Liverpool jedná s Kuvajťany o prodeji
Vedle londýnské Chelsea by v nejbližší budoucnosti mohl majitele změnit i Liverpool. Jeden ze spoluvlastníků klubu Tom Hicks podle Daily Telegraph už zahájil jednání o prodeji klubu s kuvajtskou rodinou Al-Charáfí.
Tu na jednání reprezentuje Nasír Al-Charáfí. Muž jehož jmění se odhaduje na 9 miliard liber a je tak osmačtyřicátým nejbohatším mužem světa. Za bohatstvím rodiny stojí aktivity z oblasti stavebnictví, bankovnictví a turistice. Kuvajťané už v loňském roce jednali o převzetí Newcastlu, ale nakonec se zaměřili na ještě větší rybu.
Liverpool má dluh ve výši 350 milionů liber a oba američtí spoluvlastníci se rozhodli, že pro ně bude nejlepší, když najdou klubu nového kupce. Kuvajťany k Liverpoolu přivedl blízký Hicksův spolupracovník Phil Nash, který minulý týden sháněl investora pro plánovaný nový stadion Liverpoolu za 450 milionů liber. Jednání nakonec ale, jak se zdá, nabrala nový směr a teď se jedná o prodeji celého klubu.
Předpokládá se, že nový majitel bude muset zaplatit částku okolo šesti set milionů liber. Američan spolu s obchodním partnerem Georgem Gillettem přitom v únoru 2007 zaplatil 218 milionů.
Podle BBC Kuvajťané ale zvažují koupit pouze padesátiprocentní podíl a Hicksovi s Gillettem by zůstala zůstalo po pětadvaceti procentech.
Tu na jednání reprezentuje Nasír Al-Charáfí. Muž jehož jmění se odhaduje na 9 miliard liber a je tak osmačtyřicátým nejbohatším mužem světa. Za bohatstvím rodiny stojí aktivity z oblasti stavebnictví, bankovnictví a turistice. Kuvajťané už v loňském roce jednali o převzetí Newcastlu, ale nakonec se zaměřili na ještě větší rybu.
Liverpool má dluh ve výši 350 milionů liber a oba američtí spoluvlastníci se rozhodli, že pro ně bude nejlepší, když najdou klubu nového kupce. Kuvajťany k Liverpoolu přivedl blízký Hicksův spolupracovník Phil Nash, který minulý týden sháněl investora pro plánovaný nový stadion Liverpoolu za 450 milionů liber. Jednání nakonec ale, jak se zdá, nabrala nový směr a teď se jedná o prodeji celého klubu.
Předpokládá se, že nový majitel bude muset zaplatit částku okolo šesti set milionů liber. Američan spolu s obchodním partnerem Georgem Gillettem přitom v únoru 2007 zaplatil 218 milionů.
Podle BBC Kuvajťané ale zvažují koupit pouze padesátiprocentní podíl a Hicksovi s Gillettem by zůstala zůstalo po pětadvaceti procentech.
Komentáře (132)
Přidat komentářCo to má zas znamenat i když Liverpoolu fandím tak je to blbost
taky fandím liverpolu nějakou chvilku,ale myslím že by to mohla byt pravda
Snad to Liverpoolu pomůže k tomu vysněnému titulu v PL!!!!
tak nějaký penízky by přihodil,odlužil by nás a třeba by měl zájem i o fotbal,jako např. ropman Abrahimovic
To sice možná jo, ale za jakou cenu?!? Že se Liverpool stane nějakou hráčkou kuvajtské rodiny, které nakoupí plno hráčů s astronomickými platy a pak jí to přestane bavit a nechá za sebou miliardový dluhy
To je hnus!!!
Tak tohle už... to mi pose*te moji noční košili
... Kuvajt , Rusko , Abu Zabí .... chtělo by to anketu : Z Jaké země bude další kupec , který zase o trošku víc zkur*í Anglický football ...
... Vratmě se do roku 2002 a jedem znova
Vypsal bych na to nějaké kurzy a vsadil bych na to!!!Beztak bych vyhrál dnes je to totiž moderní si kupovat sport klub a celej ho posr....Oni nechápou že za těma klubama jsou i običejní fanoušci kteří chodí do práce a svůj klub milujou!!!!!!!!!!!
tak nová móda pokračuje
No pokud by zůstali omezení půlkou tak bych to aji bral,aspoň že ty prachy nezískali za ropu,ale za stavebnictví atd..
no EPL caka fakt ruzova buducnost
predat ! A potom prerobit kader, lebo je to otras so Live hra.
dobry nick
co to placas,jakej otres
Premyslim o tom ze se seznamim s nejakou katarskou princeznou abych si pak moh koupit fotbalovej klub
VIKTORKU PLZEN
Já Baník či Brno a potom vzhůru za titulem v LM
Já potřebuju odkoupit snězenej adventní kalendář, ten jako nikdo nechce?
Dobry prirovnani k Liverpoolu
A Chelsea.
Ty jeden. Když se chce Abramovič soudit, tak to asi nebude pravda, ne?
No jo, ale i ji by prostě furt někdo kupoval.
Jen bulvární kecy.
jaj nějak se redaktorum zalibil střední vychod , islám atd
Tak jestli to takhle půjde dál myslím, že se to bude moci přejmenovat na Arab lige místo PL . Nic proti Arabům znám jich plno slušných, ale kdyby se to stalo takhle s Barcou tak bych jim automaticky přestal fandit.(Ale možná plno jinejch začalo viz Man city) Kde jsou ty časy, kdy vlastnit fotbalový klub byla čest, kterou si nemohl dovolit každej jouda co mu na zahradě stříka ropa nebo plyn. Chápů tržní ekon. ale určitá čest, rituály a hrdost k němu patří.
Asi tobude nějakej Arab.....
"15:17 Bruce se chystá na nákupy" - To už je jak z náké reality show.
´´15:21 bruce vysel ze dveri sveho baraku´´
15:23 Bruce už na vás Bruce sere
To se asi do diskuze dneska nezapojí
Záleží na tom, co de nakupovat no.
Zkoušet to můžem
Podle mě to bude stejně tak "horký" jako s Chelsea...
Možná by nebylo vůbec od věci prosadit v EU nějaké kouzelné pravidlo, že by fotbalový klub z EU nemohla koupit osoba, která není občanem unie...
Tak kolik fandu Liverpoolu pribude kdyz to koupej Kuvajtani??
Me2idek za každou libru jeden
Tak nějak kdo fandil před Romanem Chelsea jen málo z vás.....
A co je na tom spatneho?
nic,asi jen kolega reagoval na příspěvek od Me2idek..Jinak souhlasím s didosh!
Tak s tim souhlas, ale mne rekni co je na tom zleho?
zlého nic,jen fandů přibývá tam,kde se vyhrává a kde jsou peníze na zvučná jména..To je logické..
Že na to vůbec reaguješ. Prostě závistiví fanoušci MU nedokážou překousnout, že už se prachy nelejou jen do MU, ale taky jinam. To neřeš ;-)
fanda FCL..Ne ManU,jestlis komentoval můj příspěvek..
Vsehcno stejna verbez.
tvůj příspěvek má velkou hodnotu!Ještě něco inteligentního sem napiš
tak spatnyho na tom neni nic jen rejpu jak nekteri si tady "stezujou" ze se objevili novy fandove City po tom co je koupili Arabove
to samy s Chelsea tak by me prave zajimalo kolik pribude novejch fandu liverpoolu kdyz tam budou sypat prachy podobne jako City nebo Chelsea
jinak je mi to je jedno at si kazdej fandi komu chce a vod kdy chce
To je to samé, jako se současnými českými fanoušky. Plno z nich si vybrali Manchester United, teď se ohání tím, že kvůli jejich historii. Ale kdyby měli historii a posledních 15 let hráli v druhé polovině tabulky, většina z těch rádoby fanoušku by o ně ani nezavadila.
Kdybych ti řek , že fandim CFC ještě dva roky před Ropmanem, věřil by jsi mi to? Myslim že když jde o CFC nebo ( zhruba 5 let ) ManC , všichni si myslej , že je to jen banda Scum fans
.... zkuste přemýšlet , každej nemusí bejt takovej makovej
máš pravdu,ale těžko se to dokazuje.Hold je už takový trend.Pro Live jen hraje fakt,že už se ho pokoušeli prodat amíci už před koupí šejků citizens..A to několikrát,nebo se to aspoň proslýchalo..
tak v Kuvajtu se někdo najde =)
no aspon by byl klid od tech debilnich americanu a jelikoz je to na jejich oficiálních stránkách tak by se to mohlo rýsovat
A není to jedno? Arabové nebo Američani. Liverpool, MU, Chelsea, City ...
Fulhem
Právě že ani není... Přeci jen Američané si většinou peníze, které rvou do klubů, vydělali, respektive jejich rodina, tudíž musí umět do určité míry hospodařit, spravovat určitý majetek a podnikat, zkrátka umět vydělávat. Tomu šejkovi spadly do klína neskutečné prachy, přičemž proto ani nemusel hýbnout prstem, navrch teď neví roupama neví co by… No a místo toho, aby zušlechťoval tu svou poušť na Arabském poloostrově, protože až dojde ropa, tak bude na mizině, si dělá z Premier League takový zábavný lunapark…
přesně,viz. Chelsea!
v mnoha ohledech je to bohužel analogické i u Rusů...
čímž nechci tvrdit, že by ropní magnáti poušť nezušlechťovali, ale dle mého názoru je potřeba efektivněji hospodařit a na budoucnost myslet ještě mnohem více...
těžko se dá dokázat,že jmění šejkům spadlo do klína bez hnutí prstu..Čímž neschvaluji prodej FCL do Kuvajtu,ale hospodaření amíků se mi taky nelíbí..
samozřejmě je to uváděno s trochou nadsázky...
Američani to koupili, aby to následně prodali se ziskem. Klasika. Šejk si koupí klub jako hračku, ale že by to neuměl spravovat, toho se nebojím. On má na všechny věci kolem podnikání lidi, je jedno, že on sám tomu nerozumí. Klub nezbankrotuje, i kdyby si každou sezónu koupil novou jedenáctku plnou Kaká, tak co ;-)
tak tady je i určité morální hledisko...
Jaképak? Že ten, kdo má peníze, je špatný a určitě si na to nakradl. Že je neschopný a nemůže nic a podobně, že? Známe z dob minulých.
nic takového jsem nenapsal, tak raději nehádej. Jde spíš o to vnímat podobná vyhazování z globální pohledu a z pohledu chudoby v rozvojových zemích. Přeplácení se děje, dělo a bude dít, ale míra přeplácení, kterou nasazují Arabové potažmo Abramovič, je už opravdu za hranicemi lidského chápání...
ale s amíkama je to
konečne sa zbavime tych američanov ak to nepadne zasa na tom, že nebudu chcieť predať 100 percent. dufam len, že nezačnu robiť nakupy vo velkom ale novy štadion s plnou kapacitou by mohli začat stavať. keby ešte vyriešili nizke príjmi oproti ostatnym klubom bolo by to super
15:56 Wigan přijal nabídku na Heskeyho
Wigna přijal nabídku Aston Villy tři a půl milionu liber za útočníka Emila Heskeyho. Ten na JJB Stadium neprodloužil smlouvu a chtěl v létě odejít zadarmo, dokonce už se mluvilo o dohodě s Liverpoole, kde už Heskey jednou v minulosti působil.
15:56 Wigan přijal nabídku na Heskeyho
Wigna přijal nabídku Aston Villy tři a půl milionu liber za útočníka Emila Heskeyho. Ten na JJB Stadium neprodloužil smlouvu a chtěl v létě odejít zadarmo, dokonce už se mluvilo o dohodě s Liverpoole, kde už Heskey jednou v minulosti působil.
Villa překvapuje..
Diky
Nevím za co.
Byl jsi o trochu rychlejší no.
Text příspěvku odporoval pravidlům pro komentáře a byl redakcí vymazán.
Vzdyt je Emile takovy nemotorny drevo:)) co bude u vas delat:))
Ak je take drevo, vo Villans nielenze bude na lavicke sediet, on ju bude tvorit
Inak co vravis na de facto vymenu King - Mido? Egyptsky utok, to je ako pre teba stvorene, este kupit Zidana a Aboutriku
Podle me je to docela konec
To budou kazdy rano na webu Wiganu zpravy, ze se ztratila v pozdnich vecernich hodinach dvojce Egyptanu a jestli je nekdo uvidi spat v nejakym baru, tak at je dovede na trenink...
Ale no tak.
Jak někoho může bavit Anglická liga,vlastně aninevím proč tomu Anglická liga říkáme.Dal bych tomu jinej název třeba Světová liga ne?Dyť to musí být pro Angličany ostuda,ani jedne klub není jejich,mě by zajímalo jestli stím normální lidi v Anglii souhlasí.
Ta liga se hraje v Anglii nebo po celem svete? Fanousci na stadionu jsou vetsinou Anglicani a nebo navstevnici ze sveta? Vice jak polovina majitelu klubu je anglicka a nebo zahranicni?... Ted uz i mnoho tymu zacina pomalu splnovat kvoty pro 6+5.
jen tak pro srandu Ti tady napíšu procenta cizinců v jednotlivých ligách:
Anglie 62,2 - velká převaha
Německo 52,8 - tradičně hodně "cizácká" liga
Itálie 41,4 - o polovinu méně než Anglie, ale i tak dost
Francie - 39,9
Španělsko - 36,5 - třetina cizinců je, řekl bych, optimum
Nemusis mi psat, co vi asi kazdy. Problem je v tom, ze to ovlivnuje Arsenal, Liverpool, lonsky Fulham atp.. Letos uz v kazdym tydnu je alespon 12 tymu, co tu kvotu 6+5 splni a to se mi libi. Ze budou dva tymy, ktere na to kaslou a maji radsi 10 francouzu a 4 roky nevyhraji ani pohar, to me nestve. Stejne se na Arsenal nedivam.
Máš recht, že tyhle dva týmy to hodně zvyšují - Arsenal má 92 (!!!
) %ní zastoupení cizinců, ale i např. ManU, který se holedbá výtečnou akademií má 67,9 %, Chelsea 78 %, a třeba i Tottenham, který má být "hlavně anglický" má už 53 % cizinců ...
Ten problém je celoligový. Nemůžeš říct, že je to jen problém dvou klubů ...
Je naprosto jasné, že ty nejlepší kluby si můžou dovolit koupit nejlepší hráče z celého světa a o tom to není, jde o to, že v Anglii na domácí talenty serou i ostatní kluby. Například ve španělsku má Real 60 %, Barca 54 % cizinců, ale ostatní kluby už jsou více španělské a talenti se můžou rozvíjet tam ...
Ja chapu, komplexne to vypada hodne spatne a ja nikde nerikam, ze s tim neni potreba nic delat. Jen rikam, ze to neni problem cely ligy, ale nekolika tymu a tech nekolik tymu to vytahlo na takovou uroven, ze to celou ligu shazuje. Everton, West Ham, Villa, Bolton a dalsi to bez problemu splni. A ja pevne verim tomu, ze Big Four jednou dojde, ze ten nejanglictejsi tym z nich je v PL posledni dva roky nejuspesnejsi a Spurs, Rovers dojde, ze je ti zahranicni druhoradi hraci taky stahuji na dno:))... ale je podle me uz dost tymu, ktere se snazi jit opacnou cestou a snazi se tech 6 Anglicanu mit. Villa proste ukazuje, ze to muze fungovat a fungovat vyborne. Jinak Man Utd treba v minulym zapase melo 2 Anglicani, ale celkove 7 Britu... Skoda, ze se nepocitaji:))
2 Anglicany
Blbost, spoustu tymu ridi Anglani.
Ano spousta týmů řídí Angláni al etaky jak ty týmy hrajou.Kdyby vyjely ty týmy s Anglickýma majitelama na evropskou scenu tak vypadnou v prvních kolech.Jediné sčím souhlasím je že se to hraje na půdě Anglie to je tak jediné co už pomalu má Anglincká liga společné s Anglii.Diváci už jsou taky poalu z 50 % cizinci,jen když dají pohled na tribuny kolik je tam arabů a šikmookých,takže s fanouškama bych to taky neviděl tak růžově že je tam tolik Anglánů.Klidně ať tu ligu přejmenují jak hokej v rusku na Kontinentální.
50% cizinců na tribunách.
On totiz videl v upoutavkach na PL ty dva tlusty anglicky fanousky Man City, co se prestrojili za araby a sustili tam tima falesnyma prachama, tak z toho ma takovy chytry zaver...
ber to trošku z nadsázkou těch 50%jo prosím.Divil by ses kolik lidí jezdí na zápasy na MU z celého světa.Říkám ti že dobrých 30 000 na každej zápas jsou cizinci.vím o čem mluvím
Ano, to je naprosto jasne, s tim souhlasim. A podle Man Utd soudis celou ligu? Kdybych to bral jako ty, tak reknu, ze vsichni fanousci Juventusu maji v hlave totalne vylizano.
Aky fanusikovia Juventusu? Ten poloprazdny stadion
aano, krasny stadion s bezeckou trati..
coo?
jaká běžecká trať?
Takova ta, kterou musis prebehnout asi tak na polovine italskych stadionu, aby jsi se dostal k poloprazdne tribune fanousku a mohl s nima oslavit gol
asik nevíš že v Turíně skoro každý fandí FC tak proto nemáme návštěvy jaké by měli být,na nás chodí více fanoušku ven pač v jiných městech máme více fanoušků a když hrajeme venku tak máme vždy skoro domácí prostředí.Jiank nevím o jakm prazdnem stadionu mluvíš.máme zatím jen kapacitu 25 000 a ta je na každej zápas plná,mylsím zatím krom zápasu se Sienou.
Ako by som mohol vedieť takú triviálnu vec ako fakt, že väčšina fanúšikov nefandi Juve, ach ja biedny nevedomý smrtelník
To nas vsechny hrozne zajima
No měl by ses trošku zajímat a nekecat blbosti o atletické dráze,ty žiješ ještě v letech 2006?
Abych nekecal blbosti, tak se o blbosti nezajimam a proto neresim stadion Juventusu
ja si ho pamatuju s bezeckou, jestli se to zmenilo, tak to je mi docela fuk:))..
trošku si opraš znalosti mít,takovej nedostatek a nevědět že Juventus,velkoklub který vyhrál všechny trofeje a nevědět že nehraje už na Delle Alpy je trošku ostuda.Já taky moc nesleduju PL al evím že MU hraj etřeba na OLd Trafford.Takové znalosti bys měl mít.
To je o tom, ze tobe Anglie lezi v zaludku, koukas kazdy vikend na PL a hledas moudra, kteryma nas uzemnis na tema "odporna PL, zhouba sveta, KFL, bla bla bla".. Mne je Serie tezce uprdele a klidne si hrajte na Bazalech, fakt to jde mimo me.
tak já si ani nevšiml, že se z toho Mussolinova svatostánku vůbec odstěhovali......sotva jsem kdysi zaregistroval, jak tam přešli z původního Velodromo Umberto I.......ten čas tak rychle letí a jen ten italský fotbal je jediná jistota - pořád je stejně odporně nudný
V letech...Ich bylo víc?
KHL se nehraje jen v Rusku!
máš pravdu na ukrajině
Sakra první věta a hned špatně - CHELSEA vlastníka měnit nebude!!!
začíná mi unikat smysl, jaký má význam podporovat to maňáskové divadlo, které se kdysi nazývalo anglický ligový fotbal
Nevim co je na tom pravdy ale prej se chystas na nakupy.
na jaké nákupy se chystám???????
To byl velice povedeny pokus o vtip vychazejici z novinek tady na webu... Odstavecek o tom, ze Steve jde utracet vase penize, co jste darovali na charitu jmenem Latics:)))
Steve Bruce nakupy Wigan dnes expreska 15:XY bla bla bla... Dieťa chcelo byť vtipné
Jejda chtel jsem zavtipkovat a ty z toho delas konec sveta
Treba to doraziť do konca
suhlasim s vami ale predsa neprestanem fandit live. zaujimalo by ma kto može vlastniť klub a kto predal live američanom. na druhu stranu ani angl. majitel nemusi byť idealny. schvalujem ako to rieši abramovič je to určite lepšie ako to zopár rokov rieši real. tym, že sa schvali 6 + 5 budu bohate kluby vykupovať domacich hračov, ktory budu total predraženy. podla mna by bolo lepšie schvaliť niečo ohladne počtu ochovancov, napr. v celom tíme by bol určeny max. počet hračov možno 10, 15, ktorý nie su odchovanci. ale možno sa mylim som len amater
ted se, bruci, stanes modlou fanousku ostatnich lig, co potrebuji prostrednika, aby mohli nadavat na PL:))..
Akurát, že tí experti absolútne nepochopia pointu brucových slov, takže v konečnom dôsledku môžme brucove slova brať ako kontraproduktívne
I keď vieme,. že v nich je kus pravdy, tento typ pravdy nie je pre všetkých.
No jo, aby ses nepochválil, že zrovna tento příspěvek si pochopil.
A je je,co budeme delat,az se z fotbalu stane uplna fraska.....
A je to tady. Posměváčci z Liverpoolu a ostatních klubů konečně pochopili, že Chelsea si Abramoviče nevybrala. Vybral si on ji
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele