Kouči Vrbovi březnové duely ukázaly, na co někteří hráči mají
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Frýdek mi mohl zlomit nohu, zlobil se Ibrahimović po zápase s ČR
30.03.2016, 13:58
Vydra věří, že by mu gól mohl pomoci při nominaci na Euro
30.03.2016, 11:44
Sivok poslal do šance Ibrahimovice, pak to odčinil asistencí
30.03.2016, 10:22
Češi si z přátelského utkání ze Švédska odváží remízu 1:1
29.03.2016, 22:32
Britská média po výhře Skotska ocenila brankáře McGregora
25.03.2016, 13:57
Kadlec je přesvědčený, že až půjde do tuhého, Češi se zvednou
25.03.2016, 11:50
Kouč Vrba věří, že se souhra českého týmu do startu Eura zlepší
25.03.2016, 09:46
Dostal jsem gól a pak jsem jen kopal dlouhé míče, řekl Koubek
24.03.2016, 23:53
Češi doma nezvládli zápas se Skoty a prohráli 0:1
24.03.2016, 22:43
Komentáře (215)
Přidat komentářNominace:
Cech, Vaclik, Koubek/Bicik
Kaderabek, Gebre, Zahustel, Sivok, Suchy, Brabec, Pokorny
Dockal, Sural, Frydek, Darida, Plasil, Pavelka, Rosicky (?), Marecek, Krejci
Lafata, Julis, Vydra, Kadlec
*
Mareček, Juliš, Kadlec
levej bek?
Gebre pres nohu, kdyztak by to odehral i Frydas.
Mrhat Frýdkem na levým beku je nekřesťanský!
tak to doufam že ne...tady an tý nominaci vůbec neni vidět že jsi spartan :D...to by byla ještě větší ostuda ne ž pod bílkem..
Michal Kadlec nemá v útoku co dělat, Lafata a Juliš snad nepojedou
Přesně tak, a je tam takových víc...
Kolik víc? Lafata na 99%, takže krom Juiše tam neni nikdo jinej, kdo by na to neměl..
Michal Kadlec je z aktivních a zdravých hráčů po Necidovi náš nejlepší střelec :-) Klidně bych ho na hrot dal :-)
Lafata je letos mimo, nemá na to už. Vzal bych Škodu je lepší, akorát kolem sebe nemá tým.
Brankáři: Čech, Vaclík, Koubek
Obránci: Kadeřábek, Gebre-Selassie, Sivok, Brabec, Suchý, Baránek, Limberský, Novák
Záloha: Darida, Dočkal, Frýdek, Plašil, Pavelka, Rosický, Petrák, Krejčí, Kovařík
Útok: Lafata, Schick, Šural
-Juliš
Před Eurem už bude ladit sestavu, tyhle přáteláky byly ještě o nominaci a zkoušení, tak mi je fuk že ani jeden nevyhráli, když si to vítězství schovají na Španěly nebo Chorvaty, nebudu se zlobit
Čech / Vaclík / Koubek
Kadeř / Gebre - Sivok / Brabec - Kadlec / Suchý - Limba / Pudil
Darida / Frýdek - Pavelka / Plašil
Dočkal / Šural - Rosický / Kolář - Krejčí
Lafata / Necid / Vydra
ideální sestava na Španěly
Čech - Kadeř, Sivok, Kadlec, Gebre - Darida, Pavelka - Dočkal, Rosa, Krejčí - Lafata
Vážně Lafata? Lidi sledovali jste posklední dobou fotbal, potažmo spartu. Jedinej kdo jí brzdí je Lafata, jinak hraje pěkně, ale vždy dkyž nastoupí Lafata, nedá se na to koukat a výsledky taky nestojí poslední dobou za nic...
no je fakt,ze mit 20 golu ve 30 zapasech tuhle sezonu je silenost...a vysledky nestoji za nic posledni dobou?? tyvoe...
Ano výsledky, ale myslim České repre, když nastoupil LAfata.... A 15 z 20 golu dá tim že to dorazí, 3 z toho že ho to trefí a dva z penalty.Ano je to umění, ale to už vážně na Evropu nestačí, na ligu možná. Běž si pustit záznamy zápasů spraty v Evropskejch pohárech a řekni mi kdy naposledy Lafata zahrál dobře? Už je prostě za zenitem...
houby za zenitem...dokud tam nebude lepsi,tak si tyhle kecy strcte nekam...
vydra,necid...ani jeden nehraje v repre nejak lepe a ze to netrefuje zrovna tyhle dve suprstar...
v EL dal Lafata porad 5 golu...ale stejne se tu pokazdy najde nekdo chytrej...
v kvalifikaci byl hrozny. i skoda proti nemu vypadal jak hvezda
ale mozna bych ho tam vzal jako trojku, kdyz uz si to "vykopal" a po euru cus, konec
tak klidne at jede jako dvojka do utoku...ale je to jeden z mala hracu,ktery umi dat gol z mala
což v kvalifikaci jasně potvrdil
a proč, když je teda tak super, tak má v kvalifikaci 1 gól za 573 minut a proklínaný Necid má jednen gól za 190 minut, tj 3x kratší časovou dobu? To moc o té tvé propagované valitě nevypovídá, že? A i v kvaldě na MS 2014 měl jeden gól na 269 minut(na Maltě), což taky není bilance, se kterou by se mohl chlubit a je horší, než měl v téhle kvaldě šmatlák Necid. Jdfe mu to ve Spartě, v repre je to až na pár výjimek mizérie.
hraje dobre za spartu v lize i v evrope...repre je kapitola sama pro sebe u vic hracu
jenze kdyz vezmes samotnou kvalitu hrace,tak bych rozhodne hodil do zapasu lafatu nez necida,kdyz bych potreboval dat gol...
a sakra co to je za cisla? to je statistika jak pojd na me zezadu necid nastoupil do 5 zapasu,odehral 190 minut a jednou se trefil...takze ani golovy,ani herni prinos temer zadny
latata odehral pres 500 minut,sice dal ubohy jeden gol,ale pomohl herne nejspis vic,kdyz se postoupilo...
o a kvalite necida vypovida hlavne sam necid samotny...
Přesně Necid sám samotný. A co dokázal v Evropě Lafata? Necid se aspon prosadil v Rusku,Holandku a ted i v Turecku. ZA to šmatlák Lafata vůbec. A Za repre neodehrál Necid 5 zápasů, nejdřív si něco zjisti než tzo vypustíš z pusy...
to je zas material...
První část příspěvku je čistě subjektivní, podle mě Lafata na reprezentaci nemá, pokud by hrál tak, jako před 4 lety, tak ano, nyní ne.
K druhé části se nemá cenu vyjadřovat, odvozovat Lafatův herní přínos od toho, že odehrál většinu a dopadlo to pro nás dobře snad nemůžeš myslet vážně.
Škoda jen, že si ten šmatlák Necid zahrál za lepší kluby než Lafata a vydělal si fotbalem výrazně víc. Asi jsou v CSKA, Zwolle a Burse naprostí blbci, když do tohoto šmatláka investovali své peníze, když si místo něj mohli koupit třeba superkanonýra Lafatu za menší prostředky. Zkus jim napsat mail, třeba tě pak zaměstnají.
jj,hlavne v cska na necida vzpominaji s uctou a breci pokazdy kdyz vidi jeho fotku...ve zwolle to same...nezapomenutelne zazitky podporene tituly a slavou...
To by Zwolle ci Bursa museli mat najprv ambicie na titul..kopes okolo seba uplne zbytocne..
Přesně tak, nemáš argumenty a plácáš se tady v tom jak kapr na suchu. Radši nic nepiš, akorát se ti tu všichni smějí jak jsi hloupý....Hele a ty budeš asi zaintresovanej spartan vid? A asi toho moc nevíš o fotbale že? no to je jedno, já se ti směju :D
Ještě štěstí, že repre trénuje Vrba a né ty
ááá další zainteresovanej spartánek ...To je jasný, já bych tam neměl co dělat, nejsem tak bláhovej abych si myslel že tam mam být místo Vrby já, ale narozdíl od většiny tady a možná i od tebe, fotbal aspon sleduju a neplácam starý sračky který byly dávno v blesku... Chce si to zjistit info a ne žít z něčeho co se událo před nějakou dobou...Každopádně at si má kažždej názor jakej chce, můj je stejně nejlepší
ony ty kluby vyhravat snad nechteji? a co to meni na tom,co pisu?
V Holandsku to tak tragicke z jeho strany nebolo,zhadzujes ho zbytocne.Lafata okrem ceskej ligy vonku sklamal a bol rad,ze sa mohol vobec vratit.
ja ho neshazuju...jen rikam,ze neni tak uzasny,aby se mel odstavovat lafata,ktery hraje porad dost slusne na ten vek co ma...a navic je golovy...
je otazka,jestli je z pohledu kariery se soupat po klubech typu zwolle a bursa a sice si vydelat,ale evropsky souteze videt z dalky a na titul myslet tak ve snu...ale do toho se motat nechci,slo mi ciste o kvalitu a tam si starej lafata s necidem nic vycitat nemusi...
tak zrovna v CSKA před zraněnim prostě předváděl dobrý výkony, sice byl na pomezí základu a lavičky, ale i tak tam hrál dobře, po zranění je to už bohužel takový všelijaký
takze proste jen mam pravdu,ze to je momentalne evropsky lehce podprumerny hrac
V repre je LAfata nejhorší poslední dobou z českých útočníků. Vždy se najde někdo chytrej, ale koukam že ty máš Lafatu asi až moc rád že jsi zsalepenej tim jak ted hraje na hovinko ;-)
Ti Lafata zastřelil psa nebo opígloval manželku ne?
Treba hned proti Laziu. Lafata je porad nas nejlepsi utocnik.
např v derby dal dobrej gól, pěkná hlavička a pak si to sám dorazil, takovej haluzák je tam potřeba i kdyby měl jít na posledních 20 minut
vesměs souhlas, i když vzhledem k soupeřům spíš v základní 11 Vydra
Limbersky, Kolar
tahle nominace se libi a prijde mi i realna. myslim, ze sanci ma jeste marecek, ten o nominace zabojoval a ma celkem formu (na zaklad to neni). Pudil me nepresvedcil a misto nej by se mi libil nekdo na levy/pravy kridlo jako backup-konkurence. nemam dostatecnej prehled, ale nekdo z plzne (kopic, pilar)? frydek (lepic sestavy)?
celkove slabina sestavy je podle me podhrot. rosove zdravi neverim, kolar se mi nelibi, dockal je o malinko lepsi, ale taky bych chtel nekoho lepsiho. dockal spise alternace na prave kridlo. resenim by bylo posunutui daridy dopredu.
obávám se, že Pavel Vrba má už jasno. teda pokud se ještě někdo nezraní. Rosický se podle mě neuzdraví.
Čech - Kadeřábek, Sivok, M. Kadlec, Limberský - Darida, Pavelka (Vácha) - Dočkal, Kolář (Plašil), Krejčí - Necid (Vydra, Lafata)
Tato sestava mě děsí především v obraně (Kadlec, Limberský), Daridou na DM, podhrotem Kolářem a odříznutým útočníkem bez formy.
V rámci možností má "ideální" sestava:
Čech - Kadeř, Sivok, Brabec, Gebre (Limberský) - Pavelka, Vácha (Frýdek) - Dočkal, Darida (Plašil), Krejčí - na hození kostkou, nelíbí se mi nikdo (Necid, Vydra, Lafata, Šural)
Pudil se tento rok dočká
Nebo spíš nemají...
Čech - Kadeř, Sivok, Brabec, Frýdek - Gebre, Pavelka (ROSA, Plašil) - Dočkal, Darida, Krejčí - Vydra (Necid)
Při šílený formě stoperů a Limberskýho bych byl rád, kdyby Vrba vsadil na sparťany a snad by se ta jejich euforie přenesla i na nároďák.. , a Gebre je herně prostě na náš výběr tak kvalitní, že bych ho do sestavy namontoval taky a myslím, že to DZ by odehrál úplně v pohodě, fyzický předpoklady i zkušenosti na to má, případně může hrát i levýho beka a v záloze Frýdek, ale myslím, že svou fyzickou hrou a rychlostí by udělal v záloze spoustu práce Gebre,
Škoda útlumu Skaláka, ani Šural teď nepředvádí bůhvíco..., snad se do turnaje hodně hráčů zlepší, nebo to nedopadne dobře...
na Španěly dát Gebreho na pravou zálohu a Dočkal doprostřed (pokud bude Rosa marodnej)
souhlasím s tebou ohledně toho DM, ale musel by ho P.Vrba vyzkoušet na tom postu ještě rychle před Eurem...on to občas hrál v Brémách...P.Vrba to ale neudělá. Pokud Limba nebude mít formu, tak bez zkoušení klidně na levého beka, to by zvládnul
Bohužel neudělá... Zkoušet mohl 2 poslední zápasy kvaldy a tyhle 2 přáteláky, jenže nevyzkoušel vůbec nic, jen starou klasiku částečně s obměněným hráčským obsazením, tak hlavně že si zahrál Kolář nebo Rada, který by v repre být prostě ani neměli...
Jinak souhlasím s riccmondem proti Španělům Gebreho doprava - tam by Albu Dočkal neubránil.
na druhou stranu tam budem hrát zataženě a zhuštěně, takže dočkal bude hluboko a nebude muset jet nahoru dolů. Když budem mít dva krajní beky na lajně za sebou, tak zas nebude žádná kreativita dopředu
Mě příde že tady tomu víc jak polovina absolutně nerozumí nebo kouká na jinej fotbal... Lidi přečtěte si svoje názory a trošku se nad nima zamyslete než je odkliknete. JE fajn že Sparta došla tak daleko v Evropský lize,moc jí to přeju, ale rohzhodně to neni na to aby se do repre zvali všichni spartani :D:D.. LAfata už v repre nemá co dělat, ten kdo sleduje fotbal očima a sleduje zápasy, a ne jenom statistiky na fotbaleových stránkách, mi dá zapravdu.
Cech, Vaclik,
Kaderabek, Gebre, Sivok, Suchy, Pudil,
Dockal, Sural, Frydek, Darida, Pavelka, Krejci, Skalák
Necid, Vydra, tyhle jedou určitě
tak zrovna skalak "urcite" nejede...a Pudil je taky takovy nijaky...
*a vlastne pavelka zrakvenej...
sakra cos to napsal za vyber...
Přání... je to trochu úlet ale věřím že Skalák si ještě v Brigtonu zahraje a vezme ho a Pudil hraje základ tak má na to ... A Pavelka je úlet, ale přál bych mu to uzdravení a na lavičku může
Jo a ještě Novák... sem zapoměl...
nominace:
Koubek, Vaclík, Čech
Kadeřábek, Gebreselassie, Suchý, M.Kadlec, Sivok, Limberský, Holek, F.Novák, Souček
Dočkal, Šural, Krejčí, Kolář, Darida, Kovařík, Vácha, Kopic, Vaněk, Skalák
Škoda, Necid, Vydra, a jeden z trojice Tecl / Chramosta / Pekhart
Tecl / Chramosta / Pekhart???
Kopic, Vaněk, Holek...
PekHrad v repre docela střílí ale spíš Chramostu aby nasimuloval penaltu při první pobytu ve vápně a mohli jsme to pak bránit
a ještě Frýdek do zálohy a na pozici náhradníka Kopic či Vaněk / Rosický, Lafata, Plašil určitě ne a Pavelka zraněn a nestihne se dostat do formy tak také ne
Problém je, že minimum hráčů má stabilní kvalitní výkonnost a podle toho pak vypadá jak hra, tak i výsledky, vpodstatě je jedno, kdo z širšího okruhu asi 20 hráčů nastoupí, včerejších 90 minut se nijak nelišilo od 60 minut proti Skotsku. Hlavní informací z těch zápasů pro mě je, že Sivok šel skutečně dolů a není tak dominantní, jako na začátku kvaldy v Turecku. A nominace?
Brankáři: Čech, Vaclík, Koubek
Obrana:Gebre, Kadeř, Sivok, Suchý, Pudil, zbytek dopsat dle formy, asi Matějů-je mladej, Brabec, stoper
záloha: Darida, Vacek, u Plašila, Pavelky a Rosy čert ví, jak na tom budou po zranění, asi Vácha jako DZ,nebo někdo z ligy, Dočkal, Krejčí, Šural, Frýdek, rád bych viděl Čermáka
útok: Vydra, Necid, pokud se mu povede zbytek jara tak Schick
Lidi jako Procházka, Limberský, Kadlec, Kolář, Lafata, Škoda vzít jen v případě, že budou mít super formu, až na Limbu, kterej je mimo, jim chybí rychlost potřebná pro mezinárodní fotbal a pro naši hru na turnaji, která bude vzhledem k soupeřům spíše brejková nejsou moc použitelní. I když já osobně bych to proti nám zavřel, naši si vepředu toho moc nevytvoří, zato vzadu vyrobí hrubek docela dost, zvlášť když bude soupeř napadat rozehrávku.
v podstatě souhlasim, jenom ten Matějů mi přijde zbytečnej, Pudil a případně Gebre s Frýdkem mi na tu porci zápasů přijdou uplně v pohodě
já chtěl do každé lajny někoho mladého a když pojedou univerzálové jako Frýdek či Šural, tak tam stejně budou místa pro lidi, kteří si nekopnou.
musi se neco udelat s obranou, neni mozny abychom kazdy zapas dostali gol
Vzal bych na zkusenou i Soucka na euo, pokud mi vydrzi forma. Tam se muze prodat, ale skoda ze jsme tak trosku priposrany narod a radeji budeme brat Plasili, Vacky a jim podobne hrace.
A co má Tvá forma společného s nominací Součka?
U a i je hned vedle sebe
Vím, ale vyznělo to báječně Proto taky včera Bosák párkrát řekl "Vladimíry Daridy"
jestli na to má je otázka, ale typově se mu nikdo ani trochu nepřibližuje, jediná jeho konkurence je Petrák, máme tam 5 typologicky podobnejch hráčů, co maj vyváženou ofenzivu i defenzivu, ale ani v jednom nejsou stoprocentní, což je ve výsledku docela blbý
Co jsem mohl videt na jare, tak na to rozhodne ma. Je strasne chytrej a na 20 letyho kluka i vyzralej. Ano udela chybu v zapase, jenze kdo ne. Uz jen kvuli zkusenostem ho vzit, at nasava atmosferu a klidne ho i poslat do zapasu, podle toho, jak se bude turnaj vyvijet. To same plati i pro Brabce, ten by uz taky mohl klidne jet a i hrat, Sivok ani Kadlec na pristi euro nepojedou a je nutne koukat do budoucna. Za 4 roky bude mit Mazuch a Suchy pres 30 let. Ted mame proste skvele mlade hrace, kteri mohou byt oporami narodaku, ale chce to s nimi pracovat uz ted a ne jen cekat a brat si sve kone, kteri jsou za zenitem.
má pravdu ten chlapec
jako jo, vždyt i píšu, že by on nebo Petrák měli jet už jenom kvuli typologii, ale asi bych zvolil Petráka, jestli ted zase hraje, Souček sice v lize hraje dobře a působí jistě, nicméně bojim se, že Euro by ted pro něj ještě bylo docela velký sousto, zkušeností s mezinárodním fotbalem má naprostý minimum a vzhledem k tomu, že ho Vrba nezkusil ani ted, bych ho už nebral , Petrák je přecejenom zkušenější a v U21 byl loni perfektní, Souček si teprve zvyká na U21 a nic mu neuteče, když se zapojí třeba až v kvalifikaci na MS, kde nebude takovej tlak
Zase tyhle komety který mají ted největší formu, se pak většinou nikde neuchytí, tak je možná dobře že Součka nevzal.
pokud se dostanem na MS a on se bude i nadále zlepšovat, tak pojede a bude to ideální čas ve 22-ti na přestup ven, zatim hraje teprve rok mezi chlapama a pár zápasů v reprezentační formě, hrát takhle na podzim a zároven mít pár startů za seniorskou repre, tak bych se na to díval jinak
A to už dělal Bruckner(asi bude nějak souviset s tim že ted delá poradce :D) bral své oblíbence, jako největší kopito Týce a dále....
Oblíbence měli všichni, Uhrin, Vengloš aj.
JO to je pravda, ale chybí mi u nás v repre nějaký překvapení z dlouhodobýho hlediska...ale možná mi to jen přijde..
Už to spojení "překvapení z dlouhodobýho" je protimluv.
a co je to za protimluv prosimtě?:D prostě se dlouho do repre nevzala žádná kometa, se 4 odehranejma zápasema v lize, za to v zahraničí to je běžný.
Bude-li hrát delší dobu v repre, už to nebude překvapení.
4 zapasy v lize a do repre...bezny v zahranici...
A to by mě zajímalo, kteří se hráči šli do repre se 4 zápasama v lize?
ani ne, prostě už dlouho českej trener nominací nijak výrazně nepřekvapil
Koukam že salami mě jedinej pochopil a jedinej je asi chytrej. Tak třeba 5 zápasů to je jedno, mě chytejte za slovo asi ne :D Byly i takový v anglii kteří měli odehráno pouze zápasy v druhý lize, ale to ty nemůžeš vědět, jinak by ses asi tak hloupě neptal že jo?:D)
ony jsou ve skole prazdniny co?
to nevim, to víš asi ty když to píšeš...
A nejsi na jiný stránce než by jsi měl být Kovboji? tady se westerny neřeší...
Řekl bych, že Vrba to má v hlavě srovnané.
to uvidíme až podle toho jestli vezme invalidy a proti silným sterilního Lafatu
a zahajovací sestava proti Španělům
Koubek - Sivok - Kadeřábek, M.Kadlec, Holek, Souček - Dočkal, Frýdek, Darida, Krejčí - Chramosta v 30.minutě stáhnout za stavu 0:1 pro nás Chramostu a nahradit ho Suchým a přejít do odvážného rozestavení 6-4-0 s tím že by nejvýše král Krejčí, do vedení se dostanem po nasimulované penaltě Chramosty gólem Michala Kadlece, po Euru se Chramosta prodá do Barcelony, v 60. minutě stáhne Vrba Daridu a pošle tam Kopice a při statistice 85% - 15% držení míče, 28-1 na střely, 15-1 na střely na branku, 10-0 na rohy 2:9 na žluté karty vyhrajem 0:1, Koubek se prodá po Euru do Evertonu
Ok
pobavil
cos měl na snídani, chci to taky
ASI TAKHLE: VÍC JAK POLOVINĚ BYCH TU DOPORUČIL ABY SI NĚCO ZJISTILI O FOTBALE NEŽ TU ZAČNOU VYPOUŠTĚT TY ZAINTRESOVANÝ BLÁBOLY.A O LAFATOVI BYLO ŘEČENO UŽ DOST, VÍC SI NEZASLOUŽÍ... OČEKÁVÁM ZLOVĚSTNÉ KOMENTÁŘE. ČUS
Nechod nikam a pis jeste.
aBY SI MĚL ZE MĚ PRDEL?
Jak rikas ...
Tebe se nikdo neptal, pokud vim tak ty jsi jeden z těch co tady o tom ví úplný hovno, tak se radši nevyjadřuj a změn si svůj nick, ptž Alan si nezaslouží aby ho pošpinil takovej vandrák z Kojotic jako si ty...
Jak rikas ... #2
Neřvi!
SEŠ ČURÁK (zlověstně)
BAN
Nazdar. Piš víc.
Nie je tak trochu jedno,kto pojde ako utocnik?Ci uz pomaly Lafata alebo dreveny Necid,koniec po skupinach je viac realny ako postup.Tym nerypem do ceskej repre,len si myslim,ze Chorvatsko aj Spanielsko su lepsie ako Cesko a Cesko asi ani jeden tim futbalovo neprehra.Kvalifikacna skupina uz dost naznacila.
Píše Chachar....ne sranda. Souhlasim s tebou, ale zase v překvapování jsme mistři, tak třeba překvapíme. Ptž žalostná forma Španělů trvá už nějakou dobu a třeba budem štastný..
viděl jsem je proti Rumunsku. Fakt bída.
přesně
takže, když je postup nepravděpodobnej, tak je vlastně uplně jedno koho nominujeme a post jedničky v utoku je naprosto zbytečný řešit
Vzhladom k tomu,co oba predvadzaju v repre drese,je zbytocne sa hadat kto by mal hrat.Rovnake je to v nasej repre,skratka ani jeden tim nema bohuzial kvalitu v utoku.
to nemá, i tak je dost důležitý tohle rozhodnout, může to bejt právě to, co může rozhodnout o případnym postupu, Turci jsou hratelný, Chorvati už míň, ale i tak nevidim postup jako uplně nereálnej a právě dobře vybranej utočník může naklonit misky vah v náš prospěch
Rovnou tam nemusime jezdit teda kdyz jsou vsichni lepsi.
No post utocnika ma Chorvatsko a Spanielsko obsadeny lepsie ako vy.On ani ten Burak nebude marny..nemalo to vyzniet tak,ze tam nemate vobec jazdit lebo su tam lepsie timy.Islo mi len o post utocnika a hadku Lafata x Necid.
pojedou oba dva...
kazdopadne koukni jeste do ty koule,jaky cisla si mam vsadit...
4 body které buodu na postup stačit je v našich silách uhrát
V souvislosti s eurem mám tvé skeptické komentáře rád.
http://www.eurofotbal.cz/hraci/david-lafata-5544/kariera-klub/
http://www.eurofotbal.cz/hraci/tomas-necid-2589/kariera-klub/
Tady je hrozně vidět jak se LAfata oproti Necidovi prosadil v zahraničí. :D
Mrazikovi to nevysvetlis, protoze Lafata odehral vsechno, tak je vlastne nejlepsi..
Jako dobre, Necid po tech zranenich neni takovej, at si Lafata dava goly za spartu i v evrope, ale pro repre jsou lepsi Necid i Vydra, vzdyt to, co predvadi Lafata v narodaku je proste hrozny a dokonce i ve sparte zacinaji prichazet na to, ze hrat bez nej ma neco do sebe.
Uznavam ho, je to poctivej a golovej hrac a at jako treti utocnik i za zasluhy, ktery vlastne ani nrma... jede, ale pro me na repre nema. To i ten Skoda z formy aspon vyhraje hlavy a neco malo s micem umi, Lafaty prace s micem je zalostna a pri vykopech golmana je jak namalovanej, jeho schopnosti jsou na repre pro me proste malo.
takze on odehraje vetsinu kvaldy a nema zasluhy?
nene...sešitá skvadra mi to fakt nevysvetli...a necid a vydra jsou pro narodak lepsi...jeste ze to predvadi pokazdy kdyz na repre prijedou...uplne jiny level...
ale hlavne skoda!! ty hlavy!! hlavne pri vykopech brankare...
Sanci dostal lafata vic nez vydra s necidem a skodou dohromady a kazdej z tech 3 pro me ukazal aspon nekdy vic nez kdy lafata - necid zahral vyborne v Holandsku, skoda porazil Kazachy a Vydra je utonik, jakyho nemame.
Ano, ty hlavy jsem zminil jako uplny minimum, ktery Lafata nezvlada.
Ja nehodnotim,ze odehral vse, ale jak se o postup zaslouzil - cim, jednim golem za takovou porci casu? a ze to odpracoval, to je samozrejmost.
Lafatu nechci nijak shazovat, ale ty ho tu obhajujes za nic, protoze neukazal nic.
za to ostatni ukazal mraky,aby dostavali sanci na ukor nekoho,kdo hral celou kvaldu...
ale hlavne Skodovo hlavy z vykopu brankare...to je panecku neco
Nevim, proc ze sebe delas blba
Jak uz jsem psal, oni za zlomek Lafatova casu nebyli rozhodne horsi nebo min platnejsi, a ze s tak malym prostorem k ukazani se je to o dost tezky.
A ty hlavy jsem zminil jako uplny minimum, kdy lafata nezvlada ani to, a psal jsem,ze Skoda aspon vyhraje hlavy a umi oproti Lafatovi neco malo s micem.
Ale tak jestli chces argumentovat takhle a prekrucovat moje slova jak borec z pomocny, pokracuj.
a co bych mel porad vysvetlovat? lafata ma nejvic golu z utocniku a porad mu to tam pada i v tom jeho veku
a abych tu rikal,jestli umi s micem nebo ne,to uz dokazal behem kariery dostatecne...
a abych ho srovnaval s jednosezonni hvezdickou skodou? na to fakt nemam naladu...a jestli skoda umi neco s micem,tak porad cekam co...protoze to je hroznej smatlak,kterej muze vyhravat tak maximalne hlavy z vykopu brankare...
nene...za borce jsou tu sešívky...
at si klidne hraje v zakladu vydra,nebo necid...ale placat tu kraviny,ze na to lafata nema,kdyz natira prdel vsem mladsim utocnikum co se golu tyce? probudte se...
TY SE PROBUD MRDEČKO.... https://www.youtube.com/watch?v=2AxikkDSaWw....strašnej nekopa ten škoda vid?
https://www.youtube.com/watch?v=e_E8lOVL2Qo
troubo
Drtivá většina z malého vápna. Dobře mu to tam ti spoluhráči nasypali. Repre potřebuje lepšího útočníka, bohužel asi lepší tam nikdo není.
jojo...protoze v ostatnich tymech to maji zakazany,davat goly z malyho vapna...
chudak Inzaghi, Vieri, Ruud a dalsi...
Probud se ty, protoze jsi porad nepochopil, ze mluvime o prinosu narodaku, kterej ma Lafata jako utocnik nulovej, mozna by sis taky vsimnul, kdybys nebyl tak strasne ukrivdenej, ze jsme si dovolili zpochybnit pana Lafatu. Ale o tom uz svedci, ze mas potrebu me hazet do skatulky slavistu, abys muj nazor shodil, slavista jsem, ale v tomhle pripade je mi u prdele, odkud ten hrac je a doufam treba, ze co nejvic sanci dostanou treba Brabec s Frydkem, jak je ale videt, to se o Tobe rict neda, kdyz musis nazyvat Skodu smatlakem apod.
prinos narodaku ma kazdy utocnik momentalne dost stejny,protoze ani jeden neni stezejni...ale porad radeji brat lafatu,kterymu to tam pada pravidelne,nez nejakyho radobytalenta nebo nekoho jinyho
Prostě Lafata na repre už nemá. Na ligu to v pohodě stačí, ale vždyť za nároďák vůbec nic nepředvedl a nebál bych se říct, že ve většině zápasů byl jeden z nejslabších na hřišti. Bohužel Necid ani Vydra mě taky nepřesvědčili, ale jsou o dost mladší a mají větší perspektivu. Kvalitní útočník nám chybí.
achjo...me to fakt nebavi psat dokola...
radeji vezmu lafatu,kterymu to tam pada v lize i v evrope,nez nejaky radoby polomrtvy talentu s perspektivou...
tihle mladi kluci se mohli ukazat ted a budou mit sanci i v dalsim cyklu...ale momentalne jim to nepada ani v lize,ani v evrope,ani v repre...
tak proc by meli dostavat prednost? ze jsou mladsi? sakra...tak at se snazi at jsou lepsi nez dedek lafata ne?
Tak třeba Necidovi to padá v lize celkem dost. Já neříkám, že bych Lafatu nebral, ale určitě bych na něm nijak nestavěl, já tam prostě nevidím přínos pro tým na to, aby hrál základ.
Ale oni jsou lepsi nez dedek lafata
Necidovi to strilelo na zacatku sezony, Vydrovi zase ted, nejsou to zadny impotenti a hrajou i v horsich tymech, kdy urcite netravej 90% zapasu ve vapne jako lafata.
Kdyby to Lafata sypal jako ve sparte, prosim, ale kdyz goly nedava a navic je herne uplne k hovnu... to Vydra je treba cejtit nejakou rychlosti a dravosti, Necid ma zas figuru, umi trosku podrzet mic, Lafata ma jen cuch na goly, kterej v narodaku neuplatnuje, tak k cemu tam je.. on tomu tymu nicim jinym nepomuze..
Mne jde h
ze se jim to drzeni mice,dravost a rychlost krasne dari ukazovat v repre....ja si toho nejak nevsiml...
ale ok...skoda vyhrava hlavy po vykopech brankare,necid podrzi mic a vydra je dravej a rychlej...a vsichni jsou lepsi nez lafata,kterej dal golu jak ti tri dohromady (s prehanenim...)
asi se o tom dal nemusime bavit
Tak jinak. V čem je Lafata v repre lepší než Necid nebo Vydra?
treba v takovy trapny veci jako je strileni golu...?
tak tady uz nejde jinak...
Nevim, jestli jsi natvrdlej, nebo jsi jeste nepochopil, ze se bavime o reprezentacnich vykonech.
tyvoe...vsichni utocnici hrajou v repre na hovno...tak koho vezmes? nejspis toho,kdo strili goly pravidelne...a to z nich je Lafata...
natvrdlej jsi nejspis ty,kdyz to musim psat uz potreti...
Viz nize cipinho, a porad to nechapes, to je tezky..
ja uz to psal ctyrikrat...vic sanci uz ti nedam
Aha. Lafata 37/8, Necid 36/9, Vydra 17/5. A tím končím Snad to konečně pochopíš.
to ma byt jako repre statistika? uzasny...a ted si vem,jak jim to strili v lize a pak si rekni,koho bys vzal na turnaj...kdo je asi lepsi hrac,kdyz potrebujes dat gol...
urcite Skoda,protoze vyhrava hlavy z nakopu brankare...nebo Necid,kterej pokryje mic (kdy se mu to naposledy povedlo) a nebo Vydra pro rychlost a dravost (kterou ztratil pres rokem a pul?)...ale pokracujte dal klucí...ono to je stejne fuk,protoze si Vrba vezme urcite Tecla...
Já jsem chtěl jenom dokázat, že Lafata není v repre lepší než Necid nebo Vydra. Že dává víc golů v lize je fakt, ale taky je dává v lehčí lize.
vzdyt jsem psal,ze zadny utocnik v repre neni stezejni....ale ze radeji vezmu nekoho,kdo ty goly strili pravidelne
slabsi liga oproti turecky asi jo (i kdyz kdo vi,jaky tam je stred tabulky),ale druha anglicka neni zas takovy zazrak...
a navic...v EL to lafatovi strili taky slusne...
a vubec...tohle dohadovani uz nemuze nikoho bavit
Nemusime, protoze porad mluvis o golech lafaty v lize jak zaseknuta deska, jak vystrcil paty ven, ani si neskrtnul.
Jestli nevidis Lafatovu herni zoufalost - nerikam, ze Vydra s Necidem jsou dokonaly, ale porad toho nabizej o dost vic - tak nevim, co na to uz rict. Mam pocit, ze hraje kazdej zapas na schovavanou a ze mu to jde.
uz nemam silu...az na tom budou v lize golove lepe nez dedek Lafata,tak se ozvi a muzeme se bavit...
jj...nabizeji toho o dost vic...viz posledni pratelaky byly neskutecny tahouni...hlavne Necid proti Skotum...
A já sem napsal že snad fandim Slavii??....Tak za prvý neodehrál většinu kvaldy, za druhý když už hrál tak to byla tragédie...Já taky fandim spartě, ale satčí být objektivný a nemít oči vod hoven...Seš fakt asi retard, tobě se to vysvětlit nedá....když sem pleteš Škodovi hlavičky při výkopu brankáře:D...
ty nemusis psat nic...ty jsi jenom debil
Milane, ty taky..
Skoda je Milan, ja ne.
Tomáši, nech toho..
100. pro vrbu
Vrba to zatim prostě nevede o moc líp jak Bílek. Ta jeho glorifikace je směšná. Faktem je, že vyhrál skupinu, což se Bílkovi nepovedlo, ale zase nutno podotknout, že Bílek měl ve skupině pozdější vítěze Španěle. To Vrbovi Holanďani odpadli a tak skupina favorita neměla.
Co se týče výkonů, tak pod Bílkem to byla docela bída, ale pod Vrbou to, až na první kvalifikační půl rok, není o nic lepší. Stačí si vzpomenout na trapný výkony proti Kazachstánu, Turecku, proti Lotyšům rovnou dvakrát,..
Ta mediální glorifikace Vrby a neskutečná masáž Bílka je prostě vzhledem k výsledkům neskutečně nepřimeřená. Bílek v Polsku zaznamenal velkej úspěch, u Vrby se to zatim pouze uvidí, ale jsem skeptickej. Záměrně jsem z toho porovnání vynechal kvaldu na MS, protože v té zatim neměl Vrba šanci se ukázat.
To myslíš toho Bílka, který byl schopný rupnout i 3-0 v Dánsku? Nebo toho Bílka, který postoupil do na Euro jen díky simulaci Rezka. Stačí se podívat, jak totálně zajebal kvalifikaci pro MS. Štastná remíza v Dánsku, remíza doma s Bulharskem, nářez doma od Dánska.. Ty zápasy měly jedno společné - skoro žádný vypracovaný šance. O gólech radši ani nemluvím. Jeho fotbal byl prostě impotentní, koukat se na to nedalo a neustále přehlížel hráče hrající ve formě, Dočkala apod..
Nechápu, proč se pořád vytahuje jedna simulace Rezka Jak kdyby jsme do té doby mělli 0 bodů...
ne, on myslí toho bílka, který vyhrál skupinu na EURU - tj. úspěch, o kterém si budeme moci nechat zdát dalších x desetiletí.
a to je uspech jak svina!
a to jako úspěch nebyl?
"úspěch, o kterém si budeme moci nechat zdát dalších x desetiletí" ???
asi si pod pojmem uspech predstavim neco jineho...
Tak jasně, úspěch o kterém si budeme moci nechat zdát x desetiletí to nebyl, to je jasný, nicméně bylo to nad rámec toho, na co ten tým měl, a proto já osobně to považuju za hodně solidní úspěch.
ok...ja si na to ani poradne nevzpomenu no...asi stejny jako nepostup Brucknera ze skupiny na MS:..proste takovy "nic"
Úspěch to samozřejmě byl, ale nemá cenu ho přeceňovat.
vyhrát skupinu se záporným skóre je kumšt ale je pravda že to neměl s novinářema lehký, asi kvůli tomu betonu
No já ti nevim, tobě přijde, že se tu to čtvrtfinále přeceňuje? Spíš teda dost nedoceňuje.
Nedoceňuje? Vždyť to byla možná vůbec nejslabší skupina v historii. Herně to krom první půle proti Řecku stálo za starou bačkoru.
A alespon 60 min s polakama jsi asi taky nevidel..
První půle byla strašná, druhá už vyrovnanější. Nebýt ale Čecha a Kadlece, tak by to dopadlo špatně.
Já vůbec ale nepíšu nic o hře nebo o skupině. Dostali jsme se mezi 8 nejlepších týmů Evropy a celé 4 roky to neustále někdo zpochybňuje, zářným příkladem seš ty sám.
Což byl samozřejmě úspěch. Pořád ale musíš koukat na okolnosti.
okolnosti jsou šumák, byli tam? byli. taky mohl namítat že se mu zranil Rosa, jinak bysme došli třeba do SF
Nebýt Rezka tak nejsme ani na EURU
Jakýho jinýho Bílka? Měli jsme jich snad víc?
Přečti si to ještě jednou. Uznávam, že za Bílka to byla taky herní bída.
Jenže Bílek k tomu postupu přišel jak slepej k houslím. Jeho hra neměla žádnej systém. U Vrby jde prostě vidět, co chce hrát. Jestli tam ten rozdíl nevidíš, tak nevím. Proti Lotyšsku a Kazachů, rozhodlo to, že vstřelili poměrně rychle branku a pak to zatáhli do bloku.
Proti Lotyšům a Kazachům především rozhodlo to, že Vrba není schopnej nic změnit a nemá absolutně záložní plán. Neměl ho v Plzni a nemá ho furt.. podle tebe ví co hrát, ale jakmile mu to nevyjde, tak je totálně bezradnej, viz trapnej pokud se Škodou a Necidem na Islandu.
Těžko můžeš něco rychle změnit, když nemáš potřebnou kvalitu. Vzpomeň si, když jsme hráli proti Lotyšům v Portugalsku. Tam se to povedlo zlomit jen individuální kvalitou těch hráčů..
*3-0 v Norsku samozřejmě..
Kdybys byl pozorný, tak si všimeš, že zápas s Norskem byl přátelák a že Vrbovi přáteláky taky nevyčítám (Skotsko, Polsko, Slovensko třeba, žejo)
Jenže se podívej, koho do těch přáteláků povolával Vrba a koho Bílek, žejo..
asi každej někoho jinýho, ne?
Oba pracujou se srovnatelnou bídou. To bych vůbec neřešil.
To taky vůbec neřeším.
Tak nechápu, proč to zmiňuješ.. V tom tvym zmíněnym zápase s Norskem Bílek zkoušel třeba Rajnocha (do té doby 4 starty), Gecova (0), Vacka (2), Petrželu (4), Rezka (4), Pekharta (1), Lafatu (11). Tak nevím, jestli si tím příspěvkem chtěl naznačit, že Bílek nikoho nezkoušel a i tak prohrával, a že Vrba prohrál primárně z toho důvodu, že zkoušel nový hráče, tak to prostě neni pravda.
Myšleno je to tak, že u Vrby si skoro v každém přátelském zápase někdo odbyl svůj debut. Vrba prostě nehraje na výsledek, což už několikrát zmiňoval. Takový vajíčko se to pořád snažil hrát na výsledek, takže byl schopnej bránit i bez brankovou remízu..
Výborně.. a tohle jsem ti ted vyvrátil Gecovem. Pod Bílkem debutovalo hodně hráčů - Janda, Hubník, Hubník, Petržela, Kolář, Trapp, Gebre, Vacek, Rezek, Jiráček, Pilař, Morávek, Holek, Jan Blažek, Hloušek, Rajtoral, Darida, Suchý, Hušbauer, VYdra, V. Kadlec, Vaclk, Kalas, Hořava, Krejčí, Pospíšil, Ordoš, Kozák, Dočkal, Tecl, Procházka, Vaněk, Rabušic,.. a stopro jsem ještě někoho přehlídl. Jestli je ti tohle málo, tak už nevím.
Hubník s Kolářem už dostali šanci předtím
Každý nemůže být jako Straka, který má 9 debutantů na zápas...
A zápas doma s Arménii? Bílek tu kvalifikaci dojebal jak mohl
Když si to přečteš ještě jednou a pozorně, tak možná pochopíš, že nesrovnám kvaldu na MS, protože tu Vrba ještě neabsolvoval.
úspěch na euro nechci shazovat, rozhodně to není něco, za co by se měli stydět... a v porovnání s Bílkem naprosto souhlasím.
Skalak jasne ukazal, ze na to absolutne nema.. Doufam, ze to vcera nebo proti Skotum videli jeho vecny hypovaci..
No vykon nic moc, ale nezatracoval bych ho. Zatim zazí jen nejpovedenejsi pulrok v kariere, pak prestup do neznameho prostredi. Konecnou nominaci stejne udela Vrba, tak bude na nem, co dal. Jeste to chce, aby se poradne vyhral.
Skalák se mi líbí, ale včera hrál fakt šíleně..
Skalák má co chtěl.
tak byla to pro něj šance jít do Anglie no, pokud se chytne třeba za půl roku nebo za rok a bude tam hrát stabilně, tak proč ne, ale jak kdesi říkal, věděl do čeho jde i to že kvůli tomu nemusí být na EURU, je plnoletej tak to prostě zkusil
No, realisticky to vidím takhle:
Čech, Vaclík, Koubek
Kadeřábek, Gebreselassie, Sivok, Suchý, Kadlec, Brabec, Limberský, Pudil
Darida, Pavelka, Plašil, Frýdek, Dočkal, Šural, Krejčí, Kolář, Rosický
Necid, Lafata, Vydra
Brankářská trojice je myslím jasná, uvidíme, jestli to bude Čechiňův poslední turnaj.
V obraně je otázka 4. stoper (vzhledem k výkonnosti na klubové úrovni i díky včerejšímu povedenému výkonu jsem pro perspektivního Brabce), případně ještě levý bek (pro Limbu nejsem, ale je to Vrbův kůň a hrát bude, Pudil je nemastný neslaný, nicméně kdo místo nich?)
Záloha bude nejspíše složená takto, uvidíme, jak ten Rosa (ačkoliv jsem Gunner, nejsem pro jeho nominaci), Kolář jasný Vrbův kůň číslo 2, Skalák šel dolů a nezaslouží si to, jinak je v záloze dost univerzálních hráčů. V případě Rosovy absence Vacek/Skalák.
Útočníci při Vrbově systému budou stačit 3, pojede poslední dobou nevýrazný Lafata a pak ti 2 jmenovaní na úkor třeba Kadlece. Je mi strašně líto Kozka, viděl jsem v něm budoucího nástupce do toho Vrbového systému 451...
Pravděpodobná sestava:
Čech - Kadeřábek, Sivok, Kadlec/Suchý*, Limberský - Darida, Plašil - Dočkal, Rosický/Kolář, Krejčí - Necid
*Suchý samozřejmě nemůže hrát proti Španělům, otázka je, jestli si Kadlec řekne o základ pro zbylé zápasy. Kolář/Rosa je samozřejmě jasné dilema, v útoku to vidím na Necida...
Ideální sestava:
Čech - Kadeřábek, Sivok, Brabec/Suchý, Gebreselassie - Plašil, Pavelka - Dočkal, Darida, Krejčí - Vydra
Brankáři: Čech, Vaclík, Koubek
Obránci: Kadeřábek, Gebre-Selassie, Kadlec, Sivok, Brabec, Suchý, Pudil, Limberský, Novák
Záloha: Darida, Dočkal, Frýdek, Plašil, Pavelka, Rosický, Krejčí, Šural, Skalák
Útok: Lafata, Vydra, Necid
Samozřejmě rozhodne forma, těžko odhadovat, v jaké formě daný hráč bude...
Také záleží, jak se bude dařit uzdravení Pavelkovo a Rosovo...nicméně bych to viděl následovně:
---------------------------------------Čech------------------------------------------ -----
---Gebre/Kadeřábek---Sivok---------------Kadlec/Suchý------Limberský/Pudil--
----------------------------Plašil/Darida-----Pavelka/Darida---------------------------
--------Dočkal--------------------Rosický/Darida----------------------Krejčí---------
---------------------------------------Lafata/Vydra---------------------------------------
Brankář: Vaclík se ukázal, neotřesitelná dvojka pro mě, Čech je persona, tam není o čem.
Obrana: Sivok hraje pravidelně, chyboval, ale kvalitu má, hrozí ze vzduchu...Gebre mi přijde momentálně v lepší formě než Kadeřábek, Limba věřím, že se dá do pořádku...nicméně zaujal mě docela i Pudil, v Dánsku hraje pravidelně Novák. Kadlec/Suchý dle formy.
Záloha: Dočkal zprava není ideální, nicméně v případě uzdravení Pavelky a Rosy, to vidím jako krok ke kvalitě. Bohužel Skalák nenaplnil očekávání, zklamal. To samé pro mě Šural, podle mě nevyzrál pro českou repre do základu. Vydra spíše brejkový hráč.(na posledních 15-20minut). V případě zdraví - Rosa + Darida jistota, Pavelka/Plašil dle zdraví a formy...Krejčí, to je pro mě momentálně křídlo č. 1, má formu, hraje pravidelně, poměrně vyrovnané výkony. Alternativa pro mě Frýdek.
Útok: Lafata. Ano, rychlostí neoplývá, nicméně je tam, kde je třeba. Umí rozhodnout utkání, důležité, že střílí góly. Jak jsem již psal, na posledních 15-20 min jako žolík Vydra. Necid momentálně v Turecku nehraje od začátku. Spíše silový hráč taktéž možné využít na poslední minuty.
Z příspěvků fanoušků je jasně vidět, komu u nás fandí. Matějů, Souček, Zahustel, Schick, Pavelka... ale proč ne, každý myslí především na své. Potom tady máme hráče, jako je Suchý - dlouhodobě výborný v lize i pohárech, v repre mu to tak nejde. Na druhé straně hledáme spásu v Lafatovi - výborný v lize i pohárech, který za repre také nic moc... Novák hraje výborně v Dánsku(i poháry), ale dánská liga je nám málo(nebo si snad zabouchl dveře do repre jediným zápasem?). Na druhou stranu se pídíme po V. Kadlecovi(který tak dobře nehraje) a tam už nám dánská liga nevadí...V příspěvcích některých lze vystopovat prvky gerontofobie. Rosický(ani zdravý), Sivok, Hubník, Plašil ... nemají už týmu co dát... Takový manažerský pohled - ty už neprodáme, proto nebrat a vzít mladé ještě neprodané...
Na závěr bych se chtěl zeptat, kdy chce trenér ladit sestavu, když přáteláky již nebudou? Na kempu v Rakousku 14 dní před Eurem proti třetiligovému soupeři? No, máme se na co těšit
Trenér nároďáku by měl brát hráče jenom podle formy a podle výkonů, rozhodně ne podle věku.
Čech, Vaclík, Bičík
Kadeřábek, Gebre Selassie, Suchý, Sivok, Kadlec, Novák, Pudil
Plašil, Darida, Frýdek, Dočkal, Skalák, Rosický, Morávek, Krejčí, Šural
Necid, Vydra, Lafata
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele