O Hierrově budoucnosti u reprezentace se rozhodne tento týden
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Španělskou reprezentaci převzal Luis Enrique
09.07.2018, 14:26
Španělsko hledá trenéra, Hierro ve funkci skončil
08.07.2018, 13:38
Hierro neváhal nad nabídkou vést Španělsko, chce napodobit Zidana
14.06.2018, 09:21
Španělsko povede místo Lopeteguiho na MS Hierro
13.06.2018, 14:41
Lopetegui dva dny před startem MS skončil na lavičce Španělska
13.06.2018, 12:25
Real Madrid našel náhradu za Zidanea, mužstva se ujme Lopetegui
12.06.2018, 17:17
Komentáře (58)
Přidat komentářJeho pokračovanie snáď nepripadá v úvahu.
Kto by sa tam ale momentálne hodil?
Je to kravina, aby zůstal a snad s ním půjde i ta ufňukaná kundička Rubiales, který už při odvolání Julena prohlašoval, že případný krach jde na jeho hlavu, jinak jsem četl, že se uvažuje o oslovení Boba Martíneze.
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-reprezentace-ms-fotbal-2018/337647/licka-o-spanelskem-veletoci-vyhazov-kouce-svaz-se-zachoval-na-urovni.html
Vy fakt jedete jak kolovrátek. Rubiales tu situaci, kterou jednoznačně zavinili Peréz s Lopeteguim, musel vyřešit tak, aby ani v budoucnu se španělským svazem nikdo nesnažil vyjebávat. Chápu, že jste byli zvyklí z minulosti na jiný zacházení (Rubiales je zatím evidentně ještě nepřečtená kapitola), ale s tímhle si poradil velmi dobře a myslím, že ani ostatní silný svazy by to v případě podobný trenérovy křivárny neřešily jinak.
Conte ? Van Gaal ? Prečo tí pokračovať na turnaji mohli a Lopetegui nie ? Rubiales si potreboval ukojiť svoje ego a keď najnovšie nepovolil mladíkom nastúpiť v dresoch s nápisom "Ánimo César" na podporu zraneného spoluhráča, evidentne v tom pokračuje
Doplním len, že takáto podpora od spoluhráčov je úplne bežná, doteraz s ňou nemal nik problém a RFEF neuviedol pri zákaze žiadny dôvod. Keby uviedli "ego prezidenta", asi by to bolo blbé
Conte i van Gaal byly úplně jiný případy, ani jeden z nich nejednal za zády svazu, navíc těsně před startem šampionátu. Jsou to dost známý případy, tak si to klidně můžeš ověřit. Ta akce při zápase Juvenilu je samozřejmě něco úplně jinýho, tam to s vysokou pravděpodobností byla pouze nechutná odveta ze strany svazu.
ty musíš být v životě neskutečná kurva, když nerozeznáš tak rozdílné situacem, promiň, ty jsi určitě kurva
Však to byl nesmysl. Vyhodit trenéra pár dní před mistrovstvím, tohle nikdy nedopadlo dobře. Knížky o jednotlivých MS jsou nádherná věc, sbírám je od mala a hodně chyb se opakuje. Van Gaal dovedl Holanďany tušim na třetí místo a vědělo se, že jde po MS do United. Co je na tom, když trenér řekne, že po MS půjde trénovat klub, to je přece úplně jiná práce. Tam neni důvod proč by nedal všechno do práce pro svoji zemi. Naopak třeba Vrba s tim jeho nevim jestli budu pokračovat, novináři do mě rejou, ale neřeknu ani a ani b k dobré atmosféře vůbec nepřispěl.
To, že to Julen a Pérez s načasováním posrali je pravda, ale Rubiales se jako předseda svazu měl zachovat v souladu se zásadami utilitarismu, jako je pěkné, že ukážeš svaly a nenecháš si srát na hlavu, ale pokud tímhle projevem síly zároveň pohřbíš dvouletou práci x lidí a pošleš do kopru nejdůležitější repre událost za čtyři roky, tak prostě do vedoucí pozice nepatříš, v ní ti musí jít v první řadě o zájem celku, nikoliv o zájem vlastní, protože tady nešlo o to, že nikdo nebude vyjebávat se svazem, ale o to, že nikdo nebude vyjebávat s Rubialesem.
Nehledně na to, že zřejmě vůbec nebral ohled na názor těch nejdůležitějších, tedy hráčů, což je další doklad toho, že mu šlo jenom o to ukázat, že má větší pytel než Julen a v neposlední řadě pokud už ho chtěl odvolat, tak měl mít v rukávu nějakou adekvátní náhradu, ne Hierra, jehož trenérské zkušenosti spočívají v tom, že dělal rok asistenta Carlettovi a pak chvilku trénovat Real Oviedo, kde ho vykopli kvůli špatným výsledkům. Od Rubialese to byl prostě neuvážený tah, který se projevoval hned od prvního zápasu, přičemž všechny čtyři zápasy byli Španělé totálně bezradní a vůbec nevěděli, co hrát a vše to vyvrcholilo včerejším dnem. Prostě Julen a Pérez to posrali, ale Rubiales tomu nasadil korunu a ukázal, že do funkce nepatří a musí z kola ven.
Nešlo primárně ani o to načasování, ale především o to, že jednal za zády svazu, zatímco několik hráčů o tom vědělo. Budeš jako předseda svazu mít důvěru v takovýho člověka na tak důležitý pozici? Rubiales řešil následek těžký situace - pokud by nechal na lavičce Lopeteguiho, projevil by se jako slaboch a v případě neúspěchu by ta kritika šla oprávněně za ním. Těžko říct, co to udělalo mezi hráči, ale myslím, že časem se to určitě dozvíme.
Teď se jede rovnice nevyhazov Lopeteguiho = zaručený úspěch na Mundialu, ale opravdu by to tak bylo? Letos se Španělé celkově s formou opravdu nepotkali (s výjimkou Argentiny, jejíž obrana se vybarvila i na Mundialu), sice se jednalo o přáteláky, ale třeba na příkladu Němců bylo vidět, že už to byla předzvěst toho, co pak bude následovat.
Tady jsem schopen jít s kůží na trh a říct, že ani pod Lopem by to nebyl žádný zázrak. Pokud máš oba krajní beky totálně z formy (tady to rozhodně nebyla Hierrova vina), nemáš křídla kteří budou dělat náběhy a držet šířku, nemůžeš pak hrát středem (což je asi nejsilnější vlastnost toho kádru), který je totálně ucpaný. Tyhle Španěly by Titeho Brazilci absolutně zničili.
Ty budes neco rikat o kolovratku.
S kůží na trh po šampionátu...
Já s tímhle prostě nesouhlasím, Julen určitě nejednal úplně fér, ale odvolat kouče, který si po dvou letech práce nanominoval "své" hráče dva dny před nejdůležitějším repre turnajem, když jsou proti tomu hráči a nemáš za něj žádnou adekvátní náhradu je prostě strašně krátkozraké řešení.
Ty píšeš, že pokud by ho neodvolal, vypadal by jako slaboch a v případě neúspěchu by šla kritika oprávněně za ním, ale podle mě by spíš ukázal, že je diplomat a ta případná kritika při neúspěchu by šla naopak jednoznačně za Julenem, Rubiales by byl z obliga, protože pokud by to svaz nezačal řešit, tak běžného fanouška by ta možnost odvolání kvůli podpisu u Realu podle mě vůbec nenapadla, kdežto takhle ta kritika musí jít za Rubialesem, protože se rozhodl pro radikální krok, jehož výsledkem je totální fiasko, on sám při odvolání vyprávěl, že případný neúspěch jde na jeho hlavu, tak jsem zvědavý, jestli teď bude mít koule na to, aby z toho vyvodil nějakou osobní odpovědnost.
Jinak netvrdím, že by v případě neodvolání Julena Španělsko celý Mundial vyhrálo, ale každému, kdo Španělsko pravidelně sledoval v kvalifikaci musí být jasné, že by ta hra vypadala úplně jinak (rozhodně by to nebyla taková bezpohlavní bramboračka jako pod Hierrem).
A na závěr si dovolím takovou tečku, že se nemůžu zbavit dojmu ten hate na Julena a podpora pro Rubialese je jenom kvůli tomu, že Julen podepsal zrovna Realu, který prostě hodně lidem leží v žaludku, pochybuji, že by to takhle vypadalo, kdyby úplně stejným způsobem podepsal třeba Valencii
Nejednal uplne fer? Kurva nejednal vobec fer. Sa vobec necitite? Ved jediny kto toto jednanie obhajuje ste vy fanusikovia Realu. 3 diskusia stale o tom istom. Perez ma lusknut a vsetci poslusne na kolena Hanis tu Rubialesa pricom odkedy je na cele stihol spravit viac dobreho ako jeho predchodca za dlhe roky.
Neviem co sa tvaris kyslo. Repre nie je o klubizme a nejak to neviete pochopit. Rubiales s tym ako sa veci vyvinuli spravil to najlepsie pre repre z dlhodobeho hladiska. Pride mi ze kydas na zvaz len preto aby sa nehovorilo o tom podstatnom.
Já do toho právě klubismus netahám, uznávám jak Pérezovu tak Julenovu vinu, ale Rubiales prostě udělal zbrklé rozhodnutí, které jak se ukázalo skončilo fiaskem (důvody viz výše) a jestli ty důvody nechápeš nebo nebereš, tak se dál bavit nemusíme, protože je to zbytečné.
Ty prave vychadzas z chybnej premisy ze ak by bol pri kormidle Julen, tak De Gea zacne zazracne chytat, Ramos s Piquem sa prestanu spravat ako keby hrali futbal prvy krat a Spanielsko zacne hrat nieco one ako to na co si prave Julen nominoval zostavu. Uz to tu bolo minule rozoberane ze vsetko vzniklo pre to ze Real nemohol ostat bez trenera tak dlho, co je samozrejme irelevantne vzhladom na to ze ma skoro cely tim na MS. Mohla sa zvolat tlacovka spolu so zvazom........proste sa priority podriadili klubu a odvolanie trenera je len dosledok. Akoze realne co Perez cakal? Co cakal od cloveka, ktory je spanielskymo novinarmi vykresleny ako zasadovy a neustupny? Ze to len tak prejde?
skor mam pocit ze ty si tu ides svoju ligu. neboj nic. nabuduce si pockaju a ohlasia to po turnaji ty bojovnik proti krivdam...
ked je uz rubiales taky frajer tak tam vobec nemal davat do lopeteguiho zmluvy tu klauzulu. nacasovanie sice bolo zle, ale riesenie zvazu bolo este horsie. gratulujem k podarenym MS teda... 4 zapasy a ani 1 dobry vykon! aspon ze zvaz je silny ako nikdy.
udělal to dobře
To jsme včera viděli
Nielen včera, ale vo všetkých 4 zápasoch Hlavne, že si Rubiales niečo dokázal. Čo tam po názore tých najdôležitejších - hráčov.
Souhlas, ty skupinové zápasy byly taky peklo, ale včera to bylo totální dno.
Mou
Ahoj, měj se.
Tak myslím si že jeho konec je jasný. Nicméně on na te situaci a výbuchu na MS ma imho jen malý podíl, stejně jako svaz nebo Real, hlavním viníkem je v mých očích Lopetegui
Já bych tam dal někoho, kdo jim vysvětlí, že fotbal je hra, ve které jde o to vstřelit gól, ne si 90 minut pinkat na půlce.
Pepík Hnátek?
Jak je vidět, ne každý je Zidan.
Hierra jsem jako hráče měl moc rád.. Ale spíš než jako kvalitní trenér na mě u tý lajny působil jako bezradnej, zmatenej hodnej strejček, a ty jeho rádoby inteligentní gesta to taky nezachránily.
Jinak míč drží většinu času, pochodujou, předávaj si to na pár metrů... Rusové přitom jen vyčkávaj, nijak zvlášť nenapadaj, od konce druhý půle je berou křeče a Španělé je přesto nejsou schopný dorazit..
Po takovým výkonu musí na jakýkoliv úrovni bejt ceres jako blázen, ale Hierro řekne, že je na tým hrdej, to je bez komentáře,,
Jestli si Španělé neuvědomí, že je třeba přidat, tak se nikam neposunou. A asi si taky neuvědomují, když chtějí hrát to, co dřív, že nemají vepředu Villu a Torrese, kteří chodili neustále do náběhů.
S tím, co v sestavě mají, nemůžou očekávat, že trošku organizovanější obrany dokážou otevřít, ani není čím.
Co tím myslíš přesně? Zidane přišel do týmu, který vyhrál LM a byl zase o rok zkušenější, ale nikoliv za zenitem. Jsem si jistej, že ani Zidane by toho s letošním týmem Španělska moc neudělal.
A já si zase myslím, že udělal.
Těch trenérských zkušeností měli cca stejně, Hierro přišel k týmu, který kvaldu válcoval.
Prostě si myslím, že jak všichni psali, že Zidane to měl jednoduchý, pro mě to neměl Hierro o nic složitější a vybouchl, ani jeden zápas neukázal, že by to byl trochu trenér..
Hierro to měl mnohem složitější. Minimálně proto, že tým dostal a nemohl si ho vybrat. A samozřejmě rozpoložení týmu po trenérské aféře asi taky nebylo dobré.
Zatímco Zidane si ho mohl vybrat...
A Realu to taky zrovna nešlapalo - nakonec, proto asi toho Beniteze vyhodili.
Když to tak řeknu, Hierro dostal tým jako kráva, tolik kvalitních hráčů, a neukázal nic.
Jako uz jsem to psal vcera, ale to fakt nekdo cekal, ze Hierro bude nejaka dlouhodoba moznost? To fiasko na MS to jeste podtrhlo, ale i kdyby dosel dal, tak si nedovedu predstavit, ze by pokracoval.
dali včera 1000 přihrávek kluci?
1006
OT: Kdy bude znám termín Superpoháru? Hlavně mi jde o zápas v Barceloně. Před pár dny jsem četl i něco o tom, že je možnost, že by se hrál jenom 1 zápas na neutrální půdě. Díky
Zatím to je 11.8. a 14.8. Toho čtrnáctého se má hrát v Barceloně.
Právě tohle jsem taky našel na googlu, ale není to potvrzené
To zatím nikdo neví. Na 90% to bude na jeden zápas, jelikož to v podstatě ani není kdy hrát, Sevilla je v předkole EL, Barca na US Tour. Ale kde se ten zápas bude hrát, to těžko říct. Sevilla prý souhlasila s tou jednozápasovou variantou, pokud se bude hrát na Pizjuánu.
Díky
Tak jsem se na to ještě díval a mělo by se o tom rozhodnout ve čtvrtek, kdy je ohledně toho zápasu naplánována nějaká klíčová schůzka.
Díky, já furt doufám, že to bude na 2 zápasy a jeden se odehraje v Barceloně, protože tam na začátku srpna zrovna budu
Spanielsko tam ma Top hracov, rýchlych, technických a oni si to tam davaju do sirky a nikto z nich nie je schopny ist a potiahnut loptu. Spanielsko potrebovalo hraca, ktory sa neboji ist 1 vs 1, do kombinacie, vystrelit, podobne ako Nemci nemaju velku osobnost v utoku, ktora by to vzala na seba.
CELKOM INÝ PRÍPAD AKO LvG A CONTE!
Celé to odštartoval bezcharakterný Peréz, keď po Zidanovej rezignácii, riešil trénera Realu a po pár odmietnutiach oslovil repre trénera Lopeteguiho, čo iba pred 3 týždňami predĺžil zmluvu so zväzom.
Toť ten priepastný rozdiel medzi Lopeteguim a van Gaalom, či Contem. LvG a Conte nepredľžili so zväzom zmluvu!
Peréz, zvyknutý na to, že Real všetko môže, nepočítal s reakciou Rubialesa.
Ale, a to mnohí opomínajú, náramne sa mu ten vyhadzov Julena hodil, lebo hoci oficiálne je trénerom Realu až od včera, určite už má kanceláriu zariadenú!
Podľa tvojho príspevku vyzerá Lopetegui ako nesvojprávny
Nesvojprávny? To nie, ale bezcharakterný. Bez chrbtovej kosti.
Lopetegui teda urcite neni oficialne trenerem Realu az od vcera.
Podľa transfermarkt je to takto...od 1.7.2018.
Za všechno může Real!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele