Košťál nabídl místo trenéra reprezentace Haškovi
Zaujalo nás
Místopředseda fotbalového svazu Vlastimil Košťál oslovil trenéra Ivana Haška s nabídkou, aby vzal místo reprezentačního kouče. Agentuře Mediafax to ve čtvrtek potvrdil sám Košťál.
Vypadalo to, že ti dva si spolu už o reprezentaci nepromluví. Vleklé spory od doby, kdy oba bojovali o post předsedy svazu, je rozdělovaly natolik, že společná řeč byla v nedohlednu. Teď se zdá, že by vše mohlo být jinak. Vlastimil Košťál ve středu vyzval Ivana Haška k jednání. "Zavolal jsem mu a nabídl mu místo trenéra české fotbalové reprezentace," potvrdil Košťál Mediafaxu. "Pro mě je Ivan Hašek kandidátem číslo jedna, jasnou prioritou," dodal místopředseda svazu.
Košťál hned po vyřazení českých fotbalistů z EURO rezignoval na funkci manažera fotbalové reprezentace. "Jedním z důvodů bylo i to, abych uvolnil místo pro jednání s Haškem. Odešel jsem, aby neměl nějaké obavy, že se mu do toho budu motat. Je teď na něm, zda nabídku přijme a jaký tým si kolem sebe vytvoří," uvedl Košťál s tím, že to už nyní není o jeho osobě. Pokud Hašek funkci odmítne, pak jen kvůli sobě.
Oba muži se mají sejít během víkendu. Na jednání by Hašek měl říci podmínky, za jakých je ochotný mužstvo vést. O novém kouči pak rozhodne výkonný výbor, jenž zasedá v pondělí 23. června.
Vypadalo to, že ti dva si spolu už o reprezentaci nepromluví. Vleklé spory od doby, kdy oba bojovali o post předsedy svazu, je rozdělovaly natolik, že společná řeč byla v nedohlednu. Teď se zdá, že by vše mohlo být jinak. Vlastimil Košťál ve středu vyzval Ivana Haška k jednání. "Zavolal jsem mu a nabídl mu místo trenéra české fotbalové reprezentace," potvrdil Košťál Mediafaxu. "Pro mě je Ivan Hašek kandidátem číslo jedna, jasnou prioritou," dodal místopředseda svazu.
Košťál hned po vyřazení českých fotbalistů z EURO rezignoval na funkci manažera fotbalové reprezentace. "Jedním z důvodů bylo i to, abych uvolnil místo pro jednání s Haškem. Odešel jsem, aby neměl nějaké obavy, že se mu do toho budu motat. Je teď na něm, zda nabídku přijme a jaký tým si kolem sebe vytvoří," uvedl Košťál s tím, že to už nyní není o jeho osobě. Pokud Hašek funkci odmítne, pak jen kvůli sobě.
Oba muži se mají sejít během víkendu. Na jednání by Hašek měl říci podmínky, za jakých je ochotný mužstvo vést. O novém kouči pak rozhodne výkonný výbor, jenž zasedá v pondělí 23. června.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Chovanec: Být trenérem reprezentace by byla pro mne čest
23.06.2008, 16:03
Košťál má na výběr dalšího trenéra: hlásí se Němec Toppmöller
23.06.2008, 09:52
Košťál: Hašek dostal nejexkluzivnější nabídku v historii
22.06.2008, 16:51
Ivan Hašek odmítl nabídku převzít reprezentaci
22.06.2008, 13:21
Košťál kontaktoval Matthiase Sammera, propásl už Hitzfelda
20.06.2008, 13:36
Reprezentaci může vést Hašek nebo Němec Sammer
19.06.2008, 21:24
Klaus: Národní tým potřebuje radikální změnu
18.06.2008, 14:25
Teplický kouč Rada nyní na reprezentaci vůbec nemyslí
17.06.2008, 16:44
Košťál po sobě zanechal spoušť, píše tisk
17.06.2008, 08:46
Chovanec by práci u reprezentace minimálně zvážil
16.06.2008, 20:19
Košťál se rozhodl odejít od reprezentace s Brücknerem
16.06.2008, 16:51
Kanonýr Koller odchází z reprezentace s 55 góly
16.06.2008, 14:21
Brückner se i přes hořký konec zařadil mezi trenérské legendy
16.06.2008, 11:00
Kolaps s Turky odstartoval období nejisté "pobrücknerovské" éry
16.06.2008, 09:36
Koller zažil smutné loučení s reprezentací
16.06.2008, 00:20
Neúspěch s Tureckem by ukončil významnou éru
14.06.2008, 11:16
Komentáře (117)
Přidat komentářTak teď už by to snad moh vzít když nebude mít toho mamlasa Košťála za zadkem.
jak nebude???? To že přestane být manažerem přece neznamená, že nebude místopředsedou na svazu,ne?
To sice jo ale jako místopředseda svazu bude od jeho zadku dál než kdyby byl i manažer repre.
Hašek se podle mě nechá zlomit a příjme to.
Snad to tak dopadne.
Přijal by to jenom kdyby rezignovalo to čuně na místo místopředsedy svazu a možná, spíš určitě, by s nim museli odejít další borci alias Mokrý.......já se Haškovi teda vůbec nedivim, že pod timhle aparátem nechce pracovat !!
tak tak
Nesmysl
To je asi jediná kloudná varianta
Už sem byl v tomhlé tématu skeptickej a počítal, že to daj Radovi, ale furt sem doufal v někoho lepšího. Ale s Haškem jsem už téměř vůbec nepočítal, teď zas vysvitla naděje, že se reprezentace dostane do správných rukou. Proto doufam, že to klapne. Hašek
No jestli to Hašek odmítne,tak pak už ale fakt jen kůli sobě, myslim,že by taky neměl tolik trucovat a tohle přijmout, příště už by nabídka přijít nemusela.
Vy to furt koukam nechápete. Košťál sice položí funkci manažera repre, ale co se tim změní???? Na jeho místo příde jenom další ovce, dosazená zhora ze svazu. Takže to bude pořád stejný. Jediná možnost je vyházet všechny naše vrchní svazáky, točíc se kolem Košťála a Mokrýho, z oken a začít zezhora definitivní očistu. Jiná možnost pro zlepšení stavu v našem českym fotbale prostě neexistuje. To že se budou hejbat škatulata pod timhle vedenim přece vůbec nic neřeší !
je to tak, nezmeni se lautr nic, kostal si jen myje ruce, je velmi chytrej
Ježiš o tomhle vim.Ale stejně by to Hašek mohl vzít.
jen doufat že to přijme
Poprvé v živoě tleskám Košťálovi
no já mu zatleskám až úplně vypadne ze svazu
Heh,všichni nadávaj,jak tam Koštál mermomocí cpe Radu a co se nestane?
ja bych se neradoval,Hasek ho s tim posle pry nekam...,pac je porad predseda čmfs
Udělal vstřícný krok... Teď je na Haškovi,jaké si řekne podmínky..
mohl by tim Kostala uplne vystipat z čmfs ,ale to se nestane...
místopředseda, ale vlastně máš pravdu je to předseda
přesně tak
http://fotbal.sport.cz/clanek/131634-hasek-kostalovu-vyzvu-vest-reprezentaci-nebere.html
Hasek prakticky jen "opakuje", co tu rika wobr z londyna...
Vezmi to!!
To je ale komedie... Hašek to neveme.
Byt Haskem na to pcham sami ho zradili kdyz ho nezvolili za predsedu, misto nej je tam Kostal.a ted je ma zachranit a spasit?Sry ae to by se verejne ponizil a prijmul sve nepratele za sve nadrizene.To by neudelal zadnej normalni clovek.
Hasane musis to vziiiiit
ted jsem cetl ze Hasek to nevezme ze je podle nej Kostal moc blizko reprezentace... a ze dalsimi adepty jsou Rada a Chovanec si snad delaj prdel ne?????? Chovanec?? no a o Radovi vubec nemluvim... to nedopadne dobre....
Haška ne,to je furt to samý.Potřebujou cizího trenéra,třeba Lippi
...nebo Granta
já jenom žasnu nad tim, kde berou všichni tu jistotu, že hašekje ten pravej.. třeba má takový lidový názory, který se líbí skoro každýmu čecháčkovi, ale ono jde spíš i o ten trenérskej um.
a koho by si tam chtel jineho??? Radu? nebo Chovance?
mozna neni ten pravy,ale vzhledem k tomu co je na sklade (Rada,Chovanec) je to kazdopadne nejlepsi volba.
presne tak... nikdo netvrdi ze je ten pravy, ale ze to je momentalne urcite nejlepsi volba...
Jaká je šance, že výsledky i výkony se zhorší a na trenéra bude nadávat celý národ? Velká.
přesně tak. Taky bych, být Haškem, nepokládal hlavu na špalek. Tepráve teď se ukáže, jak velkou cenu měl "senilní, zpátečnickej deděk" Bruckner
Zase není na místě dělat z Brucknera nějakého Boha, měl k dispozici to nejlepší za posledních několik dlouhých let a ze tří turnajů dvakrát totálně pohořel.
nevím no, ale podívej se, co měl letos k dispozici - Čech - prožívá nejhorší sezonu za posledních x let, ale i tak opora, Grygera - v Juve tragédie, Ujfaluši - beru, i ve Fiorentině mu to jde, Rozehnal? Tragéd v Anglii, v Itálii ho taky na hřiště nepouštěli, Jankulovski - taky zažil jednu z nejhorších sezon, Galásek sestoupil s Norimberkem, Polák je evropskej možná nadprůměr, Matěj sestoupil s Readingem, Sionko hraje jen dánskou ligu, takže taky žádná hvězda, Plašil do posledního dechu bojoval s Pamplonou o setrvání v La lize, Koller sestoupil s Norimberkem, Baroše si přehazovaly kluby jak horkej brambor ... A teď z tohohle udělej fungující vyhrávající mančaft. Já ti k tomu jenom popřeju "hodně štěstí", ale možná by se slušelo spíše "budiž ti země lehká" ...
Resumé: Bruckner dokázal dlouhodobě uplást z houna bič a já mu budu za tohle vděčný
Tak musíš brát,že jediného velkého úspěchu(2004) dosáhl s generací,kde byl v záloze držitel zlatého míče,hráči co hráli za MU,Liverpool,Ajax,tehdy ještě skvělý Dortmund,v útoku taky útočník z Dortmundu a Liverpoolu,v bráně figuroval brankář,kterého si vybral jeden z nejbohatších klubů na světě,v obraně figurovali hráči z Ajaxu,Hamburku,Udinese...
no ano, měl výbornou sestavu a s ní skončil třetí v Evropě, což úspěch na 100 % je, ale od tý doby uplynulo moře času a ti hráči jsou pryč (nebo dávno z formy).
Dle mě je KB výbornej trenér hlavně proto, že z těch hráčů dokázal (až na Rosu) vydolovat vždy lepší výkony než klubový trenéři. Prostě jak říkám: upletl z houna byč
vcelku pravda. akorát nesouhlasím s Grygerou..., v Juve hrál slušně.
Košťál může nabízet co chce, ale normální slušný člověk to odmítne ! Doufám, že ten hochštapler už nebude dlouho škodit !!!
Pro mě je Hašek adeprt číslo 1, dvojka je Beránek! Nikdo jinej mě nenapadá . . .
vzhledem k tomu, že se Zeman zařídil jinak, tak už skutečně moc schopných českých trenérů nezbývá, napadají mě jména jako Večeře, Fitzel... Ale na ty asi nedojde
Jinak si myslím, že to Hašek stejně nepřijme, protože bojkotuje celý současný svazový vedení, a to je stále neotřesitelně zahnízděné, Koště nevyjímaje, na druhou stranu, pokud mu jde skutečně tolik o blaho českého fotbalu, tak by se měl povznést nad osobní "válku" a pokud je mu nabízen takový prostor, aby si celý reprezentační tým (včetně realizačního) postavil jak sám chce, neměl by stále dělat uraženého, dotčeného, nepřistupného, whatever... A potěšit českou obec fotbalovou a ummout se toho... Uvidíme, bude to zajímavý, ale osobně to vidím skepticky
pardon, samozřejmě trenér Večeřa
Soukup.
taky mě napadl, nicméně ve velkém fotbale moc nedokázal, v práci s mládeží jistě odborník, je otázka, jak by to dokázal skloubit s těma našima "hvězdama". Má potenciál, ale na áčko má ještě čas, aspoň dle mého názoru, potřebuje nabírat zkušenosti v dospělým fotbale
100% je přece nesmysl , aby šel trénovat nároďák , když nevedl ještě nikdy žádnej ligovej tým...
A Brückner snad v klubu nekdy výrazně prorazil? To samé Scolari a mnoho dalších...
Brückner ale nastoupil k reprezentačnímu áčku v již velmi zralém věku, kdy měl za sebou dlouholetou trenérskou kariéru v dospělém fotbale - viz třeba v lize s Olomoucí, navíc předtím dlouhodobě vedl reprezentační jedenadvacítku a vzhledem k přechodu tehdejších mlaďáků do áčka byl vhodný. A opravdu, na jeho straně byla tehdy výtazná taktická vyspělost a hlavně zkušenosti.. DO toho holt musí ještě Soukup nějaký čas dorůstat, neříkám, že je špatnej, ale na áčko ještě nemá, byla by to rychlokvaška
Neřikam, že je to stejný případ, ale když nekdo do repre tlačí Straku, tak promiňte, ale toto je to samý. Navíc Soukup nemá menší uspechy s mladasi jak tehdá Bruckner, jen je mladíš, což ale nemusí bejt na druhou stranu nevýhoda.
Jak říkám, Brückner (ač teda Soukupova úspěšná práce s mládeží je nezpochybnitelná) měl tehdy už vyšší věk a moře zkušeností s dospělým fotbalem. Jinak doufám, že se tu bavíme o seriózních jménech, ne o Strakovi, Csaplárovi a podobných výstřelcích, taková jména jsou naprosto mimo
Zrovna Csaplár ani ne, to je taky odborník na slovo vzatý, ale Straka je fakt ulet.
Csaplár má najetou italskou ligu... Odborník to řekněme je.. I když ty výsledky jsou diskutabilní. Ale k repre mi přijde taky naprosto mimo, věc názoru
Myslim, že coby skaut Evertonu nemá zmapovanou jen Serii A.
Což ale podle mě stále není argument pro tom aby se stal trenérem áčka Btw. tu itálii jsem dal jako příklad, viz ty jeho básničky o snu trénovat v sérii A atd., neměl jsem v úmyslu rozebírat, co dělá a nedělá...
Asi na áčko nemá, kam se ale co do porce nesmyslnosti hrabe na Straku.
Vo tom žádná
Soukup má na to , aby se v budoucnu stal repre trenérem , ale ještě musí nasbírat nějaký zkušenost , je škoda , že šel do Egypta , protože by byl výborná volba na post trenéra U21
A k tomu by byl skvělej i jako asistent (a budoucí šéftrenér) áčka.
Ačkoliv vlastně áčko už má jinej los než U21, ale pomáhat šéftrenérovi jako druhej asistent by určitě mohl...
naprostej souhlas
Právě že ted bude potřeba, aby nový kouč rozuměl mládeži, generační obměna je v tuto chvíli nasnadě a je dobře, že to už nebude práce pro Karla. Myslim, že odešel v pravý čas.
to nepochybně, Karel měl nejvyšší čas... V historii české kopané se zapsal měrou výraznou, nicméně čas se zatavit nedá
Tak to bych od Košťála nečekal Hašek doufám přijme
Košťál překvapil , ale stejně je to zmrd... Fakt sem se bál , že se toho chopí Rada
Boj se dál...
boj se i nadále, tahle nabídka nic moc neřeší
na iDnes byl je rozhovor s Haškem a vypadá to fakt nadějně
jo, to vypada docela jinak nez na sport.cz
Fraška.
ten prasopes jen hraje šachy, chce jen mít Haška pod svou kontrolou.......Hašek by se měl na trénování repre vykašlat a spíše se snažit na platformě ČMFS vyštípat to mafiánské prase z jeho křesla - je to žába na prameni......
Tak je to prase, pes nebo žába???
od všeho má něco......
Je to prostě Košťál.
Vy tomu fakt věříte? Že někdo jako Hašek bude trénovat pod timhle póvlem reprezentaci? Jste docela naivní....
Hašek by do toho měl jít, vynutit si ve smlouvě nějaké body, do čeho se mu Košťál a spol. nesmí motat a pak snad nebude problém. Momentálně má výbornou vyjednávací pozici, Košťál na to místo jinýho vyhovujícího kouče zkrátka nemá. Pokud tam dá Radu, kterýho za pár měsíců odvolají, tak jeho nejistá pozice ještě více oslabí a ze svazu ho vyženou (snad).
No kdyz ma tlustej Vlasta svyho adepta tak ja si taky zvolim svy: Máčala,Fitzel a kucí Uhrinovic...
Máčala je hovado
Podle ceho tak soudis?
tak tak, Máčalu nebrat
jeho týmy praktikovali nekoukatelnej fotbal
Nó dobre ukecali ste me...ale za zbytkem si stojim:D
s Fitzelem jsem pred mesicem mluvil a taky by to pry predevsim kvuli Vlastikovi a spol. nevzal, smlouva mu tady na Malte konci pristi cerven
Jj..on je vybornej trener,dycky byla Malta neco jako Lichtenstejnsko atd..ale on to tam strasne pozved(staci se podivat na kvalifikaci na EURO..)...asi tam musi byt popularni co?..Jinak nerikal jesli se mu ozvali ze svazu nebo tak neco?
rikal ze kontakt zadnej nebyl, ze jsou to jen kuloarni reci, ale nic se k nemu nedostalo... jinak moc maltanu ani nevi ze je to cech, dost si mysli ze je to nemec (asi kvuli jmenu). Obec fanousku futsalu jiste bude zajimat, ze mu asistenta dela nekdejsi hlavni trener nasi fitsalove reprezentace (a soucasny hlavni trener maltske futsalove reprezentace) Michal Striz. Kazdopadne se teto dvojici fotbal na Malte podarilo celkem pozvednout - samozrejme v ramci maltskych moznosti, kuprikladu jsou na celem ostrove pohopouha dve travnata hriste - za vsechno hovori i celkem zajimave vysledky z posledni kvalifikace ME (napr. s Turky nebo Madary)
Predpokladam,ze kdyz to Hasek prijme,tak si sebou veme jako asistenta Zacha-toho si ted bere kazdy
nene, nakluše Klusáček
manipulátor ,,, je to velká manipulace s loutkami ve vesmírem tohle já nežeru
A vubec...
100.
jako honic stovek jsi dobrej, ale uz to postrada smysl... kdybys aspon napsal k cemu
Tak fajn - k tomu abych ted v čoklovi porazil první Fenerbahce.
porad... neco realnyho? jako pes je zavislostni zalezitost, to vi kdekdo.. ale
Je srandovní tě pozorovat. Nedávno si to považoval za zbytečný spam.
*legrační
už je to celkem low.....
tak tohle sem opravdu necekal...ze zrovna Kostal sam navrhne Haska....no jo ale je to asi nejlepsi volba pro repre!!
říkám, to prase hraje šachy, chce Haška uklidit k repre, aby nemohl kandidovat na post předsedy ČMFS a tím ho odstavit od koryta......jak průhledné, a vy to tomu praseti ještě žerete i s navijákem....
a koho jinyho bys teda videl u repre???...radu?? to tam moh zustat Bruckner....
třeba takový Martin Jol by se mi tam hodně líbil.....
jn a takový Lippi by taky nebyl od věci...
hele s tim se vo necem bavit nema cenu...to je trouba na entou
to teda nevim proc do repre chtit Jola dyz je u nas spoustu dobrych treneru kteri by si to zaslouzili vic nez ten tvuj Jol
Prostě tady zase nikdo chytil kachnu a my se toho s nadšením chytáme... (někteří). Upřímně, kéž by se stalo tak jak je to v článku popisováno... Viděl snad nikdo z vás článek na svazovém webu??? Na ČTK??? Této agentuře se dá alespoň jakštakš věřit...
Hašek to veme. Košťál to posral a teď se plazí před Haškem, Hašek fakt má dobrou vyjednávací pozici, a kdyby to nevzal, tak by si veřejnost moc na svojí stranu nenaklonil. Zapomenout na osobní válku a ono to pude, a né že neee. I když, pro mě je jasná jednička Beránek. Jeho úspěchy mluví za vše. A trénovat reprezentaci umí, to už dokázal u 21!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele