Maradona v Al Waslu končí, vedení ho dnes odvolalo
Diego Maradona už není trenérem klubu Al Wasl ze Spojených arabských emirátů. O odchodu legendy argentinského a světového fotbalu se v posledních měsících opakovaně spekulovalo, dnes pak došlo k jeho odvolání, Al Wasl to oznámil na svém Twitteru...
Maradona se kormidla klubu ujal před čtrnácti měsíci a zklamal s ním v lize, kde skončil až na osmém místě, vedle toho nevyhrál ani jednu pohárovou soutěž. Sám Argentinec pak před několika měsíci pohrozil rezignací, když mu vedení nepřivedlo požadované posily, tehdy ještě ve funkci zůstal a skončilo naopak právě vedení, dnes už je vše jinak.
"Po schůzce členů vedení klubu, jejímž hlavním bodem bylo zhodnocení výsledků a výkonů klubu pod vedením Diega Maradony, jsme se rozhodli ukončit spolupráci a vzdát se služeb argentinského trenéra a jeho trenérského týmu," potvrdil vše tiskový mluvčí klubu.
Maradona dříve vedl argentinskou reprezentaci, u níž skončil po nepovedeném světovém šampionátu v Jihoafrické republice. V SAE měl nyní smlouvu ještě na jeden rok.
Maradona se kormidla klubu ujal před čtrnácti měsíci a zklamal s ním v lize, kde skončil až na osmém místě, vedle toho nevyhrál ani jednu pohárovou soutěž. Sám Argentinec pak před několika měsíci pohrozil rezignací, když mu vedení nepřivedlo požadované posily, tehdy ještě ve funkci zůstal a skončilo naopak právě vedení, dnes už je vše jinak.
"Po schůzce členů vedení klubu, jejímž hlavním bodem bylo zhodnocení výsledků a výkonů klubu pod vedením Diega Maradony, jsme se rozhodli ukončit spolupráci a vzdát se služeb argentinského trenéra a jeho trenérského týmu," potvrdil vše tiskový mluvčí klubu.
Maradona dříve vedl argentinskou reprezentaci, u níž skončil po nepovedeném světovém šampionátu v Jihoafrické republice. V SAE měl nyní smlouvu ještě na jeden rok.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Maradona po zkušenosti v Dubaji hledá uplatnění v Číně
15.08.2012, 09:51
Maradona se do Al Waslu nevrátí, na místě kouče ho střídá Metsu
17.07.2012, 14:59
Maradona se naděje na setrvání v Al Waslu nevzdává
12.07.2012, 11:06
Maradona už nechce pryč. Zůstává koučem Al Waslu
03.05.2012, 17:54
Maradona kvůli nedostatku posil opět pohrozil odchodem z Al Waslu
25.04.2012, 11:58
Komentáře (116)
Přidat komentářnačo trénuješ keď to nevieš?
Takový hráči jako má Wasl jsou naprd s nima těžko skončej na 1.místě
Šášula..
aspon nejseš sám blbe
trochu respektu muj milý
Nevidim valnej důvod, proč bych měl chovat nějakej přehnanej respekt k takový lidský trosce, sorry. To, že někdy před mym narozenim motal hlavy soupeřum, mi teď může bejt docela ukradený.
Wenger komu motal hlavu?
Hehe, roztomilý. Nic, mně to asi takle po ránu stačilo..
ty máš protiútoky jedna báseň
jak lidská troska?ty ho znáš nebo jak?co to su za kecy,nechápu
Vsak to je troska..
OT: http://www.livesport.cz/zapas/Sv6Y0DIA/#prehled-zapasu
Portugalci jim jich včera nakopali devět, to bude nějaký výběr složený z ne druhořadých, ale xxřadých hráčů
Tak či tak...To je jak kdyby náš C tým nároďáku prohrál se san marinem...
Zas tak bych je nepodceňoval, vždyť to sou prakticky Portugalci..
Kapverdy mají ve všech kategoriích o dost větší kvalitu než San Marino.
Ano a Brazilci mají všude lepší kvalitu o proti nám..proto jsem přirovnal to co jsem přirovnal
Pokud to myslíš takhle, tak OK.
Mě jen nenapadlo zrovna lepší srovnání
Prostě i kdyby F tým tak je to překvapení obvzlášť takovým rozdílem
Já už čuměl včera, když jim naklepali 9:0 Portugalci. Škoda, že si ze svých o dva roky mladších kolegů nevzala příklad portugalská devatenáctka...
Mě jen nenapadlo zrovna lepší srovnání
Prostě i kdyby F tým tak je to překvapení obvzlášť takovým rozdílem
ale kurz nebyl zas až tak velký na brazílii 1,55 a na kapverdy přes 4
fotbalista to byl vynikající... ale jako trenér stojí za vyliž prdel
Mam takovy pocit ze stejne jako tenhle komik by to odtrenoval kazdy druhy clovek , opravdu nepochopim jak muze byt trenerem.
Ale že jim to trvalo
http://www.youtube.com/watch?v=DrkLUX6yY4w
se divim, ze tam k tem plantaznikum do ligy porad vsichni lezou. Az jednou nebude ropa, muzou si tam akorat honit ocasy jako driv.
Až nebude ropa tak bude něco jiného...a až nebude ropa tak oni stejně budou mít stovky hotelů a fabrik po světě...
tyhle turbani nemaji o vedeni spolecnosti sajna, vsechny ty svoje komplexy dotujou prave z ropy, a to by umel kazdej strejda.
staci se podivat na fotbal, jak vedou City, Pariz atd. zadny tvoreni hodnot, jen pumpovani penez..
Ano...jenže oni teď ty podniky vlastní a z toho budou mít prachy i když budou jiný paliva.
Jejich první prachy přišli z ropy ano ale všichni pak investovali.
Až nebude ropa, tak nebude skoro nic. Celá slavná civilizace je závislá na ropě.
Ale sim tě...to jsou žvásty...už teď jsou alternativní paliva a buh ví co už existuje jen to není vypuštěné do světa...jenom blb si může myslet že 'zhroutí' svět až dojde ropa.
95% veškerých potravin je pěstováno za přispění ropy
95% dopravy zprostředkovávají ropné deriváty
95% veškerého vyráběného zboží potřebuje pro svou výrobu ropu
Z čeho jinýho chceš vyrobit třeba plasty nebo pohánět letadla by mě fakt zajímalo...
Homere, ne, ta šlehačka se vyrábí z ropy - © Marge Simpsonová
''Z čeho jinýho chceš vyrobit třeba plasty nebo pohánět letadla by mě fakt zajímalo...''
Jistě protože já jsem věděc který je za to placený...aby něco takovýho vyvíjel...jka to mám vědět?...já ti říkám že už X let se to zkoumá/vytváří a když už auta můžou jezdit bez ropy...tak je tu určitě způsob jak pěstovat/vytvářet za pomocí něčeho jiného než ropy...
Znovu jestli si fakt myslíš že je ropa nenahraditelná...
Ropa samozřejmě v některých odvětvích je nahraditelná s daleko horší efektivitou.
no tak "pouzitelna" auta, ktera nejezdi na benzin/naftu v podstate (zatim) neexistuji
Nejde jenom o to, na co ty auta jezdi, ale taky o to, z ceho jsou. Az nekde uvidis dreveny auto pohaneny vetrem, dej echo.
Jenže ty tu žiješ jen z toho co víš...ty si myslíš že těch kolik 10 let co se vědci po celém světě zaměřují na náhradu ropy nic nenašli?...žádný náznak náhrady?...
100% ano...ale kdyby to dali do světa...tak by byly ropné firmy nasraný atd..
to je diskuse jak na novinkach
Nevim tam já nechodím.
ropa je opravdu nahraditelná, nenahraditelná je prakticky jen v některých odvětvých dopravy, zejména letecké, kde současné zásoby vystačí na pár stovek let, pokud se v jinýc oblastech začnou masově využívat alternativy. Problém je spíše v ceně, kde ropě těžko bude něco konkurovat. A v chemii a při výrobě plastů není problém přejít na uhlí, jen opět výsledný produkt bude o to dražší. Nehrozí však, že začneme stavět auta ze dřeva apod.
Uz jsem pomalu myslel, ze "Cilkuv ucen herbage" k tematu spojenym s ropou nic nerekne...
Větší problém bych viděl s pitnou vodou. Díky tomu, že kdejaká špína má plno děcek a není to nijak regulovaný, tak nás tady bude za chvíli 10 miliard a posereme se z toho
A kdyz se to v jedne zemi pokusili regulovat, vznikl z toho obrovsky pruser.
jaký?
Je to rozhodnuti, ktere hrde kraci ve slepejich Maova sileneho planu vyhnat rolniky z poli a donutit je vyrabet na vlastnich dvorcich ocel. Politika jednoho ditete vedla k nucenym potratum, k vytvoreni cerneho trhu s detmi, k falesnym snatkum atd. Ted mas na jednom miste obrovske mnozstvi deti, kteri vyrustali jako jedinacci, a tudiz vykazuji zakladni psychologicke charakteristiky jedinacku, a tudiz nemaji vstipene zaklady mezilidske hierarchie a komunikace. Rodice pro ne vzdycky delali vsechno, takze ted si mysli, ze vlastne muzou vsechno, a to vede k problemum v koorganizaci na pracovistich a nizsi efektivite. Navic to efektivne podporuje rasismus, nebot registrovane mensiny jsou z politiky jednoho ditete vynaty, a to obcas i v pripade smisenych manzelstvi, coz zase vede k zakladani manzelstvi prave z tohoto duvodu (vsechno spatne). A predevsim - nejdulezitejsi a nejjasnejsi problem je starnuti obyvatelstva. Cina ma momentalne v produktivnim veku generaci egoistickych mladiku, z nichz kazdy bude muset zivit vsechny rodice a prarodice, pokud selze socialni system - a ten selhava, protoze ta politika je proste hrozne neefektivni.
Ono tak nebo tak jde svět do sraček, ale máme co jsme chtěli. Během mého života to bude třeba ještě relativně "v pohodě", možná ke stáří zažiju něco vyhrocenějšího, ale to těžko odhadovat co bude třeba i za rok . A pak je mně to ukradený co tady bude, po nás potopa
Super reakce, diky
no, ale ty děláš, jako to mělo jen samá negativa. Jasně, že ze sociálního hlediska to má spíše negativní dopady, ale bohužel jsou podobná opatření nutná. V Evropě a USA probíhá podobná regulace, ale jen pod tíhou ekonomických tlaků. Rozhodně si nemyslím, že Čína by tím ekonomicky trpěla, naopak je v rozkvětu. A až ta generace současných starších lidí přírodním způsobem umře, tak se zase budou moci vrátit do normálu. Když si vezmeš zase země, kde to neregulují, tak tam těch negativních hledisek bude více. Boj o zdroje, nezaměstnanost, žádná budoucnost. Jsem zvědavý, kam povede vývoj v zemích jako Indie nebo Egypt, africké země jakbysmet. Už v Egyptě je silná generace mladých, kteří nemají žádnou budoucnost. V Číně udělali opatření, které jim krátkodobě uškodí, ale v dlouhodobém měřítku přinese spíše plusy
Egypt je oceanska zeme?
Ja rozumim tomu, co mely byt ty pozitiva. Problem je, ze ta politika trva uz 30 let a zatim jsou jeji vysledky proste negativni, tohle je postoj typu "prvni generaci to nevyslo, nevadi, jedeme dal," coz je celkem v pohode, pokud testujes auto, ale ne pokud systematicky porusujes lidsky prava v modelu, ktery obsahuje obrovske diry a je prakticky efektivne neregulovatelny. A navic, http://www.spiegel.de/international/world/the-great-contraction-experts-predict-global-population-will-plateau-a-795479.html.
sry, spletl jsme si s Tureckem Ale co se týče těch sociálních dopadů, tak je to srovnatelné s Evropou, ne? Tady se také prakticky razí politika jednoho dítěte a to navíc v pozdním věku rodičů. Přitom nevidím, že by někdo na to v západních zemích poukazoval a říkal, že se začínají projevovat charakteristiky jedináčků apod. Spíš jsem myslel, že je problém asymetrie narozených holčiček a chlapců, ale to se prý dává už také do normálu. A když vezmu v potaz ty klady jako vytažení téměř půl miliardy lidí z bídy, zvýšení životní úrovně, vzdělanosti, poklesu úmrtnosti, apod., tak bych to bral spíše pozitivně. Že k tomu plató směřujeme vím, ale je to jen predikce založená na extrapolaci. Nicméně pokud se drasticky nezmění nějaké podmínky, tak by tomu tak i být mohlo. Každopádně regulace populace pomocí omezení porodnosti mi přijde rozhodně humánější cesta než nějaké násilné formy. Pokud chceme dokázat, že jako lidstvo jsme chytřejší než kvasinky, které se přemnoží, spotřebují všechny dostupné zdroje a pak umřou, tak tohle je nejlepší cesta, jak toho dosáhnout
Zajimavy je, ze i zeny v Sanghaji a podobnych oblastech, kde je mozne mit legalne i vic deti, zustavaji maximalne u jednoho. Neni to spis prostou otazkou celosvetoveho trendu nez uspesnosti nastolene politiky? V podobnych mestech "regionu" (Tokyo, Singapur atd.) jsou tytez tendence, pritom tam zadna regulace ani neni.. spis to vidim tak, ze lidstvo se nebude nekontrolovane mnozit, ale ze se jeste vice rozevrou nuzky mezi pocty populace v chudsich a ruralnich oblastech a tech bohatych, industrializovanych.. jenze ze ma prumerna zena v Nigeru 7 deti neni zadnou hrozbou pro lidstvo, ty deti vetsinou umiraji hrozne brzo a co si doma v Nigeru vypestuji, to sni (casto to neni prakticky nic). K tem charakteristikam jedinacku si taky musis vzit, ze je taky rozdil mezi spolecnosti, kterou tvori prakticky sami jedinacci, a spolecnosti, kde jich je pouze urcite procento (sice treba zvysene oproti minulosti, ale porad jen castecne).
Induktivni metody jsou v demografii a vubec naprosto v cemkoliv, v cem se "predvida budoucnost", at uz jsou to zasoby ropy, meteorologie nebo sportovni sazeni, prece naprosto normalni cestou, jinak to udelat nejde ..
Zvyseni vzdelanosti - tohle je v Cine pomerne specificka otazka, protoze oni sice maji haldy vysokoskolaku, ale jejich vysky stoji vetsinou za hovno. A k te nasilne ceste - no, ony jsou samozrejme dukazy o tom, ze i tahle "nenasilna" metoda je nasilim vydrzovana. Jsou to sice vylozene marginalni pripady, ktere diky medializaci budi dojem, ze po Cine pobihaji sileni vojaci s kalkulackou v jedne a sadou "udelej si svuj potrat za 10 minut" ve druhe ruce, ale i kdyby ten pripad byl jeden jediny, je precedentalni (a tudiz spatne).
A k tomu zaveru - kdo to chce dokazat a proc? Ty vole, ty ted premyslis fakt strasidelne - my chceme dokazat, ze nejsme jako kvasinky, tak k tomu donutime vsechny. Tohle se mi dost prici, protoze ted zrovna to chces dokazat ty (a jindy je v te situaci nekdo s dostatecnou pravomoci, no). Tech lidi, kterym neni uredne dovoleno mit vic nez 1 dite, se prece nikdo neptal..
právě že je to otázkou trendu ve vyspělých státech, kdy růst životní úrovně, vzdělanosti a individualizace společnosti vedou k tomu, že rodina je bývá často až na druhém místě za kariérou. Zkrátka mít více dětí už nepřináší žádný větší užitek, alespoň ekonomický. Čímž neřikám, že lidem, pro které je to sen, by se jim to mělo upírat. A s to s tou Nigérií, v tom bude asi jádro pudla, proč se neshodneme. Nemyslím si, že by bylo správné, aby děti umírali mladé, aby umírali hladem či na nemoci, aby žili v bídě, aby neměli přístup ke vzdělání a nebyli odsouzeni k otrocké práci po většinu života. Už jsme na takové úrovni, že dokážeme zajistit udržitelný blahobyt po několik staletí či tisíciletí, avšak ne pro 7 miliard lidí, ale tak pro miliardu lidí. To souvisí i s těmi obrázky. Těmi jsme nechtěl strašit, jen by to mělo být takové malé upozornění. Co tam totiž není vidět, jsou zdroje a jejich vyčerpání, konkrétně u těch kvasinek. Jsou to celkem jednoduché diferenciální rovnice. U lidstva je tolik neznámých, že nejde argumentovat takto jednoduchým modelem. V podstatě není známo, kde se tam exponenciela zastaví a kolik lidí dokáže planeta Země dlouhodobě udržet. Stejně tak není známo, kolik je k dispozici přírodních zdrojů, protože nově je to třeba uran, za pár desítek let to může být mořská voda, konkrétně deutrium. Nicméně v součanosti jsme z cca 80% závislí na fosilních palivech, která byla měla postačit tak do konce tohoto století, tak by bylo rozumné posečkat, jak se s nadcházejícím problém dokážeme vypořádat a zajistit rozumnou životní úroveň i pro další generace. Pokud by by exponenciální nárůst populace měl pokračovat a bylo by nás za 50 let třeba 10-12 miliard, tak ty zdroje spotřebujeme ne za 100, ale za 50 let a další generace odsoudíme k bídě, hladomoru a válkám o zdroje, takže může ten graf pak vypadat jako u kvasinek nebo najdeme rozumné řešení, stabilizujeme populaci na rozumné udržitelné míře a svět bude stále pěkným místem k životu. Bude to nejtěžší úkol v historii lidstva, ale dá se to zvládnout
Ja si taky nemyslim, ze je spravne, aby deti umiraly bidou, hladem a nemocemi, ale zaroven si nemyslim, ze je mozne tomu zabranit. A nejsem ani presvedceny o tom, ze umela redukce porodnosti je spravnou cestou, z ciste etickych hledisek. Spis zastavam nazor, ze exponencialni rust populace neni mozny a celosvetova populace se brzy dostane do jakehosi "bodu zlomu", v nemz zacne sestupny trend, jednoduse z toho duvodu, ze je to jedina realna moznost. Pokud s rustem populace nebudou exponencialne rust i moznosti potravy a energie, ten rust se proste zastavi. Pravdepodobnym dusledkem bude vyraznejsi nepomer mezi obyvatelstvem tretiho a industrialniho sveta..
nemusí to být nutně správnou cestou, ale může to být nejlepší cestou z těch špatných možných, takhle bych to asi formuloval. A v jednom se pleteš. Pokud ten trend má být sestupný, tak ten nepoměr mezi třetím a vyspělým světem by se neměl zmenšovat, protože v součanosti je asi 1:6 a pokud vyspělá svět se bude držet plus mínus jedna miliarda, tak aby klesla světová populace řekněme o miliardu, tak to nebude možné z toho vyspělého světa, ale právě z toho rozvojového. Ten výraznější nepoměr bude jen do té doby, dokud světová populace bude růst. A pokud bude růst i celková životní úroveň, tak ten nepoměr bude směřovat právě k větší bilanci, třeba 1:4. Tohle není spíš otázka, jak ty lidi uživit co se potravy týče, ale jak jim zajistit život na vyšší úrovni. A zároveň si myslím, že i tu bídu je možno systémovými kroky omezit, nebrání tomu však záležitosti technologické, ale ekonomické a sociální
Ok, ty pomery beru. Ale k tomu zbytku - zajistovat nekomu lepsi zivot z popudu me vlastni moralky je vzdycky osemetna vec. Chapu, ze myslis predevsim zpristupneni zasoby leku, pitne vody atd., ale nejde v tomhle principu obecne o celkem arogantni etnocentrismus? Samozrejme ze existuji lide, kteri se sbali, odjedou do Afriky a vlastnima rukama tam vykopou studnu a vsichni je za to zboznuji (treba tenhle: http://en.wikipedia.org/wiki/Ryan_Hreljac), jenze to bude vzdycky vysostne individualni zalezitosti, ne normou. Plosne vnucovani nejake zivotni urovne je neeticke, a to i v pripade, ze tvoje zamery jsou opravdu ty nejuslechtilejsi - treba v te Africe je to mimoradne problematicke z toho duvodu, ze africti venkovane casto prakticky neznaji hodnotu penez a potreby uznani. Prileti letadlo, rozda jim leky a jidlo, a oni vsechno spotrebuji, sednou si na parez a cekaji, az to letadlo prileti znova. A pak, zatimco v Evrope (USA) letadlu vsichni tleskaji, Africane sedi na parezu a maji hlad.. tohle je proste straslive komplexni problem, ktery je v momentalni situaci prakticky neresitelny, ne, dokud populace stale roste a zapadni svet se soustredi na to, prizvat si domu co nejvic gastarbeiteru z jihu a vychodu, ktere nasledne arogantne odsuzuje a vytvari si tak hromadu svych vlastnich problemu..
ano, je to ošemetné a máš pravdu, že je to arogantní etnocentrismus, jenže když už jsme třičtvrtě Afriky vytrhli z jejich přirozeného prostředí a vnutili jim náš způsob života, tak nejde zůstat na půli cesty. Nejde mi ani o to něco někomu nařizovat, ale aby měli právě možnost svobodné volby. Když jsi chudý a nevzdělaný, máš možnosti stát se bohatým a vzdělaným omezeném, ale pokud jsi relativně bohatý a máš přístup ke vzdělání, vždy máš možnost dělat svoje vlastní volby a klidně se můžeš dobrovolně vzdát svého bohatsví a žít někde v harmonii s přírodou, to ti nikdo nebrání. Kdyby Afričané měli možnost svobodné volby, nebránila jim imigrační zákony a kdyby Evropa nebyla v recesi, že není práce ani pro domácí obyvatelstvo, tak by rádi odešli sem. Spíš mi šlo o to, aby každý člověk měl možnost plně rozvinout svůj potenciál a nebyl omezovánám nepřístupem k jídlu, vodě a vzdělání. A to jde právě lépe zajistit, pokud k dispozici volné zdroje. Ale je to spíš utopie než něco, co by šlo uvést do praxe. A co se týče toho, že západní svět se snaží přivést co nejvíce gastarbeiterů z jihu a východu, už to dávno není pravda
Neni to pravda, ale ze se s nasledky tohoto chovani potyka dodnes a jeste dlouho potykat bude, pravda je..
to ano
ale pak dochází k tomuto: http://zpravy.idnes.cz/smrt-54-africanu-na-clunu-smerujicim-do-italie-fnm-/zahranicni.aspx?c=A120711_070546_zahranicni_skr
a já jen doplním dva obrázky, které jsou dobře vypovídajácí. Na prvním je vidět průběh populace kvasinky v uzavřeném ekosystému, na druhém je dosavadní průběh růstu lidské populace
http://www.drmillslmu.com/ecopsyc/syllabus_files/image002.jpg
http://www.population-growth-migration.info/images/Past-World-Population2.gif
závěry ať si každý udělá sám
hoši,hoši neberte ten fotbal tak vážně
nejsem přírodovědec , ale v poušti moc plantáží nebude , ne ?
taky by me zajimalo, co tam muzou pestovat
Dobrý mravy. Jde to všude a je po nich velká sháňka.
Jak ho mohla angažovat Argentina?
asi ich o svojich kvalitach presvedcil JOnasom na RB
přitom takový pan trenér, mohl by nahradit Wengera v Arsenalu
A já myslel, že už to horší být nemůže....
Stejně je to borec. Diego
Im asi kradol ropu a platil tým matroš.
Ako hrac genialny .. ako trener nestoji ani za hovno
U me si tim trenovanim akorat kazi uz tak "neslavnou" povest...
čo už
Ať jde trénovat Anglii
Co jsem cetl, tak tam ma primo hrozny kadr. A kdyz chtel posily, tak dostal Oliveru, Dondu a Merciera. Olivera dal za 20 zapasu 13 golu (Al Wasl vstrelil dohromady 30 branek) a zaloznik Donda dal dalsi 3. Cili i z tohoto jde poznat, ze to asi nebyla zadna slava, kdyz si tam prumerny tricetilety utocnik, co za 8 let vystridal 10 klubu, delal co chtel.
Stejně je to liga odpadlíků a vysloužilků.Mladý fotbalista se zdravou hlavou by tam nikdy nešel.Takže stejně se nikam neposunou.
priklad toho Olivery ukazuje, ze muzes sehnat kvalitni hrace za par supek, ktere se Al Waslu ocividne nechtely investovat
to ostatní neví a blijou jen na Maradonu
Snad nejhorší trenér všech dob Ono taky když přijde na trénink a zablbne si tam s míčem líp než hráči, pak se jim vysměje a odejde, tak se není čemu divit, že to vypadá jak to vypadá
Snad nejhorší trenér všech dob Ono taky když přijde na trénink a zablbne si tam s míčem líp než hráči, pak se jim vysměje a odejde, tak se není čemu divit, že to vypadá jak to vypadá
OT:http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/23252646.jpg
šašek
ked je dobry futbalista neznamena že bude aj dobry trener
Toto je frajer ! Pil, fajčil, obcoval a užíval si peniaze a slávu....a toto nie je nejaký trolling, skutočne ho mám rád. Génius na ihrisku....žiadny Pelé, MARADONA !
A fetoval, frajer jak dělo
♥KOKAIN♥
žádný Pelé ani Maradona, ale Johan Cruijff
jj maradona je najlepsi, a hlavne hral za neapol
a mne je ľúto čo sa z neho stalo..keby mal zlomok normálnej inteligencie zo svojej futbalovej mali by sme tu inteligentneho odbornika ktoreho by si každý vážil a nie len futbalovú legendu ktorá zosmiešnuje sama seba
V Argentíne je považovaný za nadčloveka...takže to zosmiešňovanie je dosť subjektívne...
mel se nejdriv otrkat v nejakym klubu bez ambici, kde by ukazal, ze na to ma, a ne ze po neuspesnych stacich ho nesmyslne dosadej k repre a pak jde k sejkum
Van Persie prý prodlouží v Arsenalu..
no to jo :)
nejakej vocas to napoise na twitter a hned se toho nejaky ovce chytnou :)
Inter Green 3-0 Inter Orange
Scorers: Milito 11, 15 pen, Ranocchia 34 og.
FIRST-HALF TEAMS
Inter Green (4-2-3-1): 1 Handanovic; 2 Silvestre, 3 Mbaye, 4 Zanetti, 5 Ranocchia, 6 Chivu, 7 Coutinho, 8 Palacio, 9 Milito, 10 Guarin, 11 Cambiasso.
Inter Orange (4-4-2): 1 Castellazzi, 2 Guglielmotti, 3 Bianchetti, 4 Benassi, 5 Cannataro, 6 Del Piero, 7 Garritano, 8 Romanò, 9 Pazzini, 10 Livaja, 11 Longo
Del Piero
100. pro to, aby Maradona už v životě nikoho netrénoval.
srandanamyšlenejtrenér
holt neznamená, že když někdo byl vážený hráč, že bude i vážený trenér...je víc takových bývalých playerů, kterým tento job prostě nevyšel
mel malo koksu, tak mu to neslo :)
DAM nejlepší hráč světa....a nejhorší trenér světa!
Nejlepší hráč všech dob,TEČKA a kdo ho chce urážet tomu srazím vaz
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele