Kouč Trpišovský prý má zájem vést Spartu, nyní záleží na klubech

28.09.2016, 09:44
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (268)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Trpišovský do sparty a kozel do liberce tak snad ve 40 letech dobrej trenér kterej navíc díky věku může spartu dlouholetě vést navvíc s nejlepším kádrem v čr

Reagovat
smazaný uživatel

jo a nebo taky neudela titul a poleti v lete

Reagovat
smazaný uživatel

ščasný se prostě do sparty nehodil říkal jsem to hned po jmenování EL vyšla protože se mančaft semknul ne i trenér . Trpišovský neříkám , že je nejlepší volba , ale i tak . Ono , ale když se podíváme tak jakej velkoklub má trenéra z domácího prostředí nikdo mně nenapadá takže trenér z ciziny by mohla bejt taky dobrá volba pokud nevezmou někoho typu pastoora

Reagovat
smazaný uživatel

Pastoor není špatnej trenér, vytáhl Spartu z 2. ligy a teď je s ní 8. v Eredivisie.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ok, ja ti to neberu, ale to nic nemeni na tom, ze muze dostat padaka, pokud neudela titul

Reagovat
C-M@ster

Barcelona mě napadá.

Ale ČR je podle mě země, kde zahraničním trenérům (svk neberu jako zahraničí) moc pšenka nepokvete.

Hráči tu neumí angličtinu, trenér ze zahraničí se těžko naučí češtinu, místní mentalita je tu taky pro trenéra těžší k pochopení a kvalitního trenéra si kluby nemůžou dovolit finančně a ti, co by sem šli, jsou horší než to, co je k dispozici z ČR.

Reagovat
Adalberto.Littleoak

Reagovat
smazaný uživatel

Zase ty kecy o mentalitě V čem je jako jiná oproti podobným ligám? A jestli je, tak proč prostě tu mentalitu nezměnit? Jasně, radši pořád hrát na hovno, nevychovávat světový hráče a vymlouvat se na mentalitu

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

jak chces menit mentalitu ty vole? to si rad poslechnu

Reagovat
smazaný uživatel

Jak bych si rád přečetl, co si pod tím pojmem C-M@ster představuje a jak se ta mentalita tak odlišuje od ostatních zemí, toho jsme se bohužel nedočkal.

Reagovat
smazaný uživatel

zkus obcas zajit mezi lidi...

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslel ve fotbale. A jak je česká menatalita tak specifická, že je pro zahraničního trenéra těžší k pochopení, to nechápu. To jsou akorát výmluvy.

Reagovat
C-M@ster

Se podívej třeba na Plzeň, v době, kdy hráli o titul a LM, tak stejně chodili furt chlastat. To by jim zahraniční trenér prostě netoleroval.

Reagovat
smazaný uživatel

no ono hlavně když sparta říká jak chce být na úrovni velkého fotbalu ono těžko to s trpišovským a celkově českými tenéry a hráči těžko uhrajou peněz maj stejně ne-li víc jak basilej a jak basilej válí

Reagovat
C-M@ster

Jasně, na druhou stranu porovnej rozpočet Liberce s ostatníma klubama v EL a tam zas válí Trpišovský.

Reagovat
smazaný uživatel

Basilej má rozpočet snad kolem miliardy a půl, možná ještě víc...

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, Basilej má rozpočet jinde. Tady si furt někteří lidé myslí jak nemá Sparta velkej rozpočet, ale, že jsou to v porovnání se zahraničím v tomhle otloukánci a přesto dokážou každej rok hrát EL, dříve LMto už nikdo nevidí.

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
smazaný uživatel

No Basilej má taky náklady uplně někde jinde. Ve Švýcarsku je draho, s tím souvisí i platy hráčů

Reagovat
smazaný uživatel

A to je dobře, že by jim to netoleroval. Podívej, tak ti, co z Plzně odešli na Západ, dopadli. Pilař je v Plzni a přes rok nekopl do balonu, Petržela v Plzni, Jiráček v Jablonci... Nikdo se z nich neprosadil.

Reagovat
meno

Navrátil v Sivassporu dobrej, Lecjaks taky v pohodě, JIráček se vezl na vlně jinak nebyl nikdy nic moc kromě bojovnosti a fyzický výdrže, což dokazoval pod Maghatem, Pilař je skleněnej, což je škoda, jinak by určitě hrál jinde, Petržela je fór (kterej hraje teď za nároďák tvl) a to samý je Rajtoral, Darida se povedl, Procházka byl marnej v Plzni, repre a první rok v Turecku a teď má plnej počet minut, no a soudit angažmá Vaňka, Koláře a nové (dám mu šanci) Rajtyho je moc brzo

Reagovat
smazaný uživatel

Já psal ti, co odešli na Západ. Tam se dá počítat jenom Darida a Lecjaks (a ten navíc odešel ještě před titulem, ne?).

Reagovat
smazaný uživatel

presne, zahranicni trener (svk neberu) je scifi v gambaci

Reagovat
Spalovač šancí

Nejlepší kádr v lize má Bolka

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně ta obrana

Reagovat
Spalovač šancí

furt lepší než např. u sparty

Reagovat
meno

Co by Sparta za Boleslavskou obranu dala

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
Irek

3 zápasy nevejdou a vystrikne jak svestkovej knedlík... Má tohle zapotřebí?v Libe si ho váží, Sparta ho odstreli tak jako odstrelila všechny před ním... A cože? Nejlepší kádr? To ti kdo nakukal?

Reagovat
Irek

Nevyjdou *

Reagovat
Kang & Kodos

Bohužel, jednání jsou na mrtvém bodě. Sparta nabízí 15 mega + Holka, Liberec se nás ale snaží přesvědčit, že to je dobrý, že těch 15 úplně stačí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Greny

Reagovat
andrew96

Kdybyste přišli míso Holka s Kadlecem, tak vám Liberec ani neodpoví. Takto ještě máte šanci na zvrat.

Reagovat
Kang & Kodos

Kadlec je teď mizernej, ale u něj to je spíš, že na to sere. Nebo si myslel, že to tady v klidu doklepe na půl plynu, a stejně bude v lize za hvězdu. Holek je tragickej, i když hraje naplno

Reagovat
smazaný uživatel

Michal Kadlec je mizernej od té doby co odešel z Leverkusenu, už tam to poslední půlrok nebyl žádnej zázrak. Zatím to s ním vypadá, že už to má za sebou. Holek hoří taky jako prase. Nejlepší stoper sparty je bohužel Costa

Reagovat
kilobyte

Je smutný, že náš nejlepší stoper je ten co nezvládá poziční hru a ještě je dost neohrabanej.

Reagovat
smazaný uživatel

Obrana je jednoduše těžkej chaos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Reagovat
ZB 07

Reagovat
Hyrax

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Rarášek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Josifek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
raduinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Baronne

No tak snad to Liberec nepoloží, v pohárech jsou neskutečně sympatickej tým..

Reagovat
C-M@ster

Podle mě nepůjde. Liberec náhradu nesežene a má rozjetou EL a potřebuje vytáhnout v lize.

Ale že další v řadě po Trpišovským je prý Kotal, to mi přijde legrační.

Reagovat
Losinho

Reagovat
Uwe háže buly

Juliš + menší doplatek a je náš

Reagovat
Miguel19

Liberec na sestup, tak se snaží zdrhnout

Reagovat
Kang & Kodos

To se zase budu klepat jak u Šurala, který hráče za něj tomu lampasákovi pošleme.

Reagovat
mario23

Ideální by byl Juliš nebo Konaté.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kang & Kodos

Juliš ani náhodou, Konate určitě jo.

Reagovat
db18

Kdyby to bylo hostování do doby, než skončí Lafata, tak by to byl dobrý krok pro všechny - v Liberci by se rozehrál a ve Spartě by místo něj dostával šance Pulkrab.

Reagovat
Adalberto.Littleoak

Klidně oba, Juliš je tragéd a Konané lidskej odpad

Reagovat
Adalberto.Littleoak

*Konaté

Reagovat
Uwe háže buly

Tragéd uplně ne, ale jednička ve Spartě nikdy nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

Mluvit o někom hodně hanlivě a pak si nasadit černé brýle, aby tě nikdo nepoznal, to není zrovna hrdinství. Aspoň, že se ještě umíš červenat.

Reagovat
C-M@ster

Kolik takovej Konaté bere?

To by byl fakt kauf století. Prodat trenéra, co klub drží nad vodou a koupit zrádnýho černýho vyžírku.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo klidne oba.

Reagovat
mario23

Asi ideální trenér pro Spartu, je "mladý", perspektivní a na to, že mu každej půlrok Ludvík rozprodá tým, tak s tím dokáže zázraky...

Snad nebude moc drahej...

Co se týče ostatní, tak Gula je čobol, Kotal je kvalitní, ale je to starej dědek, takže kšiltovkář by byla asi nejlepší volba, ale hlavně ať už proboha dokáže tu Spartu dostat na 1. místo a vyhrát ligu.

Reagovat
smazaný uživatel

načo je Sparte perspektívny tréner, keď mu poriadne ani nedajú šancu a už letí? Guľa síce čobol je, ale volové menia ročne trénera v každom klube

Reagovat
smazaný uživatel

Jo no, třeba takovej Hašek nebo Lavička vůbec šanci nedostali.

Reagovat
Uwe háže buly

Tak logicky mu nikdo v takovým klubu nedá 3 roky, aby se plácal s klubem uprostřed tabulky a budoval si pomaličku tým..

Reagovat
mario23

Ščasný dostal šancí dost... Neodvolali ho ani po tom, co nezískal ze 2 pokusů ani 1 titul a jelikož ztratil nad hráči kontrolu, tak prostě letěl.

Reagovat
smazaný uživatel

Z jednoho pokusu, ne? Ten konec sezóny co k nám přišel byl už titul přece v čudu ne?

Minulou sezónu mě strašně štval, jak vůbec netočil sestavou, až hráče utavil. To mi hlava nebere doteď. Ale možná mu to radil Hřebík, který to dělal úplně stejně.

Reagovat
smazaný uživatel

Uplne v cudu jeste nebyl.

Reagovat
smazaný uživatel

čobol? Co to je, to neznám.

Reagovat
smazaný uživatel

Bud rad.

Reagovat
Mr.Mike

zas ve Spartě ale bude o dost větší tlak na něj než v Liberci..to je taky otázka jak to zvládne

Reagovat
smazaný uživatel

Výborně jediný tým který v pohárech hraje koukatelný fotbal přijde o kouče aby mohl letěl jakmile se nevyvede pár utkání, super v naší lize to jde opravdu přímo do řiťi

Reagovat
mario23

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kang & Kodos

"jediný tým který v pohárech hraje koukatelný fotbal"

jako od kdy, od července 2016?

Reagovat
Uwe háže buly

nkljnllkj

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
exse

Na piču je, že to je v nejhorší možnou dobu. Kdyby to bylo v pauze, tak se hledá novej kouč mnohem lépe a navíc by měl možnost si ten kádr přizpůsobit. Takhle můžem vybírat jen z koučů bez práce a ti navíc přijdu ke kádru, kterej je dost hloupě poskládanej, jsou tam problémoví Vůchové a podobní a navíc aktuálně je půlka zraněná. Nezbývá než se modlit v Kozla a čekat na zimní pauzu.

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybuju, že by k vám šel Kozel.

Reagovat
Miguel19

Ještě nedávno jsi psal, že tak silný a široký kádr jste nikdy neměli..

Reagovat
exse

To bylo v době, kdy tu byl ještě Sackey a Obročník a nebyl zraněnej Ševčík. Teď je sice super, že máme 4 nadstandardní křídla, ale k čemu nám to je, když ve středu hřiště hrají Breite s Folprechtem a záda jim kryje Karafiát.

Reagovat
ManUnited

Breite je nadstandartní hráč, škoda jen že tu jeho práci neumí nikdo ocenit

Reagovat
skat

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
smazaný uživatel

Vůch je parádní hráč, jen ho musí klub hlídat, aby nedělal pikačoviny v civilu...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Takže Pulkrab, Čermák +15M?

Reagovat
C-M@ster

To mi přijde jako nevýhodnej obchod pro obě strany.

Reagovat
Cipinho

Čím je to pro Liberec nevýhodný?

Reagovat
C-M@ster

Přijde o kouče, díky kterýmu vydělali a pravděpodobně i v budoucnu vydělali daleko víc, než mají hodnotu ti dva?

Nehledě na to, že koho by k sobě přivedli.

Reagovat
exse

A ještě k Trpišovi. Chápu, že je to pro něho lákavý, ale mimo povedených předkol EL s námi nic nedokázal. Ten fotbal pod ním je po většinu času né moc koukatelnej, nemá žádnou jasnou myšlenku a jeho protěžování oblíbených hráčů taky není moc pozitivní. Ačkoliv je vyjadřováním vesměs sympaťák, tak si myslím, že ve Spartě spíše vyhoří a nedivil bych se, kdyby dopadl stejně jako Vavruška, po kterým teď už nikdo neštěkne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, jestli se v LIbercí dá vůbec aplikovat nějaké protěžování oblíbených hráčů

Sparta potřebuje především trenéra, co se vyzná v jejich mládeži a dokáže její filosofii přenést i na Ačko. Takže Trpišovský by mohl být ideální volba.

Reagovat
db18

...hrál někdy někdo s Libercem něco jinýho?

Reagovat
smazaný uživatel

My víme... Slovák > Trpišovský

Reagovat
mario23

Sestup > 3. místo v lize

Reagovat
Kang & Kodos

Dokázal toho s váma strašně moc, ale že bych ho vyloženě chtěl...navíc nás může trénovat klidně Guardiola, ale když v tom budeme mít pořád stejnej bordel, tak se moc nezmění

Reagovat
Uwe háže buly

jasný no, Slovák je bůh a Trpišovský s Šilhavým vám to vlastně celou dobu kazili.

Reagovat
exse

Šilhavý hrál defenzivní, účelovej fotbal, kterej měl výsledky, ale nulovou koncepci, a tak se to logicky po jeho odchodu rozpadlo. Slovák hrál pohlednej fotbal, kterej měl jasně danej styl a myšlenku, bohužel v té krátké době neměl výsledky, a tak vedení došla trpělivost. To samé platilo o první sezóně Guly v Žilině, tam ho na rozdíl od nás podrželi a druhou sezónu už bojoval o titul a teď je tam za boha. Trpiš je něco mezi, hra pod ním nemá jako celek žádnej jednotnej styl, ale má pouze jednotlivé prvky, které po hráčích chce. Když je důležitej zápas a ti hráči tyto prvky plní na 100%, tak to může v rámci toho zápasu fungovat, ale není to nic koncepčního, co by ten tým posouvalo každým zápasem, proto jsou ty zápasy tak nevyrovnané.

Reagovat
mario23

A jako čemu se sakra divíš, když hraje každej půlrok s úplně jiným týmem ?

I tak vybojoval 3. místo, vydělal Liberci prachy za účast v EL, když v předkolech si s přehledem poradil se silnějším týmy, aby mohl Liberec dál fungovat a vedení mu za odměnu přivede stejně nějaký nonamy.

Reagovat
Chlupatá máma

Silnější týmy...

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

Radši asi toho kouče pro velkoklub Guľu

Reagovat
smazaný uživatel

No zcela vážně by byl pravděpodobně lepší volbou, no co se dá dělat....

Reagovat
db18

Ale prosazuje ho Hřebík, tak máte smůlu.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak, zas o všem rozhodne ten kašpar Otava.

Reagovat
smazaný uživatel

No, taky bych ho chtěl víc

Reagovat
smazaný uživatel

Podle čeho by byl lepší volbou? Vždyť ve své kariéře pomalu nic nedokázal.

Reagovat
smazaný uživatel

Nastartoval Trenčín a teď to samé dělá v Žilině. O tom, že jeho kluby hrají útočný atraktivní fotbal ví každý. Respektují ho trenéři po celém Česku a Slovensku, pracuje na sobě s vzdělává se. Výborně pracuje s mládeží. Tým jako Sparta by mohl ukázat, na co má. Pod Trpišovským se zase nehraje tak atraktivní fotbal, jak se namlouvá. V lize má stejný problém jako my, tudíž špatné výkony na hřištích soupeřů bez bojovnosti. Pro mě stále neověřený trenér, letos v lize velké trápení a hra Liberce se mi nijak nelíbí.

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
smazaný uživatel

Ale sám moc dobře víš, že Slovenská liga je prostě specifická. Těch příkladů bylo tolik, že to o něčem svědčí. Slovák taky hrál v Liberci koukatelnej fotbal, ale takticky to byl úplnej ňouma. Letos Liberec možná sračku hraje, ale to zase není takový překvapení, když se na ten kádr podíváš. Nejde hrát nějakou důstojnou roli v lize, když hraješ bez středních záložníků a útoku.

Ten tvůj první popis pomalu sedí i na Holoubka. Akorát pravda, že ten zatím žádný tým nevedl. Vždyť i takovej Svědík výborně pracoval s mladíky, ale to snad není ještě známka kvality trenéra pro Spartu.

Reagovat
smazaný uživatel

Já to vím, každopádně se Gula pohybuje na úrovni první ligy déle než Trpišovský a jeho vzdělávání ohledně nových metod je na vysoké úrovni. Hřebík sice jako trenér u nas vyhořel, ale pořád ho beru za odborníka, tudíž pokud si myslí, že by pro nás byl Gula lepší, tak bych ho zkusil. Nový trenér by měl mít totiž dobré vztahy se Strahovem.

Popravdě nevím, v čem přesně by měl být pro nás Trpišovský přínosem. To, že dokáže vyhecovat na maximum hráče na zápasy evropské ligy, není pro mě záruka kvality. V lize už to žádná hitparáda není a ani nikdy nebyla. Loni 3 misto, ale kolik opravdu kvalitních zápasů v lize Liberec odehrál? To už bych opravdu dal raději šanci tomu Holoubkovi případně Horňákovi. Podle mě nás Trpišovský nikam neposune.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mario23

Tam je to spíš o tom, že je nedostupnej... Proč by ho pustili k nám, když odmítli nabídky do srovnatelných klubů nebo i lepších, než ACS.

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, každopádně si myslím, že bychom s nimi nejdřív mohli jednat a pak se případně nechat odmítnout. Nikoliv přestat po prvním ne.

Reagovat
mario23

Asi to zkusit měli, sice je to Čobol, ale každej ho tu chválí a Pivarník se Plzni taky zatím vyplácí po tom nevydařeným úvodu... Jenže to by tam tomu nesměl velet Votava.

Reagovat
Rarášek

Reagovat
smazaný uživatel

Zájem byl o něj pouze v Polsku. Konkrétně od Legie a Lechu.

Reagovat
mario23

Však o tom mluvím a pochybuju, že bychom nabídli nějaký závratný sumy, když Legia teď asi bude trochu víc při vatě.

Reagovat
smazaný uživatel

Já reaguji na ty lepší kluby. Každopádně do Legie by šel momentálně jen blázen.

Reagovat
db18

V létě odmítne různé nabídky (i ze zahraničí) a slíbí, že zůstane... na podzim Liberci posere ligu a zdrhne... good job.

Reagovat
Miguel19

Reagovat
Losinho

do Sparty se hodí

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo ho mohl ze zahraničí chtít? Slováci nebo FC Oberlausitz Neugersdorf?

Reagovat
Uwe háže buly

Poláci?

Reagovat
Hyrax

Reagovat
mario23

Tak dostal Liberec do EL, tím tak nějak úkol splnil, protože to byl asi hlavní požadavek.

Reagovat
db18

"Když jsem se zamyslel, zjistil jsem, že když vás něco naplňuje, nemá cenu to opouštět."

Stačí mu ale málo k tomu, aby ho něco přestalo naplňovat...

Reagovat
smazaný uživatel

Taky ale asi nečekal, že s ním Karl tak vyběhne.

Reagovat
db18

To ho asi moc nezná...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
rufus

A kdyz sem ti psal, ze do Sparty by chtel jit, tak si mi to neveril.

Sparta je proste porad nad Plzni.

Reagovat
db18

Mne nevadí, že nás odmítl - společně s tím prohlášením mi to i přišlo sympatické (a nepřijde mi, že bychom pak vybrali špatně)...

...a že by nás předtím odmítl aby pak vzal Spartu by mi taky nevadilo - mne to jen trochu udivuje vzhledem k těm prohlášením. (a měl i nabídky ze zahraničí, i když to asi bylo něco z Polska, jako třeba Piast...)

Reagovat
Spalovač šancí

Do sparty chce, protože už tam byl a zná to

Reagovat
Losinho

Tak je to sparťan, to je úplně stejně jasný jako fakt, že by Kozel chtěl jít do Sla..

A kurva.

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba někdo ze svazu proflákne Trpišovského plat ve Spartě a bude zas dobře.

Reagovat
Spalovač šancí

Zase Kozel. Aby mohl jít do sparty on.

Reagovat
Mouser

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pánové, nezapomínejte, že jsme v Čechách a trpělivost mocipánů není velká, takže pokud by neutekl do Sparty, tak může být taky za měsíc vyhozen.

Reagovat
Liquid

Reagovat
Josifek

Tak zbavil spartu o jednoho soupeře noo

Reagovat
Melda

Já bych bral Magatha, ten by jim ty odchozený zápasy vysvětlil

Reagovat
Sosi

Já bych stejně radši Ivana...

Reagovat
db18

Podle Mádla se kvůli Spartě a Trpíšovskýmu vrací Karl z hor...

...tak to má Sparta asi smůlu, navíc teď Jindru nikdo hledat nebude, když je v karanténě.

Reagovat
andrew96

Zmrdi, tak mu pokazit svátek a výšlap na Ještěd.

Reagovat
smazaný uživatel

V tuto chvíli je Trpišovský jediným trenérem v ČR, který má perspektivu. Radši bych tam ale viděl nějakého cizince z Německa nebo Nizozemska. Ten by si přebudoval sestavu podle sebe a hlavně by někteří okamžitě sedli na lavičku a už jenom nosili jonťáky.

Reagovat
Sosi

tak snad se k tomu vyjádří i Kadlec na twitteru

Reagovat
Losinho

není nad to přivést do našeho čecháčkovského prostředí cizince, který neovládá jazyk a bude se tu jak dlouho rozkoukávat, protože třeba o Příbrami nebo Zlínu v životě neslyšel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Jako Trpišák podle mě je určitě dobrá volba je to sparťan a nebojí se postavit mladý hráče. Jen si myslim, že vedení sparty by mělo mít větší odvahu a nechat tam Holoubka. To by byl konečně signál, že to s tou koncepcí myslej vážně. Liberec jim nikoho zadarmo nedá, v dobrým případě sparta přijde jen o Pulkraba, kterej se potom stane v Liberci nejlepší utočník ligy

Reagovat
Uwe háže buly

Pulkrab do Liberce určitě nepujde Nedovedu si moc představit, že by ho Trpišovský pustil.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ne? Tak sleduj

Reagovat
Uwe háže buly

Jestli jo, tak ať se rovnou otočí a táhne do světa.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě by byl ten kouč dorostu pro něj výhodnější trenér Uvidíme jaký bude mít na něho názor

Reagovat
kilobyte

Tak třeba se aspoň naučí jména dorostenců

Reagovat
podnebný

Úspěch v EL byl dílem hráčů, méně už trenéra a vůbec ne sparťanského managmentu, když se kvůli zraněním rozpadla obrana a nebyl za ně žádný náhradník. Hráči končili sezónu vyčerpaní.

Hodně jich potřeboval Vrba do repre, přitom někteří po PŘÍPRAVĚ (!) nároďáku nastoupili přímo z letadla do utkání českého poháru. Plzeň si v té době odpočívala a mohla se soustředit jen na ligu, kde udělala nevídanou šňůru výher. Na ME bylo znát, že jsou Sparťani přehraní. Kdyby měli

širší kádr a nebyli všichni mladší na hostování, dopadlo by to určitě líp.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Rarášek

Mě uzemnil ten Šilhavý "Mihalík, Mihalík!"

Reagovat
andrew96

Hanousek

Reagovat
smazaný uživatel

Aby to nakonec nebylo všechno jinak. Jako třeba v tomto případě.

19.06.2008 Reprezentaci může vést Hašek nebo Němec Sammer

21:24 http://www.eurofotbal.cz/clanky/reprezentaci-muze-vest-hasek-nebo-nemec-sammer-57210/

16.07.2008 14:47 Trenérem reprezentace bude nejspíš Chovanec

http://www.eurofotbal.cz/clanky/trenerem-reprezentace-bude-nejspis-chovanec-59114/

17.07.2008 13:19 Novým trenérem české reprezentace je Rada

http://www.eurofotbal.cz/clanky/novym-trenerem-ceske-reprezentace-je-rada-59182/

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mouser

Reagovat
andrew96

Reagovat
Spalovač šancí

To byl Košťálův majstrštyk na odchod

Reagovat
FCSL

Hráči po karanténě, trenér na odchodu a zítra klíčovej zápas v EL Fakt krása. Nechápu, jak před tekhle důležitým zápasem můžem nechat jednat o odchodu trenéra. Jestli rupnem, tak na další zápasy poslat juniorku a áčko at se soustředí na ligu. Snad je aspon Kárl pořádně natáhne, nejlíp zase hráčskou kompenzací. Jestli to budou jen prachy, tak ty stejně do kádru nevrátí, takže to bude k ničemu.

Reagovat
mario23

Doufám, že to zítra zvládnete... Škoda toho prvního zápasu, to měla být výhra.

Reagovat
Znalec

Respekt Vám (Nám), že Nám přejete (přejeme)

Reagovat
Znalec

Jestli posadí Kadlece a Holka a rozběhá Dočkala se Šuralem tak ok

Reagovat
kilobyte

By musel při zápase za Dočkalem běhat s bičem.

Reagovat
smazaný uživatel

Bože to je červená knihovna pana Křetínského dejte tam Horníka

Reagovat
PlackaSKS

snad vyjde ten pulpit no...

Reagovat
smazaný uživatel

už se chcete zbavit Šilhavýho?

Reagovat
Miguel19

Uvidíme, zda s tím Nezmar sekne, jak vyhrožoval..

Reagovat
smazaný uživatel

Mohl by přejít také k nám.

Reagovat
FCSL

Pulkrab, Čermák, Konaté a Rosický (budete ho platit do konce smlouvy) k nám a můžeme se bavit

Reagovat
hefy

Krysa.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Posledni Kovboj

tvuj fotr

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mně by měl zůstat do zimy ten Holoubek..je to dost nefér vůči Liberci,kterej v těch pohárech aspon něco hraje...Třeba by jsme čuměli a měl by stejný štěstí jako ten Ščasný o kterym jste tu psali že je nejlepší českej trenér po Vrbovy Což už mi tenkrát přišlo dost šměšný...A co se týče Juliše,tak ten to v sobě má,minulou sezonu ukázal,že může bejt hodně platnej..ted se veze na stejný špatný vlně jako celej tým...

Reagovat
mario23

Juliš se veze na úplně jiný vlně.

Reagovat
pawelFCB

http://sport.tn.nova.cz/clanek/scasneho-cas-ve-sparte-se-nachylil-vrati-se-na-spartu-franz.html Trpisovsky skoncil v ankete az treti...Straka jednoznacne vyhral... Sparta nerespektuje prani fanousku

Reagovat
Kang & Kodos

*fanoušků Slavie, Ostravy a Plzně

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nikde není napsáno že musí respektovat fanoušky Sparty prostě názor fanoušků se nerespektuje

Reagovat
pawelFCB

Tak ja to napsal ze srandy,zejo... videt Franze zpatky na Letne by bylo zajimave.

Reagovat
smazaný uživatel

Franz na Letné by byl haluz ale co no aspoň by byly diskuze konečně pikantnější

Reagovat
Spalovač šancí

Naopak. Mezi hlasujícími sparťany vyhrál Straka ještě s větším náskokem.

Reagovat
Kang & Kodos

Ty pičo, teď koukám na tu anketu. To si naklikal sám Franz, nebo fakt hlasovali všichni kromě sparťanů?

Reagovat
pawelFCB

Tak nekteri spartani by ho mozna chteli zpatky... pochybuji,ze ani cvrtina hlasu neni od fandu sparty...

Reagovat
C-M@ster

Klasickej českej trolling. Hráče MS 2006 vyhrál Akwa. Největšího Čecha zase Cimrman.Takže kouč pro Spartu je jasnej.

Reagovat
smazaný uživatel

Giovanni Trapattoni

Reagovat
smazaný uživatel

V předchozích týdnech jste se mě pořád ptali, koho místo Ščasného. Já vám pořád odpovídal, že Holoubek nebo Trpišovský. A pokaždé jste mi napsali, že to je nereálné. A ejhle, budu mít pravdu, kluby se dohodnou a Trpišovský bude náš.

Reagovat
Znalec

většina pokrytců a egoistů tu teď mlčí, ale já pro tvůj pocit říkám... Měl jsi pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Díky.

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Byly doby, kdy mnozí Spartu kritizovali, že ničí český fotbal tím, že bezhlavě skupuje nejlepší hráče v lize, které pak sama má problém využít, či z nich vytvořit fungující tým. Ve výsledku tedy oslabuje české kluby, resp. i ligu, ničí kariéry nadějných českých hráčů a tím i kvalitu českého fotbalu jako celek.

Osobně jsem se snažil vždy vidět i tu druhou stranu mince. To, že ze Sparta rozpouští nemalé finanční prostředky do Českých klubů a motivuje je tak vychovávat své hráče. To, že Spartě se dařilo hrávat evropské poháry a prodávat hráče do kvalitních lig, tedy opět motivace pro hráče na sobě pracovat, aby se posunuli na top úroveň.

Prostě nikdy jsem to neviděl černobíle. Ovšem přetažení trenéra a destabilizace klubu v rozběhnuté sezóně, ve které navíc reprezentuje ČR v evropských pohárech, to vidím absolutně černobíle. Je to nekorektní, nechutné a trapné. Dokázal bych to pochopit, kdyby Trpišovský byl opravdu top trenérem s mnoha zkušenostmi a úspěchy a pro Spartu by to prostě byla garance úspěchu, ale tak to rozhodně není. To, že si to sedlo perfektně v Liberci, neznamená, že to nemůže skončit ve Spartě fiaskem.

Tentokrát mi to opravdu přijde, jak kdyby si sparťanské vedení sedlo, podívali se na výsledky Liberce v EL a bez jakékoli fundované úvahy si řeklo, když se s kádrem Liberce dostal do EL, tak s naším kádrem udělá titul a LM, berem ho, hotovo. Na tohle víc než na cokoli jiného, co udělala Sparta za poslední roky sedí ten první odstavec. Tohle je prostě sobecký risk, který s velkou pravděpodobností poškodí český fotbal.

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

Ty tu děláš, jako kdyby Sparta brala Trpišovský násilím. Sám Trpišovský má zájem ve Spartě působit a samotná Sparta má zájem o Trpišovskýho. Tak kde je potom problém? A nejlepší hráče z ligy Sparta nikdy nekupovala, protože na ně prostě neměla, a když měla, tak zase nechtěla přeplácet. Navíc pokud se hráč nedokáže prosadit ve Spartě , tak na zahraničí jednoduše nemá. Takže o nějaký likvidaci hráčů přeci absolutně nemůže být řeč.

a ta tvoje destabilizace klubu začala už v létě, kdy Karl přitáhl pomalu samej odpad, místo toho, aby ten tým posilnil.

Reagovat
papanegra

Reagovat
smazaný uživatel

Tak kdyby ti řekli přijd k nám makat dostaneš 5 x tolik.. Ty by si nešel A co na tom jestli to chceš dělat nebo tam jít... Prostě prachy řídí svět, navíc jíst se musí

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Tak Liberec v evropských pohárech zatím posbíral jednoznačně největší porci koeficientu, takže ta letní "destabilizace" se evidentně docela povedla.

K tomu co píšeš - problém bych v tom neviděl, kdyby se Sparta na příchodu Trpišovského domluvila před sezonou, ne v jejím průběhu. A k tomu neprosazení hráčů ve Spartě, s tím souhlasím, je naivní si myslet, že by se v zahraničí chovali k našim hráčům líp a postavili kolem nich tým Takže jak píšeš, nevidím až takový rozdíl v tom, když se český talent neprosadí ve Spartě, oproti tomu, když se neprosadí v zahraničí. Nepsal jsem v původním příspěvkem, že se v obecné rovině ztotožňuji s tím prvním odstavcem. V případě přetáhnutí Trpišovského však ano.

Reagovat
smazaný uživatel

A ty sám víš, jak to bude vypadat za půl roku nebo za měsíc? Ve fotbale se holt všechno dokáže otočit o 180 stupňů ze dne na den. Každý tým v první řadě hraje sám za sebe, ne pro dobro koeficientu a podobných blbostí.

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Nevím a ani to netvrdím. Přijde mi však škoda rozbíjet v průběhu sezony něco co funguje, aby se zkusil experiment někde jinde... Ze strany Sparty mi to pak přijde neslučitelné s etikou velkoklubu, kterým se snaží být.

Reagovat
C-M@ster

„Navíc pokud se hráč nedokáže prosadit ve Spartě , tak na zahraničí jednoduše nemá. ”

Čau ahoj, Kamile Vacku.

Reagovat
smazaný uživatel

V Piastu se prosadil.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Uwe háže buly

to je teda zahraničí

Reagovat
papanegra

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

proc myslis, ze za to muze Sparta? dyt je k tem prestupum nikdo nenuti

Reagovat
Losinho

Sport Invest

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Vždyť jsem psal, že jsem to nikdy neviděl tak jednostranně, jak jsem to popsal v prvním odstavci. Dokonce mi byl vždy bližší ten druhý odstavec. Beru to tak, že pokud v přestupovém období koupí Sparta hráče za slušné peníze, tak pro hráče je to šance se posunout dál a bývalý klub může peníze investovat do další 3-4 mladých hráčů, ze kterých může vychovat další kvalitní hráče.

Ale v rozběhnuté sezóně destabilizovat klub, který s omezeným rozpočtem a kádrem dělá (úspěšně) vše pro, aby neudělal ostudu ČR v Evropě. To je prostě vysoce nekorektní.

Ospravedlnitelné, kdyby to pro Spartu byla logická a jasná volba, jak jsem psal, garance jistoty. Ale i když stejně jako většina asi nemám příliš potuchy o tom, jaký je Trpišovský trenér, tak na mě působí, že je zejména výborný motivátor, který si zakládá na dobré partě. Tohle prostě do Sparty nepřenese, tam v kabině ani nemůže být atmosféra typu - "hoši jsme podceňovaný, mizerně placený, no name team, poďme těm primadonám ukázat, že nejsou víc než my, zničíme je!"...

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta nééé...Ale vedení Ano

Reagovat
Kang & Kodos

Sice jsme mohli přehrabovat vidlema lepší trenéry bez smlouvy, ale my jsme se rozhodli zkurvit Liberec. Křetinský

Reagovat
mario23

A koho ? Pulpita, Franze nebo Komnackýho ?

Reagovat
smazaný uživatel

celkem rozumné a objektivní

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by se Sparta měla zajímat o ostatní kluby? Navíc Liberec jim ho nemusí pustit, tak nechápu na co nadáváš.

Reagovat
papanegra

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Protože Sparta na České úrovni vždy může vystupovat z pozice síly. Liberec to může zatrhnout, ale pokud Trpišovský bude chtít odejít, tak by bylo ještě hloupější ho držet než pustit. Ovšem stejně jako v businessu neuváženě využívat své silnější pozice je krátkozraké a zpravidla se to v budoucnu vrací, uvidíme

Reagovat
mario23

Kdykoliv Sparta s Liberce obchodovala, tak na tom Liberec vydělal, takže nepochybuju taky, že nás Karl oškube, jak slepice, pokud k tomu transferu fakt dojde.

Reagovat
mario23

Viděl si někdy fotbal ? Víš vůbec, co to je ? Jak dlouho ti trvalo vyplodit takovej hnůj ?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Josifek

Byť máš vcelku pravdu, tak je třeba upozornit na to, že tvůj pohled je příliš filozoficko morální, Sparta reprezentuje v první řadě sebe samu a na nějaký Liberec se může vysrat. A český fotbal je z pohledu klubu příliš široký a vágní pojem, tím se kluby v praxi neřídí nikde na světě

Reagovat
OTASi

Reagovat
Mouser

V létě odmítl Plzeň, a teď by šel? A posral by tim Liberci celou sezónu, protože než se pod novym trenérem ustálí situace, tak stihnou vypadnout z EL a ligu už taky nedoženou? Charakter. Pokud na Spartu fakt má, tak si může dovolit klidně eště třeba rok počkat. Vrba šel o stupeň výš (do repre) taky až po pěti letech v Plzni, když na to nazrál čas, a ne hned jakmile tam dokázal bejt úspěšnej. Aby Trpiše případnej neúspěch ve Spartě neodrovnal.

I z pohledu Sparty z toho mám divnej pocit, Sparta potřebuje silnou osobnost, co bude mít přirozenou autoritu, když už. A hlavně mi to přijde brzo, třeba se Holoubek ukáže dobře, a nebude potřeba přivádět za každou cenu nějaký jméno, nebo bude aspoň delší čas na pečlivější výběr.

Reagovat
papanegra

Jestli má k nějakému klubu vztah a má šanci tam jít, tak ho tam to srdce potáhne...

Otázka jak to zvládne, protože tak kabina ve Spartě není ideální, třeba se tam zbavit rušivých elementů jako Vácha...

Reagovat
Spalovač šancí

vácha podle mě zrovna rušivý element není

Reagovat
Uwe háže buly

"V létě odmítl Plzeň, a teď by šel?" to je totiž srovnatelná nabídka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
C-M@ster

Tak si to srovnejme. Plzeň remizovala s AS Řím a Sparta dostala nařezáno od Slavie...

Reagovat
Uwe háže buly

To na tom totiž hrozně mění no.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

+ ji dal v přípravě dva góly Gino van Kessel Tvůj velký oblíbenec..

Reagovat
C-M@ster

Ten vám všem ještě vytře zrak

Reagovat
smazaný uživatel

Úplný souhlas Když ho chtěla na konci května Plzeň, tak hrozně říkal, jak je v Liberci víc než spokojený a rád, že s ním prodloužil smlouvu o další rok... A dnes, o čtyři měsíce později už je všechno jinak? Radši bych ho nadále viděl na lavičce Liberce než Sparty

Reagovat
smazaný uživatel

vy mi davate takhle pri svatku

Reagovat
Greny

bude se nekde vysilat ta juniorka Sparty v te LM?

Reagovat
smazaný uživatel

Nechal bych tam na podzim Holoubka a pak by se videlo. Kdyz tak by Trpisak prisel v zime.

Reagovat
smazaný uživatel

Karl

Reagovat
Josifek

Noo, aspon cílíme na teoreticky vhodné kandidáty, tak když neklapl Gula, tak snad aspon bude nějakej rozumnej deal s Libe ohledně Trpiše, pak by z kvalitních/perspektivních alternativ zbýval jen Slávista Kozel a na další už radši ani moc nemyslet...

Reagovat
smazaný uživatel

Panik. Prekvapuje me, ze se o nem vubec nemluvi.

Reagovat
db18

Ten už tolik perspektivní není - a doufám, že by ke Karlovi nešel...

Reagovat
smazaný uživatel

skoda takze demolacia ceskych velkoklubov v podani slovenskych trenerov sa nebude konat

Reagovat
Znalec

stačilo počkat pár let...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele