Konečné rozhodnutí nebude na mně, říká Simeone o Carrascovi s Torresem
Atlético Madrid zůstává ve hře o triumf v Evropské lize a španělský titul a je otázkou, s jakým kádrem do závěrečné fáze sezony půjde. Z hlavního města by v nadcházejících dnech ještě mohli odejít dva fotbalisté - Yannick Carrasco a Fernando Torres, o které je zájem v Číně...
Belgické křídlo Carrasco bývalo objektem zájmu Chelsea a nyní ho chce čínský celek Dalian Yifang. Ten je ochoten zaplatit třicet milionů eur a oba kluby o případném transferu už jednají. Fotbalista kvůli jednáním nenastoupil ke včerejšímu souboji s FC Kodaň.
"Jednalo by se o důležitý odchod, je mladý a má před sebou skvělou budoucnost. Je důležitým hráčem týmu. Jsou rozhodnutí, která musí učinit samotní hráči a uvidíme, jestli k přestupu dojde, či nikoli," prohlásil argentinský trenér Diego Simeone.
Dalian Yifang se zajímá rovněž o zkušeného útočníka Torrese. Tomu v Madridu běží smlouva jen do konce sezony a na stole údajně má nabídku kontraktu zaručující mu roční příjem patnáct milionů eur. Někdejší střelec Liverpoolu dle tisku má mít se Simeonem neshody.
"Lidé z mých slov jednoznačně chtěli udělat nějakou kontroverzi, to není dobré pro nikoho. Oba chceme jenom to nejlepší pro klub," reaguje Simeone.
"Je jasné, že konečné rozhodnutí nebude na mně, ačkoli k němu přispěji svým pohledem na celou situaci. Čínský trh budu sledovat do 28. února, ale bude to rozhodnutí pro ty, kteří rozhodují o tom, zda chtějí hrát čínskou ligu," zakončil úspěšný kouč.
Belgické křídlo Carrasco bývalo objektem zájmu Chelsea a nyní ho chce čínský celek Dalian Yifang. Ten je ochoten zaplatit třicet milionů eur a oba kluby o případném transferu už jednají. Fotbalista kvůli jednáním nenastoupil ke včerejšímu souboji s FC Kodaň.
"Jednalo by se o důležitý odchod, je mladý a má před sebou skvělou budoucnost. Je důležitým hráčem týmu. Jsou rozhodnutí, která musí učinit samotní hráči a uvidíme, jestli k přestupu dojde, či nikoli," prohlásil argentinský trenér Diego Simeone.
Dalian Yifang se zajímá rovněž o zkušeného útočníka Torrese. Tomu v Madridu běží smlouva jen do konce sezony a na stole údajně má nabídku kontraktu zaručující mu roční příjem patnáct milionů eur. Někdejší střelec Liverpoolu dle tisku má mít se Simeonem neshody.
"Lidé z mých slov jednoznačně chtěli udělat nějakou kontroverzi, to není dobré pro nikoho. Oba chceme jenom to nejlepší pro klub," reaguje Simeone.
"Je jasné, že konečné rozhodnutí nebude na mně, ačkoli k němu přispěji svým pohledem na celou situaci. Čínský trh budu sledovat do 28. února, ale bude to rozhodnutí pro ty, kteří rozhodují o tom, zda chtějí hrát čínskou ligu," zakončil úspěšný kouč.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Torres: Věřím, že se do Atlética ještě vrátím
21.05.2018, 16:48
Cerezo nepochybuje, že Torres se do Atlética jednou vrátí
10.04.2018, 14:55
Torres potvrdil, že po sezóně skončí v Atlétiku
09.04.2018, 15:18
Carrasco šel do Číny, aby se udržel v tempu před MS
30.03.2018, 11:44
Carrasco a Gaitán přestupují do čínského celku Dalian Yifang
26.02.2018, 19:37
Torres se z Atlética nechystá, chce další sezony v klubu
13.12.2017, 09:01
Komentáře (93)
Přidat komentářAtletico potřebuje nutně prachy? Protože 30 mega není až tolik.
navíc v dnešní době za mladého hráče s výkupkou sto milionů
spíš tam bude nějaká interní dohoda mezi klubem a hráčem
tam bude nejspíš ve hře i ta daň ohledně nákupu drahých posil, Bakambu taky měl stát 40 a díky dani se to navýšilo na 73,5
Tak ale ta daň jde čínskému státu, ne?
jj, je pravda, že tohle je omluva pro čínský klub, ne pro Atlety
On sam chce odejit a udajne se Atleticu nelibi jeho pristup. Jako jo Carrasco hraje celkem tuhu, ale prodat ho uprostred sezony za 30 mega kdyz jeste z toho ma 25 % Monaco, tak to je absolutni kravina.
hlavně do Číny, kde se obecně reálné přestupní částky násobí dvěma
Jo tak von pude do Číny, ehm ehm ehm dóbře . . .
Já si teda myslím, že 30 mega za Carrasca je pro Atlético dobrá nabídka. Už delší dobu přešlapuje na místě, sobecký hráč, lepší ty peníze otočit do jiných talentů.
jako prodat jo, ale pořád je to 30 mega, což prostě v současné době není moc.
Je to dobrá nabídka. Nám loni nabídli za Ardu 50 mega, Lucho ho odmítl pustit a během pár týdnů ho odepsal. Sice zaslouženě, ale to nic nemění na tom, že ohrnovat nos nad 30 mega za nepotřebnýho hráče je prostě nesmysl. Carrasco evidentně odejít chce a nevidím důvod, proč držet hráče, který ve čtyřiadvaceti chce zdrhnout do Číny.
Za 30 mega budou těžko schánět srovnatelnýho hráče..
Co ten Carrasco? To nema na na vic, nez se tak mladej zakopat v Cine jen kvuli prnezum?
Dočkalův pozitivní příklad táhne
tak to USA ještě chápu třeba i Rusnak v rozhovoru říká , že ničeho nelituje žije si v luxusu amerika je pěkná a peníze má pěkný
O tom silno pochybujem, ze by si zil Rusnak v USA v nejakom luxuse. Asi tazko. Celkovo tieto bachorky o tom kolko zaraba Rusnak alebo taky Weiss ml. vraj 3 miliony euro rocne su uplne mimo realitu. V skutocnosti nezaraba ani polovicu z toho. Rusnak to iste, jeho prijem v Salt lake sa toci okolo 700 000 USD, co ked si zapocitas dane a tamojsiu cenu nehnutelnosti neni ziadny luxus.
koukni se na jeho instagram a přes jeho instagram stories vidím kde bydlí ano je to apartmán ne vila , ale i tak
Tak on v luxusu možná i bude žít, ale za cenu toho, že moc neušetří na dobu po fotbale..
nevím , ale díky té číny se aspoň pozná kdo hraje pro úspěchy a kdo za finanční ohodnocení to že to stejnak nikdy nepochopím jak ti hráči upřednostní TOP kluby před čínou kvůli nějakým pár milionům ano zní to směšně , ale pro ně to je jenom pár mega
Uprednostni TOP kluby pred Cinou? Spis opacne, ne?
no zní to tak naopak stejnak jsme se pochopily
Však jste holky, ty se vždycky nějak domluví
Treba ho proste nebavi ta pozice v top klubu, kde se cekaj jen top vysledky, tak si jde zacitat za dvakrat tolik penez, protoze o nic nejde, z lidskyho hlediska se to pochopit da, z fotbalovyho spis ne.
tak to chápu je to jeho kariéra
Slyšel jsem o tom, že Carrasco stagnuje, ale prodat ho za 30 mega?
30 ME za Carrasca do Číny...vždyť za dvojnásobek tam odešel i Bakambu ...na tohle snad nikdo soudný kývnout nemůže...nebo mi něco uniklo a on už není jedna z opor současného Atletica?...o tom, že se půjde ve 24 zakopat jako Hulk radši nemluvím
Tak opora neni. On skoro nehraje.
Bakambu odešel za 40, z pohledu Villarealu.
Na tomhle postoji, ale i treba na postoji opakovanych sanci pro Vietta, se ukazuje, ze Atletico se Simeonem je vic nez sportovni a ekonomicky klub. Ac ma Simeone taky sve chyby (pravidelne tvrdohlave zacyklovani v nazoru ala Raul Garcia), tak kazde jeho prohlaseni ma hloubku nadstandardniho sepeti s hraci a s celym klubem. V tomhle pripade je to vyjadrena ucta k rozhodnuti hrace, ktera z hracu nedela polozky, ale v ramci vzajemnych vztahu nastaveneho sveta priority (dobro klubu jako spolecenstvi) je presto timhle ozivuje a touhle svobodou jim dava personalni rozmer. Otazkou zustava jen opacna situace Jacksona Martineze, za ktereho prisla nabidka, ktera se vzhledem k jeho velmi spatnym vykonum asi tezko odmitala a je mozne, ze zde Simeone a klub vyvinuli na hrace ekonomicky tlak. Doopravdy to vsak mohlo byt daleko slozitejsi a je taky mozne, ze Jackson neprojevil dostatecnou motivaci posunout svymi schopnostmi muzstvo dal, protoze na hristi pusobil obecne dost lhostejne. Naroky od klubu zustavaji vysoke a z tohohle pohledu pro jedince nemilosrdne (Oliver Torres). Presto si myslim, ze pristup Simeoneho se ukazuje nejen jako racionalni a pragmaticky, ale taky je v nem v soucasnem klubovem fotbale na tehle urovni nevidany mezilidsky rozmer.
Anebo se mu už prostě nechtělo koukat každý den na kyselý Carrascův ksicht
To spis.
Tak samozrejme. Nebudu opakovat, ze klub a jeho sportovni kvalita je na prvnim miste, to jsem myslim dostatecne rozvedl. Precti si ale posledni odstavec clanku. Tam se vzhledem ke kontextu rika, ze ackoli je Carrasco potencialni hvezda, pokud bude opravdu chtit, pusti ho i pod nemaximem jeho trzni hodnoty. Jinymi slovy hodnota jeho rozhodnuti je vic nez jeho ekonomicka maximalni hodnota.
Ale souhlasim, ze je to o vykladu souvislosti. Pro me jsou zasadni souvislosti nespokojenost klubu s vykony Carrasca, podhodnocena ekonomicka hodnota Carrasca a Simoneho vyjadreni o tom, ze jsou situace, v kterych maji zasadni vliv rozhodnuti hrace a tohle je jedna z nich. To cele v kontextu mozneho rozchodu mezi dvema stranama, coz odkazuje na mozne napeti, kterou takova situace vyvolava. Jde to nahlizet jednoduse, ale jde to taky nahlizet komparativne vzhledem k pomerum soucasneho fotbaloveho trhu.
*
Tvoje názory zde na stránkách jsou nadčasové
Akože si niekedy musím zobrať nadčasy, aby som to rozlúštil
Mne to pripomenulo jeden diel seriálu Přátelé, kde Joey mal napísať nejaku správu a na všetky slová použil Tezaurus... Potom z toho vznikla veta “jsou to teplí, příjemní homo sapiens s mohutnou aortální pumpou”
Ale teda samozrejme - neberte to ako kritiku, skôr len také pousmiatie, rozbor sa mi určite páčil!
V klidu kluci, jste sice volove, ale sympaticti volove.
jo jo Přátelé
Diky. Na rovine spekulativniho az konspiracniho mysleni si myslim o tvych nazorech to same. Premyslel jsem o tom a jo - je tu i skutecnost, ktera se deje za nasimi zady (intriky, podvody, sazky). Vzhledem k partikularnim a pragmatickym zajmum se to deje urcite. Akorat nevim jak moc se to deje vedome jako hra, jako intrika. Spis mam pocit, ze velka cast spolecnosti sleduje predevsim nejaky svoji osobe prilepsujici zisk a nepodvadi tak, ze by se snazili predevsim nekoho kompromitovat. Z tohohle pohledu dokazu odpoustet podvody u sazek na sport atd. Nebo spis me to vubec nevzrusuje a netrapi. Obecne me tenhle rys trapi, ale spis tak, ze se tim oslabuji mezilidske vztahy. Teda jestli jsem se nespletl a jsi to ty, ktery casto podezira sportovni vysledky a deni ve svete sportu jako manipulaci.
mozem byt trufaly a polozit ti dve otazky?
ano
Ze ci sa takto vyjadrujes, povedzme nie uplne bezne, aj v osobnej konverzacii a co si studoval. Mimochodom tvoje prispevky mam rad.
Vyjadřuju se takhle tam kde je pro to prostor. Tam kde není jsem nadmíru stručný až mlčenlivý. Kromě toho jsem se naučil své myšlenky psát. Při mluvení jsem velmi nejistý, protože se daleko víc musím soustředit na artikulaci. Někdy ale dokážu být jaksi uvolněný a dokážu se i takhle rozmluvit. Častěji jsem ale zakřiknutý a stydlivý. Studoval jsem už dvakrát, ale ani jedno studium jsem nedokončil. Studoval jsem neúspěšně ekonomickou žurnalistiku a filosofii s judaistikou. Neměl jsem na to vědomí, kvality, ani vůli. Všechno mi ale něco dalo. Nejvíc mě ale otevřel v lásce k poznání život a jeho emoce. Pracuju manuálně. Já mám tvoje příspěvky taky rád - no rád, s žádným mufanem nikdy nesouhlasím. Ale ty jsi mi často blízký. Nevzpomínám si na nic konkrétního, ale tvoje přízvisko mám takhle zafixované. Už jsem si dokonce hledal co tvoje přízvisko znamená. Věděl jsem, že něco z fyziky (podsmyslová skutečnost mě moc nezajímá) ale nevěděl jsem co konkrétně. Teď, když to studuju znovu a obezřetněji, přijde mi to přízvisko hodně nápadité. Budu taky smělý a zkusím si tipnout, že studuješ fyziku nebo jiný přírodovědní směr nebo se o to zajímáš jako já o filosofii. Ačkoli z těchto mála informací se to nedá určit, přesto bych tipoval, že jsme si nakloněni možná i pro to z čeho vycházíme. Přízvisko Neutron si nemohl dát někdo, kdo o tom vůbec nic neví, takže možná tě zajímá tahle skutečnost částic. Mě vlastně nejvíc zajímá na úrovni filosofie to samé - fenomenologie, která je ve své podstatě taky empirickou vědou. Ale ne samozřejmě přísně empirickou, ale takovou, která se zabývá tím jak data ze smyslů přecházejí do myšlení (klíčový pojem je zde intencionalita - tedy to, že myšlení je samo o sobě prázdno a k obsahu ho aktivují až obrazy materiální skutečnosti).
pracuješ manuálně...zajímavý, přitom intelektem dle psaného projevu strčíš do kapsy spoustu rádoby vysokoškoláků co tu rozumujou....
Ale vsak ja jsem taky par roku zpatky takhle plane rozumoval. Dokonce jsi mi jednou napsal neco ve smyslu kde se porad tolik naivnich vysokoskolaku bere. Casem jsem se ale z bezbreheho liberalniho idealismu "zachranil" a stal se zitym rozumbradou.
Asi bych se neměl vměšovat do téhle diskuse, ale ohledně vyjadřování můžu potvrdit. Andy není sice úplně tak výřečný jako při diskusích (no ale stále je dost ), ale myšlenky má podobně zajímavé.
Jestli je mé hodnocení nemístné, tak se omlouvám.
Jako do sebe uzavreny samotarsky brucoun bych si ted Muminky asi uz nepustil, ale byly to hezke casy.
Ale tak to je chyba!! Mumínky právě chystám v nejbližší době shlédnout!
Skvělý rozbor. Tady soubor dutohlavů to asi neocení, ale z toho si nic nedělej Mně se to četlo parádně a jelikož španělský fotbal tolik nesleduju, tak si tyhle věci vždycky rád pročtu, abych měl trochu větší přehled
Jako jo - je na tobě vidět, že máš Atlético v srdci, ale takovýhle osobní rozměr praktikují i jiné kluby. Spíš je jich většina.
A co se týká přístupu Simeoneho - je chválihodné, že má svoje filozofii a jí se drží. Ale taky v jeho systému trpí určité typy hráčů. A taky mi přijde, že se Cholo v té své systémovosti trocu zacyklil. Všechna čest jeho práci, ale pro něj i pro Atlético by bylo nejlepší, kdyby odešel jinam.
Ano, jsou i dokonce radikální výjimky jako přenechání Kroose za symbolickou cenu, ale nevšiml jsem si, že by u hráčů kalibru Carrasca tohle býval standardní postup. Podle vyjádření Simeoneho to vypadá, že v podstatě dostal plnou pravomoc rozhodnout se, i když za něho klub nezinkasuje adekvátní peníze. Přeci jen je to hráč, jehož jednotlivý herní horizont je dost vysoko - o čemž koneckonců přesvědčil v nejtěžších zápasech s vámi nebo Realem. Je to tedy spíš netradiční - svým charakterem morální ústupek, který odkazuje spíš na rodinnou než zaměstnaneckou atmosféru. Nevšiml jsem si, že by chování klubů v standardním měřítku bylo ochotno až takových vstřícných kompromisů a ústupků ve prospěch samostatného hráče a proti ekonomické stránce.
Odchod Simeoneho by s největší pravděpodobností pro Atlético lepší nebyl. Prvně otázka mimo než se z ní napojím a zdůvodním tohle - kteří hráči pod Simeonem trpí? Žádný současný hráč Atlética nedosahuje takových kreativních kvalit, aby si mohl dovolit být nesvázán taktikou. Posledním takovým hráčem, který takovým způsobem mohl trpět byl Diego Ribas. Ano, mohli bychom spekulovat o Griezmannovi, ale ten byl tuhle sezónu z taktických řetězů uvolněn a zůstává otázkou zdali to bylo pro tým vhodné, neboť jestli to někdo byl tak právě Griezmann, který přestal být při osvobození svojí kreativity efektivní, což mělo velký vliv na výsledky celého mužstva. Zde bych se napojil na důvody, proč by Simeoneho odchod pro Atlético s největší pravděpodobností dobrý nebyl. S doplněním kádrů o osobnost Costy Simeone výsledkově dokazuje, že Atlético pod ním může mít pořád ty nejvyšší ambice. Simeone totiž není v regresu. Esencí jeho systému je stále hra na výsledek a právě směrem k němu je využíván kádr. Vypadnutí z Ligy mistrů bylo způsobeno jinými faktory než domnělým Simeoneho úpadkem. O úpadku v souvislosti s ním se dá mluvit spíše jako o únavě jak jeho tak hráčů ždímat se neustále nad svoje schopnosti. Simeone drží mužstvo stále na vrcholu, to klíčové zjištění však je, že nalezl limity svých hráčů. Na těchto limitech už progres zkrátka není možný. Anebo je, ale pouze dílčí. Napadá mě jediný dostupný trenér, který by mohl tuto úroveň okysličit. Těmi nemůžou být ti, kteří Simeoneho výsledkové úrovně nedosahují, ale jen někdo jako Marcelino. Tedy plně vědomě pragmatický trenér, který ale oproti Simeonemu dává větší důraz na ofenzivní část hry. Defenzivně se totiž to mužstvo už nemá kam posunout. Což jde samozřejmě ruku v ruce s důrazem na výsledky. Tohle je jediný problém a prvek Simeoneho myšlení, od kterého se nedokázal osvobodit k tomu, aby komplexní herní projev byl po celé délce hřiště vyrovnanější. Ale i zde je spoustu otázek. Abys posunul mužstvo potřebuješ top kvalitu. Jediným takovým útočným hráčem byl na podzim vzhledem k zápisovému banu Griezmann. Teď sice přibyl Costa, ale i tak je pořád Atlético klubem, který ty vůbec nejlepší hráče do svých řad nenaláká. Dalším nesmírně důležitým Simeoneho rozměrem je jeho vnímání klubu. Nevnímá jej totiž v zaměstnaneckém vztahu, ale vnímá jej z perspektivy jeho osudu. Obecně největší dogmatickou chybou je tvrzení, že každý je nahraditelný. Ano, každý je nahraditelný z hlediska fungování procesu, ale každý není nahraditelný z hlediska kvality toho procesu. Sám si přece musíš myslet, že rodinné zázemí, které jsi svojí rodině od píky vybudoval nesnese za tebe náhradu. Máš k tomu totiž vztah "stvoření". Prostoru a lidem v něm jsi dal svou pozitivní formu, své pozitivní tvůrčí kvality. Ty jsi v něm strávil čas, tys poznal jeho zákonitosti a potřeby. Ty jsi si ho zamiloval svým úsilím, svou obětí. Ano, jeho potenciální možnosti můžeš pod tíhou této lásky uvěznit, ale objektivním faktem je kvalita a znalost, kterou v tom prostoru představuješ. Totiž objektivní ukazatel je ten, který poukazuje na to jak se tomu prostoru daří. Atléticu se daří nadále náramně. V Simeoneho případě se nejedná o nesoudnost typu Wenger, který se opravdu v regresu nachází, neboť Arsenal dlouhodobě vyklízí své pozice a ambice. Naopak Atlético nahání v lize neporaženou Barcelonu.
Gaitán a Oli Torres trochu trpí.
Gaitan mel dlouhou dobu problem s fyzicnosti. Tak ale to je zaklad vsech uspesnych klubu. Pak se jeho pohyb zdynamictil a zlepsil, ale porad bohuzel nic vyjimecneho hre nenabizel. Pripadny odchod Carrasca by mu nejake minuty jeste prinest mohl, ale jinak si myslim, ze jsou jeho dny v Atleticu secteny. Oliver naopak dostal prilezitosti dost a tu sezonu, kterou se mel konecne prosadit do uzsiho kadru zahral i nadejne letni pripravu, opet ale bohuzel nenabidl v zacatcich ostre sezony nic vyjimecneho, jeho hra byla naivni a cile klubu na umisteni vysoke. Pak paberkoval nez odesel. Je to skoda, ale vysoka uroven prinasi i tyhle obeti. Oba na ni ale nemaji. A Oliver co si pamatuju byl drzy a netrpelivy. On bohuzel na Atletico nebude mit ani oblibeny a snazivy Vietto. Ne vsichni na tuhle uroven maji, ac jde o sympataky.
U Vietta mě to ani tolik nepřekvapilo, že mu Atlético nesedne. Nikdy jsem ho nepovažoval za hráče vhodného pro náš klub. Ale Gaitán a Oli... Máš pravdu, ale ti dva mě mrzí nejvíce. Obzvláště Nica jsem si opravdu oblíbil v Benfice. Tam byl naprosto geniální a těšil jsem se na něj v Atléticu. Leč... Bohužel. Snad ho budu moci vidět v týmu, který bude hrát poháry a mohl by potáhnout. Doufám, že neskončí v Anglii.
S tim Viettem jsi to asi trefil. Ja ho naopak jako sveho oblibeneho hrace pomyslne vzdy hodne tlacil do zakladu, ale az na maly zachvev jednoho podzimu, kdy posbiral nekolik asistenci (obzvlast skvelou na Balaidosu) Vietto selhal. Stridal zapasy, kdy byl agilni a kdy byl uplne neviditelny. Jeho svetle okamziky jsou ale stejne jedno, protoze byl zalostne produktivni. A utocnik ma dat i nejaky ten gol. Me mrzi hlavne tihle dva Vietto a Oliver. Nica jsem mel taky hodne rad, paradoxne ale taky hlavne v Benfice. V Atleticu jsem mu na chut moc neprisel, i kdyz nejake zablesky geniality mel. Bohuzel jenom ty. Malo casu dostal. Souhlasim s tebou, u Nica se asi da rict, ze mu Simeone nesvedci.
U Nica jsem fakt zvědavý, kam jeho kroky povedou. Doufám, že ne do té Číny. Ten tým, jehož jméno jsem ještě včera neznal, chce koupit tři hráče Atlétika. Ještě dresy by to chtělo přizpůsobit.
A Oli? Jak on vůbec táhne Porto? Vůbec o něm nevím.
Aha. Takze Carrasco, Torres, Gaitan? O Olim taky vubec nic nevim.
No teď byla o Gaitánovi expreska.
Máš nadhled heleď. Já Atletico sleduju už spoustu let, přesto si nedovolim jakkoliv hodnotit. Ale čistě z mého pohledu, musim kontrovat. Diego musí pryč, ten tomu klubu už nic nedá, poslední dva roky se na vaší hru nedá vůbec koukat, a jeden, dva hráči na tom nic nezmění. A jestli si mužu zahrát na Nostradama, pod nim to jednoduše lepší nebude. Všechno co vychvaluješ, já naopak vidim jako největší slabinu.
Mám pocit, že vidíš jen estetiku a atraktivitu. Simeone dokázal hrát atraktivní fotbal (Superpohár 2012 Chelsea - Atlético 1:4), ale jako jeden z mála pochopil, že Atlético je klub druhého ranku a že pokud se chce přiblížit úspěchům na té nejvyšší úrovni musí tuhle estetiku obětovat a přizpůsobit vše účelovosti. Vnímání Atlética je tady vůbec obrovský paradox. Jedni ho naivně podceňují, druzí si myslí, že je to Barcelona nebo Real.
A já bych řekl, že tu sledujeme jistou rozežranost fandů, kteří asi zapomněli na dobu, kdy se Atletico plácalo kolem 10.místa a šance zahrát si opakovaně finále LM byla srovnatelná s šancí Arnolda Schwarzeneggera získat titul v krasobruslení.
Ale nevím, která prohra ve vyřazovací části Ligy Mistrů mě žere nejvíce...
jasnej Ramos....92:48....to nasere
To mi nepřipomínej. Já už tehdy skoro slavil.
To jsme v koutku duse asi vsichni.
No a já slavil skutečně....takovej je život, radost jednoho, smutek druhýho. Já ovšem věřím na to, že se to vždycky vyrovná....
https://www.youtube.com/watch?v=wH4iw8c2IMk
Choď preč z La Ligy, Billy Russo
https://vignette.wikia.nocookie.net/marvelcinematicuniverse/images/0/07/Billy_Russo.jpg/revision/latest?cb=20171208150957
Jigsaw skaredy
Toby Alderweireld má s Tottenhamem smlouvu jen do konce nadcházející sezóny, jednání o jejím prodloužení pak uvízla na mrtvém bodě. Podle informací "The Times" by pak belgický obránce mohl během letní přestávky Spurs, kteří mu nechtějí navýšit plat, opustit.
Berieme.
nene my berieme
.i.
proc? Ramos, Varane, Nacho, Vallejo
Lepší jak Nacho, Vallejo a Vstane, možná i Ramos
Ne
Ty bys taky bral každýho
Toby je pán stoper.
To bez pochyb, jen že ses s těmi přestupy nějak rozjel
Kolobeh musi byt. Verminator je top stoper, ale starne a je non stop zraneny. Navyse Toby uz ma skusenosti s LL a zadarmo by bol neskutocny kauf.
Chtel odejit do chelsea a nepustili ho, od te doby na to sere.
Yannick Carrasco do Číny jdete do pr.ele.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele