Lipsko si podle kouče Nagelsmanna nemůže dovolit koupit Schicka
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Schick definitivně opustil AS Řím a přestoupil do Leverkusenu
08.09.2020, 19:26
Schick by měl dnes podstoupit v Leverkusenu lékařskou prohlídku
08.09.2020, 10:58
Schick se vrátí do Bundesligy, má přestoupit do Leverkusenu
31.08.2020, 20:58
Lipsko se nevzdává snahy o udržení Schicka pro příští sezonu
11.08.2020, 13:58
O Schickově budoucnosti bude jasno nejdříve po konci Ligy mistrů
04.08.2020, 19:50
O Schicka má zájem Newcastle United
19.06.2020, 10:41
Lipsko neuspělo u AS Řím s nabídkou na Schickův přestup
08.06.2020, 11:47
AS Řím snížil částku za Schickův přestup do Lipska
10.05.2020, 13:59
Schick bude rád, pokud přestoupí z AS Řím do Lipska
27.04.2020, 19:47
Lipsko už podle médií jedná s AS Řím o Schickově přestupu
15.04.2020, 10:49
Komentáře (266)
Přidat komentářS touhle výkonností ho za ty prachy koupí někdo jinej, o toho bych strach neměl
Tam jde však o to, že tady mu to očividně sedí a už se to ví. Může jít do jiného týmu, kde to bude jak Řím, budou ho cpát na křídlo/trenér ho nebude mít moc v lásce, ale i klidně to, že si on nesedne s hráčema atd
Leda tak turci. Hrač co nepreleze 10 ligových gólů, žádný zázrak není
V minutách ani ne 12 zápasů v lize a 9 gólů. + 3 zápasy mimo ligu. 3 asistence k tomu.
Ono nejde koukat jen na góly a ignorovat minutáž.
Jestli si ho alespoň někdy viděl, tak víš, že ten strop fakt není 10 gólů.
To si lžeš sám sobě. Podle tebe by byl lepší hrač, který by nastoupil jednou v 85.minute a dal gól.
Musíme si uvědomit jak strašně v českých médií a diskusích je preceňovanej. Chápu, že každý by zase chtěl top hráče, ale tady je to fakt vedle.. Být to belgičan nebo argentinec, nikdo si ho tu ani nevšimne. Prostě jen takovej hype útočník, co nepotvrdil svoji cenu
Takže ho nesleduješ a neumíš německy super dík za info. :)
O něm tam je absolutně jiné mínění než u tebe v hlavě. A pokud si myslíš, že tohle prohlášení je něco jiného než pokus o slevu, tak jsi ještě víc mimo než se zdáš dle komentářů.
Jak nepotvrdil svoji cenu? v rámci minut má 15ti zápasech 9+3 jako hráč co často rotoval. Nebýt Covid situace tak je 26 milionu absolutní nic. ¨
Být to belgičan nebo argentinec tak si to tady všimnou lidi stejně, protože v top celku ligy hraje dobře a je gólový.
Jo děkuju, tak si pls nauč němčinu a pusť si právě třeba ten poslední zápas :)
Pokud by nebyla ta krize, tak to možná zkusí taky a koupí ho. Ale v současné situaci za něj napálit téměř 30 mega, zvlášť když se ho AS chce mermomocí zbavit, aby z toho vytěžili alespon větší část vynaložených peněz?
Souhlasím
Ono nejde brát jen tu minutáž
Jsou hráči kterým to jako střídajícím jde a když nastoupí třeba do 60-70 minuty do unavené obrany například Paderbornu je snazší dát gól než hrát 60 minut do plných a pak jako čerstvý
Myslím že čekaly na prodej Wernera který chce ještě sezónu vydržet
A že bude Poulsen makat na Schicka a dávat branky
Sice Schick hraje v Lipsku dobře (lehce nadprůměrně) zároveň vidí kolik je schopen spálit a možná věří že v jejich systému je schopen zazářit i jiný útočník za méně peněz
Zrovna u Lipska bych se nedivil kdyby měly vyhlédnutého někoho pod 20 kdo je přibližně na stejné úrovni a má větší potenciál za méně peněz
Tak buď stlačit cenu níže a koupit ho a nebo za menší peníze připravený pro nás zatím ne moc známý mladík
V podstatě příchod Daniho Olma až tolik nepomohl protože stál nemalé peníze a zdá se mi že na minutáž má dokonce lepší čísla jak Schick,přesto že se jedná o záložníka
Nemyslím si že by Olmo měl lepší čísla jak Patrik...herně je pro mě zatím docela zklamáním. Naopak Angelino by byl pro RBL slušnej kauf, ale nevím jak velikou má tu výkupku.
Navíc v případě Patrika nejde ani tak o to množství gólů, jako spíš o to že většina těch gólů byla rozdílových. Díky většině gólům který Patrik dal, RBL bralo body.
Mě se zdá že na minutáž to opravdu lépe vycházelo a to je záložník.
Většina opravdu objektivních lidí musí uznat že Olmo je použitelný jak na více postech tak má nepochybně i větší potenciál a to Patrikovi přeji jako každému českému hráči
Myslím že nebýt Coronavir tak ho vezmou i když Olmo taky nestál málo peněz a pokud opravdu nikdo neodejde možná nebudou chtít q2 dražší hráče v jednom roce pokud nikoho neprodají,tak i prodlužování smluv něco stojí
Olmo je určitě obrovský talent, ale já od něj upřímně čekal daleko víc...každopádně je mladej a až se aklimatizuje, tak to může být dělo který potom Lipsko prodá za nesmysl někam jinam.
Souhlasím se vším,dle mého jde jen o aklimatizaci
Ale teď koukám na tansfermarket a ty statistiky jsem si spletl musím uznatel, buď z FM a nebo něčím jiným
1+1 za 420 já měl za to že je to 3+3 no
Ty demente, buď rád, že máme takového útočníka v top týmu bundesligy
Tak logicky se zaměřujeme na české hráče víc než na cizí, to ale znamená že Schick je nekvalitní?
Prosím, raději už nic nepiš, ať se ještě víc neznemožníš.
ty nemožeš byť ani čech keď hejtuješ Schicka, veď 99,9 % tunajších je z neho namäko, čo z toho že za 4 roky je jeho strop polovičná minutáž hlavne že dal 9 gólov ostatné stats sral pes.
Právě že od čechů je na něj větší kritika než kdekoliv jinde
mozna proto,ze se z nej dela neco vic nez zatim je, podporene jeho sebevedomim?
Nevím kde se z něj dělá něco víc. Evidentně ukazuje že je útočník který má na přední tým BL. Víc z něj nikdo nedělá a tohle už ukázal.
chvili bych si jeste pockal s tim,ze ma na predni tym BL
jop, vidím to v tunajšej diskusii kde zo 100 príspevkov je 90 o tom aký je to génius lebo dal 9 gólov v bundeslige
Přesně, když dal Mešanovič v naší titulové sezóně 12 gólů, kdy odehrál pár minut,jako střídající hráč, tak se to hejtovalo, že chodí do unavené obrany , ale Páťa, ta kamnená, nesmypatická a namyšlená držka bez emocí je génius, protože proběhl AC Chátra Praha.
Co to meleš za hovna
Rolf a Sheldon ...nej dementi EF, co jiného by měl mlýt než hovna
hroznej odpad
to jsou ale bláboly
na druhu stranu nemozes pozerat len na pomer minutaz a goly, ale aj na celkovy prispevok hre
Což je u schicka lepší aspekt než vstrelene góly..
to je minimalne diskutabilne
V přepočtu na minuty je na tom skoro stejně jako Werner.
Takže podle tebe po žních k Turkoj?
Od začátku ho Lipsko bralo bez plánu ho v budoucnu vykoupit
Jaká výkonnost???? zase z něho nedělejte nějakou hvězdu
Tak to je klasická mind game. Uvidíme, jesti na to AS skočí nebo ne.
No ať to dopadne jakkoli, tak je pro Patrika asi nejhorší varianta návrat do Říma. Snad za něj ty prachy někdo vysolí.
Taky si myslím, že když ho nikdo nekoupí, vrátí se do Říma. A když koupí, půjde tam
Sice dal,goly ale jinak nijak extra nevynika. Napr. Posledni match hlavickou gol ale v kontextu toho zapasu nebyl skoro videt. Goly se urcite pocitaji ale aby sazel jako Werner to nehrozi a tak je preci jenom pro Lipsko drahej. To jestli ma zajem o Rashicu z Werderu radsi pouzije na neho. Ten ma vetsi potencial
Lipsko rádo za levno a draze prodat, Patrik by tohle asi nesplnil..
Podle me si ten zapas nevidel. Byla tam cast, kdy komentatori ciste jen o Schickovi mluvili asi 3 minuty v kuse, jak obdivuhodne rychle se aklimatizoval, jak skvele ma cisla a ze to vypada, ze ma na sobe magnet, ptz se dostal k hlavicce u skoro kazdeho mice co sel do vapna... Tzn. v zahranici, kde nas berou jako vychodnaky si Schick vybudoval obdiv a respekt, ale cesky fanousek napise ze nebyl skoro videt, klasika...
je teď náš nejlepší hráč
Ale on zatim sazi góly skoro jako Werner. Jde o to, jestli mu to vydrzi. Pokud ano, Lipsko penize najde.
v přepočtu na minuty asi ano.
Jak jinak to brat?
Tak to jsme každej koukali asi na jinej zápas
Co to plácáš, si viděl tak 5 minut, kdy mu zrovna něco nevyšlo ne.
Omg... To jsou zase názory rádoby odborníků
Ocekavani i cenovka by se u Schicka meli trochu snizit.. Ja sem byl jeho kritik, celkem me vyvedl z omylu ale stejne.. AS ho koupilo hrozne predrazenyho a nasadili mu pak logicky i vysokou cenu. I prp nej by bylo podle me nejlepsi, kdyby se zaradil mezi tahouny tymu stredu tabulky, nez kazdej rok byt na hranici 50%bargain/50%fuckup... Takze kluby jako Frankfurt, Betis, Bologna, Lille..
Za kolik ho kupovali ?
42 mega
Transfermarkt uvádí 29 000 000 €
Pokud se nepletu, doteď je to nejdražší nákup v historii AS
Nevim jestli sis vsiml bylo to videt ted posledni zapas ale docela nabral svaly a asi i na sile.
Tak zrovna trener moc o financich nerozhoduje ne? ten rekne tak chci/nechci a pak uz at se kluby domluvej
kalí vodu Vojtěchu, kalí vodu
ta ženská je pod drogama
podle mě ho chtějí koupit a koupí ho. Jen se snaží srazit cenu dolů. Záleží, v jaké finanční kondici je ASR. Třeba bude potřebovat finance a prodá ho i za těch 20
No dokud tam bude Werner, takj Schick bude vždy útočník č.2. Naštěstí to v Lipsku točí trochu víc než v Římě, takže i tak si Schick celkem zahraje. Ale stejně si myslím, že obzvlášt s přestupovou politikou Lipska, se jim nebude chtít dávat ani těch 20 za náhradníka.
no víc než o rotaci jde podle mě to, že hrajou prostě na dva útočníky
Vždyť skoro vždycky, když Schick nastoupil, tak byl v základu i Werner
Co to plácáš? Lipsko hraje na dva útočníky a kdykoliv hraje jeden z dvojice Schick/Poulsen, tak nastupují vedle Wernera.
Spíše bych řekl Werner hrává s křídla když je Schick na hrotu.
Oficiálně hrají na dva hroty, ale Timo se opravdu hodně stahuje na křídlo, tím pádem má Schick na hrotu více prostoru.
co se týče Schicka, ještě bych se vrátil zpět v čase, kdy ho prodával Paska ze Sampdorie do Říma. Podle mě do absolutně nevhodného klubu, co se týče hráčova rozvoje. Rozhodly pouze peníze. Takže Paska by se měl hodně snažit, aby se jeho klient nemusel vracet tam, kam ho neprozřetelně přivedl...
Po bitvě je každý generál. Mi naopak přijde, že to byla naprosto smysluplná destinace. Byl tam Džeko, stárnoucí kanonýr a jeden z nejlepších útočníků poslední dekády, od kterého se mohl Schick učit a po nějakých dvou letech převzít jeho roli. Žel potom došlo k nějakým špatným rozhodnutím jako přílišná sázka na Džeka, přes kterého se Schick vůbec nedostával do hry a s tím související přesun na křídlo, kde mu to nesedělo. Stojím si ale za tím, že postaveno čistě na papírových předpokladech, dával tento přesun smysl.
Nevím, kde přišel na to, že to byl absolutně nevhodný klub.
Tak se mi teď s odstupem jeví Juve, kde nehrají jiný bombarďáci a obecně mladý hráči, tam by s ním asi úplně vyjebali...
Řím mi přišel ok, škoda, že hodně marodil, taky to mohlo být jinak.
tak Juve by byl úplně mimo. ASR v rozestavění 4 3 3 na hrotu s Džekem je podle mě nevhodný klub pro mladého hroťáka, který potřebuje hrávat a hrát na hrotu.
on to rikal i schick v tom rozhovoru,ze rim hraje do nohy,kdezto lipsko vic do behu...
tezko ale rict,zda je v silach pasky vybrat destinaci podle stylu hry...ale rekl bych,ze od toho je taky placeny
bych rekl,ze schick nechce do rima a rim nechce jeho...takze nekam ho uklidi
Do Sparty.
k hrebikovi na strahov...
Tak jsem zvědavej ...každopádně mu přeji, aby zůstal v Lipsku Jinak já myslel, že Werner půjde pryč.
Liverpool na něj nemá prachy takže asi nic.
V expreskách píšou, že do Chelsea.
Za tu cenu špatná koupě. Čekal jsem to
dajte nam Wernera a mozete si kupit Schicka
praveze nemozu lebo nechceme davat tolko za wernera
To by byl prodělek jak sviň ... Snad tak hloupý v Lipsku nejsou
Ten fakt, že Werner půjde určitě jinam ukazuje to, že se jedná mind games a chtějí jen slevu.
Nicméně sáhne po něm někdo jiný toho bych se nebál, ale tady si sedl no...
Tak 30 je dost, na to že to není žádná hvězda.
V dnešní době klasika. Otázka, co udělá covid.
Prosím jaká "hvězda" šla v poslední době za 30?
30 je při dnešních cenách akurátní cenovka. Hvězdy, jak ty říkáš, odcházejí za dvoj až trojnásobné částky.
V Anglii 30 moc neni ani pro tým ze spodku
Ale kdekoliv jinde to je dost když i v Římě ze všemi klauzulemi byl nejdražší hráč její historie a AS Řím není zrovna malý klub a to hlavně v Itálii
Nebýt Coronaviru tak věřím že by ho koupily ale myslím že Lipsko chce být obezřetné k případné změně trhu
Asi tak. Vždyť v Anglii i takový Vydra stál 10 mega.
Mě se zdá že dokonce mezi 12-15
Sakra, máš pravdu. Derby ho koupilo za 10 a o dva roky později přestoupil do Burnley za 12,2 mega eur
Ale měl za sebou před přestupem minimálně jednou korunu střelce Champu (za Watford si teď nejsem jistý, zda-li byl také první či druhý). Jasný v PL ěpatný, ale taky tam prakticky nedostal zase něják moc čuchnout, načež šel do Derby za v té době (možná i teď) historickou nejvyšší přestupní částku pro klub... tudíž pak odcházet do Burnley za 12,2 mega eur je za mě naprosto adekvátní částka, nic sméšného.
Pozor, já si vůbec nemyslím, že by byl Vydra špatný hráč, nebo že bych se mu chtěl nedej bože vysmívat. V Burnley při těch několika málo příležitostech, které dostal, zahrál většinou v celku solidně - za mě by si těch šancí zasloužil i víc - a v Champu to byl ceněný zabiják. Cenovku si v té době zasloužil.
Oká já byl asi moc domýšlivý a chápal to jako, že ti přišlo jako dost přestřelená částka.
a kam? u nas sa javi stale realnejsie ze wernera neprivedieme. chelsea platila uz za ziyecha a chce chilwella. ked este budu hladat niekoho do zalohy tak 50 mega za hrot budu davat velmi tazko
Werner půjde a peníze budou.Kain stres.
Prachy budou. Wernera někdo určitě koupí.
Když neklapne Lipsko tak jiný BL tým
V podstatě řekl, že pokud odejde Werner, tak koupí Schicka. Zároveň trochu mind game na snížení ceny. Každopádně Schick může být v klidu, šance že by se musel vrátit do AS je velmi malá.
tak nejak jsem se toho bal, ze to takto dopadne, ze Lipsko neni stavene, aby delalo podobne a vetsi nakupy, jedine by museli mit jist, ze ho pak pozdeji prodaji za vic a to jistota uplne neni, ale kdyz mel Schick ty zajimave nabidky i po tom, co se mu nedarilo v Rome, tak ted by ten vyber mel byt taky slusny a mozna i jeste lepsi, protoze v BL ukazal kvalitu a treba se dostane i do PL
*jistotu
Ja vím, že se tu teď Schick chválil, ale viděl jsem teď všechny zápasy Lipska a herně je naprosto tragickéj, což vůbec nechápu, když v repre je v mezihře mega platnej.
Tak v Německu ho chválí, skalní fans ho chválí, ale ty to vidíš o 180 stupňů jinak. No nevím co sleduješ, ale mám absolutně jiný názor než ty.
Že by neuměl německy?
To je nutné k sledování Schicka ?
Podle džakoba jo
Tak spíš je o něm známo, že je taky celkem retardovaný.
Vždyť je to dolar, po něm přece nemůžeš chtít inteligentní názor.
je to tak, v ČR z něj dělají superstar, přitom v Lipsku je 1 z mnoha, v důležitosti pro klub by byl někde v té horší polovině spektra kádru
Nepohybuje se tak jako Werner nebo Nkunku, proto to tak možná vypadá. Ale i on se v posledních zápasech víc zapojuje do napadání a mezihry než na podzim (kdy jsem ho za to i já občas kritizoval). Teď fakt ukazuje že při odchodu Wernera klidně může být útočník č.1
bez wernera pujdou dost dolu...on je fakt skvely
Herně naprosto tragickej rozhodně není, ale je pravda, že díky stylu hry RB se tak moc do mezihry nezapojuje. Na druhou stranu pak právě vyniká jeho schopnost dostávat se do šancí a dávat góly, 9+2 za 1055 odehraných minut mluví za vše.
Je, vypadá to, jako že s týmem není absolutně sehranej. Ano, statistiky má dobrý, ale herně to ted bylo prostě špatny. Schválně si pusť zápas s Herthou a záměř se na něj. Nejhorší na hřišti.
Koukal jsem na to a výrok "nejhorší na hřišti" je úplná kravina.
Páni v zápase s Hertou hrálo Lipsko blbě ale vy vypichnete jen Schicka machr
Co je to teď všechny? Všechny dva? Protože na podzim rozhodně špatný nebyl.
O podzimu jsem nic nepsal.
Nemecka liga mu proste schickla, Lipsko by bylo samo proti sobe, kdyby ho nekoupili...24let, hraje dobre a prosazuje se...podle me to je hra ohledne ceny,dobre vedi, ze ho koupi....
Toto by sa u nás v Dortmunde nikdy nestalo, že by sme si nemohli dovoliť kúpiť hráča, ktorý by sa u nás počas hosťovania uchytil tak výrazne ako Schick v Lipsku. S tou politikou relatívne nízkych investícií do hráčskeho kádra, ktorú RB razí sa len sotva niekedy stanú veľkoklubom, ktorý môže pomýšľať na najvyššie méty...
No, takto im ten hráč čo sa tak výrazne chytil aspoň neodíde do bayernu
To je docela blbý, když si domluvíš opci na přestup tak dobře, že si jí vlastně nakonec nemůžeš dovolit.
To si možná brzy uvědomí i Rosa u Hancka.
Hancko sám bude asi raději chtít do toho Portugalska.
Na tos přišel jak? Naopak jdou zprávy, že je ve Spartě dost spokojenej a chce zůstat.
Nedávno jsem četl nějaké spekulace o tom, že je o něj zájem v Portugalsku. Samozřejmě to bylo pouze na úrovni těch spekulací, nic víc. Jestli máš lepší info, tak jo, je to možné, že to není pravda. Mě to zas tolik nezajímá, abych si o tom zjišťoval víc.
Tak jedna věc je zájem odjinud, druhá věc je, co preferuje on sám. Samozřejmě to co sem slyšel je taky na úrovni spekulací, ale je to z více zdrojů, tak by na tom mohlo něco být.
Já bych se teda divil, kdyby chtěl v současný Spartě zůstat, místo boje o poháry v Portugalsku a válení se na pláži. Ale třeba má rád výzvy.
Mají v Portugalsku ovce?
Podle googlu 3,5 milionu, to už je docela slušnej výběr.
Proč by ne? Údajně dobře zapadl do kabiny, v Praze se mu dost líbí, už tady má nějakou pozici, boj o poháry tady má taky. Ono třeba ne každýho baví se každej rok někam stěhovat. Hodnotit to takhle od počítače jenom podle toho, že Sparta teď hraje hovno, je trochu mimo.
Jenom teď?
Tak má tady i pichnu nééé??
Takze 0:1 pro Portugalsko
Třeba ho původně nechtěli a teď zjistili, že by i ho chtěli
Moc doufám, že tam zůstane a Lipsko by k němu ještě mohlo přikoupit Hložka. To by byla paráda vidět českej útok v bundeslize
V Padebornu třeba
On ale nepsal v 2. Bundeslize
škoda kdyby to v Lipsku nevyšlo, hodně rotují, zná hráče, systém a oni už troochu i jeho....ale i kdyby, tak rozhodně si neudělal ostudu, takže zájem o něj bude
Tady se zas ukázalo dementů
Schick to ještě všem ukáže, kvality na to má.
Snad mu Lipsko vyjde.
Už by to mohl pomalu začít ukazovat nebo myslíš, že si to šetří až na Turecko?
Ne, myslím, že už to ukazuje.
Na svůj věk velmi dobrej v Bohemce, skvělej v Sampdorii, Řím mu nevyšel, ale v Lipsku mu to pálí zas.
Já jsem si toho všiml, jen ty sis asi poslední 4 roky zapomněl vytáhnout hlavu z prdele.
a suprový v repre
+ repre
Závist
Tady je to zase plné odborníků, jak vidím.
Německá média Schicka chválí a jeho kvalitu sami vidíme dle vstřelených gólů a celkové platnosti a když to srovnáme s jeho menší minutáří, vychází mu perfektní čísla.
Ale to je holt ta špatná česká nátura, kdykoliv máme dobrého hráče který se prosazuje v zahraničí, tak se prostě musí nutně kritizovat.
Jo no, my bychom hejtili i Messiho, kdyby byl Čech.
Čím viac čechov a slovákov v Nemecku, tým viac priestoru dostáva liga na našich weboch a snáď aj viac fanúšikov. Ak kvôli ničomu inému, tak kvôli tomuto by som si želal aby ostal v Lipsku.
Mind games jak prase. Patrik tam zůstane.
Tady si všichni hrají na to, jak bude trh fungovat stejně letos - nebude. Velká část klubů žije z velké části ze vstupného, které nedostávají teď a je otázka, kdy se stadiny otevřou. Může to být na podzim, může to být v zimě, může to být od sezony 22/23. Ty kluby nebudou ochotné utrácet za hráče, které vyloženě nepotřebují. Naopak, budou brát z juniorky, hráče na hostování, hráče zdarma a budou se chtít zbavovat hráčů, kteří mají nějakou hodnotu a oni z toho můžou vytřískat něco, aby přežily další rok.
Tipuju, že v létě se na přestupech utratí 1/3 toho, co obvykle. Pokud by to byla polovina, tak to bude brutální úspěch. Reálně se dá čekat, že ceny hráčů spadnou dolů - kluby budou potřebovat prodávat (zvlášť ty, které mají napnutý rozpočet a vstupné dělá velkou část příjmů) a málokdo bude ochotný kupovat za velké peníze.
Třeba Shick je zrovna hráčem, u kterého bude problém - Lipsko ho nepotřebuje, může si přivést do rotace levnějšího hráče ze Salcburku, z juniorky nebo prostě koupit za pár šupů a neriskovat velký výdaj v situaci, kdy neví, jak na tom bude rozpočet a AS ho nechce. Takže jediná možnost je, že buď prodlouží hostování o rok (aby neplatili jeho mzdu) nebo dají brutální slevu. Nebo půjde na hostování jinam.
Ten poslední odstavec podle mě můžeš brát klidně úplně opačně. Byl by velký výdaj, ale Schick už je teď prověřený ligou, sedí mu systém, je produktivní. Lipsko je finančně strašně silné a AS to ví. Má ty nejvyšší ambice - minimálně v Bundeslize a asi i v LM bude v příštích letech útočit minimálně na čtvrtfinále a kvůli tomu potřebuje ty nejlepší hráče, zvlášť když Wernera nemají skoro šanci udržet.
To je právě otázka - o kolik RB přišlo/přijde kvůli koronaviru? Jak bude v létě vypadat fotbalový trh? Jaké budou výhledy na příští sezonu? Kdo bude ochotný utrácet?
Kluby budou potřebovat prodávat - proč kupovat za 29 mega Shicka, když můžou nakoupit za 1/3 ceny od klubu, který potřebuje nutně prodávat? A takové kluby budou. Jak říkám, Shicka možná koupí, ale AS bude muset jít s cenou dolů nebo protáhnou hostování ještě o rok.
Za tuhle cenu ho nikdo jiný chtít reálně nebude letos v létě.
Nikdo nebude kupovat ve velkém, to je víc než jasné. Ty peníze jsou za Schicka opodstatněné za normální situace ale nyní ne. Icardi šel taky se slevou. AS Řím je holt v blbé situaci a Schicka za svoje požadavky neudají.
Za normální situace (loni) by ho za těch 29 někde udali. Kvality ukázal, ví se, že do míče kopnout umí. Ale teď si každý bude dávat kurva pozor na nákupy, protože pokud by přišla na podzim druhá vlna a neodehrál se podzim (nebo vůbec nezačala sezona tento rok a začala třeba až jarní část), tak by ty kluby byly v brutálních sračkách.
Velká část klubů žije ze vstupného? Pokud se budeme bavit o TOP 5 ligách, kam Schick míří, tak je to lež. Vysílací práva tvoří větší část než vstupné. A menší kluby jsou na těch penězích z vysílacích práv bytostně závislí, prodej lístků je velice malá částka oproti vysílacím právům.
*kluby jsou závislé
Špatně napsáno. Samozřejmě nežijí jen ze vstupného, ale je to nezanedbatelná část příjmu. U TOP klubů dělá matchday 15-20% příjmů, u menších to bude ještě více (kromě Anglie, kde každý klub mimo TOP6 dostává pomalu 70% příjmů z TV práv). A hlavně ty kluby s tím počítají - ví, že dostanou nějakou částku za tu sezonu na TV právech, mají dohodnuté sponzory dlouhodobě a ví, že dostanou +- nějakou částku za matchday. A ty rozpočty bývají relativně napnuté a když vypadne třeba 1/5 financí za rok 2020, tak ty kluby budou mít reálně problém.
A v tu chvíli budou potřebovat buď ušetřit (pokud mají rezervy nebo to majitel zafinancuje) nebo budou muset peníze získat - a obě tyto možnosti jsou nejjednodušší (a nejrychlejší) na přestupovém trhu (nebo na platech) - jak jinak ušetří RB 30 mega, než když nekoupí Shicka? Jak jinak získá AS finance, než když prodají Shicka (nebo jiného hráče)?
Plus by som doplnil, ze ak mas otvoreny fanshop pred a po zapase, nejaky prijem ti to tiez hodi. To sa ale tyka fanusikov mimo krajinu, kde klub posobi.
Tak to je započítané právě v "matchday" - třeba Arsenalu to v 2018/2019 tvořilo 25% příjmů.
Ale pro Bournemouth jsou to necelé 4%, Burnley necelých 5%, Watford 6%.
Tak to jsem taky psal - Anglie je v tomhle specifická, protože všechny týmy dostanou přes 100 mega liber za TV práva.
Hele asi ani nebude.
Schválně jsem hodil do googlu Serie A matchdays income a v obrázcích mi to vykoplo Lazio 2018 a 2019, kde dělají kolem 10 procent a tady to vychází podobně https://www.statista.com/statistics/619095/italy-professional-football-serie-a-income-breakdown-by-source/
V Německu to asi bude spíš k těm 20, třeba Schalke má v Moneyleague 18 22 procent ale taky jde o klub s ohromným, vcelku moderním stadionem v bohatém regionu, což ti jinak splní kdo? Bilbao?
Hemží se to tady "odborníky",např W164,kteří nemohou spolknout jeho fotbalový původ.V současné době nemáme útočníka,ale ani hráče do pole,který by se Schickovi přibližoval.Tecl,Krmenčík,Souček a podobná "esa"do něj mají míle daleko,takže přej a bude ti
přáno,toho se držte "odbornmíci".
Podle té poslední věty, bys měl ale i ty přát i Krmenčíkovi a hlavně Součkovi.
Já jim přeji,ale kde není s hůry dáno,ani čert nic nezmůže.
Nagelsmann preferuje Rashicu, aj to dáva zmysel. Werner odíde ale kvalita zálohy nepojde brutálne dole. Rashica môže stat +- to čo Schick. Lenže s tým rozdielom, že spĺňa do bodky Nagelsmannove požiadavky na to, nahradiť Wernera. Majú svoj klub v Brazílii, čiže zmapovaný trh rám a odtiaľ môžu vytiahnuť mladšieho hráča s potenciálom vyšším, aký ma Schick. Tých možnosti je veľa, biznis model RB ale je, kúpiť lacno a draho predať. To Schickovi nenahrávali do karát. Čísla nemá zle, ofenzíva ale na ňom nestojí a jeho góly môže nahradiť lacnejší hráč. Nemyslím si, že chcú týmto vyjadrením stlačiť cenu, ak vy ho plánovali vykúpiť, tak to nepustí do novín alebo dajú vyjadrenie v zmysle, že to nebudú komentovať. Z toho mala čo som videl, tak mal Schick zápasy, kde sa zapájal do medzihre, spolupracoval so zálohou a vytváral priestor. Ale tiež som videl zápasy, kde síce dal gol ale herne bol priemerný a spoluhráči radšej ťahali akcie cez Wernera a jeho vynechávali. Z toho súdim, že priorita pre Kroscheho Schick nie je. Oni sa ešte budú pokúšať o Angelina a zrejme zvýši plat Upamecanovi, aby ešte rok vydržal.
Rashica je jasná volba č.1 duplom ak by Werderu nevyšla záchrana, čo sa ale dúfam nestane
V tom případě nevidím problém Patrika poslat do Evertonu za Keana...problém je, že Kean není sázka na jistotu a Džeko stárne a výkonnostně půjde dolů...
v Evertonu by nepřežil ani 5 minut
Ááá místní vymrdanec konečně dorazil, kdes byl tak dlouho?
Schick je zbytečná investice, radši ty prachy investovat do Rashicu který je o v mezihře a technicky o level výš.
Neznám hráče,který by byl technicky o level výš než Schick.Technicky za ním zaostává Werner
a ostatní borci Drážďan.Velmi se zlepšil ve hře hlavou,má výbornou techniku v plné rychlosti s míčem.
Hlavne hra BL dlhsie, Werder sa snazi o rovnaky styl futbalu a ma pod Kohfeldtom celkom dost volnosti. Nahrada za Wernera ako vysita a na trase Werder-RB uz isiel Selke a vztahy su medzi klubmi ok. RB by jeho prestup skompletovalo co najrychlejsie, pretoze sa obavaju toho, ze niekto ponukne vyssiu sumu. Preto je aktualne priorita Rashica a nie Schick a preto toto Nagelsmann povedal. Teoreticky je Nagelsmann schopny ist do sezony s Poulsenom a hracom, ktoreho kupi za 8-10 milionov s tym, ze bude robit nahradnika. Poslali hostovat Augustina do Leedsu a pokial Leeds postupi, tak ho myslim automaticky kupi. Ak to nezvladnu, tak si myslim ze to s nim skusi.
Ty vole, že jsem tu diskuzi otvíral
Koukám, že se tu rozjela slušná hádka :D Tve jste jak důchodci na seznamu, trošku respektu navzájem.
Jinak já tohoto hráče také nemám moc v oblibě a dle mého názoru to žádná super-star rozhodně není. Ale pokud by ho Lipsko nakonec koupilo za 20 míčů, asi adekvátní cena. Naprosto chápu, že 30 dát nechtějí. Prostě nemá takovou cenu...
Třetí tým bundesligy nemá prachy na Schicka - to zní hezky
Němci narozdíl od nás jsou gramotní, nevolí populismus a život na dluh
Kdyz odejde Werner, tak ho Schick nenahradi ani za deset let. A proc mit tak drahého nahradnika a hrwce druhého sledu? Lipsko dobre vi vo co gou. Rangnick neni hlupak.
achjo, fakt si nechame ujst wernera
Schick by mel zustat v nemecku ta liga mu sedne ale mel by jit nekam kde bude mit vic prostoru
Koukám že spousta lidí ani neví že Lipsko hraje na dva útočníky jakože dobrý.
Werner se objevuje často na křídle ale on má tolik prostoru na hru , že běhá jak mu to sedne.
Může se stát, že ho Lipsko vážně nechce, nebo klasický jen "hra" s AS
Poulsen není hvězdným útočníkem a rozhodně má šanci hrát místo něj.
Třeba si toho někdo všiml, mě přijde v zápasech že Patrik se nějak neusmívá, oslavy gólů nic extra....jen jestli je spjatý s týmem, to je pouze domněnka.
Pride ti, ze RB kupuje hviezdnych utocnikov? Ci obecne hviezdy? Ty toho teda o tom klubu budes vediet vela..
Ne nekupuje a ani jsem to nenapsal, takže prvně čtěte co píšu Patrik ani mezi hvězdy nepatří, ale ta cena je iritující.
A nebo ví snad někdo, kdokoliv tady že Lipsko se bude ubírat stejnou dráhou jako BVB a nebo se pokusí sesadit Bayern? Také nevíme.
Snad ta druhá varianta, ať je Bundesliga zajímavější
Taky jsem si toho všiml, ale my můžeme jenom spekulovat. Bylo by to divný, když sám říkal, že tam chce zůstat a navíc v rozhovoru u Novotnýho říkal, že Werner je celkem v pohodě týpek a že tam má nějaký kámoše. Uvidíme, jak se to vyvine, rozhodně se tam muselo něco stát.
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co.uk/sport/amp/football/52928359
Takze Werner fakt do Chelsea? Cekal jsem, ze si vybere spis Liverpool.
on si ho aj vybral, ved sa nam ponukal, ale kvoli korone sa nanho to klub vysral
Cože ???
comu na tom nerozumies?
Tomu, že se na to vysral kvůli koroně.
tak koronavirus vsetkym stlacil prijmy a nikto netusi ako sa to bude vyvijat do buducnosti. preto si kazdy klub prehodnoti vydaje a predpoklada sa ze cena hracov pojde dole- jednak kvoli nizsiemu dopytu, prijmom, ako aj potrebe klubov s napnutymi rozpoctami predavat. no a kvoli prichodi krizy si nasi majitelia nie su isti, ci ta vykupka u wernera za to stoji a nie je prestrelena. pred krizou bol jeho prichod skoro isty. skoda
Liverpool nepodal žádnou nabídku.
Schicka sleduju pravideleně. Lipsko mu neobyčejně sedí. Bude to obrovská škoda, a určité riziko, když bude muset jít jinam.
Hraje výborně - je ohromně platný pro Lipsko.
Nikdo netvrdí, že má výkonnost jako Ronaldo nebo Mbappé, ale zapadl do bundesligy skvěle
pokud odejde Werner, tak byla chyba experimentovat s cizí náhradou, radši ukecat sconto v Římě
souhlasím
Abramovič: hold my Пиво
https://www.facebook.com/tmkplus/photos/a.1392094307682137/2431090310449193/?type=3&theater
Zápas v Austrálii
Red Bully se prestaly prodavat?
Teď nám dává křídla Koroňák.
Kdybych byl Shick tak mi takový slova od trenéra prostě ublíží. Fotbal je o hlavě jistota budoucnosti pomáhá. Trener Lipska je arogantní k.... to ví celý svět dlouho. Special One je proti němu zlatý. Když odejde Werner tak Lipsko bude v průměru ligy. Když pustí i Shicka budou rádi za průměr.
to není o něm, to je filozofie Red Bullu a dělaj to kurevsky dobře. Firma, která dokáže divy i bez dotací a okrádání evropských daňových poplatníků
momentálně lepšího hráče nemáme, ale i 15 by bylo moc a Souček svou kvalitou sotva za 5, kdyby se v Anglii neprala špína celýho světa
Spíš si tým s ambicemi Lipska nemůže dovolit mít na hrotu někoho jako Poulsen.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele