Obránce Alaba prý v létě odejde z Bayernu do Realu Madrid

19.01.2021, 11:06
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (225)

Přidat komentář
smazaný uživatel

To by byla dobrá posila pro Real

Reagovat
TheMally11

proč jde do horšího???

Reagovat
Wazza228

Tak s Bayernem vyhrál všechno, a tak hledá novou motivaci + prachy samozřejmě

Reagovat
Psy_cho

Hlavně prachy, fotr je totálně nenažraný. Alaba sám je v jeho vleku. Hlavně fotr to celé rozvířil.

Reagovat
r.mrazik

protoze tam je teplo a lepsi zivot jak v mnichove

Reagovat
smazaný uživatel

Ses zbláznil?

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
dantetomas

Mnichov nie je Londyn, Manchester ci Liverpool

Reagovat
r.mrazik

to je prekvapivy...ono to nejsou stejny mesta?

Reagovat
smazaný uživatel

Není tam moře, blízko Mnichova jsou aspoň hory a celkově je to hezký město

Reagovat
r.mrazik

ja nerikam,ze je mnichov osklivy

Reagovat
CHONG

Madrid je nádherné město

Reagovat
mul

Reagovat
Phillipinho

Reagovat
.13

Reagovat
el Principito

to by mě pak zajímalo co bys řekl o Barceloně

Reagovat
CHONG

Totéž

Reagovat
el Principito

Reagovat
el Principito

Barcelona je samozřejmě hezčí

Reagovat
CHONG

Objektivně možná jo, ale Madrid je moje láska a u té se na objektivitu nehraje. Každopádně když vezmeš ta velká španělská města (Madrid, Barcelona, Sevilla, Valencia, Málaga, Bilbao...) tak to prostě krása střídá nádheru.

Reagovat
el Principito

tak to já nemohu porovnat ... ale Barcelona je nádherná, ráj na Zemi

Reagovat
mul

Barcelona mi prišla tiež ako krajšie mesto, ale výlet v Madride som si užil viac

Reagovat
Kocour Klapuška

To neni ani v Madridu

Reagovat
mayday

Ovšem taky už je to slušnej cigánov. Byl jsem tam před třema rokama a muslimů jak nasraných.

Reagovat
valloire

a blízko Madridu jako hory nejsou jo?

Reagovat
pospec7

Lepsi zivot je v Mnichove

Reagovat
r.mrazik

toviszejo

Reagovat
smazaný uživatel

To ani náhodou, Madrid je hrozný město proti Londýnu třeba. 100% radši bych žil v Praze než v Madridu.

Reagovat
r.mrazik

takze z mnichova a madridu jsme preskocili rovnou do londyna a prahy...

Reagovat
CHONG

Reagovat
Freedo

Radši bych žil v Pchjongjangu než v Ústí.

Reagovat
smazaný uživatel

Ses zblaznil?

Reagovat
Trand

Madrid mi přišlo jako fakt krásný město když jsem tam byl. Skvělý jídlo, pěkný počasí (teď si i zalyžuješ na Gran Vía ), spousta památek v okolí (El Escorial, Toledo, Segovia, Avila,...). Jako za mě určitě jedno z nejhezčích měst v Evropě.

Reagovat
Alan_Shearer

Ja od Madridu cekal vic, Barcelona mi prisla mnohem hezci a zajimavejsi. A jak tu nekdo zminoval Londyn, ten mi prijde taky lepsi. Ale to uz je spis tim ze mam mnohem bliz k Anglii nez ke Spanelsku.

Reagovat
Trand

Mně se zase líbilo víc v Madridu než v Barceloně ale je to možná proto, že jsem byl v Barceloně 2x v únoru a byla docela zima. Fakt v Madridu mě nadchlo i to okolí, nečekal jsem, že tam je tolik zajímavých a krásných míst, třeba El Escorial a akvadukt v Segovii byl naprosto boží a ani tam nebylo moc turistů. Ale Londýn mám taky hrozně rád, dokázal bych si představit žít na obou místech.

Reagovat
valloire

jasná věc

Reagovat
Rudnevs

Madrid je pekný, ale Mníchov tiež. Málokde sa v Nemecku žije krajšie než v Mníchove.

Reagovat
r.mrazik

to nevim,protoze jsem nikdy v nemecku nezil...mnichov je samozrejme pekne mesto

ale dokazu si predstavit,ze zit v teple je trochu prijemnejsi,nehlede na atmosferu jihu a na to,ze to je proste Real

Reagovat
Freedo

Tak ono ale nejde jen o sluníčko, že. Pokud to bereme z hlediska nějakého životního standardu, tak severská a někdy i středoevropská (viz. Vídeň, Mnichov, Praha) města, kde počasí nebývá nejlepší, se umísťují na nejvyšších pozicích. Hodnotí se tam úroveň zdravotní péče, školství, otevřenost vůčí cizincům, infrastruktura a další věci. Úplně reálně si dovedu přestavit, že Mnichov nad Madridem v tomhle povede.

Reagovat
r.mrazik

obecne mozna asi jo,ale nebavime se o cloveku,ktery by mel prodavat parky v nakupnim centru,ale o milionari,ktery si voli,kde bude travit roky sveho zivota

Reagovat
smazaný uživatel

Madrid ma vyssiu zivotnu uroven, je vacsi a ma sirsie sluzby ako Barcelona. Ta je skor turistickym lakadlom ale kto hlada vyssi level zivota tak Madrid je idealny

Reagovat
r.mrazik

muze byt...ja byl jen v barcelone...

ale kdybych si mel jako kopacka vybrat,tak bych sel zit radeji na jih...nehlede na to,ze to je proste REAL a uz to staci

Reagovat
DrQQ

Madrid je južnejšie ako Barcelona. :-)

Reagovat
r.mrazik

ja myslel jih jako Spanelsko oproti treba Anglii, Nemecku, Francii...

Reagovat
valloire

Reagovat
bayern987

Peníííze

Reagovat
Bayernista18

Davies nebude o nic horší.

Reagovat
smazaný uživatel

Protože se nedá říct, kdo je horší a kdo je lepší. Každý rok se to mění.

Reagovat
cr7sux

Tak alaba hrál už stejně stopera, ne?

Reagovat
Bayernista18

Právě. A nedá se říct, že by tam zrovna zářil...

Reagovat
Bucky

Super posila na vrcholu kariéry. Zadarmo určitě není s ohledem na plat, ale i tak pořád super deal.

Reagovat
misinho7

tak toto je paradny prestup, world-class, zadarmo(ok plat nebude nizky) a v idealnom veku..a este k tomu nam moze pokryt viac poziciii, parada

Reagovat
LAM

Tak podle fandů Bayernu univerzál na více pozic,ale ani na jedný už není žádnej Top.V 29letech už asi jen tak žádný zlepšení nepřijde a plat bude mít podl tisku opravdu vysokej.

Mluvilo se i o našem zájmu,ale tam snad přijdou jiný alternativy.

Reagovat
teenz

Reagovat
misinho7

Jj kebyze ide ku vam pises cosi ine...

Reagovat
Rich

Ať si jde... Za to, jak v poslední době hraje, tak nic moc a jedině dobře, že mu vedení nepřistoupilo na ty jeho šílené podmínky... Ano je to univerzál, může hrát v obraně, na levé straně a ve středu hřiště... Ale upřímně už je průměrný, na levé straně pomalý celkem a ve středu je to hrůza, takže pokud bude hrát v obraně v Realu, tak průměr prostě...

Reagovat
Firkraag

Taky mi přijde, že šel hrozně dolů. A vadí mi to jeho vyplakávání na kterym chce hrát postu. Pro Bayern to asi taková ztráta nebude.

Reagovat
Rich

To si piš, že nebude... Já chápu fanoušky Realu na jednu stranu, ale měli by kouknout se na nějaké zápasy Bayernu a pochopí, co jejich vedení dohodlo... Nejenom, že si pořád přál hrát na pozici ve středu hřiště, nastoupil tam párkrát za Bayern a byl to průser, nebo ne průser, ale prostě s porovnáním s jinými hráči to nebylo nic moc... Levou stranu nemá cenu komentovat, Bayern tam má rychlého Daaviese a Hernandeze bojovného, za mě oba jsou lepší než Alaba... A pokud Real chtěl posilu do obrany, tak ano, může hrát tam, ale není to žádná sláva... Měli se porozhlédnout po klasickém stoperovi. Vedení Bayernu by si někdy mělo sypat popel na hlavu, ale tohle rozhodnutí, co udělali, bylo správné... Je to šílená částka za průměrného hráče...

Reagovat
smazaný uživatel

Pobavil si Experty jako ty bych rád viděl ve studiu třeba O2. Je zaručeno, že by ve studiu při tvých rozborech byla velká sranda

Reagovat
Rich

Nech se překvapit až bude hrát za Real.

Reagovat
janinho

ja z tohto prestupu napr. vobec nadseny nie som. zapasy bayernu sice nesledujem, ale co som videl tak on bol world class na lavej obrane. v strede mi vzdy prisiel taky, ze OK ale skor sa zviezol s timovou fungujucou masinou. v dobe ked sa natahuje vedenie o zmluvu s nenahraditelnym ramosom a ked sa nam v lete vrati z thamu este na rok najlepsi hrac v solarnom systeme s platom 20+ mega v cistom je dat 11m Alabovi podla mna zbytocne. to uz radsej mohol za 40m prist ten Upamecano, aj ked vraj tuto sezonu tiez nema velmi formu.

chapem ze Real sa za kazdu cenu snazi platat financne diery po korone a tipujem, ze ak by Ramos este nejakym zazrakom predlzil, tak odide Militao, ale ten Alaba mi ako koncepcny nakup teda nepride.

Reagovat
Firkraag

Zase na jednu stranu pořád mi přijde lepší než třeba Boateng

Reagovat
janinho

tak ak boateng je benchmark tak to bude dlhy zoznam kto vsetko by bol lepsi

Reagovat
dextroza_m

Reagovat
Bayern +

Suhlas. O to lepšie pre nás, ak nám týmto obchodom v podstate pripravíte cestu pre Upamecana za 40.

Inak k tomu Boatengovi, úplne tragicky bol tak pred dvomi rokmi, potom ešte nabral druhý dych akurát už sme pre neho proste moc ofenzívny tím s vysokou líniou. Pod takým Contem by som už ešte docela veril.

Reagovat
Gazdo

a to som ho kedysi ked hraval na tej strane s riberym strasne zral.. vtedy fakt nebolo nad neho

Reagovat
Rich

Máš pravdu, navíc s Riberym si dokonale i rozuměl v té útočné fázi... Bohužel šel dolů, na levé straně to bylo vidět, on tam nastoupil párkrát už jenom a prostě hrůza.. Davies je momentálně lepší a Hernandez taky, ta jeho bojovnost je skvělá.

Reagovat
Mato178178

tak keby tam nastupoval pravidelne mozno by sa do toho zase dostal

Reagovat
Reggie

On tam ale hrát nechce, podle toho co se tady píše.

Reagovat
Nickname 9

Hernandezovo bojovnost je super, ale četl jsem že se to moc nelíbí Flickovi a radši by chtěl klidnější hráče

Reagovat
Visca el barca

Tak zrovna tento hráč mi přijde, že jde rapidně dolů a za ten plat to teda není žádné terno.

Reagovat
Freedo

Tak ta výše platu samozřejmě je risk v tom, že může být do konce kontraktu prakticky neprodejný. Nicméně za 4 roky to vychází na 44 miliónů a myslím si, že to na současném přestupovém trhu zase není tolik. City si za tolik kupujou nový stopery každý léto. Takže i kdyby to byl totální flop, tak se na tom neprodělá tolik.

Reagovat
Gazdo

Ja myslim ze je to 11 v cistom

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
fabec1222

Marcelo konec kariéry, nebo Brazílie?

Reagovat
duffman.sk

AS pisalo ze ho chce Monako, tak uvidime.

Kazdopadne dufam ze buducu sezonu v Reale na supiske nebude.

Reagovat
danny47

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
CHONG

Náhrada za Ramose?

Reagovat
Gazdo

Asi si nevidel Bayern dlhsie

Reagovat
PP

Ramos je sice zmrd, ale jako kapitán a stoper nenahraditelný..

Reagovat
CHONG

Já to nemyslím tak, že by jej měl nahradit kvalitativně nebo dokonce na pozici pozici kapitána, jenom přemýšlím, jestli jeho příchod předznamenává to, že jednání s Ramosem o nové smlouvě neklapnou...

Reagovat
PP

Reagovat
Hristo Stoichkov

Pokud to dotáhnete, tak z toho budu mít podobný pocit. A nemyslím, že je to dobrá cesta.

Reagovat
CHONG

Reagovat
Manik...

Reagovat
Greny

On stopera hrát nechce ne?

Reagovat
CHONG

Já měl za to, že chce hrát naopak jenom stopera, tak teď nevím

Reagovat
Greny

Tak je to možný já to zas myslel tak že by se mu líbilo na středu zálohy tak taky nevím, někdo kdo fandí Bayernu nás rozsekne..

Reagovat
Nickname 9

Chtěl hrát stopera

Reagovat
Kinky7

chce hrat stopera a nechce hrat wing beka

Reagovat
20fredy20

Stopera nikdy hrat nechcel, ani lavy kraj . Vzdy chcel hrat stredneho zaloznika ako hrava v repre.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Nickname 9

Buď máš hodně špatnou paměť nebo si úplně mimo . Chce hrát stopera.

Reagovat
Bayern +

To platilo pred 8 rokmi. Teraz chce hravat hlavne stopéra, až potom DM.

Reagovat
Bayern +

Reagovat
teenz

Fabrizio píše, že to nemá nic společného ve věci s Ramosem.

Reagovat
CHONG

Hmm, tak to jsem zvědavý, kam se s ním teda primárně počítá, každopádně jestli má být náhradou za Marcela a tím pádem půjde Regui z kola ven, tak ať jdou do prdele.

Reagovat
teenz

Asi ne. Někdo z fanoušku Bayernu psal, že chce Alaba hrát zálohu nebo stopera, kraj už ne. Což dává s jeho věkem smysl. Nebude brousit lajnu celých 90 minut.

Reagovat
CHONG

Tak pokud Ramos prodlouží, tak si Alaba při Zidanově rotaci odpočine dost

Reagovat
teenz

Já Ramosovi prodloužení věřím. Jen asi klasická handrkačka o peníze. Takže Alaba bude v záloze a když bude potřeba, tak vypomůže jinde.

Reagovat
CHONG

Takže to odesere Fede, taky dobrý

Reagovat
teenz

No ve Fedem vidím asi nejvíc z celý naší zálohy. Postupně bych odsunul asi Kroose nebo Luku. Fede je výbornej. Nás ale trápí jiné pozice a nevim, proč je stále neřešíme.

Reagovat
CHONG

My bychom postupně odsunuli Luku nebo Toniho, ale Zidane "nepostupně" odsune Fedeho Jinak souhlas, pozice, které se mají řešit primárně, se neřeší vůbec...

Reagovat
teenz

No já bych právě jako prvního odsunul Zidaneho.

Reagovat
CHONG

Reagovat
Freedo

A není šance, že by Ramos prodloužil a Alaba hrál základ na LB? Nebo to jste s Mendym spokojení?

Reagovat
teenz

Ramos podle mě určitě prodlouží. Alaba hrát LB nechce. Mendy je naprostá špička a jeden z našich nejlepších přestupů za poslední roky.

Reagovat
Freedo

Já jsem nečekal, že si Alaba bude diktovat i novém klubu. Ale s tím Mendym jsem překvapený, díky za vyjasnění. Mendy ze City mu kazí jméno.

Reagovat
teenz

Náš Mendy je zvíře a ještě nedávno byla statistika, že pokud nastoupil, Real neprohrál. Nevím jestli se to nezměnilo, mám teď ke sledování Realu trošku odpor. Ale je jasné, že pokud podepisuješ hráče jako je Alaba, tak s ním diskutuješ kde by si ho chtěl využít a on na to řekne svůj názor, podlě me v pořádku.

Reagovat
DrQQ

Mendy v základe Realu:

14.1.2021-Athletic Bilbao 1:2,

1.12.2020-Šachtar Doneck 2:0,

21.10.2020-Šachtar Doneck 2:3,

7.8.2020-Manchester City 2:1,

26.2.2020-Manchester City 1:2,

18.9.2019-PSG 3:0,

...

Štatistika dosť kríva. :-)

Reagovat
Freedo

Ono to platí jen pro ligu, jak teď koukám.

Reagovat
teenz

V poradku, stale plati ze je Mendy nas nejlepsi prestup za nekolik poslednich let.

Reagovat
DrQQ

A čo Thibaut Courtois?

Reagovat
teenz

Thibo to mel mozna jeste tezsi, vzit stafetu po oblibenem Navasovi. Oba super. Bohuzel nas problem je utok a trener.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Smreky

Škoda že sa tak uspokojil a šiel s výkonmi dole...

sezóny predtým som ho mal velmi rad... navyše na kraji s riberym boli skvelí, fungovalo im to

Reagovat
vladino10

Výkonnostne dosť klesol, asi dobre, že odchádza. V Reale možno dostane nový impulz a aj tie výkony sa zlepšia...

Reagovat
king23

Dává smysl, snad se chytne

Reagovat
Anacron

Dejme tomu. Jelikož je to zadarmo přestup, tak proč ho nezkusit. Jinak to ale vůbec nijak neřeší naše problémy, takže to žádnou radost z přestupu ve mě opravdu nevyvolalo.

Reagovat
janinho

tak, zadarmo... klub to bude za 4 roky stat 80 mega. ten upamecano keby dosiel za 40m tak by v konecnom dosledku bol mozno lacnejsi.

mna skor strasi to co o nom uz dlhsie citam, ze vykony nic moc, poziadavky nadhodnotene a este si vraj rozkazuje ktore miesto v zostave chce... z takych manierov teda nie som nadseny.

Reagovat
Freedo

To jsi nějak špatně spočítal, ne? Plat má být 11 mil. za sezónu.

Reagovat
janinho

to je v cistom. kolko je v spanielsku dan? podla mna v tejto kategorii okolo 50%, takze ak alaba dostane 11 mega, tak klub to stoji okolo 20 mil. a pocitam, ze ked ma dojst bez zmluvy, tak aj signing bonus bude celkom slusny (aj pre agentov).

Reagovat
Freedo

Aha, v článku to není specifikovaný. Nebo se to vždy takhle uvádí? Nevyznám se..

Díky za ujasnění. S tou daní by mě to taky zajímalo, třeba někdo doplní.

Reagovat
teenz

50-52% je daň a je jedna z nejvyšších myslím.

Reagovat
janinho

no podla mna sa pri vsetkych prestupoch uvadza suma kolko bude hrac brat v cistom. aspon ja si myslim. tym ze kazda krajina ma inu dan, tak by tie sumy nemali velku vypovednu hodnotu.

Reagovat
db18

V Německu se udávalo, o kolik si Alaba údajně řekl v hrubém. (tj. chtěl údajně přes 20 mil. €; v Německu se pak zdanění u profifotbalistů pohybuje kolem 45%).

Reagovat
janinho

ok, takze tych 11 mega bude urcite v cistom.

Reagovat
Bayern +

Určite, za 11 v hrubom by ste ho nemali šancu podpísať.

Reagovat
janinho

tak som to myslel.

takze ak by prisiel upamecano za 40 a bral by v cistom nejakych 6m rocne tak by nas to za 4 roky vyslo tak isto ako zobrat zadarmo v lete 29rocneho alabu a o 3 roky lamentovat ze taky hrac nas stoji 20+ mega rocne.

Reagovat
db18

Jo, navíc za 4 roky bude mít Upamecano 26 let a buď se prodlouží o další 4 roky, nebo se v průběhu toho může zpeněžit. Alaba si teď půjde nejspíš pro poslední velkou smlouvu... a max. si myslím, že by ho za 2 roky koupil Inter nebo někdo podobný...

Reagovat
Bayern +

Inter by mohol kúpiť Boatenga

Reagovat
db18

Reagovat
Kluivert9

A co třeba podpisovej bonus?

Reagovat
irik

Reagovat
db18

Hlavně ať už je to vyřešený...

Reagovat
dextroza_m

Super posila

Reagovat
penepi

Myslím, že win pre všetky tri strany.

Reagovat
madridcan

Hráčsky alternatíva na viac postov a Perez sa nato asi pozerá aj na Rakúsko. No veď prečo nie.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechtěl mít ve smlouvě, že bude hrát pouze na stoperu? Nevím, jen se ptám

Reagovat
Seydou Doumbia

Co tak díky za vše co pro nás David udělal? Jeho výkonnostní pokles a vyplákavaní sice celkový dojem trochu kazí, ale i tak na něj byla několik let radost pohledět...v některých sezonách si myslím že lepší i než Marcela

Reagovat
martin.b

Kdo za něj do Bayernu ? Upamecano nebo někdo z vlastních zdrojů Hernandez, Kouassi, Richards ?

Reagovat
db18

Prý je zájem o Militaa

Reagovat
martin.b

V Portu hrál výborně, věřím že v Realu to nemá moc lehký. Co bychom za něj teď dali

Reagovat
Bandita_Harry

Reagovat
Pospovič

Reagovat
bayern987

Má odehraný 3 zápasy v téhle sezóně... Pokud i Nacho před ním dostává přednost, tak je asi něco špatně.

Reagovat
CHONG

Ano, něco špatně je - Zidane.

Reagovat
bayern987

Já právě četl, že minulou sezónu byl takový nemastný neslaný a když už něco předvedl, tak to muselo být po boku Ramose, který ho dirigoval. My nikoho takového v obraně nemáme, proto si myslím, že by jsme se měli zaměřit na někoho jiného.

Možná i to je důvod proč ho Zidane přehlíží? Samozřejmě to, v jaké míře, to už je věc druhá no...

Reagovat
smazaný uživatel

Nadhera kupi sa hrac, ktory v Bayerne uz nie je co byval a nepredlzia s nim zmluvu hlavne, ze na LB by sme mali navrat Reguilona a na DM sancu Blancovi ci kupit Camavingu. Na Real to samozrejme bude stacit pretoze my nemame uz ani na osemfinale LM. Tlieskam tomuto vedeniu, idealny priklad ako spravit za 3 roky z vitazov LM tym vyhoretych hracov. Bravo Zidane

Reagovat
king23

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím co se ti nezdá. Tímto přestupem se alespoň zvýší motivace u některých neohrožených hráčů (Varane - Casemiro), kteří letos podávají podprůměrné výkony a stejně hrají. A když se nezlepší tak prostě budou sedět, protože za ně bude kvalitní náhrada.

Reagovat
smazaný uživatel

Do 2025 za 11 mega hraca ktory podla vlastnych fans stagnuje a je najslabsim clankom zakladnej zostavy. Na LB sme mali odkupit Reguilona, na stopera su mladi, kvalitni stoperi typu Kounde, Upamecano ktori aspon maju potencial a nebudu poberat take prachy.

Reagovat
teenz

Reagovat
r3

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, že nevyšla Chelsea.

Reagovat
Fairplay

Guardiola ho zničil, byl to světový levý bek

Reagovat
Kinky7

Proc znicil? Naopak LB nechce hrat az v posledni dobe a to tam Pepek neni uz vic jak 4 roky

Reagovat
Fairplay

Tehdy začaly ty zbytečné experimenty, kde všude by mohl hrát. A v podstatě od tehdy se na tu dřívější TOP LB úroveň už nikdy pořádně nevrátil.

Reagovat
technecium

Tyhle řeči

Reagovat
Fairplay

Co vůbec ty, chtěl bys ho teď do Barcy?

Reagovat
technecium

Místo současnýho Lengleta okamžitě

Reagovat
Gazdo

Miesto Lengleta by som chcel aj cvicenu opicu ale to este neznamena ze by som podpisal Alabu

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
SpecialOne

Kde se vůbec hráči bere to, že si postaví hlavu ohledně postu, na kterém chce hrát. To jsem snad ještě neviděl, že by nějaký útočník trval na hrotu a na křídlo ani za mák

Reagovat
teenz

Nevím, třeba si hráč s postupným věkem uvědomí, jaké má přednosti a který post mu vyhovuje více.

Reagovat
bourbon

tak zkus říct Zlatanovi, že bude hrát křídlo

Reagovat
celeb

Reagovat
smazaný uživatel

Tak myslím, že např. vysoký hrotový útočník, který nedisponuje vysokou rychlostí, nebude chtít hrát křídlo pokud se na tu pozici nehodí. To samé krajní obránce, který není nijak zvlášť vysoký, a rád hraje dopředu. O středu zálohy ani nemluvím.

Reagovat
pejsek5

Tyler, the Creator

Reagovat
20fredy20

Flick ale s nim bude ratat do konca sezony a Lucas bude sediet nie

Reagovat
Csaplárova past

Co je nebaví ho hrát stopera? Symbol Bayernu za posledních 8 let. Tehdy v těch dvaceti letech pod Juppem .... nezapomenutelně dobil evropskou TOP scénu ...

Reagovat
bourbon

...dobil

Reagovat
smazaný uživatel

Tak snad nam nechaju Reguliona

Reagovat
teenz

jj určitě.

Reagovat
smazaný uživatel

S timhle prichodem jsem spokojeny. Zadnej teenager s nulovyma zkusenostma, ktery mozna za nekolik let bude world class. Alaba je hrac pro nejvyssi uroven uz ted. Zkusenosti ma na rozdavani, potencialni cover na nekolik pozic. Nejak si nedovedu predstavit jakou minutaz a kde pro nej planuji, ale myslim si, ze pri tom poctu zapasu za rok si zahraje dost. Plat ma vysoky nicmene to je proste cena za to, ze prichazi jako volny hrac.

Reagovat
teenz

Reagovat
valloire

Reagovat
Fairplay

Aby to nebyl začátek "Juventizace" Realu. Alabu na beku posadil teenager, na stoperu je asi na úrovni Boatenga, čímž chci říct, že vyniká především jménem a o jeho kvalitách v záloze se snad ani nemusíme s ohledem na ambice Realu bavit..

Reagovat
smazaný uživatel

Suhlasim V Bayerne nakupuju a predavaju s rozumom. Naco im je najslabsi clanok zostavy za mega prachy ked si kupia za mensi plat kvalitneho s potencialom. Mat sedliacky rozum tak odkupim Reguilona, necham si Achrafa napr. Je potreba rotovat kazdy by si zahral. To ako zaobchadza Zidane s mladymi je hnus.

Reagovat
Fairplay

Messi trest na 2 zápasy, z toho jeden s nějakýma poloamatérama

Reagovat
DrQQ

Tak bola to prvá červená v kariére za Barcelonu a nebol to ani bohvieaký faul, ja som spokojný. :-)

Reagovat
Tomanatura

Z pohledu Madridu dobry krok, pokud se nechytne, udaji ho v pohode kamkoliv. Z jeho pohledu moc nechapu, krom noveho dobrodruzstvi a penez tam snad nema jedine plus. Horsi spoluhraci, novy jazyk, nove prostredi, vetsi ocekavani... Odvazny krok.

Reagovat
Berbatov9

Tak ja myslim ze v Bayernu asi oboustranne vedeli ze nastane jeho konecna a ja osobne jsem teda zastance toho nazora ze ikdyby byla momentalni forma a kvalita jakakoliv tak proste moznost hrat za tak velky sportovni znacky jako je Real Madrid a Barcelona se proste neodmita, stale si tak nejak myslim ze je to ta nejvyssi meta kam se muze hrac karierne posunout

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona uz nie, musel by sa uskromnit na plate.

Reagovat
celeb

navyse aj ked normalne sa taky hrac samozrejme neodmieta, tak zrovna 'jeho' posty nas az tak nepalia + je otazne, ci budu vobec nejake peniaze aspon na 1 posilu do zalohy, kde nam to fakt hori, na nejakeho Martineza mozme zabudnut min. do konca sezony, a asi aj na dlhsie.

Reagovat
smazaný uživatel

Kto bude chciet dalsieho vyhoreteho beka s 11 mega ked uz teraz hori v Bayerne? Diky ale zmluva na 4 roky a la Bale. To hlupe vedenie sa nepouci.

Reagovat
Manik...

Kamkoliv s tímhle platem? No to těžko..

Reagovat
smazaný uživatel

2 zapasy? im jebe? ...mal mu aspon poriadnu upasat, kedze si o to koledoval...

Reagovat
Manik...

Jebe. Minimální hranice je za tohle 4 zápasy a maximální 12. Messi dostal 2... Chudinka

Reagovat
DrQQ

Pozor. Barcelona sa údajne odvolala a tak to možno bude ešte menej.

Reagovat
Greny

Za tu drzost se ještě odvolat tvl....bych trest změnil na sest

Reagovat
Manik...

Reagovat
LAM

Těžko.V zápisu utkání je úder loktem za což je 2-4 zápasy.Aby to bylo za 4-12 by muselo bejt v zápase agresivní chování a to za tenhle pohlavek fakt není.

Reagovat
Manik...

Tohle, že není agresivní chování? Nevím no.. Jako viděl jsem asi 3 záběry během online přenosu, ale úder loktem mi nepřijde. Každopádně pokud je tomu tak, pak jsou 2 zápasy OK.

Reagovat
smazaný uživatel

Odegaard mimo nominaci na zitrejsi pohar. Dneska pry normalne trenoval, takze zraneni to neni, ale Zidane ho stejne nenominoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Ze by byl pred odchodem nekam na hostovani? Zadny spekulace jsem nezachytil, ale tohle mi prijde jako jediny logicky vysvetleni.

Reagovat
CHONG

Může být, ale je to Zidane, takže logické vysvětlení bych úplně nehledal.

Reagovat
Manik...

Proč on nedostal šanci?

Reagovat
Bayern +

Výborný hráč a herne neskutočný univerzál, ale je pravda, že jeho čas už nadišiel

Škoda, že sa s klubom po tých rokoch nedohodol na spôsob Wernera, proforma predĺžiť a následne predať, aby aj klub niečo z toho mal.

Reagovat
Kluivert9

To už by nemohl chtít takovou dardu, pokud by se ještě něco muselo platit klubu...

Reagovat
db18

Reagovat
Anacron

Odegaard prý požádal o odchod na hostování. Opravdu děkujeme ZZ, ale seber si svého nejlepšího útočníka v historii a vypadněte.

Reagovat
misinho7

Neskutočné ak nam ujde taky hrac kvoli ZZ....toto uz je na hlavu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jako muzeme byt radi, ze pozadal jen o hostovani. To znamena, ze v lete bude zpatky a se Zidanem se uz mozna ani nepotka.

Reagovat
misinho7

ak sme chceli menit trenera ta sme to mali robit ked bol volny Poche...teraz ani neviem kto taky by mohol prist...

Kazdopadne odjebal Requiho, Hakimiho a teraz mozno Odegaarda.... Neviem preco musi byt taky tvrdohlavy a stale si ide svoje...

Reagovat
pospech11

Mě mrzí i odsun Llorenteho a Mayorala

Reagovat
misinho7

Llorenteho je skoda tiez. Ale Mayoral? Sak to bol drevak a absolutne na real nema.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Kixi Syhimour

Allegri

Reagovat
Kixi Syhimour

+ teda imp zmiňuje Raúla

Reagovat
CHONG

Morata, Ceba, Llorente, Regui, Hakimi, Odri, Militao, Brahim, Martin, Jovič, Mariano - Zidanův kill list je úctihodný, k dokonalosti už chybí jenom Kubo a Fede.

Reagovat
misinho7

Morata a Ceba nemrzia. Ostatnych je skoda, lebo akoze s tymto jeho to dopadne tak ze skonci stara garda nebudeme mat nahrady..lebo ich vsetkych vystval...

Reagovat
CHONG

Plus jsem teda ještě zapomněl na Kovu

Reagovat
teenz

Takhle to vypada desive, ale uprimne tu je jen Llorente. Regui se vrati a u Hakimiho nevim no. Ostatni proste prumer.

Reagovat
pospech11

Při vší účtě k ZZ, ale já doufám v to, že vydrží do konce sezony a pak ať jde třeba k francouzské repre.

Reagovat
Mateo16

ZZ proste musi odist na kompletku sa mu rozpada tím, tam už snad nikto nechce hrat. Nechapem preco nerezignuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Je ten Zidane normalny? Ja ho nepoznavam. Takto zachadzat s mladymi talentmi ako Achraf, Reguilon, Militao, Brahim, Jovic, Odegaard ved ti by posadili jeho konov.

Reagovat
teenz

Reagovat
valloire

Reagovat
king23

Reagovat
stas87

Bayern. Ak sa zbavi Alabu a peniaze urcene na predlzenie jeho zmluvy investuju do prichodu Upamecana, tak sa zbavili herne upadajuceho hraca s neistou buducnostou a este si vylepsi zostavu perspektivnym stoperom.

Alaba mal moznost byt klubovou legendou ale odmietol to. Za to ho nikto neodsudzuje, ma na to pravo zmenit dres a ist inam za novou vyzvou. Ide ale o to, akym sposobom sa rozlucil s Bayernom. Tu komediu si mohol odpustit, Bayern by mu nedaval viacero ponuk na predlzenie, takze odide ako jeden z mnoha hracov co na sebe mali dres Bayernu.

Reagovat
Rich

Myslím si, že legendami Bayernu se právem stanou Muller a Neuer... Pak si myslím, že za legendu Bayernu se bude moc považovat i Lewa, ano hrával za Borussii, ale defakto více úspěchu a více dal Bayernu. Navíc ty jeho statistiky za Bayernu, právem... No a pak trochu doufám, že Kimmich bude taky časem právoplatná legenda Bayernu a že odejde třeba až na sklonku kariéry.

Reagovat
Nickname 9

Já doufám že v Bayernu ukončí kariéru, podobně jako Lahm

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele