O útočníka Schicka se údajně zajímá AS Řím

29.04.2016, 09:16
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (289)

Přidat komentář
Manau

Darida do Realu, Schick do AS...no tak kluci, dejte šanci taky jiným

Reagovat
smazaný uživatel

Nezapomeň na Necida do Juventusu..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Znalec

tohle je 2x tak představitelnější než Darida v Realu, takže proč ne

Reagovat
Kiwi-21

No Darida co hraje za A-tým a stává se hvězdou bundesligy ?

Naproti tomu Schick sice skvělý v 21 ale hrající pouze naší ligu a to ještě v průměrné Bohemce ??

No v současné době má větší přestup Daridy (byl jen skautovan oficiální zájem doteď nebyl)

Ještě 1-2 .sezóny ve Spartě ať se stane její oporou a poté přestup

momentálně nevěřím ani přestupu Daridy ani Schicka ale Dariduv přestup je momentálně pravděpodobnější

Reagovat
OnderCZ

Hvězdou BL je určitě přehnané tvrzení, stal se letošní sezonu důležitým hráčem Herthy BSC. Tím neříkám, že se mi nelíbí, potěšil mě dost, ale pořád musí makat. Ale jak je vidět, nese to své plody a jinak s tebou souhlasím.

Reagovat
Kiwi-21

Hvězda souhlasím přehnané spíše jsem měl napsat že se ji pomalu stává svou pracovitostí a že už teď je duležitým článek jednoho z top tymu tehle sezóny v Bundeslize

Reagovat
smazaný uživatel

Hvězda?

Reagovat
C-M@ster
Reagovat
smazaný uživatel

Beztak by šel na lavičku. Lepší by bylo, jít za hranice do nějakého menšího klubu a později třeba AS.

Reagovat
smazaný uživatel

On by šel určitě do základu.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, tak to je jiná. Utíkej Páťo dokud je místo.

Reagovat
smazaný uživatel

do základu primaveri

Reagovat
smazaný uživatel

Starý.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani na lavičku. Hostování a čekalo by se, jestli dá pár gólů, aby ho prodali s nějakým ziskem.

Reagovat
r.mrazik

Tak primárně ať začne hrát aspoň za tu Spartu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kylo ren

Reagovat
rufus

Reagovat
uff

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Uwe háže buly

Bez šance.

Reagovat
r.mrazik

slusna sance

Reagovat
smazaný uživatel

Pod Ščasným bez šance.

Reagovat
r.mrazik

hmm...uvidi se,jestli mu vedeni dovoli privest dalsiho paixaa a litsingiho...jestli jo,tak tu sanci mit velkou nebude,to mas recht

Reagovat
Manik...

Tyhle přestupy, kdy ještě ani nic pořádně neukázal ani u nás mám nejradši

Reagovat
smazaný uživatel

to už má větší šanci v tom římě než pod ščasným

Reagovat
r.mrazik

scasny pujde zas o dum dal...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale až v zimě

Reagovat
r.mrazik

myslis,ze vydrzi? skoda...

Reagovat
rufus

Ty myslíš, že skončí? Já teda ne.. I když bych ho býval vyhodil už dávno (hlavně ani nikdy nebral)..

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
stas87

To uz bude tak dvanasty mladz hrac,ktoreho by AS malo pod zmluvou a niekde by hostoval,nie? Nemali by skor kupit hotoveho hraca,aby ich okamzite posilnil?

Reagovat
10

12. útočník si chtěl říct..?

Reagovat
ACSMan

Nejdřív se prosadit ve Spartě a pak někam. Kdyby teď šel tak by to bylo stejný jako v 98,7889% případů a ten hráč by se někde ztratil do roka

Reagovat
HorajzmAmmann

jenže Schick je taky někde jinde než třeba Kliment. Nikdy nevíš, třeba by se prosadil. Každopádně souhlas s většinou, nejdřív ať válí za Spartu a pak klidně ...

Reagovat
Baronne

Jako myslim si že někde v horšim týmu v zahraničí by se prosadil.. Co já vim třeba Janov, možná i ten Stuttgart, ale v Římě podle mě určitě ne..

Reagovat
kylo ren

Reagovat
papanegra

Nástupce Tottiho

Reagovat
10

nebo Libora Kozáka...jedno z toho

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepsi strelec Evropske ligy. Proc ne.

Reagovat
uff

Čo z toho vyťažil ked nehráva ani vo vypadávajúcej Aston Ville.

Reagovat
salami

kvuli zraněním...

Reagovat
uff

Sorry nevedel som že je tak dlho zranený.

Reagovat
salami

letos naskočil jenom na chvíli a ačkoliv to od něj žádná velká jízda nebyla, i tak to bylo asi nejuspěšnější období v celý sezoně AV, objektivně na PL spíš nemá nebo jako náhradník a jiná varianta do utoku, ale v takovym Champu by mohl docela zářit

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby nebyl porad na hromade, tak nejspis hraje. Premier League. Not bad.

Reagovat
Thelvin

Ty komentáře

Reagovat
REPLIKATOR

Itálie ho zničí

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jseš fakt úplně blbej.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
skat

tak nevím jestli pro něj bude přínos dělat třetího útočníka v juniorce, nebo na hostovačce v serii B, kde stejně budou upřednostňovat vlastní kmenové hráče... Podle mě by se měl posunout v rámci ČR do sparty, tam dokázat, že na to má a pak teprve koukat po zahraničí.

Na druhou stranu věřím, že peníze v AS jsou diametrálně odlišné od těch, co by bral ve spartě a přiznejme si, kdo z nás by nešel si vydělat do jiné fabriky za 10x tolik, co by dostal tady jen za chození do práce, ale nic by se po něm nechtělo

Navíc když by se tam neprosadil, tak má velkou jistotu, že tady po něm hrábnou všema deseti. Jakmile by naznačil, že se hodlá vrátit do synot ligy, tak by měl u dvěří pět týmů, které by ho rády v kádru mělo.

Reagovat
smazaný uživatel

Půl roku na tribuně, pak naskočí v poháru na 5 - 10 minut, pak v béčku odehraje poločas, pak se vrátí hostovat do Ústí nad Labem...Vole, nikam nechoď...

Reagovat
kylo ren

Patrik Schick > totti

Reagovat
Houfi

i jako vtip slabý..

Reagovat
patas92

JarJar Binks > Kylo Ren

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rarášek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Znalec

i Totti nějak začínal

Reagovat
Y.N.W.A

hlavně ne do Itálie

Reagovat
smazaný uživatel

zajímat se můžou

Reagovat
smazaný uživatel

údajně

Reagovat
papanegra

Snad neuděláme chybu jako slováci, který se hrnou do Italie pro 100 minut za sezonu..

Reagovat
smazaný uživatel

Kteří?

Reagovat
stas87

Ten Hromada bol zraneny alebo na to jednoducho nemal?

Reagovat
smazaný uživatel

Ten kluk pro mě byl vždycky záhadou. Nikdy jsem nepochopil, co na něm kdo vidí.

Reagovat
papanegra

Norbert Gyömbér - AS 99min.

Milan Škriniar - Sampdoria 1min.

Tomáš Vestenický - hostuje z AS v polsku a i tak jen 474min.

neříkám, že se tam nikdy neprosaděj, ale myslím že to není nejlepší cesta..

Ale většina tam jde protože Hamšík a Kucka tam udělali jméno

Reagovat
.13

Tak Skriniar je dobry, len Sampa hrala o zachranu a Montella stavil na inych hracov, preverenych ligou.

Vestenicky tam siel ked mal 17 a tak sa tam dost tazko presadzuje, este naviac v AS, kde tych hracov je fakt mnoho.

Gyomber je fail, nechcem ho nejak zhadzovat, ale nechapem ako sa mohol dostat do AS

Reagovat
smazaný uživatel

U Gyömbéra snad nikdo nemohl čekat, že dostane v AS jakýkoliv výraznější prostor. Jeho přestup do Říma je pro mě i nyní velkým omylem a nechápu, co tam dělá. Škriniar přišel v lednu, navíc do Sampdorie, která se trápila a v útoku stavěla zejména na osvědčených jménech. Teprve se adaptuje a není vyloučené, že postupně třeba dostane minuty stejně jako Ivan. Na druhou stranu, Ivan si prošel i mládeží. Vestenický je jen jedním z mnoha, v AS nemá ani tu nejmenší šanci. V AS mnohdy nedostanou šanci ani ti nejlepší z juniorky. Pokud přijdeš v 18-19 z ciziny, tak v prvním týmu obvykle šanci hned nedostaneš, musíš si ji vysloužit na hostování.

Reagovat
CubONE

Iba taky detail, Skriniar je stoper.

Reagovat
smazaný uživatel

Vidíš to, jak jsem to pomotal, díky. Pointa je ale stejná. V zachraňující se Sampdorii, kde to pan prezident řeší emotivně bez rozumu zkrátka teď moc šancí neměl.

Reagovat
CubONE

Reagovat
.13

Skriniarovi stale verim, on uz nasu ligu prerastol( aj ked uznavam, ze to nieje zrovna tazke). Skoda, ze ked prestupil, tak Sampa hrala o zachranu. Teraz ked im uz asi o nic nejde by mohol dostat nejake minuty

On mi na svoj vek pride strasne vyspely, na svoj vek hra s velkym prehladom a ani rozohravka mu nerobi vobec problem. Zapasova prax by to podla mna ukazaka, ze to v sebe ma.

Najrealnejsiq mozno je asi hostovanie v SB nie? To by nebolo na skodu

Reagovat
.13

Reakcia na Bianconera*

Reagovat
CubONE

Uvidi sa po lete, podla mna by sancu mohol dostat, ta konkurencia v Sampe na stoperovi momentalne nie je az tak velka.

Reagovat
smazaný uživatel

Milan Skriniar sa nemal uz v Ziline kde posunut a praveze zvolil uplne paradny prestup. Uvidis ze buducu sezonu bude hrat zaklad s prstom v nose

Reagovat
Emmett Brown

Skriniar dostane sancu buduci rok, Gyomber na to objektivne nema, on sa v AS ocitol omylom, Vestenicky je typicky produkt akademie, ktory nedostal sancu, ale do buducna mu verim. Zabudol si na Davida Ivana zo Sampdorie, ten ma cez 20 zápasov, mnoho aj v zaklade a to je rocnik 95.

Reagovat
Znalec

tak Slováci viď....

Reagovat
Znalec

Tahle zpráva mě vůbec nepřekvapila..... skoro nejlepší střelec kvalifikace eura U21 a přitom je tam o 2 roky "dřív", v lize v podprůměrným týmu 6 gólů, hrát za Boleslav, tak už má minimálně 12.... Jen vedení Sparty je pořád mimo

Reagovat
Znalec

Jinak konečně se trošku začíná plnit moje přání a to jest aby tu nevyskakovali články a expresky že se dobré kluby zajímají jen o hráče z Belgie, Holandska, Bosny, Srbska.... Čeští hráči jsou na stejné nebo i lepší úrovni

Reagovat
kylo ren

Reagovat
Messi14

utok Schick - Julis pro novou sezonu a nebat se tam dat odchovance treba i misto costy..

Reagovat
papanegra

http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/267415/kouc-dorostu-sparty-o-trendech-fotbal-je-o-rychlosti-pirla-bych-nechtel.html

Jak tam pak popisuje, tak má pravdu...

To že v do těch 19ti let, se naši daj porovnávat s fotbalovou špičkou a pak se někam ztratí... Buď blbě přestoupí a neb jim kluby nedaj šanci..

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhou stranu s tou rychlostí je úplně vedle....

11 sprinterů ti úspěch rozhodně nezaručí.. ba naopak, tým se většinou staví kolem takové persony jako je Pirlo nebo jemu podobní hráči

Reagovat
r.mrazik

neni to preci jen o sprintu,ale zrychleni,koordinaci pohybu a podobne...

Reagovat
smazaný uživatel

lepší výraz je pro tento případ spíš Agility než Rychlost

Reagovat
r.mrazik

asi jo...ale to delaji psi

Reagovat
smazaný uživatel

však pes má taky dobré zrychlení, koordinaci pohybu a podobné

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš zrychlení myšlenek

Reagovat
smazaný uživatel

z toho článku sem pochopil spíš to, že mu jde hlavně o rychlost přechodu z obrany do útoku a to u všech hráčů v poli.

Reagovat
10

"Pirla bych nechtěl"

Reagovat
smazaný uživatel

Bral bych je všechny. Vytřeli by si s těmi jeho mládežníky prdel i ve svých letech.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/03/04/article-0-1C0A256200000578-118_634x419.jpg

Reagovat
r.mrazik

kdyz na ne koukam,tak nevim,koho bych zaradil do skupiny,ze by nemel rychlost...mozna Hierro?

Reagovat
10

teď už jí asi nemá nikdo z nich

Reagovat
r.mrazik

tak Pavel je na tom porad slusne...smejd

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem zvědavej..potenciál tam je velkej..Navíc ještě Koubek a Čermák.

Hned by to vypadalo líp s těma mladejma...

Bohoužel se taky trochu bojím, aby se nedení nezbláznilo a nezačalo kupovat další hráče na jejich posty.

Reagovat
Znalec

A ještě bych rád doplnil jeden důležitý fakt.... To, že je zájem z Itálie a ne třeba z nějaké menší země která by byla vhodná jako přestupní stanice, může souviset s tím, že stránka o Schickovi na wikipedii je přeložená pouze do angličtiny a italštiny..... kdyby si dal někdo práci a udělal mu už teď článek do holandštiny např. mohl mít nabídek víc

Reagovat
soukup

takhle by nakupoval maximálně Babica...

Když nemáš skauting, použij aspoň wikipedii

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Azazelo RD

Babica fotbalu je Ščasný. Když nemáme obránce, tak tam dáme záložníka. A když už nemáme ani hovno, tak tam dáme Jiráčka.

Reagovat
smazaný uživatel

Takový český Guardiola...

Reagovat
Azazelo RD

Jenže Guardiola má kvalitnější ingredience.

Reagovat
skat

z farmářského trhu

Reagovat
Manik...

BIO

Reagovat
db18

Reagovat
skat

nekupovala takhle sparta Paixaa??

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Kang & Kodos

Wikipedie je pro socky, my kupujeme přes twitter.

Reagovat
smazaný uživatel

Jarda Tvrdík approves.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
Spalovač šancí

V Nizozemí ovládají angličtinu jako Shakespeare i uklízečky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

daj este nieco :))))

Reagovat
kalla

Pokud to má v hlavě pohromadě, tak mu v jeho věku může zahraniční angažmá jenom prospět

Reagovat
Znalec

Největší prdel je, že Bohemka na něj má opci. Sice je to dost peněz, ale když ho obratem pošle za balík do Říma, tak může Sparta pěkně ostrouhat

Reagovat
Firkraag

V to tajně doufám

Reagovat
smazaný uživatel

jak víš, že na něj mají opci? nějaký oficiální zdroj?

Reagovat
Znalec

řešilo se to tady.... samozřejmě jsme se tu shodli, že ho Bohemka na 99% nevykoupí..... ale takhle?

Reagovat
rufus

"Patrik Schick je zde pouze na hostování, do budoucna by se musela uplatnit opce, která je veliká."

Je to zhruba v půlce rozhovoru..

http://www.bohemians.cz/clanek/17173/prvni-online-rozhovor-na-virtualnim-dolicku.aspx

Reagovat
Znalec

takže se potvrzují moje slova

Reagovat
db18

Jenže to by Bohemce někdo musel za transfer zaplatit, což se taky moc často nestává...

Reagovat
Uwe háže buly

Tak to je vrchol..

Reagovat
smazaný uživatel

Já už se tomu vůbec nedivím

Reagovat
mario23

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
mario23

Tak tohle je katastrofa... Kterej vůl ze Sparty do tý smlouvy dal opci ?

Reagovat
smazaný uživatel

Talent utocnik ktory v ceskej/slovenskej lige nie je do 21 rokov uz hviezda a nenastriela aspon 30-40 golov sa nema sancu presadit klube ako AS Rim. Bero je trosku inde ako tento chlapec a nemal by na AS Rim ani zdaleka.

Reagovat
Znalec

Reagovat
smazaný uživatel

gratuluju, právě jsi objevil ameriku

Reagovat
smazaný uživatel

dakujem, necakal som gratulacie ale potesi to

Reagovat
smazaný uživatel

také děkuji za reakci

Reagovat
smazaný uživatel

Bero je v týmu na úrovni Boleslavi, to je fakt.. Když nad tím tak přemýšlím, tak většina vašich "supertalentů" hraje buď to v Polsku nebo u nás, kde zatím leští střídačku.

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
smazaný uživatel

Ve Zbrojovce máme Briganta a Chriena, kteří hrají pravidelně za slovenskou U21. Talent nepochybně mají, ale na základ Brna to zatím není.

Reagovat
Emmett Brown

Chrien hrava posledne zapasy v zaklade, ale k oporam nepatri, Brigant je lavickar. Tam su v zalohe ini tahuni, Bero, Lobotka...

Reagovat
smazaný uživatel

Však neříkám, že jsou to opory, ale že hrají pravidelně

Reagovat
smazaný uživatel

To právě nepochopím, jak někdo jako Chrien, může hrát v základu.

Reagovat
smazaný uživatel

A to neberte nějak zle. Prostě to jen nechápu. V životě jsem v Brně neviděl většího dřeváka, viz zápas na Slávii, kde přihrával na 5 metrů soupeři a několikrát se mu míč zamotal pod nohama. Ono to nejspíš bude jen o hlavě, ale i tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Brigant a Chrien urcite nie su piliere U21. Tam su piliere Mihalik, Skriniar, Lobotka, Bero, Zrelak, Rusnak a sem tam Mazan.

Reagovat
smazaný uživatel

Mne staci si pozriet vysledky mladeznickych reprezentacii kde dostavate od slovakov naklepy uz 2-3 roky v hociktorej kategorii tak netrep

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mi dej vědět, až někam postoupíte. To, že nás ve většině případů porazíte o gól, není moc velký měřítko.

Reagovat
Emmett Brown

O gól pre teba nic

Reagovat
Emmett Brown

O gól pre teba nic nie je meritko, ani to ze Svedi vyhrali mladeznicke ME nebol dostatocny dokaz kvality

Reagovat
smazaný uživatel

z poslednych 6 mladeznickych zapasov U17,U19,U20,U21 sme vsetky vyhrali

Dalej je to uz len take blablabla

Reagovat
smazaný uživatel

V kolika zápasech pořádně o něco šlo? Ve dvou? Dokážete se na nás vyhecovat, což je hezký, ale tak trochu k ničemu.

Reagovat
Emmett Brown

klasik

Reagovat
stas87

Kolko z tych zapasov bolo sutaznych a kolko priatelakov?

Reagovat
Emmett Brown

U19 sme boli dvakrat za sebou spolu v kvalde, vyhry SR 3:0 a 2:1, inak na seba nenarazame, ale je pravda, ze turnajove a prípravne zapasy vacsinou vyhravame. Akurat dnes v 18-kach vyhrali Cesi 1:0.

Reagovat
stas87

To o tej U19 viem,tam sme sa dostali do dalsej faze kvalifikacie a cesi konci.Pripravaky su o hovne,je uplne jedno kto vyhra,ked sa tim nekvalifikuje na turnaj.Snad nasa 19 aj 21ten postup vybojuje a hraci sa casom dostanu do acka.

Reagovat
mistr129

jak účelově vynechal U18

Reagovat
smazaný uživatel

Není nic horšího než slovenskej demagog viz. Kotleba.

Reagovat
Emmett Brown

U18:

1.5.2014

SVK - CZE 1:0

23.8.2014

CZE - SVK 2:0

24.4.2015

CZE - SVK 1:2

28.4.2016

SVK - CZE 0:1

Reagovat
Emmett Brown

U21:

14.5.2014

SVK - CZE 3:1

29.4.2015

SVK - CZE 2:0

U20:

27.4.2016

CZE - SVK 0:2

U19:

16.2.2015

CZE - SVK 2:0

28.3.2015

SVK - CZE 3:0 QUAL

26.3.2016

CZE - SVK 1:2 QUAL

U18:

1.5.2014

SVK - CZE 1:0

23.8.2014

CZE - SVK 2:0

24.4.2015

CZE - SVK 1:2

28.4.2016

SVK - CZE 0:1

U17:

za posledné tri roky spolu nehrali

U16:

16.9.2014

SVK - CZE 1:3

18.9.2014

CZE - SVK 1:2

6.10.2015

SVK - CZE 1:0

8.10.2015

CZE - SVK 2:2

U15:

za posledné tri roky spolu nehrali

Takže celková bilancia za posledné tri roky znie 9-1-4 pre SVK, v súťažných (kvalifikačných) zápasoch 2-0-0

Reagovat
smazaný uživatel

Takže úplně mimo, že jo.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Emmett Brown

9-1-4

Reagovat
smazaný uživatel

Trenčín > Sparta, lebo 4-3..

Reagovat
Emmett Brown

Porovnavat klubovy pripravak zo zimnej prestavky s normalnym repre pripravakom v riadnom FIFA termine moze len debil ako ty.

Reagovat
smazaný uživatel

Srovnávat kvalitu podle přípravy, ve které navíc Dovalil prostřídal asi 60 hráčů, může zase jen čobol jako ty..

Reagovat
Mada

Reagovat
Emmett Brown

nebreč zas

Reagovat
smazaný uživatel

Sory, ale rozdíl v české a slovenské lize je aktuálně obrovský. Bero je možná hvězda u vás, ale to ještě neznamená, že by se prosadil tady. Kdyby oba přestoupili do Sparty, určitě bych víc věři Schickovi že se prosadí.

Reagovat
Kiwi-21

Dle mého je rozdil mezi naší a slovenskou ligou asi takový jak naše a Bundesliga tedy Slovenská liga opravdu moc meřítko kvality není

Reagovat
smazaný uživatel

Nafetovany a hned po ranu ?

Reagovat
Kiwi-21

Ani nehulim takze ne,nafetovany je spise ten co ty rozdili nevidi

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

V kvalite ligy je urcite rozdiel to nepopieram, ale zase netreba prehanat ze je obrovsky

Reagovat
papanegra

tak dost vypovídající je třeba koeficient, kde je kure**ká propast...

Nicméně co jsem tak koukal, tak pár nadějných hráčů máte, hlavně do zálohy..

Reagovat
Kiwi-21

To je a bezpochyby stačí se podívat na evropské poháru kde máte jen jednou za čas tým ve skupině a to ještě opravdu dopadají ve skupinách z ostudou,zatím snad zadny nás tým nevypadl s vašm (vlastně jednou Sparta ale to byla výjimka) a vaší talenti se u nás skoro neprosazují zatimco u vás se prosazuji naší už vyhořely hráči či na konci kariery což je fakt který ukazuje že naše liga je mnohem dál než vaše a rozdil to je propastný (v šou

Reagovat
smazaný uživatel

Ale nejaky koeficient nieje vobec meritko kvality. Ja sledujem cesku a slovensku ligu na vlastne oci a ten rozdiel vidim a nijaky vzorec ci koeficient to neovplyvni

Reagovat
smazaný uživatel

Koeficient hlavně odráží výsleky v Evropských pohárech. Pokud se tam vaše týmy prosazují mnohem méně než ty české, tak je to nepochybně podstatné měřítko.

Reagovat
Kiwi-21

A

to ani vzajemné duely v evropě ? Kde se na jednuvyjimku na naše týmy nechytáte,A tým máte lepší jak my to uznám i pár talentu ale vaše liga je slaba jednou za čas máte 1 solidní tým jako kdysy Žilina a teď Trenčín to je vše

Reagovat
smazaný uživatel

Evropské poháry jsou naopak skoro jediný relevantní měřítko kvality jednotlivých lig, at se ti to líbí, nebo ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mario23

opa čobol style.

Reagovat
mario23

na tebe sme tu čekali čobole.

Reagovat
iamek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa odborníka na As Roma Vestenického by tento krok nebol správnym riešením

Reagovat
Mr.Mike

dřív mi nepřišel jako nějakej extra talent ale celkem sem se pletl..dobře se vykopal

ale AS to by bylo asi velký sousto aspoň prozatim

Reagovat
Znalec

horší než Džeko nebude

Reagovat
Emmett Brown

Sucasny Dzeko nie je ziadne meritko. AS ma tych utocnikov strasne vela, ale kedze su vsetci na hostovackach, tak hra preplateny traged.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

za extra talent bych bral hráče jako Černý, ale Schick, kterej hraje ve dvaceti za Bohemku...nééé. To i Kadlec na tom byl líp, ten za ní hrál snad od 17ti.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro U21 je Schick důležitějším hráčem než Černý. A je jen o rok starší.

Reagovat
mistr129

bez dvou měsíců dva roky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
F.Torres

Zatím by měl zkusit ligu ve Spartě a zkusit si evropský poháry. Pokud se mu bude dařit, tak v zimě může odejít. Momentálně by to bylo moc uspěchaný z jeho strany. Potřebuje hrát a česká liga je na tom docela slušně co se týče kvality a ještě jí zatím nepřerostl.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro Schicka by byla nejlepší Sparta. Na přestup do zahraničí je zatím brzo.

Reagovat
smazaný uživatel

Velice doufám, že si ho Sparta příští sezonu nechá a nebude ani nikde hostovat, co jsem ho párkrát viděl, je to velmi dobrý hráč při jeho věku a určitě má tak 80% šanci se prosadit do základu Sparty, je běhavý, technicky nadaný a už od pohledu je to takový bojovník.. Moc rád bych ho u nás viděl více hrát konečně.

Reagovat
Kang & Kodos

Když nám pošlou 60 mega a Edina, tak proč ne.

Reagovat
C-M@ster

Jak vám?

Bohemka vám vyplatí 13 za opci a zbylejch 47 si nechá, ne?

Reagovat
Kang & Kodos

Ta opce je na 13 mega?

Reagovat
C-M@ster

Kámoš to prý někde četl, ale netuším, co je na tom pravdy. Přijde mi to málo.

Reagovat
Miguel19

Na české poměry je to kurva dost..

Reagovat
Kang & Kodos

Za Schicka je to kurva málo

Reagovat
Miguel19

Teďka možná.

Reagovat
r.mrazik

kamos keca...

Reagovat
smazaný uživatel

Wow tak to by byl dobrej kauf...Ale řekl bych, že dost bude záležet na hřáči samotné ne? Když řekne, že s Bohemkou nepodepíše smlouvu, tak by potencionální zájemce musel jednat se Spartou.

Reagovat
C-M@ster

Asi jo a určitě to bude ve smlouvě ještě nějak pořešený. To, co jsem napsal, je jen moje zbožné přání.

Reagovat
smazaný uživatel

13M to určitě nebude, zase tady nerozjíždějte nějaký povídačky z druhý ruky.

Reagovat
Uwe háže buly

Nemaj už tam typologicky stejnýho Umara? Ani on pořádně negraje a už chtěj dalšího.

Reagovat
smazaný uživatel

Neee hlavne nikam nelez, nejdriv ukaz ze mas na synot ligu at se z tebe nestane dalsi Pekhart, Papadopulos....

Reagovat
Spalovač šancí

Je to logické. Ve vzájemných soubojích italské kluby poznávají, že česká liga jim utíká

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
spider_8

Potom se sama nabízí otázka, proč by chodil do horšího?

Reagovat
smazaný uživatel

podprůměr české, nadprůměr italské.. to se srovnává..

Reagovat
F.Torres

plat

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co řikáte na Spartu v příští sezóně, kdo by kádr mohl opustit a kdo případně posílit?? Za mě out: Štěch, Kováč ten je jasnej, Costa jestli bude chtít velký peníze, neni to podle mě klíčovej hráč, určitě Matějovský, kterej v Evropě ukázal, že na takouvhle úroveň už nestačí, otázka je co Fatai, na jaře poprůměrný výkony a určitě bych snižoval vliv Lafiho, kterej taky na Evropu potazmo narodak nemá, jinak v lize si tech svejch 15 golu este par sezon da...... In: návrat z hostování: Čermák, Shala, Koubek a snad Schick... jinak by to chtělo vhodně doplnit obranu a to celou obranou 4, tzn jden stoper, pravej a levej bek, protoze pri zraneni napr. Zahustela neni na jeho stranu adekvatni nahrada.......Taky zalezi jak se napr Lada nebo Borek ukaze na Euru a jakej o ne bude zajem.....

Reagovat
smazaný uživatel

Návrat Rosickýho, všechno ostatní je pak druhořadý.

Reagovat
Miguel19

Kdy vlastně měla Sparta klasické RB?

To je hrozný fail. Hrajete poháry, o titul a na RB přijde hráč, který tam ani nepatří

Reagovat
r.mrazik

naposledy Kaderabek...otazka je,co je klasicke RB

Reagovat
Miguel19

Co tam hraje furt Kadeřábek je předělanej jak Zahustel

Reagovat
r.mrazik

ok...ale tak hodne krajnich beku bylo driv zaloznikama...a nebo stredniho obrancema...

tak treba Zdenek Grygera...

Reagovat
smazaný uživatel

A přesto všechno hrál skvěle.

Reagovat
Kang & Kodos

Vidlička, Gil, Steinhöfer

Reagovat
db18

Steinhöfer byl taky spíš záložník...

Reagovat
r.mrazik

spis je otazka,ktery krajni obrance nebyl zaloznikem

Reagovat
smazaný uživatel

takhke Sparta predelala i Kusnira, kterej stejne jako Zahustel prisel jako kridlo

Reagovat
r.mrazik

jojo...tak ono tech hracu bylo docela dost...jak pises kusnir,kader,zahustel...ale to je normal i ve svete

Reagovat
mario23

Čermák zůstane v Bolce si myslím na hostování nebo už ho můžeme stáhnout. Vrátí se Shala, snad Schick a do branky Koubek... Krejčí má formu, jak blázen, takže jeho odchod je pravděpodobnej. Štěch, Kováč, to je jasnačka. Costa ještě nepodepsal, zřejmě se rozhlíží po něčem jiným, takže asi budem hledat hráče na levou stranu. Dočkal možná ještě zkusí zahraničí, ale podle mě nejpravděpodobnější je odchod Krejčího.

Reagovat
r.mrazik

Nalevo máme Hybše ne?

Reagovat
mario23

Jenže ten šel na delší dobu do Jablonce.

Reagovat
smazaný uživatel

"Krejčí má formu, jak blázen, takže jeho odchod je pravděpodobnej"

To snad ne..

Reagovat
mario23

Jeden z nejlepších na jaře.

Reagovat
rufus

Kováč končí, tam není co řešit. Štěch se svojí pozicí není spokojenej, takže taky odejde. Jiráček je nám úplně k ničemu, snad se ho zvládneme nějak zbavit. Matějovský jde s formou dolu, už pořádně nestíhá, taky může odejít. Zvlášť když přijde Čermák se Shalou. Pomalu by měli dostávat víc prostoru Schick s Julišem a Lafata by byl jejich náhradník.

Pak máme několik hráčů na hostování s opcí, s těma se asi nepočítá.. Vacek, Nešpor, Breznaník, Litsingi.

Zřejmě se budeme pokoušet přivést Kadlece, což by asi byla náhrada za Costu, pokud by odešel. Hybš zůstane ještě rok v Jablonci, to by mu mohlo prospět.

A nejlepší by samozřejmě bylo, kdyby se vrátil Rosa.

Reagovat
Uwe háže buly

Pryč - Kováč, Matějovský, Konaté, Jiráček, Štěch

Posily Schick, Shala, Čermák, Koubek

Zbytek doplnit z dorostu..

Reagovat
smazaný uživatel

hodne utopickej scenar

Reagovat
dextroza_m

Pro AS hráč za pusu, ale taky bude leštit prkno, zkus to ve Sraltě a pak uvidíš, poháry by si zahrát měli.

Reagovat
r.mrazik

a jen pro upresneni....schickovi konci pristi rok smlouva...sparta ji chce prodlouzit...agent prijde s tim,ze o nej ma zajem AS Rim...sranda hry

Reagovat
Miguel19

Dělá práci dobře

Reagovat
r.mrazik

jojo...takova klasika

Reagovat
CubONE

Toto Di Natale konci po sezone

Reagovat
smazaný uživatel

Většina se tomu směje nebo to schazuje ale co takle i nějakej sentiment? Je to rozhodně kvalitnější útočník než Juliš a to né o málo

Reagovat
ZB 07

Ještě by měl pár let počkat..je to zřejmě jeden z největších českých talentů současnosti, tak hlavně nesmí dopadnout jako třeba Kliment..

Reagovat
soukup

Kliment dopadl skvěle, místo aby se plácal v Jihlavě a dával 5 gólů ročně v GL, tak se zázrakem dostal do BL, kde si aspoň vydělá peníze. Plácat se v GL může po návratu, času na to ještě bude mít dost

Reagovat
ZB 07

Tak tady se to dá krásně převrátit i na druhou stranu...místo toho, aby teď rok seděl na tribuně v Německu, tak se mohl postupně zlepšovat v ČR (jako třeba Darida nebo Gebre) a pak jít do zahraničí a mít tam daleko lepší pozici. Hráč v tak mladém věku musí hlavně hrát, na vydělávání větších částek má ještě času dost

Reagovat
smazaný uživatel

Těžko... Kliment na to neměl, to se tu psalo už při jeho odchodu. Byla to jen kometka a udělal dobře, že šel. Vydělá si a když se bude chtít vrátit, tak po něm sáhne kdokoliv ze SL.

Reagovat
ZB 07

To možná ano, ale furt měl šanci, že z něj bude lepší fotbalista,...vždyť při odchodu měl jen 21 let a kdyby hrál v základu v Jihlavě ještě nějakej ten pátek, tak by si tu formu z Eura U21 mohl udržet...takhle se do toho bude vracet jen velmi těžko...

Reagovat
stas87

Aku poziciu by mal?Ved ho kupili vdaka euru co vtedy bolo.Inak by si v zivote nemci ziadneho Klimenta nevsimli a on by sa dalej tlkol po tych Jihlavách.A hlavne sa ukazuje,ze to ten chalan nemá moc v poriadku v hlave..

Reagovat
ZB 07

To by záleželo čistě na něm, do jaké pozice by se dokázal vypracovat, ale odejít po pár povedených zápasech do zahraničí byl naprostý nesmysl...takhle mohl na sobě zamakat a kdyby dokázal střílet i v následujících utkáních za Jihlavu nějaké ty góly (což v ČR není nic neřešitelného), tak by zájem o něj nijak nezeslábl ba dokonce i zesílil..

Reagovat
stas87

Jo a skončil by v Turecku. On ani v tom Stuttgarte nebol tak spatny,len doplatil na vyhadzov Zornigera,novy trenér si ho nepriviedol a nemal tak dovod drzat ho v zostave.A ak panacek nedokaze akceptovat,ze by mal hrat za rezervu v tretej lige..tak to nech radsej sbali kufre a vrati sa do diery,z ktorej pritiahol.

Reagovat
ZB 07

No, tak je logický, že po tom, co ho všichni na Euru vynášeli do nebes, tak mu je třetí německá liga malá, ale proto právě neměl nikam chodit...a to, že by skončil v Turecku by vůbec nevadilo, kdyby tam hrál...a vydělal by si také pěkný částky..

Reagovat
stas87

A ak by hral dobre za rezervu v tretej lige,casom by tu sancu v BL dostal.Lenze chlapec si myslel zebude hrat hned a ono hovno.Do Brem prisiel Veljkovic z Tottenhamu,tam hral len za rezervu,k acku ani nemal sancu sa priblizit a dneska bezproblemov hra za rezervu tretiu ligu a caka na sancu. On by ho frajera asi polrok v tretej lige zabil

Reagovat
ZB 07

No, tak to je další věc..pokud je alespoň trochu soudnej, tak prostě musel počítat s tím, že ve Stuttgartu to bude trošku jinej level než v ČR, ale to je přesně ten typ hráče, kterej když nebude hrát za A tým, tak začne protestovat a domáhat se větší vytíženosti a dřív nebo později odejde...a teď jsem s ním četl rozhovor, kde dokonce říkal, že se brání návratu zpět do ČR, což je vtipný, protože mnoho kvalitních týmů v zahraničí ho po tomto angažmá určitě nezaměstná..

Reagovat
Pipo123

Tá úspešnosť hráčov čo sa presadili v zahraničí v mladom veku je tragická, snad za posledné roky to dokázali len Hamšík a Libor Kozák. Začali od nuly a postupne dostali šance v A.cku. Na druhej strane je myslím jedno či hráč zostane vo svojej lige, alebo ide v mladom veku preč, ten kto má kvalitu sa presadí aj v zahraničí. V česku behá kopec kvalitných hráčov, Plzen ich poslala do zrahraničia kopec a všetci sa postupne vrátili lebo hrali hovno, snad až na Daridu, podobne to je u Sparty kde ten skok zvládol snad len Vaclik ? Tých hráčov čo sa dokážu presadiť v lepších kluboch je rok od roka menej a je jedno či idú v skorom veku do lepšej ligy, alebo sa najskôr vyhrajú v česku. Kvalita klesá a žiadne esa ako Rosicky, Nedved nerastú

Reagovat
ZB 07

Ale rozhodně není nemožné se prosadit v zahraničí...i teď běhá v celkem kvalitních ligách velké množství českých hráčů. A rozhodně bych neřekl, že nerostou kvalitní fotbalisté a talenti, jenom se zde s nimi bohužel neumí pracovat a nebo odchází z ČR příliš brzo..

A jeden z důvodů je také to, že v ČR se prostě trenéři bojí stavět mladé hráče do těžkých zápasů (např.Ščasný, který ty hráče nechce "zabít" a pro jistotu je nestaví ani do podřadného MOL Cupu a tak Sparta hraje v podstatě se vším, co má nohy a je starší 23 let ..a dost možná by nehrál ani ten Juliš, kdyby Sparta neměla ofenzivní krizi) a pak ti mladíci jen těžko sbírají zkušenosti a tak poté ani nemají co uplatnit v těžších ligách, kde takové zápasy hrají prakticky pořád..

Reagovat
exse

Jinak pro srovnání Necid v sezóně, kdy byl stejně starej, dal na podzim 11 gólů, přestoupil CSKA a tam ještě stihl dalších 9 gólů...

Reagovat
smazaný uživatel

jojo

Reagovat
smazaný uživatel

To jsi tam ale započítal celou sezónu v Rusku ne? To má Schick ještě dost času ho dohnat

Schick je určitě talentovanější než byl tehdy Necid. Trochu se sice podobají, ale Necid rozhodně nebyl a dodnes není tak rychlej a především technicky vyspělej. Schick zase zaostává v soubojích, ale to třeba ještě dožene s nárůstem svalové hmoty.

Reagovat
exse

Technika se nerovná talent, o tom by Darida mohl napsat knihu. Ale tím srovnáním jsem chtěl říct jen to, že Schick už by neměl být brán jako mladej megatalent, kterej má na zahraničí roky čas, ale jako hráč, který by naopak měl pomalu začít myslet na přestup, pokud se chce venku prosadit a udělat kariéru.

Reagovat
mario23

Do zahraničí by měli přestupovat hráči min. v 25 letech.

Reagovat
smazaný uživatel

pokud se vrátí do Sparty a zůstane tam 2-3 roky, nevidím důvod proč by i tak nemohl udělat kariéru v zahraničí. Naopak by to mohl být ideální scénář.

Však zmiňuješ Daridu, ten v jeho věku ještě kopal v Sokolově

Reagovat
partaS

to ale neznamená, že je Necid talentovanější

Reagovat
SaianSupaCrew

Bych mu těch 300 minut klidně dal

Nejlíp ale udělá, když půjde proti proudu a sezonu, dvě ještě zůstane v GL.

Reagovat
ZB 07

Reagovat
SaianSupaCrew

Fellaini

Tady končí legrace, jestli je na tom jen zrnko pravdy.. S takovou počítám, že za Radju přijde někdo jako Flamini...

Reagovat
Furia Ceca

Kromě Macka žádnýmu Čechovi v Serii A nevěřím...

Reagovat
Furia Ceca

A zrovna dneska píšou, že v Juventusu podepsal do roku 2019!

Stejně myslím, že v Serii A bude v Juventusu maximálně debutovat a pak půjde do menšího klubu, jako Beltrame, Mattielo, Vitale...

Reagovat
smazaný uživatel

Víc věřím Janktovi. Ten už se přece jen chytil i v dospělém fotbale.

Reagovat
mario23

Takový podcenění ze strany Sparty zase.

Už dlouho se ví, jakej je to talent, ale stejně ho daj do Bohemky s opcí a navíc mu za rok končí smlouva, no jestli o něj přijdem, tak bych vyhodil toho osla, kterej tohle prokaučoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Musíš se vžít do role Sparty před sezónou. Proč by si nechávali Schicka, když se jim povedlo podepsat takové megastřelce jako Paixao a Fatai

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele