Lavičkovi bylo trpce, podle Vrby rozhodčí penaltu odpískat mohl
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Horváth: Pohled na tabulku je hezčí, ale to je tak všechno
16.09.2012, 13:31
Limberský: Byla to jasná penalta
15.09.2012, 21:30
Hušbauer: Penalta v žádném případě
15.09.2012, 20:14
Vedení Sparty zvažovalo, že v Plzni nepošle tým do druhé půle
15.09.2012, 18:15
Viktoria Plzeň - Sparta Praha 1:0
15.09.2012, 17:01
Komentáře (182)
Přidat komentářPro Spartu se asi sporná penalta nikdy nepískla
a vždycky byli všichni antisparťani zticha a utrousili něco jako "to se stane", že?
Spartani na Plzeň nemaj tak 2-3 sezony a basta
jak to mužes vůbec řikat ty žebraku dyt ste letos malem vypadli z Evropskych poharu a bilanci mate stejnou v GL
jak ho můžeš brat vážně ? Vyhrát Sparta, tak bude psat, že zas na vás nemá Plzeň... asi dosti uraženej, že si nevšímá nicku
nojo jeste ze majo horvatha ten jeste má fizicku na to doklusat do vápna a dat penaltu
Jsi mimo. Jdi si lehnout
podle tich keců tk ti vic nez patnáct nebude
A podle tvého pravopisu ti bude tak 9.
Ty ses prostě Miguel co
nauče se česky blbče
dam ti šanci to pnapsat ještě jednou
ty také
interpunkci před slovem blbče jsem v té rychlosti zapomněl
řekl bych že myslel to tvé "nauče"
Ale Plzeň Spartu porazila.
Bohužel už bylo .)
toe hezké no Sparta sice hrala děsně ae brat tohle za výhru je docea smutný no, jsou to ae 3 body no
Vynechává ti klávesnice.
Taky by mě to sralo kdyby 90kg střední záložník hrál nejlíp
tys to zabil :D ani jeden spartan nemuze rict ani pul slova
sparta mela stesti, ze tam toho plzni nespadlo vice, zaslouzena vyhra, ale z nasimulovane penalty
Rozhodčí vs. Sparta 1:0
důležitě je pro mě to Sparta 0
co je dulezite pro tebe neni dulezite pro ostatni, ani pro Spartu, blbe.
promiň, já netušil, že je pro spartu důležité, aby nedávala branky
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/601561_10151219015225791_97092257_n.jpg
tohle bylo videt aji na konci prenosu
to je nic proti tomu vyjadření o poločase Limberského, po breznanikovi který je uz mim GL větsiho blb se jen tak nenajde
Ale jo, Chramosta.
to je hezký, jak po jedný simulaci ho hnedka odsuzujete celý zástupy hráčů GL hrajou a melou sračky dnes a denně, ale dneska a možná vám to vydrží až do dalšího kola, je největší kretén GL Limba teda vlastně až po Breznaníkovi, kterej hraje v Rusku
Upřímně toto je moc. I když je to Spart a chápu, že to jde těžce, ale i tak by se měl zachovat určitý respekt proti soupeři. Aby toho pak nelitovali.
jasně, že se písknout dala...to je na posouzení..Limba to udělal chytře
písknout by se teda neměla, limberský evidintně před kontaktem padal, nohou kopul Hubšbauera už v pádu na zem, takže nasimulovaná.. a pak v rozhovoru bleje, že Kadlec řikal že to bude taky zkoušet a že je to trapný, si pěkně nasral do huby a ukázal všem jakej je to charakter hráče ta penalta mě tak nesere, spíš to co řikal debil
kdyby byl Hušbaer trochu chytřejší(myslim jeho pád ve vápně) mohlo se tady ted řešit něco jinýho...
Hlavně, že po zápase s AC sis na penaltu stěžoval ještě měsíc, sedláku.
je smutné že se řeší penalta...ano, možná nebyla 100% ale písknout se dala...takovou situaci pískne rozdhočí 3x za 4...ale to je jedno....je to ubohé to řešit...fotbal to byl na české poměry neskutečně koukatelnej obvzlášt první poločas, nasazení, tempo, atmosféra...to by jsme si měli z toho vzít....a ne to, že lítali světlice, lítali sedačky a brečelo se kvuli penaltě, plzen mohla dát další 3-4 goly, sparta tam šance taky měla...takovej je fotbal
smutnejší je to, že takovejhle koukatelnej fotbal rozhodne NEpenalta.. tenhle zápas hlavně zasáhne do hry o titul, nakonci sezony se taky řeší každá srač*a, že to a to, tak proč ne už na začátku sezony ? ..........
jak říkám tohle se pískne 3x ze 4 stejných zákroků...kdyby to bylo na druhý straně tak tu budeš křičet že to byla jasná penalta
ale hovno.. buď písknu v takovymhle zápase pro oba po jedný a nebo žádnou, zákroku na hranici tam bylo až až...
jestli máš pocit že to byl faul na krejčího....tak si to mysli...tam to byl souboj o míč...tělo na tělo...to že krejčí je jak kulturista z dachau a neustojí to...to je bohužel jeho mínus...to bych zase tady mohl já brečet že je kweuke neodstavitelnej ;-)
krejčí jedna sporná situace, Kweukeho tam obejmou dva při standarce aby nemohl vyskočit a Hušbauer kterej to zkoušel a bylo to víc k sežrání než pokus Limberskýho.. Na straně minimálně 3 sporný situace NIC... Plzeň jedna PÍSK...
to že kweuke dal bakošovi loket...rudá...to že tam rajtorala zkosí když jde do brejku ze zadu...rudá...nebaví mi to tu se dohadovat...rozhodčí to tak nějak pískal jak pískal...radši se zamysli nad tím jakej to byl fotbal, kdo měl víc šancí, kdo byl fotbalovější... ;-)
stejná penalta se pískala proti plzni v miláně...možná ještě spornější
A v Edenu s Barcou viď? Jak musel Vrba chudáky kluky Plzeňský přemlouvat, aby nastoupili do druhý půle.........
a ty seš úplně mimo ;-) tam to bylo snad jasný, nepamatuju si, že by si na to někdo stěžoval...ano bylo tam cítit zklamání z toho, že šli do deseti, protože hráli opravdu dobře proti soupeři jako byla barcelona, ale pokud vím, NIKDO netvrdil že to penalta NEBYLA....to jestli měl nebo neměl dát rudou...to si myslim, že diskutovatelný bylo...
co je na ruce natažené pryč od těla sporného
byla úmyslná??? nebyla...on tam tu nohu taky nenechal umyslně...kontakt tam byl evidentní...nevim co tu řešíte...budte rádi že jste nedostali trojku a nejeli domů z brekem
Nechci ti kazit iluze o fotbalových pravidlech, ale takový věci jako "úmyslná" nebo "neúmyslná" ruka se v pravidlech fakt nenachází.
prehra im to kokot husbauer a vaclik bude plakat
tak jestli nedostane Limberský trest tak se na to
Limberskýho výrok je pochopitelnej, on tu Spartu prostě nemá rád
A kdo by měl?
Idiot
Mě hlavně fascinuje jak všichni obdivujou fantastickou hru Plzně a rozplývaj se nad výkonama jejích hráčů. Nadprůměr je ač to nerad přiznávám pouze a výhradně hnusák Rajtoral. Ještě by to byl Limberský, ale to je dement.
a ty seš taky dement ;-)
Ty seš ubožák co si troufne nadávat akorát na netu
Hádám, že ty jsi to přišel říct Rajtoralovi domů.
tak ten byl dobrej
a co seš ty? já tě to tu vracim...a klidně přijeď, řeknu ti to do očí s ledovým klidem ;-) mě 15 neni abych si tu musel zvedat ego :D
16 taky není nic extra
Ježiš ty si opravdu blbeček ubohej na tebe škoda reagovat chudáku. A patnáct ti možná neni, ale o moc starší nebudeš buzničko
a tím pádem co seš ty, internetovej siláku ?
Tak siláka ze sebe nedělám a nevim z čeho tak usuzuješ, ale možná by ses divil v jistý době.... Ale to ty si ještě chcal do plen a učil ses jíst příborem
a jsme u toho... musíš proboha urážet ? Co pak s tebou ? Místo toho, aby jsi to obhájil jak člověk, tak tu urážíš jak primitiv... a abych se tu vytahoval jak děcko, kolik mě je... no z toho jsem již vyrostl
Můžeš mi napsat kde sem tě urazil? Ty si snad nechcal do plen a neučil ses jíst příborem?
promiň, ale tohle bych do věty, kdy něco obhajuji nepoužil Ano samozřejmě, každej vylezl z ďoury, chlastal mlíko, chcal a sral do plenek, ale v mém věku se mi to docela dotklo No to sraní do plenek ještě čeká každýho
Já se ptal kde sem tě urazil můžeš odpovědět?
A soudě dle tvého vyjadřování a neustálého smajlíkování to zas tak dlouho nebude.
jo pán je jasnej... jako pracovník s IT technikou, jsme si to musel docela rychle osvojit nemyslíš ? A neboj, nejsem ten co tu školu udělal nedávno... hold jsem tychleji učenlivej a dokážu si osvojit aj prvky puberťáků A ptal ses kde jsi mě urazil, co ? No nepřijde ti trapné, psát člověku, že nedávno sral do plynek a myslet si jak je starej ? Když ani neznáš, kdy jsem se narodil panejo...
Tak jo ty IT pracovníku odpovědět na jasnou otázku nedovedeš tak co s tebou? Psát můžeš cokoliv, ale co je pravda to je otázka co?
Jak jsem psal, urazil jsi mě za svou velkohubost... a co to bylo jsem ti již napsal... nevím co chceš víc slyšet kluku... víc ti již neodpovím, protože jsem s tebou zratil mnoho času, který jsem mohl využít jinak...
Ty seš fakt uplně mimo.............. Asi nějaká frustrace z dětství či co????????
Hele ty si ani neuvědomuješ co píšeš... stačí si prolistovat stránku a tvých urážek tu je dost... chceš to najít nebo tu na mě budeš dál zbytečně tlačit ? Tak čo si vybereš chalan ?
Tak pozor pán ovládá i cizí jazyky! Frajer! Já nikoho neurážim jako první vždy je to jen reakce, ale možná je to chyba....to víš nervíky.... A co se Rajtorala týče tak v jeho případě to neni urážka, ale fakt. Naštěstí pro něj se neživí jako model, ale jako fotbalista a v tom byť to uznávám nerad je dost dobrej.
No vidíte, chybu jste uznal, takže v klidu můžeme tuhle diskusi ukončit, ne ? Inu jako brňákovy, by mě nemělo dělat problém mluvit slovensky, zvlášť když máme se Slovanem družbu ;)
už mam po vysokej ty kreténe FTVS tě asi nic neřiká viď tam se ještě nějakej ten pátek nedostaneš...ale docela se s vámi bavim ;)
Hmmmm asi seš pěknej tvrďák a inteligent k tomu a navíc Plzeňák, nebo aspoň fanda..............
proboha, a co děláš ty ? Ještě seš horší... hádáš se jak 12 letej puberťák... čím víc urážek, tím víc sebevědomí co ?
Tak pokračuj začínáš mě bavit
to už nemá cenu kluku, až vyrosteš snad pochopíš, proč jsem to psal...
Tak jo končím, protože si mě prostě zničil argumentama ty dospěláku...........
ano, jsem na sebe hrdej a jsem hrdej i na svůj klub, chodil jsem se dívat když hrál druhou ligu, sice ne pravidelně ale vždy jsem mu přál a fandil...a s někým jako seš ty, opravdu nemám potřebu se dohadovat ;-)
jak muzes nekoho soudt podle fyzickeho vzhledu? to je fotbal a ne prehled lidi na molu, tohle nepochopim, opravdu vice takovych spartanskych fanousku a z vasich proher budu mit cim dal vetsi radost
Ty si zřejmě ještě škaredějšínež Rajtoral a to tě lituju...
ty se zrejme v muzske krase vyznas mnohem lepe, tak te radeji necham pri tom
Daytona máš pravdu.
Ale udivuje mě, že se ani jeden Sparťan sám sebe nezeptá, čím to je, že vystřelili jen jednou na bránu za celý zápas.
taktika na remízu která by stačila ? nebejt penalty tak je plichta..
A ten druhý poločas? To čekali, že se Plzni zpětně ten gól odečte?
vždyť už neměli sílu...ani žádnej závěrečnej tlak si nevytvořili, kweuke psychicky vydeptanej a konečná
frustrace ? ono když to máš hlavně, tak je to velká překážka.. To znám i osobně, když ti někdo uškodí, tak pak máš pocit že to nejde a ani nepůjde..
PlzeŇ po tom byla nakoni, že se dostaly do vedení zadarmo..
asi nevíš o čem je profesionální sport....když nejsi psychicky odolnej, můžeš být sebelepší ale nikam se nedostaneš....
když věděj že i vedení Sparty je tam nechtělo pomalu pustit, tak co se jim v hlavách asi mohlo motat ?
Tady to bylo ovlivnění že Spartu psychycky sesadil rozhodčí a po vedení plzeň to nakoplo a když pak na ně plzeň vlítla, tak to už se znova nenakopneš..
"On ani hráči neměli tušení, že vedení Sparty o přestávce za stavu 0:1 po sporném penaltovém výroku zvažovalo, že nepošle tým do druhého poločasu."
tak lavička u toho musel bejt..
ale celý to zjebal rozhodčí, mohl to bejt hezkej fotbal i v druhym poločase..
Nejlepsi ceskej klub prijel do Plzne pro remizu?
Slovan v Plzni ještě nehrál.
Ja se taky nebavil o Vas...
klub ze Slovenska nemůže být nejlepším klubem v Česku
Do penalty to bylo vyrovnaný a mohlo se stát cokoliv
Doufám že si ti co říkají že se ta penalta dala písknout dělají prdel, protože ze záznamu je 100% jasné že Limberský padal už půl metru před Hušbauerovou nohou a později sám svou nohu o Hušbauerovu otřel, aby se neřeklo. Jestli to v reálu rozhodčí viděl dobře a pískl naschvál, nebo neviděl dobře a upískl se, to je už druhá věc, ovšem pokud by se jen upískl, tak se měl upísknout i u zákroku na Hušbauera, kterej byl v podstatě totožnej.
nejde o to jestli se pískat měla, jde o to že Limberský to udělal chytře a prostě pro rozhodčího to rozhodně byla těžká situace. Já sem třeba musel vidět záznam 3x než jsem se ujistil, že to penalta nebyla....
Nemůžeš vědět jaká to pro rozhodčího byla situace, protože si nestál na jeho místě. On od toho byl 5 metrů a z takové vzdálenosti by měl vidět že Limberský skočil dříve než došlo ke kontaktu a že Hušbauer s tou nohou na poslední chvíly uhnul, samozřejmě mohl být ve špatném úhlu, nebo mu mohl zavázet nějaký hráč, ale i tak by si v 90% rozhodčí těhle věcí měl všimnout.
By bylo zajímavé dát rozhodčím např. nějakou čelenku s nějakou mini kamerou nebo něco podobného, a pak to třeba dávat v TV u záběrů s těmi kontoverzními okamžiky.
To není špatnej nápad, alespoň by se pak neměli na co vymlouvat, nebo naopak by se v některých situacích potvrdila jejich nevina.
Myslím, že jednu dobu byly v pár zápasech na ČT mikrofony, ne? Bylo to docela zajímavé. A v hokeji se to myslím už s těma kamerama zkoušelo.
tak v hokeji rozhodčí zápas ani moc neovlivnuji, díky tvrdosti která je dovolena. Tam dostaneš hit a bereš to normálně a v pohode pokračujes, ve fotbale to rzhodčí ovlvivnuji na tolik že pískají i když se jen otřou o rameno protihráče
lol, takhle vubec nemuzes uvzovat, pri padu Husbauera byl v lepsi pozici a videl to jasne, v pripade sporne penalty Plzne se mohlo stat, ze byl z uhlu a posoudil to tak, jak to posoudil,, kdyby byli opravdu lepsim tymem , tak do druheho polocasu vleti uplne jinak, daji 2 goly a zapas otoci, ale Plzen neni Jablonec a strategii maji zmaklou na 101%. Plzen byla jasne lepsim tymem po cely zapas, mela vice tutovych sanci a zaslouzila si vyhrat, ze se prosadila ze sporne penalty? To se holt stava. A ted trochu odbocim, ze v tymu, kteremu fandis rozprodaji nejlepsi hrace a starsi hraci uz na to jaksik prestavaji mit, bohuzel. Nemaji totiz tak vyborne zmaklej management jako Plzen.
Ten odporný tvor tvrdí ,že tam kontakt byl. Je hloupý a ošklivý. Bejt to obráceně tak pan Hartman z deníku zlo píše o aféře století.Bůh nas ochranuj.
To jsou zas debaty, Vrba by měl bejt radši zticha. Písknou může rozhodčí penaltu vždycky, ale prostě nemůže existovat že na jedné straně se nepíská a na druhé jo.
tak nejak máš pravdu
NEbyla ... očekávám disciplinární trest pro Limberského. Damková by prohřešky měla dělat podobným style mjako Shanahan v NHL. A výsledkem by měla říct zhruba 4 zápasy Stop a finanční pokutu, která se hráče konečně dotkne.
hmm, ja bych spis navrhnul stopku do konce sezony
nechápu co je na mém názoru a objektivní stopce tak směšného, že si z něj(ní) děláš srandu
max 2 zapasy, a i to pochybuji, 4 v zadnem pripade
Duvody meho rozhodnutí (zkusim to napsta tak jak shanahan ) Ovlivnění celého zápas, První disc. potrestíní, pak ovlivneni třeba i celeho viteze gl
Prej stop Limberskému.. za co? Za to, že byl nejlepším hráčem na hřišti? Jestli máš na mysli tu penaltu, můžeme se nejdřív bavit, jestli se měla či neměla pískat, a i kdyby neměla, měl to vyřešit rozhodčí žlutou kartou pro Limbu. Stop pro Limberského by byl absolutně mimo mísu.
"Takových penalt bylo odpískaných už sto a dalších tisíc bude," prohlásil nevzrušeně plzeňský střelec.
to řikal Paclík nebo Damková?
co je to za blbej for či dementní dotaz ?
no jen mě zajímá, odkud má Horváth tuhle informaci, toť vše
ahá, já myslel, že se ptáš na to kdo to řekl. Promin, ale je těžké rozeznat některé lidi, od blbečků co to ani nečtou a už v první vtěřině naházi kopu smajlíků.
pokuď u nás nebude ta nová vychytávka, ta se to dá i očekávat Rozhodčí není stroj a taky nemá to co my, vidíme to z několika pohledu z TV, což on ne... a tím, že Plzni nadržuje na mě nechoďte, su neutrální takže to dokážu ač nerad omluvit... říkám rozhodčí není stroj
dnešní transparent kotle zcela TREFNÝ !!!!!!!!!!!!!! ;-) :D
jen nevím, proč se to fotilo, když to nebylo roztažený
klasika...každej je nedočkavej než to roztahne :D
Jak se říká rozhodčí si vše obhájí.Při podobných případech ve vápně se ve většině případů jedná buď o skutečný faul (penalta),nebo o simulování (žlutá).Bohužel dost případů je rozhodčíma posouzeno opačně a zrovna tento patří mezi ně.
ANO....všichni jste tu machři, všichni všechno víte nejlépe, jste největší srdcaří, vaše sparta je nejlepší, melte si ty vaše hovna kde chcete...pro mě jste všichni do jednoho totální NULY, jelikož kdo se může hrdě hlásit k lidem, kteří demolujou stadiony a hází světlice po lidech, na který se chodíme dívat??? UBOHOST
nepřeháněj... prostě to za těch několik let nezažili no...
ještě řekni že to neni pravda ;-) :-))
já už zažil tolik křived... jo zvlášť jak tehdy postoupili udavači, komouši jedni... ale nebudu tu kopat do mrtvol jinak se nám tu ještě rozsypou (chudák Sancho, ten si nemůže kópit dobrou lihovinu na zapití žalu )...
udavači??? :-)
České Budějovice... kdysi nás zhruba v půlce 80 let, nahlásili ve 2. lize asosiaci... už ani nevím co na nás měli, ale vím jistě, že jako druhý celek 2. ligy postoupil místo nás do 1. československý... jo takový sviňe tam byli a možná só do teď
tak daleko teda já nevidím a to mi budějky byli docela sympatický :-))) já si tak maximálně pamatuju hřebíka v plzni, nebo když jsme padli společně s karvinou do 2.ligy...myslim že poslední zápas s jabloncem...museli jsme vyhrát a nakonec to byla asi plichta myslim...a místo nás se udržela opava...no...poslední roky mi dělaj větší radost :)
jen si užívej tu radost, nikdy nevíš, kdy se zas budeš modlit za setrvání v 1. lize
to každopádně...doufám, že je to nastavený správným směrem, lidi kteří tomu šéfujou, vypadají, že to nechtěj vytunelovat jako třeba na slavii,když vidím výsledky a předváděnou hru mládeže a postupné zapracování do kádru, tak věřím, že to bude dobré a máme reálnou šanci hrát špici delší dobu....ale na druhou stranu...na stadionu bylo víc místa, na klobásu jsem nečekal takovou frontu, to samý na záchod...zaparkoval jsem si kde jsem chtěl.... :-))))
Nejlepší na tom bylo, že Sparta potřebovala hrát, aby měla šanci dát gól a v tu chvíli se tam začaly házet petardy ze sparťanského kotle. To už něco svědčí o inteligenci sparťanského kotle
tak to víme dost dlouho že to jsou vymletý hlavy...ale to že budou lítat světlice na hráče....to si myslim, že už je opravdu dost....
Limberský je pán , respekt Lavičkovi za jeho profesionalitu. Plzeň byla lepším týmem a zaslouženě vyhrála.
správně je to - Plzeň byla lepším týmem a nezaslouženě vyhrála
Vyhrala zaslouzene. Dala jeden gol,Sparta ani jeden. Hotovo!!
Lepší tým si dle mě vyhrát zaslouží, ale to už je věc názoru
argument dne :D
Vzdyt ta penalta byla uplna jasna, tak proc tady spartani breci
Podívej se na záznam,
Spartani ukradli jednu vlajku. Xindlove
a to jste na něco nevytáhli ? Chjo, co teď ty opice s tím budou dělat...
Zastřelit paclíka, rozpustit plzeň a rozkopat dáše švába
to musíš zavolat Peterovi, aby si s ním sjednal večeři a pak o tom informovat Starku a ne to psát tady v diskuzi
Jedina cesta k vymyceni tehelch simulaci je vedle hracu trestat i jejich trenery, treba jen v mensi mire
jj, telesne tresty, vrba by mel dostat nejmene 10 ran bicem do zad a Limbovi zlomen prst na prave noze
chichi
kde jsou ty časy kde jste skandovali CHCEME PLZEŇ V PRVNÍ LIZE :D:D:D:D:D
časy před Paclíkem
a časy když vy jste neskandovali nic...protože jste nebyli na stadionu
hmmm, chtěl bych vidět kolik lidí by chodilo na spartu kdyby byla ve druhý lize ;-)
to mas pravdu, spartani jsou zhyckany. Nevadej mi az tolik lidi, co chodej jen v pripade uspechu, jako lidi, co ani nevedeli, ze se v Plzni hraje fotbal a ted se bijou do prsou.
njn, to je smutné, ale takový se najdou všude...to je česká mentalita se hrdě hlásit k tomu co je aktuálně nejvíce viditelný...proto má taky sparta tolik fanoušků po republice...když tu býval takovej spartanskej monopol v devadesátých letech
Zasloužená výhra, Sparta s takovým výkonem si nezasloužila ani bod a ti fanoušci co tam zase předváděli
Limba se pomstil po těch letech Spartě za vyhazov, a to posparťansku
Nejdůležitější je vyhrát derby !!!
Kdyby jste vyhráli, tak říkáš něco jiného
Opravdu?
od teď na podzim
"Je mi trpce, jako nám všem. Hráči jsou zklamaní. Ale nechci, aby to bylo chápáno jako nějaká berlička či výmluva. """"Nejsme tým, který fňuká"""". Prohra prostě přišla tak, jak přišla. Verdikty rozhodčích nechci a nebudu komentovat, není to součást mé práce," řekl Lavička.
A proto jeho nadrizeni uvazovali o nenastoupeni do 2.polocasu, a proto budou davat Matejka k disciplinarce. Doufam ze se zmini i o tom, ze nevyloucil zadneho spartana, ikdyz to mel udelat u Kweukeho, Pamice a moznai u Kadlece s Prikrylem.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele