Nejsme Benevento, jsme Sparta, chybí Stramaccionu větší respekt
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Sudí podle komise rozhodčích duel na Spartě zvládli a nechybovali
16.10.2017, 19:03
Pořád je před námi sedm měsíců tvrdé práce, upozornil Hájek
16.10.2017, 12:55
Sparta si podle Zahustela nezasloužila s Plzní prohrát
16.10.2017, 10:56
Sparta podala nejlepší výkon v sezoně, ocenil kouč Plzně Vrba
16.10.2017, 08:53
Plzeňský Kolář byl rád, že konečně dal gól Spartě
15.10.2017, 22:20
Sparta šlágr nezvládla a na Viktorii už ztrácí 15 bodů!
15.10.2017, 20:03
Komentáře (175)
Přidat komentářZahustel měl jít taky ven, to mu nikdo neřekl? Jinak Rosa si měl ukázat, jakmile mu sudí něco na očích viděl, hned mu to splnil...
Asi jako Hejdův faul na Rosu, kterej vůbec neviděl, jelikož se otáčel, a Rosa mu hezky řekl jak to bylo
Co čekáš? Dyť ten tragéd ví více o Serii A než o naší lize. A proč by se měli dávat karty podle hráče už vůbec nechápu.
Sranda by byla kdyby po vyhazovu ze Sparty skončil v Beneventu
Za mesic po zapase Benevento - Caliagri: ,, Chybelo trochu respektu od rozhodcich. My nejsme zadna Sparta, my jsme Benevento!''
To uz dneska po zapase na Hellasu
Ještě nějaké to Kill the Game chybí
fnuk
Strama Konečně žádný alibistický kecy.
* diplomatický kecy.
Vy jste si telefonovali? V médiích jsem nic než kecy nenašel...
to myslel ironicky no
Když u něj člověk neví, některý jeho názory jsou poněkud... ehm... jak to říct... neobvyklé, netroufám si udhadnout, kde trolí, kde to myslí vážně a kde je to jen takovej nezřetelnej humor.
Zajimalo by me kolik uhraje bodu do konce podzimu
http://www.sbirkaprikladu.eu/Files/UserUploadFiles/6a9f1480-a3b7-401f-b0bf-9f35ee62032b.png
uhraje trojuhelnik
5-7
Jestli neudělá aspoň 15, tak by měl skončit.
Nikdy neměl ani začít
Jenže Benevento by neangažovalo takovýho sráče jako jsi ty.
To ČTK je podle kvality titulků slušná chráněná dílna.
To ještě pořád nebyl odvolanej?
a do konce sezony nebude, nikdo nevěří že už se udělá titul, tak se věří v zázrak
Připravuje tým na další sezonu, a pak až si to sedne !
A na co se čekà?
"My jsme Sparta"
Ty seš tak maximálně hňup co trénuje klub, kterej má se Spartou už jen společný jméno
Že nemáme v posledních letech respekt je vina hlavně Křetinského, lidí ve vedení a hráčů...Alibisti připosraní, všichni do jednoho...
Nooo, tuto situaci fakt nezavidim fandum Sparty...Strama zacina vic a vic fnukat...zase nechapu, co delal v sestave Mavuba, to co predvedl, mel byt stridan..defenzivni ukoly spatny, zavinil branku, rozehravka tragicka, pohyb tragicky a odehraje cele utkani...Naopak Rosa pi zraneni a opet od prvni minuty rozdilivy hrac na celem hristi, paradni vykon, za 20min rozdal tolik prihravek a dostal hracu do sanci, co jiny hraci nezvladli za 90minut...to mysleni, pohyb, fakt neskutecne... akorat doufam, ze se nezranil
Ciwe, člověk má chuť mu i přát, mluví fakt jako věcně, není to překvapivě ani taková holomajzna... ale 15b za 10 kol je prostě šílenost, to nejde přežít
Naprosto typicky chovani italskyho cikana. Oblikat se umi, umi se dobre najist, umi si vychutnat dobry vino, vi co je v mode, umi pekne mluvit. Jakmile ale prijde na praci, stoji za starou backoru a veskery neuspechy jsou chybou vsech okolo, jen ne jeho
Jezis to je trapak..
A ze v prvni puli mela sparta dostat snad 3 zluty (biabiany treba) a rozhodci zacal davat karty az plzni na konci, to uz mu nevadi?
Aha, ale chce, aby se davaly karty podle toho, kdo je faulovanej. Dyt ani ta zluta snad pro hejdu za faul na rosu, to na zlutou ani nebylo.
10 kol, 15 bodu a 15 ztrata na Plzeny 9 (!) vstrelenych golu.
Hlavne, ze si hned po zapase zjistil, kolik meli rohu a strel, aby si zase mohl udelat alibi, je totalne k smichu.
Sparta v zapase - dobry vykon, plzen umela primacknout.
Ale co mely znamenat pasaze, kdy snad ani Plzni nechtela vzit mic? Nebo se vsichni namackali do vapna a nechali Plzen vapno oblehat a ani je tam v podstate nenapadali? Takticky genius ten strama.
Uplně clueless. Ten závěrečnej tlak pro něho udělal vesměs jenom Rosa.
To jo...
A to se jeste tomuhle strategovi podarilo pri pritomnosti Rosy nasazenim Sacka dostat svuj tym do deseti, protoze bylo uplne jasny, ze vsechny mice bude mit Rosa.
On je pro me trenersky uplne hloupej, byt tam proplesatelej Cech v teplakovce, uz by davno letel.
Ale jo, umi se obliknout, ucesat a hezky kecat, staci, no..navic italska trenerska skola..
Jono, a stejně tak netrénovat to Strama, Mavuba už dávno hnije v béčku. Prostě koule na noze pro Spartu, tenhle celej experiment...
To me taky dostalo, ze stridal marecka misto mavuby, kdyz marecek byl videt vepredu i vzadu, hral dobre..
Na druhou stranu janka odstreli po 3 zapasech nebo kolika? Dyt je to cely vtip..
"Mě musíte mít rádi ! Jinak se budu moč žlobit !"
https://www.kfilmu.net/film/bezva-finta/
Je to klaun ...
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/316060/sporne-momenty-na-sparte-penaltu-mely-kopat-oba-tymy-ofsajd-byl-tesny.html?kapitola=related
Takže to znamená, že silným týmům by se měla metat cestička k vítězství nebo co tím chce říct?
Taky to tak chápu.
Působí to tak.
Silným týmům ne, ale Spartě.
finančně silným ?
výkonnostně silným asi v tomto případě neplatí
Spis zacina byt frustrovanej z mistnich pomeru, ktery uz tady kazdymu prijdou automaticky. Zatim, kde je neco sporneho v tehle sezone, to se otoci proti Sparte. Plzni se tohle stane jednou za dva roky....Sparta vyhodi ctvrt miliardy, hraje hovno a jeste ji rezou. Sadek za par milionu zaridi, aby si Kolar s klukama po zapase mohli rict, ze rozhodci vse piskl spravne a mohli byt spokojeni.
Z jakych pomeru proboha, Sparta ma proste vyhravat, byt obavana, nebezpecna a mit respekt… vsichni z vas maji prdel, v tymu neni zadna osobnost (krome Rosy), ty pomere..
Tady nejde o vykonnost ani slozeni kadru. Prdel si tim neprimo delaji i ze Slavie a dalsich.
Plzen je prvni s rekordem, Slavia druha – tam to neni idealni ale ma to nejakou tvar, nevim kdo by si z nich jako delal prdel, ani neprimo
bůůů
Sparta je ve sračkách svoji vinou a ničí jinou. Je k smíchu. Nejsem HateSparta, management je k smíchu, Strama je šašek.
Stramaccioniho nikdo respektovat nebude, pokud bude nadále předvádět podobné výkony a mlít podobné hlouposti. A Spartu za chvíli také ne, pokud nezlepší výkonnost a herní projev.
No zrovna včera to byl nejlepší výkon v sezóně
To nepopírám, ale pokud mají takhle vypadat nejlepší výkony Sparty, tak je to docela k pláči.
zase někdo kdo zápas ani neviděl...
třeba viděl jiné zápasy, konějšit se lepším výkonem doma proti soupeři typu Viktoria Plzeň je mimo: prohrála Sparta
Na zápase jsem pro tvou informaci byl osobně. Výkonnost bez efektu není k ničemu. Ano, kdyby Sparta zápas otočila, zpočátku zápasu hráči (speciálně Mavuba) nevypouštěli každý druhý souboj anebo alespoň Plzeň vyloženě tlačili a přestříleli místo zbytečných nevydařených kombinací, tak neřeknu půl slova. Sparta měla k dispozici JEDENÁCT rohů a ani z jednoho nedovedla dát gól. Ano, Kozáčik čaroval a chytal neuvěřitelně, ale když jdou jen 4 střely na branku, tak je samozřejmě pravděpodobnost gólu skutečně nízká.
Jestli nechápeš, kam tím mířím a stále si myslíš, že by Sparta měla hrát tímto způsobem, doporučuju se podívat na většinu zápasů z roku 2014. Ano, Lavička není rozhodně nejlepší trenér, pod kterým kdy Sparta hrála, a v Evropě vypadli docela ostudně, ale výkony v lize a poháru byli více než solidní. Pod Ščasným se zpočátku Sparty bála celá liga a hráli poměrně hezký koukatelný fotbal, než si rozhádal kabinu.
Ale pokud si myslíš, že trenéra dělá drahý kvádro, nebudu ti tvůj názor vyvracet.
oprava
*zpočátku zápasu, hráči (speciálně Mavuba).... atd.
Vykonnost bez efektu JE* k nicemu..
Tak jsem to myslel. Nedošlo mi, že dvojitý zápor je špatně. Díky.
v češtině je dvojitý zápor furt zápor. Naše mateřština je někdy nelogická
A podívej se na loňský ročník (speciálně jaro) - Sparta hrála tužku, nebyla tam žádná kvalita, bylo potřeba udělat hodně změn a vždy je to risk. S tím musí teď Strama bojovat a netroufám si říct, jak by se s tím popasoval jiný trenér, i s vlastním výběrem hráčů... Neříkám, že je Strama skvělý trenér, ale ani bych ho zatím neodepisoval... Spousta změn které dělá (jako třeba tréninkové centrum) jsou k lepšímu a pokud si tým sedne (jako že třeba zápas s Plzní byl skvělý signál), tak by mohl týmu ještě hodně dát - už jen tím, že že Sparty udělá první plnohodnotně profesionální tým v Čechách... Rád vyměním jednu sezónu (jakkoliv zajímavou) za dlouhodobé zlepšení klubu...
Bohužel musím opět oponovat. Loni na jaře byla větší část kádru zraněná a někteří hráči "protestovali" proti Radovi. Ačkoliv Plukovníka nemusím, Spartu by dostal dál, než Stramaccioni. To, že si hra "sedne" slyším už od srpna a stále nic. Ve Spartě si dovedu představit spoustu jiných trenérů ze zahraničí, kteří by klub dostali zpět na vrchol. Když jsem známému z Itálie říkal, že Spartu povede Stramaccioni, klepal si na čelo a poté se půl hodiny smál.
Čím dřív přijde změna, tím líp pro Spartu. Jediné, co zůstává coby problém, je prodej většiny "posil". Tady nejde o ztrátu jedné sezóny, ale o zbytečné utrácení a absenci jakékoliv dlouhodobé koncepce. Na co je v ACS Janko, když stejně hraje Lafata? Mimochodem, jeho hra na podhrotu v přípravě a zpočátku sezóny byla více než úsměvná. Odchod Váchy měl být trvalý, ale Mavuba ho nahradí cca na rok, navíc už rozhodně není bojovný kapitán Lille a většinu zápasů nestíhá/vypouští. Mandjeck je dobrý leda do rotace. Kaya mě zatím rozhodně nepřesvědčil, Ben Chaim taky ne. Plavšić nedostává prostor. Osobně mě mrzí, že nehraje Karavajev, který loni na jaře Spartu táhl, ale pro Stramaccioniho je "moc ofenzivní".
Slavia paradoxně posílila podstatně lépe, ačkoliv to tak zpočátku nevypadalo. Danny relativně ok (čekal jsem víc), Rotaň příjemně překvapil, Stoch zatím neblbne a hraje skvěle. Myslím si, že SKS je aktuálně na mnohem lepší cestě stát se (tvými slovy) "plnohodnotně profesionálním týmem".
Ano, asi jsem podle tebe Spartu dostatečně nesledoval, ale i laik, co se podívá jen na tabulku, výsledky, přestupové částky, platy hráčů + realizačního týmu a zapojí zdravý selský rozum vidí, že je něco špatně.
Pod tohle bych se klidně podepsal!
Oceňuji, že argumentuješ věcně a nepoužíváš tady na EF už tolik otřepané fráze, které už mi lezou krkem.
S prvním odstavcem nemůžu souhlasit. Se zraněními máš pravdu, ale drží se nás i tuhle sezónu, takže rozšíření kádru bylo na místě. Co se týká "protestu" proti Radovi, to je asi ten největší důvod, proč si myslím, že byla razantní obměna kádru nutná (a mrzí mě, že nebyla ještě radikálnější ve smyslu odchodů). Už u několika trenérů za poslední roky se mluvilo o tom, že hráči proti nim "protestují" a vypouštějí zápasy, aby jim škodili. To je něco šíleného a za mě asi největší problém, který Sparta za poslední roky měla. To nezdravé jádro bylo potřeba rozprášit a dotáhnout nové hráče, kteří tomu zbytku ukáží, že tohle není cesta. Na kolik se tohle podařilo je otázka, kterou zodpoví čas. Osobně nejsem úplně přesvědčený, že to klaplo (mluvilo se hlavně o hráčích kolem Váchy, takže aspoň on na tu transformační fázi zmizel; horší to je s přístupem posil - v životě bych nečekal, že Mavuba bude vyklusávat tréninky a vypouštět zápasy, to nečekal asi nikdo, byl to vyhlášený dříč a profesionál).
Co se týká posil, také nejsem spokojený. Ale neházel bych to na trenéra. Pokud se nepletu, tak Janko kterého uvádíš přišel dřív než Strama, takže tam asi není moc co vyčítat. U ostatních hráčů je to takový průměr, určitě se víc čekalo od Ben Chaima, Kaya se brzy smolně zranil, tam se nedá moc hodnotit, Mandjeck je splašený, Mavubu jsem psal už výše a Plavšič hrál na 100%, ale finální fáze byla otřesná. Celkově tedy posily za moc nestojí, ale upřímně řečeno nevidím do klubu, jaký podíl na výběru a rozhodování o posilách měl Strama, ačkoliv svůj podíl viny na tom určitě nese. Na druhou stranu se mi s ohledem na posily líbí aspoň to, že se je nebojí posadit bez ohledu na jméno a částku, za kterou přišli. To by si asi moc českých trenérů dovolit nemohlo.
Slavie posílila velice slušně, taky tam jsou provary, ale třeba zmiňovaný Rotaň hraje stabilně dobře a Stoch hraje výborně. Na druhou stranu Stoch z přestupů výrazně vyčnívá a je to právě ten neprofesionální prvek, říkejme tomu plzeňský přístup, kdy se do týmu berou hráči, kteří jsou výborní fotbalisté, ale v hlavě mají vyjebáno a jsou s nimi problémy. Takový hráč je podle mého časovaná bomba a jsem rád, že se tímhle směrem Sparta neuchyluje. Slavia z toho teď těží a může se stát, že toho ani nikdy litovat nebude, ale taky se může stát, že Stochovi uprostřed závodů o titul jebne v bedně a zničí veškerou pohodu, která v kabině v té době může být.
S posledním odstavcem souhlasím, každému je jasné, že jakmile Sparta nehraje o titul, je něco špatně. O to víc, že se na posilách utratilo tolik, kolik se utratilo. Ale neházel bych všechnu vinu na Stramu, jak je tady zvykem. Je to kumulovaný problém, který bobtná už několik sezón a teď začíná vrcholit. Všichni tu mluví o tom, že je to zejména kvůli Stramovi (což je podle mého nefér, ačkoliv taky netvrdím, že je to nějaký král mezi trenéry) a nulové znalosti fotbalu ze strany Křetinského. Ani s tím nemůžu souhlasit. Křetinský nese na současném stavu velkou část viny, ale rozhodně za to nemůže jeho "neznalost" fotbalu. Jsou to spíš věci jako dlouhodobé neřešení problémů v kabině (viz. už zmiňovaná partička kolem Váchy), které přeživají každého trenéra a vždy se vrací.
Děkuji za reakci. Jsem rád, že se i přes odlišné názory dovedeme bavit na úrovni a argumentovat věcně.
Upřímně, chtěl jsem pro Spartu někoho lepšího. Stramaccioni nezvládl přestavbu kádru ani v Interu, ani v Panathinaikosu. Při pohledu na seznam volných trenérů se najde pár zajímavých jmen, která nezní nereálně, a na které by byly podobné náklady, např. Aitor Karanka, který dovedl Middlesborough během svého angažmá skvěle pozvednout. A pokud by se vedení chtělo vyloženě plácnout přes kapsu, tak je volný třeba Puel či Mazzari (pokud by Křetinský trval na Italovi). Nadále angažmá hledá třeba i často vysmívaný David Moyes, který v Evertonu právě de facto vychoval několik profesionálů, kteří za klub dýchají a dostal je zpět do popředí anglického fotbalu.
Co se týče posilování, bylo by rozumnější nakupovat např. na Balkáně, kde lze pořídit zajímavé hráče za rozumné částky. Bohužel vedení nahánělo Ben Chaima, podle mě přeplaceného Biabianyho a podobné.
-Leonardo z Partizanu - nejlepší střelec srbské ligy, ročník 92 a je výborný i coby desítka, která v případě zranění Rosického chybí. Šel do Saudské Arábie za cca 4 miliony euro.
-Đurđević z Partizanu - sdílený nej střelec, typologicky čistý hroťák (hodil by se jako sůl), ročník 94. Šel do Olympiacosu za 2.6 milionu euro.
-Malbašić z Vojvodiny - křídělník, 16 gólů za sezónu, ročník 92. Šel do Tenerife (2. španělská liga), částku nevím.
-Kanga, Crvena zvezda - určitě si ho vybavíš ze společných zápasů v pohárových předkolech. Jasně, vedení by se pláclo přes kapsu, ale jako střední záložník nebo desítka je geniální. Ročník 1990.
Myslím si, že by ze zmíněných 4 hráčů stačili 2 a tým by hrál dopředu úplně jinak, než hraje nyní. Do obrany mohlo vedení podepsat např. aktuálně volného Sebastiena Bassonga. Na naší ligu by podle mě bohatě stačil.
Za krizí Sparty tedy stojí vedení, špatný scouting potencionálních posil, nedostatečná či nečitelná koncepce týmu a bohužel i nízká efektivita hráčů, často plynoucí ze zmatené taktiky, za kterou zodpovídá trenér, který má slovo i do přestupové politiky (např. příchod Biabianyho byla spíše Stramova akce).
Třeba zrovna Bibiany mi vůbec nevadí, finální fáze má sice pořád daleko k dokonalosti, ale na hostovačku s možností trvalého přestupu to není špatná volba a řekl bych, že letos výkonostně jeden z těch lepších hráčů.
Co se týká Tebou zmiňovaných hráčů, tak určitě nejde o špatné volby, ale určitě je dobré si uvědomit pár věcí. Některé z nich jsou dost nereálné, Leonardo v Saudské Arábii zřejmě bere dost šílené mzdy (nemám podložené, ale tenhle předpoklad je asi na místě - to byl taky jeden z hlavních důvodů proč nemohl přijít ani Sneijder, který by s českou ligou zamával nevídaným způsobem. Durdevice a Malbasice nemám nastudované, tam nemůžu posuzovat a Kanga je samozřejmě skvělý, ale mluvilo se o přestupových částkách 10-15 milionů eur, to je mimo možnosti Sparty na jednoho hráče.
Samozřejmě taky jsem měl pár hráčů, které bych viděl v týmu raději, ale pořád nesmíme zapomínat na to, jaký má být smysl těch přestupů. Tvoje volby by okamžitě pozvedli současný tým a pravděpodobně by bylo v tuhle chvíli o pár bodů víc. Ale pokud byl cíl opravdu přebudovat kádr, zprofesionalizovat ho a zbavit se hráčů se špatným přístupem (jak jsem psal výše, podle mě dlouhodobě největší problém Sparty), tak byl nutný udělat větší řez, s větším množstvím změn a s hráči, kteří nevyčnívají nutně výkoností, ale přístupem a profesionalitou. Jako svou ideální posilu představoval Strama Plavšiče a to do tohohle zapadá - Plavšič maká, nevypouští vůbec nic a soustředí se jen a jen na fotbal. Do tohohle zapadal perfektně třeba i Mavuba, který ale z nějakého důvodu poprvé v kariéře začíná vypouštět a na fotbal kašle. Fakt by mě zajímalo, co za tím v jeho případě je.
Mimo Kangu a Bassonga jde o hráče do 25 ler, kolem kterých lze vybudovat nový tým. Leonardo bude brát podobný plat jako Ben Chaim, akorát není až tak náladový. Malbašić by byl lepší a levnější variantou na křídle než Ben Chaim, Đurđević by vyřešil otázku absence kvalitního hrotového útočníka. Dohromady jsou to posili za cca 9-12 milionů euro, které se znají, 2 z nich jsou již sehraní. Takže by nemusel chodit Ben Chaim a Lafata by mohl pryč. Plavšić - Leonardo - Malbašić coby ofenzivní část zálohy budí respekt. Do rotace si vycvičit mladé hráče z přípravek.
Zajímavá vize. Dovedu si takto ACS představit.
Co myslíš pojmem plnohodnotně profesionální tým? Pokud tým, co hraje jen za prachy, prosím, ale pokud tým, co má srdce a bojuje do posledního dechu, tak to moc nehrozí.
A já si právě myslím, že pro profesionálního hráče by v tom neměl být rozdíl. Ten bude vždy hrát na 100%. A je jedno, jestli klubu za který hraje fandí. Musí být naučený, že na hřišti musí nechat vždy 100%. Real Madrid je často považovaný za klub žoldáků, ale jsou to sakra profesionální žoldáci. Nehledě na to, že ta rovnice může fungovat i opačně - zamiluješ si klub, ve kterém zažíváš úspěchy a předvádíš skvělé výkony. Důležitý je hlavně ten přístup a pracovitost hráčů a na tom se musí pracovat už od mládeže. To v Čechách oproti zahraničí zásadně chybí. Šádek (a ten o (ne)profesionalitě hráčů něco ví) sám v rozhovoru řekl, že je naivní v čechách hledat profesionální hráče. Tady jsou profesionálové jen z definice - tím, že se živí fotbalem. Toho se potřebujeme zbavit a jsou to právě lidi jako Strama, kteří vědí jak fungují akademie, tréninky a režimy pro hráče v zahraničních velkoklubech, kteří to můžou změnit.
Bylo mi smutno, když jsme vyslali delegaci trenérů a funkcionářů, aby se jela podívat do Belgie, jak tam pracují s mládeží a proč vychovávají v posledních letech tolik supertalentů. Po návratu dělali rozhovory a na otázky "co si z toho odnesli" odpovídali většinou buď "teď mě nic nenapadá" a nebo "měli bychom víc pracovat s mládeží a dříve je zapojovat do dospělého fotbalu". Chápu, že na blbou otázku blbá odpověď, ale už je to zase nějaký pátek a žádné systémové změny jsem zatím nezaznamenal. Je asi potřeba, aby je vedl někdo, kdo s tím má zkušenosti.
Tohle je Sparta!
https://www.youtube.com/watch?v=b1URwdZlRrE
+ ta podoba tam je.
Sparta včera slušnej výkon, ale její trenér to pak zdegraduje těmi totálně neobjektivními kecy ....
Uvidíme, co na to Jablonec ...
Pagliacciho božská komedie nezná mezí !
to je ubrečenec..
Stačila expresska...
Stramaccioni: "Spartě rozhodčí nenadržují tak, jak by měli"
Jeste by mě zajímalo koho chce z toho prvního pripadne druhyho mista dostat pod sebe
být Kretinskym tak asi jednám, ted ztrati v Jablonci a uz pujde o to se dostat aspon do EL
Ty už jdi taky do prdele...
To je přece celé na hlavu, ne?
Jestli fakt řekl, že kdyby šel vrátit čas, nepřivedl by tolik cizinců...
Tvrdili, jaký má kolem sebe ansábl skautů, přitom přivedli Janka a zjistili údajně podle štramákových slov, že neumí hrát týmově - tak co to je?
A na začátku posadil Lafatu a teď najednou tvrdí, jak ho miluje?
Chtěl se zbavit několika hráčů a pak je nasadil do derby...
A pokud si postěžoval, že skutečně v kádru nemají hráče, co by je seřval... dyť to přece není možné, že je Ital a chodí v obleku z něj přece nedělá dobrého trenéra...
Tady to někde malinko zavání příčinou toho, že Sparta nemá respekt.
ještě aby měla s tim co předvádí
Zmrzlinář se svojí trenérskou erudicí a vyjádřováním nepatři ani do Sparty, ani do Beneventa ani do žádného dalšího profesionálního klubu. Jediný co mu jde je přesvědčit majitele, že neni tak neschopnej jak by to mohlo vypadat. Líp by to odkoučoval i Pepa Hnátek s taktikou trefování zařízení a sklepáváním na střed nebo do stran.
Chápu jeho frustraci, když vidí, že 90 % sporných momentů se píská proti nám, zatímco u Plzně a Slavie je to naopak. Ale měl by táhnout, Křetínský ať si dá pár měsíců na hledání pořádného trenéra (v zahraničí, ale ne klauna jako Strama) a mezitím vzít asi zase na záskok plukovníka, ten by aspoň ten podzim dohrál důstojně.
Dokud na Letný budete všichni žít v tom, že za Váš bodovej zisk může rozhodčí a Plzeň se Slavií mají víc bodů jen proto, že 90 % sporných momentů se píská pro ně, tak je úplně jedno koho na tý lavičce budete mít. Neposunete se nikam vy jelimani..
Ty se hlavně těš, kam se posune Plzeň, až konečně jednou zavřou Berbra, fanoušku úspěchu. Zase vás bude chodit 1500.
Kdybys byl inteligentní člověk, což se s fanouškovskou příšlušností ke Spartě pochopitelně téměř vylučuje, udělal by sis názor sám. A ne na základě masáže médii o tom co Berbr dělá a nedělá. Já ho neobhajuju, určitě to je vřed českýho fotbalu, ale jeho napojení na Viktorku je blbost. A vyvolává na mojí tváři úsměv, když to řiká někdo, komu Pelta před očima inscenoval divadelní hru Cinklé Jaro.
Jeho napojení na Viktorku není blbost, vyhrál vám takhle 2 tituly (2 byste měli i bez něj).
neskutečný "90% sporných momentů se píská proti nám" já se normálně pochčim z těch Sparťanůc.. oni si tam toho Stramu udrží dýl nakonec sami diváci tím, že od něj odvedou pozornost k rozhodčím (navíc nesmyslně). Offside prostě byl a je jedno kdy ho mávnul, prostě byl kurva co vás na tom sere? A penaltu mohly kopat oba týmy.. nechápu tu hysterii.. vy dyliny
"vy dyliny"...
Strama je k hovnu, ale to, že od jisté doby je Sparta od rozhodčích řezaná, je fakt. Neřeším gól, ten offside byl, rozhodčí si to obhájí (jako by si obhájil i opačné rozhodnutí). Jde o tendenční vedení zápasů, nakloněnou rovinu. Každý soupeř Plzně dostane v prvních 20 minutách najevo, jakým trendem se bude pískat (pouštění drobných faulů, které se na druhé straně pískají, otáčení autů apod.), hráči jsou pak rozhození a Plzni se už hraje snadněji a vypadá to, jak soupeře pěkně válcuje. Po vstupu Tvrdíka do zákulisí se začalo podobně pískat i pro Slavii, jen je pořád až tím druhým nejsilnějším psem. Já uznávám, že ve Spartě nebylo vše v minulosti košer, ale to, že se dřív pískalo pro Spartu, neospravedlňuje to, že se teď píská proti ní.
"vy jelimani"...
i ty kulisaku...
Ajajaj!
Mne se strasne libi, jak ma porad ten postoj jako na fotce. Jedna ruka u pusy, jakoze premysli, druha v kapse. Jestli si mysli, ze tim vytvoří dojem, ze v hlave vytvari neco velkeho, tak se krute plete Strasne umele a neprirozene to vypada
https://goo.gl/images/Xi6vuE
Přemýšlí jak moc velkej kousek mu chybí k tomu, aby byl dobrej trenér. A následně zjistí, že velkej..
http://img.cz.prg.cmestatic.com/media/images/600x338/Aug2017/2029692.jpg?d41d
od zacatku sezony kazdej zapas nekolikrat
Joo, on u toho vypadá seriozně, má životopis plnej zajímavejch štací, určitě i slušný kontakty, umí o tom vyprávět....prostě umí vzbudit dojem, že to umí. Akorát výsledky mluví opak (a co jsem tak letmo prolétl, tak nejen ve Spartě).
teď si na to kápl, blesku
100. pro titul Plzně
Okay. Tak se zbal a vrat se do Italie. A vezmi si s sebou Janka, Mavubu, Kotalíka, Kayu a už se z toho Beneventa nevracejte.
Přidám Jarolíma s Berbrem. Zcela zdarma.
A pokud zavolají do 2 dnů, tak navíc mohou získat ještě Peltu a Damkovou.
No řekni Horste, není to úžasné?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele