je ověřený, ale zase taky víš, že už se zlepšovat nebude, max přidá nějaký 3-4 góly s lepší zálohou v zádech.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Uwe háže buly

Tohle přizdisráčství je směšný. Zajímavý, že Isaak nebo jak se jmenuje coby nástupce Auby nikomu směšný nepřišel, ale Schick, co dal v daleko kvalitnější lize víc gólů, za kratší dobu, ti přijde mimo hrnec?

Horší start v Serii A měl i Dybala, gólově byl horší i ten Morata (to i zařazení jeho do společnosti Suareze a Cavaniho mi přijde k smíchu). Zase ho nehejtujte všichni jen proto, že je to Čech a že ho chválí v českých médiích.

Reagovat
smazaný uživatel

Já rikam, jen že je to přehnaný tvrdit, že bude táhnout AC nebo Juve po jedny sezóně, zrovna ten Michu, jak jsem psal je dobrý příklad, navíc AC má obrovský očekávání a nic než LM s těmi hledat posilami bude propadák a to by Schickovi nemuselo sednout, nemá žádného zkušenosti z poháru a to je minus proste, ;hrací v 21 let mají okolo 15-20 utkání v pohárech, když je kupují top tymy. JO je dobrý podle mě, ale není to top kvalita a nemyslím, že někdy opravdu bude bojovat o zlatý míč, když vidíš co dokáže Mbappe v 18, jen si myslím, že po jedné sezóně tvořit, že bude táhnout ac Milan za titulem a vyplatí se je přehnaný. Říkej te si co chce o ceně Higuaina, ale je za záruka gólů, sice stal dost, ale juve 100% vedeli, že buse střílet góly a u Schicka tu 100% jistotu vážne nevidím.

Reagovat
smazaný uživatel

My známe všechny ty Necidy, Pekharty, Kadlece, Vydry. To je jen opatrnost a realističnost. Schick super jako žolík na posledních 20 minut, ale na to aby hrál v základu Milána nebo Juventusu fakt ještě zdaleka nemá. AC chce top útočníka místo Baccy. Silva je mladej dost a na lávku máme Boriniho.

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostej souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A co když chce AC právě zkušenost? Mladýho už koupili (André Silva) a tak chtějí jako alternativu zkušenějšího útočníka s trochu jinou charakteristikou.

Reagovat
Ragazzo d'oro

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme že je to v tom... neobetujem talent Schicka na úkor Silvu alebo opačne...tu nehráme fifu17

Reagovat
svkmd

Keby to bol uganďan nikto z vás o ňom ani necekne

Reagovat
smazaný uživatel

Uplný souhlas. Já chápu, že je konečně vzrůšo mít ve státě ofenzivního hráče, který může (ale taky nemusí) jít výkonama výše apod. A v dnešním trhu byl jenom za možný potenciál v centru zájmu velkých klubů. Ale to nadhodnocování a zbožné spojování s klubama světovýho formátu a toho jak by měl vést někam třeba Dortmund je fakt uplne mimo. Byl náhradník, může být fakt dobrým hráčem a budu klidně rád, ale po tom všem čím prošel bych absolutně nebyl překvapenej kdyby vůbec nezopakoval tuto sezonu.

I juventini tady si ho někteří docela přáli a většina komentářů byla stejně přející. Kdyby takto přestupoval nějaký mladý týpek co nastřílel pár golů v Sampdorii a ani nehrál základ a byl někde z Kamerunu tak úplně vidím jak 3/4 lidí se tady docela smeje. Nebo respektive jasne reknou ze na klub jako Juve nemá. Né to ještě spekulovat aby například přebral roli po Aubovi.

Reagovat
svkmd

Reagovat
JohnnyDynamite

všichni si tu honí nad schickem jako by dokázal něco exra...30+M za ucho co odkopalo pár minut ,za podobnou částku přestupoval Lukaku po 3 vydařených sezonách navíc mladší takovou cenu má možná jeho sestra on ani omylem

Reagovat
bobis21

a Kalinic za 25 ti přijde ok? Proč by neměl mít Schick srovnatelnou cenu jako Kalinic?

Reagovat
smazaný uživatel

Protoze má něco odkopano i v pohárech, má zkušenosti a nebudou se mu třàst kolena. Příšte podle mého v dnešní době hráč, který v 21 letech neodkopal ani jeden zápas v LM nebo EL je mínus v jeho ceně

Reagovat
bobis21

na druhou stranu je u něj nulová šance na další zpeněžení. Z ekonomického pohledu je prostě investice do 21letého hráče lepší než do 29 letého. Hráče v tomto věku má podle mě cenu kupovat v případě, že tým opravdu někam posunou (jako Biglia, který stál dokonce o 8 milionů méně než se tady píše o Kalinicovi). Fakt nechápu proč si pouze proti Schickovi, přitom ostatní hráči kteří jdou za stejnou/vyšší cenu než on ti přijdou ok

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zrovna takový Paco dal 10+ gólů 4 sezóny po sobe a sel za s tajemnou cenu jako by měl jít Schick nebo Schick by měl byt snad dražší? A to se spousta lidi smala, že jsme Paca preplatili a je o ležel jinde než Schick

Reagovat
smazaný uživatel

Stejnou*

Reagovat
bobis21

co jsi říkal když AC koupilo Contiho za 25m? Ten je o 2 roky starší než Schick a taky se mu povedla jedna sezona v Atalantě.

Podobný případ je ten Silva za 38m - taky má 21 a povedla se mu jedna sezona - je opravdu těch pár zápasů proti Kodani, Bruggám a Leicesteru v LM důvod k tomu, aby stál třeba 2x víc než Schick?

Při současném trhu je 30m docela ok cena, stejně jako ty dvě mnou zmíněné. A evidentně si to myslí i kluby, když jich několik za tuto částku Schicka chce.

Reagovat
smazaný uživatel

Silva dal tech gólů vic a hrál za kvalitnější tým, spousta hráčů to má tak, že ve slabým týmu na střílí dost branek, ale právě jak říkal kolega ted, góly nejsou všechno a technický nebo soubojově se v tom týmu pak muže ztrácet, přijde o sebevědomí a i góly

Reagovat
bobis21

Silva dal těch gólů víc, ale taky ve více zápasech a přesně to co on popsal jsou právě silné stránky Schicka. Slabiny má jinde

Reagovat
smazaný uživatel

No a ? Nemůžeš vědět jestli by Schick dal vic gólů než Silva, kdyby toho odehrál stejne, zase to tvoje góly na vstřelený minuty, podle tvy logiky mi vychází že Sturridge je 2X lepší než Ronaldo s Messim, protože toho málo odehraje za sezónu a skoro ve všem se trefi, jestli to bereš takle, tak kámoš v Litvínově má celkem slušný poměr gól na minuty, tak by po nem mohl internetu nebo ac skocit

Reagovat
bobis21

ty jsi fakt retard Statistiky prostě mají podobné, navíc Schick hrál v o něco lepší lize. Góly v SA a někde v pralese jsou trochu rozdíl, nemyslíš? A i když teda měl víc gólů, tak podle tebe je nějaké 4 góly rozdíl důvod k tomu, aby byla cena třeba dvojnásobně vyšší? Jaká je teda podle tebe cena Schicka? A co ten Conti - proč by neměl Schick stát aspoň srovnatelnou cenu?

Reagovat
smazaný uživatel

Conti nehraje svoji první sezónu a navíc fandové ocení to že je Ital, to je logicky ne ? Když srovnám proste Paca a Schicka, přijde mi nesmysl, že španělský reprezentant a byl hvězdou Valencie od 18 nějakých 5 let v kuse buse stát vlastně stejne jako Schick. To že Defrel stal o 10 mega min by taky bylo celkem vtipný. Unal by stal min a těch jmen by se našlo vic. A prales? Benfica poslední dobou vzdy postuoujeze základní skupiny, o tom si krom juve a občas Neapoli muzou nechat zdát nebo týmy v Anglii, před rokem prehrávala Bayern v ČF LM a Porto vy v Itálii taky bojovalo letos o ligu mistrů, když si to tam v pohodě dávala atalanta, uvědom si že Itálie už není o moc před portugalském a je otázka kolikátý by Itálie byla liga, kdybysme ji vzali Juventus a všechny body co pro ni získal, ty pralese

Reagovat
bobis21

tím pralesem jsem reagoval na tu tvojí hovadinu s Litvínovem A Conti odehrál první sezonu v Serii A - předtím hrál serii B nebo seděl na tribuně (to možná měl zranění, teď si nejsem jistý...).

Reagovat
smazaný uživatel

Ale je to stejný jako v Anglii nebo ve Španělsku, jde o to, že Conti přechází ke konkurenci a je to Ital, ac bude určíte vic sympatický s Italy než se spanelskou obranou například

Reagovat
Vtáky cez tepláky

Porovnávať Schicka a Kaliniča sú to tipovo iný hráčí. Kým Kalinic je viac "fox in the box" Schicka by som označil ako poachera.. predpokladám že rozdiel vieš.

Reagovat
Vtáky cez tepláky

Lol.. už som sa celý zmotal.. myslel som že Pure Striker (schick)

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi retard. Až Schick odehraje 30 zápasů v sezoně a v 25 bude hrát základ tak přijď s jeho statistikama.

Reagovat
Vtáky cez tepláky

Bullshit.

Reagovat
Vtáky cez tepláky

Asi preto, že Schick sa nehodí vôbec do koncepcie. Okrem gólov sú aj ďalšie atribúty ako napríklad: Schopnosť hrať chrbtom v bráne, vyhrávať hlavičkové súboje, ako často získava štandartky, prihrávky, kľúčové prihrávky atď atď. To že má viac gólov na minútu nič neznamená.

Reagovat
santini

možno iba preto, že ich kardiológ je momentálne na dovolenke...

Reagovat
h8_sfatto

Miláni nás rozebíraj...wtf..jako kdysi Janov

Reagovat
Pipo123

Čakal som že Fiore začne nejakú predstavbu, ale že vymenia celú zálohu a zbavia sa najlepšieho útočníka tak to je moc

Reagovat
10

Tam nezůstane vůbec nikdo...

Reagovat
Pipo123

Pioli sa môže aj posrať, ale môže im to prospieť, len neviem kde zoženú adekvátne náhrady

Reagovat
Kluivert9

Místo toho, aby doplnili obranu, tak prodaj všechno ostatní

Reagovat
Spalovač šancí

aspoň budou všechny řady vyrovnané

Reagovat
h8_sfatto

Reagovat
Kaka14

Kalinicov prichod vraj automaticky neznamena ze nepride Belotti....tan by sa mal zaplatit z predaja Berryho, Nianga a dalsich

Reagovat
smazaný uživatel

Ten kar chce 100m alebo nic. Niang + Bacca + Paletta + Zapata + Sosa daju tak 50m +- pritom Sosa nikam nechce

Reagovat
Kaka14

asi mas pravdu, z toho Belottiho nic asi nebude, aj ked sa s nim este rokujeme ..... 100M im urcite nedame ..... zacinaju spekulacie o Diego Costovi, lebo chce prestupit do Atletika, ale moze hrat az od januara kvoli trestu Atletika za prestupy

Reagovat
Houfi

Jen jestli nejste moc velký snílci..za jedno mercato příchod 3 útočníků za takový peníze?

Reagovat
smazaný uživatel

To bude spokojenosti na lavičce

Reagovat
smazaný uživatel

Zatial prisiel len 1 a to Silva, Boriniho nepocitam a Hakan je skor AM resp. zaloha

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli odejde, tak by mohly fialky zkusit schicka

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle se oslabuje konkurence ! AC a Inter si zajišťují pozici nad přímým konkurentem, tím, že mu vykoupí nejlepší hráče

Reagovat
h8_sfatto

+ trenéra

Reagovat
smazaný uživatel

Jako dvojka za Silvu dobrej nakup

Reagovat
Ragazzo d'oro

Reagovat
Milan.B

Reagovat
smazaný uživatel

“I would like to see the Inter buy real champions.Enough with the mediocre players” Bobo Vieri hovori pravdu

Reagovat
Fabregas@ole

Tohle přece nemůže dopadnout dobře - vyměnit prakticky celou jedenáctku.

Reagovat
Kluivert9

Tak když teď v ní byl Paletta, Kucka, Poli... tak horší to být nemůže.

Reagovat
travis joe

Co jiného, když prakticky celá jedenáctka patřila do koše.

Reagovat
smazaný uživatel

radsej radikalnu zmenu naraz a prvu sezonu uhrat 4te miesto ako kupovat hracov postupne pri takom zlozeni timu ako v AC bolo doteraz. Uz sa to dialo v minulosti a ukazalo sa to ako chyba - prichod Baccu, bertolaciho resp. mercato kde sa minulo 90m a hovno z toho...

Reagovat
Fabregas@ole

V pořádku. Jen, abyste od takové přeměny kádru vmžiku neočekávali útok na LM.

Střízlivý odhad - snad to 4. místo

Reagovat
maras93

Byl bych rád, kdyby přišel Belotti, ale ne za 100 mega. Cairo je až moc chamtivej. Zkousnul bych, kdyby za něj chtěl zhruba 60 mega, ale 100 míčů je opravdu hodně. Možná bude rozumnější počkat, jestli Belotti zopakuje tuhle sezónu a třeba ten chachar sleví.

Tím pádem jsem rád, pokud přijde Kalinič, protože to za něj je rozumná částka. Silva by tak měl dostávat dost prostoru, kterej bude potřebovat pro svůj rozvoj. Kalinič si těch svých min. 12 gólů určitě splní, tomu věřim. Takže jestli existuje i varianta, že dojde Kalinič a ještě někdo rozumnej do zálohy, tak budu plně spokojen.

Reagovat
danko10

OT: Stale dufam, ze ten Kolarov je len vtip. 6 mega za 32 rocneho laziala, ktory hral posledny rok na stoperovi a bol pomerne srandovny, to je vazne pecka a demonstracia obchodneho myslenia klubu jak stehno. Kupis nejakeho youtube Semira Gerchana za raketu, lebo ho snad o dva roky strelis do anglicka za 40, ale bolavu patu na pozicii, kde nema DiFra nikoho, vyriesis nakupom vyziteho tridsiatnika na tej istej linke, akurat opacnym smerom.

Tak neviem ci si Jimbo nemal radsej kupit nejaky mancaft v NBA a Monciciho s jeho povestnym Excelom zamestnat tam.

Reagovat
Pipo123

Monchimu to uz davaju fans zozrat ze si neuvedomuje kde hral Kolarobˇv v minulosti

Reagovat
danko10

Toto je napriklad mne jedno. Spomenul som to kvoli atmosfere v Rime. Mna na tom serie sportove hladisko, ktore sa v Rime uz definitivne upozadilo.

Moncici robi len to, v com je jeden z najlepsich na svete. Pallotta a jeho konzorcium sa profiluju ako banda banksterskych hajzlov, ktori prisli do Rima postavit mrakodrap a klub pouzivaju ako prostriedok a rukojemnika sucasne.

Reagovat
Pipo123

Ale ved tak to je vsade, preto nemam rad tychto "investorov" podobne mi znechutili Malagu kde sa investovali miliony do posil, hrali LM, ale v momente ako mesto zablokovalo vystavbu nejakych budov tak ten majitel sa na klub vysral, vzdy za kazdou kupou klubu stoji biznis, Rime to nebude ine, staci pozriet na pomer investicii do stadionu a do toho biznis centra.

Reagovat
danko10

S tym nesuhlasim. Abramovic pretavil Chelsea do podoby, v ktorej dokaze fungovat viac menej sebestacne. Detto napriklad taky Glazer (a jak ho Mufani nenavideli). Aby sme nechodili za kanal, vezmi si taky Juventus. Kde je dnes? A preco tam je? Pretoze riadene investicie od Exxoru. V Nemecku Bezi projekt Red Bullu, ktory je sice drahy, ale je v zaujme investora, aby fungoval...

Long story short - Jimbo a.k.a. parazit neni podla mna vobec standardny jav. Nastastie pre ostatnych.

Reagovat
Pipo123

Zase, mali ste pod ním dobré sezóny, len je škoda že do toho klubu nedáva vlastné prachy a každý rok niekoho musíte predať, to já som čakal že bude do AS pumpovať podobne ako napr borci dávajú do Interu či AC

Reagovat
danko10

Ved o tom hovorim. Urobis 87 bodov a jeeeb - odide ti trener a posles do riti dvoch hracov zo zakladnej zostavy a zacinas odznova. Tak rimske...

Reagovat
Maritazzi

Taky v něm získáš někoho, kdo ti nebude píčovat na střídačce, svoje si odehraje a bude vedle něj moct vyrůst Emerson. Barecca x Emerson znamená, že jeden z nich nebude hrát, což mi přijde jako škoda, nehledě na to, jak by nás Cairo s Bareccou ojebal. Navíc jsou zprávy, že se ještě čeká, než se Kolarov podepíše. Mně to přijde vzhledem k ceně, zkušenostem a tomu, že prakticky každou sezonu odehrál přes 30 zápasů jako fajn posila na doplnění kádru, pokud bereme, že Emerson je hráč do základu.

Reagovat
danko10

Emerson je po vaznom zraneni a vieme ako je to s rimskymi kolenarmi. Kedy a ci vobec bude v solidnej atletickej forme, aby mohol byt jednotkou, je otazka. Taky Strootman je po tom zraneni polovicny a nemyslim si, ze by sa este nejak razantne zlepsil.

Barreca je mlady talian, coz je sam o sebe jav, v Rime tazko absentujuci. Je lavy bek, coz je nedostatkove zbozie v celej Europe. Ak by sa mali niekam dat velke peniaze, tak za mna rozhodne do neho.

Kolarov navyse rozhodne neni ziadny bezproblemovy gentleman, ktoreho posadis bez kecov.

Poviem to takto - ak by mal prist bud on, alebo nikto, beriem ho vsetkymi dvadsiatimi. Ale rozhodne to neni riesenie, ktore nas ma niekam posunut.

Reagovat
Maritazzi

Já si myslim, že nás tohle řešení asi nemá posunout, že se věří Emersonovi a tohle by měl být backup. Já doufám, že Emerson i vzhledem k době rekonvalescence to nebude mít jako sedmkrát operovanej Kevin, v tomhle bych bral spíš příklad z Rüdiho. Každopádně mi to přijde tak, že se chce pošetřit tady a pak zainvestovat do toho křídla, což je dle mýho nutnost.

Jako jo, Italy do týmy potřebujeme, ale nevím, jestli zrovna od Caira, kterej nemá absolutně žádnou potřebu je nám prodávat.

Reagovat
Pipo123

Myslíš že KOlarov pri svojom plate by šiel do AS ako backup ? Veď aj v City stále hrával základ, Emerson má potenciál, ale lepší než Kolarov stále nie je.

Reagovat
danko10

Ale ma potrebu. Ta potreba sa vola zisk. Dam nohu do mraveniska za to, ze nakoniec toto leto pusti niekam jeho aj Belottiho a nebude to za tych tristo miliard, ktore sebaisto pyta teraz, ked je do konca okna kopa casu.

Reagovat
smazaný uživatel

Skvele napisane, so vsetkym sa stotoznujem . Bohuzial je to pravda, lazialsky kokot je uz v Bostone. Prichod Undera uplne zbytocny. Za 13 + 6 mln mohli konecne priviest kvalitneho laveho obrancu. Lenze tejto bande kokotov je to jedno

Reagovat
smazaný uživatel

podla najnovsich vyjadreni ma prist top striker aj ked pride Kalinic

Reagovat
Kaka14

Urbano Cairo : "100 miliónov, alebo nič"

Reagovat
Kaka14

Bonucci : Ďakujem Kessie za 19.".

Včera som vstúpil do šatne, kde bol Franck (Kessie) a sme sa dohodli. Ďakujem mu

Reagovat
Pipo123

Určite to funguje ako v seriáli Ballers, že mu Leon dal ale 50 000 eur

Reagovat
danko10

Stavim sa, ze tento saso bude presne ten element, ktory posle satnu AC do sraciek. Nemyslim si, ze by bol Cenzo typ, ktory ho dokaze ukocirovat.

Reagovat
Pinturicchio

Montella je snad ještě "jemnější" než Allegri, navíc na něj bude sám, AC nemá hráče jako Buffon nebo Barzagli, kteří by ho usměrnili (což se nakonec nepovedlo ani jim).

Reagovat
SpartaOvenka

Být tu ještě stále Muntari a Constant, tak si netroufne.

Reagovat
Pipo123

Keby len on, BIglia ešte teraz vykrikuje fanúšikom AC že Forza Lazio, Romagnoli Laziale jak sviňa tiež, Conti miluje Juventus. Do toho ešte nikto nevie že Kessié má 30 rokov Pekne to skladajú

Reagovat
danko10

Este si zabudol na to, ze Rodriguez s Hakanom vedia iba zahravat standardky a Andre Silva je v skutocnosti iba odfarbeny Pauleta.

Osme miesto jak vysite.

Reagovat
Pipo123

Presne tak po roku sa vráti Silvio a znova predajú autobus

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Fridgiee

Reagovat
Pettirosso

Reagovat
svkmd

Reagovat
smazaný uživatel

Conti miluje AC, jeho rodina su Juventini, musi to mat doma tazke chalan

Reagovat
Ragazzo d'oro

Tady se z Bonucciho dělá něco mezi Balotellim a Cassanem

Reagovat
danko10

Tak ja neviem. Tych indikacii o tom, ze bude solidny mental sa za tie roky nahromadilo viac nez dost.

Reagovat
smazaný uživatel

ked na ten mental urobi 6x titul po sebe a dostane nas 2x do finale LM v 3ch rokoch kludne nech fetuje aj toluen...

Reagovat
danko10

S tym suhlasim. Otazka je ci urobi. V AC bude v hodne inej situacii, nez v akej bol v Juve.

Reagovat
svkmd

nie len jeho ego je väčšie než empire state building

Reagovat
maras93

To jsou jen provokace. Juventini jsou naštvaní, že odešel za pakatel a ještě k nám. Zbytek má strach, protože se s nima můžeme měřit, tak tu hází všelijaké vtípky.

Reagovat
Pinturicchio

* že odešel za pakatel

Reagovat
maras93

V tém případě platí jen tato verze.

Reagovat
maras93

tvém*

Reagovat
smazaný uživatel

ok mame v pici kupovat hracov, ale mohli by sme aj predat uz nejakych. nech sa deje aspon nieco prosiim

Reagovat
smazaný uživatel

Icardiho do AC

Reagovat
travis joe

Stačí, že už ho nemá ráda půlka Milána

Reagovat
Kaka14

toho ani zadarmo ....

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro fantacalcio

Reagovat
Pinturicchio
Reagovat
Pinturicchio

40+10% z případného dalšího prodeje není špatný deal.

Reagovat
10

ty už si viděl Beppeho čísla?

Reagovat
Pinturicchio

Neviděl, ale tradičně myslím pozitivně.

Reagovat
10

*naivně

Reagovat
Pinturicchio

Jde o náš tým, jinak to nejde.

Každopádně, z trojky Costa - Dybala - Bernardeschi dostávám třesavku, k tomu pak uzdravený Pjaca, ooch.

Reagovat
smazaný uživatel

A za ním Khedira - Pjanič (třeba bude třešinka v podobě Kroose )

Reagovat
Pinturicchio

To by byla MEGA třešeň.

Reagovat
Airus

zase v klidu, je hezké snít ale tohle je prostě jako kdyby Leo šel ke konkurenci... oh, wait!

Reagovat
sinter

dobre to skladáte

Reagovat
Pinturicchio

Taky se mi to líbí.

Reagovat
Pinturicchio

Buffon - Sandro, Rugani, Benatia(?), De Sciglio - Pjanic, Khedira - Costa, Dybala, Bernardeschi - Higuaín ... nevypadá vůbec špatně.

Reagovat
brenk

to si fakt myslíš ze Giorgio nebude hrať základ?

Reagovat
Pinturicchio

Bude, ale taky si myslím, že bude hodně často zraněný.

Reagovat
brenk

on väčšinou máva tie svoje výpadky na týždeň-dva, to bude v pohode

Reagovat
Pinturicchio

Jj, poměrně časté ale. Když na to kouknu Maxovýma očima, tak je podle mě jasná dvojka Chiello - Benatia.

Reagovat
brenk

bohužiaľ to tak bude, minimálne zo začiatku sezóny

Reagovat
DelPiero137

Nieco v tom strede pola mi chyba, nieco ala Vidal/kante korenie Prilo/Kroos. Inak to vyzera velmi slubne, aj ked obrana bude slabsia (nie len koli Leovmu odchodu).

Reagovat
Pinturicchio

To koření bude podle všeho Matic nebo Matuidi.

Proč myslíš, že obrana bude slabší?

Kroos je fantasmagorie sama o sobě, ale napadlo mě, jestli si Real po prodeji Moraty nepřijde pro Dybalu a nabídne do výměny právě Kroose.

Reagovat
smazaný uživatel

To mne rovněž napadlo. Bral bych dela Paulito za Krosse s Iscem je to

Reagovat
Pinturicchio

Pjanic, Kroos - Costa, Isco, Bernardeschi?

To už jsou over the top spekulace.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Kross Dybala mi přijde málo. Tak Isca jako třešinku, když Real skupuje všechny Španěly

Přesně jak to píšeš, ale místo Pjanice bych dal Khediru, protože takto je zvyklý hrát s Kroosem

Reagovat
Pinturicchio

Kroos - Khedira, vidět tu německou preciznost před obranou, ooch.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
brenk

nech ho už dotiahnu konečne

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Candreva ty centry?! To bych zvracel krev

Reagovat
cresposuper

Tak nahodou ten na Edera bol paradny Dnes sa mi celkom paci Kondogbia, naopak Gagliardini by mal ist dole, fyzicky vobec nestaci

Reagovat
smazaný uživatel

Candreva je totálne mimo,to snáď na takej úrovni ani nejde

Reagovat
smazaný uživatel

Costa dybala Bernardeschi Higuain a dalsi dravci Mandzukic,Pjaca,Cuadrado to je masakr.

Reagovat
Votas

OT: Kessie prý bude místo 19ky nosit rok svýho narození...zvolil číslo 79.

Reagovat
Vtáky cez tepláky

Reagovat
Vtáky cez tepláky

Ale po pravde, tiež som si vravel, že ten chlapec nemôže mať 20, ale keď sa tak naňho zahladíš a urpútne mu pozrieš do očí, tú mladistvosť tam vidno.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sa mi tam pozeráš večer doma pri víne či ako?

Reagovat
maras93

Jestli bude takový zvíře jako byl v Atalantě, potom ať mu je klidně 35. O to větší ostuda pro protihráče, že je vyndá takovej "stařík".

Reagovat
10

Reagovat
Pettirosso

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Yuto ty pica naivna!

toto je priprava jak minuly rok. este nech Spalettiho jebne odide a pride Ronald de Boer

Reagovat
10

nebo rovnou Ronald McDonald

Reagovat
smazaný uživatel

tak zas to je symbol najlepsej restauracie na svete, cize to by som bral :)

Reagovat
10

koukám, že máš zvláštní vkus nejen při výběru klubů

Reagovat
smazaný uživatel

tak je to fakt. keby bol mcdonalds zly, ako je mozne, ze ma restauracie po celom svete :)

https://www.youtube.com/watch?v=05x0Cq1YnYM

Reagovat
smazaný uživatel

lebo je vela hlupych ludi, ktorym nevadi jest nezdrave jedla?

Reagovat
Airus

Reagovat
Rip

Spalletti úplně zoufalý,jako by si říkal kaj sem to vlezl

Reagovat
smazaný uživatel

Letos si myslim ze urvem konkurenci o velky kus.Jestli je opravdu uz ten Berna tak ten tym je paradni.Hlavne v utoku je kam sahnout.Vyborne to je slozene.

Reagovat
wiggum

Letos uz urcite ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Murillo

Reagovat
Rip

Ten Nagatomu si snad jako jediný odehraje celý zápas

Reagovat
smazaný uživatel

Inter bych Martialovi fakt nepřál

Reagovat
Pipo123

29.06.2017

Kolarovovi chybí Itálie, jednou se chce vrátit do Lazia

"Rád bych se vrátil do Lazia. Už nejsem mladý, ale stále mohu mít nějaký vliv. Vážně, až skončí mé působení v City, bylo by pěkné znovu obléknout bílou a modrou,"

21.07.2017

Tříletý kontrakt má s AS Řím podepsat Aleksandar Kolarov. Ten míří k Giallorossi z Manchesteru City, na Apeninském poloostrově by si pak měl přijít na 5 milionů eur za sezónu a dalších 1,5 milionu na možných bonusech.

Reagovat
Pipo123

Ale ako dať mu 6,5 plat ročne je docela sila

Reagovat
10

Tre anni di contratto a 2,5 milioni più bonus

Reagovat
Pipo123

Aha, tak nepreložili si to zle a nie je to 5 mega za prestup + 1,5 bonusy ?

Reagovat
10

na 99%

Reagovat
Pipo123
Reagovat
Pipo123

Čo chceš? Zobrali sme hráča čo hral celú karieru v Serii B, o rok bude hrať v repre

Reagovat
smazaný uživatel

ok :)

Reagovat
Pipo123

O dva roky k vam za 20+ ... :D

Reagovat
smazaný uživatel

tomu uplne verim :D

Reagovat
smazaný uživatel

videl som druhy polcas. vyplo mi o 15:30 stream.

Skriniar celkom pekne. Mal tam dobre zakroky, vytlacal superov, mal tam sikovnu prihravku. To co som videl tak pekne.

Yuto to je nieco strasne. Ten gol ako sa nechal odrbat jak skola (aj ked predtym pekna hraca toho ghancana)

Gabigol a jeho snazenie mi je sympaticke, vidno, ze chce presvedcit, ze ma na to ostat v Interi.

Rad som videl Joveho, aj ked pochybujem ze ostane. Murillo krasny gol, mohol pridat aj vitazny. Mario tiez pekne lopty rozdaval.

Reagovat
Jajinek

Celkem dobrý výkon, mohli jsme i vyhrát. V týmu zatím minimum změn, hrajeme to co vloni, tak uvidíme, co s tím udělá Spal.

Jinak překvapuje mě, že nechá hrát Rana, Joveho, Nagatoma i Perišiče, i když jsou jednou nohou pryč z klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně, to jsem taky nepochopil. Přece staví tým pro nadcházející sezonu, proč hrají hráči, kteří jsou na odchodu?! Každopádně Borja, Mario a koneckonců i Barbosa odehrali slušný druhý poločas. Gol Murilla byl sice pěkný, ale byl bych stokrát raději, kdyby ho vstřelil nějaký ofenzivní hráč.

Reagovat
smazaný uživatel

Nagatomo este v klude cely zapas :)

co povies na Barbosu?

Reagovat
Dejwa

Myslím, že to je skrz rozložení sil.. jediný rozumný vysvětlení a řekl bych, že je to dobře, lepší jak nějaký hráče zatavit..

Reagovat
olis
Reagovat
brenk

najhorší možný

Reagovat
smazaný uživatel

snad finale

Reagovat
smazaný uživatel

Napoli vs Benevento

Reagovat
svkmd

Ako je možné že na kednej strane stromu sú 3 najlepšie mužstvá serie a. Ako sa to vlastne losuje?

Reagovat
brenk

nasadených 8 tímov, ktoré idú rovno do osemfinále, poradie medzi nimi zdá sa nehraje rolu

Reagovat
Alberto Aquilani

Wojta ihneď objavil rozdiel medzi Rímom a Juventusom

http://laroma24.it/wp-content/uploads/2017/07/BIG-szczesny-nome-sbagliato.jpg

Reagovat
svkmd

Reagovat
Airus

hrozný fópa... u nás je snad každej po mrtvici

Reagovat
Hans82

Ten nas utok bude pekny skoda toho Higuaina chtelo by to do utoku vetsiho zabijaka meli ho prodat a poridit nekoho kdo nam tu LM vykope.

Reagovat
Superme

Reagovat
Hans82

Cemu se tlemis vsak cunik je v LM uplne marny

Reagovat
Alberto Aquilani

Kolarov 22:30 pristane v Bostone... Vitaj... mám ho rád, vždy som ho k nám chcel

Reagovat
Francesco Totti AS

konečně se ti splnil tvůj mokrý sen

Reagovat
Houfi

Takže zbývají poslední 2 otazníky - pravý křídlo a stoper, nakonec se tedy v Římě rozhodli "ušetřit" na LB..

Reagovat
Francesco Totti AS

proč stoper? 5. stopera může hrát Castan s Ďembérem na zádech

Reagovat
Alberto Aquilani

dať tebe do rúk nejakú moc v klube tak do troch rokov Rím skončí v 2. lige. Načo ďalšie krídlo keď tam môže Defrel, načo stopéra, predsa tam zaskočí Noro s Castanom s polovicou mozgu, ktorého nechceli v Dori a ani v Torine. Ale hlavne chytajme hysáky kvôli Kolarovovi.

Reagovat
Francesco Totti AS

až bude za rok muset odejít Radja, protože zas budem 50 mega v mínusu kvuli ffp, tak ti tady ty všechny mahrezy za 50 milionu připomenu....5. stopera hrál loni Frankenstein, který odehrál v lize celých 9 zápasů! To odehraju i já....A toho laziála na kraj chceš akorát ty s maritazzim. Takovým "fanouškům" bych doporučil fifu, nebo FMko

Reagovat
Alberto Aquilani

na toto som dnes už moc utahaný aby som reagoval

Reagovat
Francesco Totti AS

Já tiež. Choď spat a nezapomeň bledě modrý pyžamo

Reagovat
Maritazzi

Reagovat
Maritazzi

https://www.transfermarkt.com/as-rom/transfers/verein/12/saison_id/2017 Tady máš tu FIFU a FMko. Zkus si zascrollovat dalšíma rokama třeba. Možná už ti pak dojde, že takový rozšíření a snad i zkvalitnění kádru, je naprosto v pořádku, kor když z toho vybruslíme s minusem do 25 mega, včetně Mahreze. A fanouška s uvozovkama si nech od cesty, frajere.

Reagovat
Francesco Totti AS

Tak proto musíme každý rok prodávat hráče, protože jsme vlastně každý rok v plusu 25 mega mínus je ok? To nemyslíš vážně

Reagovat
Maritazzi

25 mega mínus je ok no, na tom fakt problém nevidim, když jdeme do LM. Další věc k tomu mínusu je taky zajímavá, Defrel se bude platit až příští rok, taky to do toho počítat nebudem a budem jen píčovat?

Reagovat
Francesco Totti AS

tebe bych chtěl mít jako účetního, 25 mega sem, 25 mega tam...

Reagovat
Maritazzi

Takhle to totiž funguje no

Reagovat
smazaný uživatel

Ja ho chci taky :)

Reagovat
Francesco Totti AS

Tak už jste tři

Reagovat
smazaný uživatel

Pri tebe by skoncili v 8. lige

Reagovat
smazaný uživatel

Sak lebo si pojebany lazial

Reagovat
cresposuper
Reagovat
Fridgiee

Na tyhle nešahat!

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
Alberto Aquilani
Reagovat
Pipo123

Merdaaaa

Reagovat
smazaný uživatel

Moze vykrikovat len kokot

Reagovat
Pinturicchio

http://www.football-italia.net/106133/bonucci-last-juve-straw

Buzerant ubulený. Super vědět, že ses jak piča choval už před Portem.

Reagovat
smazaný uživatel

Buzerant? ako chodím sem už roky na túto stránku ale takého zamindrakovaneho curacika ktorý je múdry jak rádio som ešte nezažil, ty si neskutočný kkt proste

Reagovat
Pinturicchio

Nezajímáš mě, užívej si toho kokota a neotravuj.

Reagovat
smazaný uživatel

Chvalabohu že ťa nezaujímam ty srac, neboj užívam si ho, nevieš čo tam bolo, možno aj alegri pochybil, noviny nemusia písať celú pravdu, dôležité ale je že za tých sedem rokov u vás urobil všetko aby juventus vyhraval a nejaká mrdka ho tu ide urážať a nadávať mu do buzerantov a do kktov? neskutočne normálne na teba nereagujem v diskusiách lebo taky smejd mi za to nestojí ale teraz som musel, si chudáčik, obyčajný chudáčik

Reagovat
Pinturicchio

Čemu přesně si nerozuměl na "Nezajímáš mě, užívej si toho kokota a neotravuj."?

Reagovat
smazaný uživatel

Aspoň si zmeň nick, to že máš Alexovu prezývku je urážka, Alex bol vždy vzorový príklad chovania a úcty, ty si len zebrak čo sa tu hrá na niečo čo niesi, urážas hráčov ktorým nesiahas ani po členky, pokiaľ diskutujúci ma iný názor tak ho hneď osocujes, si obyčajná nula

Reagovat
Pinturicchio

Nevím, jestli si to uvědomuješ, ale otravuješ pořád.

Reagovat
Fridgiee

Jak píše Alex třeba tady (http://www.football-italia.net/106002/del-piero-eyes-%E2%80%98very-big%E2%80%99-juve-signing) o těch postizích v Juve. Člověk pak přemýšlí, co musel udělat někdo jako Leo aby ho Allegri poslal místo LM na tribuny.

Reagovat
DelPiero137

Co sa tam pise? Neviem to otvorit - page not found

Reagovat
Fridgiee
Reagovat
DelPiero137

dik

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele