Mateta se po hrozivém zákroku cítí dobře. Lékaři mu ucho sešili 25 stehy

Včera, 10:39
Aktuality
Jean-Philippe Mateta utrpěl zranění v pohárovém utkání proti Millwallu. (© Glyn KIRK / AFP)

Útočník Crystal Palace Jean-Philippe Mateta byl po hrubém faulu od brankáře Millwallu v utkání Anglického poháru ještě v sobotu propuštěn z nemocnice. Klub fotbalové Premier League uvedl, že lékaři sešili Matetovi ránu na uchu 25 stehy a všechna vyšetření dopadla dobře.

Matetu zasáhl ve výskoku do hlavy podrážkou kopačky brankář Millwallu Liam Roberts, jenž za to dostal po kontrole u videa už v 9. minutě červenou kartu. Francouzský útočník byl ošetřen na hřišti, záchranáři mu nasadili dýchací masku a z trávníku ho odnesli na nosítkách.

Na sociálních sítích Mateta v sobotu uvedl, že se cítí dobře. "Doufám, že se vrátím brzy, a silnější než dřív. Skvělá práce kluci," pogratuloval spoluhráčům, kteří v početní výhodě porazili Millwall 3:1 a postoupili do čtvrtfinále.

Autor: ČTK

Komentáře (50)

Přidat komentář
Whitemedia

Tohle udělat mimo hřiště, tak frajera zavřou do báně.. a on je schopnej se ještě divit vyloučení a dělat, že se vlastně nic nestalo..

Jinak teda Millwall burani prašiví, co tam zase pořvávali

Reagovat
Seydou Doumbia

řvali něco jako nechte ho chcípnout ne? teda to jsem někde zahlédl

Reagovat
Gremlin

Skandovali: "Let him die".

Class of its own

Reagovat
Csaplárova past

Reagovat
Bayern +

Nie nadarmo sú to najväčšie hovná na ostrovoch, no.

Reagovat
Pinturicchio

25 stehů na uchu? Nebylo by jednodušší ho prostě uříznout?

Reagovat
kilobyte

Nebylo by jednodušší nic nepsat?

Reagovat
Pinturicchio

Bylo, ale já sem pracant.

Reagovat
Pablos

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Vrubozubec

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Jason_

Reagovat
krisa

Reagovat
Čenda

Reagovat
8lampard8

Reagovat
SixtoRodriguez

Reagovat
Pablos

Tady tedy klidně taky může platit, že dostal 25 na holou

Reagovat
VersaceChain

Normalne bych tomu zkurvysynovi dal aspon nekolikalety distanc

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Csaplárova past

Na tom zakroku bylo nejhrozivejsi potencionalni riziko nez to skrabnuti do ucha

Reagovat
kovi610

"Továrna Audi v Bruselu definitivne ukončuje výrobu a stehuje se do Mexika. 3000lidí prijde o práci" Tak ostáva doufat že až se greendeal rozbehne naplno tak se výroba vráti a vše bude ok. Jo a abych nezapomel rakouskou KTM koupí čínsky CFMoto protože kvuli cenám energií má KTM dluh pres 80mega.. Fabrika jede už jen na jednu smenu.. alles gutte vole alles gutte

Reagovat
masly008

Nech toho. Nevíš že tím zlepšíme ovzduší tady v Evropě?

Čína a USA ať si dýchají to špinavé co tam mají. My tady budeme mít i méně CO2 a tím zachráníme podnebí v Evropě.

Reagovat
kilobyte

Před GD se totiž žádné továrny nezavírali a výroba se nestěhovala do zahraničí.

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Kinky7

Před GD a válkou na Ukrajině nebyla cena elektřiny na tak vysoké úrovni a tím pádem se nevyplatilo přesouvat výrobu čisté kvůli ceně práce. U nás (ZF) dělá ca 60% ceny výrobku elektřina a tam už to je hodně poznat.

Reagovat
kilobyte

Přesto se ta výroba přesouvala. Takže otázka je, jak velký vliv na to GD má. Pokud vůbec nějaký. Protože ty firmy to můžou využít jen jako výmluvu, proč ty továrny zavřít.

Navíc dělat nějaké závěry na pár případech není moc vhodné. Chtělo by to nějaké dlouhodobé porovnání. Což jsem zatím nikdy moc neviděl, že by byl nějaký velký nárůst po zavedení GD. Přitom by to byl velmi silný argument odpůrců GD.

Reagovat
Kinky7

U nás je to třeba ale hodně. V plánu je min 25% veškeré činnosti přesunout do Indie a USA. Třeba ZF do této doby nepresouvala stávající práci ale pouze při rozšiřování výroby zakládala nová střediska v zemích mimo EU. Protože se vyplatilo doteď pouze otevírat nové středisko jinde ale ne už přesouvat výrobu. To je ten obrovský rozdíl. Nehledě na to že naše výrobní střediska v Brazílii Indii či Číně opravdu nemusí plnit GD limity.

Reagovat
fenixLFC

Audi: Konec produkce byl oznámen již loni v červenci, a to kvůli zpomalení celosvětové poptávky po velkých elektrických SUV, ale i vysokým nákladům na výrobu v Belgii.

KTM: Během probíhajícího insolvenčního řízení se u soudu provalilo, že firma vyráběla neskutečné množství motorek nazdařbůh, tedy bez vazby na zájem o ně či jejich reálnou prodejnost, a na skladě má nyní ohromujících 265 tisíc neprodaných strojů.(...)Zmíněné číslo tedy přibližně představuje roční prodeje firmy - je to něco jako kdyby VW měl na skladě 8 milionů aut nebo škodovka okolo 1 milionu.

plus teda k tomu presunu vyroby: Již v roce 2017 podepsala KTM smlouvu s čínskou společností CFMOTO o vzniku společného podniku CFMOTO-KTMR2R. V březnu 2018 se v lokalitě u města Hanzhou (cca 200 kilometrů jihozápadně od Šanghaje) začala stavět továrna, ve které se spouští zkušební provoz na prvních linkách. (clanok z roku 2019)

ale ano, za vsetko moze iba green deal

Reagovat
VersaceChain

kluci tady by si meli zpocitat kolik bude firmu stat zamestnanec v belgii a kolik v mexiku

Reagovat
Kinky7

tohle jsem uz videl na grafu od vedeni ale jak rikam ony ty naklady na zamestnance nejsou to hlavni v tech velkych strojirenskych firmach. Pokud by byly tak se odstehovali vsechny davno do mongolska.

Ve chvili kdy ma jedna fabrika stejnou spotrebu elektriny jak 50k mesto tak mas fakt problem pokud stoupne cena elektriny na 2-3 x tolik co pred 5 lety.

Reagovat
VersaceChain

Asi mi neco nevychazi, nekde jsem nasel na netu ze 50k mesto ma spotrebu cca 300000 mWh, tak by to melo delat kolem 25-30 mega dolaru rocne podle spotove ceny za mWh, to je nic oproti tem people costem co maj pro 3000 lidi v Belgii. Co mam spatne?

Reagovat
Kinky7

nevim jak to je v Belgii.

Reknu ti priklad z Bavorska. 2000 zamestnancu vychazi na 150M rocne - z toho vetsina z tech lidi jsou CNC operatori ktera v tom mexiku vychazi v prumeru za 5 eur na hodinu (zdroj https://www.erieri.com/salary/job/cnc-machine-operator/mexico) - tj . ohledne nakladu na zamestnance se v mexiku dostanes rekneme na 50-70 M rocne. usetris 80-100M Euro. Specializovani zamestnanci IT apod tootiz i v techto pripadech berou normalni nemeckou mzdu.

Ve chvili kdy budes mit stejnou cenu elektriny Mex vs Ger tak je tvoje motivace vzhledem k nakladum na transport do mexika a z mex (protoze tam neni veskera vyroba a vetsina tvych subdodavatelu je stale v Evrope) omezena. Nikdo nebude presouvat vyrobu u ktere potrebujes aby neustale bezela aby usetril napr 30M Euro rocne protoze se mu to v kratkodobem cyklu nevyplati. Tam budes akorat zakladat nove vyrobny - coz se presne deje uz ca 20 let

Ve chvili ale kdy usetris dalsich 20M na elekrine (jiste v porovnani s platy to neni mnoho) tak uz je tvoje motivace vyssi - splatnost se projevuje i v kratkodobem meritku.

No a ve chvili kdy se tvoje vyrobky neprodavaji protoze jsi nucen vyrabet elektroauta ktera se proste v danem objemu neprodaji pripadne dostavas pokutu za to ze vyrabis moc aut spalovaku - tak se tvoje motivace presunout vyrobu presouva z mohl bych to udelat na Musim to udelat

Reagovat
VersaceChain

Nechce se mi verit, ze se presunou a nechaji si evropske subdodavatele, to nemuze finance vychazet z dnesnimi transportnimi cenami a volatilitou. Kazdopadne rozumim prikladu tech elektroaut a vlivu EU, dik.

Reagovat
Kinky7

ono nekdy musi. Napriklad kvalita vyrobku subdodavatelu naseho zavodu v Indii byla tak tristni ze se vyplati dovazet to tam z CR.

Reagovat
VersaceChain

Tak ale do Indie to pujde nakladakem ne?

Reagovat
Kinky7

jako kudy? pres aghanistan? nebo pakistan? pres rusko to poslat nesmis ani. hezky nakladakem do hamburgu ci rotterdamu a lodni doprava. A najednou se ten green deal meni na totalni paskvil protoze ta lodni doprava ma neskutecne spatny vliv na prostredi viz ( https://cedelft.eu/wp-content/uploads/sites/2/2021/04/CE_Delft_7N59_The_basic_facts_Summary_and_Conclusions.pdf ) jedna kontejnerova lod = 50M aut v vypousteni oxidu siriciteho

Tohle je jeden z duvodu proc green deal je dle meho nazoru paskvil ktery akorat narusuje vyrobu v Evrope a nic moc nepridava na zivotnim prostredi.

Reagovat
VersaceChain

Pres Pakistan

Reagovat
VersaceChain

Koukam ze freight ceny pres Atlantik jsou mnohem nizsi, nez jsem cekal. Tak me ignoruj.

Reagovat
Kinky7

V pohodě

Reagovat
mistr129

Důležitá je efektivita, tzn celkové náklady na vyrobený vůz. A v tom jsou na tom Nemci (i Belgičané) prostě bídně, ale není to problém celé EU nebo Evropy - výroba u nás, v Polsku nebo třeba ve Španělsku je pořád konkurenceschopná

Reagovat
oli9

presne tak v mexiku mu tam borec bude hakovat 12 hodin za 4 dolary... to dá v Německu borcovi za 10 minut

Reagovat
pobody's nerfect

Jestli není picovinou elektro suv. Mozna kdyby vyráběli naftaky, poptávka je vyšší

Reagovat
fantomas10

A ten golman jako bez trestu? Ja bych ho posadil do konce sezony, dpc vsak co musis mit v kebuli, ze tohle udelas, totalni ulet

Reagovat
pospech11

Tak ještě, že to VAR zkoumal jestli to bylo na kartu

Reagovat
Sigma Olomouc

Snad brankař dostane aspoň 8 zápasů trest

Reagovat
Jason_

musí mať velké ucho

Reagovat
VersaceChain

Onana je takovy trash to neni mozne LOL

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele