Messi znovu naznačil, že po MS může skončit v reprezentaci. Kvůli novinářům
Lionel Messi a jeho konec v národním týmu. To téma už tady bylo a nikoliv jednou. Před mistrovstvím světa v Rusku jsou spekulace okolo budoucnosti argentinské superstar v reprezentaci znovu na pořadu dne.
Jeden z nejlepších fotbalistů celé historie se těsně před startem turnaje na dané téma vyjádřil. A naznačil, že mu není po chuti, jak se k němu chovají argentinští novináři.
Pořádně Messiho štve, když mu předhazují, že svou zemi stále nedovedl k velkému triumfu. Naopak se připomínají tři prohraná finále z poslední doby - mistrovství světa 2014, Copa América 2015 a výroční Copa América 2016.
Po něm dokonce Messi na chvílí oznámil, že v reprezentaci hrát nebude. Po celonárodním nátlaku se ale vrátil a pomohl týmu v náročné kvalifikaci na MS do Ruska.
Na přímou otázku španělského deníku Sport, jestli po tomto turnaji skončí definitivně, pak Messi odpověděl:"Vážně nevím. Záleží na to, jak si povedeme a jak to celé dopadne."
"Fakt, že jsme prohráli ve třech finálových zápasech vedl k několika komplikovaným momentům s argentinskými novináři. Viděli jsme poněkud rozdílně to, co vlastně znamená dostat se do finále," pokračoval Messi. "Není to totiž nic lehkého a někdo by to měl ocenit. Je pravda, že vyhrát finále je také důležité, ale dostat se tam vážně není snadné," dodal třicetiletý fotbalista, který už dříve naznačil, že pro něj i jeho vrstevníky může jít o poslední pokus konečně dosáhnout na velké zlato.
Argentinci na světový titul čekají od roku 1986, kdy je k němu dovedl fenomenální Diego Maradona. Právě s ním je Messi často i kvůli chybějící zlaté medaili srovnávan.
Jeden z nejlepších fotbalistů celé historie se těsně před startem turnaje na dané téma vyjádřil. A naznačil, že mu není po chuti, jak se k němu chovají argentinští novináři.
Pořádně Messiho štve, když mu předhazují, že svou zemi stále nedovedl k velkému triumfu. Naopak se připomínají tři prohraná finále z poslední doby - mistrovství světa 2014, Copa América 2015 a výroční Copa América 2016.
Po něm dokonce Messi na chvílí oznámil, že v reprezentaci hrát nebude. Po celonárodním nátlaku se ale vrátil a pomohl týmu v náročné kvalifikaci na MS do Ruska.
Na přímou otázku španělského deníku Sport, jestli po tomto turnaji skončí definitivně, pak Messi odpověděl:"Vážně nevím. Záleží na to, jak si povedeme a jak to celé dopadne."
"Fakt, že jsme prohráli ve třech finálových zápasech vedl k několika komplikovaným momentům s argentinskými novináři. Viděli jsme poněkud rozdílně to, co vlastně znamená dostat se do finále," pokračoval Messi. "Není to totiž nic lehkého a někdo by to měl ocenit. Je pravda, že vyhrát finále je také důležité, ale dostat se tam vážně není snadné," dodal třicetiletý fotbalista, který už dříve naznačil, že pro něj i jeho vrstevníky může jít o poslední pokus konečně dosáhnout na velké zlato.
Argentinci na světový titul čekají od roku 1986, kdy je k němu dovedl fenomenální Diego Maradona. Právě s ním je Messi často i kvůli chybějící zlaté medaili srovnávan.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Mascherano oznámil konec v reprezentaci
30.06.2018, 19:33
Brankář Caballero se stal po kiksu na MS terčem výhrůžek
28.06.2018, 19:59
Sampaoliho štve, že ze všech neúspěchů Argentiny je viněn Messi
21.06.2018, 09:37
Argentincům spadl na hlavu v Moskvě nahý muž
17.06.2018, 16:18
Bolí to, cítím odpovědnost, řekl po další zahozené penaltě Messi
17.06.2018, 11:57
Maradona utěšoval Messiho za neproměněnou penaltu
17.06.2018, 10:56
Messi po remíze s Islandem: Cítím hořkost, zasloužili jsme si vyhrát
16.06.2018, 20:45
Brankář Islandu chytil Messiho penaltu i díky domácí přípravě
16.06.2018, 19:31
Argentinu na mistrovství světa trénuje bývalý bloger
16.06.2018, 14:50
V Kazani poskládali Messiho a Salahovu mozaiku ze stovek kamínků
13.06.2018, 17:31
Messi nepotřebuje vyhrát MS, aby byl nejlepší, míní Rakitič
13.06.2018, 16:46
Lanzini si poranil koleno a nezahraje si na MS
08.06.2018, 12:53
Představení účastníků MS 2018 - Argentina
07.06.2018, 17:37
Reprezentanti Argentiny generálku před MS v Izraeli hrát nebudou
06.06.2018, 10:47
Komentáře (291)
Přidat komentářplačko
MS 2022 v Qataru ještě zvládne.
toď velká otázka. Nevím jaký výsledek musí na tomto MS být, aby šel na MS 2022.. jestli jako skončit ve vyřazovačkách už, nebo těsně pod čarou, nebo naopak to vyhrát a chtít to obhájit...
Na letošním mistrovství nepatří mezi hlavní favority, takže můžou pouze překvapit. Tým na to mají. Útok jeden z nejlepších na turnaji, záloha s obranou slabší, ale celkově se s nimi musí rozhodně počítat. Bude hodně záležet jak se bude dařit Messimu.
Útok mají nejlepší na světě, alespoň co se týče individualit. Jako tým to je už něco jinýho.
Toď?
asi nářečí
Toď podle vzoru loď
to je konec toto
Já si myslím že bezesporu. MOŽNÁ už nebude jeden z top 2 hráčů, ale frut to bude hvězda.
Hraje tam sam a jak to schytav
Chudáček, neměli bychom mu už nějakej ten titul s reprezentací dát za tu vytrvalost, se kterou dokáže brečet?
ty sa drzis pravidla: "hlavne ze som nieco napisal"
Nejprve si zameťte před svým prahem, pak moralizujte.
Vidím článek o Messim => přijdu rychle zhejtovat a něco vyblít?
Já tvoje chování nesleduju, takže nevim. Každopádně já k Messimu už dlouho nic nenapsal.
Vyplakávat ale alibisticky před turnajem ve stylu "jestli budou novináři na mě zlí, tak taky můžu skončit", mi jako brečení přijde
A kde něco takového řekl?
-- Vyplakávat ale alibisticky před turnajem ve stylu "jestli budou novináři na mě zlí, tak taky můžu skončit" -- neznamená, že něco takového přímo řekl
Něco takového ---> něco v tom smyslu
nic takovyho nerekl
Zkus si přečíst více než nadpis
ježíš, opravdu si to přečti
Přečti si článek
čteš jen nadpis co ?
Také mě to napadlo. Stačí se podívat, komu fandí. Ale ikdyby ne, tak už jen obsah sdělení - to vidím tak na cca 15-17 let věku.
Chceš triumf zdarma, Ángeli?
tos vylezl z kanálu jen proto, abys nám připomněl, jak dementní jsi a že nám vlastně vůbec nemusíš chybět?
Nejlepší fotbalista světa už dlouho nemá co dokazovat , muže skončit uplně
nejlepší fotbalista světa by třeba mohl zkusit zastínit aspoň Crise, který mu nedal k nejprestižnější evropské trofeji několik let čuchnout. takhle bude třeba tu kariéru končit aniž by byl nejlepší i ve své éře. Natož se poměřovat s velikány jako Pelé, Di Stefano etc.
S di Stefanom sa "poměřovat" môže bez obáv, hoci ja osobne medzigeneračné porovnávania beriem s veľkou rezervou.
di Stefano totiž so žiadnou rprezentáiou nič nevyhral, a to pánečku hral za tri krajiny!
a copak o tom víš? aspoň si to vygůgli
Tá averzia voči všetkému z FCB je priam infatilná. Ako malí chlapci v materskej škôlke na pieskovisku.
Tým, že ignoruješ a zhadzuješ Messiho, dosiahneš iba ignorovanie seba.
Tá averzia voči všetkému z RM je priam infatilná. Ako malí chlapci v materskej škôlke na pieskovisku.
Tým, že ignoruješ a zhadzuješ Di Stefana, dosiahneš iba ignorovanie seba. ...
Pročpak nevyhrál Alfredo nic? (což není pravda že, ale asi jde o MS)
Di Stefana nikde nezhadzujem a to, že v bol úspešný hlavne v klube a nie v repre si môžeš overiť, rovnako ako aj to, čo dosiahol Messi.
George Best s repre absolútne nič nevyhral a napriek tomu je považovaný za jedného z najlepších.
Alfredo ale tu Copu vyhrál. Messi ne.
ty si vážně (žerty stranou) myslíš, že Messi není nejlepší hráč své éry?
je jeden ze dvou
Kdyby hral za Real, tak by valloire zpival uplne jinou pisnicku, tim jsem si jistej
Zaslepenost fandů FCB nezná mezí. Já jsem si zase 100% jistej, že kdyby Ronaldo hrál za FCB, zpívali byste jinou píseň.
Tak to jsme si jisti oba, vidis to.
Tvoje jistota je ale taková nejistá. Zatímco moje je jistá jako kanonáda Krále v Lize mistrů.
Kdyz ty pouzijes slovo "zaslepenost" v souvislosti s Messim a zaroven ses schopnej tvrdit, ze znas asi 4 lepsi Brazilce nez je Messi, tak to tomu doda fakt vahu
Btw. mistama se divam na archiv CT na finale 1994 a nestalo to za moc. Mrknu pak na ty penalty, jak to Copanek podelal.
Taky koukam. Taktický. Ale pro mě nezapomenutelný, protože prvně vyhráli Brazilci, co sem jim fandil. Horší hra než Zicovo tým, ale účinnější. Jeden z nejkrásnější zážitků v mým životě. Ti Brazilci byli fakt lepší. Za tím si stojím. Romário byl bůh. A to hrál za klauny.
Ja doufam, ze budou davat jeste dalsi finale, protoze moje prvni finale bylo o 4 roky pozdeji, ale to jsem tak nejak prospal, byl jsem jeste malej sufan. Takze ikdyz znam ty goly a tak trochu i ten vyvoj finale nazpamet, tak bych si to rad pripomel jeste s ceskym komentarem. Jinak se urcite rad podivam i na dalsi finale, snad krome posledniho . To je jedno, to nema smysl resit, my jsme zaslepeni vuci Messimu a ty zase proti nemu, obecne si to nikdo nemysli, ale je to tvoje vec.
Jinak koukal jsem nedavno na dokument CT o MS v USA 94 a me to prislo super, ikdyz jsem nekde cetl, ze prej za moc nestalo, tak nevim.. Jako treba Bulhari, Rumuni nebo Svedi mi tam prisli skveli. Jak to bylo?
Nejlepší MS co pamatuju a koukám od 78, bylo 86. 94 bylo nic moc, ale zase to má Brazílie vyhrála. Tam všichni podobně jako v 90 preferovali obranu, jenže Brazilci měli rozdílový hráče Romária a Bebeta. Na 1986 nemá žádný MS.
Dik. Jinak co zahodil Romario v tom prodlouzeni . Jinak ta druha pulka prodlouzeni byla aspon trosku zajimava. 86 jsem jeste nebyl na svete. Me zaujali ty repre, co jsem vyjmenoval, protoze bych to od nich uplne asi necekal (ikdyz v ty dobe, jsem to jeste nesledoval). A kdyz ti dam na vyber od 98, kdy sleduju ja, ktery pro tebe bylo nejlepsi? Zitra davaji zaznam Francie - Brazili 98.
No zahodil. Stane se. Ale jeho celkový výkon na MS byl nadpozemskej. To chci vidět u Messiho a můžeme se bavit. To finále jsem prožil v knajpě a takový nervy málokdy pamatuju. Naskákali jsme pak do fontány a honili nás poliši. Bezva. Jinak Bulhaři měli Stoičkova, Rumuni Hagiho a Švédi tým. Nejlepší týmy těch zemí v historii, teda kromě Švédů.
Finále 98 se mi moc nelíbilo a dlouho jsem pak Zidaneho nesnášel. Pak se ale dal na správnou cestu a je mu odpuštěno. Od 1998 bylo nejlepší MS to v Německu 2006 kvalitativně a pro mě osobně samozřejmě 2002. Ale jak říkám, obě MS v Mexiku byli v historii asi nejlepší. Jedno jsem zažil, o druhým četl a pak viděl zápasy. Ale Zicova Brazílie, Platiniho Francie, Rummeniggeho Německo, Maradonova Argentina, Butragueňovo Španělsko, Elkjaerovo Dánsko, Lobanovskiho SSSR, Sanchezovo Mexiko nebo Scifova Belgie je pro mě top. Všechny tyhle týmy mohli to MS vyhrát a nikdo by neřekl nic. V tom je to výjimečný.
Vsak ja i doufam, ze Leo neco takovyho predvede.. Uvidime.. Tak to verim, to musel byt slusnej zazitek Prave to mi presne z toho dokumentu pripadalo, ze Stoickov a Hagi ty tymy dotahli daleko. Svedi byli ve finale 1958, takze asi tam meli lepsi tym.
Tak to chapu, kdyz fandis Brazilii, ja se v ty dobe teprve fotbal ucil sledovat a me tam prirostli k srdci Tulipany, kterym jsem tam fandil a i na dalsim Euru, protoze hrali skvelej fotbal a zamiloval jsem si hlavne Kluiverta - proto Barca a Davidse. Jinak kvalitu asi souhlasim s 2006, ale pro me vlastne krome 2010, ktery me nejak nebralo se mi libily vsechny turnaje. 1998 muj prvni vetsi fotbalovej zazitek, 2002 zajimavy skrz destinaci a taky uz jsem to vic vnimal, videl vic zapasu a vic si to uzil, 2006 bylo fakt super, skoda, ze jsme to tak dojebali a 2014 kvuli tomu, ze to bylo v Brazilii, ktery jsem to doma strasne pral.
K tem starsim MS... Takhle to skoro vyzni, ze ty tymy byly "o jednom hraci", coz je mi jasny, ze nebylo, ale precejenom ted mi prijde, ze tech hvezd je jakoby vic nebo proste ten fotbal ztraci tu "romantiku" a je to vic upracovany a takticky. To me trochu mrzi, ale co se da proste delat. Stejne se hrozne tesim!
Jasně že Stoičkov a Hagi byli těmi, kdo ten tým dotáhli tak daleko. Potom ani předtím se nic takovýho nestalo. Rozdílový hráči. Právě že mně vůbec nepřijde, že teď je těch hvězd víc. Naopak. Ronaldo, Messi, Neymar, Hazard, Salah. Dřív jich tolik měla jenom Brazílie. Upracovanej fotbal začal od 90.let MS v Itálii. To byla po Mexiku bída, ani góly nepadaly.
Ok, kazdopadne jsem rad, ze jsem se dozvedel neco novyho.
ty vole a dost
To musí být o nervy, když se celá pozornost za výsledky háže na vás, ale Higuain a spol. proplouvají nepozorovaně dál . A to, že každý kašle na 3x finále po sobě. Holt tak to prostě je.
O Higuainovi a spol. se ale taky netvrdí, že by byl jeden z nejlepších a dost možná nejlepší fotbalista historie
ale bránu by trefovat mohl i jako průměrný útočník české ligy
Z něho se taky stává strašná drama queen.
Jo, měl by mu Ramos vzkázat, ať si na to píchne nějakou veselou injekci, že pak bude happy novinářům navzdory.
ale hlavně pozor na kapky Ramosova potu, aby nechytil chřipku
Zatímco Messinka brečí, tak Neymar posadil Dragoviče na prdel.
https://www.youtube.com/watch?v=Roo8W4FE9w8
A přitom Neymar je největší plačka fotbalu. Po každým faulu se tváří, jako by ho kopli do koulí a přestup si taky vydupal. Ale chápu, jsi naštvaný na Messiho, že zastínil všechny Brazilce v celé historii fotbalu.
Nechci být pořád proti tobě, ale jak zastínil všechny Brazilce v historii fotbalu?
Nebav se s ním. Ztratil hlavu..
Dobře.
Jak mohl zastínit všechny Brazilce v historii fotbalu, když ve své rodné Argentině nedokázal zastínit ani Maradonu?
Hele jako to co jsi napsal to se navzájem nevylučuje.
To by znamenalo, že je Maradona zastínil také.
to sou bomby, napíšu ti minimálně 5 lepších Brazilců
no prosim
Pelé,Garrincha a?
Vasconcelos hlavně, Valloiruv oblíbenec
a Pelého
...Ronaldo, Zico, Romário, Ronaldinho, Rivelino, Leonidas, Jairzinho, Socrates
Aha
Nejsem teda Messiho fanoušek, ale zas pozor
Jak pozor? Ronaldo, Romário, Rivelino a Jairzinho jsou mistři světa a předvedli výkony, který Messi ani boha nedal. Leonidas vymyslel to, co Leoš vůbec nedělá a ani neumí a je to jeden ze 3 nej hráčů před válkou a Zico se Socratesem vedli tým, kterej hlavně díky nim hrál ten vůbec nejhezší fotbal a který jenom shodou náhod MS nevyhrál. Všechno mimo Messiho dosah.
Zas neblbni. Takovej Romario - ano, mistr světa, sám by to ale nedokázal, měl kolem sebe, na rozdíl od Messiho, silnej a vyvazenej tým. Fotbalista skvostnej, ale že by za klub dokázal víc než Messi? Socrates, tady si snad musíš dělat ale srandu. Fotbalista od boha, talentem snad srovnatelnej. Ale jinak - na MS to dotáhl max do čtvrtfinále, kde to pohřbil u penalt. Že na tom turnaji hráli krásnej fotbal, to mi přijde dost málo. Messi 10 let dominuje v nejtěžší éře fotbalu, čísla jak z vesmíru. To, že nic nevyhrál s repre je obrovská kaňka, to nepopírám. Ale jinak jsou ty srovnání dost často mírně řečeno nešťastná.
Teď jede na dvojce záznam finále 94. Romário na celým turnaji byl hlavní zbraň Brazílie a jeho průniky byly úžasný. Takovej výkon neviditelnej Messi v playoff nikdy nepředvedl. Za klub dokázal hodně, ale je to Brazilec a ti pak ztrácí/ztráceli motivaci. Jinak se koukni na tu sestavu Brazílie a kolik tam znáš hráčů. problém Messiho je ten, že si nedokáže poradit bez servisu v Barceloně. Za repre nemá nějak menší kvalitu než všechny legendy před ním. Socrates jak jsem psal, náhoda, že to nedotáhli. Ten fotbal co hráli i díky jemu se Zicem je ale mimo Messiho repre výkony. Na to se bude vždycky vzpomínat, kdežto na jedinou finálovou účast Messiho a výkon jeho Argentiny, i když hráli finále, nikoliv. Messi sice s CR dominujou, ale nejtěžší éra to fakt není. Dneska si nikdo nedovolí nějak moc je bránit, jsou chránění. I díky tomu a tomu, kde oba hrajou mají takový čísla. Servis, co mají v klubech, nikdo předtím neměl. A stačí si pustit, co dokázali s míčem mnou jmenovaní a zjistíš, že to byli hráči co uměli vše.
změň si ten nick, ať ti můžu pořádně nadávat ty vosle
aha
Ronaldo, Zico, Romario, Ronaldinho a podle me i Rivaldo urcite
Dragovič má po kariéře
rip
Drago tzv. na Boatenga
Já mám takové tušení, že Neymar si tohle MS neskutečně povodí
Proto ho mám ve fantasy i s Céčkem
riesila sa uz niekde fantasy?
Jo, v článku věnovaném fantasy
tak odvážné tvrzení
Já mám zase takové tušení, že ne
to ma za Škodu
Dragovic udelal neco Skodovi?
ještě, když hral za Dynamo Kyjev.... https://youtu.be/r1t2eTHV2zQ?t=26
ale ta obrana rakušáků to jak někde na okrese
Dokážu si představit, že velice lituje, že si vybral Argentinu a ne Španělsko. Argentinsti jsou nevdecni fanoušci a hrát v té atmosféře musí být brutálně těžké. Snad to letos všechno prekonaji
Hrozně vrtkavá přízeň je fanoušků v Argentině. A Messi je vždycky na roztrhání, pokud se nedělají úspěchy repre a dostává ho to stále pod větší a větší tlak.Skoro mi přijde, jaky by ti hvězdní spoluhráči na to nějak spoléhali a nehrajou na stopro, protože ikdyž budou mít na neúspěchu podíl, vinu nese Messi
S tím souhlasím
já ne
Protože vůbec nevíš a i když víš, tak jen trollíš
já vim všechno
Proč by si vybíral Španělsko, když není Španěl?
Nevím v kolika letech, ale nabízeli mu to jestli chce. Řekl jim, že chce reprezentovat jedině Argentinu.
Reprezentuješ svoji zemi, ne kterou si vybereš.
reprezentuješ zemi, kam máš pocit, že opravdu patříš. To, kde se člověk narodil nemusí nutně zasahovat do toho, kde musí žít, pracovat, nebo hrát.
ne
Nejak si ted nerozumime !
No nerozumíme, protože pak by se úplně kdokoliv mohl cítit jako Američan a ta země není nafukovací. No a v praxi by mohl třeba Messi prohlásit, že se cítí jako Katařan a bude teda za Katar hrát. A nejenom on, za prachy by si mohli pořídit all star světa.
Ja vedel, ze budes nesouhlasit jen kvuli Messimu. Asi jsem se spatne vyjadril, ale ja to vubec nemyslel v duchu jeho konkretniho pripadu, mluvil jsem v cisty obecnosti. Pokud se nekdo narodi do kultury, ktera mu je vsim cizi a neni s ni osobnostne spojenej, tak proste nema byt nucenej to reprezentovat, zvlast pokud podstatnou cast zivota travi jinde. Dokonce ani jako mladej clovek nemusi byt natolik vyspelej, aby to hned pochopil, tohle se vsechno piluje az behem starnuti, coz ty s tvym vekem ( ) urcite musis vedet.
Jinyma slovama at si Leo za tu argentinu hraje, dokud bude chtit. Kazdopadne diskuze ohledne toho, ze se po letech nabranych zkusenosti s obema zememi fakt muze citit byt vic spanelem, katalancem nebo martanem nez argentincem, je tu na miste.
Problem je, ze je tohle vec, ktera se neda nijak merit ani dokazat, nebo vyvratit, takze by casem prirozene vedla k tomu, ze by hraci mezi narodakama preskakovali jak na klubovy urovni. Ale to uz je vec jiny diskuze. Co se tyka ciste ty zalezitosti o tom, kde se clovek citi doma a kde se citi obcanem dany zeme, je snad jasny a neni to podle me hodny toho malyho vysmechu, kterej jsem od tebe dostal..
Tohle vůbec není o Messim. Ty v podstatě chceš přestupy mezi nároďákama, což je právě ta kravina. Národní tým je od toho, aby ho reprezentovali našinci, ne aby si já nevim arabové koupili all star. Na to jsou kluby. Já chci a je to snad normální, aby za Brazílii hráli Brazilci a ne třeba Buffon, kterej se probudí ráno a řekne si, že by bylo fajn hrát za Brazílii, protože se mu tam líbilo v džungli. A nijak jsem se ti nesmál, na to je tu spousta jinejch adeptů. Prostě ať si žije, kde chce, ale reprezentovat má svou vlast.
Jak říkám, evidentně jsi mě opakovaně špatně pochopil, já tu téma nějakých přestupů odmítám řešit, celý vlákno se snažim udržovat výhradně v jiný koleji...
Nesouhlasil jsem s názorem, že musíš rerezentovat zemi, kde ses narodil. Jinýma slovama mi vůbec nevadí hráči, kteří si vyberou jinou zemi než tu, kde se narodili ( Deco, Costa ). V seniorským fotbale danou zemi nereprezentovali a v nový zemi žili dost dlouhou dobu na to, aby mohli k jejich zemi přilnout.
Ale když už jsi to s těma přestupama nadvakrát teda rozjel, tak se k tomu taky vyjádřim..
Jasně, právě hráče jako Messiho v tomhle ohledu lituju, protože osobně bych vůbec neměl problém mu uvěřit, že po těch rozličných zkušenostech se prostě už Argentincem nemusí cítit a v mládí prostě spoustu věcí nemohl vnímat tak, jako je vnímá teď v dospělosti. Ty pravidla jsou ale už tak nastavený relativně benevolentně, takže i tak by ten přestup neměl být povolenej.
Jo... Možná by se mohlo pár snaživých mozků snažit dát dohromady a zkusit vymyslet podmínku, při který by jeden takovej karierní přestup mohl být povolen ( Pro příklad 10 let stálýho pobytu v daným státě + občanství nebo pasm bydliště založený rodiny, cokoliv. Už tak první podmínku 99% potenciálních zájemců stejně nesplnilo.. ), ale to už je zas další diskuze a my se sotva držíme tý jedný.
Dejme tomu, že když nereprezentuješ nikdy zemi narození, je ti 17 a žiješ jinde jako Deco, Costa, může být. Ale stejně nejsem tohohle zastáncem. Messi je prostě Argentinec a basta. Jenom brečí a španělský novináři by mu to dali sežrat zrovna tak jako ti v Argentině.
Ty o Messim koukám vůbec nic nevíš
Achjo, ale vzdyt tohle je z celyho tematu to nejmin podstatny, priste ty svoje komentare osekam jen na to,na co vim, ze budes reagovat, usetrim energii
tak je.. napríklad v Portugalsku ani občianstvo nedostane osoba ktorá sa tam narodí cudzincom.. národnosť nestojí na tom kde sa narodil ale kde zapadá.. u Messiho by to kľudne mohlo byť aj Španielsko a nikto by sa asi v západnej Európe nečudoval.. akurát by mal možnosť vyhrať 2 poriadne turnaje a nie iba jeden..
In an interview with the Independent ahead of Spain’s high-profile friendly against England in Alicante on Friday, Del Bosque revealed that the Spanish authorities tried to convince Messi to switch his allegiance.
“There was an attempt to do that at the time but he decided to stick with the country of his birth, he remained steadfast,” Del Bosque said.
Někdy ne.
Protože má španělský občanství. A měl nabídku od španělský U-17, kterou odmítl.
zeptej se beznych lidi v Argentine, jestli je Messi Argentinec nebo Spanel..
to je moc.
ne
nech ide do liverpoolu tam s tym vyplakavanim uplne zapadne
Ubrečená fricka. Nebejt novinářů nemá ani jeden zlatý míč. Okradl nám SNEIDERA!!!!!
nebyt novinarov tak ma vsetky zlate lopty.
Ne.
To by měl náskok na Ronalda 30 Zlatých míčů ještě před svým narozením.
Tak nemá žádnou a bude na oprávněným 32. místě
Všechny ne. Jednou to měl vyhrát Xavi, jednou Iniesta a zbytek Messi.
Už přestaň s tím trollem, už teď ty voje příspěvky nikdo nebere vážně.
dement
ne
To zas ne, ale tak o dvě víc jo
A to si představte, že vyhrají první MS potom, co skončí. To bude teprve čočka
Už se těším, až pošle na párek celou jedenáctku Nigérie a Obi Mikel bude brečet, a ty se tu 14 dní neukážeš.
Klidně se těš, možné je všechno.
fnukej dale
nemůžu za tvůj prohnilej život
Ten mas mozna ty a takivym nickem
To je šašo, veď sám chcel končiť. Nikdy nebude v Argentíne taká modla ako Maradona.
Pokud vyhraje MS tak určitě bude.
Ano pokud vyhraje, když ne tak nebude.
Maradona byl feťák
No já si tak matně pamatuju, že von vopravdu trošku fetoval.
Tak samozřejmě, když ho nevyhraje tak mu to dají třikrát víc sežrat.. Stejně se za rok zase vrátí.
Je na neho tlak aký ide nie je, sám Maradona minule vyhlasoval že ked Argentína vyhrá finále rozprestrie pred Messim červený koberec. Takže ako keby tých ostatných 10 ani nehralo.Aj na Brazílčana Ronalda býval taký tlak, ale Argentínci sú horší. Zaujímavé že nikoho nezaujímalo že Ronaldinho presúložil celé MS 2006 ale výčitky išli na Ronalda, že je tlstý pomalý a pod.
Jestli si dobre pamatuju, tak uz na MS 98 byl na Fenomena strasnej tlak. Pred finale zkolaboval a zvracel nebo cosi... A dost mozna to bylo kvuli tomu a ve finale pak ani on, ani nikdo z Brazilcu nepredvedli vubec nic. To je hrozny tohle. Vsak i Neymar se zbavil kapitansky pasky tusim po OH, ze je to strasna zodpovednost. Ikdyz na nej ten tlak bude i tak, kdyz je nejlepsi hrac Brazilcu.
Tenkrát Ronaldo skutečně zkolaboval, jednak asi z tlaku, jednak byl asi nemocnej, nachlazenej, stejně ho mrdli do základu, pak ho ještě sundal Barthez
tak to bolo veru, ale on ten titul o 4 roky aj tak vyhral a ukázal kto je najlepší
V Japonsku si to povodili
šampion to vyhraje
konspiracni teoretici hovori aj tom, ze finále musel krat kvôli zmluve s Nike
Je to možný taky.
Není větší tlak než v Brazílii.
Jen to nee
Ideál by byl samozřejmě aby Messi vyhrál MS s Argentinou a pak skončil s repre a soustředil se jen na Barcu
Když ale vidim Argentinskou obranu a zálohu,tak zůstane jen u přání.
OT : borci prosimvas nevite,kde bych mohl stahnout eknihu zlatana v cestine?samozrejme zdarma pripadne nevite o nejakych strankch,kde jsou eknihy ke stazeni podobneho zanru?dekuji predem
Teď tu reste ten rozdíl mezi Cristianem a Messim. Ronaldo je hrdý reprezentovat svoji zemi v dobrém i špatném, i když třeba pustí slzu, za to Messi má vše na párku a když se nedaří tak uplakaně skonči a nechá se přemlouvat a pak se znovu vrátí... Namyslenec, jak by bez něj spadl svět:))
Můžeš mi říct z čeho si vydedukoval, že není hrdý že reprezentuje svou zemi? Skončil v repre po 3 prohraným finále, kdy mu někteří fanoušci říkali ať skončí, že na to nemá a většina argentinských novinářů psala na něj samej hnůj a pak když skončil tak se mohli podělat z toho aby se vrátil zpátky. A srovnávat to s Ronaldem? Myslíš si že Portugalci po nich požadují na každý akci aby to vyhráli? Tam kdyby vypadli ve finále tak budou brát za úspěch to finále, v Argentině to berou jako zklamání.
No a co jako. Aby se nám z toho tlaku Messinka nerozplakala. Nemá z toho náhodou taky úzkosti a deprese?
No z takových chudáků jako si ty je určitě nemá. A Vy si hlídejte ať vám nezdrhne Ronaldo, nejdřív vyhrožoval kvůli tim daním a teď, že má nízký plat. Ale jinak to je kapacita
Kdoví jak to všechno je.
Neni nahodou Messi Anglican? Tam se tyhle bachorky o neunosnem tlaku prezentuji nejcasteji. Nejjednodussi vymluva za neuspechy.
Jo no anglie ale má do toho druhého místa hodně daleko. Navíc tohle není argument proč neuspěli, jen srovnání s Portugalskem, kde jsou ty nároky trochu jinde. A kdyby sis přečetl nějaký vyjádření od Messiho nebo kohokoli jiného z repre tak se nijak nevymlouvají nebo něco podobného. Prostě řekli, že všechno kromě výhry pro ně a Argentýnu bude zklamání a nejspíš poslední možnost jejich generace na takhle velkým turnaji, o čemž se rozhodne podle výsledku. Ale nikde si nestěžují na nějaký tlak nebo že skončí kvůli novinářům.
Tam jde spíš o to, že Ronaldo se rve za každou cenu v každým momentu. To u Messiho nevidíš. Kolikrát, když to nefungovalo, tak byl vyloženě odevzdanej. To Ronaldo je schopnej to až přehnat a dostat redku
Madridisti by měli mít zákaz něco komentovat.
abyste tu mohli psát ty hovadiny ne?
No hovadiny tu píše jiný tábor
Vy si nemáte vůbec co vyčítat. Diskuze fanoušků Realu a Barcy je stejně směšná jak rvačka na pískovišti. Bohužel, vy už nejste děcka,
Žádný jsem si nevšiml. Já kupříkladu mám pouze kvalitní a časem prověřené příspěvky.
kdo o sobě prohlašuje že je nejlepší fotbalista historie, že kdyby hrál celej tým jako on tak neprohrávaj, atd...??
Jaký uplakánek Jak malé děcko..
Ja teda nemám veľké očakávania od Fišaru, ale už to svojim diletantstvom preháňa. Messi nikde ani len nenaznačil, že by chcel skončiť kvôli novinárom a ovečky typu Angel Di Maria a spol. nie sú schopné prečítať ani tých pár riadkov.
Ronaldo > Messi
Bez debat.
Ten brazilec byl neskutečnej, ale na Lea se nechytá.
to nepopírám
Fenomeno je o level vejš
ne.
Až dá trpajzlík 8 fíků a rozhodne finále, můžeme se bavit.
Zapisujem si
15. července se ti ozvu.
Klidně, protože to nedá.
Je vtipný, jak autor článku napíše dvě nesouvisející otázky a všichni se tady toho chytnou.
Královsky se bavim
Vtipný, jak byl Ronaldo cocot který musel strhnout pozornost na sebe po LM tím vyjádřením o své budoucnosti, ale Messiho se spousta z nich zastává. Ohlašovat to těsně před MS je blbost, když je to jen možná. Kdyby byl rozhodnutý po MS skončit tak ok. Kdyby to oznámil hned po posledním zápase ať by skončili kdekoli tak ok. Ale že Messi strhává pozornost na sebe je fakt. Stejně jako to udělal Ronaldo. Oba jsou namyšlení, jen rozdílně vystupují. Kdo by upřímně na místě těch dvou nebyl namyšlený sebestředný vůl, že jo.
Tak fanoušek Barcelony to o Messim nenapíše, stejně jako to většinou nenapíše fanoušek Realu o Ronaldovi.
Já vím, ale to srovnání hatu na Ronalda x Messiho je markantní. Není to fanoušci Reálu vs fanoušci Barcy. On si zrovna Messi stěžuje na novináře atd, jenže Ronaldo to má takhle furt. Oni fakt oba udělají stejně hloupé vyjádření (Messi a repre dokonce už podruhé) a z jednoho je sebestředný idiot a z druhého pomalu mučedník. Bylo by fajn, kdyby se na oba používal stejný metr. Jak jsem psal, sebestřední namyšlení jsou oba.
Clanek o Messim a tady samej baletak a hecovacky typu Messinka, Ronaldo > Messi a podobny skvosty jak z druziny
uz alibi vytvari
Mi osobně se nejvíce líbí, jak na takový výrok reaguje tolik lidí stylem, jak by Messi svolal tiskovou konferenci a prohlásil to. To jsou většinou rozhovory, kdy je toto jedna z 20 otázek na které ten fotbalista rychle odpovídá, aby se nenapsal článek že je poslal do prdele a pak se z toho stejně udělá kauza jak prase A to samozřejmě nejen on, to je hromada takových situací
Nejlepší hráč současnosti - nesimuluje!
Hodně bych mu nějakou tu placku letos přál.
V jeho situaci i nějakým vývoji v pozici možná nejlepšího hráče historie mu je placka k hovnu, potřeboval by k nesmrtelnosti vyhrát zlato.
OT:
Nějakej britskej komediální seriál?
Něco jako Red Dwarf, Black Books..
How Not to Live Your Life, Blackadder
IT Crowd
Klasika
Extras, FM, Life is too short.
Miranda
Ajťáky jsem viděl, How not to live your life taky, to byla dobrá pecka
Miranda mě nebavila, zkusím se podívat na ten zbytek
inbetweeners ujde
Hotýlek
Office
On je horsi jak urazena zenska
Na Nedvěda nemá zdaleka
šak i on byl extrém
a co řekl špatného ? odpověděl na otázky a ten nadpis je zkreslený mi přijde
vem se s tou další primadonou z portugalska za ruce a tahněte už oba někam ..neandrtálci
Btw. ani Messi nevi, kolikrat finale prohral? Prohral tri finale za tri roky, celkove ctyri. 2007 s Brazilii se tedy nepocita?
"Naopak se připomínají tři prohraná finále z poslední doby"...
já bych mu připomněl 4
pravdu má, že dostať sa do finále nie je ľahké a zamrzí keď to nik u nich neocení..
No jsem na něj zvědavej.
Kde v tom článku řekl něco o konci kariéry v repre? Titulek
kontext..
To je hroznej otrava
Tak je to ten otrava anebo je to ta otrava?
Má se na takovýhle otázky vysrat. I když na to odpoví cokoliv, tak si to může novinář postavit, jak se mu zrovna hodí. Tady neřekl, že v repre skončí, ale že prostě neví, co bude dál. Je mu 30 a je okopávaný jak brambory. Pokud by se mu na tomhle MS povedlo vyhrát titul, tak to prostě klidně skončit v repre mohl.
Chudák okopávanej Dneska se takový hráči chrání nejvíc v historii. Bych ho chtěl vidět před 20-30 roky nbo v Anglii 66.
Dostal by pohulit přes kotníky a bylo by po Messiášovi
To je ale dobře, že se ti hráči chrání.
To máš pravdu, taky proti tomu nic nemám, ba naopak. To, jak zlikvidovali Pelého v Anglii, byl hnus. nebo bundesliga 70. a 80.let, to byly jatka. I ta La liga byla brutální. Takže dneska si nemaj na co stěžovat.
Objektivita nade vše
Jediný zadostiučinění by bylo, kdyby to letos ve finále Messi urval ve stylu boží ruky.
Celý rozhovor s Messim.
V Rosariu jsi strávil 13 let, zatímco v Barceloně už 17. Více než polovina života ve městě, které tě okamžitě přijalo s otevřenou náručí. Hodně se toho napovídalo o tom, co Ty znamenáš pro Barcelonu. Ale co znamená Barcelona pro Tebe?
Lionel Messi: "Všechno. Od chvíle, kdy jsem na toto místo dorazil, se ke mně chovali s úctou. Klub i město mi skutečně dali všechno. Jsem šťastný a vděčný, že zde mohu bydlet a zároveň hrát za nejlepší tým na světě."
A co město jako takové? Myslíš, že zde zůstaneš i v budoucnosti?
Lionel Messi: "Cítím se jako místní. Přestěhoval jsem se tu před 17 lety, vyrůstal jsem zde, dospíval. Byl jsem tu stvořen. Prvních pár dní jsem se choval jako každý jiný turista, navštěvoval jsem památky a vše si prohlížel. Později jsem se přemístil do Catelldefels a tam začal svůj život. Tudíž neznám každý koutek v Barceloně, ale miluji to tady."
A Katalánsko?
Lionel Messi: "Moje děti jsou z Katalánska! Samozřejmě mají argentinské kořeny, nicméně vše, co dělají, je v souladu se zdejším životem."
Takže jedí hodně Pa amb tomàquet (tradiční katalánské jídlo; pozn. přek.)?
Lionel Messi: "Jistěže ano!"
A doma mluví katalánsky?
Lionel Messi: "Hlavně Mateo, ten toho napovídá hodně. Thiago spíše španělsky. Naštěstí rozumím všemu."
Jaký je Tvůj další plán? Přemýšlel jsi o tom, že by ses stal trenérem?
Lionel Messi: "Ne. Ani na to nechci myslet. Každý žije svůj život jinak, já jsem například spontánní, takže se rozhoduji na poslední chvíli. Uvidíme. Nějakou cestu si jistě najdu."
Vylučuješ to?
Lionel Messi: "V tento moment ano. Ovšem člověk nikdy neví. Pamatuji si, že Zidane jednou řekl, že nikdy trénovat nebude a vidíte, jak se to změnilo."
Kdo byl Tvůj nejlepší kouč?
Lionel Messi: "Se všemi mám dobré zkušenosti. Nesmírně vděčný jsem Rijkaardovi za to, že mi důvěřoval a dal mi příležitost se ukázat. Po něm jsem se potkal s dalšími výjimečnými trenéry. Guardiola mezi ně patří, to bez debat. Stejně tak jako Luis Enrique."
S Titem Vilanovou a Tatou Martinem to bylo obtížné...
Lionel Messi: "S Titem rozhodně ano, morálka v šatně nebyla nejlepší, neboť jsme věděli, že s námi nemůže být. Složité to měl samozřejmě i Tata, jelikož dorazil ve chvíli, kdy věci nebyly pod kontrolou. Prozradil nám svou představu, ale nikdy se mu ji nepodařilo naplnit. Výborně se cítím i pod Ernestem Valverdem, a to hlavně kvůli tomu, jak se ke svým hráčům chová. Neustále s námi kominukuje, ptá se nás na názory... jedná se o skvělého a upřímného člověka. Jak jsem již řekl, se všemi jsem se měl dobře. Od každého z nich jsem se něco naučil."
Během své kariéry jsi vstřelil mnoho branek. Jaký typ gólu jsi ale ještě nedal a chtěl bys ho dát?
Lionel Messi: "Žádný, protože na góly nekoukám z hlediska krásy, nýbrž důležitosti. Má nejoblíbenější trefa je ta z finále Ligy mistrů UEFA proti Manchesteru United - díky tomu, jak významný ten zápas byl. Neběhám po hřišti, abych střílel pěkné branky, ale klíčové."
Poté, co FC Barcelona získala domácí double a Real Madrid Champions League, se začaly objevovat diskuze o tom, kdo měl lepší sezónu. Co si myslíš Ty?
Lionel Messi: "Tento ročník pro nás byl úspěšný. Je pravda, že Liga mistrů zajímá každého, jelikož se jedná o těžkou a pozoruhodnou soutěž, avšak nikdo nemůže říci, že vyhrát ligu a pohár nic neznamená. Každý turnaj se odlišuje. Letos jsme padli jen třikrát, jedna z těch proher bohužel přišla v ten nejhorší moment. Za double jsme ale rádi."
Vyměnil bys ho za Ligu mistrů?
Lionel Messi: "Ne. Všechny soutěže jsou pro nás důležité a jsme spokojeni s tím, co se nám podařilo."
Doposud jsi Champions League vyhrál čtyřikrát a Real Madrid dosáhl za posledních pět let stejného čísla. Mnozí tvrdí, že jeden evropský pohár za posledních sedm let je prostě málo, obzvláště s touto generací hráčů FC Barcelony.
Lionel Messi: "A já s tím tvrzením souhlasím. Chceme znovu triumfovat."
Problémové jsou čtvrtfinále...
Lionel Messi: "Je to neakceptovatelné. Nemůžeme být rok co rok vyřazeni už ve čtvrtfinále, zejména když po prvním duelu vedeme 4:1. Proto nás to bolelo ještě víc. Mysleli jsme si, že už jsme skoro v semifinále a byla to chyba. Během vteřiny se vše změnilo."
Sledoval jsi finále v Kyjevě?
Lionel Messi: "Jen sestřih, abych pravdu řekl. Ne snad proto, že bych nechtěl, jenže byli jsme v Argentině a časový posun je příliš velký. Všeho jsem si vědom, kousky jsem viděl."
Cítíš to stejně jako Jordi Alba? Také chceš, aby Madrid za každou cenu prohrál?
Lionel Messi: "Za každou cenu chci, abychom my vyhráli. Ostatní týmy mě popravdě nezajímají. Jsem barcelonista, takže nikdy nechci, aby náš úhlavní rival vítězil. Hlavní však je náš úspěch, ne jejich neúspěch."
Co si myslíš o Zidanovu odchodu?
Lionel Messi: "Byl jsem nesmírně překvapen. Nečekal jsem to, ale to asi nikdo. Určitě má své důvody. Je důležité vědět, kdy odejít. Chápu, proč to udělal. Teď mu nemůže nikdo vůbec nic vyčítat."
Jakožto jeden z kapitánů týmu, koho by dle Tebe měl klub přivést?
Lionel Messi: "Nejsem v pozici, abych si poroučel či naznačoval, koho koupit. Tahle otázka by měla být směřována spíše na sportovního ředitele a trenéra. Tento ročník byl vydařený. Jediný špatný pocit máme z té prohry v Římě."
Chybí tomuto klubu někdo jako Antoine Griezmann?
Lionel Messi: "Nevím, zdali je prioritou číslo jedna. Chápu to ale tak, že abyste vyhráli Ligu mistrů, potřebujete ty nejlepší fotbalisty, mezi něž on rozhodně patří. Jestli ho klub podepíše - výtečně."
Měl by se klub více soustředit na akademii La Masia?
Lionel Messi: "Taková je filozofie klubu, takže ano. Od éry Guardioly jsme v prvním týmu viděli mnoho odchovanců. Hlavním problémem posledních let je to, že ti nejlepší často akademii opustili a nehodlali být trpěliví, počkat si na svou šanci."
Rozumíš jim? Znepokojuje Tě to?
Lionel Messi: "Přijde mi zvláštní, že opustí nejlepší tým na světě jen kvůli tomu, že si nechtějí počkat. Samozřejmě, že se o ně ostatní mančafty zajímají, La Masie je výborná akademie. Vím, že tu byl jeden šestnáctiletý mladík, jemuž se předpovídala budoucnost v áčku, jenže odešel do Německa (Sergio Gómez Martín; pozn. přek.). Ne každému se podaří probojovat do prvního týmu, ale mnoho z nich si tu šanci zaslouží a měli by ji dostat, aby ukázali všem dětem, že to není nemožné."
Jaký je dle Tvého názoru styl FC Barcelony?
Lionel Messi: "Přesně tohle. Hrát s velkým počtem odchovanců, kteří se už odmala učí myšlence a stylu hry tohoto klubu. Někdy přijdou i hráči z venku, pro něž je složité se adaptovat. Možná to vypadá jednoduše, ale tak to není. My jsme s tím vyrůstali, strávili jsme tu nespočet let, takže víme, kam se postavit, kam přihrát, jak být o krok před soupeřem. Můžete mít spostu talentu, ovšem nastudovat tuto filozofii není vůbec snadné."
Jak se za poslední roky změnila?
Lionel Messi: "Snažíme se ji udržovat. Vystřídali jsme mnoho trenérů, je však důležité být pořád věrný svému stylu. Vždy něco upravíme či vyšperkujeme, vše záleží na daném kouči, nicméně jádro je stále stejné."
Co říkáš na "Messidependenciu"?
Lionel Messi: "Šílenost. Nechápu, jak někoho může napadnout, že nejlepší tým na světě je závislý jen na jednom hráči. Kdyby to tak opravdu bylo, pak děláme něco špatně, neboť Barça má ve svém kádru spoustu výborných hráčů. Nesouhlasím s tím, že bychom trpěli 'Messidependenciou'."
Viděli jsme od Tebe v poslední době několik zajímavých oslav, například proti Paris Saint-Germain či Realu Madrid? Byli naplánované, nebo spontánní?
Lionel Messi: "Spontánní. Jednalo se o vyústění té radosti poté, co jsme dokázali něco neuvěřitelného, jako proti PSG. Prostřednictvím tohoto zápasu jsme dokázali, že všechno je možné. A pak ta proti Madridu v El Clásicu, které chce každý vyhrát."
Chtěl jsi tou oslavou v El Clásicu něco říct?
Lionel Messi: "Ne. Byl jsem nadšený, nic víc."
V dresu Argentiny jsi brečel hodněkrát a co v dresu FC Barcelony?
Lionel Messi: "Rovněž. Řekl bych, že pokud fotbal milujete, je to nevyhnutelné. Nelze být šťastný bez toho, aniž byste někdy trpěli. Pamatuji si například na semifinále proti Interu a také proti Chelsea, kdy jsem neproměnil penaltu. Cítil jsem se otřesně. V obou utkáních jsme si zasloužili vyhrát, dychtili jsme po další trofeji Ligy mistrů, ale proklouzla nám mezi prsty."
Andrés Iniesta přiznal, že procházel i silnými depresemi. Máš s tím zkušenosti?
Lionel Messi: "Naštěstí ne. Ano, smutnými momenty jsem si také prošel, ale depresí ne. Někdy si člověk stanoví velké cíle, a když je nedosáhne, trpí. Takhle to je v každé práci, nejen ve fotbale."
A ty nejsi výjimkou...
Lionel Messi: "Rozhodně ne. Třeba ty problémy s neplacením daní, to mě ničilo. Nelíbilo se mi, jak na mne záměrně útočili a mluvili o mé rodině negativně. Cítil jsem se napaden Madridem a nebylo to nic pěkného. Měl jsem však to štěstí, že mi blízcí, klub a místní média pomohla a všechna tato obvinění neustále popírala. To mě uklidňovalo."
Proč se to stalo?
Lionel Messi: "Bylo to nařízení. Využít toho, že máme slabší chvilku a potopit mě. Věděl jsem to. I přes to všechno mne to ale bolelo."
Přemýšlel jsi v tu chvíli o tom, že Barcelonu opustíš?
Lionel Messi: "Ne, v žádném případě. V tom roce se konalo Mistrovství světa v Brazílii a mě potkalo i zranění, takže jsem se neměl nejlépe. Řekli o mě spoustu věcí, které byly úplně mimo mísu."
Následně jsme viděli jiného Messiho. Změnil jsi se po MS v Brazílii hodně?
Lionel Messi: "Ne, to ne. S tím to nemá nic společného. Vždy jsem měl podporu své manželky, dětí, celé rodiny... Užíval jsem si každou vteřinu strávenou s nimi. Ta změna přišla přirozeně. Rád se stáhnu, převezmu míč na půli hřišti a rozvíjím útok bez toho, aniž bych omezil čas strávený v pokutovém území soupeře. Právě tam se totiž cítím nejlépe."
Gerard Piqué je ve Tvém věku a po letošním šampionátu ukončí svou reprezentační kariéru. Zvládl bys udělat to samé?
Lionel Messi: "Nevím. Vše záleží na vývoji tohoto Mistrovství světa. Fakt, že jsme nyní prohráli tři finále za sebou, vedl k velkým komplikacím, zejména s argentinskými médii. Dostat se tam není vůbec jednoduché. Souhlasím s tím, že v tu chvíli je nejdůležitější výhra, ale postoupit takhle daleko dá zabrat. Proto mě ta kritika občas mrzela."
Pokud Mistrovství světa vyhraješ, jak se budeš cítít? Jaké další cíle budeš mít?
Lionel Messi: "Stejné jako před tímto turnajem. S klubem jsem vyhrál všechno, ale s motivací problém nemám. Eventuální triumf by vůbec nic nezměnil. Do nové sezóny bych šel úplně stejně hladový."
Jakého týmu se bojíš nejvíce?
Lionel Messi: "Letos je tu hodně týmů s dobrou formou a talentovanými hráči, jako například Brazílie, Německo, Španělsko, Francie či Belgie, ačkoli o posledním zmiňovaném mužstvu se tolik nehovoří. Argentina má mnoho skvělých fotbalistů, někteří z nás mají cenné zkušenosti z posledního šampionátu. Bude to vyrovnané."
Kdybys mohl, koho bys přeměnil na argentinského reprezentanta?
Lionel Messi: "Možností je hodně, ale my také máme dobré hráče. Nikomu nic nezávidíme."
Ty daně
on neplatí daně, ale cítí se napaden Madridem
Super.
Opět teda nikde nic ani slovo o nějakém konci. Pouze se vyjádřil k tomu, co se stalo, ne co bude.
Z toho rozhovoru jde vidět, jak je to inteligentní typek.
Určite nie najlepší hráč a ani najkomlexnejší a najúspešnejší.Pelého tak ani Gretzkého v hokeji nikto neprekoná,
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele