Nemám zájem, vzkázal Hamšík Juventusu
Marek Hamšík včera opět prokázal, proč se o něho zajímají nejrenomovanější kluby z celé Evropy. Mezi nimi je také turínský Juventus, slovenský reprezentační záložník ovšem o přestup do kádru Staré dámy nemá zájem...
"V Neapoli se cítím dobře. Je to fantastické město. Juventus? Nic nevím a vlastně ani nemám zájem," vzkázal Hamšík do Turína.
Neapol ve včerejší večerní dohrávce hostila Palermo a zápas dlouho spěl k bezbrankové remíze. Tu nakonec odvrátil právě Hamšík, který v poslední minutě rozhodl o nejtěsnější výhře domácích. Celkově to byla Hamšíkova již sedmá ligová trefa v letošní sezoně.
"Hrát Serii A a dát branku ve dvaceti letech je fantastické. Tyto tři body mají velkou cenu. Trenér udělal dobře, když mě nevystřídal. Soustředili jsme se na dlouhé pasy a musím poděkovat Lavezzimu za jeho přihrávku," řekl po včerejším utkání šťastný Hamšík.
"V Neapoli se cítím dobře. Je to fantastické město. Juventus? Nic nevím a vlastně ani nemám zájem," vzkázal Hamšík do Turína.
Neapol ve včerejší večerní dohrávce hostila Palermo a zápas dlouho spěl k bezbrankové remíze. Tu nakonec odvrátil právě Hamšík, který v poslední minutě rozhodl o nejtěsnější výhře domácích. Celkově to byla Hamšíkova již sedmá ligová trefa v letošní sezoně.
"Hrát Serii A a dát branku ve dvaceti letech je fantastické. Tyto tři body mají velkou cenu. Trenér udělal dobře, když mě nevystřídal. Soustředili jsme se na dlouhé pasy a musím poděkovat Lavezzimu za jeho přihrávku," řekl po včerejším utkání šťastný Hamšík.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Hamšík by z Neapole mohl odejít do Číny, tvrdí jeho otec
22.05.2018, 16:51
Hamšík: Neplánuji odchod z Neapole
30.06.2016, 16:54
Hamšík není na prodej, popírá spekulace De Laurentiis
23.04.2014, 18:59
Hamšíka si žádný italský klub nemůže dovolit, říká agent
12.04.2012, 23:06
Hamšík z Neapole neodchází, říká agent Vengloš
10.03.2011, 09:04
Mancini popřel zájem Manchesteru City o Hamšíka
25.05.2010, 19:59
Mourinho si do Interu přeje Hamšíka
03.03.2009, 20:46
Neapol odmítla 40 milionů za Hamšíka
04.01.2009, 21:32
Hamšík je pro Neapol neprodejný
26.09.2008, 18:09
Hamšík si ze spekulací hlavu nedělá, chce zůstat v Neapoli
22.05.2008, 16:33
Hamšíka chce také Inter Milán
07.02.2008, 13:37
Komentáře (182)
Přidat komentářto je dobre stejne te nechci
Musim se vzdycky zasmat takovym to prispevkum ,hrajete si jako by jste cely klub vlasnili a ridili.
Radsi si rid svuj tym na Fife,PES nebo manager.
Jinak tvuj nazor respektuji.
Rekl,ze ho nechce ,co je na tom?
co je na tom rict ze nekoho nechci v mem oblibenem klubu
po sezóně ho už možná nebude mít Juve..Ale věřím,že Hamšíka to pak třeba mrzet nebude
Hamšík sa my nepáči za Slovensko hraje veľké hovno a tam porad každý druhý zápas gól...
Myslím že na Juventus nemá
mas pravdu ale nie HAMSIK
Hamšík je velkej talent,v repre třeba tolik nezáří,ale to chce čas.Je ještě mladej a očekáváte od něho možná víc,než je třeba teď schopnej té repre dát.Bude to velká hvězda,věř mi
Neapolu dava niekolkokrat viac ako repre. Ale netvrdim, ze je to snahou. Skor systemom hry, ktory mu v repre nie je na mieru.
u niekoho to byva naopak.Koler za Norimbarg hovno za reprezentaciu hra vynikajuco.Inak skym si ma nahrat v reprezentacii?
fcbal: Závist je ošklivá věc, docela se zde ztrapňuješ.
dalsi taky neviem kto napisa lze HAMSIK nema na juve
sranda je v tom... ze ja to nebyl... snad uz to pochopis...
M11 nenapsal že na Juve nemá, ale že ho nechce. Já nechápu, že když se vždy napíše něco proti Hamšíkovi (např. že ho někdo nechce do týmu nebo že zahrál špatně), tak se z toho mohou něktěří slováci pos...
Oni sou v tomle uplne zamindrakovani
takmer ale az teplych bratov
aby to same nebolo nahodov pri FENINOVY???? co vole ?
Mě je úplně jedno, co si budeš psát o Feninovi. Já na něj nejsem tak "nadrženej" jak vy na Hamšíka..
Jejich problém je v tom, že oni na tohle nejsou jaksi zvyklí, tak kolem toho dělají řádnmý povyk, protože slováci, kteřím se daří v zahraničí je pro ně horká novinka, tudíž dělají všechno pro to, aby jsme to my, "chudáčci čecháčci" řádně zaregistrovali i za cenu oblbování všech a to i sama sebe. Chce jim to dát čas, snad ze Slovenska vyjdou časem i jiní dobří fotbalisti, či budou mít jiné úspěchy, aby jsme měli zas klid
Vy pravdepodobne na to asi zvyknuti ste, napriek tomu podobnych ludi najdeme i na vasej strane.
To nebude o slovakoch a cechoch...
ale jo...
ale ne...
Faktom je, že momentálne na Juve nemá. V Neapole je veľmi obľúbený, je to obrovský talent, avšak na druhej strane sa ešte musí vyhrať a hlavne stabilizovať výkony, ktoré sú ako na kývačke. A aj keby prešiel do Juventusu teraz, uškodilo by mu to (ak neberiem finančnú stránku). Možno za rok, dva, ak nebude stagnovať.
Vypada to na ceskou presilovku,ktera rozhodla.cesko v slovensko 5:3.
mám pocit že ste teplý bratia
myslel som:
M11
Philippe
Tak teď jsi plně ukázal svou inteligenci.
inteligencia je jedna vec ale druhá je orientácia
Ty jsi teda případ.. Kyslíka na tebe..
ano som lebo sa mi pačia baby
na slovensku se opravdový talent obevi jednou za čas zbytek sou tuctovi hráči (neřikam že špatní) když pak nekdo napise neco ne uplne pozitivniho treba na hamsika, který vypadá že jednou bude hodně dobrý tak se hned slovaci (fcball např.) ozvou. tomu se neda zabranit. je to problem česko x slovensko ne jestli na juve má x nemá.
Á pán je asi nový Maradona a asi chce s Neapolí vyhrát titul. No uvidíme, jestli tam bude stejně spokojený i za rok, kdy budou těžce bojovat o záchranu...
Máš snáď veštiacu gulu?
gulu!
Do jisté míry ano
Nevedel by si mi prezradiť presné výsledky serie A na víkend?
Přesné výsledky moje guľa neprozrazuje.
Ani tá druhá, alebo máš len jednu?
Křišťálovou pouze jednu...
pochybujem bude to asi ihlan
Drzi sa len toho, co mu tu vacsina nedavno odporucala.
Jde o tu větu:"Vlastně ani nemám zájem." Takhle se o zájmu velkoklubu nemluví. Jinak je pravda, že příští sezóna hodně napoví o jeho kariéře.
No a co je na tom spatne ? Ze k tomu nepridal dve sladke dokola sa opakujuce frazy ?
Jo, těma frázema nic nepokazí. Nehledě na to, že když mu zítra dá Juventus konkrétní nabídku tak pude. A bude vypadat jak debil.
A co ak naozaj nema dnes zaujem ? Povedal to strucne, ale jasne.
Řekl bych, že chtěl jen dokázat loajalitu k Neapoli a udělal to nešťastně. Jinak si stojím za tím, že když dostane Neapol a on zajímavou nabídku od Juventusu, tak pude.
o tom žádná, že by šel. třeba půjde v létě, třeba půjde jinam, třeba zůstane. ale teď to holt vidí takhle no, tak ho v tom nechej a neber ho hned za slovo. je to moc dobrej hráč se (snad) zajímavou budoucností, ale musím uznat, že mi do Juve taky moc nepasuje...
Jo jo Neapol je klub a mesto ktere dokaze cloveka poradne poblaznit.
Zachvilku bude taky letat triskacem na repre. No jo Italie.
Jinak drzte palce Barcelone pri LM ,cau
tak to je borec, takle natvrdo!
Hamšík je výborný, ale ne zas tak dobrý, aby si mohl vybírat, do jakého velkoklubu půjde.
Taky si myslim,jeste toho nedokazal tolik,aby posilal Juventus do pic.
tak je tam spokojeny a navic citi že by se v tak brzkem veku třeba zakopal...toto je ideální varianta - setrvání v prumernem klubu
Môže sa stať, že do žiadneho nepôjde. Talent je len polotovar. Ešte je mladý a môže sa zopsuť. Ale je to elegantný futbalista a s loptou to vie.
Nejlepší by bylo, kdyby v Neapoli zůstal, o tom žádná.
Je dobře, že tam nešel. Jenom by tam zahříval lavičku... Časem by se sice mohl propracovat do základu, ale pro něj bude daleko lepší, když bude teď pravidelně hrát, vyspívat a jeho budoucí klub ho koupí už jako hotového fotbalistu rovnou do základní sestavy...
Ked sledujem Hamsika, tak mi pride uz teraz zralejsi alebo kvalitnejsi ako zaloznici Juve a to bez urazky myslim aj Nedveda...
Není, ale to je věc názoru...
Podla pozapasovych znamok Datasport.it, ktore sa ku mne dostali, ano.
To měl i Almiron...
A co to ma spolocne s mojim prispevkom, na ktory si vyssie reagoval ?
To, že známky neznamenají to, že je lepší.
Znamky(ak su objektivne) su obrazom vykonov, ktore vsak urcuju, kto je lepsi...
Hráč, který vyčnívá v Neapoli, může být v Juventusu podprůměrným. Známky má vyšší, ale celkovou kvalitu to neukazuje.
Okrem slova "moze" mas aj nieco ine ? Ja sa nebavim o Hamsikovi v Juventuse, ale o Hamsikovi v Neapole a tam su tie vykony lepsie ako napriklad Nedvedove.
*v Juventuse
Přesně tak. Hamšík zatím nesahá Nedvědovi ani po paty.
Nedvěd má však teraz tie "paty" proklatě nízko.
Preco to teda neukaze na ihrisku...v tejto sezone ?
Vždyť hraje výborně. Navíc na hráč ve velkoklubech jsou přísnější měřítka. To známkování je sice pěkné, ale nelze z toho vyčíst vše. Hamšík hrál v úvodu výborně, nebojím se říct, že lépe než Nedvěd, ale postupem času už to tak dobré nebylo, možná to byl jen můj pocit, možná ne.
"přísnější měřítka"...to ako hrac vo velkoklube je za rovnaky vykon ohodnoteny horsou znamkou ako hrac v mensom klube ?
Nebudem povysovat vykony 8 goloveho Henryho nad vykony 15 goloveho Guizu preto, ze hra vo velkoklube.
Ano, byt Guiza v podmienkach velkoklubu, tak mozno vyhori, ale kde je napisane, ze to dnes v pripade Henryho neplati naopak ? Horsi spoluhraci, horsi trener, pozicia nefavorita(sice to by dnes skor Henrymu sadlo)...
Jasným příkladem toho, co jsem tím chtěl říct, je právě Almiron. Fantastický v Empoli, jeden z nejlépe hodnocených hráčů ligy a v Juve vyhořel.
Mascherano desny vo West Hame a v Liverpoole isiel rapidne hore.
Nahoře jsem nepsal, že není lepší, ale, že je to věc názoru, který ti neberu.Na to, že jsi argumentoval známkami jsem napsal příklad, který je prakticky identický a ty na mě vyrukuješ s Mascheranem. Přece jsme se bavili o hráči, který vyčnívá v menším klubu a ne o hráči, kterého větší klub vysvobodil z trápení.
A ja ti davam priklad hraca, ktory nevycnieval v malom klube, ale vo velkoklube hviezdi. Podobne priklady potvrdzuju, ze nie je zakonitym pravidlom, ze vo velkoklube je to pre hraca tazsie ohladom vykonov.
Ano, kolikrát ano. Ve velkoklubu si jedním z mnoha, je na tebe vyvíjen větší tlak a musíš snášet přísnější měřítka. Naproti tomu v Neapoli ta kvalita taková není, je tam několik individualit, které táhnou mančaft a pak je ten rozdíl mezi nimi a zbytkem týmu celkem markantní, což dost zkresluje. Proto bych byl s tím kvalitnější a zralejší než záložníci Juve opatrný.
Vo velkoklube pre zmenu skresluje, ze ostatni hraci dokazu i v pripade slabsieho vykonu daneho hraca, tim podrzat....
V niektorých zápasoch hrá ako z partesu a v niektorých ho doslova nie je vidno. Až keď si stabilizuje výkony, potom sa môžeme baviť o jeho úspechu vo veľkokluboch.
V mojom retazci sa snad niekto bavi o uspechu vo velkoklube ?
Článok však túto tému otvára.
Nový komentář
Reakce na komentář
Tak potom zvol prvu volbu.
Reagoval som síce na teba, ale v inom kontexte, než o veľkokluboch.
Ja ta vidim kazanie, kedy sa mozme bavit o velklube a to dokonca v reakcii na mna.
*o uspechu
Keď niekto chce, nemusí tam vidieť len kázanie
To sa mam premahat ?
Písal som "keď niekto chce". No nemusí.
Nový komentář
Reakce na komentář
Tak potom zvol prvu volbu.
grrr, už mě začínáte štvát, co tu zas na tom řešíte??
Pridaj sa
to tak, sou to jen nicotný žvásty
A ty si sa chcel zatial dvomi prispevkami k tomu pridat.
Máš pravdu. BTW, záhradu máte?
proč?
Však vieš
zahradu? nevim co mysliš
Aby bola debata pestrejšia... Na záhrade sa dá hrať, pozerať futbal, to aby som nebol offtopic
Těžko z něho bude v průměrným klubu hotový fotbalista, když nebude kopat víc náročných zápasů. Chtěl bych ho vidět na Euru nebo v LM.
dokazem uznat ze cesi su lepsi ako my ale pisat tu o hamsikovy ze na juve nema je blbost....juve by sa mozno nehodil a rozhodne nanho ma
Tak to jsem zvědav.
tak to sou mi novinky zase jednou... Hamsik je lepsi nez Nedved...
To budes asi dlho rozdychavat.
jj
no neni co... blaboly me nechavaji chladnym
To je dobre, tak prave naopak, nebudes moct smutit.
Inak by ma zaujimalo, kolko si tak videl zapasov Neapolu v tejto sezone videl, pretoze Sport 1 ich nejak casto nevysiela a dovod stahovat asi nemas...
urcite si jich videl vic... ale ja jich videl taky dost... na sport 1 jich prave bylo k memu udivu celkem dost... Hamsik je talent... zatim nic vic...bohuzel...
Talent + lepsi strelec v tejto sezone ako Nedved + lepsie hodnoteny hrac podla pozapasovych znamok, ktore sa ku mne dostali.
aha tak uz se nedivim proc je u tebe lepsi nez Nedved
Teraz mi uslo, na co konkretne narazas...
neres.. me to tve posledni vyjadreni staci... Hamsikovi preju jen to nej... a treba jednou to dotahne na uroven Nedveda...
Tak smejes sa, ale neviem comu...
tvym argumentum
Myslis argumenty, na ktore nemas odpoved ?
divej... nikam to nevede... ja to neminim resit... kazdy ma svuj nazor... a to bysme tu byli do rana ... jinak Jarolim je taky jeden z nej hodnocenych hracu a ja si o nem myslim sve...to jen tak k tematu.. ale proste neresme..
Jarolim v Nemecku alebo v Taliansku ? Ten prvy byt moze, ten druhy podla vyssie spomenutej stranky asi tazko.
Ked ma kazdy svoj nazor, tak nabuduce brzdi s tym vysmechom...
samozrejme Nemecko... brzdit nemusim.. kazdy ma svuj nazor... ale ten druhy se tomu druhemu vysmat muze...
Vysmech moze urazat, co ide proti respektovaniu inych v diskusii, co da sa povedat zdoraznujes slovami " kazdy ma svuj nazor".
ja myslim ze tebe zrovna se to nejak nedotklo... pokud ano promin... ale kdyz ctu pro me vylozene smesny nazor tak se hold zasmeju...
Od Nedvěda je momentálne lepší aj macko Pooh, a 2-3 vydarené zápasy to nezmenia.
Ono ani tie 2-3 jeho najlepsie vykony neboli tak dobre ako nedavny Hamsikov vykon s Interom alebo na jesen s As Roma.
To neviem, Hamšíka na očiach tak často nemám, iba som o ňom kde-čo počul. A len chvály to neboli.
Len chvala urcite nie. V strede sezony cca 5 zapasov vyslovene vypustil, to ma dost vytacalo.
Nedved tak 2
No to tazko...
no to asi ne... Nedved totiz nevypousti nic.. to vi kazdy.. a proto je to Nedved...
"Nedved totiz nevypousti nic"
"Nedved tak 2"
tak jinak... nevypustil dva... ale dva to nebyl ten dric Nedved...(mozna 3 ptz jeden zapas Juve sem v teto sezone nevidel..) jinak spokojeny sem s nim nebyl samozrejme ve vic zapasech ale ted se tady nebavime o herni strance ale o vypousteni...
Tak hovoris o vypustani alebo o slabsich vykonoch ? Ak o vypustani, tak by si sa mal naucit rozlisovat 2 a nic. Ak o slabsich vykonoch(citelne aspon pod priemer), tak tych mal Nedved daleko viac.
opet to tolik oblibene slovickareni... odmitam to resit dal
a jinak nauc se cist.. jasne sem to napsal
Hovorim o Hamsikovych 5 vyspustenych zapasoch, ty nato reagujes Nedvedovou 2kou a neskor zase, ze nic nevypusta. Jasny preslap...
nauc se cist
jasne vysvetleni jak sem to myslel... tak jinak... nevypustil dva... ale dva to nebyl ten dric Nedved...(mozna 3 ptz jeden zapas Juve sem v teto sezone nevidel..) ale pravdu mas v tom ze sem spatne reagoval... ty se bavis o cca 5 VYSLOVENE VYPUSTENYCH... to Nedved nemel ani jedno... jen zminovane dve neoddrel tak je u ne zvykem.. ale omlouvam moje chyba...
To uz je ale ta upravena verzia. Upravovat si prispevky po tom, co ma niekto vysmeje, tak to dokaze kazdy...
poradne si nahon to Egicko... treba ho nahonis i Hamsikovi a treba casem se aspon priblizi Nedvedovi klucina
JJ, ocakaval som zufalu reakciu.
ocekaval sem dalsi honeni
"V strede sezony cca 5 zapasov vyslovene vypustil, to ma dost vytacalo.
Nedved tak 2
No to tazko...
Nedved totiz nevypousti nic"
Citam, citam a si v konoch.
vytrhavat vety z kontextu by ti sli... sikula
Tym to uz nezachranis, priebeh diskusiie je velavravny.
sak ja nemam duvod vytrhavat vety z kontextu.. a za sve chyby se v klidu omluvim.. viz vyse...
Omluva sa prijma, takze. to mozme ukoncit.
to se nehodnoti jen podle takovychto hledisek
A kto napisal "LEN"
tak ty další?
Som si nevsimol iny nick, pardon.
co?dyt na tom nezaleži ne
Tak keby to pisal ten dalsi, s ktorym diskutujem a mna upozornoval na to, co on napisal, tak by to bolo divne, ze ?
ok
víte proč hraje v Napoli líp než v svk repre??? Protože v repre má kolem sebe samí lemply , ve svk repre by nic nehrál ani C.Ronaldo
nedved odohra este jednu sezonu a finito...hamsik ma 20....ak neni este teraz lepsi za rok za dva bude ...
a pak kdo tu ma tu vestici GULU
Chlapi, už brzdite, toľko príspevkov kvôli ničotnému článku...však padne server. No dobre, ja už som ticho
jak to ze su moje komentare vymazane ?
zkus hadat
Nedávaj mu ťažké úlohy, prosím.
Ani ja by som to neuhádol, ak ti to pomôže Naozaj neviem, čo proti tebe majú
ja som ani nehadal ...
absolutně nic...
Asi mali slabú výpovednú hodnotu. Zrejme to tu už triedia.
nemali boli v pohode
Ten Hamšík je úplná modla vidím, doufám, že mu ta kariéra vyjde, jinak by mohly u našich sousedů propuknout nepokoje kvůli spiknutí celého světa proti Slovensku.
Si davas na cas...
To je frajer slovensky sak si zustatn v neapoli chytraku,ale budes litovat...si mysli ze kdyz Juve odmitnul ze je mistr sveta
boooze...proste hamsik len v lete dosiel do napoli,tak kde by teraz chodil je mlady a napoli mu ma co dat...o take dva roky ked dojde ponuka z juventusu,tak prikivne..teraz nema za potreby nikam chodit a naco??
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele