LOS OSMIFINÁLE LIGY MISTRŮ
Na obhájce z Barcelony čeká v osmifinále anglický Liverpool, zřejmě nejatraktivnější dvojici tvoří Real Madrid a Bayern Mnichov. Loňský finalista Arsenal se utká s Eindhovenem, na Manchester United čeká Lille, Chelsea se o postup popere s Portem, bývalým klubem trenéra Mourinha.
Pravidla losování byla jednoduchá. Týmy z prvních míst v tabulkách byly v jednom koši a týmy z druhých míst ve druhém koši, zároveň proti sobě nemohly nastoupit týmy z jedné země, ani z jedné skupiny. Další pravidlo pak říkalo, že druhé týmy ze skupin hrají první zápas doma.
Osmifinálové dvojice:
FC Porto (POR) - Chelsea FC (ANG)
Celtic Glasgow (SCO) - AC Milán (ITA)
PSV Eindhoven (NED) - Arsenal FC (ENG)
Olympique Lille (FRA) - Manchester United (ENG)
AS Řím (ITA) - Olympique Lyon (FRA)
FC Barcelona (ESP) - Liverpool FC (ENG)
Real Madrid (ESP) - Bayern Mnichov (GER)
Inter Milán (ITA) - Valencia CF (ESP)
Jarní část Ligy mistrů bude zahájena 20. a 21. února 2007, odvety jsou na programu o dva týdny později.
Pravidla losování byla jednoduchá. Týmy z prvních míst v tabulkách byly v jednom koši a týmy z druhých míst ve druhém koši, zároveň proti sobě nemohly nastoupit týmy z jedné země, ani z jedné skupiny. Další pravidlo pak říkalo, že druhé týmy ze skupin hrají první zápas doma.
Osmifinálové dvojice:
FC Porto (POR) - Chelsea FC (ANG)
Celtic Glasgow (SCO) - AC Milán (ITA)
PSV Eindhoven (NED) - Arsenal FC (ENG)
Olympique Lille (FRA) - Manchester United (ENG)
AS Řím (ITA) - Olympique Lyon (FRA)
FC Barcelona (ESP) - Liverpool FC (ENG)
Real Madrid (ESP) - Bayern Mnichov (GER)
Inter Milán (ITA) - Valencia CF (ESP)
Jarní část Ligy mistrů bude zahájena 20. a 21. února 2007, odvety jsou na programu o dva týdny později.
Komentáře (259)
Přidat komentářřím v přehledem převálcuje Lyon forza řím
Ty vole Lyon asi neporazime s nasim marnym utokem
myslim ze my jsme takovi haluzari, ze muzem porazit kazdyho.
no tak lyon určitě neporazíte, je to momentálně nejlepší tým evropy a ligu mistrů s přehledem vyhraje
řím-fuck off LYON JE NEJLEPŠÍ
No já sem teda hodně spokojenej..
Už před losem sem si Liverpool přál.Věřím, že postoupíme.Jen doufám, že je zase tak nepodceníme, protože co ten komnetator na Eurosportu...
Co povedal ?
No hrozne podcenoval Liverpool, že Barca si smlsne a že má 80% šanci.No já jsem tak v tomhle optimista věřím , že s postupem nebude problém, ale tohle mi přišlo dost...
sem zvěfavej jestli dneska komentátor sledoval i zápas s Charletonem
Moje řeč, určitě to bude nejhezčí zápas.
ale pro vás nejtěžší
Spokojenost.
Chelsea
AC
PSV
Manu
Lyon
Barca
Bayern
Inter
Nejatraktivnější dvojicí rozhodně není Real - Bayern, vždyť oba leto hrají tužku.
to možná jo, ale to je právě to, o čemmluvil wenger před zápasem s chelsea víme? real prostě bude vždycky víc než alavés
No to bude a Barca bude vždy více než klub... to taky víme.
Nedivoč.....
Píší se jen tři tečky, ne kolik te něpadne. Taky si o sobě nemyslíš, že jsi "blbýýýý", ale jen "blbý".
Za to ty jsi Dééééébil.............
No výborně, už se lepšíš.
Ano, politický nástroj například...
Chápu, pro madristu je to těžké překousnout.
Spíš je divné, že to co vyčitáte nám, činíte vesele sami...
Ale no tak, yardo, tam se starej o svůj "Franco Club" a když si Barcy nebdueš všímat, tak tě nebdue tak srát to, že prostě znamená něco více než jen klub...
Ani náhodou, vidět bych to takhle
Chelsea
AC
Arsenal
Manchester
AS Roma
Barca
Bayern
Inter
Lišíš se ve dvou.
Chelsea
Lyon
.
.
.
coze PSV ze prejde pres Arsenal, to si snad delas prdel ne???
Arsenal jsou kopyta, to PSV jsem tam dal už z principu.
jaky kopyta, kdyby Jens nebyl ve finale, tak bys jsme vas s prehledem porazili.... podivej se na zapasy Barcy v letosni sezone proti Chelsea a Realu!!
Já se radši podívám na tabulku, zápasy na SBs není žádná ostuda prohrát. Ale líbí se mi, jak to bereš. Pro Arsenal je taková remíza obrovský úspěch a pro Barcu spíše zklamání, to mluví ze vše.
A na kdyby se nehraje, tak se radši snažte, ať máte na příští rok aspoň UEFU.
moje řeč, PSV to má už teď v kapse
vidim to takhle:
Chelsea
ACM
Arsenal
Man.Utd.
Lyon
Barca
Real
Inter
co to je za žebříček ???
postupy?
jj
Chelsea
ACM
Arsenal
Man.Utd.
Lyon
Barca
Real
Valencie
asi tak
kurva real je nej tak si neotvirej hubu nebo po ni dostanes
Tak jo, kdy a kde, hrdino...
Příští středu pod koněm na Václaváku? Hodí se ti pět hodin?
Hehe, do Prahy se nepotáhnu, takže Brno...Oki?
Mimochodem jsem rád, že jsi se prozradil a že tady navíc ještě píšeš jako anonym inteligentní příspěvky.
V pondeli 15:00 na Moravaku v Brne?
Dobře, yardo, hodí se ti to? ale místo tři tak v šest...
mysliš ty kokoty REAL UMÍ JEN DOPOVAT!!!!!CHELSEA je nej
Pre Real podľa mňa výborný los, na Nemcoch si Capello zgustne. A konečne mi aj vyšlo želanie pred losovaním
nevim proc vsichni najednou typujou chelsea jako favorita dyt tenhle klub nama zadne zkusenosti s poharovym fotbalem na vrcholu je sotva 3 roky a kazdej si mysli ze bude vyhratvat champions league titul podle meho ziska bohuzel opet barcelona nebo dobre hrajici manchester united
Jiste vetsina jeho hracu nema s evropskymi pohary temer zadne zkusenosti, pro vetsinu z nich to bude premiera, malokdy se vidi v osmifinale LM team slozenej z takovejch zajicu jako je momentalni Chelsea, uz ted jim z Porta podklesavaj kolena... :)
No jo no, hráči jako Lampard, Terry nebo Ballack jsou úplní fotbaloví zelenáči, už teď jse jim klepou kolena
To je názor, viděl jsi někdy sestavu Chelsea?
MANCHESTER HRAJE PĚKNĚ , ALE VÍME KDO JE NEJ-CHELSEA
PEROMAN
postoupi celtic
To je snad poprvé, co můžu říct, že jsem s losem spokojenej! Jen Valencie mohla dostat někoho jinýho, ale do té doby se jí vrátí nějací hráči a dát by to mohli taky.
jj, kdyz se CHES proberou, tak mohli jit pres Inter
Urcite los vysel...jsou to atraktivni zapasy...sam sem zvedavej ktery vyberou do televize no doufam ze arsenal bude na CT urcite.....uz kvuli Rosovi:)
Kdyz beru konkretne zapas arsenalu, tak sem velice spokojen...ja osobne sem si pral bud PSV nebo Lille.......takze pohodicka
ale tip na celkovyho viteze je tezky.....podle me muze vyhrat opravdu kdokoli.....ale cerny kun souteze je celtic
cemu se smejes?!
Tomu Celticu.
Myslis ze ne?!.....to je jen muj osobni nazor...nikomu ho nevnucuju.....me se jejich herni projev moc libi....to jak dali MU..to bylo super....doma sou schopny porazit kohokoliv......
Hrajou hezky, ale na výhru Lm nemají sebemenší šanci, to je absurdní.
kdyz myslis....tym na to aby tuhle soutez vyhrali ma kazdej mancaft co se dostal ze skupiny.....
Aha.
myslis ze ne jo?!..tak kdo myslis teda ze vyhraje?!na 100% barcelona ze jo?!
Ne, Barca podle mě asi ne, takže ustřelils.
utrel sem?!.....ja se te ptam na tvuj nazor...jenze ty se tady porad tlemis jako magor..tak nevim no...
Já se tlemím, protože ty jseš magor, co ani neumí číst.
já myslím, že vyhraje lyon, celtic samozřejmě má šanci, vzpomeňte, když vyhrálo porto, taky by to nikdo neřekl.....a názor jakože arsenal v pohodičce přejde přes psv mě dost uráží, arsenal mám celkem rád ale psv má silnej tým a myslím, že je to tak 50 na 50
Na výhru má šanci každý ze 16 týmů, které postoupily ze základní skupiny, ale opravdových favoritů jsou tak 4 nebo 5.
Že má na výhru šanci každý, to je pouhá fráze.
Je, to máš pravdu. Ale kdo před dvěma lety tipoval finále Porto-Monaco?
To je furt rozdíl od Celtiku. Oba kluby tehdy měly hodně dobré týmy.
no já letos tipuju třeba takový Porto hodně vysoko
souhlas... Chelsea by letos mohla skončit hned v osmifinále... důležitej bude zápas v Portu
Černý kůň přece nemusí nutně něco vyhrát, nebo jo?
Černý kůn má ale jisté šance, Celtik ne.
Celtik dokázal ve dvojzápase s Manchesterem že při troše štěstí a shodě náhod může hrát s kýmkoliv a mít šance na postup. Navíc Milán je v dost velkém srabu a ten se jen tak mávnutím kouzelného proutku nezmění.
Takež i Kodaň podle tvé logiky...
Je Kodaň mezi postupujicími týmy?
Kodaň porazila Manchester, což byl argument...
Celtik dokázal uhrát slušný výsledek i v Manchesteru. Ale tady nejde tak o jeho sílu, jako o to že AC je v současné době slabý a bude mít se Celtikem hodně problémů.
Ale o tom jsem se já vůbec nebavil.
Co se tak podepsat a neplácat nesmysly?
FC Porto (POR) - Chelsea FC (ANG) 35%-65%
Celtic Glasgow (SCO) - AC Milán (ITA) 55%-45%
PSV Eindhoven (NED) - Arsenal FC (ENG) 35%-65%
Olympique Lille (FRA) - Manchester United (ENG) 30%-70%
AS Řím (ITA) - Olympique Lyon (FRA) 35%-65%
FC Barcelona (ESP) - Liverpool FC (ENG) 60%-40%
Real Madrid (ESP) - Bayern Mnichov (GER) 60%-40%
Inter Milán (ITA) - Valencia CF (ESP) 45%-55%
Az na barcelonu stebou zcela souhlasim
valencia dalej
Ty ses asi jeste nesmiril s prohrou ve finale vid? Komplex komplex komplex...
podle mě:
FC Porto (POR) - Chelsea FC (ANG) 45%-55%
Celtic Glasgow (SCO) - AC Milán (ITA) 50%-50%
PSV Eindhoven (NED) - Arsenal FC (ENG) 45%-55%
Olympique Lille (FRA) - Manchester United (ENG) 25%-75%
AS Řím (ITA) - Olympique Lyon (FRA) 35%-65%
FC Barcelona (ESP) - Liverpool FC (ENG) 60%-40%
Real Madrid (ESP) - Bayern Mnichov (GER) 50%-50%
Inter Milán (ITA) - Valencia CF (ESP) 55%-45%
Porto doma umí... Sice proti trápícímu se, ale přece jenom ARSENALU doma nastřelilo dvě tyčky a Arsenal mi přišel naprosto neškodnej... Pokud doma nedostane gol (a pokud byla slova Mourinha pravdivá po zápase v Brémách, že se zranil Drogba a proto bylo vyrovnání na 1:1 velmi obtížné, pak bych tomu i věřil), mohlo by to bejt docela zajímavý...
ACM se sice trápí, ale přesto nevěřim, že by mu ta mizerie vydržela celou sezonu. Krom toho stejně jako v Itálii i ve Skotsku se hraje celou zimu, ale ACM má podle mě ve srovnání s Evergreenem více kvalitních hráčů a může zátěž rozložit rovnoměrně přes celou zimu na všechny hráče... Celtic doma umí, ale tipnul bych, že rozhodne počet branek vstřelenejch na hřišti soupeře (1:1 a 0:0 )
PSV začíná doma, což může bejt i jistá výhoda... Pokud dá první gol a neinkasuje, Arsenal to může mít doma hodně těžký... Bude to stejný jako Por-Chel = když PSV doma neinkasuje, postoupí
Lille má světlý a tmavý chvilky... 2:2 v Bruselu a 2:0 v Miláně Naprosto rozdílný zápasy, kdo viděl, sám posoudí... Ale Manchester si v týhle sezoně kráčí pro titul v Premier league, a téměř jistě Lille vrátí minulej ročník... Ikdyž se loni ani jednou netrefil... Takže bych Red Army favorizoval jasně na postup, ikdyž bych to Lille přál
Nevim jestli bych napsal jasnej postup Říma ikdyž stát se může cokoliv, na Lyon může padnout deka, ASR bude mít štěstí... Nikdo neví, ale i přesto si myslim, že Lyon si to venku ohlídá a doma potvrdí jasnej postup dál... Muj letošní černej kůň LM Buď Barca, nebo Lyon Nejlepší by bylo, kdyby spolu hráli ve finále to by byl footbááálek
Liverpool hraje pěknej fotbal a doma je hodně silnej, ale FC Barcelona dokázala, že má velice silnej tým... Hráči se nezhroutili pod tíhou "zápasu roku" s Brémama a jasně je přehráli... Krom toho už bude Messi, Eto'o, Saviola... Zranění sme si snad vybrali, smůlu taky, tak vzhůru do Atén!!!
FORCA BARCA
Těžko určit favorita... Z Německýho fotbalu mám rád akorát Schalke, pže jako jediný nehraje beton Myslim si, že pokud to Bayern venku uhraje na plichtičku, klidně by moh postoupit... Určitě by to byl větší přínos než Real, kterej je přeplácanej hvězdama a stejně se topí jak v LM tak v La Lize Doufám, že tenhle zápas nebude vysílat ani ČT2 ani ČT4, pže podle mýho oba zápasy budou bitvou taktický nudy, kterou rozhodnou max. 2 goly
Miluju Inter (Figo, Adriano ), ale i Valencia by si to zasloužila... celej podzim jí trápily zranění, tak by si to taky jednou zasloužila... Ale věřim Interu... Už jenom proto, že může bejt daleko víc vpoho, pže vede svojí ligu narozdíl od Valencie... Tenhle zápas by mi v TV nevadil
Mohli by dávat v 1.zápasech ČT2 - PSV-AFC a Barca-Liverpool, ČT4 - Porto-Chelsea a Inter-Valencia
a z odvet ČT2 - ACM-Celtic a Lyon-ASR a ČT4 - Manchester-Lille a Liverpool Barcelona
Tož muj názor a zatím si stojím!!
hochu, mluvíš mi z duše s tím Lyonem
ALLEZ LLLYYYOOONNNAAAIIISSS!!!!!!!!!!!!!
FC Porto (POR) - Chelsea FC (ANG) 35%-65%
Celtic Glasgow (SCO) - AC Milán (ITA) 49%-51%
PSV Eindhoven (NED) - Arsenal FC (ENG) 40%-60%
Olympique Lille (FRA) - Manchester United (ENG) 25%-75%
AS Řím (ITA) - Olympique Lyon (FRA) 33%-67%
FC Barcelona (ESP) - Liverpool FC (ENG) 58%-42%
Real Madrid (ESP) - Bayern Mnichov (GER) 55%-45%
Inter Milán (ITA) - Valencia CF (ESP) 50%-50%
Real se topí v La Lize i v LM, to se ti docela povedlo...
Je to samá perla, Inter miluje kvůli Figa a to se pokládá za fanouška FC Barcelony...
Figo začínal v Barceloně A Real si myslim že by měl bejt o něco vejš když má tolik hvězd... Bejvávalo že tam hráli hráči jako Pavon, Hierro, Helguera, Gutti a stačilo to na vítězství v LM i v lize... teďka maj Beckhama a spol., přišel mladičkej talent Robinho a myslim že třeba Sevilla, která má o dost míň hvězd a je na tom líp, by měla bejt až za Realem... je to jako kritika Sparty v Čechách - samý hvězdy , nejlepší rozpočet a je (resp. byla) před nima nějaká Boleslav A Barcelonu, Schalke i Lyon mám rád proto, že se mi líbí jejich fotbal, Inter kvůli Figovi a Adrianovi... Nejsem žádnej skalní fanoušek Barcy, ale když hraje pro diváky (viz. např. loni Barca - Panathinaikos 5:0 ty akce), tak prostě Forca Barca... Jinak sem zařezanej sparťan
S tím Figem to je nějaký vtip?
On nezačínal v Barceloně.
Detailisto.... Neberu nějaký provincie Chápu že byla zrada přejít z Barcelony zrovna do Realu... Taky mě štve že to udělal, kdyby kvuli buhvíčemu, tak neřeknu, ale kvuli penězům a do největšího konkurenta Ale prostě se to stalo no... Jako Horváth přes Japonský blabla zamířil do Sparty coby bejvalej slávista... Sice to neni tak horký, ale je to tak...
Prostě nebudu to tu dál rozepisovat... Vysral se na Barcu a šel do konkurenčního Realu, asi toho nelituje, ale každej má právo na "chyby" a pro mě je to dál pan fotbalista!
Omluva, zapomněl sem na Sporting Teď se vážně stydim
Sice sem měl na mysli že v Barce začínal v La Lize, ale to mě neomlouvá... Omluva všem
Ale todle se mi nelíbí :,,Figo portugués, hijo de puta es!"
Horvath je ale původem spartan...
fakt? tak to sem ani nevěděl.. sem zase o něco chytřejší
Tak nevim jestli v tom zápase hrála Barcelona tak dobře a nebo Werder tak tragicky...?
Pravda, Werder byl skoro neškodnej, ale tak řekni že Barca hrála hovno Sice třeba co nedal Giuly... Ale stejně si je Barca dávala upe s přehledem Werder podle mě byl upe odevzdanej už od začátku, ale mě se líbilo to jak Barca hrála... Už jenom to, že do toho zápasu vlítli bez nějaký nervozity že prostě MUSEJ...
lille2:2 v bruseli tak to si pozeral len ty
FC Porto (POR) - Chelsea FC (ANG) 25%-75%
Celtic Glasgow (SCO) - AC Milán (ITA) 30%-70%
PSV Eindhoven (NED) - Arsenal FC (ENG) 40%-60%
Olympique Lille (FRA) - Manchester United (ENG) 40%-60%
AS Řím (ITA) - Olympique Lyon (FRA) 30%-70%
FC Barcelona (ESP) - Liverpool FC (ENG) 65%-35%
Real Madrid (ESP) - Bayern Mnichov (GER) 75%-25%
Inter Milán (ITA) - Valencia CF (ESP) 55%-45%
Tohle bych od tebe nečekal,takovej hnusnej alibismus.
co? Ten Milán?
Jistě.
Valencie to rozjede,bo se jim uzdraví hráči pokud se jim zas nějací nezraní tak zničí Inter a AC jestli bude hrát pořád stejně jak teď tak neporazí nikoho,natož Celtig
Nevíte někdo PLS ?
http://www.celticfc.net/
diky
zase to vyslo tak, ze vsechny tymy, ktere nesnasim budou hrat mezi sebou a naopak moje pomerne oblibene tymy hrajou proti sobe
co bych chtel za zapasy na ct2 a ct4:
Ct2- AS- Lyon (Porto- Chelsea)
Ct4- vzhledem k tomu, ze ct4 nemam, tak je mi to jedno. Doufam, ze tam daj ty nudny zapasy a dobry daj na dvojku
Real-Bayern( docela bych se divil kdyby se Bayern v MAdridu pokusil o najakej utok- bude celej zapas branit a to videt nechci)a druhej zapas Celtic-AC
Odvety Ct2- Bayern-Real, Valencie- Inter
Ct4- AC-Celtic(0:0), Liverpool- BArca (O:O)
A typy na vysledky:
FC Porto - Chelsea FC 2:0- 0:1
Celtic Glasgow - AC Milán 1:0- 0:0
PSV Eindhoven - Arsenal FC 1:1- 1:3
Olympique Lille- Manchester United 2:1- 1:3p.
AS Řím - Olympique Lyon 3:2- 2:4
FC Barcelona - Liverpool FC 1:1- 0:0
Real Madrid - Bayern Mnichov 1:0- 1:1
Inter Milán - Valencia CF 2:1- 2:3
Inter : Valencia 30%-70%
Tak že by melo postoupit Porto se me moc nezda
Manutd,AC Milán a Chelsea nemusí osmifinále hrát,to je jasný čtvrtfinále,ostatní zápasy dost dobrý,hlavně Valencia-Inter mě zajímá kdo bude lepší???
nooo hlavně my ne
nooo hlavně my ne
no možná to tak jasný není,Ševa si dá nějakej vlastňáček...
myslel jsem to ironicky a za Milan
Tak to doufej v hostování Shevy v AC, jinak se budeš muset časem přejmenovat
Spokojenost, Liverpool je hoodně přijatelný soupeř a los nás vzal na milost.
Liverpool je jeden z nejhorších soupeřů co mohla Barca potkat...
Tos vzal kde?
Chelsea
ACM
PSV
Manchester
Lyon
Barca
Real
Inter
Tak bych to viděl
Chelsea
ACM
PSV
Manchester
Lyon
Barca
Real
Inter
Tak bych to viděl
V TV bych samozřejmě rád viděl ACM, ale Lyon-AS a Inter-Valencia by mohly být pěkné (nakládačky).
přesně, lyon dostane nakládačku jak sviňa!
já to vidím na Arsenal a Valencii
PSV by jim právě nemuselo sedět a mohli by přes ně přejít. Inter má podle mě lepší mužstvo, ale zase to je "Inter" Uvidíme...
A zrovna tady bych si postupem Barcelony moc jistej nebyl.Když se podaří ubránit Ronaldinha a Liverpool bude vycházet z dobré defenzívy,hlavně záleží jak Liverpool zvládne zápas na Nou Campu.
Ch
AC
Arsenal
MU
OL
L
BM
IE
Zkusím zariskovat a vsadit na postup Celticu Glasgow dvě stovky. Radost z nepostupu AC bude o to větší.
a vítězný gól dá Jarošík
Podle mě ho dá Gravesen nebo Boruc.
arsenal04 zdá se mi, nebo je pravda, že Arsenalu si začal fandit v létě s příchodem Tomase Rosickeho?
Se skalními příznivci Arsenalu se docela dobře znám a takové hlouposti rozhodně nepíšou....
Které Goonery konkrétně znáš? Že by i mě?
Freddieho a Muchu, jestli znáš, ma nick Henryho, myslím...
Jo a ještě dva slovenské goonery Matuse a coolbanga.
Všechny znám!
i tebe znám, myslím, že si psal i články a patříš k těm nejskalnějším, ale nikdy jsem si s tebou nevyměnil pár slov.
Je sbíráš nebo co?
jsem pomáhal jednomu klučinovi psát články na konkurenční web a těm skalním se to moc nelíbilo, jsem totiž o Arsenalu nevěděl nic a psal jsem Arsenal Londyn a nebo si spletl jméno Wengera na Wegner. Bylo to celé srandovní.
Tak pokud z toho nevznikl René Wagner, tak to není tak hrozné.
Ne,osobně zná jen mužskou část
Aspiruješ na cenu pro příspěvek měsíce.
Děkuji
Není zač....Doslovně...
Jaky hlouposti pisu?!......to je proste muj osobni nazor...nikomu ho nevnucuju......arsenalu fandim uz 6let,a sem v v ceskym fanklubu arsenalu.....
Nechci Tě nijak shazovat, ale v oficiálním fanklubu nejsi. Sice ses tam přihlásil, ale bez zaplacených členských příspěvků prostě člen nejsi
To si děláš prdel Setěř jako svině
Pěkně princezno, udělala si mi radost, protože Arsenala04 už nemůžu ani vystát.
bacha je to tranďák
Od těch ruce pryč.
Já tady bohužel nemůžu vystát většinu lidí , nicméně uznávám, že každý má právo na svůj názor bez ohledu na to, co si o něm myslíme! Mně vadí, že se tady někdo chvástá něčím, co není pravda = lže!
Koho třeba?
Koho třeba?
myslím že stačí když se zeptáš jednou
Jo ahá, díky Vinci, já právě myslel, že ty potřebuješ vše aspoň dvakrát, ale když říkáš...
tak právě si vyhrál cenu pro nejtrapnější reakci roku, gratuluji P.S. nebuď naštvanej, jen sem si z tebe udělal srandu
Spíše nejvtipnější a asi z ní nemáš zrovna radost.
dobrý no tak já tě nechám samotného ve tvých přesmyčkách
No nic jiného ti snad ani nezbyde.
raději budu za vola u někoho kdo tuhle diskuzi nepochopí (jestli takový je), než abych se s tebou utápěl ve 300 příspěvcích
To by mě zajímalo,jaký výhody člen toho vašeho spolku má?A jakej je ten členskej poplatek?
Nejsem ani smutnej ani šťastnej, že máme Liverpool. Je to hratelnej soupeř, podle mě celkem v poho projdem do osmifinále. Ale přál jsem si AC Milán... Jinak podle mě nejatraktivnějším duelem, kromě zápasu Barcy, je AS Řím - Lyon.
Postup přeju Portu, Milánu, Eindhovenu, Manchesteru, Realu a Interu. A samozřejmě Barce. Jediný zápas, ve kterym mi je jedno, jak dopadne je AS Řím - Lyon. Sice mam srdcem blíž k AS, ale pokud je Lyon vyřadí, tak se nebudu zlobit.
Bayern Real, dva defenzivně laděné celky...Hmm...bude to zajímavé, každopádně budu sázet na méně branek v zápase..
My hrajeme defenzivně a stejně dáme nejvíc gólů ve skupinách, to nechci vidět ten fičák, až zase začneme hrát útočně
Ale vždyť to počet gólů/útočná hra, to není přímá úměra, mere...
Přesně tak a zmínit jména soupeřů by taky neškodilo...
To taky neříkám, ovšem my jsme pět z těch šesti zápasů odehráli docela útočně, máme i nejvíc střel na branku, a to už o něčem svědčí.
Tak se podívej proti komu.
Nechci se merenguese nijak zastávat, ale takové argumenty se mi nelíbí...
Aha a proč jako? Ono nedát Dynamu nebo Bukurešti 3 góly je opravdu obtížné. Když je dát za každou cenu nechceš, tak si je dají třeba sami...
Vem si to takhle, me je statistika o tom, kdo dal nejvíce golu celkem ukradená, ale vem si, kdyby jsme měli stejné soupeře a tech golů jsme nasázeli nejvíc my...A někdo to začal zpochybnovat s odvoláním na soupeře...
Tak by měl pravdu v tom, že počet gólů není vypovídající...Takže?
Zatímco Frank Rijkaard od svého nástupu Real Madrid nikdy otevřeně nekritizoval, Capello se ukázal jako vůl, když se bezdůvodně opřel do Barcy. Myslim, že kdyby to, co řekl napsal jako příspěvěk na eurofotbal, tak by si s ním většina lidí vytřela prdel. A o verbálnim projevu Raula Brava je škoda mluvit... V tomhle ohledu mě oba hodně moc zklamali.
Mere, yardo, RMCF, vázquezi - co si o tom myslíte??
Ticho, Ruud dal čtyři góly.
Ať si říká doktor co chce, je na něm vidět že ho ty čtyři góly pořád ještě serou
Hrozně, kdyby je aspoň rozložil do více zápasů, ale on mně na truc je dá v jednom. To je k vzteku, nevyměníte za Samuela?
ne
Já to tušil.
Že jste vztahovačný jak prase/prasata, toť vše, navíc když jsem viděl článek ve Sportu, tak mi z něj bylo celkem na blití. A co navíc Capello řekl? Že jste hráli proti Brémám v druhé půlce stažení? A jinak? Že vám občas pomůžou rozhodčí? Źe jste nehráli až tak atraktivně? To není pravda? Že Raúl Bravo to řekl ironicky, protože se přitom smál? Ještě něco máte? Ne? Možná tu vytáhnete Diarru a proslulé tři zápasy, ale pokud tomu tak bude, tak uveďte ještě nějaký oficiální zdroj (AS, Marca, Sport a MrD to nejsou)...
Poslední věc na závěr (líbit se to bude zejména Kyslíkovi):
Sergio Ramos: "Deseo suerte al Barcelona"
Hele yardo, uklidni se. Mě prostě jenom nasral Capello. Má držet hubu. Vy hrajete na hovno každej druhej zápas, rozhodčí vám pomáhaj kde se dá a Rijkaard to taky nikomu necpe. Nechápu, co si tim Capello dokázal. V jeho týmu mu to skřípe a on se bude navážet do nás. Ať si ten starej idiot nejdřív zamete před vlastnim prahem, než začne kritizovat ostatní
A co se týče Raula Brava, tak ten jeho výrok jsem viděl jenom v psaný formě, tak nevim jestli se smál nebo ne. Pokud to myslel s nadsázkou a ironicky, tak beru zpět...
Ale vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby to myslel vážně.
Někomu vyčítáš ostřejší výrok, abys ho vzápětí sám trumfnul. Tím "starým idiotem" jsi klesl hluboko pod jeho úroveň
Tak aby bylo jasno: Capello je pro mě starej idiot za to, co řek, protože je to uplně nesmyslný napadení Barcy. A hlavně nechápu, proč ho tak zatvrzele obhajujete, když naše strana je ta napadená a vy rozhodně nejste v právu
Mám o vás dvou jen to nejlepší mínění, ale vaše chování v tomhle konkrétnim případu moc nechápu, takže kdybyste mi to laskavě objasnili...
Jenom, abyste se kluci necítili nějak ukřivdění, tak přesně za tohle jsem kritizoval Mourinha. A Capello teď předved to samý co José.
Proto kritizuju Capella. Tohle by si neměl dovolit, to snad uznáš, mere!?
Já ho ale vůbec neobhajuju, on prostě takový je, ale tím, že ho nazveš idiotem, klesáš na jeho úroveň. Toť vše
A ještě dodám, že u Mourinha mi to taky vůbec nevadí, podle mě je to dobrá reklama pro fotbal, ať už je brána pozitivně či negativně, pro mě je prostě dobrá...
Jaký "pokus" o obhajobu.
Viva Capello y Bravo.
Se přitom smál.
No Chelsea to zas dostala až pod nos....
Smrt Chelsea...
Pozor na podcenění Liverpoolu!!Přesně tohle jim bude vyhovovat!Navíc ten,který ničí Liverpool-Benitez bude moc dobře vědět co na ně...
1.Rozhodně to pro Chelsea nebude nic jednoduchého,Porto může být dost nepříjemné.Ale Chelsea osmifinále těžko zastaví.Tipuju 40-60.
2.AC je ve velké krizi,ale čím hůř hraje teď,tím líp může hrát na jaře.Celtic na ně nebude mít.30-70.
3.Pokud nebude mít Arsenal zraněné hráče,asi postoupí.Každopádně čekám hodně vyrovnaný souboj.45-55.
4.Manchester jsem letos viděl několikrát a skoro pokaždé jsem usnul.Rozhodně si nemyslím,že hrají nějak skvěle.Typickej ostrovní fotbal.Lille je sice outsider,ale já věřím,že se o postup popere.50-50.
5.Obrana Římanů na mě působí tak nějak nesehraně a chaoticky,jestli se nezlepší,můžeme se dočkat spousty branek.Každopádně Lyon patří mezi evropskou extratřídu,což AS rozhodně ne.35-65.
6.Postup Barcelony,nevěřím,že by je Liverpool mohl potrápit.70-30.
7.Bude rozhodovat sebemenší chybička a netroufnu si odhadnout,kdo jich udělá víc.50-50.
8.Valencie se snad dá do kupy,ale stejně si myslím ,že to stačit nebude.Moc bych jim to přál,ale myslím si,že u toho přání taky zůstane.60-40.
Jediný, čeho se bojím jsou centry na Crouche, jinak bysme jě měli porazit... Liverpool jsem si zrovna nepřál, ale lepší než třeba Lyon. A docela mě potěšilo, že Real skončil! Bayern je udělá...
barca vypadne!!! to vim
To je škoda...
1.Chelsea-Porto.Myslim,ze Porto by som neodpisoval 60:40,dufam v postup FCP.
2.Celtic-ACM.Celtic slabucky,AC v hlbokej krize 55:45
3.PSV-Arsenal-Docela vyrovnane, 45:55,ale chcem postup PSV
4.Lille-Man.Utd. Lille moze prekvapit,Man.Utd.neak vsetci precenuju,ale aj tak 40:60
5.AS Roma-Lyon-40:60
6.Inter-Valencia-Dufam,ze sa to netopierom podari i napriek zraneniem. 50:50
7.Real-Bayern-50:50-Obaja nic neahraju,sance vyrovnane,ale chcem,aby isiel dalej Bayern.
8.FC Barca-Liverpool.To najlepsie na koniec.Uplne odlisne styly.AK da Liverpool gol ako prvy,bude betonovat,tak dufam,ze to bude opacne.Vhodny by bol taky nastup do zapasu,ako s Chelsey.Dufam,ze Etoó stihne uz prvy zapas,to bude najrozhodujucejsi faktor.Guddy vsetko spali.57,25:42,75
Když už jsme u té atraktivity, tak Real - Bayern určitě ne. To už je zaímavější náš zápas proti Liverpoolu.
Šlágr osmifinále je pro mě Inter - Valencie, nebo AS Řím Porto...
*Lyon...
Jsem si jistý, že Bayern postoupí přes každého kdo se mu postaví do cesty a vyhraje ligu mistrů, s Olim Kahnem v brance je to víc než jasné fans Bayern
Bayern to *kurví jako vždy
tím "zamaskováním" z si moc nepomohl, stejně tzam je napsané kurví, lepší bylo snad zku*ví, NE ?
Los nám přál
Celtic - Lille 5:0 a Kyslíka klepne pepka
Ten Capello je ubožák, to je úplně krásné číst.
Ani nemusím nic číst. Ono se na Capella stačí jen podívat... Ale většině lidí to neradím, protože by se mohli leknout
1.FC Porto (POR) - Chelsea FC (ANG) 30%-70%
2.Celtic Glasgow (SCO) - AC Milán (ITA) 45%-55%
3.PSV Eindhoven (NED) - Arsenal FC (ENG) 50%-50%
4.Olympique Lille (FRA) - Manchester United (ENG) 35%-65%
5.AS Řím (ITA) - Olympique Lyon (FRA) 40%-60%
6.FC Barcelona (ESP) - Liverpool FC (ENG) 60%-40%
7.Real Madrid (ESP) - Bayern Mnichov (GER) 55%-45%
8.Inter Milán (ITA) - Valencia CF (ESP) 60%-40%
1.doma 55%-45%,venku 25%-75%
2.doma 60%-40%,venku 35%-65%
3.doma 60%-40%,venku 40%-60%
4.doma 50%-50%,venku 35%-65%
5.doma 55%-45%,venku 35%-65%
6.doma 70%-30%,venku 40%-60%
7.doma 55%-45%,venku 50%-50%
8.doma 65%-35%,venku 45%-55%
plno spekulací a na ty já nevěřím, ovšem je zajímavé zhlédnout je...
myslim ze nejhezci fotbal bude AS vs. Lyon, doufam ze to budou davat v TV misto zakopavacu Real-Bayern..
Díval se někdo na pohár Levante - Atlético? To přerušení přenosu před poslední penaltou nemělo chybu
Tavano jde do AS
jj.
Tenhle milník věnuju Capellovi a Bravovi
Kdybyste aspoň byli jednotní, ale vy tady házíte machry, jak je to bezcenný pohár a madristi se pak modl íaby to Barca nevyhrála.
Pozor, Liverpool je na koni, ted porazil Charlton 3:0.
rikam ze barca vypadne ne?
Na jakým koni?Sleduješ je vůbec někdy hrát,nepočítám-li tenhle zápas?Charleton není nejsilnější soupeř.
Ale tady nejde o hru ale o výsledky a viděl jsem je proti Fulhamu a hráli dost dobře. Ostatně jejich formu potvrdí to, že už jsou na třetím fleku.
Ostatně mi nezkoušej namluvit, že ses stal fanoušek Barcy, protože tady jde o zdravý rozum, když si několik měsíců zpátky psal proti barcelonské příspěvky.
Nulo.
SORRY, jsem si tě spletl s jiným moulou.
Ty seš dobrej,hned by si někoho osočoval.Ani,tak si podle dosavadních výkonů nemyslím,že by Liverpool byl momentálně v nějaké hodně dobré formě.Fanoušek Barcy vážně ne,stejně si pořád myslím,že Liverpool přes vás přejde.No,uvidíme.Asi si na LM půjdu vsadit.
Osočovat, jsem se ti omluvil.
A pokud si myslíš, že Liverpool přes nás postoupí, je to tvůj názor, já ti ho neberu....
No,já ti taky nic neřikám.:D Je to jenom tip,postoupit může kdokoliv.
Tady je projev vašeho experta, madridisti. Jestli ho v tomhle podporujete, tak jste u mě klesli až na dno žabích sraček v New Jersey.
"V posledních zápasech nehrála FC Barcelona nijak skvěle, je toho víc, pomáhalo se jim. Někdo jim pomohl" .
"Proti Werderu hrála Barcelona dozadu, kdybysme my takhle hráli na Bernábeu, lidé by vstali a vypískali nás".
Epilog: Při svém příchodu do Madridu slíbil prezidentovi RM
Calderonovi, že pokud bude mít do dvojice k Emersonovi Diarru, neprohraje v celé lize víc než tři zápasy. Už jsou čtyři.
Verdikt: .
Tady tyhle výkřiky do tmy z Madridu by mohly vycházet na pokračování, vytvoříme nějakou rubriku "Zasmějte se s námi" a úspěch máme zajištěn.
Tjn. Tímhle si (nejen) u mě Capello zajistil pozici největšího ubožáka mezi španělskými trenéry. To mi už nikdo nevymluví.
A co víš o Bravovi? Myslel to ironicky, jak tvrdí yarda?
Osobně si myslím, že se u toho klidně smát mohl. Jestli si při tom představoval výhru Porta Alegre, tak je to dokonce jistota.
Ale tak to je přirozené, že hráč přeje svému největšímu konkurentovi jen to nejhorší...
A taky je přirozené, že ten se mu pak za to vysměje...Zvláště když to měl být tak nedůležitý turnaj.
Jinak zkus najít něco takového od Rijkaarda například, když je to tak přirozené.
Jen to tu moc zveličujete, nějaký trouba Bravo práskne takovou blbost do novin a je z toho hotový poprask. To samé Capello é, at si říká co chce, ale tohle trochu přehnal, protože o jejich betonu každý ví svoje...Takže, bud je debil, nebo chce provokovat takže se nad tím moc nepozastavuju a doufám, že se Bravo bude zítra dívat.
Ale tak proč bychom si nerýpli, když nám k tomu svou blbostí dají takovou příležitost.
Do mrtvol se nekope...
Porto Alegre
..............
To jsi překládal sám? Je to vidět... A věřit ubožákům ze Sportu, to chce opravdu kachní (barcelonský) žaludek...
nn,neprekvapilo by me , kdyby se Porto opet dostalo do finale LM
Arsenal vyhraje určitě ligu mistrů
To by bylo supr, ale po tom co předvedli ve skupině je to asi dost vzdálený....To by se museli sebrat a začít dávat góly....a postoupit přes Eidhoven!!!
Coupet - Cris, Alex, Vidič, Carvalho - Juninho, Ronaldinho, Cristiano Ronaldo, Kaká - Morientes, Drogba
Pár hráčů jsi tam zapomněl, ne?
Ja si myslím že arsenal má ted dost spatný utok bez Henryho a Adebaora
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele