Nemůžete hrát superligu a současně jiné ligy, varoval kluby Infantino

20.04.2021, 14:45
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
UEFA zahájila s Realem, Barcelonou a Juventusem řízení kvůli superlize
12.05.2021, 14:21
Juventus riskuje kvůli superlize účast v italské Serii A
10.05.2021, 16:27
Real, Barcelona a Juventus kritizují UEFA za výhrůžky kvůli superlize
08.05.2021, 13:39
Barcelona, Real a Juventus se nezřekly superligy a hrozí jim tresty od UEFA
07.05.2021, 21:16
Funkcionáři zapojení do superligy skončili ve vedení Premier League
29.04.2021, 20:31
Banka JPMorgan uvedla, že lituje podpory projektu superligy
23.04.2021, 23:34
Kapitán Liverpoolu Henderson poděkoval fanouškům, že pomohli ke krachu superligy
23.04.2021, 21:46
Kluby, které neopustily superligu, stále čelí možným trestům, řekl Čeferin
23.04.2021, 21:08
UEFA odložila rozhodnutí o případných sankcích pro kluby ze superligy
23.04.2021, 16:51
Vedení Arsenalu se po fiasku se superligou omluvilo hráčům i trenérovi
22.04.2021, 19:06
Ancelotti o superlize: Myslel jsem si, že jde o vtip. Evropa je jiná než Amerika
22.04.2021, 16:53
Superliga podle šéfa Realu není zrušená, ale jen odložená
22.04.2021, 16:22
Funkcionáři spojení se superligou mají rezignovat na své posty v Premier League
22.04.2021, 13:32
Conte zkritizoval superligu i vedení evropského fotbalu
22.04.2021, 12:12
Inter, Juventus a AC Milán trest za superligu nedostanou
21.04.2021, 23:59
Superliga se rozpadá, odchod oznámilo deset z 12 klubů
21.04.2021, 14:41
Projekt superligy končí, potvrdil šéf Juventusu Agnelli
21.04.2021, 12:08
Krásný den pro fotbal, slaví Anglie po odchodu šesti klubů ze superligy
21.04.2021, 10:25
Manchester City jako první oznámil odchod z plánované superligy
20.04.2021, 23:01
De Zerbi nechce hrát proti AC Milán
20.04.2021, 20:52
Guardiola vyzval šéfy svého City, ať vysvětlí účast v superlize
20.04.2021, 20:50
Šéf německého fotbalu vyzval k vyloučení účastníků superligy ze všech soutěží
20.04.2021, 19:12
Šéf Realu Pérez se ohradil proti ostré kritice za založení superligy
20.04.2021, 17:04
Šéf UEFA Čeferin doufá, že kluby si založení superligy ještě rozmyslí
20.04.2021, 15:42
Majitelé práv na LM odsoudili založení superligy a očekávají její neúspěch
20.04.2021, 13:57
Proti superlize jsou i bývalé hvězdy United Beckham s Cantonou
20.04.2021, 13:00
Neobviňujte mé hráče, vyzval Klopp fanoušky Liverpoolu, superligu také nechce
20.04.2021, 11:23
Účastníkům superligy zakážeme start na ME a MS, říká šéf UEFA Ćeferin
19.04.2021, 20:42
Sny nejdou koupit, napsal k superlize Fernandes z Manchesteru United
19.04.2021, 20:39
Real, Manchester City a Chelsea podle člena UEFA vyloučí z aktuální Ligy mistrů
19.04.2021, 19:11
Podle Fouska je superliga nesmírně nebezpečná, ohrožuje pyramidu fotbalu
19.04.2021, 16:57
Fotbal reaguje na superligu i humorem, regionální kluby "uklidňují" fanoušky
19.04.2021, 14:39
Aktéři superligy jsou pod palbou kritiky. Seberte jim body, říká Neville
19.04.2021, 14:23
Superligové kluby se už údajně právně pojistily proti případným trestům od UEFA
19.04.2021, 12:30
Slavia se staví na stranu FIFA a UEFA, superligu nepodporuje
19.04.2021, 11:45
Dvanáct klubů založilo nezávislou superligu, UEFA a FIFA jsou proti
19.04.2021, 09:02
UEFA znovu varovala kluby před založením uzavřené superligy
18.04.2021, 18:30

Komentáře (58)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Chamtivost po moci FIFY a UEFY. Nevidim jedinej důvod, proč by nemohli hrát pod obouma asociacema. V normálních sportech i esportech to funguje, fotbal je ale 100 let za vopicema. Kluby tvořej content, rozhodně ne asociace.

Reagovat
Vincent Vegan

Tak jeden z mnoha padnych argumentu je, ze to proste nebude sportovne fer. Pokud budou ty kluby disponovat tema svyma miliardama ze superligy, tak budou mit neskutecnou konkurencni vyhodu oproti ostatnim klubum v PL, La Lize nebo Serii A.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak se bude muset uefa hodně snažit, aby v konkurenci superligy uspěla

Reagovat
smazaný uživatel

Nebude sa musiet ani snazit, jedna liga < futbal.

Reagovat
Sir Ravealot

Reagovat
Kuchta

Reagovat
fabec1222

Esporty Zkus o takovym blábobu říct někomu, kdo celý den nesjíždí videa spratků na youtube.

Reagovat
smazaný uživatel

nikdy nepochopím to slovo e-sport oni považujú za športovca 15ročného nolifera, ktorý valí CS a točí YT videá

Reagovat
LAĎA_Z_MADRIDU

Reagovat
manuelo neuero

Reagovat
cink

Reagovat
letitfly

A proč by je tam UEFA měla nechávat? Ty týmy se rozhodli vysrat se na evropský klubový poháry, který UEFA zaštiťuje a vytvořit si vlastní. Kdybych já jako popelář řekl v práci, že jsem si koupil vlastní popelářský auto a budu s klukama jezdit na vlastní pěst, prachy si rozdělíme jen mezi sebou, takže to pro nás bude výhodnější. Na druhou stranu bych ale firmu požádal, že chci pořád chodit na náklady firmy do naší závodní jídelny, čerpat palivo na firemní kartičku, servis auta bych chtěl taky po firmě a auto bych chtěl parkovat ve firemní garáži, taky by mě asi poslali do háje.

Reagovat
smazaný uživatel

Tvl ty pises na EF a je 2 dny nevyvezena popelnice

Reagovat
letitfly

Ludwo, Víděň není náš rajón

Reagovat
Pablos

Reagovat
Puskas

Dělá, že neslyší...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Vasil

Reagovat
letitfly

Reagovat
smazaný uživatel

:-D a já to vidím zase úplně obráceně....za prvý, peníze netvoří UEFA, ale ty kluby....ač si kluci na UEFA asi myslí, že to jsou oni...ne, nejsou, oni jen organizují termíny a posílají rozhodčí, jo a přerozdělují peníze druhých....je to asi jako bych byl ředitel firmy, měl pod sebou lidi, který královsky platím...a rozhodl jsem se změnit, já nevím, třeba stroje od firmy XY, (protože by se mi nelíbilo, že ač já mám know how a vše, odvádím jim 80 procent zisku za to, že mi půjčí stroje) no a vyměnil bych jí za jinou (ta by mi nic nebrala, naopak by mi platila za mé know how a dala mi stroje zadarmo, jen za pocit, že já a moje know how je prestiž) no a ta původní firma XY by zakazovala mým zaměstnancům doživotně koupit si jejich stroj...jo, to dává smysl...

Reagovat
letitfly

v tom tvým příměru absolutně nevím, kdo je klub a kdo je UEFA. Pokud jsem to správně pochopil, klub jsi ty a UEFA je firma, která ti půjčuje stroj.

Tady jde o to, že UEFA zaštiťuje LM, EL, EURO a ligový asociace, organizuje soutěžě a samozřejmě zaměstnává tisíce zaměstnanců, který musí platit a klubům tak nemůže dát 100 % zisku. UEFA není jen těch pár hlavounů nahoře, ale celej ten kolos pod nima. UEFA má know how v podobě všech těhle turnajů, jejich tradice, organizace a poskytuje klubům možnost se těhle turnajů účastnit za finanční odměnu. Vzhledem k obrovským obratům jednotlivých klubů najednou samozřejmě mají ty odměny v rozpočtu těhle nejlepších úplně minrotitní podíl, ale nesmíš zapomínat, že pro mnohý kluby to pořád je naprosto zásadní část jejich rozpočtu. Systém UEFA je naprosto fér, nikdo nemá místo jistý, předplacený, týmy dostávají finanční odměny za účast, každej bod, postup, vítězství v celým poháru.

Super Liga je totélně neférová, jde čistě jen o prachy. Navíc si i myslim, že i v Super Lize bude muset v následujících letech vzniknout nějaká interní organizace, která se bude starat o všechny ty věci, který souvisí s organizací, reklamou atd. A logicky se pak stejně bude ten zisk rozdělovat a kluby budou muset část zisku taky nechat papalášům a všem zaměstanncům, protože zadarmo ani kuře nehrabe

Reagovat
smazaný uživatel

Nezaštituje všechny asociace...viz anglická liga....a systém UEFA fér není....ty, co to táhnou dostanou stejně jako Borisov,..prostě to funguje na principu přerozdělení a navíc si tu na něco hrajeme, ty bohatší budou vždy úspěšnější...a byznys je to už teď...v tom rozdíl nevidím...aneb ještě jinak, nepostup do LM zabijí týmy jako je AC na 10 a víc let....na LM se dívají lidi kvůli zápasům jako PSG - Bayern, nikoliv Slavia - Borisov. Btw, proč by měl takový klub jezdit třeba do toho Borisova, jehož roční rozpočet je menší než plat jednoho hráče, strachovat se o zranění a ještě se dělit o televizní práva.....zkrátka a prostě, tohle není komunismus, ale tvrdý byznys...takže zaplatit 100 bafunářů je jedna věc, ale nechat se odrbávat s tím, že Slávka za účast v LM dostane stejně jako Barcelona, je v principu špatně..rovnostářství je v byznysu špatně....nemluvíme o státu a veřejných statcích, ale o soukromejch společnostech

Reagovat
Y.N.W.A

Reagovat
Beči

Reagovat
Josifek

Reagovat
Rakoid

Dobře, ale u těch tvých "normálních" sportů tak ta struktura byla od začátku a postupně se to jen upravovalo. Změnit něco s kurevsky dlouhou tradici je něco úplně jinýho.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne. Mal sadnúť na dinosaura zobrať pästný klin a rozjebať Infantina na desať kusov, pretože to má kurevsky dlhú tradíciu. A teraz vážne.. Koho dneska majú trápiť tradície? UEFA zarába z top zápasov top klubov a top repre, rozhodne nie naopak. Tou svojou zadubenosťou kopú futbalu hrob práve oni. Nikto im nezakazuje vytvoriť niečo obdobné s inými tímami.

Reagovat
Benfica

Reagovat
PH8

"Jsme jasně a silně proti uzavřené superlize, která nerespektuje současné vedení fotbalu" Z toho slyším "jebat kluby a soutěže, ale já jsem tady kurva šéf"

Reagovat
MySch017

Ako fanúšik ManUtd sa za kroky vedenia môjho obľúbeného klubu neskutočne hanbím.

Reagovat
Vsadim gule

Naše vedení jsou Glazeri a Woodward. To se člověk nemá pak čemu divit

Reagovat
Beči

Mám to jako fanoušek Liverpoolu naprosto stejně.

Ale není se čemu divit, Fenway a Glazerovci vidí jen prachy, prachy, prachy. Stejně tak ostatní majitelé klubů, které vstoupili.

Reagovat
Psy_cho

Ale vždyť musí platit nenažrané čutálisty a jejich agenty. Kde na to mají brát.

Reagovat
Y.N.W.A

souhlasím a vidím to stejně, tento americký model do evropského prostředí nepatří

Reagovat
Psy_cho

Proč? Máš nějaký pádný důvod?

Reagovat
JackDaniels.

To co hovori dava logiku. Niekto moze povedat ze FIFA, UEFA su takisto na penoaze a chamtivy.

Z mojho pohladu na tuto problematiku je SuperLiga skrt cez rozpocet celej Europe, ci uz financny, alebo moralny. Treba si uvedomit, ze UEFA, ktora zastresuje cely Europsky futbal, futbal, ktory sa medzicasom stal zrejme najvacsim biznisom sveta, nemoze byt chudobna institucia a musi kryt obrovske mnozstvo vydavkov, ktore ma. Je to obrovska institucia, ktora vo svojej brandzi absolutne nema ziadnu konkurenciu! Tym padom ano je velmi, velmi bohata.

To sa nepaci klubom, ktorych majitelia su biznismeni a vo vacsine pripadov inovatori, no velkej vacsine z nich ide v prvom rade o biznis.

UEFA vsak nastolila spravodlivy model ucasti v ktorom si aj male kluby z Europy na zaklade sportoveho vykonu dokazu prist na velky balik. Vid Zilina, Plzen, ktorym zarobky z LM vystacili na niekolko sezon a okamzite zdvihli ich uroven, renome kedze sa mohli (financne zabezpeceni) sustredit aj na mladez, zlepsovat infrastruktutu a plnit sny fanusikom, ktory su to najdolezitejsie co futbal ma.

Superliga ako uzatvorena sutaz z ktorej nik nevypadne, ani do nej nik nepostupi sa mne osobne ako model nepaci. (aj ked moj nazor moze byt kazdemu ukradnuty) Keby o tejto sutazi uvazovali napr. Ako o lige narodov kde sa kluby na zaklade sportovych vysledkov kvalifikuju vyssie, alebo zostupia... tato liga by sa stretla s vacsim pochopenim. Zavhoval by sa sportovy duch.

Superligu mozno prirovnat k NHL. Urcite by sa casom rozsirovala o lukrativnych zaujemcov o ucast v nej. Uz dnes vsak vidno, ako sa nazory ludi, ktori v sporte robia, ale aj nas fanusikov rozchadzaju a vacsina je proti tomuto modelu. Otazkou je ako to cele bude vyzerat a ci si tato liga dokaze svojich fanusikov ziskat naspat... Samozrejme, ze na tieto zapasy by boli plne tribuny... No je to to co vsetci chceme? Chceme aby sa takto uberala buducnost nasho najoblubenejsieho sportu? Dnesne premrstene platy hracov 0lus astronomicke sumy prestupov su skvrnou v nasich ociach pri pohlade na futbal, zaviest platove stropy pre jednotlive ligy a limitovat aj prestupove ciastky by tomuto sporu nepochybne vratilo sportovu stranku. Hraci by nesli za peniazmi, ale sustredili by sa na svoje ciele... Je to vsak beh na dlhu trat a my s tym moc nezmozeme, pretoze biznis je biznis...

Reagovat
Benfica

Súhlasím..

až na to, že tento shit sa vôbec nepodobá NHL.. žiadne platové stropy, žiadny draft, v NHL sa hráči vymieňajú a nie kupujú.. nemajú ani svoje farmy, ani juniorské ligy z, ktorých by brali hráčov.. nemajú ani hráčsku asociáciu, čo je dnes pri takejto forme súťaže norma..

Reagovat
JackDaniels.

Ano, samozrejme... Porovnal som to s nadsázkou ako hovoria bratia.

Kazdopadne mas pravdu, NHL je prepracovana po kazdej stranke a nadnarodne ligy v hoviakom sporte by ich mohli brat ako vzor.

Reagovat
Benfica

a ešte jedna vec.. NHL si to čo má budovala dlho.. bola vybudovaná na tradícií bojov Stanley Cupu.. toto nemá okrem dolárov vôbec nič.. ale absolútne, že vôbec nič

Reagovat
JackDaniels.

Súhlasím

Reagovat
manuelo neuero

Teď se ukazuje jak neskutečně důležité je pravidlo 50+1 v Bundeslize

Reagovat
Psy_cho

No vidíš, a když se najde klub, který to fikaně porušuje viz Lipsko, nebo fanoušci protestují proti majiteli Hoffenheimu, tak se málem nedohrálo utkání a kluby chtěli za fanoušky potrestat. A DFB dělá mrtvého brouka. Jo a Bayer a Wolfsburg má také výjimku. Jinak se mi to pravidlo líbí.

Reagovat
sensei25

Najviac trapne mi pridu vyjadrenia hracov,ze su zasadne proti.Prave to oni su banda nenazrana,ktora chce 500litrov tyzdenne.Urobil by som kompromis.Max 50tisic tyzdenne a super liga nevznikne.To by bolo zrazu pochvaly smerom na superligu.

Reagovat
Psy_cho

Přesně tak, nenažraní pokrytci. Prachy by brali a starat se ná majitel, kterému do toho budu kecat. Vždyť v nové soutěži nemusím hrát. Ať přestoupí do jiného klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Teď si ale sere do huby, je normální že kluby hraji svoje ligy a pak LM/EL

Reagovat
HorajzmAmmann

LM a EL jsou pohary, tohle je prostě klasická liga ve stylu NHL

Reagovat
cink
Reagovat
smazaný uživatel

Reforma UEFY ano, vytvoření nové Superligy ne.

Reagovat
delfin

Reagovat
Y.N.W.A

Nemůžete losovat míčky a zároveň být předsedou FIFA!

Reagovat
kilobyte

Zase aby ta soutěž byla fér, tak by museli mít všichni stejné podmínky, ne?

Třeba za porušování pravidel FFP by měly být stejné tresty. Pak jsou tady různé pochybné sponzorské smlouvy, dotace atd. Výjimky pro některé kluby při losování.

Reagovat
zoff

Hovada která mají máslo na hlavě,korupce jak v banánové republice, a místo aby drželi tlamy tak budou vyhrožovat!! Jenom ať si kluby s prachama hospodaří samy. Nač krmit molocha UEFA a FIFA. Je tržní hospodářství ne socialismus.

Reagovat
JM

Reagovat
vacin

Přesně teď jsem si procházel financial report UEFA a tohle mě napadlo, naprosto zbytečná organizace na přerozddělování peněz, která stojí stovyky milionů EUR rročně.

Reagovat
Psy_cho

Sama UEFA udělala z Ligy Mistrů soutěž pro privilegované ligy a kluby ze 4. míst a teď bude vyhrožovat.

Reagovat
juveforever

tituly ligy majstrov si teraz budú každý rok deliť PSG a Bayern ako v škótskej lige titul Celtic a Rangers

Reagovat
vacin

Jako fanoušek jsem proti zavedení Superligy, ale zároveň jim fandím v tom, aby to nastartovalo reformu UEFA.

Zásadní problém jsou tady peníze respektive spor o ně. A tady se přesně ukazuje moc UEFA, kde ona jako pořadatel soutěží má moc přerozdělovat peníze, jenže peníze, který do ni neproudí její zásluhou, ale právě zásluhou těch nejlepších klubů, protože pochybuju, že kdyby ta 12 klubů nepůsobila pod jejím statusem, tak ty peníze budou stejný.

Jinak doporučuju si projít Financial report UEFA a člověk zjistí jestli to fakt není dost zbytečná organizace v takovým rozsahu, kterej stojí její provoz.

Reagovat
smazaný uživatel

On ještě nesedí?!!!!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele