Německé reprezentanty naštvali v Praze vlastní fanoušci
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Německý tisk: Češi se zlepšili, Německo vyhrálo se štěstím
02.09.2017, 17:50
Kalas: Málokdo na světě může říct, že měl více šancí než Němci
02.09.2017, 16:22
Darida: Remíza by byla zasloužená, Němcům jsme to ztížili
02.09.2017, 14:06
Suchý: Rozhodčí mi řekl, že Hummels nefauloval Jankta
02.09.2017, 13:06
Jarolím: Němcům jsme to zkomplikovali, škoda, že nemáme aspoň bod
02.09.2017, 12:20
Dost šťastná výhra, chvílemi jsme se modlili, řekl kouč Němců Löw
02.09.2017, 09:58
Češi proti Němcům podali bojovný výkon, přesto prohráli 1:2
01.09.2017, 22:40
Komentáře (168)
Přidat komentářNěmecko náš vzor
tohle by se na Západě nestalo
Je třeba si vzít z Německa patřičný vzor!!! http://www.eurofotbal.cz/clanky/sparta-a-slavia-chteji-posouvat-cesky-fotbal-fanousci-ale-zamrzli-v-dobe-kamenne-372090/
Ze západní části určitě. Včera jsem na zápase byl a tahle skupinka byla celá, nebo aspoň v drtivý většině, z východní části... Kde tohle chování neni bohužel nic neobvyklýho (včetně toho Sieg Heil, který tam bylo na konci dost zřetelně slyšet... )
post-komunistické země se nedokázali vyrovnat s náskokem kapitalistické konkurence ze "západu" a ze strachu o vše,co dosud měli jisté, se raději uchylují k názorům, že za ostnatým plotem bylo líp...krásně to vidíme v Polsku,na Slovensku, u nás, v Maďarsku....všude se to blíží k vládě fašistické junty. Trochu připomínáme Rusko a jeho vystřízlivění po Jelcinovi
Jako bych to napsal já, souhlasim s každym slovem...
Na vychode Nemecka jsou casto vlajky NDR treba v rockovych klubech. Je to katastrofa. Deformace komunismem je hrozna vec.
bohužel
Bohuzel nevim, kde se to bere. Na Dynamu tyhle fanousky nevidim.
Tak ti nevim,ale kdekdo vi,ze zrovna dynamo ma dost radikalni priznivce. Uzavreni stadionu (Nechcu ted strilet od pasu kolikrat k nemu doslo) snad mluvi za vse.
To jo, ale nejsou to rasistický nebo fašistický důvody.
Tu poslední větu máme chápat jak?
Že si je platila FAČR, aby rozeštvávali vlastní hráče..
Tak, že Bierhoff kšeftuje s lístkama.
Nijak. Prostě jen kec.
Ty, co tam hajlovali, nebyli v kleci, tudíž si lístky koupili přes volnej prodej a ne přes DFB...
Po aktualizaci článku předposlední odstavec. Však jsou to taky Němci ne? Nebo to v Německu máte rádi jen ty, co se mohou kontrolovat a zbytek jsou zrůdy?
Ne, Bierhoff jen konstatoval, že tyhle si prostě nekoupili lístky přes DFB. Nic víc, nic míň.
Hrozný, na zápase jsem byl hned v bezprostřední blízkosti těch dementů, několik z nich ani nemělo lístky a na stadion se dostali nejspíš tím, že se musely urychlovat kontroly, byl chaos, protože by půlka lidí nestihla začátek zápasu, tak asi nějak proklouzli. 18 tisíc lidí a otevřené byly 3 vchody, organizačně naprosto nezvládnutý. Ti bez lístků (nebo měli lístky jinam) zasedli místa normálním lidem, takže celý první poločas byla tlačenice u sektoru 125, která vygradovala s poločasovym hvizdem, kde se Němci začali rvát mezi sebou přímo na tribuně. Pár pěstí a slušná strkanice. Hovada.
aneb když jedou vyspělí "zápaďáci" do ČR na levný a dobrý pivečko, a jsou jako v ruletě už v osm večer..
Němci maj lepší pivečko.
V cr je ale jeste porad o neco malo levnejsi.
asi tak čtyřikrát levnější :)
Nekde v horni dolni asi jo,v praze to tak zhavy nebude.
spíš jo
V praze sem nejakou dobu nebyl a pivo sem si tam daval naposled snad pred 12 rokama,ale uz tenkrat stalo vic nez treba ve zline loni
Pokud si pivo nedavas na Vaclavaku nebo v luxusnich restauracich (vsak proc si tam taky davat pivo, ze jo), tak stoji stejne jako v jinych mestech. Ve spickovych plzenskych pivnicich mas pivo v rozmezi 35-45 Kc, v normalnich hospodach samozrejme levnejsi (do 30 kc najdes spoustu dobrejch hospod). U nas v Liberci stoji +- stejne, teda pokud nejdu do nejakyho pajzlu na okraji mesta, kde tocej sracky za dvacku - tam ta pitelnost je fakt nulova.
přesně
přesně, a i v "pitomém" Estonsku stála malá láhev (0,33) nesračkovitého piva €3, v Německu jsem ji měl za €4-5, ale záleží jestli chceš i půllitr, to je pak dražší
Ale dražší. Tady mají stále kvalitní pivo za pár babek.
Ze zkusenosti muzu rict, ze opravdu ne.
Nemají.
rozhodně ne, i Svijany jsou jinde než Becks apod.
Ty piko úplně se mi navalilo když slyším Becks...
tak to je europivo, ale maj tam este horsi modely, treba Jever
Vytahovat zrovna Svijany ... ale je fakt, ze nektery druhy nejsou k zahozeni.
Co to meles?!Vyzkoušel jsem tu hektolitry piva a z 99%chcanky...
Byl jsem ve stejnym sektoru jako oni a většina z nich měla na sobě klubový symboly. A podle toho bylo vidět, že celá tahle radikální skupina vedle klece byla z východního Německa. (Dresden, Rostock, Magdeburg, Leipzig atd, podle těch symbolů na oblečení a nebo podle toho, jak se mezi sebou bavili).
Takze to skandovanie Timo Werner ist ein Hurensohn skandovali fanusici Rostocku, Dynama ci Magdeburgu a potom sa kvoli tomu aj pobili?
tam je kurevská rivalita, byl jsem před měsícem v Magdeburgu a takovejch nálepek proti Drážďanům a nechutnejch, a do toho ještě obě města nenávidí Lipsko, nevím jak v Halle...to je tak nějak zápaďácky mimo
Jako já seděl nahoře a tenhle pokřik jsem vůbec nezaregistroval, takže předpokládám, že to tam řvala nějaká skupinka dole. A ta byla složená z východoněmeckejch fanoušků. Samozřejmě jsem se jich každýho jednotlivě neptal, odkuď jsou, ale podle těch symbolů a i třeba nálepek, který pak nechali na stadionu, to fakt byli tihle. A myslim, že redbull nesnášej všichni, je uplně jedno, jakýmu klubu zrovna fanděj . Tu potyčku jsem neviděl, o půli jsem byl mimo tribunu, tak to popsat nemůžu
záviděj,že jako první východní klub něco dokázal...ono celkově je LIpsko hnusný město,ale ekonomika tam pumpuje nejvíc z celého bývalého NDR.....něco jako Praha vs Bratislava...Praha je krásná, ale business se dělá v Bratislavě
Ty kecy o krasne praze muze rict maximalne nekdo kdo nikdy nikde nebyl.jen v evrope sem videl nekolik hezcich mest.a vesmes na vychod od prahy.
ktere?
Kdyz pominu rakouskou metropoli viden, tak treba Budapest, Kyjev, Lvov...
...Krakov
vídeň má problém ve jednotvárné architektuře...
Budapešť je super, ale zajímavých je tam pár míst, jinak na tu rozlohu to žádný klenot neni...
Kyjev je naleštěný hovno, ale s tim si děláš jenom srandu, předpokládám...
Lvov je krásné a zajímavé město...
Netvrdim, že Praha je nejkrásnější město na světě, ale ten, kdo někdy někde byl, tak ví, že je to opravdový skvost mezi městy...
Ja si teda zrovna o praze myslim,ze je v ni jen par zajimavych mist a jde spis o nafouknutou bublinu. Na rovinu rikam,ze mi nikdy do oka nepadla.vsechny mesta,ktery sem zminil mi prisly zajimavejsi. Zrovna kyjev byl v pohode, velky mesto, siroky ulice, cistota,parky v centru.v ramci zeme stat ve state.
Jsi zaujatej
Se směj Praha prostě krásná je,ale to samozřejmě neznamená,že nejsou i jiná krásná města.A s tim Kyjevem kde je z mostu uprostřed města vidět na jedný straně jen sídliště si asi děláš legraci.
Nenapada me mesto,z tzv. Ostbloku,kde by nebyli na kraji mesta sidliste.sou stejne v praze,Bratislave,brne I v tom kyjeve.rozhodne na me kyjev pusobil lip nez praha.jako metropole,podobne jako viden treba.tu ale hyzdi to co tam chodi po ulicich.
V Kyjevě ty paneláky tak úplně na okraji nejsou.
Na levym brehu dnepru zacinaji relativne brzo.ale je to podobny jak v Bratislave petrzalka.od centra relativne nedaleko,ale pritom uz okraj mesta.
ono celkově je LIpsko hnusný město
wtf, wtf
závidej
Bratislava, město businessu
Za kolko si mal listok? Celkom lutujem, ze som nevyrazil na Nationalelf, kedze to mam do Prahy 100 kilometrov. V 90.rokoch sa takto bili medzi sebou poliaci, ked ich repre hrala s Anglickom. Mna to neprekvapuje, nemci co vyrazi do Ceska na dovolenku ci na vylet, tak sa spravaju ako dobytok. A nehadzal by som vsetko na ostblok, bordel ti kludne urobi rodina z Mnichova.
Podle mě se rvali spíš kvůli tomu, že si zasedávali místa. "Fabian, sitz hier.", "Das is mein Platzt", tak se o poločase jeden zvednul a nakouřil mu jí pěstí do ksichtu, k tomu se pak přidalo pár dalších.
Listek za 900.
no, to samozrejme odpovida, ta nejvetsi luza Nemecka se vetsinou rekrutuje odtamtud
To prave nebyli zapadaci...
Tak proto byli v tom vchodu ti těžkooděnci kvůli tém německejm rváčům?
Jo, přesně tak. Naštěstí byli organizátoři pak docela rozumní. Když jsme za nima šli, jestli bychom se nemohli přesunout na nějaký jiný volný místa, tak byli v pohodě a zavedli nás do jinýho sektoru, protože to byl fakt hnus, co tam Němčouři předváděli.
A to právě byli to co nebyli pod tím organzizovaným zájezdem ze strany německého svazu jak řekl manažer Bierhoff?
Vypadá to tak, i ten počet kolem 200 by tomu nasvědčoval.
Tak co jsem koukal, tak byl plný ten kotel sektor hostí a vedle byla početná skupinka no a to tam stáli ti těžkooděnci jenom v tom vchodu nebo je tam šli přímo na tribunu zkrotit?
Pár těžkooděnců bylo i na tribuně a myslim, že několik těch hovad i vyvedli ze stadionu. V druhý půli už jsme teda seděli jinde, ale vypadalo to, že se to tam trochu uklidnilo.
Tak to dopada,kdyz nekomu jde jen o penize z listku a je mu jedno,kdo a kam si listek koupi...
Jojo, ale několik z nich možná fakt ani lístky nemělo, když se tam řešilo, kdo komu zasedl místo a Němci měli ukázat lístky, tak žádný lístky neukázali. Organizace fakt hrozná a Němci kreténi. No a když se sejdou tyhle dvě věci dohromady.....
FAČR
Cirkus ..., s těma vchodama je to tam pořád. Idioti ✡
Co to je?
To mi připomíná ten nedávný článek, kde mj. stálo:
Již u tohoto stručného výčtu "prohřešků" si lze jen stěží představit, že by byly akceptovatelné třeba v Německu, kam se často chceme upínat, ale zároveň jsou někteří čeští rádoby fanoušci stále o desítky let pozadu.
Připomenu to, co ostatním. Na Bundesligu jezdim často a je to jinej svět. Ale pořád je rozdíl mezi západním a východním Německem. A tohle byli vyýchodní Němci, který se prostě takhle chovaj... Takže to, co je v článku, je nparosto v pořádku, možná tam jen teda chybí upřesnění na západní Německo...
Když už to dělíš, dohledej si třeba, jak se projevují fanoušci Kolnu..Přerušení zápasů, napadání hráčů atd..
Pokud se nemýlím, Koln neleží na východní straně Německa.
A není to jen tento tým.
Jsem proti těmhlem dělením a ukazováním prstem, že ten je hodnej a ten zlej, ale když už jsi tohle napsal...
A kto dalsi okrem Kölnu to je?
Sleduješ BL a vše okolo toho dlouho, tak si vzpomeň či dohledej.
Německo není svaté, co se týče andílovského chování fanoušků na tribunách a je to naprosto normální.
To jen někdo idealizuje, že v Německu a dalších státech na západě se nic neděje, že (hodně velké uvozovky) "zvěrstva" se dějí jen ve střední a východní Evropě..
Bylo, je a bude to všude na světě...
však i v Anglii to byl porod, než rowdies zvládli. A dost mrtvých.
Tam jde ale vetsina mrtvych na vrub policie a nezvladnuti poradatele.svou roli hrala I hamiznost.
Tak samozřejmě, že je to všude ve světě. Nicméně východní část Německa má s timhle rozhodně větší problémy, než západní. K tomu Kölnu - pokud vim, tak zápas přerušili jednou, x let zpátky, když sestupovali, mám dojem, že zhruba stejně starý je i to napadání hráčů (je ale možný, že se ke mně nějaký info nedostalo). Na jejich stadionu jsem byl třikrát a za mě je to top stadion v Bundeslize s vynikajicí atmosférou...
dráždany
Ach jo, Hummelse by vůbec neměli pouštět k médiím
Hláška o Schickovi zůstane legendou.
a to jako proc?
Je hloupej.
a to na zaklade ceho soudis?
Hlavně rozhovory.
konkretne?
To kvůli tobě hledat nebudu, to se nezlob . Zkus si najít třeba ten co měl po přestpu zpátky do Bayernu, tuším pro FAZ.
ok, proc to vytahujes po tomto rozhovoru?
Se chtěl pochválit, že jednou četl článek
Veď on tu bol aj redaktor myslím.
Naopak..Patří k těm inteligentnějším, dokáže mluvit smysluplně a také vystupovat "dobře".
Na mě působí odjakživa opačným dojmem no ..., asi subjektivní věc.
Ktery fasisticky pozdrav tam zaznel? Za dom spremni? Nebo Na straz?
Německým fotbalistům palec nahoru za to, že se od takových "fanoušků" distancují a nejdou jim po zápase poděkovat.
Na našich stadionech (myslím ligové zápasy) občas partičky bezmozků dělají bordel, uráží všechno/všechny a po zápase jim fotbalisti přijdou s klidem zatleskat jakou vytvořili pěknou atmosféru.
Prečo aj na reprezentačnom zápase spievajú "Timo Werner ist ein Hurensohn"? Jasné, o tej penalte proti Schalke viem, ale keby na neho nadávali trebárs len fanúšikovia Schalke, to by som pochopil. Rovnako ako "Mario Gomez ist ein Hurensohn" spievajú len v Braunschweigu a pritom tá penalta bola oveľa dôležitejšia ako tá Wernerova.
Za to co predvedl bych na nej taky nadaval.hlavne to neni ani tak dlouho,aby na to lidi zapomneli.
Nasimulována penalta? Nebo proč tak zpívají?
Naprosto nepochopitelne pisknuta pentle.skoro horsi nez kdyz pads neymar.
Myslim, že jeden z důvodů je i to, za jakej klub hraje... Ale souhlasim s tim, že na reprezentaci by se to asi zpívat nemělo. Zase to zase ale nezpívali všichni Němci. Já byl v podstatě v německym sektoru a vůbec jsem to nezaregistroval, dělala to taková skupinka složená z radikálních fans východoněmeckejch týmů a tam vznikaly všechny uvedený problémy, včetně toho hajlování... Jen Scheiss DFB se pak řvalo hromadně, ale to zase naprosto chápu
Kdy uz fotbalisti pochopi, ze se fotbal hraje pro penize a ne pro fanousky
profesionalita se vytratila
Drážďany jsou v současnosti takovej názorovej melting pot, že připomínají Berlín v první polovině 20.stol. Tvrdit, že tam jsou všichni náckové je mimo mísu.....a že to řeklo pár fanoušků má asi stejnou hodnotu, jako když Chorvat řekne ,že za válku na Balkánu můžou Srbové to se mi fakt otvírá kudla... verbež to svádí na jinou verbež
myslis asi mnichov. navic melting pot tady moc nepasuje, mleting pot je v soucasnosti napr. prave berlin..
mne přijde, že je problém, že lidi se staví k extrémům a málokdo je ochoten přiznat že:
1) neonacisti a tihle pseudo-vlastenci jsou potíží a musí se s nimi bojovat
ALE ZÁROVEŇ I
2) lidé migrující do těchto zemí, jejichž integrování je diskutabilní (ve velké míře, individuálně je to odlišné, samozřejmě) čímž ještě posilňují skupinu z bodu 1
hodně lidí to má buď, že za vše můžou NAZIS nebo za vše MIGRANTI
Za tento nazor a postoj musi každy slušný člověk fandit Němcům na MS. Je to pokroková země a naši hlupáci se od nich mají co učit. Toto do společnosti a na sportovní pole vubec nepatří
tak se uč hlupáku
Mats Hummels je jednoducho top v kazdom smere
škoda že má tak divné příjmení
https://youtu.be/zZJYrnfcg7o?t=1m
klasicky germani
Ne klasicky, ti vychodni. Co jsou tak podobni spartanum.
Tak sis jako mentál plivnul na Spartu a nikdo tě po zádech nepoplácal...no comment
Na Spartu ne, dokážu jí fandit.
a to jsou tedy východněklasičtí germáni?
něco jako východněklasický Čech
vys pises, ze si na Dynamu nevidel nacky.. tak to nevim kam chodíš, ale ja byl párkrát v kotli a tam jich bylo dost
Do kotle nechodím, to je pravda a je jasný, že tam pár idiotů bude. Otázka kolik je to poměrově. 0,1%?
To je důkaz toho co jsou Němci zač a pár místních blbů se je snaží uctívat a dělat z nich modly a vnucovat to druhým.
Lidi, pletete jablka s hruskama. Je rozdil repre nebo klub. V klubu by si to hraci nedovolili, pac by je fans pak sezrali. A vy zas ty moudra tady. Chodte do divadla a ne na fotbal
Tak v klubu si to hlavně na své hráče nedovolí vlastní fanoušci!
Ti řvouni včera tam neměli "své" hráče,protože ani Magdeburg nebo Drážďany hráče v repre nemá!
Proc by si neco nemeli dovolit?pokud se Jim neco nelibi,tak se ozvou.
Aby rasisticky,fašisticky a homofobně uráželi své hráče? Tak to rozhodně ne!
Ja ti nevim,ale zaznamenal sem,ze ted na borca kriceli,ze je "hurensohn". Sorry,ale nevidim v tom rasismus,fasismus ani homofobii.
Tak třeba řvali při hymnách a při minutě ticha,při zápase hajlovali,to asi nebude v pořádku,ne? A když proti tomu jasně vystoupili i hráči a nejvyšší představitelé německýho fotbalu,tak to asi kvůli jednomu "zkurvysynu" nebylo
Pise s ze urazeli sve grace,rasisticky,homofobne a fasisticky.tak se ptam jak?ze skandovali pozdravy,kterym se pred 80 lety zdravilo cely nemecko?to je urazka?
Aha,takže ty žiješ v době před 80 lety.To jsi ovšem měl napsat hned,to jsem nevěděl.Pokud ti hajlování v dnešní době přijde v pořádku,tak s tebou nemám o čem debatovat.
Mozna te prekvapim,ale ziju v dnesni dobe.to ty si asi zamrzl v roce tak 1947.budes tu resit hajlovani...resis pozdravy jako cest,salam alejkum nebo shalom?
To hajlování řešil např. před pár minutami na tisk. konferenci trenér Joachim Löw... Hezký den.
Vzhledem k jeho jmenu bych se nedivil,kdyby to resili I jeho pravnukove...
Ta posledni veta ty ses borec
Jsou to akorat frustrovani nemci, uvedomujici si, ze jim cizaci kradou zemi pred ocima.
Na tenhle server chodi slusnej pocet dementu.
Když ty nejsi dement, tak by ses mohl omluvit za to křivý obvinění, ne? Nebo jsi?
zhoršuje se to
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele