Mingazov vybojoval na Karavajevovi penaltu, pak se objímali
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Franěk nařídil penaltu pro Slavii chybně, komise ho potrestala
03.04.2017, 18:30
Rada: V takové situaci si sudí musí být jistý na milion procent
03.04.2017, 14:53
Výhra nás mohla vrátit do boje o titul, litoval sparťan Kadlec
03.04.2017, 09:10
Za bod musíme být po dnešku rádi, ví Šilhavý
02.04.2017, 22:35
S takovým výkonem je před námi světlý zítřek, věří sparťan Vácha
02.04.2017, 21:50
Slavia Praha - Sparta Praha 1:1
02.04.2017, 19:31
Komentáře (153)
Přidat komentář"Dotyk tam byl" Nazdar
Kontakt* :D
zkus cist i clanek nekdy
uviděl jsem jeho nohu, tak jsem spadnul
prevence před možným zraněním
Už jenom úmysl je trestnej
to bude dobré
Penalkt proti Spartě není nikdy dost!
Na blití tydle dnešní herečky, napříč všemi kluby a zeměmi
Nefandíš ty náhodou Spartě
fandim, a co?
Někde video s tím faulem, nefaulem?
Pískat se nemusela to je fakt, ale Karavajev to udělal celkem nešikovně, tak prostě Mingazov toho využil no.
Chramosta by řekl: "Sách na mně a to nema"
kdyby na něj aspon sáhl, ale Mingazov předvedl skok plavmo metr před Karou, být tam voda, tak je to krásná šipka
Tak nemuselo se to pískat, to souhlasím, ale Karavajev to udělal opravdu nešikovně, jak tam blbě strčil tu nohu, tudíž to z prvního pohedu vypadalo jako jasný faul, ale jak říkám, pískat se vůbec nemusela, když se na to podívám znova, ale obhájit se to dá.
Právě vzhledem k tomu že není video tak na ten první dojem se bohužel prostě hraje. Karavaev kdyby tam tu nohu nedal tak se nefoukla.
Nic nešikovně neudělal, prostě má jenom nohu.
Být tam voda, tak by se nehrálo.
co udelal nesikovne? Karavejev neudelal faul, takze se penalta piskat nemela, co na tom kdo nechape je mi zahadou...
Taky nechápu co jako měl udělat nešikovně.
Dal tam blbě tu nohu, takže to v prvním momentě všem vyznělo jako faul, samozřejmě i rozhodčímu.
no ale od toho tam ten sudi je, aby poznal, ze to faul neni...a pokud na to uz sudi nestaci, tak holt je treba treba video...idealni by bylo, pokud by hraci hrali fair play a sami uznali v tehle pripadech, ze to faul byl/nebyl, ale to je bohuzel utopie
Minazadek
Ale on na něj „nesách“, Mingazov do něj naskočil.
Ze záznamu je vidět, že byla hodně sporná, ale jinak to šlo jen těžce postřehnout. Taky jsem si první říkal, že byla jasná..
Mingazov to nenasimuloval jen spadl a rozhodčí to písknul. Špatně se mu o tom mluví protože ví že to rozhodčí pískat nemusel ale zase není takovej charakter aby řekl že to penalta nebyla když se rozhodčí to rozhodnul fouknout.
Padnul na nohu, která byla metr před nim a dožadoval se penalty, co jinýho to bylo, než simulování?
Karma letec Lafata
Mingazov to udělal vychcaně, o tom žádná. Zároveň ale pořád říkám, že to od Karavajeva faul byl. A pak se rozhodněte ve zlomku vteřiny, navíc v nastavení derby... Já už takových penalt viděl dost a taky jich asi ještě hodně uvidím. Můžeme o tom spekulovat, ale vymyšlená penalta je pro mě ta, kde k žádnému střetu nedojde (např. Limberský proti Spartě, Lafata proti Teplicím). Tady k němu evidentně došlo a záleží na rozhodčím, jak to posoudí. Takže beru názory, že byla sporná, ale vymyšlená určitě ne.
pokud bude utocnik chtit, tak ke stredu dojde vzdy, to by ten obrance musel zustat na pulce. Jenomte ne kazdej stret se rovna faul braniciho hrace
Jak říkám, to už záleží na posouzení rozhodčího. Kdyby se tam Karavajev takhle nenatočil a normálně stál oběma nohama na zemi, tak prostě k penaltě nedošlo.
Ne todle je uplne dementni postoj, hledame chybu v postaveni obrance. Chyba je v tom, ze utocnik je prochcanej zmrd, kterej to jde zkusit nafiilmovat a zahrat divadlo na rozhodciho, v tom je problem. A proc to dela? Protoze to sudi treba nepozna (coz se muze stat a primarne nejsem nasranej na Franka), ale hlavne protoze se todle zpetne netresta a ti hraci se niceho nebojej. A rikam todle neni problem mingazova, todle je problem mnoha curacku po vsech klubech, po celym svete
ty jsi mi ale trapný moralista
chapu ze si nedovedes fotbal bez tohodle predstavit, smutny
Karavaev tu nohu vystrčil, takže nemůžeš říct, že by obránce musel stát na půlce, to je nesmysl. Penalta přinejmenším sporná, ale vymyšlená určitě ne. Takovéhle penalty se pískají a pískat budou. Navíc spoustu lidí přesvědčil až zpomalený záběr - ten ale rozhodčí NEMÁ k dispozici a musí se ve vteřině rozhodnout.
wtf vzdyt zpomalenej zaber ukazal jasnej dive ne?
Jo, to nikdo nepopírá. Já jen říkám, že Karavaev není bez viny a ten pohyb nohy vzad tam prostě je (to je klasický postoj, když chceš někoho zastavit). No a z pohledu rozhodčího to mohlo vypadat jasně a proto písknul. Žeb by byla úplně vymyšlená, to se říct nedá.
no da, protoze duvod mingazovovyho padu nebyla ta karavajevova noha
btw na sudiho nerikam pul slova, ten to proste asi fakt videl nemohl. Mne vadi to mingazovovo zmrdstvi a fakt, ze todle nejde behem zapasu v dnesni dobe rozhodnout spravne (absence videa, absence fair play)
Hele je to tak, ale bohužel věř tomu, že kdyby jsi zastavil čas po tom ťuknutí míče kolem Karavaeva a dal místo Mingazova jiný hráče a čas pustil, tak bych jich hodně spadlo.
No, tady jde v podstatě "jen o českou ligu", ale vzhledem k tomu, že takovýhle sporný věci jsou i v LM, kde jde o miliony, to video prostě musí bejt co nejdřív, na tom se shodnou asi všichni.
souhlas a rikam ponekolikaty, ze todle neni ojedinelej pripad mingazova, todle provadi more hracu a vsechny radim do stejny kategorie zmrdstvi (ackoliv muzou bejt jinak dobry fotbalisti)
V tom pripade byl faul i na Limberskyho, protoze behem letu se zachytil za nohu Husbyho.
Ale tam to byla vina Limberskýho, ne Hušbauera.
Tady má dolar pravdu. Husbauer se měl dle tvé logiky postavit tak aby se o něj nemohl Limba zaseknout. Hlavní by mělo být to co přišlo jako první a to byl včera prostě skok Mingazova ještě před kontaktem. Takže žlutá za simulaci a čau. Nebo to dopadne tak že hráči prostě místo toho aby udělali klíčku hráči v pokutovém území budou schválně do protihráčů nabíhat skokem a pak tam ten kontakt bude..
Žádná moje logika, záleží vždycky na dané situaci. Hušbauer tenkrát stál normálně a nijak nebránil Limberskýmu v pohybu. Karavajev se tam prostě takhle natočit nemůže, on to Mingazovovi vyloženě nabídnul.
Ale to přece neomlouvá to, že Mingazov letěl už krok před jakýmkoliv kontaktem. Nechápu, že tu penaltu někdo obhajuje. A to já vážně Spartě nepřál. Remka se mi líbila..
Přesně.
Jasnej kontakt, jasná penalta.
https://mobile.twitter.com/VencaJares/status/848603661374808065?p=v
No to je úžasná fotka...
Úžasná neúžasná, rozhodně vypovídající.
Mingazov chtěl hlavičkovat a Karavajev mu v tom evidentně v rozporu s pravidly zadkem bránil ...
Nejhorší na tom všem je, že díky týdle situaci (a následnýmu srovnání) vyšumělo do ztracena totální neumětelství a taktickej fail Šilhavýho, kterýho přehrál v zápase RADA ( ). Nechá tam plácat Tecla místo Mešanoviče nebo Mingazova. Šilhavej se posral hádám tak v úterý-středu a bojí se hrát v edenu proti silnýmu týmu fotbal. Ani neví jak, tam má tendle štístkař ze zápasu bod
Už při nástupu Rady do Sparty jsem psal, že se z něj dělá zbytečně velký tragéd. Sice to není zrovna prototyp trenéra pro Spartu, ale na probuzení mužstva je to víc než dobrý kouč. Trénoval třetí derby a sahal po druhém vítězství, což bych mu osobně přál právě za to, jak z něj všichni dělají neumětela (přitom týmy pod jeho vedením se umisťovaly spíš v horní polovině tabulky). A vůbec se mu nedivím, že byl po zápase nasranej kvůli penaltě. To k němu prostě patří a kdybych byl trenér Sparty, tak bych byl bezprostředně po zápase nasranej taky.
teda
Zase bych nedělal z Rady nějakýho amatéra, proti kterýmu je hrozná ostuda takticky prohrát. Dneska to od Šilhavýho nebylo dobře nastavený, ale stále je to trenér, díky kterému jsme od září neporažení....
Zajímavý je, jak vynalézavě si mnozí slávisté dokážou vysvětlit nafilmovaný pád jako penaltovou situaci. V tom jsme světoví přeborníci. I proto mě česká liga moc nezajímá.
Podle mě jednoznačné bránění ve hře a nepřímý kop. Proč už se to vlastně ve vápně nepíská? Bylo to zrušeno?
Zapomeňme na penaltu/nepenaltu. Těch 90 minut, co jsme hráli bylo bídných. Jenom konec prvního poločasu z naší strany byl obstojnej a dalo se tomu trochu říkat fotbal. Jestliže pomýšlíme na první místo a LM, tak si takovéhle výkony prostě nesmíme dovolovat.
Flo byl jako kauf celkem provar, ale dneska neměl svůj den ani Míša a Tecl se taky zrovna nevytáhnul. Nemám jim to za zlé, ale pokud chceme být nejlepší nesmí se to opakovat.
Sparťani a Slávisti, jakým jedním slovem byste charakterizovali své dnešní pocity po derby?
Impulz
Cítím se jako kdyby mě zneužil strejda Hubert
hovno
Zrada
sex
mehehe
nejobhospodařovatelnější
céres
anglie.
nuda
Sparta
Buďme upřímní, proti Spartě neexistuje špatně odpískaná penalta.
Já prostě nechápu ,proč tolik lidí brečí nad podle mě jasnou penaltou. No vlastně chápu, postižené straně(ne, nemyslím mentálně) se nikdy nebude líbit penalta proti ni,ale jinak pro neutrálního diváka,jako já, to byla celkem jasná penalta,samozřejmě se najdou i jasnější penalty,ale taky se najde mnoho hůře posouzených penalt a dnešní penalta podle mě do této kategorie nepatřila.
Ještě další věc je samotný hráč. Mohl to ustat? Ano,podle mě mohl, ale ruku na srdce ,kdo by při takovémhle výsledku hrál čestnýho,když mu jde jedině o svůj klub /spoluhráče a navíc ,když se mu soupeř,tak krásně sám nabídl?Nikdo
Samozrejme to mohl ustat, kdyz se sam odrazil a skocil
Hele jako nemyslím si ,že tam toho bylo tolik přidáno. Borec udělal přešlapovačku a šel doleva a u toho vždycky aspoň trošku povyškočíš a Karavaev mu prostě tam tu nohu do cesty strčil a tudíž mu bránil ve hře a ani netrefil míč,takže podle mě mě dost důvodů,proč přestat hrát a spadnout,protože jedině blbec by toho nevyužil.
http://imgur.com/XifmzBG Kam že mu měl dát tu nohu?
Kamkoliv jinam , ne jako hele, toto je obrázek,tudíž statické ,ale v rychlosti to vypadá úplně jinak + jsem se měl lépe vyjádřit,že kromě nohy narazil do jeho prdele a prostě to jsou dvě věci,které hrají v neprospěch karavaeva a rozhodčí si to vždycky obhájí. Mingazov to prostě udělal chytře ,co si budem povídat a Karavaev mu to skočit,protože Mingazov věděl,že Karavaev se bude snažit jej zastavit ,tak toho využil
Naprosto souhlasim se vsim, co pises. Prijdu si jak blbec, kdyz vidim to video ( nic moc prokazatelny zabery) a ctu, jak je to absolutne nafilmovana a nepisknutelna penalta, kdyz v tom absolitne nepisnutelnou penaltu nevidim. Jsou mnohem horsi penalty, ale i mnohem jasnejsi.
Presne, nechapu cemu se tady divi....vzdyt Kara mu tam chtel dat strom a vytrknul i tu nohu...Rozhodci mu to sezral, byt tomu Mingazov pridal jak prase..
Takže si můžeme říct že ta Limbovo taky byla ne?
Takováhle fotka je naprosto mimo. V rychlosti to vypadá úplně jinak.
Čím je mimo?
https://www.o2tvsport.cz/wp-content/uploads/2016/04/limbersky-husbauer-plzen-sparta.jpg
Protože když pošlu tuhle fotku, tak by člověk řekl jasná penalta. Ale všichni víme, jak to v zápase bylo. Prostě momentky takhle přísných zákroků, jako byl ten Karavajevův, jsou svoji důkazní hodnotou mimo. Neříkám, že si Mingazov nenadskočil a trošku tomu přidal, ale Karavajev tam šel jako vůl, nechal tam nohu a celým tělem, bez možnosti hrát míč, mu bránil ve hře. Faul kdekoliv jinde na hřišti ano, penalta hodně přísná.
Skočil pomalu metr před nějakym kontaktem, kdyby chtěl, mohl v klidu pokrařovat sám na bránu.
To, že je to podle tebe jasná penalta neznamená, že jasná byla. Proto někteří lidé "brečí"..
To chápu, jen jsem se to snažil vysvětil těm "zaujatým" fanouškům no
Pro mě jako neutrálního diváka to penalta nebyla...
Korunu tomu všemu nasadil ten blboun co komentuje rozhodčí. Říct sračku typu: ,, Naprosto jasná penalta, sudí si to ještě jednou přehrál v hlavně a správně nařídil pokutový kop.''. A následně zahlásí: ,, Sudí Franěk neudělal žádnou chybu.''.
Pak se ale taxativně omluvil
Někde ve studiu nebo...? Já koukal na stream.
https://twitter.com/DanPeterka/status/848645395823702020
to je ale vůl ten Henn...že takovou figurku ještě vůbec ještě někdo bere vážně
Jako jeho bych tak nevinil, neměl na to nejlepší pohled. Spíš je zarážející, že na to nepřišli asistenti.
On si to muže desetkrát přehrát na videu ale hned po situaci řekne, že se jednalo o jasnou pecku. Chápu, že to nemusel moc dobře vidět rozhodčí. Proc vůbec nebyli rozhodčí i u branky? Třeba by to z jejich pohledu vypadalo jinak
ale brankový je myslím vždy u levé tyčky, takže by to taky nemohl vidět...
...nicméně Henn se na špatný pohled vymlouvat nemůže, když má k dispozici multidimenzi od O2. (všude bude videorozhodčí plus, jen u nás u toho budou lidi jako Henn a Svěcený, kteří se rozhodnou po prvním zhlédnutí situace a pak si za tím stojí... )
To je fakt neskutečná figurka... .
Rada:
Překvapil motivačně - dokázal probudit sparťany, ale současně to nepřehnat. Předpokládal jsem, že se bude stejně jako v minulých derby hodně prasit, ale on to dokázal vyvážit.
Stažený podhrot Lafata geniální tah (nevím, jestli náhoda, nebo záměrně). sparta díky tomu hrála přes křídla, čímž úplně učinila zbytečnými Deliho a Lüftnera, protože ti neměli na koho hrát. Současně i díky tomu Sáček, Lafata, Vácha mohli sbírat odražené balóny a nepouštět Slavii do kontrů. Na druhou stranu byli kvůli této taktice dost neškodní dopředu - sice míč dost často na noze cca 30 metrů od brány, ale žádné centry. Závarů z toho šlo rozhodně vytěžit víc,
Šilhavý:
Herní plán asi spoléhal na brejky - věděl, že sparta bude muset tlačit. Ale s Teclem to fakt nejde, což sparta zjistila po 10 minutách a nechali ho být. Místo toho zdvojování Zmrhala, aby nemohl pláchnout a bylo po herním plánu vzhledem k tomu, že Franěk nechával hru plynout a nepískal standardky. A dnes špatný i Frydrych (hlavně dozadu), takže pravá strana úplně nulová.
Takovejch penalt ti za zápas udělám 30 Každej rozhodčí si asi vykládá pravidla po svým...
Ne neudelas, lzes.
Ale udělám. Obhodit si hráče a přeskočit mu přes nohu ti udělá kdejakej nekopa v okresu..
Sparta parádní výkon, penalta v nastaveném čase výsměch a degradování výkonu Sparty. Letos byla poškozena už poněkolikáte (namátkou derby, v MB či v Brně). Vtipné je, jak si to slátanci obhajují Lafatou a nebo, že proti Spartě nevadí žádná penalta. V letošní sezoně už ty křivdy Spartě tolik bolet nebudou. O 3. místo nepřijde ani kdyby hrála sebehůř. 2. místo je jen planou nadějí na LM a první by stejně neuhrála. Hlavně se v létě pořádně posílit a připravit na nejdůležitější ročník posledních 15-ti let, kdy mistr postoupí přímo do LM. Viktorka pomalu a jistě uvadá a drží jí víceméně jen dva hráči. Slávia zatím na to nemá psychicky a v létě jí pár opor odejde. Navíc do toho ty předkola LM, případně poháry, které naposledy hráli před 8 lety. Takže šance tu je, čím víc křivd letos, tím bude Sparta mít víc štěstí v budoucnu, až je opravdu bude potřebovat.
proti Příbrami jste zase měli mít červenou dle komise sudích a v prvním derby Costa také červená a to jen namátkou co se mi vybavilo hned
Costovo červená vlastně nic nezměnila, páč stejně Sparta padla a Příbram bychom porazili i o 10ti. Navíc já si vzpomněl na tyhle 3 zápasy taky jen namátkou.
v prvnim derby se proti sparte mela kopat penalta za lafatu plus mel bejt vyloucenej za lokytky uprostred hriste plus tam jeste nekdo zahral rukou ve vapne. jinak jestli tomuhle rikas paradni vykon tak asi paris fifu 98 nebo ses milovnik vostrovnich kopacu. podle csfd bych dal slavii 25 % ale sparte maximalne 30 %. jeden velkej nefotbalovej humus z vobou stran.
Spíš bych slávii dal tak 5% a Spartě 50%
Jenže Slavia měla mít jako režiséra Stevena Spielberga, zatimco Sparta Zdeňka Trošku.
Vždyť to byla sračka od obou, od nás teda větší. S tímhle výkonem budete do konce sezony hrát už jen na 0:0 bez střel a šancí. Nicméně to že jste nás donutili hrát stejný hovno si pochvalu zaslouží
Byla jasna tak neplakejte hovna , vyhrala nakonec viktorka
Nebreč. Penalta to nebyla.
Nema duvod, kdyz ji piskli
Tak co jak byla jasná ? Sám si hovno.
Tohle simulování by se mělo trestat stopkou na 2 až 3 utkání. Ale není se čemu divit, že to u nás zkouší, když tohle prochází i v Lize mistrů třeba Suaréz. Dokud se to nebude trestat zákazem činnosti tak se tohle nikdy nevymýtí
myslim ze uz je to v jednani akorat byrokracie znas to.
Jednoznačně konspirace Karavazova a Mingajevova; zajištěná LM pro Slavii a balík jüanů pro ně...nechápu, že konspirační teoretik to ještě nemá na svém webu...
Jeste se testuje ten videorozhodci? Bude nejak komentovat tuhle penaltu?
nn, stačí Hlen
Hen ti to řekl jasně 100%
Penalta stoprocentni. A to jsem fandil sparte.
Budou mladí Slavisti zase točit to trapné video o simulaci? jako tehdy u Lafaty
Tak pro změnu budou točit mladí Sparťané
Jo vlastně kurna jen my nemáme důvod točit
To přijde
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele