Odvolací komise zrušila trest Olomouci za údajnou korupci

26.09.2011, 23:04
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Korupční kauza Sigmy a Bohemians nekončí, žalobce se odvolal
24.01.2012, 19:28
Odvolací komise potvrdila trest pro Drobisze v korupční kauze
26.10.2011, 15:45
Olomoucký soud zprostil aktéry korupční kauzy obžaloby
25.10.2011, 12:48
V korupční kauze padne rozsudek na konci října
07.10.2011, 11:49
Drobisz i Obermajer u soudu přísahali na děti, že mluví pravdu
07.10.2011, 10:37
Disciplinárka dala Olomouci za korupci stejné tresty jako poprvé
06.10.2011, 18:33
Disciplinárka znovu otevřela případ Olomouce, Drobisz nesmí hrát
29.09.2011, 20:10
Rozsudek v korupční kauze nepadl, odročeno na říjen
15.09.2011, 16:21
Sigma Olomouc stáhla odvolání proti trestu za korupci
05.09.2011, 17:39
Drobisz i Olomouc se proti verdiktu disciplinární komise odvolají
19.08.2011, 12:52
Olomouc kvůli korupci ztratí devět bodů a zaplatí čtyři miliony
18.08.2011, 22:09
Disciplinárka by měla rozhodnout olomouckou kauzu
18.08.2011, 08:27
Disciplinárka chce kauzu údajné korupce uzavřít 18. srpna
04.08.2011, 15:55
Korupční kauzu soud odročil na polovinu září
21.07.2011, 17:43
Olomouc přišla podpořit stovka fanoušků
15.07.2011, 20:28
Kauza Sigma - Bohemians odročena
27.06.2011, 20:52
Římský: Rozhovor je nacvičený
23.06.2011, 14:08
Hořava se aférou Olomouce nechce nechat na Euru rozptýlit
10.06.2011, 15:57
Advokát Sigmy chce počkat na soud
10.06.2011, 10:50
Nejde o korupci, chtějí zničit olomoucký fotbal, míní Gajda
09.06.2011, 18:57
Kubíček by kvůli korupční kauze Olomouc oddálil losování ligy
09.06.2011, 18:03
Na úplatkářskou aféru upozornil kriminalisty anonym
01.06.2011, 14:43
Kubíček obvinil v olomoucké korupční kauze i trenéra Psotku
31.05.2011, 16:11

Komentáře (225)

Přidat komentář
smazaný uživatel

to je konec

Reagovat
centos

Spíš tak prostředek.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo začátek

Reagovat
smazaný uživatel

Začátek konce Sigmy.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

No tak to je hnus! Odporný! .... To je asi jako kdyby po 100 letech teď přidelili někomu 10 bodů jen tak! Fakt se mi chce z toho všeho tady blejt! Stalo by se něco podobnýho v Anglii,Německu,Dánsku nebo třeba Rakousku?

Reagovat
smazaný uživatel

Dodělej si základku radši...

Reagovat
smazaný uživatel

už na tom pracuju

Reagovat
osobnostx

Ano by se to. Už se to stalo v minulosti a je to normální. Nejsem přívrženec Sigmy. Čau.

Reagovat
soukup

Sigmě ty body odečetli před 100 lety? Něco sem zaspal?

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, a je to v hajzlu. Tohle skončí velkým průserem a při nejlepším druhou ligou.

Reagovat
centos

Opava, Zbrojovka, Baník, Sigma.. to je jak sen.

Reagovat
smazaný uživatel

No, ale sen pražáků, rozhodně ne můj.

Reagovat
centos

Tahle liga by měla větší náboj :)

Reagovat
smazaný uživatel

Pro mě ne, já bych český fotbal přestal sledovat, páč ho naivně vnímám jako sportovní zápolení týmů, ne zákulisní boj peněženek. Kdybych chtěl sledovat souboje o to kdo má víc peněz a kdo umí líp obcházet pravidla, tak se dívám na formule.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Puskas

Jo, za chvíli bude mít 2. liga větší zvuk než 1. všichni do ní budou chtít.

Reagovat
smazaný uživatel

Z tohohle pohledu by to nebylo zas tak špatný, to je fakt.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejpravděpodobnější teorie je že je to pokus nás potrestat víc. Původně to mělo proběhnout při odvolání k ORK, ale to sme z toho důvodu stáhli, takže Svaz přišel s tímhle.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
sosna

Přesně.

Reagovat
smazaný uživatel

tak tak bohužel...

Reagovat
risk je zisk

Oni všichni vědí že ta Olomouc podplácela a furt se bude chodit kolem horké kaše . Výsměch .

Reagovat
smazaný uživatel

Korupce je úplně všude, jenom ju musíš dokázat...proti nám zatím nepředložili žádnej pořádnej důkaz....

Reagovat
vocasisko

tady něco smrdí a já to tentokrát nejsem

Reagovat
zelda

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
REPLIKATOR

ale stejně smrdíš

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Robbie

Kapr si to vyyslel je to šašek proč by Olomouc platila týmu který by porazila i fotbalovou kvalitou jen se chtěli zvidetlnit a udělat halo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Související články mluví za vše...

Reagovat
smazaný uživatel

jistá je už jen jedna věc - spravedlnosti bude učiněno za dost

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
twerp

Možná jsem trošku paranoidní, ale todle by byla výborná šance, jak získat Sigmu na stranu Pelty. Buď zůstane Sigma s Berbrem a bude vysoký trest, nebo se Sigma připojí k Peltovi a korupce se neprokáže.

Reagovat
sosna

Jenže ona se neprokáže i když bude vysoký trest. To je právě kámen úrazu.

Reagovat
twerp

Šak samozřejmě. Pelta by zatlačil a Olomouc by byla potrestána bez důkazů a docela tvrdě. Nebo Pelta zatlačí a Sigma nebude potrestána i kdyby nějaké důkazy byly. Ale todle sou jenom spekulace a rozptýli se na Occamově břitvě

Reagovat
sosna

Nemyslím si že zrovna Pelta v tomto hraje nějakou roli. Důkazy nejsou a logicky je jen jediná možnost. Svaz musí počkat na soud. Sám není schopen takto složitou kauzu rozseknout právě kvůli těmhle zákulisním bojům.

Reagovat
smazaný uživatel

S jakým zase Berbrem? Děte s těma machinacama do prdele. Přece není možné říkat že trest je za korupcu a hned k tomu dodávat že když uděláme něco a nebo něco jiného tak bude vypadat trest jinak.

Reagovat
twerp

Co se rozčiluješ jako malé děcko proboha? Já tu napsal jak by to klidně mohlo být, nikde jsem nepsal, že to tak je. A Sigma podporuje v kandidatuře na předsedu FAČR Rajchla(dobře, měl jsem npsat rovnou Rajchla a ne Berbra). A todle může být vynikající nástroj pro Peltu, jak vás přetáhnout na svojí stranu. Jo a tadle teorie mi nepříjde o nic hloupější, než ty tvoje, že se všichni proti Sigmě spikli a snaží se jí poškodit.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě tahle teorie připadá pěkně debilní. A ta moje teorie že rozsudek DK je nestandardní a plný chyb potvrdila ORK sama tím že ho zrušila, tak jak se ti může zdát divný? Dostali sme trest a nepřišlo rozhodnutí a navíc sme byli potrestání způsobem jakým sme potrestání být nemohli. A nikomu to nevadilo, když sme to nechali být, tak nám ho zrušili. To je bordel na žalobu.

Reagovat
twerp

Ale já nikde netvrdím, že je to správné. Mě se to taky nelíbí. A pokud se na to podíváš, tak bys tam tu mojí teorii mohl dosadit. Politice rozumíš docela dobře a určitě víš na jakých principech funguje, že na většinu politiků někdo něco má a defacto je občas ovládá. A to není jenom na státní úrovni, ale i na regionální. A pokud jde o volbu předsedy FAČR, tak tam jde více o politiku než o fotbal. Nebo si myslíš, že Rajchl a Pelta budou hrát oba dva fér, že nebudou žádné zákulisní boje, snahy ovlivnit delegáty jinými, než povolenými způsoby? Docela bych se tomu divil.

A právě kauza Sigma-Střížkov může být docela dobrý nástrojem, jak ovlivnit delegáty Sigmy, aby volili Peltu či Rajchla.

Tím ovšem nechci tvrdit, že to tak je, ale pouze říkám, že to tak může být.

Reagovat
smazaný uživatel

Super teorie, ale Sigma má jenom jeden hlas, navíc asi dost slabý když se nedokážem postarat ani sami o sebe. A pro oba by to byl dost riskantní špás, kupčit s tím že když nebude zavedený tým první ligy spolupracovat, tak ho pošlou o dvě třídy níž a defacto ho zničíjou a připravíjou se na to že přijde žaloba na desítky miliónů ušlého zisku. A to nemluvím o tom, že kdybych byl činovník Sigmy, tak bych si nahrával všecko a chtěl mět všecko na papíře. Realistický postoj Sigmy je fungovat tak jako kdyby fotbal byl čistý jako studánka a jemně upozorňovat ostatní, že pokud se jí nedostane rovného zacházení, tak svaz svéma žalobama položíjou. Což je přesně to co by Sigmě měla dělat ať je fotbal žumpa, nebo není.

Reagovat
Puskas

Jeden hlas, ale ovlivňuje moře hlasů z okolí. Navíc je to moravský ředstavitel a volby vyhraje ten, kdo získá Moravu.

Reagovat
twerp

Každý tým má jenom jeden hlas, ale má pod palcem také některé delegáty, takže reálná síla Sigmy může být třebas 10 hlasů. A ono se nemusí jednat jenom o to, že pošlou Sigmu do druhé ligy(do tetí Sigmu poslat ani nemůžou). Rajchl může slíbit smetení ze stolu, protože soud pravděpodoběn Sigmu osvobodí. Pelta to může slíbit také, ale zároveň pohrozí, že pokud nebudou souhlasit, tak prostě ten trest bude hodně tvrdý.

A s tou žalobou nevím, jestli by Sigma uspěla.

No a že by se měla Sigma chovat jako studánka... to ano, ale já do vedení nevidím, pokud ty ano, tak se rád nechám poučit. Každopádně pokud se podívám na kauzy minulých let, tak bych se vážně nedivil, kdyby Sigma byla součástí předvolebních bojů. Čímž nechci říct, že se mi to líbí a souhlasím s tím.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale z logiky volby nepotřebuje Rajchl ani Pelta hlas Sigmy. Řád říká, že předseda se volí tak, že v každé komoře musí kandidát získat většinu, když ju ve dvou kolech nezíská, tak volba pokračuje jenom v té komoře ze které jsou týmy které ho podporujou. Čili dvě kola automaticky proběhnou bez volby a pak se volí jenom v české komoře. Reálně Pelta ani Berber hlas Sigmy nechcou, protože pak by byli bráni aji jako moravští kandidáti a museli by bojovat aji o většinu na Moravě. O to jde. Jediné co potřebujou je, aby se volily alespoň tři kola. A to na Sigmě nezáleží.

Reagovat
twerp

Jenže na todle kluby z Moravy nepřistoupí a přepíšou se stanovy. Ale i tak Morava podporuje spíše Peltu a Čechy zase Rajchla. Nakonec se to udělá tak, že vyhraje ten, kdo získá nadpoloviční většinu všech delegátů a v tomdle by mohla být klíčová právě Sigma.

Reagovat
smazaný uživatel

Stanovy se nepřepíšou protože by s tím musely souhlasit obě komory, což Morava neudělá. Morava už dřív prohlásila že to bude tak že dvě kola nezvolí nikoho a to třetí je na Čechách. A to vyhovuje všem.

Reagovat
twerp

Právě že ne. Morava kvůli tomu dokonce chtěla bojkotovat volbu. Až když jim Rajchl a Pelta přislíbili, že z 3. kola odstoupí, pokud nebudou do té doby tvoleni, tak se Morava ulevila a na volbu přijela.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, to bylo dřív. Ale teďka už je to tak že Morava tohle řešit nebude. Pokud se schválí to že budou moci za kluby mluvit jenom ti co je vlastníjou, nebo tam dlouhodobě působíjou, ne černé koně s plnou mocí. Doopravdy nevím jak by tyhle dvě události spolu mohly souviset.

Reagovat
twerp

To jsem nevěděl, dík

Reagovat
smazaný uživatel

A rozčiluju se protože naivně doufám že tohle má být rozhodnutí o korupci, ne o tom kdo koho podporuje. To si řeš na schůzi pozorovatelů UFO, hned po tom až si s ostatníma paranoikama budete vyměňovat informace kde kdo viděl Elvise a kdo zabil Kennedyho.

Reagovat
twerp

Prospero, kdybys nebyl rozrušený tou kauzou, tak bych napsal, že se chováš jako blbec.

Reagovat
smazaný uživatel

Už třetí den v kuse mě tady dva Sparťani furt přesvědčujou o tom že všecko souvisí se vším a že Berber způsobuje že rozhodčí jdou Plzni na ruku. A teďka do toho ještě ty začneš nabalovat Sigmu. Začínám si fakt myslet že tyhle konspirační teorie jsou nová zábava fanklubu Sparty.

Reagovat
twerp

Tak já doufal, že pochopíš rozdíl mezi mnou a JaJ10. Já tady narozdíl od něho nic netvrdím, jenom sem vyjádřil nějaký názor a tys na mě docela zbytečně vyjel. A můj příspěvek neměl v žádném případě v úmyslu nějak pošpinit Sigmu ba naopak. O to ještě víc nechápu to tvoje vyjetí.

Reagovat
smazaný uživatel

To je vlastně fakt. Promiň, moja chyba. Asi mě už ty jejich kecy vlezly na mozek až moc.

Reagovat
twerp

je ti odpuštěno

Reagovat
smazaný uživatel

Olomouc je už dávno je s Berbrem a právě proto byl trest zrušen.

Psal jsem to již dříve,že za podporu Rajchla a puče s komisí rozhodčích bude Olomouci trest zrušen!

Předsedkyně této komise je s Rajchlem spřízněná,vedou spolu firmu...

Reagovat
Sosi

Co to kurva je? A proč ORK projednává Olomouc, když se neodvolala?

Reagovat
smazaný uživatel

protože nemá do čeho píchnout

Reagovat
smazaný uživatel

protože to není jen odvolací ale i revizní komise

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
smazaný uživatel

ORK má právo projednávat kauzy bez podnětu? Ta část "revizní" by tomu samozřejmě nasvědčovala.

Reagovat
skteel

ŠAŠKÁRNA !!!!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

že by konečně někomu došlo že bez důkazů to nejde

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Filip12

STEJNĚ ZA TO MŮŽE STŘÍŠKA BOHEMKA JEŠTĚ ŽE TA JE VENKU Z LIGY

Reagovat
smazaný uživatel

Vymazat Střížkov z fotbalový mapy - to je jediný východisko týhletý aféry

Reagovat
Puskas

Počkej- uplácela Sigma? O to jde, aspoň si myslím.

Reagovat
smazaný uživatel

Jedinej viník v týhle aféře je pro mě kokotkapr

Reagovat
Puskas

Pokud si to vymyslel, tak ano, pokud ne, tak...

Reagovat
smazaný uživatel

Odvolací komise zrušila tresty, přestože se Olomouc proti srpnovému rozhodnutí disciplinárky neodvolala. K případu se dostala oklikou přes odvolání Drobisze, kterému vadil osmnáctiměsíční zákaz startu, a bývalého olomouckého šéfa Jiřího Kubíčka.

"Odvolací a revizní komise označila tresty za neplatné. Důvodem jsou procesní chyby disciplinární komise," uvedl Jaroslav Kolář, mluvčí fotbalové asociace.

Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/trest-pro-olomouc-a-drobisze-neplati-rozhodla-odvolaci-komise-pbb-/fotbal.aspx?c=A110926_161039_fotbal_pes

Reagovat
FORZAMILAN

to je komedie

Reagovat
sosna

Ten Drobek z toho musí být na prášky. Dostane trest jak hovado, měsíc nemůže chytat a pak mu řeknou že trest byl nesmysl a že už chytat může. Mezitím ale přijde Zlámal a stává se jasnou jedničkou....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Arbiter

Správné rozhodnutí...Aspoň pro teď

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Arbiter

Co je? Je snad někdo odsouzený? Není. Prokázalo se snad u soudu jejích provinění? Ne. Tak je to správné rozhodnutí...

Reagovat
smazaný uživatel

Takže ted jim ty body zase vrátí jo? To je šaškárna...

Reagovat
Kenneth

Co čekat v tomhle kocourkově.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
buba

Ufff, ani mě to nijak nepřekvapuje, často mám z našich organizací a svazů pocit, že levá ruka sice ví, co dělá pravá, ale naschvál to bude dělat opačně, protože má s někým z druhé strany nevyřízené účty.

Každopádně celá ta kauza na mě působí dost divně, nevím, které z těch dvou stran věřit. No budeme si muset ještě tak 20 let počkat, než někomu ze zainteresovaných dojdou peníze a tak o tom napíše knížku :)

Reagovat
smazaný uživatel

K smíchu? K pláči? Těžko říct.

Reagovat
Filip12

jednoduché řešení

Reagovat
smazaný uživatel

lepší je jenom

Reagovat
C-M@ster

Já věřím tomu, že upláceli. Bez prokazatelných důkazů je ale holt potrestat nemůžou.

Reagovat
smazaný uživatel

btw. kdy má vyjít FM12? je už konkrétní datum?

Reagovat
twerp

Vánoce 2011

Reagovat
smazaný uživatel

to je nějak pozdě ne? však 11 sem pařil už snad v říjnu

Reagovat
Mastný Chobot

dúfam, že to znamená veľa nových vecí, hlavne by som popracoval na nudnom menu, to je oproti Fifa manager strašne nudné a možno pridal súkromný život ako vo fifa manager, teda, ak to tam už nie je. Naposledy som hral, myslím, FM 2007, tak neviem.

Reagovat
smazaný uživatel

četl jsem, že změn přijde dost, hlavně ve smlouvách že je pokrok, taky prej budeš moct během rozjeté hry přidat zemi působiště a tak...těším se jak malej

Reagovat
Ferguson6

niekedy po 20. októbri

Reagovat
Mastný Chobot
Reagovat
smazaný uživatel

Jsem zvědav, co budou dělat, až se Sigma dostane z ligy do evropských pohárů, a ta kauza ještě nebude rozhodnutá (tím netvrdím, že se tam Sigma s jistotou dostane)...

Jinak nevím, jestli mám mít radost - na jednu stranu to smrdí nějakou další Lněničko - Goldo - Kaprovinou, na druhou stranu Sigma předložila nějaké další důkazy, takže by jí to na druhou strano mohlo pomoci

Reagovat
Jajinek

Nevím, jestli je tohle správné procesně...ale čistě věcně určitě. Ať počkají, jak rozhodne okresní soud, získají nějaké podklady a pak rozhodnou a své rozhodnutí odůvodní. Pokud předloží důkazy o korupci, i jako fanoušek Sigmy přijmu jakýkoli trest.

Škoda jen, že si tohle neuvědomili dřív a musejí z toho dělat takovouhle šaškárnu.

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně rozhodnout dřív než soud. A ani nebudou mět snahu na něho čekat.

Reagovat
smazaný uživatel

rozhoudnou

Reagovat
centos

ešče raz

Reagovat
smazaný uživatel

Ále, nestojí to za námahu.

Reagovat
Jajinek

pokud ano, tak to bude neskutečné a podle mě veřejnost nemůže být tak hloupá, aby jim to nedala sežrat. Oni mluví cosi o právním posouzení skutkového stavu...chtěl bych jakékoli veřejné prohlášení, jaký že je skutkový stav!

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím že veřejnosti je to jedno. Aji tady je hodně lidí už rozhodnutých a nějaké důkazy a nebo skutkový stav neřešíjou.

Reagovat
Jajinek

žijeme stále v právním státě...ne za komunistů...určitá práva se musí respektovat.

Reagovat
sosna

To tvrdí i Konečný. Lněnička a spol. chtěli trest ještě zvýšit, ale nevěděli co s tím, když Sigma stáhla odvolání a tak vymysleli zrušení rozsudku DK. Teď jsou dvě možnosti:

1.zdravý rozum - počkají na soud a následně v souladu s rozsudkem vynesou nejpřísnější možný trest.

2. změní složení DK.(dosadí svoje lidi) Zasednou dříve než rozhodne soud a potrestají Sigmu mnohem víc. Opět ovšem bez důkazů. Informace ze zákulisí tomu prý nasvědčují.

Reagovat
Mastný Chobot

zúfalé OT: poradí mi niekto nejakú komédiu na príjemný večer s frajerkou? Neotravoval by som tu s tým, ale som zúfalý. Prinajhrošom jej pustím Norwich s Black Cats, ale radšej by som bol za nejakú dobrú komédiu.

Reagovat
Mastný Chobot

jéje, dík.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Poslední dva, Stranger than Fiction je ohromná pecka.

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.csfd.cz/film/280240-kamarad-taky-rad/

hraje tam Justin, to by se mohlo frajerce líbit

Reagovat
Mastný Chobot

to práve nie, jej možno áno, ja ho neznášam.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč? Timberlake je náhodou sympaťák

Reagovat
Mastný Chobot

ja ho nemusím.

Reagovat
Pinturicchio

Je, výborný zpěvák, ještě lepší herec.

Reagovat
Arbiter

pusť ji Mr.Nobody, není to sice komedie, ale je to skvělý snímek... resp. pusťte si

Reagovat
Mastný Chobot

wow, Jared Leto? Tak to si pozriem sám, o to sa deliť nebudem.

Reagovat
smazaný uživatel

To je šílený film. Teorie všeho zabalená do krásného vizuálu.

Reagovat
r.mrazik

hlavne ten konec...uplne me nasralo,ze jsem se na to koukal

Reagovat
Arbiter

na ten film se musíš koukat vícekrát než jednou

Reagovat
r.mrazik

diky.nemam zajem...film jsem pochopil...navic me to vysvetleni nasralo...opravdu dekuju,ale nechci

Reagovat
Pinturicchio

... a hlavně je to ukrutná sračka.

Reagovat
Arbiter

nikdo nemůže za to, žes to nepochopil

Reagovat
Pinturicchio

Co je na tom k nepochopení? Nebo z jakého důvodu by to člověk měl sledovat víckrát? Je to odpad, který si půjčuje všude a od všech, chce být o všem a ve výsledku je naprosto o ničem, ... ale chápu, Jared je sladoušek, no.

Reagovat
Arbiter

Nejde o Jareda, jde o myšlenku...Smysl života...Zkus vnímat obsah a ne formu

Reagovat
Pinturicchio

Smysl života v tomhle banálním obrázkovém leporelu? Ouuu, to snad ani raději ne.

Reagovat
r.mrazik

to je uz lepsi fontana...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ne, ta základní myšlenka je úžasně jednoduchá a přitom pravdivá. Navíc je ten film skvělý v tom, že je jedno z jakého úhlu pohledu se na něho díváš. Z každé strany je sice jiný, ale pořád dává stejný smysl.

Reagovat
Pinturicchio

Já chápu, co ten film chtěl říct, ale říká to neskutečně naivně a poplatně dnešní povrchní době. Jedno z největších zklamání za bůhví jak dlouhou dobu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ta forma výpovědi je stejně naivní jako je naivní sám obsah výpovědi. Já sem taky čekal Bůh ví co, ale někdy v půlce sem to zjistil že je to natočené schválně tak abych se v tom ztratil a našel si vlastní odpověď. Tak sem si to redukoval na romantický film a k podstatě sem došel taky.

Reagovat
Pinturicchio

Tak s tím teda nesouhlasím ani náhodou, obzvlást s tím, že to byl umělecký záměr. ( Ale to je jedno, nechejme to tak, ten film mi nestojí za to, abych odíral písmenka na klávesnici )

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že slovo onanie tenhle film dokonale vystihuje.

Reagovat
Pinturicchio

Jedno ze slov, které ten film vystihují.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
r.mrazik

pust si Horrible bosses....je to sranda...Motherfucker Jones je skvelej

Reagovat
Mastný Chobot

ne, Jennifer A. je strašná jebňa stále a toho sa bojím.

Reagovat
r.mrazik

ta je tam prave prekvapive skvela...hraje takovou sefku-nymfomanku...opravdu to zahrala dobre...

Reagovat
sosna
Reagovat
Pinturicchio

Fincher, no ♥

Reagovat
smazaný uživatel

Nejhorší Fincher.

Reagovat
Pinturicchio

V čem?

Reagovat
smazaný uživatel

Jak v čem? Je to jeho nejslabší film - přestřeléná stopáž, naivní klišovitý scénář.

Reagovat
Pinturicchio

Ta stopáž je "přestřelená" úmyslně, klišovitý scénář není, ale to se to nesmí brát jen jako romance.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro mě to bylo něco co jsem měl hodně rychle "přečteného" a tudíž mě to přestalo bavit. A to jinak Finchera můžu.

Reagovat
Pinturicchio

Tak Fight Club nebo Se7en to není, ale od takového filmu těžko čekat takovou pointu, jako je třeba v The Game, s tím by se k tomu mělo přistupovat. ( Ale tak chápu, že zrovna ve Fincherově případě, který na ty brutální závěry svých filmů sází, je to docela těžké )

Reagovat
smazaný uživatel

O pointu nejde. Zodiac končil v podstatě nijak a přesto mě bavil mnohem víc (pravda, Downey hraje poněkud jinou hereckou ligu než Pitt).

Reagovat
Pinturicchio

Downey je super, toho mám moc rád, ale zrovna tak Brada, jeden z nejlepších herců své generace ( Burn After Reading, 12 Monkeys (!), Se7en, Fight Club, Benjamin )

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v tom se teda rozhodně neshodneme. Pitt je sympatický už jenom tím jaké role si vybírá, určitě není špatný, ale jeden z nejlepších herců své generace - ani omylem.

Reagovat
smazaný uživatel

Pitt je excelentní herec a neuvěřitelný chameleon, dokáže zahrát slaďáčky, šílence, vrahy, cigány, elitní zabijáky, obyčejné lidi. Málokdo je tak univerzální. Už třeba ta jeho role v přátelích - byl tam o dvě třídy lepší než zbytek herců. Kdyby nebyl takový krasavec tak je víc vidět jaký talent má.

Reagovat
centos

I teď u Stromu života jsem z něj byl nadšen.

Reagovat
smazaný uživatel

to by mě teda zajímalo, co tak excelentního tam zahrál kromě toho věčnýho vystrkování podkusu neříkám, že Strom není skvělej filmovej zážitek, ale zrovna v tomhle filmu tam ani jeden herec nehraje, jenom pózuje před kamerou, aby naplnil vizi režiséra.

Reagovat
centos

Jako přísný otec mi přišel výborný a věrohodný. Jestli tam někdo nehrál, tak Penn, a to tak, že vůbec :)

Těším se na 6hodinovou verzi.

Reagovat
smazaný uživatel

Už třeba ta jeho role v přátelích - byl tam o dvě třídy lepší než zbytek herců. - teď si ho spíš shodil

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já to beru tak že ta stálá šestka v tom seriálu v podstatě žila a on tam přišel na otočku a ukradl ten díl pro sebe. Byl tam víc doma než všichni ostatní, tohle se nepovedlo kromě Bruce Willise nikomu z těch hostujících hvězd. A to měl Willis perfektně napsanou postavu, Pitt tam byl v podstatě panák který byl jednorozměrný, prvoplánový a neměl vůbec žádný prostor.

Reagovat
smazaný uživatel

Já neříkám, že je špatný. Já jen tvrdím, že nepatří mezi nejlepší. Jinak tyhle roličky v seriálech jsou spíš o charismatu než o nějakém herectví.

třeba tady s tebou nesouhlasí http://www.associatedcontent.com/article/2698213/top_10_friends_cameo_appearances.html?cat=2

Reagovat
smazaný uživatel

Tož nemusí se mnou souhlasit každý.

Reagovat
Pinturicchio

Brad je božák.

Reagovat
r.mrazik

The Social Network je taky slabsi...hlavne co se nametu tyka...herecky skvely...

Reagovat
Pinturicchio

Film roku !

Reagovat
smazaný uživatel

Králova řeč, Prokletý ostrov, Počátek, Černá labuť, Na vlásku, 127 hodin, minimálně tyhle filmy jsou lepší. A já bych tam dal klidně aji RED, Expendables, Útěk ze Sibiře, Kick Ass a Scott Pilgrim proti zbytku světa.

Reagovat
smazaný uživatel

Musím ti poděkovat, díky tobě jsem se podíval na žebříček loňských filmů a zjistil jsem, že Tropa de Elite má druhý díl

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska sem zjistil že existuje jednička, tak sem ju stáhl. Ještě sem na ňu neměl čas, ale vypadá dobře.

Reagovat
centos

127 hodin mě nijak neuchvátilo. Nejlepší Boyle je beztak stále 28 dní poté.. :)

Reagovat
Pinturicchio

Nesouhlasím ani s jedním.

Reagovat
r.mrazik

ani nahodou...herecky dobry...ale natoceny jak nejaky thriller...proboha,co se jim nejvic mohlo stat? ze by spadl server...uuaaa...hruza

Reagovat
Pinturicchio

Neplést si drama a thriller.

Reagovat
r.mrazik

dramaticky na tom nebylo taky nic...myslenka je doufam jasna

Reagovat
Pinturicchio

Ach, chlapci unitedští, je mi z Vás smutno.

Reagovat
r.mrazik

dyt ten film byl takovy...nijaky...nuda...

Reagovat
smazaný uživatel

Námět byl perfektní, ale zbytek byl takový nic moc. A milostný vztah partnerů kteří stárnou - mládnou v jinší časové rovinně sem už viděl zpracovaný líp ve víc jiných sci-fi.

Reagovat
Mastný Chobot

dík všetkým, vybral som si Stranger than fiction, o tom som už niečo aj počul.

Reagovat
centos

Parádní film.

Podobný atmosférou mi přijde třeba Muž na Měsíci.

Reagovat
božský John

Na tohle dokonale funguje Láska nebeská, krásnej film

Reagovat
smazaný uživatel

ser na film,rovno ju pohobluj

Reagovat
sosna

Reagovat
smazaný uživatel

100.pro Svěrkoše

Reagovat
smazaný uživatel

Tak končí (aspoň doufám !) naše komédie.

Zlo prohrává a dobro žije.

Vám, paní, vidím, se slzy v oku blyští,

však chodí to tak pouze na jevišti.

V životě našem opáčně to bývá.

Tam dobrák úpí, vrch má duše křivá.

Jak ale říkám na každičké štaci:

Svět bude lepší, dáme-li si práci.

Je marné vzlykat, modliti se zdrávas,

vše závisí jen na vás, na nás,

ale hlavně teda tady vlevo na vás !

Reagovat
smazaný uživatel

Záskok

Reagovat
centos

Reagovat
Filip12

Reagovat
soukup

to ještě zdaleka nekončí, tohle je zatím tak jedině na zásah zvědavého invalidy

Reagovat
centos

Přesně to mě taky napadlo

Reagovat
smazaný uživatel

mně bylo blbý ukončit to už u "Tak končí naše..."

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

pust si Horrible bosses....je to sranda

Reagovat
r.mrazik

melo byt pro chobota....

Reagovat
Slejdy

tak to je maly trapas

Reagovat
smazaný uživatel

cirkus FAČR. škoda že to neudělali třeba až na konci sezony a Olomouc by tak třeba nevyhrála díky těm vráceným bodům ligu

Reagovat
smazaný uživatel

čemu se tady většina diví a nadává ? Presumpce neviny vám nic neříká ?

Reagovat
C-M@ster

Jojo, něco jak u Standy Grosse.

Reagovat
Liquid

sice to vypadá jako trapas, ale vítám tu možnost, že za korupci se dá pořádný trest jako se sliboval, nejideálnější by bylo přeřazení do 3.ligy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přiznej se. Že ty fandíš někomu z MSFL a toužíš po tom aby k vám Sigma přijela ? Neboj, příští rok uvídíš Brno.

Reagovat
soukup

snad si nemyslíš, že Brno sestoupí ze druhé ligy?

Reagovat
smazaný uživatel

Na tom co si myslím nezáleží, ale zatím pro to dělají co můžou. A taky jsem chtěl Liquidovi dát nějakou naději.

Reagovat
soukup

ale dyť teď už to právě nevypadá jak loni v GL, kádr nevypadá tragicky, má několik kvalitních individualit a nehraje se tak, že by bylo potřeba na zápasy chodit s pytlíkem na zvracení jak loni, naivní řeči o postupu se sice sotva vyplní, ale že by se Brno mělo bát sestupu, to zas ne

Reagovat
Liquid

vůbec nedáváte góly a jste 1.nad čarou, čeká se, že Sparta B se zvedne, spadnout by měl tragický Most, který vás ale dokázal porazit, určitě hráči typu Švancary, Kolouška by s týmem z velkoměsta měli hrát někde úplně jinde než hrají, loni jsem vám přál sestup, pro někerý jsem byl fantasta, že se to nestane, že Brno nemůže spadnout, tentokrát jsem čekal tak umístění do pětky a místo toho jste rádi, že jste se teď dostali z 15.sestupového místa, liga je ale dlouhá, uvidí se jak si povedete dál, ale každopádně je to strašná ostuda

Reagovat
soukup

tak z těch prvních 8 kol sme hráli 5x venku, ano nedáváme góly, to je ten hlavní problém, šance máme, herně to taky špatný není. Ten kádr prostě není ještě sehraný, dyť je to prakticky fungl nová sestava. A o ostudě se budeme moct podle umístění bavit až po 30. kole, kolikátý tým byl po 8. kole nikoho zajímat nebude

Reagovat
soukup

+ samozřejmě jsou špatní útočníci, Došek je tragický, Šamánek nikdy nebude dobrý fotbalista, Doležal hraje dobře, ale není schopnej dát gól a Švancara je celej podzim napůl zraněnej a nemůže hrát naplno a celý zápasy

Reagovat
smazaný uživatel

Já ten sestup nijak nepředpovídám. Kádr na sestup určitě není, ale výsledky zatím nejsou a pokud nebudou i dál tak to může dopadnout stejně jako loni.

Reagovat
Liquid

já jsem z podkrkonoší takže Brno neuvidím a je to jedině dobře

Reagovat
Gryphonheart

Nevím o čem se diskutuje. Ty body jsou Sigmě přidaný (alespoň to tak vyplývá z článku) jenom dočasně, než se o tom rozhodne znovu, tentokrát podle pravidel. Určitě se nedá čekat, že by jí zůstaly i na konci sezóny, stejně tak i Drobisz. Ten už se, doufám, na hřiště nikdy nepodívá, pokud skutečně uplácel. Ale to musí vědět on sám nejlépe..

Reagovat
smazaný uživatel

To musí vědět on sám nejlépe? Takže se zeptáme jeho a podle toho se rozhodneme? Nebo jak? A body nejsou Sigmě přidaný, maximálně vráceny, ale ani to není přesné, neboť správně měli být odebrány až na konci sezony...

Reagovat
smazaný uživatel

*měly být odebrány

Reagovat
sosna

Co myslíš tím "tentokrát podle pravidel" ?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale když se na to podívám pozitivně, tak zase hrajem o poháry.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pravda zvitezila

Reagovat
madridcan

200

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

Tak myslím, že svaz cejtil průšvih v budoucnu, pokud by Sigma opravdu dostala do ruky soudní rozhodnutí, že je nevinná, mohla by svazu pěkně zatopit. Rodeo pokračuje.

Reagovat
sosna

Vůbec ne. Jistí lidé nejsou spokojeni s výkonem pana Goldy, kderý nedokázal dostatečně zpracovat zbytek komise a nezbylo mu než udělit ten nesmyslný polovičatý trest. Teď se to na základě lží snaži hodit na přítomnost Brnčala. Podle mě je celkem jisté, že bude brzy změněna sestava DK, ke Goldovi budou dosazeni "ti správní" lidé a následně bude vynesen druhý, mnohem horší trest pro Sigmu.

Reagovat
smazaný uživatel

tak tedy 1.1. oficiálně potvrzeno Txixi v Dukle Praha goal.com

Reagovat
centos

To je ten černoch z Bohové musejí být šílení?

Reagovat
smazaný uživatel

nene hrál i za Betis a Villareal před pár lety ted mu končí smlouva kdesi ve 3.lize prej

Reagovat
smazaný uživatel

z Villarealu do Dukly cesta snů

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tam bude po hřišti běhat a házet na soupeře flašku od coly

Reagovat
smazaný uživatel

To je šaškárna

Reagovat
sosna

Runták mi není zrovna sympatickej, ale v tomhle s ním naprosto souhlasím. Je neskutečné, jak s Drobiszem svaz zatím vyjebává. Měsíc ho nenechají chytat, mezitím přijde o post jedničky a teď mu řeknou že to byl omyl, jejich chyba, všechno je zrušeno a nic se neděje? Přitom proti němu nemají vůbec nic, kromě výpovědi dvou zmanipulovaných lhářů. Na posledním soudním jednání se přitom promítal záznam z oslav po utkání a na videu i fotografiích je Drobisz zachycen v čase, kdy měl podle lháře Obermajera už někde předávat peníze. Nezbývá než se obrátit na civilní soud... Ten musí tuhle kauzu vyřešit, né svaz a nastrčené loutky typu Golda a Haindlová.

Reagovat
smazaný uživatel

Sigmě vrátili body,Horníkovi zmírní trest na půlku a zvolí ho předsedou svazu! Tady v tom kokotově je už všechno možné

Reagovat
Jajinek

Jinak to, po čem jsem prahl celou dobu té aféry...se pomalu začíná dít...a to, že SIGMA ZACINA BOJOVAT.

Samozřejmě, že oni svou nevinnu prokazovat nemusí a proto byl ten zdrženlivej postoj. Je na ostatních subjektech, aby prokázali naši vinnu...ale co se poslední dobou děje, to už j opradu příliš a připomíná to komunistické kádrové praktiky ohýbání jakéhokoli normativního předpisu v prospěch, jak se někomu zlíbí.

Sigma podává žalobu k civilnímu soudu na určení příslušnosti ORK na určení, jestli je kompetentní k tomu, prohlásit rozhodnutí za nulitní. Bylo mimořádně svoláno představenstvo, které vydalo komuniké k celé události. Byl zveřejněn 27mi stránkový dokument, který je z části obsahem spisu okresního soudu, který byl předložen orgánům svazu a je v něm přesně vylíčeno celé naše stanovisko k případu a všechno co uplatňujeme na naši obhajobu. Velice doporučuju přečíst. Peťa Drobisz běhm října bude podávat civilní žalobu na orgán svazu o náhradu škody a Sigma proti nezákonému zásahu do práv akciové společnosti.

Když se nedodržují základní principy jako jsou, že neprokázaná vinna má stejný význam jako prokázaná nevinna a elementární odůvodnění jakého procesního rozhodnutí, tak ať jdou do nich...sedřete je z kůže!!!

Reagovat
sosna

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele