Můj příběh v Bayernu skončil, prohlásil kanonýr Lewandowski

30.05.2022 19:54 - Aktuality
Robert Lewandowski (© AFP)
 
Polský fotbalista Robert Lewandowski považuje své angažmá v Bayernu Mnichov za uzavřenou kapitolu a nedovede si představit další úspěšnou spolupráci. Třiatřicetiletý hvězdný útočník apeluje na vedení bavorského velkoklubu, aby ho v létě pustilo jinam. Smlouva s německým mistrem Lewandowskému vyprší za rok, nejvíce se spekuluje o jeho přestupu do Barcelony.

"Můj příběh v Bayernu je u konce. Po tom všem, co se stalo v posledních měsících, si nedokážu představit další úspěšnou spolupráci," řekl Lewandowski na tiskové konferenci polské reprezentace. "Doufám, že mě v Mnichově nebudou držet jenom proto, že můžou. Přestup je nejlepším řešením pro všechny strany," doplnil varšavský rodák.

Lewandowski působí v Bayernu od roku 2014 a získal s ním osm německých titulů a v sezoně 2019/20 přidal i triumf v Lize mistrů. Sedminásobný nejlepší střelec bundesligy má za sebou také angažmá v Dortmundu a Poznani.

V minulé sezoně Lewandowski zaznamenal 50 soutěžních gólů ve 46 zápasech. Kapitán polské reprezentace za mnichovské mužstvo nasázel celkem 344 gólů v 374 utkáních a překonal několik rekordů legendárního útočníka Gerda Müllera.

Pro Barcelonu angažování Lewandowského může představovat problém vzhledem k její finanční situaci. Podle německých médií je katalánský klub navzdory velkým dluhům připraven za jednoho z nejlepších útočníků světa zaplatit 32 milionů eur (asi 790 milionů korun).
Autor: ČTK
Komentáře (124 / 0 nových)
Visca el barca
30.05.2022 19:56
#
Ten Khan s tím druhým arogantem ho museli řádně nasrat Pro nás snová posila na 2-3 roky. Co si budem, tak nějak byl platnej o x let mladší Luisitko.
Gazdo
30.05.2022 22:09
#
Kahn nasral aj mna a to Lewu do Barcy nechcem neviem si teda predstavit ako musel nasrat jeho
pobody's nerfect
30.05.2022 19:56
#
Zde se vyloženě nabízí výměna za Maneho
Salfovic
30.05.2022 19:57
#
Lewa mi tedy do hry Poolu vůbec nesedí.
O.Giroud
31.05.2022 07:39
#
hlavne to ani nie je styl LFC zobrat 34 rocneho za velky plat
Largo
31.05.2022 11:35
#
Seydou Doumbia
30.05.2022 20:45
#
spíš mané za nabryho ne? když chce jít do piče
Ed_Hazard
30.05.2022 20:48
#
Ten pôjde k nám
Seydou Doumbia
30.05.2022 21:32
#
však tam si ty tak k čemu nabry?
Raul=Real
30.05.2022 23:12
#
Na pravom krídle by mohol byť platný
Bandita_Harry
31.05.2022 16:55
#
Za mňa radšej teda zobrať jedného z dua Kane/Son , to by bolo super, inak pri tom ako sú zohratí by bolo najlepšie ich zobrať oboch Ale to je samozrejme nemožné
Remt
30.05.2022 20:02
#
Co se tam sakra stalo že tak otocil? Já měl za to že je odhodlaný tam dohrát kariéru
Salfovic
30.05.2022 20:06
#
Já myslel, že chce překonat rekord Mullera, k tomu by potřeboval ještě dvě sezony.
icka
31.05.2022 12:45
#
Prej zjistil, ze jednali s Haalandem driv nez s nim nebo co tak se ho to dotklo.
Csaplárova past
30.05.2022 20:04
#
Haaland odchazi, Lewa odchazi ... kralem strelcu se stava Patrik Schick.
Seydou Doumbia
30.05.2022 20:46
#
zadarmo v takové konkurenci se nic jinýho nečeká
atlee
31.05.2022 06:16
#
Predbehne ho Hložek
hodjohn
31.05.2022 09:25
#
Budou se přetahovat o korunu krále střelců do posledního kola.
krisa
31.05.2022 11:40
#
jakože o nejlepšího českého střelce v Leverkusenu?
Pozor skluz!
31.05.2022 10:22
#
Na to se historie nebude ptát :)

Lepší by ale byl titul.
Seydou Doumbia
31.05.2022 10:55
#
bohužel nerealny
Pozor skluz!
31.05.2022 13:30
#
Nemyslím, Seoanemu věřím, že to jeho tým dovede přestřílet, navzdory mezerám vzadu. .
Seydou Doumbia
31.05.2022 14:09
#
To je takový Dortmund 2.0...jak píše vzadu to je katatrofa, do ofenzívy zase topka...ale s takovým hrozným nepoměrem se liga vyhrát nedá, v konkurenci Bayernu...i BVB ve svých titulových dobách mělo solidní defenzívu + možná odejde Diaby...ale rád se budu mýlit, chci vidět boj
Pozor skluz!
31.05.2022 18:50
#
Za Diaby ho najdou náhradu, systém se zase trochu zlepší, Bayern se mi nelíbí.
$$CaptainKokotko
30.05.2022 20:04
#
Ronaldo do Bayernu jsou jen spekulace?
Jardman
30.05.2022 20:23
#
Nvm, co se stalo ale díky za všechno bro mohl ses stal legendou jako Frank ci Arjen, ale tímto předčasným odchodem, zustals o stupínek níž, avšak el matador
DieryVonry
30.05.2022 20:43
#
Počkej, naprosto vím co pro Bayern bylo francouzké a holandské křídlo, ale Lewa je naprosto jednoznačně a neoddiskutovatelně, jedna z největších legend Bayernu! Nebo uznáváš za legendu jen toho, komu klub nechce prodloužit smlouvu? Když někdo odejde sám nemůže se někam řadit? Za mě takového střelce můžete hledat 30 let..
Jardman
30.05.2022 20:59
#
Pro mě je jednoznačně větší legenda Bayernu Franck než Robert. A to z toho důvodu, jak pro klub dejchal. Ten by tam hrál ještě teď, když by ho vedení chtělo. A myslím, ze ještě teď nebyl plně nahrazen.
f.guidolin
30.05.2022 21:29
#
Plácáš nesmysly
Jardman
31.05.2022 08:41
#
Diky
Seydou Doumbia
30.05.2022 21:33
#
souhlas samozřejmě že lewaček má více branek a všechno, ale ribery/robben prostě větší legendy
DieryVonry
30.05.2022 21:57
#
Ja rozumím tomu srdcařství, že Frankova Wahiba ho tak nelámala, že by ráda do tepla k moři tak jako Lewu jeho Anna. A o Robertovi se o stěhování mluvilo už mnohokrát. Ale asi to bude i o osobnosti, já myslím že Lewa určitě srdcař taky je, ale ribéry je jinej typ fotbalisty, on fotbal miluje víc, než ostatní fotbalisti. Však jak on si doteď vodí mladý kluky v Salernitaně a zase prodloužil smlouvu za pár šušňů, protože chce hrát na dobré úrovni, mohl by vzít tučnou nabídku z Major. Ale tady se bavíme o Legendě Bayernu né o sympatii k osobnosti a tím co Lewa pro Bayern vystřílel musí být minimálně řazen vedle těchto ostatních.
Možná mu nechtěli vyjít vstříc, pokud nabídneš několikaletou smlouvu starším hráčům odchovancům Tomas, Manuel a ty jsi tím hlavním tahounem celý roky a k narážíš celou sezónu na informace, kdo tě má nahradit.. Tak si řekneš ještě tři roky na vrcholu někde chci být a s jistotou nastupovat. A s tím jakej je to kanón si tříletej kontrakt zaslouží. Navíc letos ještě peníze Bayernu vydělá za rok by to už bylo gratis.. já bych mu nic nevyčítal.
Salfovic
30.05.2022 22:18
#
Nejlepší střelec Bayernu v evr. pohárech a domácím poháru a druhej nejlepší v lize a celkově. Bez ohledu k fanouškovským preferencím patří k těm největším legendám, větší než ty dva.
Bayern +
30.05.2022 23:08
#
Tak to teda určite nepatrí, jedine tak štatisticky. Ale rozpíšem to zajtra, už chcem spať
Salfovic
30.05.2022 23:33
#
To ani nemusíš. Napsal bys něco podobného jako Jardman a já ten ten fanouškovskej pohled skrz srdcařství chápu.
f.guidolin
31.05.2022 11:31
#
Riberymu se smlouva prodloužila automaticky tím, že se Salernitana zachránila v první lize
Leo Rekordman
30.05.2022 21:05
#
Salfovic
30.05.2022 21:16
#
By mě zajímalo podle jakého kritéria by měl být o stupíněk níž než Arjen ?
vladino10
30.05.2022 21:35
#
Neviem to úplne definovať, ale pocitovo mi to príde úplne rovnako.
Proste legendy odchádzajú takto:
https://youtu.be/X3aofBm81gM
Gazdo
30.05.2022 22:19
#
Ono sa to niekomu kto ten klub nesleduje tazko vysvetluje. Lewa mi pride len ze chcel hrat vzdy v uspesnom klube, a zaroven sa mu pacilo v nemecku a tak to skusil v Bayerne a tam sa mu tak zapacilo aj jeho rodine ze uz ostal. Dostaval dost zaplatene, vyhraval trofeje, fajn mesto, rodina spokojna dobry klub. Ale nikdy mi neprisiel ze je Bayernista telom i dusou, ze tym klubom proste zije a dycha. Vela krat mi prisiel proste az prilis chladny. To u Robbery mi prislo ze ti za ten klub boli ochotni na tom ihrisku umriet
Nuno čomes
30.05.2022 22:31
#
Bayern +
30.05.2022 23:05
#
Presne tak. Štatistika je jedna vec, celkovo boli ale R+R s Lahmom úplne niekde inde v tejto hierarchii.
Jardman
31.05.2022 08:41
#
Díky, asi tak nejak. Na základě toho, ze má brutální statistiky a je nejlepší útočník na světě, nemusí znamenat, ze je stejná legenda jako ti dva. To proste napíše jen nefanda Bayernu. A taky jsem měl tuhle generaci kolem R+R, Lahma, Schweiniho radsi, než tu současnou.
Bayern +
31.05.2022 16:22
#
Müllered
31.05.2022 04:15
#
žoldáckej pšonek, nic víc
Manny
31.05.2022 09:53
#
Aldeano
31.05.2022 10:06
#
Klokanomet
31.05.2022 11:11
#
bayern987
31.05.2022 11:22
#
Bayern +
31.05.2022 16:24
#
Zas nepreháňaj. Naše nové vedenie je sračka, to je jasná vec.
irik
02.06.2022 01:19
#
HalaMadrid_Flx
31.05.2022 11:33
#
Yuriewitsch
31.05.2022 12:07
#
andrew96
31.05.2022 07:08
#
esmuellert
31.05.2022 19:58
#
Já skoro brečel, jak v tom posledním zápase dal gól.
Heresy
31.05.2022 16:38
#
Axelrose
31.05.2022 18:14
#
No nevím, mě zase přijde, že oba dva dohromady byli o parník horší, než jeden Lewa.
2miguel1
30.05.2022 20:30
#
Tak toto by nam padlo z neba ak by prestupil do Barcelony.
smazaný uživatel
30.05.2022 20:49
#
Druhý útočník je třeba. Berem!
Kincl
30.05.2022 21:07
#
Chce hrát o trofeje hele
Bayern +
31.05.2022 16:27
#
Vymeníme za Kanea a namiesto doplatku Vám ešte dáme Rocu, Sarra, Richardsa a na hostovacku Nianzoua. Taky deal musíte zobrať.
esmuellert
31.05.2022 19:59
#
Losinho
30.05.2022 21:05
#
Schick
Müllered
30.05.2022 21:07
#
Klokanomet
30.05.2022 21:08
#
Lewa is coming home...
Blasphemer
30.05.2022 21:13
#
zdrajca
esmuellert
30.05.2022 21:27
#
Nikdy bych nečekal, že jeho konec v Bayernu bude mít takovou pachuť. Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že žádný hráč není víc jak klub a uznání není jednosměrka...
LeonardoUžoa
30.05.2022 21:39
#
Lol uplakánek.
Salfovic
30.05.2022 21:49
#
Jako taky mi přijde, že se chová jak malá uražená holka.
krupa1919
31.05.2022 06:05
#
Jak to myslíš? To, že chce odejít je snad jeho rozhodnutí a je úplně jedno z jakého je to důvodu..Jen jsem zvědav, kam půjde, protože Barca tohle podle mě nemůže zaplatit
Kokesh
30.05.2022 22:04
#
Z toho prohlášení je vidět, jak moc si jsou poslední dobou hráči jistí, že je kluby budou muset neochotně prodat...málokomu bych to přál, ale asi je potřeba nějaký případ ropacké úrovně, aby některá další hvězdička tvrdé narazila a na sklonku kariéry o dost přišla...

Bayern bude muset ekonomický fungovat a něco podobného si asi nedovolí, ale mají moc ho dusit minimálně ten rok...a to je dost velký risk.
Gazdo
30.05.2022 22:21
#
Hraci su strasne sebavedomi. Ked chce klub aby hrac dodrzal zmluvu tak sa hrac ide aj rozkrajat a div ze nenadava na klub kade chodi. Ale ked chce hrac dodrzat zmluvu ktoru mu klub vo svojej nerozvaznosti dal tak uz je zmrd (napr Bale)
JM
31.05.2022 14:46
#
Já myslím, že Bale není zmrd kvůli tomu, že dodržel smlouvu, ale spíš kvůli tomu jak se choval Kdyby na tréninku makal, nedělal furt píčoviny a neupozorňoval na sebe negativně - prostě to svoje angažmá dohrál se ctí, tak si myslím nikdo neřekne ani slovo.
Gazdo
31.05.2022 16:22
#
Tak to bol priklad. U nas je za zmrda napr Braithwaite, Lenglet atd len preto lebo dordrzuju zmluvu a pritom nemaju nejake zle chovanie. Len proste nemaju kvalitu a nejakym zazrakom ktory ani sami nechapu sa dostali k vybornym zmluvam vo vybornom klube a chcu si to dodrzat lebo vedia ze inde tolko nedostanu
JM
31.05.2022 16:23
#
Jasný, to souhlasím
Nuno čomes
30.05.2022 22:11
#
Copak tomu sympaťákovi přelétlo přes nos?
Nickname 9
30.05.2022 22:18
#
Nasrat
j_mrazik
30.05.2022 22:26
#
Do Arsenalu na 2-3 roky by byl dobrej.
Setwo
30.05.2022 22:30
#
A čo sa za posledné mesiace stalo? Toto vyzerá byt na škaredý odchod z klubu..
Salfovic
30.05.2022 22:36
#
Ptali se na Halanda.
Müllered
31.05.2022 04:22
#
Je uražený, že se Bayern logicky zajímal o Haalanda a že mu nenabízeli tak dlouhou smlouvu jak chtěl, takový Thomas, nebo Manu s tím neměli problém.
Rich
31.05.2022 12:53
#
No já bych si nebyl jistý tím, že Thomasovi a Neuerovi to nevadilo... Neuer se nevyjadřoval, ale na Thomasovi byla vidět frustrace v pár zápasech a fakt mu to nešlo... Chápu, že vedení chtělo počkat s Gnabrym, ale veteráni v Bayernu jako Thomas a Neuer si tohle nezasloužili a dokonce i vůči tomu Lewovi to bylo blbé a hloupé...
Rich
30.05.2022 22:39
#
To čeho jsem se obával se stalo a to díky ignoraci vedení odchází nejlepší ofenzivní hráč, který se těžko bude nahrazovat... Vedení Bayernu? Heiner, Kahn a Brazzo jsou k smíchu... Chtít získat Haalanda na úkor Lewyho je pro mě směšné, kort ty čísla, co měl, vždyť překonal Gerda Mullera? Kdo to kdy dokázal a dokáže? Nikdo..

Každopádně jeho odchod se dá pochopit a díky za vše... Pro mě jasná legenga s tím, co dokázal a kolik rekordů zlomil za Bayern jednoznačně LEGENDA BAYERNU stejná jako Ribery, Robben nebo Thomas Muller či Gerd Muller... Tvrdit, že je menší legendou je blbost..
John Obi Mikel
30.05.2022 22:53
#
Co se sakra stalo v posledních měsících?
Mr.Mike
31.05.2022 02:28
#
Zpatky do Poznaně?
db18
31.05.2022 06:59
#
Tak jak přišel, tak odchází... s tím se muselo počítat, navíc je pod vlivem "Piranhy". Jen doufam, že buďto akceptuje, že ho Bayern prodá za určitou částku, a nebo to tu zvládne odkopat jak ten poslední rok v BVB.
db18
31.05.2022 07:00
#
...každopádně Brazzo musí ven.
esmuellert
31.05.2022 08:24
#
Brazzo má kontrakt do konce příští sezóny a už se začíná skloňovat jméno Maxe Eberla.
Nickname 9
31.05.2022 08:33
#
db18
31.05.2022 10:11
#
Gazdo
31.05.2022 10:45
#
Fuha. To by ale potom to znasilnovanie BL pokracovalo este hodne dlho Kombinacia Brazzo a Kahn bola najvacsia nadej BVB na titul
Rich
31.05.2022 12:48
#
Snad ho dotáhnou! Na Brazzův ksicht se nemohu dívat... Zlatý Sammer...
irik
02.06.2022 01:19
#
Rich
31.05.2022 12:50
#
Taková otázka, nevíte, jak to tenkrát bylo se Sammerem? Já vím, že on byl ve fnukci sportovního ředitele Bayernu a nějak vážně onemocněl, že měl rakovinu a stáhl se do ústraní... Teď je v Dortmundu... To ho Bayern vyhodil nebo mu doběhla smlouva a Brazzo se pak nějak domluvil? Docela mi to uteklo tenkrát a byl bych rád, aby mi to někdo vysvětlil...
esmuellert
31.05.2022 15:29
#
Kvůli nemoci skončil, teď už pracuje jako externí poradce u BVB, ale nějaké konzultace by snad měl mít i v Bayernu. Oni tuhle pozici nabízeli Lahmovi, jenže ten se na to necítil, takže jako plán B byl Brazzo.
Rich
31.05.2022 15:35
#
Lahma škoda, mladí fotbalisti by ho respektovali a prostě on vždy působil profesionálně na veřejnosti... Škoda...
esmuellert
31.05.2022 19:55
#
Škoda to je, ale sám avizoval, že se na to teď necítí. Věřím, že se časem do Bayernu vrátí.
db18
01.06.2022 07:34
#
Oni se ho ptali hned po konci kariéry, ne? Teď už se na to mohl líp připravit a třeba nahradí Brazza. I když si Lahma vedla Kahna moc nedokážu představit.
esmuellert
01.06.2022 10:30
#
Přesně tak, sotva zatloukl hřebík, kam chtěl pověsit kopačka a už ho oblékali do saka. Vedle Kahna bych dal Fussballgotta.
irik
02.06.2022 01:19
#
blaugrana
31.05.2022 07:06
#
Frenkie de Jong za Lewu a Gnybryho? Kde podpisat?
vladino10
31.05.2022 08:09
#
Kenneth
31.05.2022 19:47
#
Pls
Bayern +
31.05.2022 20:49
#
Bez Gnabryho. A môžeme podpisovať.
andrew96
31.05.2022 07:09
#
A to už ho člověk pomalu začínal mít rád. No ještě že tak.
dominios
31.05.2022 09:12
#
Mna neskrie az tak ze odchadza, aj ked teda chybat bude (nielen po futbalovej stranke). Ale problem je to, ako odchadza. V kutiku duse som dufal ze po Alabovi sa to nase saskarske vedenie uvedomi a pochopi ako sa ma jednat s ludmi a hracmi. Ale nie, ono to je este horsie. Snazit sa poza chrbat priviest Haalanda ked vsetci dobre vieme ze nas board by nikdy za neho tolke peniaze nedal, ignorovat jedneho z najlepsich hracov historie a ani na minutku si nepripustit ze aj on moze raz chciet odist... amaterizmus, amaterizmus maximalny
je mi to luto, ale Robertovi sa nedivim a treba mu popriat vela stastia, nez uz pojde kamkolvek
jedine by som sa u neho bal, ci mu to este v tom veku a pri zmene krajiny/systemu a bez mega spoluprace najme s Thomasom bude este slapat tak, ako od neho nenazrani fans budu chciet, pretoze ak pojde do tej Barce, im sa bude aj 30 golov asi malit a aj to moze byt obrovska uloha

ale co teraz? Gnabry tiez protestuje a tak nejako sa mi nechce verit ze on je ten, ktoremu aspon navrhli adekvatnu zmluvu a ze mu je to malo, skor mam zase pocit, ze tam bude az prilis vela ALE a ze Serge sa na nas vyprdne tiez... Brazzo je extremne ako na hojdacke, transfer Saneho nakoniec vysiel (aj ked sa asi predsa cakalo od neho este kusok viac) a Lucas / Julian su super. Ale prakticky vsetky ochody za jeho ery su s problemami a pachutou, je tam zla atmosfera a proste kabina neslape. Kahn sa vie len usmievat pred kamerami, ale vyzera ze tak ako na ihrisku bol riadne zviera, tak v obleku je uplne neskodny. A Heiner? Ten tam vobec je, alebo sa len hlada perfektne na skryvacku?
Remt
31.05.2022 09:34
#
Docela hezky jsi to sesumiroval. Podobne pocity z toho mam jako nezaujaty fanda, ktery Bayern nijak zvlast nesleduje take.
Gazdo
31.05.2022 10:46
#
Kahn ma teda tie prehlasenia este velkohubejsie ako ked z brany pokrikoval po celom stadione
Rich
31.05.2022 12:46
#
Dobře napsáno a docela bych vyzvedl tu spolupráci, Muller a Lewa fungují dost dobře na hřišti, ale uvidí se, zdali v Barce mu to půjde... Jinak vedení Bayernu od změny Kahna do čela funkce je to výrazně horší... Heiner je arogantní hovado, které bylo neškodné, dokud tam byl Uli a Rummenige... Druhý zmiňovaný se už neangažuje v přestupech a v těchto záležitostech... Uli těžko říct, je to taková šedá eminence... Ale prostě největší problém je lajdácká činnost Kahna a Brazza... Oba několikrát zdůraznili, že je na vše čas atd... Takhle byl kdysi čas i na prodloužení s Bastim a jak to dopadlo... Prostě Brazzo taky, to je tak zvláštní ředitel pro mě... Sané v posledních zápasech, od března katastrofálně a Brazzo na lavičce jenom kývá hlavou... Ono totiž Sané, že by byl nějaký kau století se říct nedá... Na ty své statistiky a spálené šane je neuvěřitelný, co zahodí kolikrát... V případě Gnabryho je to docela jednoduché a bohužel stejné jako u Lewyho... Nikdo s ním neřešil kontrakt, ještě na konci roku byly zprávy, že chce zůstat, taky díky svým týmovým kolegům a kamarádům Kimmichovi a Goretzkovi... No bohužel v létě se prodá, jestli nepřijme nový kontrakt... Protože chtěl vydělávat původně jako Coman a Sané 18-20 mega, to mu už nabídli a odmítl... Čili hráč, co chce odejít, nechce prodloužit, tak ač ho beru a moc si nedovedu Bayern představit bez něj, tak prostě prodat ho Realu za 60-70 mega bude lepší, než aby šel příští rok zdarma...
dominios
31.05.2022 16:12
#
no ono Sane sa isty cas celkom rozohral a slapal, podla mna sa vyrazne zlepsil dozadu (aj sa vracia, aj ma uspesne zakroky a celkovo to vyzeralo dobre...
...az sa nieco fakt muselo zacat v tej kabine proste srat, ono druha polka sezony este zacala ako-tak, ale hra bola uz horsia, len sa darilo vysledkovo, potom to ale bolo horsie a horsie a niektori isli uplne do podpriemeru vykonnostne - na cele so Sanem. Vsetko to vyvrcholilo vypadnutim z Villarealom a povedzme si uprimne, ani zvysok BL nebola ziadna hitparada

je vsak evidentne ze tam sa nieco proste posralo; to ze strajkuje Serge sa riesilo coraz viac a viac a aj ked o Robertovi zatial bolo relativne ticho, na jeho vykonoch to proste bolo vidno, ze tam uz nie je 100% motivacia, takze minimalne on uz davno vedel ze je to zle a kabina zrejme tiez nieco nieco citila... a Serge ako pises je kamarat od detstva s viacerymi hracmi, takze ak on je nespokojny a vzburuje, je logicke, ze to zasiahne aj druhych, hoc aj keby oni zostali (zatial) lojalni voci klubu.

Kahn s Brazzom si budu musiet poriadne upratat pred vlastnymi dverami. Moralizovat do medii ked je uz davno rozliate mlieko vedia, ale reagovat vcas a viest ten team proste nevedia. A Heiner neviem... on nech vobec zacne nieco robit, pretoze bud dava absolutne alibisticke vyjadrenia alebo ho nevidno vobec, tazko povedat, co tam on vlastne robi. Bol som rad ked odchadzal Uli, nech sa to odovzda dalej, jeho cas proste uz skoncil, viac sa mi pacilo, kym to cele viedol Rumennige (ked Uli nemohol zo znamych dovodov takmer nic, aj ked spagatiky tahat vedel vzdy), ale zial, nove vedenie na to zatial nema a mozno generuje dobre zisky, mozno nas drzi ekonomicky na tom este lepsie, ale sportovo aj medialne to je inac dost upadok

nechcem aby sme teraz minali miliony za drahych hracov - to nepotrebujeme - ale aspon nehazardovat s dobrym menom klubu a nerozhadat si vsetkych hracov
vyhra v LM im zaslepila oci, hoc to bolo dominantne a plne zasluzene vitazstvo a mozno aj najlepsia sezona v historii klubu (vysledkovo urcite, herne asi zarovno s 2013), lenze trochu pozabudli na to, ze to bola nestandardna sezona ovplyvnena koronou - sice sme to zvladli najlepsie, ale slo to skor za Flickom a faktom, ze BL startovala skor ako ine ligy a boli sme zohrati lepsie ako zvysok... nebol to vysledok koncepcie klubu a uz vobec nie noveho vedenia, ktore k tomu prislo ani nevedia ako
Rich
31.05.2022 22:06
#
Dobře napsáno, souhlas.
GrimeBaller98
31.05.2022 09:15
#
Lewandowski podobně utekl i z BVB,takže nejsem vůbec překvapený
db18
31.05.2022 10:12
#
PtákOhnívák
31.05.2022 15:11
#
To přece nemůžeš srovnávat. Odchod z BVB do Bayernu byl posun v kariéře. Strávil tam čtyři sezóny, kde jasně ukázal, že BVB přerostl...
Ted je to něco jiného. Má před sebou už jen pár let do konce kariéry... Drtivá většina hráčů má v takové situaci chuť zkusit ještě něco jiného.
V Mnichově strávil 8 let, překonal tam spoustu rekordů, vyhrál všecky trofeje... Pořád stejná kabina, lidi, prostředí... To se prostě časem přejí a stane se z toho nudná rutina.
Mimochodem, kolikrát už odcházel do Realu, Man Untd, PSG? A zůstal!
Jinak, on by možná i tu smlouvu dodržel, ale to by se ho Kahn a spol nesměli za zády snažit odstavit na druhou kolej tím že jednali s Haalandem. A až potom když to s ním nedopadlo tak se zase snažili prodlužovat s Lewou... Takhle se to nedělá, to by byl nasranej a chtěl odejít i velesrdcař Totti.
Klokanomet
31.05.2022 15:47
#
Setwo
01.06.2022 15:44
#
kam by ale Lewa realne mohol ist? v lete ma 34 a pre sebou ma maximalne 2 top sezony.. vek ta nepusti... utocnici ako Cavani ci Suarez uz mozu ist hrat akurat tak domov do Juznej Ameriky.. + ten plat co ma v Bayerne mu Barca nezaplati... jedine kam by mohol ist tak je Chelsea a United, ktori mu dokazu taku sumu ponuknut.. Lewa ma cez 400k eur tyzdenne
GrimeBaller98
31.05.2022 09:17
#
Tik tok hvězdička, klub je vzdycky větší jak hrac
RM1999
31.05.2022 11:43
#
Takže Lewa chce odejít zadarmo, Barcelona za něj nabízí 3 miliony eur, což je dokonce o 3 milony víc, než Lewa požaduje, tak nevím, s čím má Bayern problém.
Davos1
31.05.2022 12:11
#
Mně osobně by se víc líbil v MU než v Barce. Cavani končí, bude potřeba sehnat novýho hroťáka, protože hrát jen na Ronalda se taky nedá pořád. Myslím, že by jim to spolu šlo.
Rudnevs
31.05.2022 13:33
#
V Gladbachu sa to celkom rozobera. Favre nakoniec neprichadza, ziadne nove posily a celkovo vyzeraju tak zmätene ako si pocinaju…
Seydou Doumbia
31.05.2022 14:10
#
Co říkáš na toho Magatha v Hertě?
Rudnevs
31.05.2022 17:34
#
Neveril som mu a neprial som mu, ale musim uznat, ze nakoniec to zvladol dobre. Aspon sa so svojou trenerkskou karierou rozlucil dostojne, zrejme si to zasluzi, kedze v 00s mal mnoho uspechov.

Btw ze vraj v barazi proti HSV nechal zostavu vyberat K. P. Boatenga.
Seydou Doumbia
31.05.2022 17:37
#
Snědl ti vajca, chápu. Jako jeden z mála jsem se ho tady zastával, taky jsem rád že to důstojně zakončil. Je to spíš srandovní fáma nebo holý fakt to s Boatengem? To může dělat hrajícího asistenta od nové sezony.
Arne
01.06.2022 11:13
#
Je to fakt... Hráči Magathovi navrhli, že by na ně bylo lepší hrát s diamantem, že to na HSV bude platit lépe. A ono to vyšlo. KPB u toho měl mít hlavní slovo za hráče.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.