MOL Cup - souhrn semifinále: bez překvapení, pražská "S" jsou ve finále

05.04.2023, 19:59, aktualizováno 05.04.2023, 23:05
Komentáře a souhrny

První semifinálový souboj českého poháru obstaral jediný celek mimo Prahu v rámci této fáze, ten každopádně neuspěl. České Budějovice, které dohrávaly duel v oslabení, na Letné nestačily Spartě. Ta se stala po dvougólové výhře prvním finalistou. V boji o cennou trofej mimochodem narazí na svého odvěkého rivala Slavii, ta zvládla velké drama s Bohemians...

Slavia Praha - Bohemians Praha 1905 3:2e

05.04.2023 20:15

Góly: 23. David Douděra, 90+7. Ondřej Lingr, 110. Václav Jurečka - 14. Erik Prekop, 84. Martin Hála

Slavia zdolala v semifinále MOL Cupu vršovického rivala Bohemians 3:2 po prodloužení a po roční pauze si opět zahraje pohárové finále. Ke střetu s ještě větším pražským sokem Spartou, ke kterému v rozhodujícím souboji o trofej dojde poprvé od sezony 2001/2002, ji po remízové základní hrací době dovedl vítěznou trefou ve 110. minutě střídající Václav Jurečka, jenž si po loňské účasti ve finále se Slováckem duel o trofej zopakuje.

Klokani porazili sešívané v roli hostujícího celku naposledy v roce 1993, tentokrát ovšem měli výjimečnou motivaci tuto statistiku změnit. Bohemians se nacházeli ve skvělé formě, když zvítězili v pěti předchozích soutěžních duelech a v ligové tabulce figurovali na čtvrtém místě. Kvalita kádru byla ale jasně na straně Slavie, která chtěla po roční pauze opět uzmout pohárovou trofej. K tomu jí měl pomoci i Mick van Buren, jenž se gólově prosadil v posledních dvou ligových kláních.

Bez Michala Berana a Jana Matouška, kteří kvůli dohodě klubů nemohli nastoupit, vyběhli Klokani po slavnostním výkopu tenistky Petry Kvitové do duelu v Edenu. Sešívaní v úvodu demonstrovali kombinační kvalitu a soupeři půjčovali míč jen minimálně. Když už ale hosté balon získali, rychle vyráželi do protiútoků. Po jednom z nich Erik Prekop ve 12. minutě Ondřeje Koláře ještě neprostřelil, o dvě minuty později už ovšem slovenský útočník samostatný únik z úhlu proměnil v přesný zásah a poslal Bohemku do vedení. Odpovědět mohl rodák z Atén Christos Zafeiris, jenže ve vyložené šanci přestřelil. Ve 23. minutě už ale diváci vyrovnání viděli. Prudký centr z levé strany se v malém vápně šťastně dostal k Davidu Douděrovi, jenž neměl problém dopravit míč do odkryté sítě.

Slávisté po návratu z kabin drželi soupeře pod prakticky permanentním tlakem, vyložených příležitostí si ovšem příliš nevytvořili. Remízový stav mohl v 57. minutě zvrátit van Buren, jenže jeho pokus u pravé tyče reflexivně zlikvidoval Martin Jedlička. Po fantastickém průniku a přihrávce Zafeirise měl na kopačce branku střídající Jurečka, kterého však vychytal Jedlička a následnou dorážku Douděry vykopl před brankovou čárou Antonín Křapka. Místo gólu Slavie tak naopak zafungovalo ohrané klišé "nedáš, dostaneš" a v 84. minutě poslal Bohemku do vedení Martin Hála, jenž obloučkem přehodil nešikovně vyběhnuvšího Koláře. Sešívaní si poté vytvořili dostatečné množství šancí a z té poslední vyrovnali, když Douděrovo sklepnutí zužitkoval hlavou Ondřej Lingr.

V prodloužení chtěli domácí využít euforie ze srovnání a opakovaně se tlačili před bránu hostů. Matěj Jurásek v úvodu přidané doby vypálil z pravé strany, Jedličku ale na bližší tyči nepřekonal. Po změně stran už Klokani obrovský tlak Slavie neustáli. Jurečka v několikáté šanci využil odraženého míče ve vápně a prudkým projektilem pod břevno poslal sešívané poprvé v zápase do vedení, které už svěřenci Jindřicha Trpišovského uhájili.

Slavia tak po strhující bitvě postoupila do finále, které sehraje 3. května na hřišti Sparty. Klokani naopak svou pouť ukončili těsně před jeho branami.

Více informací k zápasu

Sparta Praha - Dynamo České Budějovice 2:0

05.04.2023 18:00

Góly: 37. Martin Minčev, 76. Lukáš Sadílek

Sparta si bez větších problémů poradila v semifinále MOL Cupu s Českými Budějovicemi a po výhře 2:0 zaslouženě postoupila do finále.

Úvodní výkop utkání byl o symbolické čtyři minuty opožděn, neboť FAČR a MOL Cup se připojily k Národnímu dni bez spěchu. Na první gólovku však domácí příznivci dlouho čekat nemuseli, už ve čtvrté minutě si na roh Kaana Kairinena naběhl Martin Vitík, každopádně jeho hlavička postrádala potřebnou přesnost a razanci.

Hosté si přispali první střelecký pokus ve 13. minutě, kdy se dostal do zakončení Martin Sladký, jeho přízemní pomalá střela však skončila v rukavicích jistého brankáře Kováře.

O deset minut později se musel mladý sparťanský brankář předvést o něco více. Po rychlém brejku se totiž do samostatného úniku dostal Potočný, ten však zakončením na zadní tyč Kováře nepřekvapil.

Po půlhodině hry se z kraje šestnáctky pokusil o technický pokus Lukáš Haraslín. Slovenský křídelník nicméně zamířil pouze do tyče, a tak byl stav zápasu stále nerozhodný. Tlak domácích nabíral na obrátkách a ve 37. minutě se již přece dostali do vedení. Po kombinaci Kuchty se Sadílkem se propracoval do zakončení bulharský útočník Minčev, který se z malého vápna nemýlil - 1:0.

O dvě minuty později to mohlo být o dvě branky, to by ale Lukáš Sadílek ve stoprocentní gólové příležitosti nesměl vysoko přestřelit Janáčkovu branku.

Aktivita Sparty nepolevila ani na začátku druhé půle, Vitík se totiž dostal k hlavičce po rohovém kopu Kairinena, mířil však pouze doprostřed branky. O pár minut později zahrával přímý kop z nebezpečné pozice Lukáš Haraslín, jeho krásný kroucený pokus se ovšem od břevna Janáčkovy svatyně odrazil pouze na brankovou čáru. Odražený míč se posléze odrazil k Vitíkovi, ale ani ten nedokázal rozvlnit síť soupeře. Štěstí tedy protentokrát přálo hostům. Slovenský křídelník Haraslín měl o pár minut později další šance, jenže ani během nich se prosadit nedokázal.

V 76. minutě se pak Sparta dočkala navýšení vedení. Haraslín poslal do vápna milimetrový centr na Lukáše Sadílek, který hlavou prodloužil míč za záda brankáře Janáčka - 2:0. Ten se mimochodem zaskvěl o pár chvil později, to když reflexivním zákrokem vyrazil střelu Jana Kuchty z bezprostřední blízkosti na rohový kop. V závěru byl navíc vyloučen hostující kapitán Králik.

Brankou neskončila ani následná prudká rána Mabila, a tak zápas skončil výhrou Sparty o dva góly. Ta tak ve finále MOL Cupu vyzve vítěze vršovického derby mezi Bohemians 1905 a pražskou Slavií.

Více informací k zápasu

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (206)

Přidat komentář
Cotton

Co kdyby do finále postoupilo něco jako Varnsdorf? To by se fakt hrálo tam, nebo ty stadiony musí něco splňovat?

Reagovat
Greny

Ja bych tam dal letošní finale ať to má pořádný grady v hledisti

Reagovat
Cotton

Proč ne, ve Vanďáku ještě nic takovýho nezažili. Akorát by si vedlejší německý vesnice myslely, že chystáme nějakou invazi.

Reagovat
verv

On by stačil i ten Ďolíček, naprosto nedůstojný místo pro finále poháru. Tenhle systém, kdy se hraje na hřišti slabšího, je úplně debilní a zajímalo by mě, jestli to tak mají někde jinde ve světě.

Reagovat
ratusek

Reagovat
Rizek

Já bych ten systém úplně otočil - hrálo by se na hřišti slabšího ve všech kolech, kromě finále. To by bylo stanoveno už před sezonou, popřípadě by se to dalo upravit podle toho, kdo by ve finále byl, tak aby to bylo na co nejhezčím stadionu poblíž těch dvou finalistů.

Reagovat
verv

přesně tenhle systém by byl za mě nejlepší. Nechápu, proč se finále hraje u slabšího, ale v dřívejších kolech (kde jsou ty rozdíly mezi týmama co spolu hrajou většinou mnohem větší) hraje třeba Hlučín na Bohemce nebo Vyškov na Slavii. Přitom pro ty týmy by to byl svátek, když tam přijede takovej soupeř.

Reagovat
Rizek

Reagovat
Rothbard

A není taky svátek hrát na stadionu Slavie, Sparty atd?

Reagovat
verv

Nevím jestli je svátek hrát třeba v Ďolíčku, u kterýho to smrdí chcankama Ale takhle by to bylo super i pro fanoušky atd.

Reagovat
inferno08

To je úplně jedno, že to tam smrdí. Já bych si stoprocentně zahrál radši na ligovém trávníku, než někde na vesnici.

Reagovat
Cotton

klub z 3. ligy hraje automaticky doma proti týmu z 2. ligy, ale tým z 2. ligy nehraje doma proti týmu z 1. ligy

Reagovat
uff

Reagovat
Pablos

souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím

Reagovat
Cotton

u nás prostě musí být nějaká píčovina navíc

Reagovat
Rizek

A divíš se mu? Prohrál zápas v době, kdy už ho asi prohrát neměl. A celou dobu při tom musel snášet nadávky a ponižování od těch uprchlých chovanců léčebny z druhé lavičky ...

Prostě si děláte nepřátele, kde se dá. Já jsem za to rád.

Reagovat
db18

Reagovat
NataženýTříslo

Nemáš pravdu. Ve chvíli, kdy se hrálo nastavení tam jeden z obránců Bohemky polehával a rozhodčí jasně ukazoval na hodinky, že to nastaví.

Reagovat
Freedo

V nastavení dokonce dvakrát hráč Bohemians polehával a natahoval čas, takže tady skutečně není o čem.

Reagovat
Rizek

v pořádku - já taky asi spíš souhlasím s tím prodloužením nastaveného času. Jen reaguju na situaci, kdy někdo v emocích hodnotí zápas, ve kterém hrozně smolně vytekl. A někdo druhý ho tady za to nazývá šaškem.

Reagovat
Rizek

Akorát teda jsem zvědav, jestli se takovéhle nastavení nastavení bude dělat pořád, nebo se to zase použilo jen když bylo potřeba použít. Podobný případ je Haraslín v Olomouci. Od tý doby takhle sebou hodili další dva hráči a oběma byla fouklá pentle a nikdo se nediví. Jedním z nich je Hronek.

Reagovat
jackinho10

Ty jsi ten ctvrty rozhodci?

Reagovat
mistr129

Ano, divím se mu. Gol padnul zhruba v case 95:45, přičemž:

Prekop si lehnul v case 2:10, znovu se začlo hrát v case 3:26.

Ten hráč na začátku nastavení lehnul a přerušil se 0:28, začlo se hrát v case 1:17.

Nevím jestli byly ještě další přerušení, ale jen po odečtení techhle dvou mi to vychází, že bylo v době gólu z 5min nastavení odehráno zhruba 3:40.

Reagovat
Rizek

A počítáš to takhle i v jiných zápasech, nebo se to zase aplikuje jen teď, když je to potřeba aplikovat?

Já teda ty sekundy taky nahrubo ráno počítal, a u toho Prekopa mi to vycházelo o dost míň. Nepřekoukl jsi se?

Reagovat
Pablos

Tam asi počítal i střídání u toho Prekopa

Reagovat
Rizek

No tak to pak jo - on to tam i tak pěkně zaobaleně píše - začalo se hrát.

Já jsem zvědavý, jak to budou dělat sudí dál a budu se na to zvlášť zaměřovat, jestli se budou nastavení nastavovat o neodehraný čas a střídání. Jsem si jistý, že v 90 % případů to tak nebude (a ten zbytek bude Slávia, když nevede).

Reagovat
Pablos

No na druhou stranu nutno říct, že mi to přišlo férové nastavování, když to sám ukazuje při prvním poléhávání... přišlo mi to jako ideální jednání a nebudeme přeci to shazovat. Spíš si myslím, že kdyby nepoléhaval, tak to ukopou... tohle si posrala Bohemka sama a to jsem jim tu výhru přál.

Reagovat
jackinho10

Reagovat
Rizek

jj, asi i souhlas, ale nechápu, proč tady musí dělat z Veselého šaška, když tohle prostě zmínil.

Reagovat
Pablos

Jo to jo, šašek to určitě není... navíc ty emoce jsou úplně někde jinde, když se to tě to takhle bezprostředně týká a ty vedeš mužstvo přes Slavii do posledního rohu do finále... i kdyby plácal něco úplně smyslu zbavený (což neplácal), tak mám pro to pochopení.

Reagovat
Rizek

a jsme doma. Mě to strašně ráno naštvalo, když jsem to tady četl.

Reagovat
Freedo

Šašek jsi hlavně ty, jak moc to řešíš. Hlavně, že náš realizák nazveš uprchlými chovanci z léčebny a to je v rámci dobrých mravů v pořádku

Reagovat
Coutinho10

pamatuju třeba WHU, taky zápas, kde mraky zdržování proti nim a rozhodčí ukazoval, že nastaví a pak nic, takže je to kus od kusu no, ale souhlas a možná by nebylo od věci začít hrát na čistej čas, protože toto zdržování často hraje těm slabším do karet, když si vzpomenu třeba na playoff o LM před pár lety doma s Maccabi nebo někým takovým, tak to bylo dost frustrující sledovat celý zápas to jejich polehávání

Reagovat
jackinho10

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Losinho

Mě to polehávání i v nastavení teda sere zápas co zápas a spíš nechápu lidi, co to maj jinak, ať fandí komukoliv jednou to pomůže, podruhý uškodí, ale tak jako tak je to sračka

Už aby byl čistej čas.

Reagovat
Pablos

Já nesnáším ani rezignaci na to hrát fotbal v nastavení. Např. v zápase s Libercem jsem vám za to tu plichtu od srdce přál

Reagovat
mistr129

Samozřejmě, protože i kdyby nestřídal, tak musí stejně odejít ze hřiště, zkrátka 2:10 balón chytil gólman a Prokop si lehnul, po pár vteřinách, aniž by se hrálo, sudí přerušil, a znovu se začalo hrát po Prekopě opuštění hřiště (a současném střídání Necida) v tom čase 3:26.

Což je ale jedno, protože na roh byl zahrán míč 5:25 (a shodneme se snad, že je běžná praxe nechat dohrát roh), a 25 vteřin nastavení navíc je myslím za to zdržení adekvátní.

Reagovat
Pablos

píšu to výše, že s tím nastavením samozřejmě souhlasím.

Reagovat
Cotton

Je to úplně normální, že když se nastaví 5 minut, tak se hraje o kousek navíc. Zvlášť když to rozhodčí avizoval, že za to polehávání nastaví. Slavia získala roh tak v čas 95:20, takže to je úplně v pohodě.

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Rizek

Teď jsem si ten rozhovor přečetl celý a nepřijde mi tam něco, co bych měl říct kašpar. Naopak to tam s klidnou hlavou rozebírá z více stran. Zmiňuje i ten podzimní zápas, ve kterém je sudí proti vám neskutečně šmikli. Dál připomíná, že měli o den míň na regeneraci, což je taky pravda. Je zvláštní, že zrovna Bomemka, která se měla chystat na Mol Cup, hrála úplně poslední zápas v tom kole v neděli večer. Přiznej si sám, že je to blbost.

Celý ten rozhovor mi přijde v pohodě. Být to přesně naopak, tak tam Trpišák ani nepřijde nebo to tam celý vypičuje.

Prostě to napětí mezi těmahle dvěma kdysi spřátelenejma klubama roste. A já jsem za to rád.

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
kilobyte

Trpiš by měl zase teplotu.

Reagovat
jackinho10

Hned prvne veta a lez. V 97. minute asi tezko postupovala Bohemka, kdyz Lingr vyrovnaval v 95:40.

Jinak pokud si citi krivdu, tak at si ji klidne citi. Neopravnene. O to je to vitezstvi jeste lepsi.

A pokud je jeho zivotni touha pripravit Slavii o titul, tak je to docela z pohledu trenera tymu, ktery o ten titul nebojuje, docela smutne.

Reagovat
Rizek

souhlas - tu minutu netrefil, ale to nic z jeho projevu nesnižuje

Reagovat
jackinho10

Tu minutu napsal Blesk a ne Vesely.

A ten jeho projev snizuje vice veci. Napr. to jek komentuje lavicku Slavie do novin, ale zaroven rekne, ze to zustane na hristi. To si docela dost rozporuje.

Vsichni vzdycky kritizuji lavicku Slavie. Ano nejsou svati, ale to nejsou ano zadne dalsi od jinych klubu. A nezaznamenal jsem, ze by nekdy Trpisovsky novinarum komentoval lavicku soupere.

Reagovat
Freedo

Tak oni si něco najít musí, když seš nejlepší. Vždycky tě kvůli něčemu budou kritizovat. Netřeba to řešit.

Reagovat
jackinho10

Reagovat
Rizek

Tak zůstane na hřišti to, co na něj vyřvávali. Takhle to asi myslel.

Všichni kritizují lavičku Slávie, protože se lavička Slávie chová jak parta dementů. To je jednoduchý přece.

Trpišák není hlupák, aby někde někoho kritizoval, protože by mu to okamžitě každý vrátil zpátky. Vždyť o jeho chování se obecně ví. Co ten by mohl kritizovat, prosím tě.

Reagovat
jackinho10

Ze ja se s tebou vubec bavim ano lavicka Slavie se chova jak parta dementu a vsechny ostatni v ceske lize jsou ti hodni a zdvorili

Reagovat
Rizek

to jsem přece nenapsal. Ale asi se lavička Slávie chová o dost hůře, než ostatní, když na to ostatní upozorňují, ne? A právě proto, že na to upozorňuje už tolik lidí, by tě mělo navést na to, že na tom už sakra něco musí být, ne?

Reagovat
Coutinho10

to říkal v pozápasovým rozhovoru, že to zůstane na hřišti, ale předpokládám, že na pozápasový tiskovky jsme nikdo nekoukali, takže jestli to rozvedl tam, tak nevíme

Reagovat
Rizek

A co by rozváděl? Měl říct, že mu Trpišák řekl, že je to zelená píča?

Reagovat
Coutinho10

jo, klidně

Reagovat
Rizek

A právě tímhle postojem si nejvíc škodíte, protože pokud si o to víc vychutnáváš výhru, o co víc se soupeř rozčiluje, tak pak ti to soupeři vrátí a o to víc vás budou chtít z té hrušky sestřelit. A o to víc z toho budou mít pak radost zase oni. Jste teď prostě nahoře, ale ono se to obrátí. A Veselý, ač velmi klidný člověk, si Trpišáka vychutná, o tom nemám pochyby.

Reagovat
jackinho10

Napsal jsem, ze to vitezstvi je o to lepsi, protoze citi krivu neopravnene. Nemam problem uznat pokud se souper rozciluje opravnene a ani me treba by takova vyhra netesila. A uz vubec ne, ze bych si ji vychutnal vice.

Reagovat
mistr129

Když se bude rozčilovat oprávněně, tak si to budu vychutnávat. Ale jestliže se snaží tym vyhrát neferovym způsobem (půlku nastavení porzdržuje, samo o sobě nic proti, dělají to všichni) a pak brečí, že sudí to chce udržet ve ferovych mezích, tak o to víc člověk takovému týmu přeje vypadnuti.

Naopak pokud se nějaký tym v zápase jeví sympaticky, tak by mi ho bylo o to víc líto, kdyby nakonec vypadnul, i když fandím soupeři.

Reagovat
Rizek

Jenže teď jsi to napsal správně - dělají to všichni, ale nenastavuje se to téměř nikdy. Nebo jinak - nastavuje se to, když je to zrovna potřeba nastavit. A o to jde především, víme?

Reagovat
mistr129

Ošetřování se naopak nastavuje prakticky vždycky, nenastavují se možná tak zdržování u autů atd.

Reagovat
Rizek

Aha, budu si to hlídat a budu na to upozorňovat. Protože nemáš pravdu.

Reagovat
mistr129

ok, níže jeden příklad za všechny, jiný zápasy než Slavie a Arsenalu si tak moc nevybavuju. Ještě koukám, Weghorst proti Argentině srovnal při 10min nastavení v čase 10:31

Reagovat
Rizek

super. Takže já si budu dělat čárky a vyhodnotím si to, kolikrát a za jakýho stavu se opravdu nastavení prodlužovalo. Ty jsi našel 10 let (???) starej příklad, tak snad na podobnou situaci nebudu dalších 10 let čekat.

Reagovat
mistr129

Těch 10 let zpátky má být v prosinci 2022 hrané Nizozemsko-Argentina, nebo v březnu 2023 hrané Arsenal-Bournemouth?

Reagovat
Rizek

dělám si prdel s těma deseti lety

Reagovat
mistr129

Nepochopil jsem

Reagovat
Rizek

Tak třeba včera dostal Králik rudou. Nehrálo se celou minutu a nastavení sudí nenastavil. Co to?

Reagovat
mistr129

Protože jste vedli 2:0 a v deseti sudí nikdy ten tým netrápí. Stejně tak když tým vede 6:0, tak se nastaví 1 minuta, i když by mělo být 6

Reagovat
Pablos

Jako počkej zase si musíš uznat rozdíl zdržování hry a průběh hry... červená karta je průběh, zdržování je polehávání. Chápu, že se pasuješ do role oponenta Slávistům, ale zase tvl.... trochu objektivity.

Reagovat
mistr129

Jen včera Jablonec-Slovácko za vyrovnaného stavu skončilo při 3min nastavení v čase 3:25

Reagovat
jackinho10

Reagovat
mistr129

Mimochodem, myslím že Arsenal nikdo ani nepodezřívá, že by měl pošéfovaný rozhodčí, a proti Bournemothu rozhodl v čase 96:59, když bylo nastaveno 6 minut

Reagovat
verv

A kdo mluví o pošéfovanejch rozhodčích? Vy si vyberete jednu větu z jinak naoprosto v pohodě rozhovoru a uděláte tady z toho kauzu

Reagovat
mistr129

Nikdo o nich nemluvil, to jsem zmínil jako příklad, že z mých oblíbených klubů by se mi mohlo vrátit argumentovat Slavií nebo Barcou

Kauza to žádná není, jen jsem poznamenal, že je to šašek, pokud kvůli takové věci cítí křivdu

Reagovat
verv

Příklad, kterej se ale nestal

Tak on to tam podle mě normálně vysvětluje, že je prostě na hovno dostat gól v tomhle čase. Což je pochopitelný, že to tak cítí, zvlášť když u nás se často tyhle prodlení v nastavení už neřeší. Já souhlasím s tím, že se to nastavení mělo prodloužit, když se tam dobu nehrálo, ale je pochopitelný, že on to vidí takhle. Nechápu, proč by kvůli tomu měl být hned šašek, zvlášť když zbytek rozhovoru je úplně v pohodě. Šašek byl spíš Hašek, ten se přes to nemohl přenést.

Reagovat
mistr129

Ok, takhle vysvětleny beru, jen mi to slovo křivda porad nepřijde vhodný, ale ok. Haška jsem neviděl, jen něco četl, asi si pustím.

Jinak ten příklad byl proto, že kdybych napsal “Slavia/Barča v říjnu 22 taky dala gol minutu po vypršení nastavení”, tak přijde reakce, že mají podchycené rozhodčí, takhle jsem si to chtěl pojistit

Reagovat
Rizek

Reagovat
Rizek

Reagovat
martin1

Reagovat
Freedo

Reagovat
Coutinho10

trochu chápání ala Hašek , ale ok, asi se do toho dokážu vžít, kdyby se to stalo mému týmu, že by se mi to nelíbilo, ale pokud by nebyl ani jeden z nich zaujatej, tak toto nemůže říct

a k tomu, že měli o den na přípravu méně, tak to souhlas, to mě překvapilo, protože mimo ně zbývající 3 týmy, co semifinále hrály, tak měly ligu v sobotu a oni v neděli a ještě v tom pozdějším termínu...

Asi jak pod tím tlakem, kdy veřejnost chce vědět, kdy přesně, jaký den, v kolik hodin kdo bude přesně hrát s kým do toho konce jarní části, tak si asi neuvědomili, že Bohemka má pohár, klidně mohli na neděli dát jako šlágr Bolka s Plzní, ti nemuseli hrát v sobotu a Bohemku měli dát místo ní v sobotu s tím Slováckem...toto byla chyba, nicméně ta informace o těch přesných časech byla venku už asi 3 týdny zpět, možná dýl, takže to Bohemka musela vědět a tak se měla ozvat a věřím, že by jim vyšli vstříc, protože toto je pravda, ale byli sticha a teď si stěžujou...kdybysme nesrovnali na 2:2, tak si na to ani nevzpomenou, takže tak

Reagovat
Coutinho10

*zticha

Reagovat
Coutinho10

ještě k finále, tak Sparta sice bude hrát doma, ale lístky teda budou muset bejt nějak rovnoměrně rozdělený ne ? Že Slavia bude mít víc lístků než v lize, když tam hraje venku, pokud platí běžná praxe, že to není venkovní zápas, ale finálový, aby to aspoň v něčem nebylo jednostranný...

Reagovat
ratusek

měloby to být rozděleno rovnoměrně

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
ACSeRw!n

jako ze by sme si to zverstvo pustili treba na protilehlou ?

Reagovat
Coutinho10

trochu vám to tam upravíme

Reagovat
Heisenberg

Křetinskýmu ty jeho plánovaný bytovky dopředu vybydlíte.

Reagovat
Losinho

Já bych to rozpůlil po místech. Prostě postupně na sedačkách sparťan, slávista, sparťan, slávista..

Reagovat
Pablos

debil, blbeček, debil, blbeček ...jenom tam vzadu dva blbečci vedle sebe

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Lemond Laws

No když jsem viděl ke konci tu vyhrocenou atmosféru mezi SKS a bohemkou. Tak to si neumím, co se bude dít na Letný ve finále. Vždyť se tam zabijou..

Reagovat
Coutinho10

no, sám fakt jsem zvědavej, toto nebude jenom klasický derby, tady jde o hodně víc

Reagovat
Lemond Laws

Řikám, včera stačilo v trochu vyhrocenym závěru na společné tribuně mít Bohemáky a slávisty... a taky to tam padalo. Neumím si představit v aktuální situaci větší davy mezi sebou

Reagovat
Coutinho10

j, bude to masakr

Reagovat
Cotton

To je pro vás o tolik prestižnější tohle derby, než to v boji o titul v lize?

Reagovat
Lemond Laws

Ligu se dá ztratit ještě v jiných zápase a pak máš dvě ligová derby docela v krátkém intervalu. Tohle je jeden zápas o trofej, po dlouhé době finále poháru derby.. Za mě super

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Coutinho10

jako obecně se bere liga > pohár a asi to tak obecně platí globálně, že pokud si máš vybrat, tak raději budeš chtít vyhrát ligu než pohár, nicméně vzhledem k tomu, že půjde o finále, což naposledy bylo v roce 2002, jestli se nepletu, tak pro mě toto má rozhodně větší váhu než to ligové, které bude teď v lize a uvidíme, jestli váha toho v nadstavbě bude srovnatelná s tímto nebo ne, bude záležet na hodně okolnostech, kdo bude mít kolik bodů a jak ten výsledek toho derby to ovlivní, ale u finále poháru je jasná jedna věc a to, že po skončení se jeden tým bude radovat a slavit s trofejí a ten druhej to bude o to víc těžko zkousávat než v lize, kde máš jak před tím, tak i potom další zápasy, kde třeba neúspěch v derby můžeš v té lize napravit a třeba toho soupeře pak i přeskočit v tabulce

Reagovat
ACSeRw!n

oni uz nejsou kamaradi ?

Reagovat
Lemond Laws

Asi už tolik ne Ne nevím. Říkám včera na tribunách probíhaly i nějaký rvačky,,

Reagovat
Freedo

I po zápase to bylo okolo stadiónu trochu vyhrocený, ale pak si ty zelenobílý fetky srovnala jízdní policie.

Reagovat
Lemond Laws

Po zápase jsem nic neviděl už... Po děkovačce jsem šel normálně ven s davem a nic jsem už nezhlídnul

Reagovat
smazaný uživatel

Mělo by to být tak, že vy budete mít celou tribunu za branou, my taky. Zbytek si pořeší svaz sám. Nevím jak to budete mít s prodejem vy, ale u nás se dostane jen na lidi s permicema ( a co největším bodovým ziskem ve věrnostním systému ), případně se Sparta clubem. Ostatní smolík, protože reálně se čeká pro oba kluby max 5-6tis lístků.

Reagovat
Coutinho10

díky za info, jo, takto jsem si to nějak představoval

Reagovat
mistr129

Jinak Ogbu prý byl v bezvědomí, jak je možný, že sudí při tom nepřerušil hru? To je zralý na nějaký flastr víc než to, když někde nepiskne penaltu

Reagovat
Coutinho10

a nevšiml jsem si, že bysme brečeli, že nepřerušil hru a bylo by to adekvátní, bylo vidět, že byl mimo hned po tom střetu a pokud je nějaký úder do hlavy, tak se má hra přerušovat

Reagovat
Coutinho10

takže k jejich gólu nemělo dojít, ale to Veselej nezmíní, že dali neregulérní gól, to se nepoćítá

Reagovat
Rizek

neuvěřitelný

Reagovat
mistr129

Jednoduchá otázka, mělo by se podle tebe přerušit, když je hráč v bezvědomí, nebo ne?

Reagovat
Rizek

takže by měl sudí přerušovat téměř vždy, když leží hráč na zemi? Jak má sudí poznat, jak na tom ten hráč doopravdy je? Koukni na Oleje - ten byl polomrtvej a za sekundu tam borce klátil hlavou.

Reagovat
mistr129

No pokud je podezření na zranění hlavy, tak nejenže by měl, ale musí. A troufám si tvrdit, že když hráč zůstane ležet po srážce hlavami, to podezření by tam asi mělo být.

Olej má tu hlavu zraněnou dlouhodobě, u něj není proč přerušovat

Reagovat
verv

přesně tak včera i v tom zápase Sparty tam byly dvě situace, kdy hráč dostal do hlavy a rozhodčí nechal hrát dál. Přitom u těchhle zranění můžou být ty vteřiny rozhodující.

Reagovat
Rizek

hezky

Reagovat
Coutinho10

u Olayinky nešlo o riziko zranění hlavy

Reagovat
Coutinho10

ať tu diskuzi kdyžtak můžeme utnout hned na začátku

Reagovat
Kiss Me Polka!

ta ubrecenost je asi fakt základní charakteristika která musí být splněna, pokud clovek fandí slavii

Reagovat
Coutinho10

oni s tím začali, ale zase samozřejmě se to otočí proti nám

Reagovat
smazaný uživatel

Jednoznačně souhlasím

Reagovat
Rizek

Jejda mane, to jsou zase pohádky na odvrácení pozornosti.

Reagovat
jackinho10

Ty jsi fakt chudak.. jediny kdo tady na sebe porad strhava pozornost jsi ty. Mas potrebu se vyjadrovat ke kazdemu uprdnuti v zapase, ve kterem ani nehraje tym, kteremu fandis. Chapu, ze byste ve finale radeji hrali prosi Bohemce, ale mate bohuzel smulu

Reagovat
Rizek

Tak tohle je další praxe Slávie - když se něco negativního stane na place, tak se vyjede z jiným tématem, na které se upozorní, že by se mělo řešit. Všimni si toho.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
Pablos

Souhlasím, ale s dodatkem, že to není jen u slávistů, ale u všech fanoušků. Já jako nezaujatý občas kvetu co se tu píše, ale pořád mi příjde, že je to docela v rozumné diskuzi a míře... jak v lezu jen tak z nudy někam do sekce k Realu, Barce, MU, Arsenalu, Liverpoolu atd. ...tak to jsou hrozný sračky, že se to nedá ani číst. Buďme rádi za českou sekci

Reagovat
Pablos

*vlezu (možná že tam je toho víc, ale tohohle jsem si všiml )

Reagovat
PBLead

Reagovat
Coutinho10

takto, my bysme tu potřebu neměli, ale pokud oni kydají hnůj na nás, tak my i na ně, nevidím v tom nic špatnýho....chceme docílit toho, aby se to řešilo v globálu a ne, že vždycky má pravdu ten proti Slavii, takže tak, protože když se řekne A, má se říct i B, ale většinou se jede jak o závod jenom to A, který se více hodí

Reagovat
Greny

Jenže u vás je to tím že Jarda si něco usmyslí a podává to jak je zvyklý z politiky a jiný názor nebere .. viz teď toto třeba to je za mě třeba úplnej nesmysl a zase to podá tak že on bojuje a musí se všichni přidat

https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/1643505972650950657?s=20

Koho chceš s velikostí našich stadionu a stavem přeskočit ?

Navíc hodně stadionu u nás ani klubům nepatří a jsou města atd...

Reagovat
Coutinho10

třeba aspoň tu Belgii, ale jako toto přeci není nějaká špatná iniciativa a my, i třeba Sparta se pro to snažíme dost dělat a zároveň to chceme i po ostatních...toto je win-win i pro ty další kluby, když bude i tam vyšší návštěvnost -> tak mají víc peněz ze vstupenek, takže naopak já tohle kvituju

Reagovat
Greny

Tak ono se jinak chodí na klub co hraje čelo tabulky... Pravidelné..

Pamatuješ jak jste byli v prdeli? Taky vás chodilo mnohem méně . A teď si vem třeba nás, majitel curak, trenér jeho poskok, hrozný stadion kde neteče teplá voda ani , fronty na občerstvení atd, stadion je města ... ale lupen za 250-300 tam vezmeš třeba rodinu a jsem v tom třeba za dvojku to prostě nebudes chodit pravidelně

A takových tymu zde je většina a chápu že pokud už do něčeho investují tak do boje o udržení protože pak to může znamenat úplný průser.

Nejsme zde v situaci kdy vstupné a merch zachrání klub a bude to hlavní položka výdělku

Reagovat
Coutinho10

neboj, pamatuju, v tý době jsem celkem i pravidelně chodil, 4-5 tisíc, smutný je, že to byl zhruba průměr drtivý většiny týmů, který ve sračkách, jakých jsme my byli, tak oni nebyli

jako, samozřejmě, když se daří, tak se ti lidé lépe nabalují a je to pak hned lepší a dost lidí naopak , pokud se nedaří, tak se na to vykašle, takže lehký to není, ale vždy se pro to něco dá dělat, ať nějaký akce, třeba při koupi 2 lístků ten druhý levnější nebo lepší catering na stadiónu, jak rozjíždíme třeba my po tom, co jsme přetáhli z Dukly Šrámka, tak se dost jedou burgery, ale i další ne úplně obvyklý věci

doporučuju jeho twitter:

https://twitter.com/davidsramek_?t=kru1toGayzBtpinW_UDC2g&s=09

Takže jako jde to, ale zároveň chápu tvůj názor na vás, že pokud to vlastní vocas, tak to tak lehce nepůjde, max. po nějaký změně, pokud by to někdo třeba po něm převzal, ale jako obecně aspoň tam, kde to jde, tak se o něco snažit, bude lepší i počasí, šance na to to zlepšit je, ale musí se pro to něco dělat, pokud to není jako u vás no, kde s tím nikdo asi nehne...doufám a věřím, že jinde třeba chtějí, ale akorát tomu nevěřili, takže inspirace tady je, takže ať to zkusí a dají tomu šanci to zlepšit

Reagovat
Greny

Plus furt je u nás ještě Kometa která je furt atraktivnější..

A fans sportu v Brně raději jdou tam a tam jsou lístky jako taky nejlevnější... A teď si vem že playoff třeba Kometa lupen byl za 500 a druhej den další 300 je vlez na fotbal plus dvakrát cesta 80 km dohromady nějaký občerstvení, čas, hodně lidí fotbal nebo malé kopané hraje za me jsme na to malý stat

Reagovat
Coutinho10

jo, ten dalśí sport v tom městě (týmu) to taky může celkem ovlivnit, že ne každý má kapacitu nebo touhu chodit na oboje nebo si vybere ten druhý sport (ne fotbal), což u nás momentálně máme jednoduchý, když hokej už několik let hrajeme 2. ligu, od tý doby mě hokej ve větším měřítku přestal zajímat, nesleduju ani NHL, max. nějaký repre zápasy z MS či Olympiády nebo MS20 ještě nedávno, jinak max. možná nějaký playoff baráže o postup, když se to s ničím nekřížilo nebo kdyż hrál Jágr o postup s Kladnem, ale jinak na hokej nemám kapacitu a ani mě už nebaví prostě a úplně chápu, že právě u vás, u Brna, tak to máte přesně naopak, že fotbal byl ve 2. lize párkrát, spíš hrajete o záchranu naopak v hokeji, tak hrajete o tituly, jste úspěšný, má to větší zvuk u vás a nedivím se, takže toto hodně člověka ovlivňuje a je to správný důvod, že to zmiňujeme

Reagovat
Pablos

No v Plzni se chodí na fotbal i na hokej.... takže např. u Brna to beru jako vyloženě výmluvu. I když samozřejmě to chápu z jeho pohledu třeba jít s rodinou tam i tam, tak je to za ranec. Hlavní bude za mě asi ten stadion (to je vyloženě ostuda) a to plácání mezi první a druhou ligou.

Reagovat
Coutinho10

j stadión taky to hodně ovlivní, přiznám se,že když my hráli na Strahově, tak jsem nechodil a ani mě to nelákalo ani ne kvůli vzdálenosti, že třeba Eden mám blíž, ale zkrátka si tam nepřijdeš komfortně, vše je daleko atd., takže pokud by měli Lužánky nebo aspoň něco jako Karviná či Pardubice, tak by ty lidi tam asi začali chodit určitě ve větším počtu

Reagovat
Pablos

Já jsem k Brnu v tomhle více kritický, protože prostě druhé největší město v ČR a dá se říct, že v rámci Moravy je to metropole. Oni jsou pro mě největší fotbalová ostuda v tomhle... nemít stadion aspoň jako Karviná a i to bych řekl, že je smutný, že si nevěří na větší kapacitu (kdyby to trošku někam vedli), ale budiž aspoň. Ale tohle co je teď... to už možná ani na Balkáně není

Reagovat
Pablos

i když tam asi jo

Reagovat
Coutinho10

j, to je vlastně taky fakt, že to je 2. největší město, to si ani pořádně neuvědomuju , mám je zafixovaný čistě podle fotbalu na týmy (města) alá Jihlava, Karviná, Zlín atd Vím, je to od mě trochu povýšenecký a asi bych to neměl psát z respektu k tomu, že to je 2. největší město, ale jako můżou si trichu za to sami, kdyby fungovali víc jako nějaká metropole nebo zkrátka jako velký město nebo aspoň fotbalově jako Baník, tak by i ten pohled na ně byl lepší a nevypadalo by to na první dobrou jako tým z malýho města

Reagovat
Pablos

No právě já je taky fotbalově vnímám jen jako takové ty s prominutím přicmrdávače do ligy Přitom potenciál by měl bejt Slavia, Sparta, Baník, Brno ...plus ta Plzeň. Velké město by se mělo rovnat i fotbal na úrovni... jak to není, je něco špatně. Být Zbrojovka opravdu někde v Jihlavě, tak už je dávno zaniklá, fungovat tak progresivně jak funguje. A je to škoda.

Reagovat
Coutinho10

souhlas

Reagovat
kilobyte

Docela by mě zajímalo porovnání návštěvnosti top klubů v těch soutěžích. Myslím, že tam by Slavie měla podobný výsledek jako česká liga. Takže jestli s tím chce Tvrdík něco dělat, tak by měli začít u sebe.

Reagovat
Greny

Ještě bych bral kdyby teda ty čísla nedal v průměrném počtu diváků ale v průměru naplnění kapacity stadionu

Reagovat
kilobyte

To by bylo dost zavádějící. V české lize máme malé stadiony oproti těm ligám před námi.

Reagovat
Greny

No ano ale zase by to mohlo ukázat že treba procentuální zaplnenost stadionu nemusí být tak špatná

Reagovat
kilobyte

Podle naplnění kapacity je na tom Baník (45%) podobně jako Boleslav (43%). Třeba Teplice mají 22% a Zlín 56%. Opravdu na tom Boleslav stejně jako Baník a Zlín víc jak dvakrát lepší než Teplice?

Reagovat
Greny

A teď by mě zajímalo kde mají kolik obyvatel atdaz toho bych vyšel na nějaké cisla

Reagovat
Greny

No když se na to podíváš tak Ogbu hlavickuje pak stojí na nohách nebo spíš drepne si a spadne v momentě kdy přijde přihrávka na Prekopa. A on jde následně sam

Reagovat
kilobyte

A pak se vrátí zraněný Gebre a lehne si na zem a rozhodčí přeruší hned.

Reagovat
Rizek

jo, to bylo dobrý

Reagovat
Lemond Laws

Na stadionu perfektní atmosféra Seděl jsem hned u kotle Bohemky, takže Slavia tolik slyšet nebyla, ale zase choreo super. A celkově na to, že to byl pohár, tak perfektní zápas a atmosféra. Byla teda nějaká bitka na tribuně v prodloužení, což byl škoda.. Ale snad to nebylo nic hroznýho.

Přál jsem Bohemce, takže ten posranej gol strašně mrzí. ale bohužel na rozhodčího si stěžovat nejde. Jenom doufám, že to bude standard, že když někdo bude zdržovat v nastavení, tak se to o to prodlouží...

Pro Klokana velká škoda

Reagovat
Coutinho10

jako fakt mi to přišlo jako pohár, ne na jaký jsme bývali zvyklý, ten český, ale jako evropský, klasický vyřazovací zápas, skvělá atmosféra, návštěva, zápas večer, to má vždycky svoje kouzlo a aspoň si tím člověk trochu vynahradí to, že jsme se po několika letech nedostali do jarní vyřazovací fáze evropských pohárů, takže za mě taky spokojenost a drama to bylo ala Sevilla mělo to teda všechno

Reagovat
Lemond Laws

Jojo, včera si to fakt všechno sedlo a taky mi to přišlo jako o postup do další fáze třeba evropských pohárů

Reagovat
Coutinho10

jj

Reagovat
Lemond Laws

Jinak Pepi Jindřišek král

Během tří dnů 90 a 120 minut (plus nastavení dohromady třeba dalších 15 min)

42 let. Včera asistence, neskutečně naběháno.. Klobouk dolů.

Reagovat
Pablos

opětovná nominace na hráče roku je jasná

Reagovat
Rothbard

Kdo mu dá hlas? Snad jen on sám...

Reagovat
Pablos

no však, on si ho sám pravidelně uděluje

Reagovat
kilobyte

Je to sranda, ale myslím, že mu ho dává/dával trenér Bohemky.

Reagovat
Pablos

já měl za to, že tam hlasujou i kapitáni (ale asi se pletu) a že si to vyloženě fakt dával sám

Reagovat
Lemond Laws

Kapitání + trenéři.. A vždycky mu ho dával trenér Bohemky.

Reagovat
Pablos

aha tak to se mu omlouvám

Reagovat
kilobyte

V pohodě. Taky vždycky tvrdím, že si to dává sám. S trenérem už to není tak vtipný.

Reagovat
ratusek

Reagovat
Bakary3

Každý trenér to má při nastupu jako povinný článek ve smlouvě.

Pepa Jindřišek > Kylian Mbappé

Reagovat
Rizek

Borec.

Já Bohemku nikdy moc neměl rád, ale tahle Veselého Bohemka mě baví.

Reagovat
Sosi

Jindříšku, pojď domů...

Reagovat
Frank Lampard 8

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Greny

Nechápu, co se řeší nastavení v nastavení bylo absolutně v pořádku, měli by to tak být ve všech zápasech i když budou top tři prohrávat a je to tak správně...

Stejně tak jak nepřerušeni u prvního gólu bylo ok za mě teda aspoň, tam to bylo asi vyřešeno citlive. Kdyby ležel hned tak bych byl pro přerušení

Co mě mrzí že před tím rychle rozehranym autem Slavie před gólem na 3:2 se měl za mě mávat ofsajd nebylo to tak těžký na posouzení dle mě...

To jediné bych řešil jinak byl Černý v pohodě možná mohl dát dvě žlutý navic

Reagovat
Greny

A i když budou top tři vyhrávat *

Reagovat
Rizek

Jenže to je právě ono - kdyby se to takhle dělalo vždy, tak každý drží pysk, ale ono se to tak pravidelně nedělá. Samozřejmě, že když se bude nastavovat nastavení vždy, tak pro mě jen dobře. To jsou většinou ty nejlepší minuty v zápase a čím víc, tím líp.

Ale ....

Reagovat
Bakary3

Prosimtě řízku nech už toho...

Ano, nedělá se to vždycky. Taky rozhodčí nemá stejnej metr k silnějšímu týmu... Jako fanoušek Barcelony to asi taky víš dobře a jestlipak te to stejně sere.

Ale teď tu budeš psát tyden, protože to zrovna "pomohlo", ikdyz úplně správně, Slavii. To nepochopím.

Reagovat
Rizek

Už mlčím.

Reagovat
Lemond Laws

Bylo to v pořádku, souhlasím.

Ale právě je otázka, aby to tak bylo nastavené pořád. Klidně ať komise vždy udělají nějaký video rozbor, kde přesně spočítají kolik času v nastavení nehrálo a proto se tolik nastavovalo navíc.

Reagovat
Bakary3

za objektivitu, greny, cumim

Reagovat
Greny

Ale včera tam fakt nic nebylo co by mě stálo kromě toho ofsajdu co za mě zvednout měl ale za to nemůžete vy ale komise rozhodčích s tím jejich zkurvenym zduvodnovanim

Reagovat
Bakary3

Asi tak, již tradiční alibismus

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Abbe Faria

achjo. to je skoda tak blizko jsme byli ... prodlouzeni uz bylo jasny, strasnice nas solidne mlely... ale jejich fanousci, to je chamrad neskutecna. muzou si podat pracky s tou pakazi z letny, oba tyhle tabory se vyznacuji neskutecnou tuposti, nadrazenosti a aroganci.At zije Bohemka !

Reagovat
kilobyte

Strašný hovada. Třeba jak tam po Lingrovi házeli vše, co měli.

Reagovat
ACSeRw!n

Lingr samozrejme dostal co si zaslouzil za ty provokace

Reagovat
kilobyte

Tak on dostal už před provokacemi, což mi u inteligentních Bohemáků nějak nesedí.

Reagovat
Freedo

Taky je ironický, že ten levičáckej klub skanduje Jude Slavia.

Reagovat
Lemond Laws

Lingr dostal co nejmenší, co mohl. Hrdina ví, že na hřišti se mu nic nemůže stát a takhle provokuje? A pak si stěžuje rozhodčímu? Dal bych mu žlutou za nesportovní chování

Reagovat
Bakary3

Ono teda celkove si hrát na to, že některý fanoušci jsou lepší a některý horší...

Cim větší masa lidí, tím víc kreténu, tím víc se na danou skupinu nadává. Tak to je...

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Greny

Souhlas, navíc ty moc dobře víš pro nemám rád Slavii a že za to nemůžou hráči ale že mě vadí vedení Tvrdíka, minulost , nápojeni na Čínu atd

Reagovat
Bakary3

To vadí spoustě lidí, i my bysme byli šťastnější, kdyby to bylo jinak

Ikdyz zrovna Tvrdík přes všechny jeho eskapády z minulosti i současnosti ... Tak nějak tu Slavii vytáhnul... Je to hysterka, ale i mi to přijde, že to srdíčko tam je

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Coutinho10

Tvrdík ukázal, co ve fotbale dokázal, že to je velkej srdcař a on jedinej ty slova, vize atd., co řekl, tak dokázal naplnit...všichni se smáli, že nemůžeme bejt super tým ze střední Evropy, ale v minulých sezónách evropských pohárů ukázal, že to dokázal naplnit a zažili jsme super úspěchy....to, co Tvrdík řekl, i další věci, tak nikdo před ním nedokázal naplnit, vždy to byly jenom kecy, ale pod Tvrdíkem jsme konečně po těch letech trápení si to mohli začít užívat a bejt pyšný na to, co jsme dokázali a věřím, že ještě dokážeme, ikdyž ten vrchol asi už máme za sebou

Reagovat
Bakary3

je to tak

Jako jo, měl k tomu kapitál, ale na druhým břehu vidíme, že to není všechno.

Škoda, že zřejmě nyní chybí trpisovi sportovní oponentura, mohlo by to šlapat pořád skoro jako driv

Reagovat
naheCZ

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
j_mrazik

Včera jsem byl v Edenu a zážitek dobrej. Slávia postoupila, takže spokojenost, ale nepochopil jsem jednu věc. Proč se pořád skanduje něco proti Spartě, když tam o ní vůbec nejde? Jinak některý chorály jsou fajn a některý hrozný hovna.

Reagovat
Neon

stejná kokotina jak od těch sparťanských fans, co včera řvali to svoje ubohý jude slavie

Reagovat
Lemond Laws

Gooool Klokan gooool

Reagovat
ACSeRw!n

vzdycky se najde nekdo, kdo to nechape

Reagovat
j_mrazik

Je to ekvivalent toho, že za posraný životy může Kalousek?

Reagovat
Bakary3

To je prostě debilita... A na derby béček na mladý kluky taky Jude Slavia a smrt Spartě, to je prostě chorý

Reagovat
Nieuwendyk

Tak chorý to je ještě úplně jiná dimenze

kdyby se dělal seznam nejdementnějších hráčů v lize (včetně ex), on rozhodně okupuje první příčky, spolu s Krmelcem, Fillem, Bořilem a Řepkou.

Reagovat
PBLead

Tak na derby žen jsem se už fakt nasral, když tam nějací kokoti začali s Jude slavia a vyzval je, ať už fandí Spartě. Problém je, že to byli lidi, co neznaj pořádně nějaký chorál, takže jsou schopni tleskat, bučet, vykřiknout Sparta a zakřičet si to Jude Slavia, navíc prostě ten den neměli... Úchylné je to už jen kvůli tomu, že tam sedí malí kluci (kteří už se k tomu taky začali připojovat) a přesně tahle hovna od nich pochytěj...

Reagovat
Bakary3

Tohle není o rivalitě, ale o totální demenci.

To je prostě smutný

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbal je celospolečenský fenomén. Dementi mají úplně stejný nárok ho navštěvovat jako třeba rodiny s dětmi.

Reagovat
Bakary3

to by mi nevadilo ..

Spíš je blbý, že tahle masa je nejvíc slyšet

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele