Lovren se po penaltě s Českem zlobil: Co mám dělat, skákat jako svíčka?
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Schick: Je hezké být na čele, ale není můj cíl stát se nejlepším střelcem Eura
19.06.2021, 16:34
Češi jsou po zápase ME s Chorvatskem v pořádku, Schickův nos není zlomený
19.06.2021, 15:02
Chorvatská média ostře kritizují výkon Daličova výběru proti Česku
19.06.2021, 12:57
Bylo to identické jako s Albánií, litoval Vaclík inkasovaného gólu
18.06.2021, 23:11
Gól visel ve vzduchu, tak jsem si pro něj šel, řekl český střelec Schick
18.06.2021, 23:08
Šilhavý věří, že Češi budou mít jistý postup už před zápasem s Anglií
18.06.2021, 21:50
Očekávali jsme mnohem těžší zápas, řekl Kalas k remíze s Chorvaty
18.06.2021, 21:42
Češi se remízou s Chorvatskem přiblížili postupu
18.06.2021, 19:57
Pamětník posledního zápasu s Chorvaty Darida věří, že národní tým je nyní lepší
17.06.2021, 22:39
Šilhavý zvažuje jednu změnu v sestavě, na remízu hrát nebude
17.06.2021, 22:06
Češi vyrukují na Chorvaty a mohou si zajistit postup
17.06.2021, 21:52
Češi si před Chorvaty zatrénovali v Praze, tři hráči mají drobné problémy
17.06.2021, 18:12
Češi jsou lepší než před pěti lety, Schicka osobně bránit nebudeme, řekl Čorluka
17.06.2021, 15:22
Slepička věří, že pokud Češi navážou na výkon se Skoty, Chorvaty porazí
17.06.2021, 11:59
Komentáře (164)
Přidat komentářFňuk
chudák
Až ho takhle někdo trefí, bude mluvit jinak.
Přijde mi, že většině hráčům i komentátorům by prospělo si prostudovat pravidla. Že neviděl, že nechtěl při faulech vůbec nehraje roli.
A Rio by se měl řídit vlastními slovy: "Educate yourself!"
Přesně moje slova, jako je dechberoucí, že tihle """"""komentátoří""""" a """""experti""""" nemají nejmenší tušení o tom, co se má pískat.
Mě by jen zajímalo když jsi tak znalý v pravidlech, jestli taky víš, že Shick tu penaltu vůbec neměl kopat, když mu 10 vteřin před kopem opět začala z nosu téct krev a to nemá být vůbec na hřišti. K tomu se žádný expert třeba ani nevrátil
Nezačala mu téct znovu, až když slavil? Co vím, tak před penaltou ho ještě sudí sám kontroloval, takže asi to bylo v pořádku.
Tekla už před penaltou a měl od krve i druhý dres...
Ten dres tam byl od krve ještě než se vědělo že to vůbec půjde kopnout
Samozřejmě že neměl, já to ani jako fanoušek nechtěl, protože jsem se bál že to nezvládne. Ale to je úplně jiná věc, ta penalta prostě byla neoddiskutovatelná.
Asi si to představují, že Lovren řekne "já jsem nechtěl" a rozhodčí opáčí "Ne" Tak to faul není." Borec div ne zlomený nos a oni že faul není? Fakt komedianti...
Dostaneš gól:
"Pane rozhodčí, já to chtěl vyrazit nad břevno".
"V pořádku, soupeř tedy rozehrává roh"
Wow, neskutečný humor
Rio je retard, a Lineker dtto
Tak pokud bys ty pravidla opravdu studoval, tak bys věděl že tohle se tam vůbec nepíše, tyhle situace jsou spíš na posouzení rozhodčího, v pravidlech se píše jen základ, např. abys rozlišil surovou hru od podražení atd. Ale nikdo ti nenapíše, za co máš dávat přesně jakou kartu, je to na citu rozhodčího a posouzení okolností při dané situaci.
Nesouhlasím, v pravidlech je prostě napsaný, že faul, ze kterého je přímý kop, je když udeříš protihráče. Stane-li se to ve vápně, je to místo přímáku penalta. Dalo by se diskutovat o tom, jestli Lovrenův faul byl careless nebo reckless, tu žlutou dostat nemusel, to máš pravdu, to bylo na posouzení rozhodčím. Rozhodčím to viděl jako reckless, takže žlutá. Taky to ale klidně mohlo být "using excessive force" a byl by to faul na červenou, to prostě záleží na vyhodnocení. Ale faul to byl naprosto jasně.
To ano, to jsou jasně daný fakta v pravidle 12, ale posoudit to musí už rozhodčí co se tam stalo a taky musí popsat v zápise jak a proč a kde, chování hráče atd. Podstata toho na co reaguji je ale v tom, že ten co to rozjel neviděl pravidla víc než ti komentátoři na ČT. Jinak tohle bych si i jako nefaul před delegátem obhájit asi dokázal, každopádně to pískl a obhájit si to dokázal i takhle. Reakce angličanů jsou pochopitelný z toho důvodu, že u nich vznikají ve vápnech i horší střety a nikdy z toho penalty nebyly, napadá mě třeba Vidič vs Wisdom tehdy z Liverpoolu.
Jako ta podstata jeho příspěvku ale není úplně špatná, on chtěl říct že pro písknutí faulu úmysl nehraje roli, což je pravda. Je to careless faul. Ve chvíli, kdy se o nějaký úmysl jedná, tak se dávají karty, to je pravda.
Nemyslím že by sis dokázal obhájit nefaul, protože to prostě jednoznačně je strike. Lovren Schicka prostě udeřil. I kdyby to bylo careless, tak je to pořád faul a nutná penalta. Výroky anglických pundits jsou mimo, minulost je irelevantní. Pořád se volá pro větší vykazatelnosti a transparentnosti rozhodčích, ale když se někdo zachová přesně podle pravidel, dostane pranýř. Tyhle kecy co Rio a spol. předvádějí fotbalu akorát škodí. Promiň, ale když dáš někomu loktem do obličeje tak, že se mu z nosu spustí krev, tak je to faul i v hokeji, tečka.
Ale ne jao svíčka, co se rozteče na všechny strany.
Souhlasím s tím, že obránce moc jinak vyskočit nemůže, ale na druhou stranu je prostě za své ruce zodpovědný, tudíž když někoho trefí loktem do obličeje, tak to je prostě faul a penalta, byť neúmyslně.
argument, že bez VAR by tohle nebyla penalta je naprosto směšný. Buď se o faul jedná nebo ne. Pak je to pouze o tom, jestli zákrok rozhodčí zaregistruje nebo nikoliv. Ale pokud se jedná o faul, tak by prostě penalta být měla a pouze chyba rozhodčího může tuto situaci změnit.
To někdo použil? Nebýt VAR tak bylo už tolik situací vyhodnoceno jinak, v drtivé většině špatně... Tady to rozhodčí prostě jenom neviděl.
Je to mimo jiné v tomto článku:
"Když si to zpětně přeberu, tak jsem Schicka vůbec neviděl," řekl Lovren chorvatskému listu Sportske novosti. "Šel jsem do vzduchu pro míč a vyskočil stejně, jako to dělám celý život. Jinak jsem vyskočit nemohl. Nebo co jsem měl dělat? Skákat bez paží jako svíčka? Většina lidí by řekla, že to penalta nebyla a ani rozhodčí to tak zprvu neviděl. Kdyby nebyl VAR, o pokutový kop by nešlo. Jenže co mám dělat," uvedl Lovren.
Rozhodně bys tam neměl skákat jako svícen, kdyby se to stalo někde na půlce tak bys klidně mohl vidět i červenou.
Za přirovnání.
A pak chce Lineker s Ferdinandem penaltu, když se po ničem skácí Sterling. Dlouhodobý kašpaři, v případě Linekera odkojený Barcelonou a pomatenej levičák.
Jo, kdyby tak radši fandil Realu a adoroval Zemana, to by byl chlapík
Jinak nechápu, jak někdo může říct, že loket není faul.
Malé připomenutí - když Messi dostal do zubů od Marcela a taky tekla krev, nepsal jsi, že to nebyl faul?
Ahoj kolego...obhajuješ Linekera jo? Messi je simulant.
Obhajuju Linekera? Kolego, přečti si znova, co jsem psal. V případě nutnosti klidně vícekrát
To by byl chlapík....ok, prostě jsi mě obvinil, že bych nepsal, že je kašpar, kdyby byl z Realu...no jasně, mně ani nesedí jeho politický názory víme kolego? Ta Barcelona je tam přidaná přesně pro takový jako ty...
Lineker se mýlí, ale tahat do toho politiku a Barcelonu je typický prvek tvého způsobu debaty. Už?
No a? Každej má nějakej způsob...I ty ho máš. Plnou hubu morálky a víme jak to máš doopravdy.
Tvoje příspěvky mají velký potenciál generovat shitstorm, jinými slovy trollíš. U tebe nejde o způsob komunikace, ale o absenci způsobů.
to nepopírám, byl jsem vždycky rebel bez zažitých korektních způsobů
Toto si o sobě myslí každý člověk tvého ražení
Řekl bych, že třeba Foldyna nebo Volný jsou tvoji favoriti, mám pravdu?
Foldyna je dobrej, favorita vyloženě nemám, na to mi je moc let a naivitou netrpím. Ty budeš mít asi Fialu že jo? Takže se můžeme pobavit o míře soudnosti....Sejmu ti tu z demobloku každýho.
Foldyna, jistě, že je dobrej, vždyť tě znám
on není levičák, jen si chce udržet to svoje teplý milionový místečko, což je ale ještě víc ubohý samozřejmě
to je fuk, zmetek je stejně
Mrknu na http://www.communistparty.org.uk/ ,jestli tam někde píšou,že je Gary volil
pokud jo, musi viset
Za koule. V Cagliari, tam ho trávníkář miluje.
konecne, na toto jsem cekaal, jeste chci ubrecene titulky chorvatskych novin
lovren klasik, co taky cekat od samozvaneho nejlepsiho stopera na svete a konspiratora v jednom. a anglicani taky klasika, nerozumi pravidlum
Tenhle debil mě baví nejvíc
to je děsný bezmozek, ještě jak si vzal ten přímák ten ještě bude chorvaty stát zápasy
Kdyby byla taková penalta písknuta proti ČR, tak mě to asi taky štve, ale objektivně bych asi přiznal, že všude jinde na hřišti by to bylo posouzeno jako faul na žlutou kartu. Udělal to sice nechtěně, ale podobně jako v hokeji je hráč zodpovědný za svoji hokejku, tak je i toto prostě faul...
Ano, ale faul to byl a jelikož to byl faul ve vápně, dost těžko bys to mohl posoudit jako faul se žlutou kartou, ale nepísknout penaltu, to je přece nesmysl
Je to sice nesmysl, ale přesně tohle chtěli angláni na twitter. Prý ŽK jo, ale penalta ne.
Sorry, až na druhé přečtení jsem to pochopil, můj první komentář vůbec neber v potaz
Udělal si to výborně! Jen jsi holt nešikovný kopyto.
"Po tomhle zápase přetrvává hořká pachuť, že jsme ho nevyhráli. Do utkání jsme vstoupili úplně rozhození. Ve druhé části jsme už byli lepší, dali gól a mohli přidat další, jenže se to nepovedlo a nevyhráli jsme" ...
Však jste hráli mizerně a ve druhé půli jste měli jedinou vyloženou šanci, která skončila gólem. Tak kdy jste prosím vás mohli přidat ty další góly? My jsme těch šancí měli taky pomálu a proto je dělba bodů veskrze spravedlivá. Penaltu nekomentuji, tam je to podle mě jasné, vždycky se to takhle posuzovalo, tak nevím, proč zase všechno svádějí na VAR.
Měli tam další velkou šanci, ale stačí se podívat na statistiky. Rohy rovný, střely rovný, na branku o jednu víc, rozdíl jak prase. Dokonce držení míče rovný a tam jsem před zápasem myslel, že budou mít Chorvati tak 60 %.
Jak to půlka internetu jenom papouškuje po Linekerovi, i když ten zákrok velká část z nich ani neviděla.
Absolutně nechápu, jak si někdo může myslet že tohle není penalta.
mel by byt rad, ze nedostal cervenou jako schick proti walesu (kde to navic byl jeste slabsi zakrok)
Joa
https://twitter.com/Dejan06Lovren/status/1405970616323354628
Ale davaji mu to sezrat na druhou stranu.
jo, aspon ze tak
Špendlík a slabiny nebo podpaží Kamo
Na minulem EURU se zase citili ukrivdeni, ze se piskala pencle, kdyz Vida zamaval ve vapne rukou jak na prvniho maja. Kazda penalta proti nim je nespravedliva, pac oni jsou prece vicemistri sveta.
Moc si nevyskakuj
Takhle skáče 90% hráčů ale jen malá většina dá někomu takovejhle loket, jsi prostě jelito! Troubo!
*malá menšina samozřejmě
Ty vole někoho trefí loktem do nosu tomu teče krev a on ještě brečí??? Tak si měl skákat stejně jako Schick a netrefovat nikoho loktem, ano někdy jsou diskutabilní penalty ale tady je to podle mě jasné
Legenda Liverpoolu hned po Stevie G.
Usty jsi slavnej, v televizi dokola opakují tvoje setřebí Linekera na twiteru.
Jaké?
https://twitter.com/Marek_Ustohal/status/1405928033295507464
Nezobrazuje se mi to.
asi si tě bloknul, pusť si to v anonymním režimu
nemám twitter
A seš na telefonu?
Protože na PC se to zobrazí, i když ho nemáš.
https://ctrlv.cz/shots/2021/06/19/0fMD.png
Teď už ano, ale předtím na PC ne. Jenže zase nevím, co to znamená:).
No nic, můžeš si aspoň přečíst slovní přestřelku Pikouse a Kasíka ze Sparty.
https://twitter.com/OndrejKasik/status/1406320598935085064
Hodil bych k tomu "rvačka kriplů", ale ještě 6 hodin mám ban kvůli Kamarovi.
Já jsem nikdy moc nepochopil větu stylu "Kdekoli jinde by se to pískalo, ale na penaltu tohle nestačí." Já si myslím, že kdyby tohle Lovren udělal někde mimo vápno, tak by mohl dostat i červenou.
Ano nechtěl. Ano těžko se skáče s rukama u těla. Ano byla to jasná penalta. Úmysl nehraje žádnou roli, důležitý je čin. Lovrena chápu. Lineker a ostatní Angličtí experti jsou retardi.
Neví někdo, ze zdejších trenérových poradců, proč česká reprezentace po vítězném utkání zpívala "Vysoký jalovec" ? Bylo mi řečeno, že mám nedostatky ve znalosti historie, ale ten hodnotící mi důvod stejně neprozradil. Děkuji.
Toto tajemství ti zůstane utajeno. Jako i mnoho, mnoho dalších, ale myslím, že to vydržíš
To zase není až tak moc vtipné.
Protože ten jalovec byl vysokej a mi ho přeskočili.
Ty jsi přeskočil leda první stupeň ZŠ.
Přeskočil. Přišlo učitelům zbytečný mě zkoušet, páč jsem fšechno věděl.
To by měl mluvčí repre vysvětlit.
No ale na druhý jsi taky nešel a pak rovnou fabrika, že?
Holt vysoká škola života
já šel po pátý třídě rovnou na střední, základka mi neměla co dát
Ja vůbec nechápu, jak se může nad tímhle vůbec diskutovat. Maximálně jestli to má bejt žlutá nebo červená.
naprosto regulérní penalta jiný by to bylo kdyby se pískala proti nám
Cry me a Rijeka
*Drava
Tak tohle je prostě faul i bez VARu. Tohle se učí už v přípravce že loket do ksichtu prostě nepatří. Ať už úmyslný, nebo ne. Ale pojďme další brekot. Bavíme se
To je v pořádku, že některé primitivní kopačky občas věci nechápou a blijou stupidní komentáře na socialní sítě a že jich je za poslední roky Je ale úsměvné, když se tito hlupáčci pasují do role bojovníků za lepší svět. Úsměvné to přestává být v momentě, kdy je místo výsměchu začne většinová společnost podporovat, případně se nechá tak stupidními názory ovlivnit... Opravdu jsem přesvědčen, že VB nečeká do budoucna nic dobrého, míra degenerace společnosti z blahobytu je tam již děsivá. Jakmile se to přetaví v to, že tahle hloupoučká část populace začne tcořit většinu a způsobí tak zákonitě konec blahobytu, tak je čeká rozpad společnosti. Uvidíme..
většina anglické populace už dávno je retardovaná, v tomhle se nic nemění a s blahobytem to nemá nic společného, ten způsobila kumulace kapitálu (nakradenýho)
Ještě, že už Lovren není v Liverpoolu
Aktuálně je pro Live propesnejsi i takový Phillips
Loket v obličeji během výskoku není faul? Odkdy? Když jsem viděl, že jde sudí k videu, byl jsem naprosto klidný, protože tento faul byl evidentní.
Lovren je jako hokejisti z NHL....čeká se od nich zázrak a pak nastoupí a poserou to, stejně jako Lovren
Takže dle Lovrena, Linekera atp může obránce bránit útočníka ve vápně ránou loktem do obličeje, protože to je přece přirozený pohyb. Že útočník chce zasáhnout balón ale místo toho mu do ksichtu přistane loket je vedlejší.
odrážet se rukama od vzduchu je stejně neandrtálský jako mlátit do televize ve snaze ji opravit
Lovren si zaslouží Darwinovu cenu
Kdyby taková penalta byla proti nám, tak si myslím, že by se akorát strhl hate na Čelůstku, nebo někoho jiného, kdo by takhle fauloval. Protože tahle penalta byla opravdu zbytečná, ale naprosto jednoznačná. Schick šel taky zcela přirozeně do souboje, dokonce se dostal výš a dost možná by tu hlavu i uhrál, kdyby nedostal direct loktem přímo do xichtu. Nemělo by se v dnešní hyperkorektní dpbě zablokovat profil Rio Ferdinandovi a podobným pomatencům za šíření zjevné a prokazatelné lži?
Původně jsem myslel, že tu napíšu něco o tom, jak je Linekere retard, ale už je to tady dostkrát...
nikdy dost
Lovrean akorát hodně sere, že si nemohl v kabině zazpívat na oslavu ustašovské songy, proto tak brečí.
To ho nemrzí. On nezná "Vysoký jalovec".
Patrik Schick: "Za mě to byla stoprocentní penalta. Vymlouvat se na to, že mě Lovren neviděl... To je stejné, jako když vjedete do zákazu vjezdu, a policajtovi řeknete, že jste neviděl značku."
Ten Rio je taky fakt dement, co vypusti, to picovina.
vždyť může být rád, že dohrál za takový loket, už jsem viděl červené karty za větší blbosti a pokud není penalta, když někomu způsobíš krvavé zranění v souboji, tak už potom nevím opravdu
Dvoji trest u penalty uz neplati a rozhodne to nebyla umyslna ruka, ve smyslu hrubyho nesportovniho chovani, za tohle by i druha zluta byla prisna, ale mozna ruka v obliceji = karta, to nevim.
Ja fakt dufam, ze sa dozijem nejakej reformy penalt vo futbale lebo to potom bude nonstop o tom, ze faul nefaul, na penaltu je to kurva malo, este ked si zoberieme do uvahy aka sanca na gol to je a prave vo futbale ten jeden gol byva viac klucovy na rozdiel napr. od takeho hokeju, kde jeden gol vacsinou nic neznamena. A to ani nehovorim, ze v hokeji dostanes najazd za jasnu zmarnenu prilezitost a nie proste nejaku blbost ako vo futbale, kde hrac na hranici 16-ky padne tak aby spadol dobre ze nie az k divakom aby z toho bola penalta aj ked proste v tej
16-ke mas este 10 hracov a je z toho penalta.
Mne by mozno stacilo nejak stazit tie penalty, dat ich dalej alebo neviem co a nie este vymyslat ako to stazit brankarom.
Ty kráso, to je blábol
To mi hlava nebere, jak pro nekoho tohle neni penalta. Frajer druhymu frajerovi prerazi rypak a plka neco o tom , ze jak ma jako skakat deluded Lineker a Ferdinand, to je uplne no comment...anglicani maji v tymu chcanku Sterlinga, co pada jenom co zafouka vetricek a pro jejich pundits neni loket v obliceji faul...kezbysme je porazili fakt
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele