Ligové ohlédnutí: Sparťané zase řeší soudržnost, kvůli Lafatovi. Jaká zkouška teď čeká Slavii?

19.02.2018, 20:40
Názory a komentáře
Tak nám to po zimní pauze zase vypuklo. Fotbalová liga je zpátky. A hned v prvním jarním kole se bylo na co dívat. Z první pětky vyhrála a dala gól jen Sparta, ale zase kolem toho bylo docela dost debat. Překvapení kola? Určitě porážka Slavie v Jihlavě, ale také domácí prohra posíleného Baníku.

Slavii po výbuchu na Vysočině čeká těžká zkouška

Slavia hned na úvod pod trenérem Trpišovským narazila na Vysočině! Jihlava byla před startem jara v očích mnoha odborníků i fanoušků jasným kandidátem na sestup. Kdo si to ale troufne říct po prvním jarním vystoupení?

Svým způsobem se ale něco podobného trošku čekat dalo. V Jihlavě už několikrát dokázali, že favorita umějí zle potrápit. A v prvních ostrých zápasech po dlouhé pauze se přece jenom rozdíly vytvořené na podzim mohou trochu smazávat.

A když se přidalo na stranu domácí Vysočiny i počasí, přišel rychlý gól a překvapení bylo na světě. Šok bych tomu ale neříkal, protože trochu tušit se to dalo.

Trenér sešívaných Trpišovský už po přípravě upozorňoval, že přerod herního stylu ani zdaleka není ve stadiu, v jakém by si ho přál. Záložník Hušbauer to odhadl na 60% a jak se ukázalo, to nestačí ani na Jihlavu. Ta jela na 100.

Nyní bude zatraceně zajímavé sledovat, jak se s nezdarem hned v prvním ostrém testu v Edenu a okolí poperou. Hlasy, že výměna kouče Šilhavého byla unáhlená, předčasná, ba dokonce zbytečná, najdete už teď na sociálních sítích přehršel.

Netvrdím, že Slavia na podzim šlapala jako švýcarské hodinky. Spíš čínské. Ale fungovala. Teď ji čeká sestavování a vylaďování úplně nového stroje. A to chce čas a trpělivost. Od vedení, ze kterého třeba zrovna boss Jaroslav Tvrdík měl v minulosti ke zdrženlivosti hodně daleko, až po fanoušky. Jak to může taky dopadnout, když trpělivost chybí, bylo vidět v létě u sousedů na Spartě. Slavii čeká v nejbližších týdnech velká zkouška.

Sparta: skvělý úvod a šlus

Apropos Sparta. Premiéru proti Liberci po zimní konsolidaci zvládla, ale jen výsledkově. Skvělý nástup a premiérový gól stomilionového Nicolae Stanciua, to bylo OK. Ale druhá půle? Ta měla k idyle pořádně daleko.

Vyrovnání během hluchých pasáží po změně stran doslova viselo ve vzduchu. Liberec, který v zimě také prodělal nejednu změnu, místy sparťanský tým doslova válcoval. Takhle si to stavitelé mužstva za v Česku nevídané peníze určitě nepředstavovali. Vyvolávání jména nyní libereckého kouče Davida Holoubka sparťanskými fanoušky už jen dokreslilo podivnou situaci.

Sparta ale nakonec tři body přece jen vydřela, podle mnohých by na podzim přesně takový zápas nedotáhla. Tak snad přece jen progres...

Ani pojišťovací druhá branka z penalty v nastaveném čase se ale neobešla bez kontroverzí. Ne snad, že by Liberec podtrhl rozhodčí. Faul obránce Kačaraby na Davida Lafatu byl celkem bez diskuzí. Horší už to bylo s dalším sledem událostí.

Lafata se mohl z penalty přiblížit k metě 200 gólů v české lize (momentálně jich má 197). Další zimní posila Guélor Kanga však legendu vůbec nepustil k míči a tvrdou ranou vstřelil sám svůj první gól v rudém dresu. Lafata pak ani gól pořádně neslavil, jak si všimli fanoušci na sociálních sítích. Je to klasický velbloud z komára? Nebo to v nejsledovanějším týmu ligy pořád neklape?



Kouč Stramaccioni na tiskovce vysvětloval, že Kanga byl na penaltu určený, když nebude Lafata na hřišti. "Asi se nějak domluvili," poznamenal. Nejen v tomto ohledu tedy mají na Letné stále na čem pracovat.



Olomouc se posunula na druhé místo

Duel třetí Sigmy s vedoucí Plzní přinesl na první jarní kolo slušný fotbal. Jen škoda, že chyběly góly. Teoreticky mohly padnout z penalt. Sudí Zelinka se však rozhodl, že se obejde i bez nich. A nakonec zásadní chybu asi neudělal.

Někteří domácí fanoušci chtěli penaltu za ruku Řezníka, který si ji ovšem nastřelil sám. A taková se momentálně nepíská. I když ke spolehlivému rozhodnutí při aplikaci pravidla o ruce je dnes zapotřebí asi tak desetičlenné konzilium, v němž zasedá aspoň jedna vědma.

Horší to bylo se zákrokem Řezníka při olomoucké standardce ve druhém poločase na Plška. Druhá věc je, že prakticky každá skrumáž ve vápně při rohu či volném kopu už dnes připomíná spíš základní wrestlingový trénink, takže vlastně taky těžko soudit. Tohle už ale vypadalo hodně daleko za hranicí obvyklé rozhodcovské slepoty v podobných situacích.

Na druhou stranu v horších časech by se proti domácím celkem pravděpodobně pískala penalta za souboj Vepřeka s Petrželou. V olomouckém vápně se vehementně drželi oba borci, ale jestli někdo fauloval, tak plzeňský záložník to nebyl. Přiznám se, že takové hromadné překvapení, jako když Zelinka zapískal a ukázal od brány Olomouce, jsem na českých stadionech dlouho neviděl.

S remízou tedy byli nakonec spokojení oba oba soupeři. Plzeňští sice trochu litovali, že nevyužili žádný z brejků, na které si profesorsky počkali, na druhou stranu ocenili i domácí výkon. "Olomouc je třetí, takže bod z jejího hřiště bereme. Kdyby to bylo na Spartě, nebo na Slavii, tak by nás to asi ani nenapadlo řešit, jestli jsme spokojení," řekl kouč Vrba a dovolil si i vtípky. Před tým prý postavil úkol získat ještě deset bodů, protože pak už bude jistá účast v Evropské lize. O titulu prý začne přemýšlet až pak.

To jeho protějšek Václav Jílek zase kvitoval, že po Slavii a Spartě nevyhrála v Olomouci ani Plzeň. A taky se Sigma posunula na druhé místo. Dostihy o něj a vstup do kvalifikace Ligy mistrů budou hlavním tahákem jara, protože jak řekl Jílek: "Náskok Plzně už je nedohnatelný. Má takovou kvalitu a zkušenost, že ve třinácti zápasech si to stoprocentně vzít nenechá," prohlásil.

Baník prohloubil problémy. Ustojí to Kučera?

Do pořádné šlamastyky se dostal ostravský Baník. Všeobecně se předpokládalo, že posílený tým hned od začátku jara vyrazí tabulkou směrem vzhůru. Zápas se Slováckem měl být ideálním odrazovým můstkem. Místo toho Baník zabředl do bahna po kolena. Propadl se na poslední příčku, přičemž na čtrnácté Brno teď ztrácí čtyři body.

Proti Slovácku nastoupilo sedm nových hráčů, jenže solidní úvod přebily dva góly hostů a Baník už zvládl jenom snížit.

"Je to velký problém, ale zbývá 13 kol. Určitě neskládáme zbraně. Nesmíme mít hlavy dole. Naopak, musíme být pozitivní a příští týden to urvat," řekl pro isport.cz záložník Robert Hrubý. Otázkou je, jestli u toho bude ještě trenér Radim Kučera. Ten už byl pod palbou kritiky na podzim a teď ještě zesílila. Dá mu ještě vedení klubu šanci?

Autor: Jiří Fišara

Komentáře (157)

Přidat komentář
smazaný uživatel

After first goal, you have to kill the game

Reagovat
smazaný uživatel

Lafata muze bejt rad, ze ho vubec na to hriste pustej. Jestli zas bude brecet a delat rozkol v kabine...

Reagovat
smazaný uživatel

Lafi je sice legenda, velká osobnost ale už mi leze krkem, ty jeho hvězdné manýry už fakt hraničí s tím, že si myslí, že je víc než klub a tým. Hlavně on furt dělá jaký je sparťan, ale ke zlepšení situace a pohody v týmu nedělá nic.

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
smazaný uživatel

hodne mu to vlezlo do hlavy

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasim, asi se nedokáže popasovat s tím, že se klub snaží zároveň posunout dál.

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Beči

Reagovat
Rumanowski

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Aldeano

Reagovat
TrueCommunist

No musíme si přiznat, že Lafata na to už prostě nemá. Fotbal jde hrozně dopředu a už by prostě nestačilo ani to, co předváděl ve svých vrcholných sezónách, i když ty jeho výkony taky nebyly kdovíjak obdivuhodný.

Reagovat
Rarášek

Reagovat
JeséRodriguez

Tak nikdy to nebyl žádnej extra technickej fotbalista do kombinace, ale zásluhy mu nelze upřít. Ale jestli začne zase brečet...včera to s ním bylo vyloženě v 10ti, když chceš podržet balón, a útočník nevyhraje souboj, nedoběhne balón, který není úplně ideální a ani ho neudrží, tak je to pak těžké kontrolovat zápas.

Reagovat
wwwx

To jde za Italem. Lafata tam vůbec neměl jít. Se svou výškou a rychlostí rozhodně není tím typem útočníka, co by na půlce v soubojích se stoperama sbíral a podržel odkopnutý balóny, aby rozmělnil tlak soupeře. Jeho předností je kvalitní výběr prostoru, což včera při penaltě prokázal. Potřebuje jeden míč do vápna za druhým, a pak to tam nějak urve. Bohužel Sparta je letos ještě míň dominantní, než byla v posledních letech, takže se tolik neprosazuje. Vůbec bych se nedivil, kdyby ho tím včerejším střídáním chtěl Strama trochu vykoupat a definitivně odstavit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne. Lafata už na to prostě nemá.

Reagovat
JeséRodriguez

Všechno hodíme na Itala Určitě, trenér není bez chyby, sám to přiznal, že se s českou ligou teprve seznamoval v prvním půl roce. Jenže když na podzim cca od toho 10. zápasu Lafatu nestavěl, bouřila se půlka Letné, vyvolávala jeho jméno, a zvyšovalo se prostě napětí a tlak...Myslím, že problém Sparty není jen dementní vedení, ale i dementní fanoušci, samozřejmě ne všichni. Ale hrát v takové atmosféře bych fakt nechtěl, není se čemu divit, že včera začali ten výsledek bránit, kdyby přišla další ztráta, tak je to opět ještě horší...

Reagovat
smazaný uživatel

No ty ses dobrej vocas. Jaky furt hajeni itala!? Ty nastoupis do prace jde beres nehorazny prachy, daj ti kurva prachy na projekt, kterej totalne zeseres, neodvadis zadny vysledky a budes se hajit ze se rozkoukavas!? V kazdy normalni praci by uz tahnul do riti, ne jen u nas furt bude tenhle kripl Dpartu kurvit dal. Talos by to nepostavil i kdyby mel v tymu Messiho s Ronaldem. Jediny co umi je mluvit. Za jeho vysledky hovori rozvraceny tymy vsude kde byl...

Reagovat
JeséRodriguez

a přesně kvůli takovým dementům je Sparta tam kde je evidentně jsi nikdy nehrál fotbal...v normální práci nemáš za prdelí x tisíc lidí, kteří tě za každý krok kritizují...tohle je dlouhodobej "projekt", kde se výsledek dá vyhodnotit až po delší době, ne po půl sezóně, kde se navíc hraje pořád o 2. místo (ok, cíl byl 1., ale prostě několik nových hráčů se nesehraje za pár zápasů)...jde to vidět i na výsledku Baníku se Slováckem, několik nových hráčů, na českou ligu dobrých individualit, a stejně je přehraje sehraný tým...Jílkovi dali v Olomouci šanci i přes 2 sestupové sezóny, podrželo ho vedení, mladí hráči, kterým dal šanci v lize se vyhráli a získali zkušenosti, a kde teď jsou? Spartě by to trvalo, mnohem kratší dobu s hráči, které nakoupila, ale tady se prostě bude pořád jen nadávat

Reagovat
smazaný uživatel

Jasne, muzou za to fanousci. A fotbal sem hral 10 let ty hvezdo a na Spartu chodim 20. Jen tak pro info. Muck

Reagovat
JeséRodriguez

Donést rakev na staďák je totiž úplně normální Jinak jsem nikde nenapsal, že za to můžou fanoušci, ale že je to jeden z problémů, takže pochopení textu je 0. Ale i tak je to špatně vyjádřeno, protože jeden z problémů jsou "fanoušci", když někdo bojkotuje zápasy, když se nedaří, tak to žádnej fanoušek není...

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to se pletes, bojkot nebyl kvuli tomu ze se nedari, ale proto ze tam je ital a kterinskyho kamaradicci, kteri Spartu zabije a vsem je to fuk.

Reagovat
TrueCommunist

přesně, půl sezóny se nedaří a hned všichni nadávaj, co si pamatuju, tak v minulých letech kromě teda Holoubka nikdo nehrál pěknej koukatelnej fotbal, furt to bylo takový na náhodu.

Reagovat
smazaný uživatel

Holoubek hrál zataženej v bloku, co se pamatuju. Tam to o koukatelnosti taky moc nebylo. Ale co už. Jednou je to klub v Česku a tady prostě uspět nemůžeš. Možná ti zatleskaj za pár výsledků, ale když to hned nezopakuješ, už jsi špatnej. A fanoušci Sparty nemůžou být výjimkou. Jen je mi to líto, že si to pak neumíme užít, kvůli té přehnané náročnosti.

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš Holoubek s dorostem, s Áčkem to teda koukatelné rozhodně nebylo. Je vidět, že jsi odborník

Reagovat
TrueCommunist

Mně se třeba fotbal pod Holoubkem docela líbil. Snažili se hrát moderní fotbal, občas se něco nepovedlo, ale bylo to koukatelný.

Reagovat
Mr.Mike

Mě se líbila jedna sezona pod Lavičkou. Na to sedalo celkem koukat.

Reagovat
smazaný uživatel

A pletes jabka s hruskama kdyz srovnavas Banik a Sigmu se Spartou. Talos total posral prestupak uz v lete. Tady ses ve Sparte, neni cas na nejaky extra sehravani. A kdyz by to bylo jak rikas, tak to meli jasne vyhlasit pred sezonou, dejte nam cas, mozna to nebude slapat. Ale to by se muselo s fans komunikovat. Jediny pozitivum je Rosicky ve vedeni. Jinak to jde na Sparte ve vsem od desiti k peti. A jeste k tomu tvymu srovnavani. Takhle obrovsky prachy nikdo nikdy v cechach nedostal aby si stavel tym, presto talos total selhal. Ale mej dal ruzovy brejlicky a hlavne nezapomen ze za vse muzou fanousci... Dam ti priklad. Jinde se treba i napdnou hraci, pak chapu ze sou zesrany atd, tady se nic takovyho nedeje, maj se jak prasata v zite a vykony nula nula nic. Mozna se druhy misto uhraje, pac Olomouc a Liberec pujdou dolu a Slavie asi silna nebude, ale az opet vypadnem v predkole s nejakejma saskama, tak to aspon budes moct svest na fanousky a ze nemel stramak vlastne cas.

Reagovat
JeséRodriguez

Já nevím, jak jsi z toho vyvodil, že můžou za všechno fanoušci, jasně jsem napsal, že to je jeden z problémů, a že i trenér udělal chyby...tak on sám snad nepřivedl všechny hráče ale, to jde i za vedením. Pokud vím, tak se o velké přestavbě kádru mluvilo a těch změn bylo fakt hodně, takže se to z toho dalo odvodit, ale tady ti dávám za pravdu, že na podzim komunikace s fans stála za hovno. Na tom příkladu Sigmy a Baníku jsem chtěl spíš je ukázat, že to opravdu chvíli trvá, než se tým sehraje, a že nákup nadstandartních hráčů ti okamžité výsledky nepřinese, což vidíš i na Slavii. Jinak samozřejmě rozpočet Sparty je úplně někde jinde. Tím pádem i individuální kvalita hráčů, taktická vyzrálost atd., takže by to mělo trvat mnohem kratší dobu. Rozhodně růžové brýle nemám, jen nechci odsuzovat něčí práci po půl roce v novém prostředí. V létě věřím, že ten zásah do kádru už nebude tak velký, asi se dá očekávat odchod M.Kadlece (konečně), Lafaty a možná se rozloučí i Costa, mohl by se na stopera vrátit Kuba Brabec, protože současní stopeři mi přijdou slabí a Kaya už je dlouho zraněnej, a ještě někdo na RB k Zahustelovi. I když to je zase nové složení obrany, tak bych stejně v příští sezóně už očekával minimálně EL a titul. Myslím, že tohle už je dostatečný čas na aklimatizaci.

Reagovat
smazaný uživatel

A jeste trosku odbocim. Vcera v kotli otevrenej jeden stanek ze dvou a v 50. minute doslo pivo a parek. Mozna ti to prijde jako malichernost, ale to presne dokresluje jak na tom jsme. Sli okolo dve buchty z vedeni, tak sem se s nima zhadal, jal to ze to nemaji a ony co nam je do toho a ja kutva tak sbad delate pro tenhle klun, to neumite tohle zajistit?! Buchty nechapali, kam tim smeruju, je to, ze si furt hrajem jen na velkoklub, ale nejsme jim. Sakra hra stoji za vyliz p, tak fanouskum aspon nabidnu poradne produkt se vsim vsudy, tzn. nejaky piti a jidlo, ale to by sme nesmeli bejt na Sparte. Dva roky zpatky sem se zhadal s dedkem na pokladne, kdyz meli na papire vytisteny stary info. Tak mu rik, to nemuzete vytisknout dalsi papir a von: to si snad delate srandu ze budem tisk out kde jakou sracku. A ja, jak to ze takovej velkoklub, respektive kdyz si na nej furt hrajete neumite podat ani aktualni informaci... Tohle me proste sere, ne nejsou to malickosti, kdyz si to clovek pak spoji, tak je mu jasny jak asi funguje vedeni klubu. 20 reditelu, kazdej keca do vseho a zodpovednost zadna. Proste takhle se business nedela. Doted nechapu toho Kretinskyho, v businessu spicka, a tady proste mizernej... A tech prikladu by slo uvest vic, slysel sem uz ruzny zvesti jak to u nas funguje, bohuzel... Ale to sem se jen potreboval vybrecet

Reagovat
smazaný uživatel

Pisu na mobilu, tak proto tam jsou nejaky preklepy..

Reagovat
smazaný uživatel

Ti šašci teď hráli v šestnáctifinále EL s CSKA 0:0 a ligu si totálně mažou na chleba. Mimochodem i Partizan, soupeře Plzně. Takže buď ticho a zjišťuj informace.

Reagovat
smazaný uživatel

Martinku, ja ten fotbal sleduju dobre. A v lize nema Zvezda s Partizanem konkurenci uz x let. Totalne dominujou. Letos jim to v poharech vyslo, jinak vetsinou horej v predkolech. Informace mam fakt dobry. A na tyhle argumenty cos tu psal sem alergickej. Ale co, nebudu se stebou dohadovat, nemam na to naladu.

Reagovat
smazaný uživatel

Zvezda si nemaže jen ligu ale i Partizan a to, že se jim předchozí roky v Evropě nedařilo je naprosto bezpředmětné, když jsme s nima hráli letos. Tedy hráli jsme s velmi kvalitním týmem. Já jsem zase alergickej na blbečky, kteří si tohle nedokáží uvědomit. Nebo nechtějí, aby mohli na něco nadávat.

Reagovat
smazaný uživatel

Martine di do prdele. Tvejch hloupejch komentaru si vsimam dyl a problem s tebou ma vic lidi. A mysli si o me co chces, ses mi uplne u zadnice

Mega tym je ta zvezda

Reagovat
smazaný uživatel

Problém máš očividně ty. S přemýšlením. Já netvrdím, že je Zvezda mega tým ale letos hrají neskutečně. Jako už dlouho ne a my jsme jedni z těch co to v Evropě odnesli.

Reagovat
smazaný uživatel

A ty jsi kreten. Sorry ale i když máš v některých věcech pravdu, tak se stejně chováš jako hovado.

Nediskutuj, když tě nezajímají názory okolí.

Reagovat
Hokaido

Reagovat
PlackaSKS

Reagovat
verv

Reagovat
Pablos

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
ZB 07

Reagovat
exot12

Ty si väčší idiot ako som čakal. “Tu si v Sparte, tu nie je čas na zohrávanie...”

Ty si myslíš, zle nový hráči sa nepotrebujú zohrať iba preto, že je to Sparta?

To si má dať Sparta nižší cieľ ako je titul? Je úplne normálne dávať si najvyššie ciele. V PL si dá cieľ titul asi 5 mužstiev to zvyšné 4 tými, niekedy aj všetkých 5, víz Leicester, majú vyhodiť polovicu kádru a trénera, pretože nezískali titul?

Ty budeš típek zo strednou školou alebo učnákom že?

Reagovat
smazaný uživatel

Boze nemel sracky a nesrovnavej premier legaue se Spartou, totalne mimo. No vzdelani ti opravdu rikat nebudu, ale firmicka mi slape dobre. Ale tvuj nazor mi bohate staci - bez vejsky si hlupak. Jezia...

Reagovat
exot12

Kto tu melie sračky si ty. Prečo by si nemohol porovnávať popredné kluby z rôznych líg? Bavíme o princípe a neporovnávame ligy.

Vyjadruješ sa ako hlupák a buran z toho usudzujem, že nebudeš mať VŠ. Ja som nenapísal, že človek bez VŠ = hlupák!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Doufam ze si vystudoval tady u nas...

Reagovat
exot12

Vocas si ty! Vyhodiť trénera je jednoduché, áno a aj ľudia čo dostavájú veľké prachy robíš chyby, lebo ten kto niečo robí robí chyby.

Keď povieš A, vyhodiť trénera, musíš povedať aj B, koho na jeho miesto. Tu je vidieť, ako väčšina “fanúškúškov” premýšľa či vlastne nepremýšľa! Strama asi nebude super tréner, ale Kretinský asi momentálne nie je presvedčený, že má niekoho, kto by bol lepší a preto nahradiť Stramu niekým kto je horší je ako podpáliť si konár, na ktorom sedíš a to spraví iba idiot čo Kretinský nie je.

Reagovat
smazaný uživatel

Neprestava me udivovat, kolik lidi si stale mysli ze je Stramaccioni vubec trener a nebo dokonce dobrej trener. Kluci ze serie A se vysmivali uz na zacatku kdyz k nam prisel a vedeli proc, protoze nikdo horsi nez tenhle lempl neni. A nebudu ti vysvetlovat jak to chodi ve Sparte, pac moc tomu nerozumis, ale Kretinsky v zivote neuzna ze udelal chybu, proto tam pseudokouce drzi zuby nehty. A ano, ve Sparte proste neni cas na sehrani a na nejaky cekani. Musi bejt furt prvni a nejlepsi a jestli to nechapes jak to myslim tak se s tebou nema cenu bavit. To je proste realita - neni cas. Kdyby to trenoval cech, leti uz davno. Ale jak sem psal vyse, na to aby dal prachy nejakymu ceskymu trenerovi, na to nemel koule. Tak to zkusil takhle. Ale rikam, Kretinsky nikdy neprizna chybu, tak to je. A klidne mi nadavejte, kdyz vite prd jak to u nas funguje. Koncim.

Reagovat
exot12

Nikto nepíše, že Strama je dobrý tréner, ale ty ako “odborník” si stále nenapísal to meno, kto by to mal prebrať.

Ak vyhodí trénera nemá Křéťa koncepciu a trpezlivosť, ak niekoho drží neprizná chybu. Váš problém, myslené “fánúškov”, že sa nezhodnete na ničom, teda kecám, zhodnete sa na tom, že všetko je na hovno.

Keďže v Sparte nie je čas na zohrávanie, lebo toto je Sparta, tak keď príde 5 hráčov, tak očakávaš, že sa všetci budú poznať naslepo a s príchodom trénera po pár tréningoch už všetci budú mať zažité, čo majú hrať?!

Aj keď odišiel Ferguson, tak ManU mal skoro rovnaký káder, tak nehrali to čo predtým a to je ManU nie nejaká Sparta! Ja chápem, že ciele sú rovnaké a nemôžu byť iné ako titul, ale toto je šport a aj to čo píšeš vypovedá o tom aký si fanúšik, bez úcty k ostatným tímom!

Ty si pravá ruka Křeťu, keď máš také “zaručné” info?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jj, vždycky to byl dřevák a 200 gólů je jenom náhoda. Prostě se to tam od něj ty dlouhé roky odráželo. Měl jen kliku, nic víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Strasny jak nekteri mluvi no. Nejlepsi strelec cesky ligy, ale nenazrany cesi z nej delaj koste, hnus.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

On už na to neměl ani v Jablonci a byl akorát tlačený Peltou. Prej...

Reagovat
Hokaido

Reagovat
smazaný uživatel

Aha a proto se stal ve Spartě nejlepším hráčem a jistotou. Některé názory jsou jako předvolební agitace Ovčáčka s Mynářem.

Reagovat
smazaný uživatel

frk voe

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbal se spíš zhoršuje,divné napsat tohle o násobném nejlepším střelci ligy.

Reagovat
Frank Lampard 8

Reagovat
smazaný uživatel

Fotka

Reagovat
wjillm

Vymejšlí nějakou kulišárnu

Reagovat
Sosi

OT: nějakou dobu jsem to nesledoval, jak si teď vede série FMka? Jaká je aktuální verze, kdy bude další, vyplatí se ji pořídit...? Naposledy jsem hrál 2012 myslím...

Reagovat
MagpeCZ

Na podzim vyšel FM 2018. Já začal hrát FMko někdy od roku 2014/15 a ač určitě nejsem na hru nějaký expert tak myslím, že se každým rokem zlepšuje, ale ne nějak výrazně, takže stačí koupit (či stáhnout) co dva roky než každý rok plýtvat penězmi. To je alespoň můj názor

Reagovat
wjillm

Za mě už je ta hra až příliš komplikovaná. Já ji znám od verze 2003/4 a ta jednoduchost měla své kouzlo

Reagovat
Hromy4

Reagovat
Feind

Proto hraju tu fm touch verzi

Reagovat
Sosi

a ta touch verze je co zač? nějaká zjednodušená? a pak je ještě verze mobile?

Reagovat
Feind

zjednodusena, no

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem letos zůstal u 2017

Reagovat
wjillm

Už jsem ti napsal pod Wolfsburg.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, letos (vlastně už loni) je to dobrý ročník. Klidně kup.

Reagovat
smazaný uživatel

Proti 2017 není v té 2018 skoro nic nového. Klidně bych zkusil tu rok starou, kde už ta cena bude o dost levnější a v podstatě žádný rozdíl. Soupisky se taky dají sehnat aktuální a i hratelnost mi přišla lepší u 2017

Reagovat
pajka-juve

V 2018 je hlavní změna v skautování, to je dost vylepšený (složitý/více reálný kvůli nutnosti analytiků v tůmu). Pak v taktice a ovládání během zápasu (zdá se mi to přehlednější), jinak v podstatě žádný větší změny.

Reagovat
smazaný uživatel

+ Dynamics (to mi přijde jako docela zásadní) a Sport science.

Reagovat
smazaný uživatel

Já hrál jen demo, tak dlouhodobé změny neznám. Analytici jsou i v 2017, ale je fakt, že jejich smysl jsem až zase tolik nepochopil a asi to záleží na nastavení (skryté/neskryté atributy hráčů). Obtížnost mi přišla vyšší v 2018 teda. Tam jsem měl problém za ten půlrok s LFC někoho vůbec přehrát. Tiskovky mi přišly trošku pestřejší, ale je fakt, že to samotné střídání v zápase bylo určitě uživatelsky přívětivější.

Reagovat
wjillm

VE 2017 byli analitici k ničemu, ve 2018 už mají nějakou funkci sledování hráčů.

Reagovat
Uwe háže buly

Lafata nemohl dát dvoustý gól ne? má jich asi 197.

Reagovat
smazaný uživatel

máte pravdu, už je to opraveno, díky JF

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Ok, čekal jsem že to psal terry.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem na nás zvědavý, protože takhle to nejde, ale čekal jsem, že to bude pomalejší a tě to nebude hned, akorát nechápu, že se celou přípravu slibovala hra na dva útočníky a zase je to jenom o Škodovi a jiná taktika není. Kolář bude podle mě změna k lepšímu a musím ocenit jeho výběhy, krom toho posledního, brankář by dnes měl umět nohama. Kudela překvapivě lepší než Deli. Sýkora k němu nemám co dodat, nejlepší na hřišti. Boril by měl určitě hrát místo Frydrycha. Nejdůležitější poznámka k poslednímu utkání je to, co jsem věděl už před tím zápasem: Stoch musí být v základu prostěyon byl 2 minuty na hřišti a už byl o parník nejlepší záložník ve hře. Bucha bude dobrý, jen nevím, jestli ho dávat do základu na 90 minut, když hrajeme o každý bod, ale určitě sympatický výkon na první zápas v lize. Shrnutí moje: Sýkora, Kudela, Deli, Kolář, Stoch, Škoda jsou hráči do základu, Husbauer v tomhle zápase napomezi, skusil bych na nebo post Dannyho ať to nemá jistý, Bucha, nevím jestli základ, bude na nás čím dál větší tlak a ty co jsem nejmenoval dle mého by měli sedět příští zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

Já to vidím podobně. Napravo Bořil, Stoch, to je jasné. Na Jugase bych ale nezapomínal. Nevím, co se středem... Jak by to vypadalo, kdyby hráli třeba Bucha-Souček/Ngadeu a Danny podhrot. Anebo Hušbauer-Souček/Ngadeu a Danny na podhrotu...

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych skusil: Kolář - Boril, Deli, Kudela, Sýkora - Stoch, Ngadeu, Husbauer, Danny - Škoda, Tecl

Reagovat
Bakary3

souhlas se vším.

Mrzí mě, že se neprodali Deli a Ngadeu, mladší a cennější už nebudou a je vidět, že ta motivace u nich už není taková. Navíc by se tím vyřešil trošku přetlak v kádru, na stoperu by se mi dvojka Frydrych (Jugas) + Kúdela (Pokorný) líbila, v záloze by Součka jistil Hromada a Bucha, teď s Míšou je to zbytečnej luxus...

Na beka Bořil, když nebude, Sýkora by zvládnul i druhou stranu, ten bek mu sedí.., a vlevo by byl skvělej i Zmrhal a je tam pořád Sobol (proč pouštěli Floa a nechali si Sobola na zbytek hostovačky, když s ním nepočítaj?, Floa bych si nechal...)

Ke Škodovi jednoznačně druhej útočník, Škoda nemá na to, aby udělal nějaký náběhy a nikdo jinej to taky až na Zmrhala neudělá, Danny i Stoch jsou technický hráči, Hušbauer to samý, ikdyž se sem tam do těch pozic k lajně snaží dostávat. Ten běhavej útočník by pomohl hodně Škodovi i celý hře, která je šíleně statická a předvídatelná.

Dannymu a Stochovi by to na lajně sedlo, když by za sebou měli ofenzivnější beky Bořila a Sýkoru. Hušbauer by zase víc zezadu pomohl s rozehrávkou.

Celkově mě ale Trpišovský neskutečně nas..., plná huba keců, jak se bude hrát ofenzivně a nevím co, nakonec zas jen nakopávaná na Škodu, na beku Frydrych, Stoch s Dannym na lavici, Tecl a Buren, ve kterých vidím velkou možnost ke změně herního stylu, snad na tribuně, na lávce zas jen druhej kopyťák Necid.

Takhle totální fotbal nevypadá, pane trenére.

Reagovat
smazaný uživatel

vsak ono se to v mediich Trpisovi vsechno vrati, ty kecy o totalnim fotbale tohle melo s totalnim fotbalem spolecnych tak 5%

za me je idealni sestava Kolar - Boril, Kudela, Deli, Sobol - Husbauer, Soucek - Sykora, Danny, Stoch - Tecl

ofenzivni beci, kreativita ve stredu a pohyblivej utocnik.. prvni hraci na stridani Skoda, Zmrhal a Frydrych

Reagovat
smazaný uživatel

Danny z kridla a Stoch z prava je podobna prasarna jako to, co jsme hrali v Jihlave.

Reagovat
salami

Souhlas, Danny jediné CAM, u lajny je utopenej, i když je pravda, že kdyby hrál hodně že středu a Sýkora opanoval lajnu, tak se tov nekterejch zápasech využít da.

Reagovat
smazaný uživatel

takze by byl porad CAM, jen by byl v grafice napsanej nalevo

Reagovat
salami

Řekněme LCAM

Reagovat
salami

Na Stocha na lavičce nemám slov, fakt je to jak deja vu, přijde trenér, říká jak chce hrát ofenzivne a bum, nejlepší ofenzivni hráč nehraje, protože má mezery v bránění, bylo to tak s Belaidem, Boudjemou, Keniou a určitě zapomínám na další. Jestli takhle prosereme Stocha a zůstanou nám Zmrhal s Mingazovem, který jsou i vnejlepsi formě maximálně lehce nadprůměrný, tak je to obrovská skoda.

Reagovat
mayday

Já nesnáším tyhle trenéry, co dusí kvalitní fotbalisty. Stoch je možná i nejlepší fotbalista ligy, tak mu má vyjít vstříc a alespoň trošku to postavit tak aby mohl hrát, i když se trenérovi nelíbí některé jeho nedostatky. Kór v zápase Slavie v Jihlavě ať mi nikdo netvrdí, že by byl problém, kdyby nastoupil Stoch s tím, že má mezery v bránění.

Pokud hraju s posledním a upřednostním Zmrhala, Mingazova před Stochem, tak je to první taková trošku vypovídající věc.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak hlavně mi nepřišlo má podzim, že by Stoch na bránění úplně kaslal a nevracel se vůbec, přišlo mi, že makal dost a přes tu slabinu poměrně defenzivní podporoval, vracel se docela svědomitě ve většině zápasů.

Reagovat
mayday

Mně to přišlo stejně. Co jsem viděl, všechny poháry + něco v lize, rozhodně jsem měl pocit, že chce hrát i dozadu. Ano, nějaká disciplína být musí a hráč musí plnit, co po něm trenér chce. Ale s výjimečným hráčem by měl přece jen pracovat trošku jinak, a Stoch na HET teda výjimečnej je.

Já si celou dobu říkám - zatím Trpisovskej nic nikdy nemusel, furt jen mohl, až teď prostě musí, mít výsledky a bude pod tlakem. A on hned první ostrej zápas nepostaví nejlepšího hráče týmu a ještě na hřišti posledního. No uvidíme dal, ale já bych s ním tak optimistickej nebyl.

Reagovat
Kincl

OT: Marvel fans. Co říkáte na nového Black Panthera?

Reagovat
ZB 07

Solidní film. Luxusní prostředí, africká atmosféra na mě dýchla a záporný postavy byly opravdu povedený, škoda, že jim nebylo věnováno víc času. Je to takový příjemný zpestření po minulých kouscích

Reagovat
Kincl

Taky mi přišel záporák kvalitnější :)

Plus se dost pracovalo i s vedlejšíma postavama a nebyli tam jen tak z donucení, jen škoda té bitvy na konci mohla být o malinko lepší :)

Ale očekávání na IW největší už se nemůžu dočkat :)

Reagovat
ZB 07

Jojo, celkově kdyby ten film trval o 15 minut dýl, tak by se nic nestalo. Navíc se mi líbilo, že měl hlubší myšlenku (dalo by se jich najít hned několik), takže to nebylo jen o bezhlavým mlácení

Na IW se taky těším, jen se trochu bojím, že ta očekávání jsou až moc velká a laťka po minulých Avengers je nastavená docela vysoko, takže abychom pak nebyli zklamaní

Reagovat
Ferguson6

viac sa mi páčil starý

Reagovat
TheTopFootbaler

Neviděl jsem, těším se na Deadpoola.

Reagovat
wjillm

Nebylo to špatné, ale čekal jsem něco víc. Záporák super. Black panther mě zklamal, že bez "steroidů" má problém někoho porazit

Reagovat
r.mrazik

klasicky dalsi dil marvel serialu...

Reagovat
Kincl

Co si tím jako chtěl říct?

Reagovat
r.mrazik

ze ac je pred kazdym marvel filmem v mediich udelano nejake PR danemu filmu....jako antman bude odlehceny,doctor strange posune triky stylem inception, strazci galaxie budou humorny, thor bude ala navrat do stylu 80 let (jeste ze tam meli led zeppelin...),black panther je skvely pro afroamericany (podobne jak ujela wonder woman na konecne silne hrdince...)...tak kvalita tech filmu se nakonec tak moc nelisi...jedou podle podobne sablony a veci se opakuji...stylem je to stale dost podobne...proste klasicky dalsi dil marvel serialu

kdo ma rad ten vesmir,bude spokojeny...pro ostatni jen dalsi pokracovani z dane serie

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
dinss

Jaký měl ten zápas s Libercem průběh? Bude to stejné fiasko jako na podzim?

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta první pulku celkově lepší, i když od 30.minuty už to byl hnus, ale Liberec byl marnější ještě.

V druhé půli se Liberec hodně zvedl, hlavně s příchodem Bosančiče, vypracoval si jednu tutovku,ale tuším právě Bosančič to napral přímo do Nity, a pak byl ještě závar, kdy to tuším Frýdek vykopával z brankové čáry. Celkově bych to viděl spíš jako remízovej zápas 1:1

Reagovat
dinss

Diky.

Reagovat
smazaný uživatel

Tento tyden neni Dohrano ? Nemuzu ho v programu nejak najit. :(

Reagovat
ZB 07

Není

Reagovat
skteel

Ty vole no tak to prostě nekopl Lafata, poserte se a hlavně to pak dejte do nadpisu

Reagovat
smazaný uživatel

Ale tak zase v této situaci mu upřít možnost přiblížit se k 200. gólu? Navíc věkově by mu Kanga měl možná ještě vykat

Reagovat
dave30

OT: Co to City dnes?

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Azazelo RD

OT: Dnes bylo pěkné počasí.

Reagovat
TheTopFootbaler

OT: V České republice dnes zemřel člověk.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: A taky se dva cigáni narodili.

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
smazaný uživatel

zase nás novinářské hyeny chtějí rozeštvat???

Reagovat
wjillm

O něčem psát musí a Sparta prodává. Jednou Lafata nekopal penaltu a dělají z toho aféru. Přitom tu nedávno byl článek, jak faulovaný hráč většinou penaltu nekope.

Reagovat
smazaný uživatel

a Kalousek!

Reagovat
smazaný uživatel

Mohl to Kanga jebnout na tribunu, to by byla teprve sranda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ou jés

Reagovat
Houska

Lopata uz se muze soustredit tak akorat na to jeho myslivceni

Reagovat
Houska

tam treba jeste neco trefi

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkné shrnutí :)

Snad Slovan bude předvádět podobné výkony i nadále. Na Spartě to sice nestačilo, ale jinde z toho můžou být body. Hlavně neztrácet s týmy druhého sledu a poháry bychom si na podzim měli zahrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Slovan půjde celkově dolů, prostě oslabil a je zbytečné hledat v nových hráčích adekvátní sílu.

Reagovat
verv

No řeší to hlavně novinářský mrdky, aby měli o čem psát. Komentátor na O2 řekne, že se hráči rozdělili na 2 půlky, češi slaví s Lafatou a cizinci s Kangou, přitom od Kangy zrovna odchází Kadlec s Kulhánkem. Na seznamu článek Nenechavá posila sebrala Lafatovi penaltu. A to že Lafata když nemůže kopat tak mávne rukou a jde ke středovýmu kruhu a ani neslaví gól, čímž se krásně ukazuje jak mu záleží na týmu, je pro ně cajk. Hlavně že můžou napsat jak cizinci rozjebávaj kabinu.

Reagovat
Pablos

je to mediální verbeš

Reagovat
wjillm

Mrdky mediální. A jestlu je to tak, jak píše, měl by se Lafata chytnou za nos a chovat se jako týmový hráč, kapitán. Není víc než klub, ač udělal hodně. Chápu, že meta 200 gólů je lákavá, ale sám několikrát řekl, že kolektivní úspěch je víc, než individuální.

Reagovat
ratusek

To fakt Lafata udělal? toho jsem si nevšiml z O2, ale o tom slavení na 2 půlky jsem tam zaslechl. Celkově ten komentář na O2 byl tendenční a to dost

Reagovat
Puskas

Asi si přečetl Bicana, jak slavil góly. :)

Reagovat
verv

Jj, seděl jsem skoro nad tou brankou a jde to vidět i z toho videa co je tady. Kanga proměnil, Lafata se otočil, mávnul rukou a šel na půlku. Pak si tam s ním plácli tuším Frýdek a Štetina, kteří byli vzadu a pak pokračovali za Kangou, takže to fakt nebylo žádný slavení na dvě půlky. Když jsem si pouštěl nějaký pasáže na O2, tak jsem byl hodně rád, že jsem ty dva pitomce nemusel poslouchat celej zápas

Reagovat
wjillm

Já měl stream od nějakých Rumunů, těm nebylo rozumět, tak pohoda

Reagovat
smazaný uživatel

Nesnáším když někdo není soudnej, Lafata prostě nemá ve Spartě budoucnost, chápu Stramu že se snaží zvyknout si na hru bez něj. Je fakt že gólovej je pořád, ale nemůžeš vědět v jakým zápase to zrovna přijde, když nedá gól, tak je to fakt katastrofa, ten pohyb a neschopnost sklepnout balon nebo cokoliv doběhnou, byť půl metru od nohy, to je šílený... Ať jde poslední sezónu odkopat někam do Dukly, nebo Bohemky, dá 5,6 gólů a rozloučí se se ctí..

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
verv

Tak ono to, že v neděli tam byl k ničemu (kromě penalty) nejde ani tak za ním, ale spíš za Stramou. Podle toho jak herně vypadal ten druhej poločas, tak se absolutně nehodilo aby tam přišel útočník jako on. V porovnání s Vencou, kterej tam pořád jezdil, bylo docela smutný sledovat jak nestíhá a je všude pozdě. Ale věřím, že proti soupeři, kterýho budem mačkat může být ještě platnej a tu hranici 200 gólů by mohl pokořit. Každopádně víc než jeho hra mě sere to jeho chování.

Reagovat
smazaný uživatel

Nesouhlas, ten jeho pohyb při pádu ve vápně má nejlepší z ligy. S Libercem to byl jasný faul, ale i tak tomu dal pěkný kus estetiky, zvedal ruce, propnul záda a těch vrutů. Je to labužník

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Já nevim, co se furt dělá za halo kolem tý výměny ve Slávii... Jasně, budou to mít těžký, ale kurňa budou to mít těžký ve zbytku už tak dojebaný a předevšim rozhodnutý sezony. Lepší, než to zase řešit v létě a divit se, že něco nefunguje.

Reagovat
smazaný uživatel

30.07.2017 Lafata zaznamenal jubilejní 200. branku

Pražská Sparta sice neudržela vedení nad Bohemians 1905, přesto mohou mít fanoušci letenského celku alespoň jeden malý důvod k radosti. Domácí se ujali vedení už v 16. minutě, když po faulu Hůlky na Ben Chaima sudí nařídil pokutový kop. Penaltu proměnil kapitán Sparty Lafata a 200. ligovým gólem se osamostatnil na třetím místě Klubu ligových kanonýrů. Před ním jsou už jen Vlastimil Kopecký (252 gólů) a Josef Bican (447). Čtvrtý je Antonín Hájek (199). (ČTK)

Tak teda nevim...

Reagovat
verv

200 ligovejch gólů celkově překonal proti Bohemce, do dvouset v české lize mu chybí 3 góly

Reagovat
smazaný uživatel

Vyjadreni Kangy na ofiko Sparta youtubu: https://t.co/y9sL0ZYonz

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele