Osud zadluženého Baníku je v rukou politiků, rozhodnou v pondělí

19.05.2013, 13:10
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (286)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Zrušit.

Reagovat
smazaný uživatel

A jaký k tomu máš rozumný argument?

Reagovat
smazaný uživatel

Viz. Rangers.

Reagovat
Mr.Jindros

Například: Nevím, proč by ona drtivá většina daňových poplatníků, kterou Baník vůbec nezajímá, měla platit záchranu Baníku z peněz, které se vybrali na daních.

I když otázka "podpory" sportu z daní je samozřejmě mnohem širší, tohle je jenom střípek.

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně svoje prachy už neuvidí, tak o co jde?

Reagovat
Mr.Jindros

Třeba o to, že když už se ty peníze teda přerozdělují, mohly se použít na jiné účely (např. zkulturnění města, zdravotnictví, co já vím).

(ideálně snížit daně a nepřerozdělovat vůbec, ale o sci-fi se teď nebavíme, haha)

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Kolik % lidí chodí do divadla? Taky bys je zrušil? Ostrava je třetí největší město ČR, město s 300 000 obyvateli a jako takové by mělo disponovat širokou nabídkou služeb a to i kulturních a sportovních.

Reagovat
Mr.Jindros

Já jsem vůbec nepsal o tom, jestli bych Baník podpořil nebo nepodpořil já, natož o nějakých divadlech.

Uživatel Alex. chtěl rozumný argument proti záchraně, tak jsem mu jeden rozumný, který by se měl brát v úvahu, napsal. Samozřejmě ve hře jsou i další argumenty.

Reagovat
PaulinhoTheGunner

No já právě nesouhlasím s tím, že je rozumný a že by se měl brát v úvahu. Jiná věc je jestli je posudek o ceně Bazalů nadhodnocený, ale argumentovat tím, že většina obyvatel na fotbal stejně nechodí, tak proč by měli platit ze svých daní odkup Bazal je podle mě hodně primitivní.

Reagovat
Mr.Jindros

Za to aby se všichni lidé skládali na pár mamlasů, kteří neumí hospodařit ani když jsou už tak slušně dotováni, je jednoznačně chytrý tah, na kterém nelze najít špatné místo. Lidé se navíc neskládají na fotbal nebo sport jako celek, jde pořád o jen jeden klub.

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Tak jednak ta dotace je na mládežnický fotbal (není to nějaká anomálie Ostravy, funguje to tak v jiných městech i v zahraničí) a za druhé nejde o žádný jednostranný akt mecenášství, jde o odkup Bazalů. Stadion je ve vlastnictví města v řadě měst, tak proč by to tak nemohlo být i v Ostravě, když to navíc může zachránit existenci Baníku Ostrava, jednoho ze ''symbolů'' města.

Reagovat
cetto

Je to naprosto rozumný argument, který by dle mě měl být právě tím hlavním. Jak jsem zde psal již několikrát, pokud město koupí Bazaly, tak jsou to naprosto vyhozený peníze, který mohly jít na jiný, mnohem důležitější účely (mhd, infrastruktura...). Nehledě na to že si myslím, že Baník bude ve sračkách i nadále a jediný východisko je podle mě ta insolvence a začít od znova s čistým štítem...

Reagovat
smazaný uživatel

Já ty vaše názory beru. Jsem z Ostravy, sere mě kam se Baník dostal, ale taky nejsem moc pro to, aby se valili peníze do něčeho co je možná předem ztraceno. Osobně bych Bazaly klidně prodal. Nejsem ten zastánce, že Baník musí hrát na Bazalech apod. Jestli se Bazaly prodají, klidně ať si tam postaví nové byty a Baník ať hraje ve Vítkách, které jsou téměř zrekonsturovány. Bude to blíž pro lidi, bud víc lidí a seru na kecy, že kdo chce na fotbal pojede klidně až do prdele světa kde se Bazaly nacházejí.

Je to těžká situace, nikdo nechce Baník vidět v 3-4.lize, ale proč taky za takové peníze udržet Baník, přičemž ty peníze možná ni nepomůžou...každopádně bych si ať se Baník udrží.

Reagovat
smazaný uživatel

každopádně bych si ať se Baník udrží přál i přes to všechno...

Reagovat
smazaný uživatel

Jak můžeš napsat že Bazaly jsou v řiti světa, když jsou 3 zastávky od centra, navíc v úplně luxusní pozici ?

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť je to prdel světa, odříznutá od Ostravy. 3 zastávky od centra, které trvají jak 8 v centru pomalu.

Reagovat
OtecJaJ10

odříznutá?

Reagovat
centos

Já ti nevím, když jdu na Bazaly pěšky, tak z Masarykáče jsem tam pěšky do 10 minut.

Reagovat
twerp

To je špatný argument. Baník je ryze soukromá společnost a divadla jsou příspěvková organizace. Navíc Baník dostává od města každoročně 20 mega dotace.

Reagovat
smazaný uživatel

No a ty teď zase řešíš něco podle jakýhosi právního systému - platforma, na které to vzniká, je sice různá, ale cíl je v podstatě stejný - zábava pro lidi. Takže podle zdravého rozumu jsou na tom oba přibližně stejně, co se týče morálního nároku na podporu. ;-)

Reagovat
twerp

Jenže to by mohla být i diskotéka. Tu by mělo město taky podporovat?

Reagovat
smazaný uživatel

Ano - proč ne? Ale dotace asi v tomto případě není vhodná podpora - spíš prodej prostor, bezklidová zóna, zajištění bezpečnosti atd.

Reagovat
twerp

Vím jak to myslíš. Ale já sem toho názoru, že peníze daňových poplatníků by měly chodit na věci, které si oni určí. Pokud si nějaký Ostravák přeje dát část svých daní do soukromého subjektu, tak klidně. Dokáže akceptovat, když se postaví stadion, který je města a klub je tam v pronájmu. A dokázal bych pochopit i záchranu Baníku, ale od vedení Baníku todle není čistá hra a proto by tam ty peníze jít neměly.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo - tak teď zase rozumím já tobě - o určení daní se většinou hraje při volbách a v praxi to moc nefunguje... Tohle je hodně filozofická a politologická záležitost... Nicméně i kdyby v tom byla nějaká špína, tak je mi to pořád milejší než třeba akce Pandury a podobně...

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Jde o podporu na mládež, běžnou ve většině vyspělých zemích, nesouhlasím s tím, že je to bezhlavé lití peněz do soukromého subjektu. Navíc jak jsem psal výše, odkup bazalů není jednostranný akt mecenášství.

Reagovat
twerp

Nejde o podporu na mládež. Jde o dotaci 20 mega na provoz Baníku i hokejových Vítek. Na mládež jdou jiné peníze. Co se týče odkupu Bazalů. Město vrazilo několik mega do vytápění trávníku. Když dostalo podklady ke koupi Bazalů, tak v ceně byla zahrnuta i daná dotace. Takže první by dala Ostrava několik mega na vytápení, aby ho následně zaplatila ještě jednou. Todle je normální tunel.

Reagovat
smazaný uživatel

a to je v poradku, ze nejaky chlap koupi klub, tj. znacku za par kacek a chce po mestu, aby mu ho zaplatili? tomu rikam podnikatelsky zamer

Reagovat
smazaný uživatel

Drtivou většinu daňových poplatníků nezajímají sociální podpory Romů, rekonstrukce hradu v jižních Čechách nebo magnetická rezonance v Berouně - a stejně se to platí. Takhle to nemůžeš brát.

Reagovat
Mr.Jindros

Jasně, můj příspěvek nehodnotí celkový obrázek. Řekněme, že sport je potřeba dotovat - OK, o tom se teď hádat určitě nechci.

Ale - Baník chce prachy navíc nad běžné dotace, které už dostává, kvůli tomu, že si to tam sami posrali. To už je na zamyšlenou, navíc to není fér vůči ostatním klubům.

Reagovat
smazaný uživatel

Mno - pokud to bude o tom, že Baník přijde o Bazaly a dostane prachy, tak to vidím jako v podstatě normální byznys - snad jen cena je diskutabilní.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby to byl normální byznys, tak by Baník Bazaly prodal někomu jinému, a nespoléhal se na nejisté hlasování zastupitelů. Už z toho důvodu že to neudělal, se dá říct že ta koupě je buď hodně nevýhodná, nebo akorát skrytá dotace.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť říkám, že ta cena je diskutabilní.

Reagovat
smazaný uživatel

HAJZLI Z PRAHY FUUJ, CHCE SE Z NICH ZVRACET!! Všechno by dali do Prahy p**e

Reagovat
smazaný uživatel

Vem si Rennie...

Reagovat
Le Gunner

Spíš snickers.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepsi reseni by bylo, kdyby mesto Bazaly koupilo, nechalo tam Banik jeste jednu sezonu odehrat.

Potom by se Banik presunul na zrekonstruovany stadion ve Vitkovicich a mesto by z Bazalu udelalo treba obytnou ctvrt

Reagovat
ryzskej

Z Bazalů obytnou čtvrť? Ale no tak...

Reagovat
smazaný uživatel

I mi se to nelíbí, ale tady už opravdu nejde o to, kde budem hrát, ale o to jestli vůbec budeme ještě existovat!!!

Reagovat
smazaný uživatel

On spis narazi na to, ze to je poddolovane

Reagovat
cetto

Jestli něco Ostrava fakt nepotřebuje, tak jsou to další byty a obchodáky.

Reagovat
adalbertus

táhni do řiti

Reagovat
JarousFCB

Reagovat
twerp

Co sem četl ten názor z webu ČSSD, tak bych to jako politik rozhodně nepodpořil protože nynější návrh rozhodně není ze strany Baníku fér.

Reagovat
centos

Palyza z toho vychází dost hloupě.

Vyjadřuje se k něčemu, o čem "nemá informace", a pak nevěří znaleckým posudkům a argumentuje tím, že "se mu to nezdá". A mocenské boje "vůbec nehodlá komentovat". Nějak mi z toho vychází, že ten blboun využívá situace Baníku, aby fakt oslabil Kajnara.

Reagovat
HorajzmAmmann

on věří znaleckému posudku na 40 mega ...

Reagovat
frankiefcb

Tak Palyza je velký pán. ten půjde nahoru, docela solidně řídí Porubu, což je veliká čtvrť, takže si myslím, že si brousí zuby na Kajnara tohle by mu mohlo i pomoci. Přece jenom lidi mimo fotbal nejsou moc nakloněni odkupu (zároveň já i mi další kamarádi z P2 taky nejsme nakloněni tomuto odkupu, dokonce kamarád - jedzí dost často na výjezdy, prohlásil jestli to město udělá, tak to je banda debilů, která neví co z penězi). Chápu, že je v město ve složité situace a určitě na ně nebudu kydat špínu, když to neodkopí. Ale co mi osobně vadí jsou neppravdy, co říká deník ostrava anebo co je v médiích. (především pohádka jednostranné sanaci dluhu)

Reagovat
smazaný uživatel

mimochodem přímý přenos z jednání zastupitelstva v 9:00 v tv Polar

Reagovat
bruchy

Reagovat
Filip12

ZACHRAŇME BANÍK JINAK NEBUDE FOTBAL FOTBALEM

Reagovat
smazaný uživatel

kvuli čemu jsou tak zadlužení?

Reagovat
smazaný uživatel

Petera je vytuneloval.

Reagovat
cetto

Ale prosímtě Petera nic nevytuneloval. Udělalo se pár špatných a pár smolných rozhodnutí. Klub dal přednost sportovní stránce před finanční. Přivedli se nějací hráči, na které klub finančně neměl + se později zjistilo, že mnoho pohledávek je nedobytných

Reagovat
centos

Když Světlík nedostal od Petery všechny podklady, i když na tom závisela finanční pomoc Baníku, tak bych řekl, že to Petera tuneloval.

Reagovat
cetto

TO mohlo být i o tom, že Petera se toho už potřeboval rychle zbavit a proto něco skrýval..

Reagovat
centos

Něco pro klub nevýhodného? Jo, to by sedělo.

Reagovat
HorajzmAmmann

a co Vydra? Strašně se psalo že sme ho koupili za 20 mega a prodali za 100 mega ( - náhrada Fantiš 20 mega = 60 milionů je kde? Snad se za to nedej bože koupil Hušbauer, Frejlach, Šmejkal a další "hvězdy" Baníku

Reagovat
smazaný uživatel

A bude mít Baník další podíl v případě jeho přestupu? To by taky mohla být slušná částka...

Reagovat
smazaný uživatel

vydra baníku přece nikdy nepatřil

Reagovat
cetto

Vydru koupil Petera za svoje peníze a prodej šel tím pádem taky mu do kapsy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já si myslím,že Petera Baník vytuneloval.Petera sice tvrdí,že stovky miliónů z prodeje hráčů dával do rozpočtu klubu,ale podle mě lže,podle mě Baník rozpočet přes 200 mega,jak tvrdí Petera nikdy neměl.Myslím si,že poté co dostal Baník do sraček tak mu za nehty uvízly ještě hezké sumy,už to mlžení při vyjednávání se Světlíkem....A jestli nebylo úmyslem Petery klub vykrást,čemuž ale nevěřím,tak je trouba,který by neměl podnikat ani ve stánku s hot dogama a měl by vrátit 70 miliónů,protože prodal Baník s dluhem do 100 mega,ne 170.Normálně bych mu obstavil majetek,ale problém asi bude,že si to posichroval a hodil zodpovědnost na jiné lidi,což mě zase ale nejde dohromady s tím,že by byl naivní trouba,takže resume je,že je to prostě podvodník a lhář,nic jiného.Ohledně pomoci města jsem rozhodně pro,po několikáté musím zmínit kolik město nacpalo do arény,do atletiky a třeba i do divadel,mě osobně nic z těchto sportů a kultura už vůbec nezajímá.Neznám strukturu fungování těchto subjektů a je mi to jedno,to že někdo argumentuje tím,že Baník je soukromá firma tak ať město Ostrava celý klub koupí a vlastní,pak už nikdo nebude brečet,že cpou peníze do cizího.Když nepomůže město,Baník bude hrát v lepším případě 3.ligu,fajn,Baník se z toho vyhrabe,ale je otázkou kdy a jaké to bude mít na klub dopad,jak už jsem psal taky mnohokrát,podívejme se na Opavu,ikdyž je Baník daleko větší a slavnější klub tak se obávám abychom nedopadli stejně,dokonce bych řekl hůř,protože Opava má docela slušný ryze fotbalové stadion.Protestovat proti Vítkovicím je asi už jen takový zoufalý výkřik,protože asi je jasné,že město půl miliardy na rekonstrukci Bazalů nikdy nedá,když staví Vítkovice za miliardu...Ze soukromých zdrojů je to čirá utopie a myslím,že je i utopie postavit pro Baník stadionek třeba pro 6000 nejvěrnějších,protože i ten by stál nejmíň 250 mega.

Reagovat
smazaný uživatel

Baník nemusí hrát na Bazalech, ale ve Slezsku by zůstat měl... třeba s porubským stadionem se nedá něco udělat?

Reagovat
smazaný uživatel

Všechno jde,ale peníze nejsou...a město asi nic nedá už,teď je podstatné ať dneska schválí tu podporu.

Reagovat
centos

Reagovat
OtecJaJ10

jeden pražský idiot si nahrabal a zdrhl. Klub přebíral Šafačík, nový majitel za pět minut dvanáct, za pár dnů až týdnů by totiž Baník skončil. Od té doby se podařilo zisky jakž takž stabilizovat, ale pořád to nestačí..

Reagovat
smazaný uživatel

Stačilo prodat Bazaly a Baník by byl zachráněn. Proč už se tak dávno nestalo?

Reagovat
HorajzmAmmann

Myslím, že za Peterovi ery se psalo něco o tom že Bazaly jsou bezcené...pokud ví někdo víc ať mě opraví...

Reagovat
smazaný uživatel

Stadion je bezcený určitě. Pozemky pod ním by měly být lukrativní.

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
centos

Petera tvrdil, že Bazaly nejdou rekonstruovat. Stejně tak tvrdil, že se tam ani nedá dát vyhřívání.

Reagovat
iamek

Nejlepsi by Kajnar na CT, kdyz rekl, ze Bazaly se mestu vyplati koupit, protoze pozemky jsou lukrativni a byly by tam fajn byty :).

Reagovat
smazaný uživatel

To je furt stejná písnička, někdo blbě hospodaří nebo vyloženě krade (zcela beztrestně nebo s trestem naprosto neadekvátním nenahrazujícím ani zlomek materiální škody, nemluvě o té ostatní) a někdo jiný, ve věci zcela nevinný má dluh či škodu zaplatit. Jak může fotbalový klub "vytvořit" ztrátu ve výši dvou, či snad tří ročních rozpočtů a něco proti tomu neudělat v průběhu narůstání dluhu? A hlavně, když už se do toho zatahuje širší veřejnost a JEJÍ peníze, jakto, že není úplmě a pravdivě informována, jak dluh vznikl, kdo za něj odpovídá, jaké kroky na vyřešení problému byly podniknuty atd? A nechci nic poslouchat o obchodním či bankovním tajemství, svobodě soukromého podnikání, ochraně investic a podobné neoliberální kecy.A to zvlášť, když jde o sport (nebo aspoň doufám, že o něj jde a ne o kšeft). Tenhle režim je k lidu obecnému, resp. k daňovým poplatníkům stejně arogantní jako byli komunisti. Město Ostrava má jistě mnoho naléhavějších důvodů, kam vložit peníze, než do zadluženého SOUKROMÉHO klubu. Nemluvě o tom, že klub, který takto hospodaří má být vyvlastněn.

Reagovat
OtecJaJ10

viz můj příspěvek výše

Reagovat
smazaný uživatel

Bazaly už měly být dávno zbourané a rozprodané na pozemky

Reagovat
OtecJaJ10

Ono to teď v očích veřejností vypadá, jakoby snad mělo město ty peníze utratit/darovat/ztratit, ale opak je pravdou. Ty pozemky snad budou v jejich vlastnictví.. Takže Baník se zachrání a město na tom zas tak neprodělá. Když se vrazily miliony do ČEZ arény nebo rekonstrukce Vítek (kde to vyhozené peníze jsou, jedna zlatá tretra za rok to nespasí), tak nikdo nepindal. Takže kecy, že by se prachy měli dát do komunikací, školství atd. jsou dost sporné..

Reagovat
smazaný uživatel

Do Vítkovic se dala miliardá právě proto, aby tam hrál Baník. Každý už tehdy věděl, že Bazaly není možné zachránit.

Reagovat
centos

Jo, to už se psalo.. Petera tam chtěl, nynější vedení a fans ne.

Reagovat
smazaný uživatel

No právě. Nejvěrnější fans v republice raděj nechají klub zkrachovat, než aby za ním šli do Vítkovic. Město teď asi těžko bude investovat do Bazalů.

Reagovat
HorajzmAmmann

Nic nevíš, pokud bude šance že můžeme hrát na Bazalech tak tam samozřejmě s radostí zůstaneme, ale pokud by nebyla jiná možnost tak budeme rádi že aspon hrajeme fotbal a existujeme ...

Reagovat
smazaný uživatel

A na co se teda čeká? Budu se opakovat, ale že Bazaly padnou se ví dávno. Nebo si fakt někdo myslí že se seženou peníze na opravu Bazalů, když už se staví Vítkovice?

Reagovat
HorajzmAmmann

pkud existuje šance, budou za ní bojovat jak my fanoušci tak nové vedení..je to tradice, která by se neměla rozdělovat, stačí že Brno nehraje za Lužankama, Bohemians 1905 v Edenu byla taky prasárna...

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže teď kvůli tomu vašemu boji vážně hrozí, že Baník zkrachuje. U Bohemky obdobný případ, kdyby Bohemáci nebojkotovali Eden, klub už by měl dost peněz na opravu Ďolíčku. Teď ale bude muset hrát jinde i příští rok, pokud se teda do GL dostane.

Reagovat
HorajzmAmmann

jak říkám, to že chceme Bazaly neznamená že nebojujeme hlavně za záchranu klubu, pokud zkrachujeme tak to vubec nebude kvůli chtění zůstat na Bazalech...mimochodem furt se píše český fotbal pro fanoušky a tak ...no nedovedu si představit ligu za Lužankama kde by chodilo třeba dejme tomu 20 000 lidí, Sparta 20 000 Baník 17 000, Eden, Bohemka všechno plný stadiony...místo toho do Brna nechodí nikdo a tak.podobně....no i když na druhou stranu za to může i kvalita kádru a předváděná hra, i když všechno jde s druhým, jsou výsledky chodí víc lidí, chodí víc lidí hraje se lepší a hezčí fotbal protože se hraje jinak před plným stadionem než před prázdným...mělo by se víc bojovat za tradice pokud to je ještě možné

Reagovat
smazaný uživatel

Zachraňující se klub si prostě nemůže dovolit luxus vlastního stadionu. Mě stále šokuje ta logika fanoušků co si sna myslí, že když nebudou chodit na stadion "do exilu", určitě jim někdo opraví ten jejich Naopak, když je prázdné Krpole tak asi někdo těžko opraví Lužánky.

Reagovat
centos

Jak konkrétně to zkrachování provedeme?

Reagovat
smazaný uživatel

my taky neměli na výběr, majitele stadionu zavřeli a my si museli hledat domov jinde Ale chápu fanoušky Vítkovic, jejich rival jim obsadí jejich staďas... ty nebudó mít radost

Reagovat
frankiefcb

Před tím rozhořčeným davem Vítkovických fanoušků už se třese celá Ostrava.

Reagovat
smazaný uživatel

nerad si z nich dělám prču, ale jinak to nejde Kde teď vlastně hrajó ? Kdyby jste nedébože sestoupili do MSFL, tak by měli možná motivaci pro postup

Reagovat
frankiefcb

střed Krajského přeboru. Mám takové tušení, že se spojili s VOKD Poruba

Reagovat
smazaný uživatel

he, ty teda dopadli... ale só na tom pořád líp jak Drnovice

Reagovat
smazaný uživatel

A co z těch pozemků bude? Reálně? Kolik vydělají ročně? Kolik vytvoří pracovních míst? Je to prostě politická akce, kterou zacvaká město... Ale souhlas s Vítkovicema, to byl taky dobrej kšeftík.

Reagovat
HorajzmAmmann

PETERO, PETERO...

Reagovat
smazaný uživatel

Baník je historicky nejúspěšnějším fotbalovým klubem Moravy a Slezska.

co to je za větu ??? Snad Slezska ne, na Moravě je nejúspěšnější Zbrojovka...

Reagovat
HorajzmAmmann

co Olmik?

Reagovat
frankiefcb

já myslím, že Olmik nemá titul, takže spíše Zbrojovku, ale když se to tak vezme, tak i Vítky mají titul.

Reagovat
smazaný uživatel

Olmík se do ligy dostal zhruba v 80 letech... první úspěchy měli v 90... to my jsme se už snažili bojovat ve 30 letech o titul s pražskéma es Samozřejmě v té době na úspěch mělo spíše Kladno než my...

Reagovat
smazaný uživatel

a evropský poháry? kam až došla Zbrojovka?

Reagovat
smazaný uživatel

Zbrojovka :

Středoevropský pohár : ČF (1935)

PVP : ČF (1961)

PVM : ČF (1964)

PMEZ : 2. kolo (1979)

Pohár UEFA : ČF (1980)

Intertoto : SF (2003)

Olomouc :

Pohár UEFA : ČF (1992)

Pohár Intertoto : Finále (2001)

no moc daleko taky ne

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole, to Intertoto bych radši nepřipomínal, to je spíš na největší ostudu Moravy...;)

Reagovat
frankiefcb

a co Vítkovice.

Reagovat
smazaný uživatel

to stejný co Olmík, Vítky se do ligy dostali v 60 letech - moc dlóho tam taky nevydrželi, krom jednoho titulu není o co stát

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
smazaný uživatel

Saaaaaave the orphaaaaaaans..

Reagovat
smazaný uživatel

proč se ty Bazaly musí prodat za každou cenu městu, když sou tak lukrativní? kdyby to bylo skutečně tak výhodné, tak by je koupil klidně nějaký soukromník ne?

Reagovat
smazaný uživatel

myslím samozřejmě ten pozemek, ne stadion

Reagovat
centos

Je potřeba jej prodat okamžitě.

Reagovat
smazaný uživatel

Nic tam není lukrativního prostě zazvonil zvonec a pohádky je konec tak se stím smiřte třeba vám 3liga půjde líp.NEBO???Baroš může prodat vše co má a třeba pak město pomůže když už vám poslal milion na výplaty vy chudáčci.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechceš někdy přijet na výjezd sem do Ostravy? Rádi tě tu uvidíme.

Reagovat
smazaný uživatel

no je vidět, že se zase snažíš komentovat něco o čem toho moc nevíš. Nesmíš číst jen titulky, ale i text článků

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

hmm, tak teď se nedivím té kritice na Bílkův účet, když se tohle považuje za nejdůležitější trenérské vlastnosti.

Reagovat
risk je zisk

stejne si tam fotbalisti nici zdravi :/

Reagovat
smazaný uživatel

Baník je v hajzlu , takže pokud sestoupí, bude nejlepším týmem v Ostravě TJ Heřmanice a mě stoupne ego, protože jsem je několikrát porazil.

Reagovat
smazaný uživatel

Šušká se, že to město koupí, ale hrát se bude ve Vítkách.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud Baník nepadne, tak bude hrát ve Vítkovicích určitě.

Reagovat
centos

Bohužel to tak vypadá.

Reagovat
centos

Přestoupil z Jihlavy, ale vydržel jen půl roku.

Reagovat
centos

Mělo být pro Srbice.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě by bylo lepší, kdyby Baník šel pěkně do třetí ligy (po konkurzu a vyprázdnění zbytku kasy) a s čistým štítem a účetnictvím se vyšplhal zpátky. IMO by třetí rok už byli zas v první lize.

Tohle je prostě už tak trochu odvracení nevyhnutelného. Fajn, město vezme sto mega, který de facto propadnou (z nich se žádný pracovní místa nevytvoří), Baníku zůstane dalších šedesát mega dluhů a bude dál dělat co?

Jo, liga bez Baníku by BYLA chudší...jenže celý injekce "budeme politicky atraktivní" jen bude plivnutí do ksichtu všem klubům, který pracujou s málem, ale maj vyrovnaný rozpočty. Město nemá co podporovat soukromý subjekty, kde se prachy jen topí a ekonomiku neoživí. Bohužel

Reagovat
smazaný uživatel

V případě insolvence klub zanikne.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, ale může vzniknout nový, který nebude FC Baník Ostrava, ale třeba FK 19XX Baník Ostrava...

Reagovat
twerp

A kdo za tím klubem bude stát? Bude to klub bez hráčů, bez fanoušků, bez stadionu, bez historie....

Reagovat
smazaný uživatel

za Bohemkou taky stojí ne?

Reagovat
twerp

Symbolem Bohemky je Ďolíček. Baník by pravděpodobně nehrál na bazalech. A tuším, že Bohemka nespadla do nejnižší soutěže nebo jestli spadla, tak koupila práva, což teďka nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem z "razoviteho regionu" a Banik mam rad. Ale opravdu chci, aby mesto klubu nepomohlo! Jsou to vyhozene prachy! V dnesni dobe, kdy je mnohem a mnohem vice cenena kazda koruna a existuje mnohem vice prostoru pro invenstice a podporu opravdu dulezitych veci, jako jsou zdravotnictvi, vyzkum, skolstvi...atd.. tak je to blbost!! Banik se do toho bordelu dostal, sam se z toho musi vykousat! Fanouskovskou zakladnu ma obrovskou, historii bohatou, takze verim, ze pad do treti ligy by tymu nijak neuskodil! Spise naopak! Probehla by revitalizace tohoto tymu a myslim, ze by ho to posililo! Kdyz da mesto prachy, pomuze sice Baniku s dluhem, ale neverim, ze by to nekam posunulo Banik v tabulce souteze. Byl by to stejny Banik jako ted.. Snazici se za kazdou cenu zachranit!

Secteno a podtrzeno - Muj nazor je, ze dat Baniku prachy je blbost! Vyhozene penize! Jakkoliv mam tento klub rad, toto je muj nazor!

Reagovat
smazaný uživatel

A co napumpované miliony do ČEZ Areny, to ti nevadilo ?

Reagovat
smazaný uživatel

To teď bude zaklínadlo těch, kteří odmítají vidět za bílou lajnu na trávníku? Jo, vítkovická hala byl taky dobrej kšeftík, ale znamená to, že odteď se kvůli tomuhle precedentu budou lejt prachy do soukromých subjektů, protože maj pár tisíc fandů?

Stejně půjde jen o politickej handl s hlasy "volte nás, podporujeme Baníček!" a tý společnosti zůstane 60 mega dluhů... to je fakt výhra.

Reagovat
smazaný uživatel

Zaklínadlo ne ale holý fakt ano.

Tahle hala sežrala x stovek milionů korun a to de facto za nic. Tam se peníze vesele utápějí v černé díře. A proto mi příjde komické, že někteří místní volají cosi o tom že nechtějí investici města do soukromého subjektu a přitom mlčky pozorují, jak město dotuje jinou soukromou věc.

Reagovat
smazaný uživatel

A to je snad soukromá věc?

Reagovat
smazaný uživatel

Ta aréna patří hokejovým Vítkovicím?

Reagovat
smazaný uživatel

Co sem si našel na netu, tak je to údajně městská aréna. Tím si radnice bohužel může obhájit ty své černé miliony, které tam skoro každou chvíli nacpou

Reagovat
frankiefcb

stejný nesmysl jako pumpovat miliony do Bazalů nebo do Vítkovického stadionu.

Reagovat
smazaný uživatel

ČEZ aréna nějaký smysl má a Vítkovice snad budou mít taky, zvlášť pokud tam bude Baník hrát. Ale cpát peníze do Bazalů je skutečně nesmysl.

Reagovat
frankiefcb

nesmysl je Vítkovický stadion kvůli zlaté třetře. To už by měl větší smysl normální fotbalový stadion.

Reagovat
smazaný uživatel

Větší smysl pro koho? Takto má stadion daleko větší využití. A Baníkovci jsou přece nejvěrnější fanoušci takže jim nějaká atletická dráha nebude vadit

Reagovat
frankiefcb

když už stadion chce město dělat, tak pořádný. zlatá tretra se klidně může dělat v Třinci, kde mají zajímavý atletický stadion. Ale to už je stejně jedno. Pokud už město investovalo takové prachy do Vítkovic je tím tuplem nesmyslné investovat do dalšího stadionu.

Reagovat
centos

Strč si ty bláboly někam

Reagovat
smazaný uživatel

O napumpovanych milionu do CEZ areny moc nevim.. Na hokej se obcas divam, ale az takhle to nesleduju, neznam tyhle veci okolo.

JInak opravdu je blbost cpat takove prachy do soukromeho subjektu. Nejaky podnikatel (skupina podnikatelu) dostane neco do sracek a pak chce po statu, aby ho z toho vysekal.. Jakou to ma logiku..?? Nejhorsi na tom je, ze lidi berou jako povinnost toho statu, aby zachranil neco, co soukromnik zdecimoval! Je to na hlavu postavene!

Jak jsem psal, Banik mam rad a ja osobne bych rad chodil na "cisty" tretiligovy Banik a dival se, jak se pomalu dokopava zpet do ligy. Neverim,ze Banik bez prvni ligy = zadny Banik.

Reagovat
centos

Ježišmarja, co všichni máte s tím cpaním peněz do soukromého subjektu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ono to tak opravdu je, že když město nepomůže, tak Baník zanikne (díky stanovám FAČR).

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu proč tolika lidem leží v žaludku "posraných" 100-115 milionů za odkup pozemků, kde stojí Bazaly. Když jim nevadila investice okolo miliardy jak do ČEZ Areny tak Městského stadionu ve Vítkoicicích, který by byl bez Baníku bez využití kromě Zlaté tretry, která je jednou ročně(zatím). Fanoušci Baníku taky platí daně takže je to i jejich část peněz, proč se nepyskovalo na rekonstrukci Kino Luna ? Taky ji každý občan Ostravy nevyužívá, tak proč by se to mělo platit za veřejné peníze, proč si určitá část lidí nestěžuje na dráhé cesty kde za půl roku jsou popraskané jak paty vysloužilého fotbalisty, proč lidem nevadí neustalé dotace romů ? Mnoho lidí nevyužívá cyklostezky a pyskuje někdo ? Ne. Baník se nemůže brát jako soukromá firma ale jako symbol Ostravy, je třeba udržovat tradice a hodnoty! Věřím, že město nenechá zaniknout něco jako Baník jen ku prospěchu svému ve své politické kampani aby zapůsobilo na lidí, kteří nesouhlasí s odkupem Bazalů. Baník musí přežít kurva !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Puskas

V pátek si v té debatě Kajnar sice pletl Gambáč ligu a Extraligu, ale vypadal odhodlaně, takže ten odkup snad bude - a snad to bude pro nás dobré.

Reagovat
smazaný uživatel

Na ČT24 budou přímé vstupy z jednání radnice. TV Polar to bude vysílat "live". Teď je na dvacetčtyřce první vstup z radnice.

Reagovat
smazaný uživatel

"08:45

Počet přítomných zastupitelů: 9. Jeden z balkónů pro hosty je už obsazený.

08:40

Na místě je aktuálně na balkóně přítomno asi 30 lidí. Mezi diváky je i velká hvězda Baníku Ostrava Radek Slončík. Počet přítomných zastupitelů: 4 "

Reagovat
smazaný uživatel

Dorazil i trenér Baníku Pulpit. Tak a nejtěžší zápas může začít. Pojďme Baníčku !

Reagovat
Puskas

jen ať ti na balkonech neřvou a neskáčou "Baník p..."přitom

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Treve kde na to čumíš?

Reagovat
Puskas

na balkoně?

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

*puštěnou

Btw.: http://ostrava.idnes.cz/ostrava-hlasuje-o-preziti-baniku-d4r-/ostrava-zpravy.aspx?c=A130520_085902_ostrava-zpravy_dar

ta poslední věta : "Zda je tato možnost průchozí, zkoumali celý víkend právníci. Městu by totiž mohly hrozit problémy kvůli nedovolené podpoře.". Co to ? Že by malá naděje ?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Chachaři,všeci na kolena a modlit kurwáááá!!!

Reagovat
smazaný uživatel

no je to jen Kajnar, pořád ostravak a top09 proti. Navíc jestli je pravda, že v Čssd jsou nějaké vnitřní spory a chtejí potopit kajnara, tak to bude s hlasama ještě těsné. Plus komunisti to chtěli jen za 50, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Chtějí. Bude to hodně těžký boj. Zatím je většina proti.

Reagovat
smazaný uživatel

ČSSD je většinově PRO záchranu

Reagovat
Puskas

ODS ještě jedná

Reagovat
smazaný uživatel

Struktura dluhů Baníku Ostrava:

70 miliónů – dluhy akcionářům – 40 miliónů – vstupní investice, zejména koupě Bazalů, které byly následně vráceny do majetku Baníku; 30 miliónů – následná úhrada závazků klubů z účtu klubu a půjček akcionářů

100 miliónů – dluhy třetím subjektům – 45 miliónů Raiffeisen banka; 19 miliónů současným a bývalým hráčům; 10 miliónů – bývalí funkcionáři; 10 miliónů jiné kluby; 9 miliónů – energie,doprava; 7 miliónů – agenti hráčů

Reagovat
smazaný uživatel

pičo co tam dělá Ruda,hubero kororo

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, to čumím, když odcházel z Baníku ve zlém.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ve zlé,docházely prachy,asi mu neplatili,co je horší tak ve zlém s náma fans,ne protože odešel,ale protože odešel do Olomouce když tvrdil,že chce domů,takže kdyby šel do Příbrami nebo dejme tomu do těch Budějek nebo někam kolem Prahy tak budiž,ale do Olomouce to si pomohl...

Reagovat
smazaný uživatel

No právě. Od té doby je pro mne klasický židovský žoldák...

Reagovat
smazaný uživatel

Do Příbrami ho Baník odmítal pustit.

Reagovat
Puskas

Na místě jsou i bývalý hráči Baníku Ostrava – Ruda Otepka... hmm

Reagovat
smazaný uživatel

Televize POLAR Plán zasedání se na poslední chvíli změnil a zastupitelé budou nejprve projednávat jiné záležitosti. Náš reportér je na místě a přímý přenos začneme hned, jak se na program dostane Baník Ostrava. Děkujeme za pochopení

Reagovat
smazaný uživatel

Z Twitteru:

"Karel Häring ‏@KHaring75 1m

Hlasování o budoucnosti Baníku se odkládá o 10 min. Jeden zdroj nicméně tvrdí: "Kuloáry říkají, že to neprojde."

Reagovat
smazaný uživatel

kurva zas králíci do piče

Reagovat
smazaný uživatel

Tomu Kajnarovi není skoro vůbec rozumět...

Reagovat
smazaný uživatel

kurva nahlas Kajnare

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Puskas

teď natrénovali schválení

Reagovat
smazaný uživatel

furt jakési formality

Reagovat
smazaný uživatel

"9:00-11:00 zahájení, schválení programu, určení zapisovatele, ověření zápisu z 24.zasedání.

11:00-11:45 Přestávka

1. Informace o činnosti orgánů města

2. Koupě nemovitostí tvořících areál „ Bazaly Ostrava “

3. Návrh nevyužít předkupní právo k pozemkům v k.ú. Martinov ve Slezsku, obec Ostrava

4. Organizační záležitosti, Dotazy, připomínky a podněty členů ZM, Diskuse – Různé

5.Závěr"

Reagovat
Puskas

a pojďme hoši, pojďme do toho..

Reagovat
smazaný uživatel

kurva kokot,teď mě nějaké automaty fakt nezajímají

Reagovat
Puskas

třeba naznačuje,že to projde automaticky

Reagovat
Puskas

co to tam furt pípá?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole to je kuňkal ten Kajnar,jak farář,ten by mohl uspávat děcka ve školce

Reagovat
Puskas

by ses divil, jací jsou rétoři mezi kněžími

Reagovat
smazaný uživatel

myslel jsem jako farář na pohřbu do kostela nechodím,jsem ateista,díky bohu

Reagovat
Puskas

no i na pohřbu, líbilo se mi, jak Silvestr Braito se chlubil tím, že dokázal rozbrečet i hrobníka

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole, co to je za dědu se slovy jak vytažené z TV Nova ?

Reagovat
smazaný uživatel

No ten dědek nám tu ještě chyběl...

Reagovat
smazaný uživatel

WTF ??

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pičo starej sokol asi

Reagovat
smazaný uživatel

ty vole to bylo jak na objednávku...

Reagovat
smazaný uživatel

"a mají bojový pokřik Baník Pí.. píp, píp, píp, píp..."

Reagovat
Puskas

zapomněl ukázat, jak přitom skáčou

Reagovat
smazaný uživatel

Kurva a já mám v 10 poradu, to zas budu mimo :D

Reagovat
smazaný uživatel

Petera co ty kurvo

Reagovat
smazaný uživatel

Neuváděl ten blonďák, co teď mluví jako šéf TOPky v TV pořád Medúza ?

Reagovat
Radar

Jo, Juchelka. Kandidoval i na primátora.

Reagovat
Puskas

bude jim tam v pauze pouštět písničky na přání

Reagovat
Puskas

tak, 1. půlka za námi, uvidíme, co po pauze

Reagovat
smazaný uživatel

Zatím remíza. Jak dlouho může trvat přestávka ?

Reagovat
Puskas

dokud ho Šafarčík nepřesvědčí

Reagovat
Radar

A kdo najde medúzu vyhraje cdčko!

Reagovat
Puskas

Nohavicu a jeho V neděli v 5.10...

Reagovat
smazaný uživatel

jo s Krajčem,Aleš Juchelka

Reagovat
smazaný uživatel

ve fotbale 15 minut

Reagovat
smazaný uživatel

10.01 Podle Radima Lauka jsou od minulého zasedání smlouvy dány do pořádku, byly z nich odstraněny některé nevýhodné podmínky. Nerozumí prý tomu, proč radní Palyza (ČSSD) nepodporuje tento materiál, když původně byl pro záchranu klubu.

9.59 Mluví Radim Lauko, který byl vyloučen z ČSSD a na dnešní zasedání si vzal kolem krku kromě kravaty i šálu Baníku.

Ten Palyza bude taky dobrý zmrd. A anio nedokázal vysvětlit, proč je najednou proti záchraně

Reagovat
smazaný uživatel

Radim Lauko mě učil jako doktorand na VŠ, je to blázen, měl už nějaké excesy kvůli spekulacema s byty, takže i z jeho strany je to těžký politický boj.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten děda mě málem zabil a co jak ten Juchelka natahuje to nechapu

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně udělal ze sebe blbce (ohledně toho, že nejsou žádné informace, na to reagoal Kajnar, že už se to řeší rok a že informace jsou normálně k dostání). Další "korytář"

Reagovat
smazaný uživatel

jo jo presne.. no jsem zvedav s cim zas kdo prijde v druhe puli..

Reagovat
smazaný uživatel

Když se na to podívám z pohledu člověka,kterého fotbal nezajímá tak i přesto město neudělá chybu když Bazaly koupí,získá tím hodnotný majetek.Jako fanouškovi se mi sice nelíbí,že návrat Baníku na Bazaly se stanou už jen čirou utopií a neuskutečnitelným snem.Jak byl řečeno,město nejen,že staví stadion za miliardu a tak nějak by ten stadion byl k hovnu kdyby tam Baník nehrál,navíc v té miliardě je i 100 milionů,které byly nebo budou investovány pro potřeby 1.ligového klubu.Už kvůli tomu stadionu by měli zastupitelé Baníku pomoct,k čemu jim pak bude stadion za miliardu?Na tretru a na nějaký repre zápas s nějakým trpaslíkem jednou za rok,za dva?Jen doufám,že naši fanoušci budou do Vítkovic chodit,abychom nedopadli jako Slavie kdysi na Strahově,Slovan na Pasienkoch,Bohemka v Edenu nebo Zbrojovka na Srbské.Já sám jezdím jen na výjezdy,hlavně teda z důvodu pražského bydliště,ale byla by škoda kdyby Baník ztratil svou sílu bouřlivého domácího prostředí.Ano,Kajnar sliboval nový stadion,což nesplnil,Baník nebude hrát ve Slezsku,ale teď jiná cesta než stěhování do Vítkovic není,teda tohle je optimistická verze,taky můžem hrát okresní přebor a to můžem hrát klidně někde na škváře už...Takže schválit odkup páni zastupitelé ať Baník může fungovat dál!!!

Reagovat
Puskas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já si myslím, že buď to město prostě koupí a postaví tam byty -> baník bude hrát ve vítkovicích a nebo nekoupí a baník půjde do sraček.

Nemyslím si, že by fanoušci baníku nebo samoné vedení byli v nějakém postavení, kdy si můžou diktovat, zda-li se chcou nebo nechcou přestěhovat do vítkovic, bohužel, FCB je soukromý subjekt, za ten srab ve kterém jsou si můžou jen a jen sami - město by nemuselo hnout ani prstem, kdyby nechtělo.

Reagovat
Puskas

za ten srab ve kterém jsou si můžou jen a jen sami? Ne, může za to minulé vedení, které od začátku nikdo nechtěl.

Reagovat
smazaný uživatel

No a vedení je snad zodpovědné za klub nebo asi nechpu tvou tezi.

Reagovat
smazaný uživatel

Milan Baroš dorazil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bary je neskutecny srdcar!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
centos

Madej mluví pěkně.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře teď mluví ten zastupitel.

Reagovat
smazaný uživatel

Pičo stavba haly pro házenou v Porubě za 140 mega...

Reagovat
Puskas

tak a včil...

Reagovat
centos

A je to.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to je konec jako?

Reagovat
Puskas

1 hlas chyběl

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co? Tak jak to dopadlo?

Reagovat
centos

Neprošlo to o jeden hlas.

Reagovat
Messy<3

Neschváleno

Reagovat
smazaný uživatel

Tož v principu je to asi dobře, ale stejně doufám že se Baník zachrání.

Reagovat
smazaný uživatel

nádhera...

Reagovat
Shevchenko

Neuvěřitelné

Reagovat
patas92

a je to v piči

Reagovat
smazaný uživatel

to je banda buzerantů,to není možné...

Reagovat
twerp

Tak a teď se uvidí, jestli vedení Baníku blafovalo.

Reagovat
centos

S insolvencí? Zítra se podá odvolání kvůli licenci, ale od minula se nic nezměnilo, takže..

Reagovat
smazaný uživatel

Podle me behem v horizontu 2-3 dnu vyhlasi insolvenci.. neni kde brat bohuzel.. ledaze by se splasil nejaky soukromnik a koupil to ale to je hodne velka pohadka..

Reagovat
smazaný uživatel

1 hlas no já to jebu! Baník Ostrava umřel ve věku 90 let...

Reagovat
smazaný uživatel

nikdy nezemře, v nejhorším se začne znovu od začátku!

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

To zcela popřel ten z ODS, že je to nereálný. To bys musel sehnat x stovek milionů, hřiště, hráče...

Reagovat
smazaný uživatel

myslím s pozměněným názvem a od nejnižších soutěží... s podporou jakou Baník má, by to šlo rychle nahoru

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně jako Drnovice. Ty začly na dně a škrábou se nahoru.

Reagovat
smazaný uživatel

Drnovice sice postupovali nahoru, ale svaz je vyhodil z asociace klubu... pré to je nelegalní klub nebo tak něják... takže Drnovické staďák je teď asi pro děcka a pro amaterské čutálisty...

Reagovat
Radar

Hřiště na druhou a třetí ligu je.

Reagovat
smazaný uživatel

Bude se muset pripadne zacit pod novou znackou..jasne odkaz na klub bude dale.. uvidime jak to vsecko bude nebudem predbihat..

Reagovat
smazaný uživatel

oni se ještě dohodnou, zopakují hlasování a bude to

Reagovat
smazaný uživatel

nebud blahovy finito

Reagovat
smazaný uživatel

tak co jsem říkal, bylo to jasné

Reagovat
smazaný uživatel

no jasne to nebylo.. byla to dost komedie.. nicmene si mel pravdu... a svest to na techniku nebo co to je taky umeni

Reagovat
Puskas

Tak ve středu všichni v černém

Reagovat
centos

Kurvy z Ostravaka, před volbami se zaštiťující Baníkem, hlasovaly proti. Ve volbách se jim to doufám spočítá.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavé, že většina hlasů proti je od žen.

Reagovat
REPLIKATOR

To je snad jasný.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale většina bab proti nebyla.

Reagovat
smazaný uživatel

Tři pro, tři nehlasovaly, pět proti a čtyři nedorazily, nebo co je ta bílá kolonka.

Celkem výrazně ovlivněné, ale kdo ví, třeba chtěly ušetřit peníze pro nový obchoďák, který v Ostravě tak moc chybí

Reagovat
patas92

zkurvený Ostravak v čele se Sulovským, který by bez sponzorů mohl vylézt tak maximálně na Lysou

Reagovat
centos

Že se Palyza zdržel a Juchelka hlasoval pro, mě překvapilo.

Reagovat
smazaný uživatel

To poznaš 20 cateho dubna jak ty k**vy budou vylizat z podroštu

Reagovat
smazaný uživatel

Strejda z toho moc nadšený není, jako fanoušek Opavy. Takže Baník s největší pravděpodobností do třetí ligy? Kolik hráčů by zůstalo? Ona Opava udělá vše možné i nemožné, aby se hned do druhé ligy vrátila. Rozhodně by to Baník neměl tak snadné, jak jsem se dočetl - První rok postup do druhé ligy a další rok do první.

Reagovat
smazaný uživatel

kurva věřil jsem,že to dopadne dobře...jsem jak Alenka v říši divů,nemůžu tomu věřit,no tak už jedině Bary,Jankul,Kubina...mohli by Bazaly koupit jako investici,jinak končíme,to není možné tohkle,hlavně,že se krade všude,podporujou se nesmyslné projekty a největší a nejúspěšnější sportovní klub ze Slezska nechají zmizet z mapy.Dobře do komatu nás dostal Petera,ale pacient v komatu se mohl uzdravit,jenže doktoři(radní) se rozhodli,že ho radši odpojí než udělat drahou operaci,jsou to mrdky,se divím,že se kluci drželi,já vím,že bych tím potvrdil jen to co o nás míní lidé jako ten dědek v úvodu,ale já bych to tam zfackoval všechno,banda zlodějů,poprvé mohli udělat něco dobrého,ne..!Jsem proto aby Baník,když se nějakým způsobem zachrání,aby nikdy nehrál ve Vítkovicích,to bude pomník rozhazovačnosti!!!A taky jsem proto aby z názvu kklubu zmizel název města,je mi jedno,že město klubu dává ročně 20 milionů,ať si je nechají,vyházel bych je z oken zmrdy!!!

Reagovat
centos

Luděk Mádl - Aktuálně.cz

usnesení o tom, že by město Ostrava koupilo Bazaly, na zastupitelstvo neprošlo o jeden hlas. ale šli se radit, tak třeba ještě bude nějaké pokračování.

Reagovat
Puskas

a čem? Není to už na programu, jsou tam jiné body

Reagovat
twerp

Prý se bude hlasovat znovu říkali v rádiu.

Reagovat
smazaný uživatel

No to jsem zvědavý, jestli to k něčemu bude.

Reagovat
centos

11.20 Nervy drásající drama se bude zřejmě opakovat. Vypadá to, že se vyskytla formální chyba a hlasovat se bude muset znovu!

Reagovat
centos

Ty krávo to jsou větší nervy než před státnicema.

Reagovat
centos

Kurva doprdele přijato!!!

Reagovat
Puskas

Reagovat
centos

Kajnare ty kulišníku, cos tam vzadu dělal??

Reagovat
REPLIKATOR

Kolik týmů bude teda sestupovat? Dva nebo tři?

Reagovat
patas92

lol to je cirkus

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou sasci ale aspon se vzpamatovali zavcasu!

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle bylo opravdu k zblití, demokracie v praxi.

Reagovat
centos

Někdo byl v pauze přesvědčen nebo někdo, kdo se zdržel, to nechtěl mít na svědomí. Každopádně

Reagovat
Puskas

spíš to druhé

Reagovat
smazaný uživatel

jooooooooooooooooooooooooooooooo

Reagovat
smazaný uživatel

Bože to je komedie, ale co...

Reagovat
Messy<3

ZPRÁVY POLAR: Zastupitelstvo při druhém hlasování rozhodlo pro odkoupení stadionu Bazaly a záchranu Baníku Ostrava. Při prvním hlasování se údajně vyskytla technická chyba a proto jeden ze zastupitelů požádal o revokaci.

Reagovat
smazaný uživatel

V prvním hlasování to bylo 27-8-12 (čili součet 47, přitom bylo přítomno 48 zastupitelů). Jeden hlas nebyl zaznamenaný, proto se hlasovalo znova. Výsledky 2. kol: 29-7-12 (součet 48).. Ten v prvním kole neuznaný hlas PRO přibyl + 1 z alibistů vyměkl a dal taky pro, proto z 27 --> 29

Reagovat
Messy<3

díky za vysvětlení

Reagovat
smazaný uživatel

Alibistů.

Reagovat
smazaný uživatel

Banik pičo kurva joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele