Mužstvo ukázalo velkou vůli a morálku, ocenil remízu Bílek
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Bílek nemá autoritu, odpovědnost musí převzít kapitán
04.09.2011, 16:48
Skotské listy kritizují sudího a Rezka
04.09.2011, 12:47
Kadlecova penalta po 15 letech znovu zachraňovala český fotbal
04.09.2011, 09:39
Reprezentace tápe v defenzivě, v níž ti nejlepší nehrají
04.09.2011, 09:17
Podle Rosického si reprezentanti ve Skotsku nezasloužili prohrát
03.09.2011, 21:40
Čechům ke klíčové remíze pomohl chybující rozhodčí
03.09.2011, 18:04
Komentáře (289)
Přidat komentářBílek
Že ti trenéři většinou ze své pozice vidí, že to nebyl faul na ně, ale opačně si nikdy nejsou jistí.
a co bys tak chtl slyšet....penalta se rozhodně pískat neměla,můj tým měl prohrát
Bez té druhé části. Ukázal by se jako chlap.
Tak kdyby to řekl borec by byl, ale je to proti tradici
Vím, že to je jiná situace, ale Myslím, že Ferguson nbeo Wenger nechali opakovat zápas, v němž jejich tým vyjrál právě díky něčemu proti pravidlům.
Vypadni!
toto už je fakt k smiechu
A ještě jednou pro tebe Míšo:
http://www.youtube.com/watch?v=2ocvO72ibrI
vtipálek
Jak tohle může být trenér české reprezentace ??
Známost s Haškem stačí....
Jak může Bílek tvrdit že hráli dobře kdy 1. gol spíš nastřelení než co jiného 2. gol vykouzlená penalta hercem Rezkem. A stejně jak může povolat hráče který nehrajou a asi ještě dlouho hrát nebudou (Sivok Rajnoch a Baroš) a ještě je dát do základu místo třeba Lafaty co má sakra ještě udělat aby si zahrál? Nekritizuju sestavu jen mi vadí nominace hráčů kterým liga ani nezačala a válí se na pláži
Sivok jeden z nejlepších...
Souhlasím s tebou ve všem co jsi napsal ! ::thumbsup.....Podle mě by měl v repre skončit : Baroš , kterej se rapidně zhoršil nehrál dlouho , jak už jsi psal, dále Rezek , který nám zavinil prohru ve Španělsku, ano je to minulost ale mě nejde zapomenout je tropický a opět souhlasím 1 gol náhoda jako pra*e ! .A v neposlední řadě pan antiTrenér deBílek !!
souhlasím s Rezkem a Bílkem, Baroše bych nechal, on když je vepředu sám, těžko může být moc nebezpečnej (vím že spálil 2 šance), jinak souhlasím s tím že Baroš měl i lepší formu (ikdyž teď to je tím že nehraje v klubu - nebo spíš - nehraje klub )
Já nekritizuju Baroše jako hráče spíš mi vadí že nominuje Bílek Baroše který už dlouho nehrál a bůh ví kdy zase hrát bude a Lafata a Pekhart kteří hrajou pravidelně a celkem dávaj i goly (Pekhart má snad 2 a o Lafatovi ani nemluvim) tak ty jenom efektně zahřejvaj lavičku a pak když prohrávají a bylo jasný že se budou snažit dát gol tak místo výměny Baroše vyhodí Jiráčka kterej se snažil a makal a Lafata vůbec nic
u toho Jiráčka - tam byl možná strach z druhé žluté, protože občas pěkně přitvrdil... já ti nevím, uznávám Lafatu jako střelce, jen nevím jestli má na mezinárodní úroveň... ale jinak, až bude zdravej Necid, tak bych před Barošem upřednostnil Necida...
Hele at na to mezinárodně Lafata má nebo ne tak aktuální formu má lepší než Baroš takže klidně první půli hrát mohl a vidělo by se jak to zvládá, nemam rád povolávání hráčů jenom proto že toho mají hodně odkopáno ikdyž vůbec nehrajou. Pak taky naši mladý hráči vidí to že z český ligy se do národáku nedostanou ikdyž budou mít sebelepší formu 8 golů v 5 zápasech na útočníka celkem slušný a raději jdou ven kamkoliv hlavně ven
Pískat penaltu v 90' , která vlastně nebyla penalta a ještě za situace, která rozhodla o nepostupu Skotů do baráže, to se prostě nedělá ......gratulace rozhodčímu a našemu týmu Čr , který byl rozhodně 2-3 třídy lepší
Musím jenom dodat, že když jsme dali gol, kamarád mi psal z hospody kde bylo 25 lidí nikdo netleskal .Je to smutné ? Prosím pardon , ale i já to přál Skotům
já taky.. ale jen proto že mám rád český fotbal a záleží mi na něm...
Přál Skotům za co? Byli jsme lepší a spadli jim tam taky 2 haluzové goly... My měli prakticky to samé - fail obránce a nastřelený gol, remíza přinejmenším zasloužená.
Kdybychom vedli po 15ti minutách 3:0, tak by nikdo nemohl nic říct, byly tam 2 totální tutovky + se mohla pískat pencle...
Má pravdu...Vůle po vítězství tam byla...Měli víc ze hry....Ale stejně tě tam nechci...
Jsi z Budějovic? Podle nicku.
ee,proč?
Že máš Lálu v nicku.
Do baráže by to chtělo na lavičku někoho řekněme...více kompetetního ale hlavně aby ta baráž byla...
Když nás zařízly Collina s Friskem tak ste nadávali a teď,když nám rozhodčí pomůže, tak nadávate taky? Jasně,že Bílek neřekne, stálo to za ho*no,rozhodčí nám pomohl,bez něj by sme to nezvládli,to se před novínářema říct nesmí, tak nevim co ste čekali
A splnil zápas účel nebo ne ?
Tak určitě
Kdybych měl shrnout dnešní zápas do jedné věty, tak bych řekl:Špatní Češi remizoval s ještě horšími Skoty 2:2.
Pane Bílku, prosím odstupte.
to je přesný, špatní Češi a ještě horší Skotové...
a ještě horší sudí
alespoň že na tribunách to bylo fajn
To je nejdůležitější
Tak Cesi si hohuzel nakonec vysimulovali remizu............
bohuzel
aneb z prd.ele klika
no s morálkou souvisí i těch 5 žlutých karet. což je podle mého názoru dost.
dnešní fotbal je krásný důkaz úpadku chlapství v dnešní kultuře
ale bary měl dneska hezky barevně vyladěný kopačky ne?
On tam byl víc záběr na jeho rozhazující ruce než na kopačky.
lépe řečeno - současný fotbal
Rezek Jestliže ho Bílek pochválil tak to se ho už nezbavíme.
Proti Ukrajině bude beztak dost negativní atnosféra, připadá mi, že pokud už včil nením tak po tomto zápase bude zeď mezi hráči a fandy. Hráči se stáhnou do sebe, budou uraženi a povídat cosi o nevděčných Češích, kteří je budou nosit na ramenou v případě výhry.
Do P..e už ho vyhoďte,proč nemá repre Psotka nebo Vrba takový krásný útočný fotbálky
protože nehráli kdysi s Haškem.
Proč tam spát Petrželu, kterýmu se momentálně nějak extra nedaří ani v Plzni? To stejný Plašil - děs.
Myslím si, že momentální TOP ČR je:
Čech - Rajtoral, Bystroň, Sivok, Kadlec - Rosický, Horváth, Vacek, Jiráček - Lafata, Baroš
Matějovský? Pilař??
matejovsky?ktory ani nepopobehne a nestihal by na medzinarodnej urovni?
za to horváth hotevej kenedisa bekelé nebo jak se píše...
Bystroně to nemyslíš vážně
k Lafatovy bych dal Pekharta, aby mu sklepával míče, Rosický na kraji není dobrý nápad, Horváth je dobrý jen proti slabším soupeřům a rád bych tam viděl Pilaře
kterej ze záložníků má hrát defenzivně? Vackovi to úplně nesvědčí
Hubshman ne? zase zapomínáš na momentálně nejlepšího českýho fotbalistu?
Místo Bystoně samozřejmě Hubník...Horváth a Baroš pryč, Hubschman a Pilař místo nich a bylo by to ok
Hubsmann nejvetsi traged na hristi
Takhle špatnou sestavu sem dlouho neviděl Proč by měl být Rosa na kraji, když je furt o třídu jinde než Horváth? Proč by měl být na hraji Jiráček, když to není jeho post. Proč tam není defentivní záložník? Co tam dělá Vacek, kterej nikdy nic extra nepředvedl a ani ve Spartě nehrál poslední dobou nic extra. Co tam dělá Lafata? Je krásný že dává v lize tolik gólů, ale být tam na jeho pozici každej trochu lepší útočník tak je dává taky, viz loni Pekhart, navíc v repre nic nedokázal. Jo a ještě ten Bystroň tam nemá co dělat.
Ještě Trapp ti tam chybí.
Cech - Rajtoral, Hubnik, Kadlec - Jiracek, Vacek - Kovarik,Rosicky,Pilar - Lafata, Baros
Děkujeme, odejděte
Za co děkuješ?
Vždyť tam baráž není tak blízko ne? Když Skoti porazí Litvu a Lichtenštejnsko tak budou mít v jednu chvíli o bod víc než mi a budem se v závěrečném kole hodně třepat, aby Španělsko vyhrálo
Ale třeba nebudou mít o bod více než my.
Jejich zápas s Litvou toho hodně odhalí, ale je dost pravděpodobné, že o ten bod víc mít budou
Já nevím, příjde mi, že jste až příliš zaujatí proti panu Bílkovi, nebyl to bůhví jakej pohlednej fotbal, ale zas tak hrozný to nebylo, byla tam vůle po vítězství, je pravda, že nám to Skotové trochu ulehčili, ale mám pocit, že furt máte nasazenou tu laťku z EURA 2004
Nesouhlas. Lidi ví, že Nedvěd nebo Galásek už tu nejsou, ale ví, že toto mužstvo může hrát mnohem lépe, jen chybí někdo, kdo by je to naučil.
A jak to víš že může hrát mužstvo lépe? Většina z hráčů hraje v průměrných až podprůměrných klubech. Holt si furt neumíme připustit že nemáme tak dobré hráče jak na ME 2004... my se tady smějeme, když v Africe vyhazují trenéry za to, že nepostoupili do semifinále MS apod. ale u nás mi to poslední dobou tuhle situaci připomíná
Chceš mi tvrdit, že toto je vrchol tohoto týmu??
Jo
Hm, tak nic. Ahoj.
No počkej a na co myslíš že naši hráči mají?
podívej se na kluby ve kterých hrají a na kluby ve kterých hrají např. hráči Litvy nebo Skotska...
Nevím, Bílek mi nepřijde jako kvalitní trenér .....
Tak jasně, ještě tady začněte, že nikdy nic nedokázal ani jako hráč ani jako trenér a proto nemá autoritu
Jako trenér v repre dokázal akorát velké ho... : to nepopřeš
Tak přinejmenším získal bronz na U19 ale to že se mu nedaří v současné repre je spíš kvalitou hráčů než nekvalitou trenéra. Můžeš mi říct jak asi můžou naši hráči plnit nějaký systém, když si nedokážou nahrát na pár metrů?
Jesli se chceš hádat o tom že hraáči jsou horší než kouč ... klidně
Oni majou nějaký systém?
Právě že nemají , jsou z toho tak zmatení že si ani neumí nahrát
Zatímco jiné repre praktikujou trapnou nátlakovou hru s držením míče, přenesením hry, doplňováním útoku a presováním na celém hřišťu, čemuž se u nás smějou aji malé děti, tak my hrajem fotbalovou modernu na odříznutého osamoceného hrota, presovat se má začínat okolo vlastního vápna protože na soupeřově půlce se to nesluší - to je jeho území, křížné přihrávky vedou maximálně ke ztrátě míče - takže jsou zakázané, ideální jsou nákopy, doporučené je tahat to pořád jednou stranou až do omrzení.
Když je uplně jasný že on ani nemá vlastní názor na to kteří hráči by měli hrát, vždy když se o někom začne v mediích mluvit tak ho pozve. Ani jeden zápas pod ním neměla naše hra nějaký styl, vždy je to hra na náhodu, což by bylo hrozné u prvoligového týmu, u repre je to ostuda, chybí mu základní taktické myšlení. A přinejhorším je ani nedonutí makat, nedokáže zařvat nic.
Tak v tom s tebou souhlasím, i z mého pohledu tam není to nasazení od některých hráčů....Já osobně taky Bílka bůhví jak nemusím, a jeho práci u národního týmu nevynáším do nebes, ale jen sem chtěl říct, že dnes to zase tak hrozný nebylo, jak tu ostatní nadávají
Bílek neni bůhvíjakej trenér, ale s těma nadávkama tady by se mělo brzdit.
Ouch...
DeBílek - nic víc mě nenapadá.
Před 22 lety zahynul legendární Scirea - výborný stoper. Zabil se na zadním sedadle Fiatu, přežil to tehdy jen prezident polského klubu vedle řidiče, který se těsně před srážkou odpoutal aotočil se, aby se se Scireou bavil. Džentlmen fotbalu.
Vy všichni píšete po každym zápase že Baroš je ve předu sám a že nemuže nic dělat.. ale když dneska udělat něco muže tak akorát zahodí 2 šance ..když to ten packal takhle chce hrát at dá na hrot někoho jinýho ..jinak už mě reprezentace stejnak nezajímá ..Šašci ne hráči
Ale když se daří, tak jsi hrdý Čech, viď?
A to že se od roku 2004 fakt daří máš pravdu
Takže ty jsi nikdy nefandil naší reprezentaci?
Fandil ne EURU 2004 ..počkej neni to už 6-7 let ?
nikdo mi asi nevymluví, že ti hráči jedou na repre sraz aby ho odchodili, prostě je to v kvalitě a taktice... prostě forma hráčů je dole
Rezek dobře spadl.No a pak záleží,jestli to rozhodčí pískne nebo ne
nechapu, proc porad cpete do zakladu Lafatu, on je pro nejaky kontaktni fotbal absolutne nepouzitelny a na lepsi soutez nez je nase liga ani zdaleka nema...at klidne hraje proti souperum jako Andora nebo San Marino, ale proti silnejsim souperum nema absolutne sanci
myslíš že by byl horší než Baroš? To snad ani nejde...
tak tu sanci ve 4. minute by asi promenil (ale to by dal skoro kazdy), jinak si myslim, ze by urcite lepsi nebyl
a bavíme se tu o tom, jestli je Lafata lepší než Baroš...a ty napíšeš na obhajobu Baroše, že tu šanci, kterou nedal, by dal každej? Tak to sou výborný argumenty
Rezek teď měl super vysvětlení k tý penaltě na Nově. Prej to tušil tak čekal na kontakt a pak ho tečnul tak šel k zemi.
Rezek teď měl super vysvětlení k tý penaltě na Nově. Prej to tušil tak čekal na kontakt a pak ho tečnul tak šel k zemi.
To je asi stejný jako "on na mě sáh a to se nemá, to je faul" :D
Rezek teď měl super vysvětlení k tý penaltě na Nově. Prej to tušil tak čekal na kontakt a pak ho tečnul tak šel k zemi.
aspon to priznal
bílek
Čekal jsem na kontakt ty vole Rezku ty si snad nevidíš do h...
Nevím proč taková reakce, prostě to ,,čekal´´
Ale jako co si z tohohle vezmou mladý kluci a děti prima mam míč doběhnu s ním do velkýho vápna pak počkam až kolem poběží soupeř počkam si na kontakt a mrsknu sebou jak lachtan. Kdyby řekl došlo ke kontaktu měl jsem běžet dál nebo zkusit zakončit cokoliv ale ne tohle
Nebo aspoň kdyby chvíli uvažoval než ze sebe něco takovýho vytlačí tohle našemu fotbalu nedělá moc pozitivní reklamu
Bílek neni bůhvíjakej trenér, ale s těma nadávkama tady by se mělo brzdit.
rezek měl obrovskou zásluhu na dnešní remíze asistence a zařídil penaltu opravdu světovej výkon to nakopnutí Plašila to "ne"byla náhoda oni to tak chtěli a ta penalta...? to už by se spíš dal pískat ten faul na Berru
no ale remízka nemáme si na co stěžovat že?
coach zustava, diky stesti pral jsem si prohru kvuli vyhazovu
citat z fotbal.sport.cz:
Nemožné neporazit takové fotbalové nekopy, jakými byli v kvalifikační konfrontaci v glasgowském Hampden Parku domácí Skotové, žel česká reprezentace i tohle svedla.
a toto je ta "pena"
http://sport.scotsman.com/getEdFrontImage.aspx?ImageID=480383
Ten Bílek mě fakt baví,celý zápas čumí, jak kdyby vůbec nevěděl, která bije, hra našich strašná, první gól haluz, druhý gól po vymyšlené penaltě a on si po té hrůze v rozhovoru pro ČT ledově klidně dovolí říct:"S průběhem zápasu jsem spokojen, myslím, že jsme odehráli velmi dobrý zápas". Ty vole Michale, já se jako taky rád nachlastám, ale co je moc, to je moc.
Za tu poslední větu. Vlastně za všechno, naprostej souhlas
stydím se za naše národní mužstvo a za výkon, který předvedli.
Kouč měl dneska ohromné štěstí, nebýt Rezkového teatrálního pádu už su balí kufry. Jeho výsledky s naší repre mluví za vše. Měl jste dneska z prdele kliku pane Bílku.
zkrátka, Rezek a rozhodčí dnes zachránili Bílkovy prd.el.. a za to bych je nakopal, všechny tři...
jsi jeden z těch který má otevřené oči
tak to se "Rézy" asi nezbavíme... Bílek to je anti trenér.. Taktika nulová od bránění standardních situací po protiútoky.
to už snad není možný, ten bude spokojený i když se prohraje 10:0
svedl by to na nedostatek štestí
Odstup...
a cemu to pomuze? kde neni hracsky material, je sebelepsi trener na nic...
To ale snad neznamená, že musí nároďák trénovat trenér průměrné úrovně. A když si čteš ty jeho vyjádření, tak nejspíš není Bílek ani při smyslech...posunul bych na jeho místo asistenta Komňackýho.
Aji s horšíma hráčama se dá hrát dobrý fotbal. Myslíš že Plzeň má lepší hráče než naša repre? A hraje krásný fotbal. Sice by barážou neprošla ani omylem a dostala by klepece asi aji od těch Skotů, ale dalo by se na to dívat, bojovala by a šlo by jí fandit. Tohle je marnost.
Aha takže říkáš radši hezký fotbal než výsledky? Sice by to bylo pěkný a taky bych byl rád, ale potom co bysme skočnili v kvalifikaci na posledním místě by se každý trenér hned pakoval...
Neskončili bysme na posledním místě. Když Bílek dokáže s těmahle hráčama silou vůle a shodou náhod držet tým na druhém místě, tak progresivní trenér který by týmu vtiskl koncepci, motivoval hráče a donutil je makat by to druhé místo držel taky. A na ten fotbal by se dalo dívat.
Jenze hraci Plzne spolu hrajou celej rok, to proste u narodaku neudelas, tam nemas cas se takhle sehrat, potrebujes kvalitni hrace ve forme a to je momentalne tak akorat Cech, dnes druhej polocas zahral Rosa. Jasne, ze by byl lepsi poradnej trener. Ale vem si Brucknera - kdyt on nakonec taky delal sileny tahy (viz Týce), ale ty hráči prostě byli tak kvalitní, že si to uhráli sami. Úplně se nabízí paralela s Mancinim u Citizens.
Jo, jenomže Bruckner tyhle kouzla dokázal aji se Sigmou kde ti hráči nijak extra kvalitní nebyli. On by aji s tímhle kádrem dokázal hodně. Sice se mu vyčítá že hrál nakopávanou na Kollera, ale ono to fungovalo. Měl s tím úspěchy, ten fotbal byl hezký, špatně bránitelný soupeřem, efektivní. Kritika Brucknera ve stylu "my zkoušíme to co ti fungovalo a ono to nefunguje - ty si blbý trenér" je pěkně dementní. Každý trenér pracuje s tím co má. On měl kvalitu a pracoval s ňou. V Sigmě ju neměl a popral se s tím taky - nechal všecky běhat po hřišťu do padnutí.
No mě by zajímalo, jestli by třeba Komňacký dokázal sehrát repre, jako se mu to daří v podstatě, kam přijde.
Těžko říct. Každopádně by to měl zkusit. Nebo sakra někdo kdo má vizi. Bílek má akorát vizi prokecat se do baráže.
tak zrovna třeba Komňacký je asistent Bílka
Tady si každý myslí, že máme lepší tým než Španělsko s Německem dohromady tady je marný cokoliv vysvětlovat, když za všechno může trenér, ale hráči jsou svatí...
Mně se zas zdá, že za všechno mohou hráči...přitom ani neví, co hrát...
Sebelepší systém je ti k ničemu, když si hráči neumí přihrát nebo zakončit... my máme v současné době tým na boření, taky jsme proti Španělům zahráli docela dobře, ale jak máme něco vymyslet a přehrát soupeře, tak to vázne...
A sebelepší hráči jsou ti k ničemu, pokud neví, co mají hrát...
Tak to jsi jen převrátil tu první větu ode mě hráči bez systému si alespoň dokážou nahrát a udělat nějakou náhodnou akci. Naši hráči ale nic takového nedokážou, chybí kvalita a to je ti kdejaký kombinační systém k ničemu... My můžeme hrát tak maximálně beton nebo nakopávanou, na kombinaci prostě nemáme kvalitu...
To neni tak úplně pravda. Těžko může Bílek za to, že Baroš neni rychlejší než Brown a když už se do šance dostane, tak shoří jak papír. Resp. může za to, protože ho povolal, ale jakýho jinýho útočníka tam má dát? Navíc mi přijde, že rozhodně máme větší systém než pod Radou.
Špatný srovnání tohle Ještě do toho přimíchej Straku třeba Ale ne, prostě mi nepřijde správný nechávat tam Bílka proto, že prostě s těmito hráči se megaúspěch udělat nedá.
Hráče na to, abychom hráli přinejmenším pohledný fotbal, určitě máme. Jde o to je povolat a říct jim, co a jak. Pak to půjde. I když neříkám, že si budeme se Španělskem nebo Nizozemskem vytírat prdel.
No tak koho ale? Komnacky je spokojenej v Jablonci, Vrba v Plzni. Škorpil už na to nejspíš nemá. Straka je ještě větší žertéř než Bílek. Možná časem Martin Hašek, když získá dost zkušeností ve Spartě.
Komňacký asi nejlepší, protože by jenom povýšil. Jarolímovi se asi z Arábie chtít nebude, škoda. Zkusil bych i Hřebíka, pokud by se mělo zůstat u Fantomasů.
Každá mince má dvě strany. Na jednu stranu, chybí systém, tým nemá tvář, hráči nevědí co mají hrát a na hřišti vládne chaos. Na druhou stranu, s tímhle materiálem by nic nezmohl ani Mourinho nebo sir Alex.
Jak to čtu, tak ten Cipro měl pravdu, my jsme opravdu národ hospodských (řekl bych lépe rádoby) odborníků.
Kdo koukal včera na Slovensko? To když dostaneme v baráži, tak to bude debakl.
Proč myslíš? Oba týmy hráli otřesně...
oba týmy ale hrály líp než my nebo Skotové dnes...
Slováci hráli se silným Irskem a kromě posledních 5 minut je k ničemu nepustili. My jsme hráli se Skotskem které je na úrovni Lotyšska.
silné Irsko, kam jsme to spadli.
Dneska se mi Rezek i celkem líbil až do onoho momentu. Já prostě nepochopím když v 90.minutě obhodím posledního obránce mám balon na 5ce v pohodě ho stíhám golman poměrně přikovaný na brankové čáře mužu se ho zeptat kam to chce a já radši sebou mrsknu o zem a doufám že mi to foukne. Proč proboha? kdyby to nedal tak bychom sice nadávali že to nedopadlo a třeba jsme prohráli ale rozhodně bych měl lepší pocit než z téhle plichty. A kdyby to dal byl by za hrdinu. (no i když to je vlastně v očích Bílka i teď )
Rezek se ti předtím líbil, jo? Ten měl být už dávno ve sprchách. Ty dvě kosy byly na rudou.
to je taky fakt..nicmene na sve standarty to byl na nej povedeny vykon kdy alespon behal.. snazil se rosovi ukazovat za obranou a pri gole na 1:1 zpracoval balon a dokonce obstrelil prvniho hrace..
Kdyby kdyby kdyby kdyby kdyby kdyby...
Když nás právě tento výsledek posune do baráže a případně na ME, budou si všichni Češi říkat: "Hm, to není fér, my tam vlastně ani nemáme co dělat kvůli nasimulované penaltě při zápasu proti Skotsku." Skoro nikdo si na to nevzpomene, maximálně tak Skotové.
ale mi nejde o to jestli tam postoupime nebo ne..spise nechapu to uvazovani hrsce ktery muze sam dat gola a radsi teatralen upadne a veri rozhodcimu nez sam sobe..
šel po mně a to nesmí!!!
Rezek neni Chramosta.
moc rozdílů nevidím
Ale prd ukazalo a nie moralku. Cesi boli technicky niekde inde cely zapas, ale hlavne vdaka skveleu Rosickemu, ktory to ale mal dost tazke, lebo ten stred zalohy Skotska ma fakt vynikajucu uroven. Ale ukazat moralku si predstavujem inak, nez nafilmovat jedenastku, ked Rezek mohol dat v pohode gol, nechapem preco sa hodil v takej situacii, co ak by nedal Kadlec jedenastku? Cesi mali Rosickeho a preto boli lepsi v hernych cinnostiach, ale nebyt Rosickeho tak neviem, neviem ako by ten stred fungoval. Moralku skor ukazali Skoti, ktori bojovali cely zapas, lebo proste nemaju na to tvorit hru a hrat vyrovnanu partiu s Rosickym a ta kvalita na strane Ceska nesie meno Rosicky, takze tolko..
Mluvit o morálce, když jsme uhráli bod z nafilmované penalty, to považuji za poněkud diskutabilní..
podle mého, pokud pan bílek zůstane, tak v případné baráži stejně vypadneme, protože tohle byla je a asi i bude mizérie. je až neuvěřitelné, že místo v základu má vždy jisté plašil navzdory svým výkonům - dnes jsem si ho všiml v 35.minutě a to jen proto, že ho zmínil bosák. o barošovi aneb jak stavět reprezentaci na 6 let starých zásluhách netřeba polemizovat
Ale ona bude asi chyba v našich hráčích, ne? Když se nenajde nikdo jiný kdo by je dokázal nahradit...
nemyslím si, že bychom nutně s tím, co máme, měli předvádět tuhle hru. zas tak tragičtí hráči to nejsou.
Ale to je furt to že si myslíme že naši hráči jsou něco extra. To samé mají Slováci v hokeji, kde si myslí že mají naději na titul na MS, když ho dokázali v roce 2002 vyhrát... že máme nejhorší tým za desetiletí a prožíváme generační obměnu vědí i v Anglii, ale u nás to stále nikdo nedokáže (nebo nechce) pochopit...
neříkám, že máme hráče světové extratřídy, ale kvalita se dá nahradit bojovností. skvělí dnes byli jiráček, hubník a před tím incidentem i rezek, kteří jezdili po prdeli a najednou jsme skoty přehrávali. tohle chybí většině sestavy
Pořád se mluví o generační obměně, ale na to je třeba kouč, kterej ty mladý začne zabudovávat do týmu: Suchý, Mazuch, Černý,Pilař, Dočkal, Lensky, Vaclík...
Jinde se toho nebojí postavit od začátku mladýho kluka.
Bílkovo obměna je zatím Rezek , Petržela
Ale spousta hráčů měla plynule přejít z 21" do "A"
Zas se to nesmí přehánět, zas tak zázrační hráči to nejsou. Podle mě na hráčích z minulé U21 bude stát kvalifikace na MS, nemůžeš do týmu násilně vecpat všechny mladé. Pekhart šance dostavá, hrál proti Norsku a že by nějak dobře zahrál jsem si nevšimnul. Suchý odehrál několik zápasů a většinou byl neuvěřitelně nervózní. Černý se asi zahrabe, protože nejspíš bude hrát druhou tureckou ligu apod. musí se vybírat kdo šanci dostane a kdo ne. Ale Bílek to taky nemá jednoduché v tom, že když si pozve hodně hráčů které by chtěl vyzkoušet v reprezentaci, tak z toho je většinou debakl a snáší se na něj kritika, nebo to dopadne jako Kirin Cup...
Tak každopádně nemůže bejt "A" jen z mladejch, ale ta obměna už někde začít musí...
Ne všichni vyjmenovaní na to mají,ale šanci by dostat mohli.Takovej Pilař by je dneska na kraji povodil jak malý kluky.
Chybí některé pozice, hlavně agilní krajní záložníci, co by byli schopni podporovat ofenzivu, občas přejít jeden na jednoho či dobře nacentrovat, to tam není vůbec. No a útok je taky bídný. Plus druhý stoper vedle Sivoka je občas problematický, škoda že není v repre třeba Jarošík, ten by si tam pořád uhrál své.
jestli bude jarošík pokračovat ve spartě jak začal a bude chtít do repre, tak si myslím, že neexistuje překážka... možná trochu zkreslený sparťanský pohled, tak pardon. je pravda, že na pravém křídle je od dob poborského nezaplněná mezera
OT: Kweuke dal výherní gol za Kamerun.Bony dal 2 goly za Slonovinu
A Koller dal gól za Smetanovu Lhotu, pomohl k remíze 3:3
Simulant Rezek ,ke konci jsem mel chut fandit Skotum.Takto delat body?Ostuda a kurveni fotbalu!
Kamarád dnes razil do Trenčína na nějaký konkurz na film. Ještě bude několik kol, takže pan Rezek, minimálně na kompars...
Bílek by se zase mohl zúčastnit náboru na Festival smíchu. Panebože, to je debil!
OT: Fanoušek Tottenham, United a Chelsea stoupají na horu a dohadují se o tom, kdo miluje svůj tým více. Fanoušek Totthamu trvá na tom, že je nejvíce loajální a zakřičí "To je pro Tottenham!" a skočí z hory. Není třeba se zabíjet, fanoušek Chelsea vyznává svou lásku k jeho klubu a křičí: "To je pro Chelsea!" a shazuje fanouška United z hory.
Fanoušek Chelsea by musel shodit spíš celý Old Trafford, aby to k něčemu bylo.
bylo by mi celkem blbé opsat vtip, který tu byl, tuším, předevčírem a změnit si tam kluby, aby mi to pasovalo
Já to našel na FB. http://www.facebook.com/pages/%C5%BDijeme-FOTBALEM/120902564675331
1. Jsem to viděl na stránkách lfc v komentech... Pak na FB s jinejma klubama...
Já to četl, že fanoušek United shazuje Scousera. Ikdyž fandím United, nepřišlo mi to vtipný ani v té podobě.
HELP!
Lidi, nevíte jestli je LIBOR TAFAT furt ve slávii?
Jo, hraje.
Nějaký exot ne ?
"hraje"
v Béčku?
podle mě už nějaký ten rok ve Slavii vůbec není, byl ve Vlašimi a v MB, ale na soupisách těch týmů už není, tak nevím kde mu je konec
on je v Béčku
nafilmovaná penalta je v§le a morálka ? Bílek neni opravdu nic jiného než buzerant
Jsou už někdo přeložené nějaké reakce Skotů?
reakce Skotů : Rozhodčí je zkorumpované hovado
Obecná reakce
Jooo remizovali jsme se Skotskem .... 3x Hurááá!
Je to spíše smutné, že už jsme rádi za remízu se Skotskem.. Kdysi dávno by jsme chtěli tento tým deklasovat a ne remizovat Pro příště Rajtoral na kraj Hubník místo Rajnocha a do útoku zkusit lafatu.. Jo ještě extra tragéd Hubschmann ven!
První dvě věty.
Ty ostaní se ti nelíbí ?
S Hübschmannem nesouhlasím. A s tím zbytkem by se dalo souhlasit, ale už to nemá takový náboj, jako první dvě.
Kdysi dávno v kvalifikačním zápase jsme porazili Skoty jen jednou a to 2:1 pod Chovancem, zase z minulých generací fotbalistů nedělejte takové hvězdy...
A pak 3:2 doma.
No já myslel u nich, protože přecejen je hodně velký rozdíl skotsko doma nebo venku
markantní
Asi si to nepochopil... Řekl jsem chtít a ne že jedem do Skotska uhrát bod a hvězdy to byly !! k Nedvědovi či Poborskému jsou všichni po palec.. na noze
Jediní naši hráči kteří se pokoušeli o souboje 1na1 byli Hubník a Sivok
----------------------------Čech--------------------------
Čelůstka----------Hubník-----Mazuch---------Kadlec
-----------------Vacek-----------Jiráček----------------
-------------------------Morávek-------------------------
----------Kadlec--------------------------Pilař-----------
------------------------Chramosta-----------------------
lávka: Vaclík, Zima; Kalas, Řezník, Suchý, Fabián; Vácha, Gecov, Hořava, Kopic, Dočkal, Černý; Pekhart, Kozák, Vydra
tak by to mohlo vypadat na MS 2014 Brasil, ale ještě 3 hráče vyřadit
Jo teď ještě záleží jestli se tam vůbec dostanem
no tak to je jasný (nemyslim to, že se tam dostaneme)
Tak týhle sestavě bych i věřil, jestli každý z nich naplní svůj potenciál, ale i tak to nebude taková síla jako zlatá generace s tím bysme se asi měli smířit ale pár hráčů mi tam fakt nesedí Zima, Fabián, Kopic (Milan nebo Jan?) podle mě nejsou nějací obrovští talenti aby měli na repre, ale kdyby překvapili tak jen dobře
tak Fabián teď sice v Bolce nehraje (ale vůbec nevim proč ) , ale když nastoupil tak hrál líp než Šírl a to o dost, navíc má skvělou techniku s kterou rozehrává standartky, Kopic (samozřejmě Jan) má taky dost dobrý centry a hlavně se nebojí soubojů jeden na jednoho a Zimu beru jako náhradu za Čecha a to dlouhodobou
Tak já se hlavně divým tomu Zimovi, hráč který v lize nic neodchytal a proslavil se snad jen tím že měl na MS U17 nějaký dobrý zákroky a hned odešel do Janova. Docela mi připomíná Petra, který ale přecejen byl trochu starší
A u Kopice se docela bojím, aby nedopadl jako Petržela, přecejen v některých situacích může hrát líp, ale snad takový extrém jako Petržela nebude ale tak je zase fakt, že on je hlavně podhrot, takže by mu podle mě nejvíc sedělo to Pitákovo místo.
Chramosta určitě ne.... Spíš Pekhart.
bzs ho tam nedal ani na lavičku
bude z něj druhej Svěrkoš. Takže žádnej zázrak.
Ano to se dá v nějakých 20 letech říct
Chramosta? Čelůstka? A zase 2 def. záložníci? To už prosím ne, toho už bylo a bude dost za Bílka.
Vacek není defenzivní záložník. Je to typický CM
a Jiráček taky není pes obranář.... může hrát LB, DM, CM, AM, LM, LW
Tak proč jsou všichni na pozici DM?
Plzeň taky hraje na 2 DM. Znamená to snad že hraje defenzivně?
Jestli je Horváth DM, tak jsem asi karkulka
Podle rozestavení jsou Horváth i Jiráček DM... právě proto píšu že na rozestavení tak nezáleží, důležité je jak se hraje na hřišti...
Tak to určitě.
Rezek ukázal, že pády v pokutovým území umí, tak na co by nám byl Chramosta?
A taky jeden hereckej výkon !
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-reprezentace-euro-2012-kvalifikace/109646/drulak-kritizuje-bilka-bud-tomu-nerozumi-nebo-ma-strach.html
Ten Drulák je magor, on nikdy nebyl nějak chytrej, ale tohle
co si budem nalhávat, skoro všichni s ním souhlasíme
Tak řekl na plnou hubu co si všichni myslí. Podle mě to není magor jen člověk upřímný, který je v nynější době pomlouvání, řiťolezectví a pokrytectví skoro zázrak
Tak jasný, ale takový kecy že bysme měli do Holandska posílat dáreček. Dál jak o Skotech řekl že takové dřeváky dlouho neviděl; pak posílat Bílka do pr*ele snad aspoň nějakou slušnost by mohl mít. A nejvíc to korunoval tím jak řekl že Bílek není žádná perona a nikdy nebyl... zrovna od něj to sedí
tak nevím, jestli pamatuješ kanonýra Druláka a kanonýra Bílka v reprezentaci Ten mu může oprávněně kopnout do zadku
Tak chlapče, jestli mě paměť nemýlí tak Bílek byl hlavně záložník, takže co do počtu gólů se samozřejmě nemůže s Drulákem rovnat, ale i tak dal za svých 35 startů v reprezentaci 11 gólů. Zatímco ta obrovská osobnost Drulák dal za 19 zápasů 6 gólů. Na většině svých angažmá by Bílek oporou a to samé platí o reprezentaci. Podle mě je Bílek rozhodně větší persona než celý slavný Drulák...
No a podle mě přesně naopak. Jinak těžko spojovat pouze góly reprezentační, když odehrál druhý polovinu zápasů. Celkem dal Drulák 153 ligových gólů v X mužstvech, kdežto Bílek tvrdnul v protěžované spartě a hráčská kariéra tohoto pionýra skončila s pádem komunismu :-) takže o oporách bych se nebavil. Bílek si hrál na trenéra v Kostarice, chmelu Blšany + zase spartě. Kdyby nedržel tašku Haškovi tak trénuje Viktorku Šiškov. Drulák má právo mu říct to co uvedl. A navíc vůbec nevím o čem se to tu bavíme. Hlavně ať jde ten trotl už konečně do pr....le! Nejlíp zase do Kostariky
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-reprezentace/108763/michal-bilek-je-nejhorsim-trenerem-za-50-let-statistika-nelze.html
Naprostý souhlas
Drulák má náhodou pravdu a aspoň to řekl na plnou pusu, to šašci typu Karoch, Soukup... budou radši neustále tu hrůzu hájit, konečně nějaká kritika na Baroše, který je už několik let v repre přítěží, ale většina expertů ho stále vidí jako hráče na Euru 2004
doufám, že si to Bílek přečte.
Ať už jde do prdele....prosím.
A Maiky Longy opět blábolí, blábolí, a blábolí...
Bílku běž do pr--le! Výhru v podobě remízy nad tragickým skotskem nám zařídil rozhodčí milující akční pády z Holywoodu. Nejlepší co by se teď mělo udělat je nechat Bílka ve skotsku. Ať aspoň zbytek kvaldy řídí Komňacký sám proboha a toho hňupa nepouštějte ani k mikrofonu
A Komňacký asi nosí vodu a podává chlapcům toaleťák, co? Na tomhle má také svůj velký podíl a jestli s tím nic nedělá, tak by taky nebyl muž na svém místě...
No myslím si spíš, že kdyby tam nebyl on, tak jsme dávno v dupě Na rozdíl od zmateného demagoga Bílka on je PAN trenér. Vodu by mu měl nosit Bílek a vypadalo by to jinak
A podle čeho tak usuzuješ? Jednou říkáš že za špatné výsledky může Bílet, ale za to že máme velkou šanci na baráž a máme deset bodů může hlavně Komňacký
Vezmi si jen historii práce Komňackého. je to systémový člověk a má systém, který aplikuje všude (Od Baníku až do Jablonce) jen u repre není po tom systému ani stopa. Čí to je? Náhoda? Věřím tomu, že kdybychom vyhnali Bílka bičem a vzal to třeba aspoň on sám, tak to dopadne líp. Jinak děda Bruckner forever. Protože není pravda, že jeho zásluha byla postavena jen na dobré generaci. Bruckner by je dneska vedl líp po telefonu
Nedá se srovnávat reprezentace a klub. V klubu máš celý rok na sehrání, v reprezentaci máš jen pár srazů za rok, to se pak nějaký vlastní systém aplikuje špatně. Ještě když se prochází takovýmhle obdobím a je potřeba zapojovat a zkoušet nové hráče. A proč se Brückner neukázal v Rakousku? S těmihle hráči by nic neuhrál ani SAF...
Ten Bílek je pekný tragéd, lepšie povedané váš zväz je tragicky smiešny, že ho stále držia tam kde je.
U nás je poslední dobou všechn směšné od Hradu přes parlament až k fotbalovému svazu. Koryta mají magnety víš?
Nutno podotknout, že tomu dost pomáhají massmédia.
Neskutecna diskuze......
Hele abych pravdu rekl,tak obcas uz ani nectu clanek a jdu rovnou k diskuzi,jelikoz se tu dozvis daleko vic veci a obohatis se o spousty neznamych vyrazu,ktere jsi v zivote neslysel
S novým vedením ve svazu už to snad bude lepší a Bílek při prvním klopýtnutí poletí.
nechápu proč nemohl hrát místo věčně tragickýho Baroše Lafat
to nás bude víc
Hanba,Bíleku běž už trenovat někde nějaký prales!!!!A ten Rezek je simulant jak cip.Kdy se budem radovat z vitěztví proti San Marimu a budeme to považovat za VELKÝ USPĚCH.Bílku kdo tě tam drží
Panu Bílkovi se po zápase velmi ulevilo a bude nás tedy ještě svými moudry chvilku oblažovat, ale stále se víc a víc ukazuje, že jeho volba za reprezentačního trenéra byla a je zcela mimo mísu. Jako hráč byl vynikající, jako trenér je to už horší. Ať si u klubu, ale na repre (zatím?) zdaleka nemá ....
nejhorsi, ze kvuli tomuto zapasu¨trener zustane. Nejvic jsem si pral, aby konecne skoncil, tim bych obetoval i nasi remizu v prohru...nahodna penalta zachranila Bilka, a vsichni budeme cucet zase na nakopavany balony, kde ve vapne je bud Ba¨ros a nebo nikdo... Do utocne faze se zapojovali max 1-2 hraci a to je malo...Bilku uz toho nechej a jdi
Měl jsi štěsti Bilku,Zachránil tě rozhodčí.
to by me vazne zajimalo co si bilek predstavuje pod pojmem MORALKA (samozrejme narazim na to co predvedl rezek). tohle je velka ostuda. opravdu doufam, ze je to nejaka chybna citace a ze to bilek nerekl.
Rajnoch jednoznačně nejhorší hráč včera. A Bílek je bezpáteřní...
Bílek je fakt srandista..absolutně jsem ten zápas nepobral..vůle po vítězství? Nevim u koho jí viděl, bylo tam včera jen pár hráčů, kteří opravdu hráli. Viz. Jiráček, kterej ukázal, že na reprezentaci opravdu má a mělo by se s ním počítat. Na začátku jsem byl proti nasazení Rajnocha - myslím si, že místo něj by v repre mohli být jiní, ale příjemně mě překvapil, nebylo to od něj nic hroznýho. Ale takovej Plašil? Baroš? Hrůza! Tihle dva měli jít už před půlí z placu! Plašil tam byl úplně k hovnu, nic nevymyslel. Baroš totéž, mrtvej! A takovej Rosický? Sorry, ale od kapitána a předpokládaného lídra týmu a tvůrce hry si taky žádám lepší výkon. Bílek to tradičně jako vždy zahraje do autu tim že mluví o baráži, bodech, ale to, že se na náš tým nedalo koukat, to nezmíní!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele