Overmars: De Ligta a De Jonga už nejspíš neudržíme dlouho
Sportovní ředitel Ajaxu Amsterdam Marc Overmars připustil, že klubu už se zřejmě nepodaří dlouho udržet talentované mladíky Frenkieho De Jonga a Matthijse De Ligta. O oba stojí evropské velkokluby v čele s Barcelonou, s níž Overmarse pojí také historické pouto.
"Bude opravdu těžké udržet hráče, jejichž jména se každý den objevují v novinách v souvislosti se zájmem ostatních klubů," řekl někdejší vynikající nizozemský reprezentant, který v Ajaxu a Barceloně strávil podstatnou část své hráčské kariéry.
Katalánský klub v historii pravidelně čerpal z nizozemské fotbalové školy a v současnosti patří k obdivovatelům obou mladých fotbalistů.
Prioritou je momentálně střední obránce De Ligt. Devatenáctiletý talent má být z pohledu funkcionářů Blaugranas ideální náhradou do budoucna za Gerarda Piquého. Tomu bude na startu příští sezony 32 let.
De Jonga si Barca vyhlédla pro změnu jako nástupce dalšího svého odchovance Sergia Busquetse.
"Bude opravdu těžké udržet hráče, jejichž jména se každý den objevují v novinách v souvislosti se zájmem ostatních klubů," řekl někdejší vynikající nizozemský reprezentant, který v Ajaxu a Barceloně strávil podstatnou část své hráčské kariéry.
Katalánský klub v historii pravidelně čerpal z nizozemské fotbalové školy a v současnosti patří k obdivovatelům obou mladých fotbalistů.
Prioritou je momentálně střední obránce De Ligt. Devatenáctiletý talent má být z pohledu funkcionářů Blaugranas ideální náhradou do budoucna za Gerarda Piquého. Tomu bude na startu příští sezony 32 let.
De Jonga si Barca vyhlédla pro změnu jako nástupce dalšího svého odchovance Sergia Busquetse.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Barcelona po sezóně získá De Jonga z Ajaxu
23.01.2019, 18:55
Barcelona podle médií usiluje za více než dvě miliardy o De Jonga
23.01.2019, 11:46
De Jong prý v zimě Ajax určitě neopustí. V létě půjde do Barcelony?
10.01.2019, 16:01
Hvězdný De Jong popřel, že by se už rozhodl pro Paříž
13.12.2018, 16:41
Ajax vylučuje, že De Ligta prodá už v zimě
14.10.2018, 10:22
De Jong: Jednoho dne do Barcelony možná přestoupím, ale ne letos
30.08.2018, 15:56
Liga mistrů není klíčem k setrvání v Ajaxu, říká De Ligt
22.08.2018, 23:50
Komentáře (139)
Přidat komentářDoufám že De Ligt půjde k nám
jen to ne
oba
Ach jo. Zatial co v Madride sa ide po Hermosovi.
Skvely tah
Ta obrana FCB uz bude kvalitou ina liga
Zatial to uspesne kompenzujeme (ne)obrannym systemom
V polke sezony za 7-8 mega? Naopak, Hermoso je skvely tah
*reakce na JRR
To rozhodne neni ked nam ujdu iny hraci a nakoniec bude druhy Nacho, v dobe ked Varane potrebuje konkurenciu
Mario moze odohrat odvetnu cast sezony. Ked sa neosvedci, za 15 mega odide o dom dalej. A ja by som radsej Davinsona Sáncheza od KFC, podla mna Frenkie a Matthijs nie su az tak dobry, ako vysoko maju nastavenu cenovku.
Zato Sánchez je na svoji cenu přímo famózní.
Nacho je WC obránce.
Netusim v ktorej rozpravke zijete
To prvé písmeno je skratka od wrong?
Tzv. toaletny obranca
Nevím, nepřijde mi jako zas takový hajzl.
De Ligt do Juve namiesto Barzu
Snad dotáhneme oba, ale kdybych si měl vybrat jednoho, prioritou by byl Frenkie.
raději odchovance Aleňu
Ani hovno. Potřebujeme oba, De Ligta i De Jonga
Proč si ta slavná La Masia nevychove svého De Ligta a De Jonga?
Pretože tá slavná La Masia bola zbytočne prehypovaná tou pravdepodobne najlepšou generáciou, aká kedy bola a bude. Inak sme klub, ktorý pravidelne utrácal obrovské peniaze..
Ale kde. Nepopieram ze to tak bolo ale nastastie sme boli na vrchole ked futbal zacal naberat na takych obrovskych peniazoch ze sme sa na tom vysvihli zbohatli a uz zostaneme velkoklubom. Vdaka tomu sme tak rozsirili akademiu po celom svete a je jedna z najvacsich na svete. Prave pre to kolko je v nej deciek sa jednoducho tie talenty budu objavovat stale. A aj sa objavuju. Ja si myslim ze samper na to nahradit busa mal/ma len zdravie je proti. Mlady oriol tiez nevyzera zle. Thiago mozno nemusel byt novy xavi ale je to svetovy zaloznik a mohol byt este lepsi keby opat zdravie drzalo a zostal by v barce. Ale netreba sa preto vzdavat talentov. Kazdy z tych chlapcov co je v akademii ma potencial inak by tam neboli. Ide uz o to kto ich vedie a ako to oni sami maju nastaven v hlave coz je dost ovplyvnene vychovou a prave u tychto hracov ktori v tom klube vyrastaju to prave ten klub moze ovplyvnit do istej miery. Aj bojan mal obrovsky potencial ale jeho hlava nie, taky adama traore mohol byt svetove kridlo ale kdesi sa stal chyba. Talentu ma la masia na rozdavanie tak ako aj ine akademie velkoklubov. Rozdiel je ale v pristupe akademii a prvych tymov prave k akademiam. Ja mam radsej ked si klub viac hracov vychova ako kupi hoci teraz je to uz tazsie. Ale stale nie je nemozne mat polovinu zostavy z odchovancov
Za reflexi.
bohužel,generace hráčů jako je beckham,giggs,scholes,nevillové nerostou jako houby po dešti, i při nejlepší práci se to nemusí podařit desetiletí, nadruhou stranu, mladým je třeba dát šanci a tu má barca určitou rezervu(i smůlu,zranění zabrzdily kariéru spoustě talentů), jsem smířen s tím,že hráče jako messi už nevychováme..
To není tak úplně pravda, ačkoliv ta generace samozřejmě byla výjimečná. Ale jinak má vliv spousta faktorů a i tak se nám málokdo může alespoň vyrovnat. Pořád dokážeme vychovávat skvělý hráče, problém byl ještě donedávna v béčku (nekompetentní Gerard), Segura a trenéři v áčku, kde od Tita nikdo mladým nedal šanci. Ale letos béčko nárazově sleduju a jsou tam opravdu výborní hráči.
Jo, lenže koľkokrát sa stane, že sa niekoľko top hráčov z La Masie dostane do základu Barcy a stanú sa z nich jedny z najlepších hráčov tejto hry vôbec? Ja by som bol viac než spokojný so situáciou, kde by mladíci dokázali zastať v rozmedzí tak 20-24 rokov úlohu vynikajúcich žolíkov z lavičky a keď by svoju úlohu prerástli, odišli by alebo sa usadili v základe (a to je skôr 1 z 5, nie 4 z 5 )
Puyol, Xavi, Iniesta či Valdés dostali na začátku šanci navzdory tomu, že se jim příliš nedařilo a na jejich pozici byli v tu chvíli kvalitnější hráči. To bylo zejména o osobní odvaze LvG, na kterýho se hrne dost nezasloužená kritika. Stačí se podívat na rozhovory právě s těmito hráči, všichni ho řadí mezi své nejdůležitější trenéry.
Poslední roky byla La Masia částečně ochromena nezaslouženým banem. Neměl bych problém s tím, kdyby byli takto potrestáni všichni, ale tohle prostě bylo účelový rozhodnutí. Tím pádem nemáš možnost doplňovat mládežnický týmy a vzhledem k tomu, že každoročně několik hráčů odchází (přirozená fluktuace), zbydou ti vybrakovaný mládežnický týmy. Navíc Lucho jako trenér áčka byl pro mladíky jednou z nejhorších možností, stejně jako Gerard v béčku. Lucho chtěl i na backupy jakýkoliv pozice zkušený a prověřený hráče, Gerard společně se Segurou zaplavil za účelem udržení Segundy béčko hráči, kteří nemohli mít v áčku Barcy až na naprostý výjimky žádnou budoucnost. Letos se situace příchodem (spíš teda přeřazením z Juvenilu) Pimienty do béčka spousta věcí změnila, ačkoliv výsledky tomu úplně neodpovídají. Hrají pěkný fotbal s velmi mladým kádrem a ti hráči viditelně rostou... Nepochybuju, že tam pro áčko roste hned několik talentů a v budoucnu nebudeme mít problém, La Masia se vrátí v plný parádě. Teď jde hlavně o to, aby byl trenérem áčka někdo, kdo jim dá šanci a bude ctít klubový hodnoty, o Valverdem nejsem přesvědčen, ačkoliv o nich mluví hezky, do praxe toho moc nepřevedl.
Jinak koukni třeba na tuhle situaci, ono fakt není jednoduchý ty hráče udržet, pokud tu působí špinavý kluby typu PSG.
https://www.getfootballnewsfrance.com/2018/psg-allegedly-employed-kays-ruiz-atils-father-to-circumvent-fifa-rules-on-the-recruitment-of-minors-mediapart/
jenže to tehdy bylo tím, že nebyli prachy
Prachy byly, přestože se nakupovalo převážně formou zadlužování.
No nebyly na velký nákupy. Proto se dávala šance mladým. Kolem 2002-3 jste měli docela krizi. Měnilo se i vedení.
Nemozem tak celkom súhlasiť. Xavi, Iniesta, Messi a spol. urobili z Barcelony jednu z najväčších značiek na svete. Prístup klubu sa práve kvôli nim zmenil, v popredí sa teraz musíme udržať za každú cenu (viď. cena Dembeleho), a to doslova, kedže potrebujeme obrovské množstvo peňazí na fungovanie.. Aby mali mladí hráči možnosť presadiť sa, nepôjde asi len o prístup trénera ale aj vedenia - ak tam budú tlačiť drahých hráčov, mladíci budú mať veľmi obmedzený priestor.
Pozri sa na Arthura alebo Frenkieho - typologicky mi pripomínajú hráčov, ktorí by mali vynsť práve z La Masie. Ak sa u nás usadia v základe, možno na 10 rokov tým hráčom zaberú miesto. To isté napríklad Malcom - podobné pracovité krídlo na lavičku by sme si mali vedieť odchovať (Deulofeu, ktorý bol pohybovo vynikajúci ale herne nepochopiteľný). Za Piquého sa už takisto hľadá niekoľko milionova náhrada. So Suarézom a Messim to nebude inak..
Myslím si, že v horizonte ďalších 10 rokov bude veľmi náročné dať čas mladíkom, aby sa u nás vypracovali a my sme s nimi mali trpezlivosť. Vyžadovalo by si to opätovnú zmenu myslenia na najvyšších miestach - a ak to rok, dva neprinesie úspechy, bude veľmi náročné pokračovať v tom vzhľadom na nároky fanúšikov, predsa len situácia okolo roku 2004-2005 bola odlišná..
Vedení a trenér jsou spojený nádoby. Právě kvůli tomu, jak složité je takový kolos ufinancovat, je potřeba zapojit víc vlastních zdrojů - ten nárůst platů poslední roky je neudržitelný. V kombinaci s tím, že po Messiho odchodu budou příjmy klubu klesat o desítky mega, je to naopak velká šance pro odchovance, což už si vedení začíná uvědomovat.
Však ty hráče vychováváme, “pouhý” rozdíl je v tom, že nikdy nedostanou opravdovou šanci, což je právě kvůli tomu, že kupujeme i na lavičku hráče za desítky mega. Samper vypadal skvěle, Aleňa je super, v béčku jsou Oriol, Monchu, Puig, Collado nebo začíná naskakovat Orellana z Juvenilu.
Vychovat pořádný křídlo máme problém už delší dobu, tam bych souhlasil s tím, že je to problém výchovy stejně jako u celýho Španělska - největší talenti byli Jesé a Deulofeu, kteří drtili všechny mládežnický kategorie. A teď pomalu nikdo neví, kde jim je konec. Parádně se jevili Mboula a Sergio Gomez, oba odešli za šancí do klubů, kteří se nebojí dát mladým šanci v áčku - Monaco a BvB.
Já věřím tomu, že volby v roce 2021 nás vrátí na správnou cestu s Xavim v čele.
Collado částečně z křídla hraje, respektive umí hrát i na téhle pozici, nicméně komu hodne verim na te pozici, tak je Konrad de la Fuente..
Sleduješ béčko? Konrada nechci hodnotit, Juvenil vidím pouze v highlightech a výjimečně v LM. Ale vypadá parádně, tak uvidíme.
Snazim se, ale ne vzdycky to vyjde. Videl jsem posledni zapad s Cornellou a pak s beckem ponorky, kde hral Manu Morlanes a Samu Chukwueze, oba mega sikovni. Paradoxne Juvenil vidim mozna i casteji diky Youth Champions League, ktera je casto nekdy kolem 16 hodiny v hraci den LM, a tam se mi Konrad libil hodne
Já u béčka vidím jenom domácí zápasy přes youtube, honit streamy na těch venkovních nemám nervy ani náladu. Ale pod Pimientou mě to fakt baví, zatímco loni pod Gerardem jsem se tomu snažil ze všech sil vyhýbat. S Cornellou se mi líbili oba stopeři i Wague, Oriol se taky postupně vrací do formy. Aleňa už to soutěž dávno přerostl, snad dostane šanci v áčku. Iňaki Peňa mi dost připomíná MAtSe, z něj by taky mohlo něco být. Jinak u MAtSe bych byl rád, kdyby se co nejdřív stal jedním z kapitánů - je to jeden z lídrů, navíc se mi strašně líbí jeho přístup, souznění s prostředím a když jsem ho teď viděl mluvit španělsky, tak klobouk dolů.
To jak poznáš, že někdo mluví dobře španělsky jen z toho, že ho vidíš?
Základy španělštiny znám a můžu říct, že MAtS mluví na cizince (zvlášť Němce) opravdu výborně. Ostatně můžeš zkusit posoudit sám:
https://youtu.be/oeRT-w4YlhQ
Taky koukam pres youtube, aji tu Youth League tam prave davaji .Mě se líbil moc Wague. Ostatně aji v médiích jeho výkoín chválili a psali, že vypadá jako by byl v Barceloně od dětství a nemusí si pořádně zvykat na nic (jakej kontrast oproti Dembelemu). Ter Stegen je přirozeně vůdčí typ a upřímně mi pasuje do lídrovské role i více než třeba Busi, byť te hierarchii rozumím
Já se klidně přiznám, že Wagué mi svým výkonem proti Cornelle vyrazil dech. Už v létě jsem po jeho pŕestupu četl, že by měl být fakt dobrý, ale nějak jsem se tím nezaobíral, prostě jsem jenom čekal někoho rychlýho, který bude stíhat útočit i bránit a občas pozičně propadat. Ale jsem hodně překvapený tím, jak dobře pozičně dokáže hrát a jak umí situace inteligentně řešit. Jestli bude takto pokračovat, tak bude kandidátem pro áčko na příští sezónu. Akorát mám trochu obavu, jestli jsme ho neudělali pouze na kšeft.
Dembouz mě sere, je to dítě z ghetta, je třeba s ním mít nějakou trpělivost, ale už dostal času dost. Myslím, že ta kritika od spoluhráčů je jedna z posledních možností, jak ho nakopnout. Jestli ho ani to neprobere, v létě ho podle mě prodáme.
tak tak....když jsem vám to před léty psal, nevěřili jste mi
to,co se povedlo,se většině klubů nepodaří za celou svoji existenci, další talenti jistě přijdou,ale už nikdy jich nebude tolik..de ligt a de jong způsobem hry zapadají do stylu barcy jako málokdo, takhle kreativní stoper,se shání těžko, navíc holanďani,jeden z nich k nám evidentně chce..uvidíme
Pro Aleňu místo bude, Frenkie ideálně místo Rakitiće
Miesto Rakitica Alena. F. D. Jong sa mi viac javi ako defenzivny zaloznik s dobrou rozohravkou.
Frenkie hrává hlavně toho defenzivnějšího záložníka, který si sbíhá pro přihrávku mezi stopery. Má skvělý dribling, v minulé sezóně, když měl Ajax nedostatek CB, tak hrával i na stoperu. K tomu, aby hrál výš, B2B nebo tak, tak mu chybí lepší finální fáze a zakončení.
Frenkie není defenzivní záložník. Ačkoliv tam dokáže zahrát na skvělý úrovni, na tý pozici je tým ochuzen o část jeho kreativity a nevyváží tolik míčů, jelikož je to zodpovědnější pozice. O pozici výš bude mít víc svobody a tím pádem i užitku.
busquets arthur de jong-nechyběla by tomu kreativita proti zataženej obraně?
Podla coho si tu kreativitu posudil ? Ved ma za posledne dve necele sezony len 1 asistenciu.
Ta statistika jednak nemůže být pravdivá (zdroj?), navíc odehrál spoustu času na stoperu a defenzivním záložníkovi. Viděl jsem kompilace z Jong Ajaxu 15/16 (tam hrál CM) a zápasy Ajaxu ze sezóny 16/17, kde začínal naskakovat taky jako CM a hned se jevil jako jeden z nejlepších hráčů ligy.
http://www.espnfc.com/player/219022/frenkie-de-jong?season=2018
Podla toho, co som videl ja, tak sa dokaze sikovne vymotat zo zahusteneho priestoru. Vie podrzat loptu, ale kreativny mi veru neprisiel vobec.
Třeba dnes Courtois zase rozehrává jako lopata, to je katastrofa.
Belgii vůbec nesleduju, až na pár výjimek je pro mě ten tým dost nesympatický, jsou to strašní individualisti.
A kdo je výjimka?
Hazardi, Mertens, Lukaku či Kompany mi nevadí.
Tak zrovna Mertense nemůžu ani vidět, v repre je navíc každý druhý zápas strašný.
I kdyby Ajax vychoval psí hovno, tak ho pak prodá za mega.
Tj.
To je závist
Je.
však to je v pořádku, ta výchova něco stojí
De Ligt - Juventus, De Jong - Barca.
De Ligt - Barca/Juve, de Jong - City/Barca
Ale no tak, v City ať si naserou.
Oba půjdou do Barcelony.
Duležetý je aby Ajax začal prodávat za pořádný dardy tak že za 60 mega minimápně za každého
to by byla fajn cena, půjdou určitě za víc
vím jak prodává Ajax. 60 mega bude už úspěch
Oba budou mastný, jsou to generační talenti, dohromady tak za 150 mega.
V dnešnej dobe? Keď sa strhne suboj Barca, Real, City a možno aj United kde potrebujú stopéra ako soľ, tak to bude viac.
Jeden
To ať si je nechaj.
generační? až tak?hmm
Hlavně at si oba vyberou správný klub ve kterém budou pravidelně hrát. Pro holandský národak to bude hodně klíčové.
Ještě porazit Němce a vyřadit Frantíky
Po losu této skupiny smrti jsem si říkal že jedná výhra by byl obrovský úspěch. A ted chybí málo a Oranje to můžou vyhrát.
a Depay co předvádí po odchodu z Manchesteru je neuvěřitelné.. Se musel chytit za rypák a šlape jak čert..
No tak v reprezentací v poslední době své výkony celkem ustálil za to v Lyonu pořád střídá excelentní výkony se zápasy, kdy je neviditelný.
Presne.
Nevím no, ani jeden se mi do španělský ligy nehodí...
Potřebuje vůbec barca De Ligta? Pique, Umtiti, Lenglet, Vermaelen/Cuenca/Chumi...Čí minuty by dostával? Navíc Valverde to staví na zkušených i proti tragédům...
Je to v článku. Pique.
Tiež by som ho kludne odložil ešte o rok, nie je šanca aby si pri odchode Vermu tí 4 zahrali toľko, koľko si zaslužia (Lenglet sa ukazuje uplne super), ale to by sme asi prepásli šancu, navyše jediný stoper pravak je tam Pique a tým pádom vôbec nerotuje. Každopádne aspon ten Frienkie sa musí podariť... Umtiti aj Lenglet ukázali, že nie je tak uplne potreba stopérov za +50mega.
Koupit a rok nechat hostovat někde ve Španělsku
Tak to uz asi radsej v Ajaxe.
Proč? Španělsko mu dá víc
Tak v Ajaxe ma podla mna zarucenejsiu poziciu na zaklade toho, akym hracom je pre nich teraz. Niekde v Spanielsku by zase mohli nastat problemy (skoro ako vzdy s nasimi hracmi)
Ajax už přerostl, potřebuje se posunout.
Ak by si ho zobralo na hosťovanie Atletico, nemám s tým problem..
To nedává žádný smysl. Buď ať se učí a postupně sbírá minuty, nebo vyvíjí svou osobnost a lídrovský kvality v Ajaxu, navíc s podobným stylem hry.
odložíš ho o rok a už ho nikdy nekoupíš
No vsak to tam naznacujem.
Dneska je celkem nutnost mít v kádru 4 kvalitní stopery. Piqué stárne, potřebuje víc odpočívat, navíc má i dost mimofotbalových aktivit a za dva roky můźe klidně ukončit kariéru, to by byl ideální čas pro de Ligta, aby od něj spoustu věcí odkoukal a nabral postupně zkušenosti. Umtiti má dlouhodobý zdravotní problémy, kdo ví, jak to s ním v budoucnu bude, navíc těžko budou někdy hrát stabilně ve dvojici s Lengletem. Ale souhlasím s tím, že na stopera existují i další alternativy, zatímco Frenkie je v podstatě nutnost, navíc ideálně pasuje do dvojice s Arthurem, o tom jsem přesvědčen.
Nesouhlasím. Ani Arthur, ani De Jong nepůsobí jako ten kreativní typ vysunuteho záložníka ála Iniesta. Za mě ideální záloha když všechno půjde dobře - Alena, De Jong, Arthur, s tím že De Jong bude hrát cosi jako Bus
alena jeste nic nepredvedl a imho nemyslim ze ma na to hrat v zakladu
To je fuk, ale já jsem si ho oblíbil a prostě mu věřím...
Hlavně musí v zimě odejít Denis a klidně i Rafinha, aby Aleňa získal pevný místo v kádru áčka.
Tady s tebou nemůžu souhlasit, Frenkie je hodně kreativní. Navíc je rychlý a má úžasný pohyb bez míče, jeho by byla na DM velká škoda, jelikož by tam některý svý špičkový vlastnosti nedokázal využít. Arthur tam klidně hrát v budoucnu může, jelikož je statičtější typ hráče a není ani nijak rychlý. Dokud hrál Frenkie na CM, byl u něj vidět velmi dobrý náběh do vápna a vyhrával spoustu osobních soubojů, navíc třeba oproti Coutsovi či Dembélému má skvělý krytí míče/klamání tělem.
Včera jsem koukal na béčko, Aleňa opět velmi dobrý, ale mám takový dojem, že aby jednou sbíral pravidelný minuty, skončí buď na RW nebo falešný devítce. On potřebuje do svý hry spoustu svobody. Ale jako varianta k naší současný záloze určitě super, všechno řeší velmi rychle. Jako náhradu Busquetse vidím do budoucna Oriola, po zranění se do toho začíná velmi rychle dostávat, příští rok snad už bude v áčku.
to je otázka-nepotřebuje ho akutně teď hned,ale kterej klub nepotřebuje dost možná v budoucnu nejlepšího stopera,kterej se navíc hodí stylem do barcy, rozehrávka,vyvážení míčů,kreativita(tohle všechno dopllňuje už teď dost viditelné vůdcovství, fantastická hra hlavou,brutální síla-kdo to má?)-umtiti ani lenglet to nemaj v krvi, po konci piquého po něm barca stejně půjde, jenže to už bude nedostupný. Probllém je lenglet-on je super třetí stoper, ale není možné koupit de ligta jako čtverku, on musí přijít a hrát, proto u nás neskončí.
Situace kolem de jonga-jeho flek hraje arthur, či busquets, busquets má ještě minimálně dva,tři roky na vysoké úrovni před před sebou,arthur hraje dost podobným stylem a na stejné pozici jako de jong,akorát není tak obratný a hbitý, za to je zatím lepší v defenzivě a je mnohem stabilnější, záloha těch tří by byla až moc defenzivní a málo kreativní, přesto věřím,že de jong je pravděpodobnější,páč k nám sám chce.. de ligt může jít do jakéhokoli velkoklubu a hodit se bude všude, de jong mi sedí nejvíc k nám a city..
za mě-chci oba dva,i za cenu odchodu některého ze stoperů, páč valverde není schopnej rotovat a rozdělit minuty, v zimě/létě nikoho nepotřebujem(útočník není k mání), takže všechno vrazit do těch dvou!
De Ligtovi kvality rozhodne nezpochybňuju, taky bych ho chtěl v Barce, jen podle mě zatím není potřeba, nejlepší by bylo ho koupit a nechat rok/dva ještě hostovat v Ajaxu, otázka je, jestli by na to on sám přistoupil, když ho chce kazdej druhej velkoklubu v Evropě...
Podle toho jak se De Jong vyjadřuje o Barce je dost nepravděpodobný ze nám ho někdo vyfoukne, zaplať pánbůh za Messiho, s nim si chce zahrát kazdej
píšu,akutně nepotřebuje, otázka zní jednoduše-stojí za to koupit de ligta a udělat mu místo? toť vše
Já bych si hrozně přál, kdyby klub v létě podepsal tři hráče - De Ligta, De Jonga a Lautara Martineze.
O těch dvou Holanďanech se toho už napsalo hodně, ale Martinéz je podle mě potenciální nový Luis Suaréz, respektive mi přijde, že do něj má poměrně blízko. Luis stárne a Munir není adekvátní náhrada, nepřesvědčil mě. A Barcelona potřebuje klasickou devítku. Za mě Lautaro jasná volba. Škoda jen, že nám ho vyfoukl Inter.
Myslím, že všichni, co jsou na hostování, by se měli prodat a šanci nevidím ani pro Rafinhu, Denise, Vermaelena, Munira...
Nejhlavnější ale bude, aby celý vedení stálo za trenérem, ať to bude kdokoliv a aby trenér měl jasnou vizi, co chce hrát. Je sice fajn, že jsme koupili Malcoma, ale když ho očividně trenér vůbec nechtěl a toho, koho chtěl mu prodali, tak to je pak nějaká koncepční práce složitá.
Lautara hodnotit nemůžu,přijde mi ale techničtější než luis,ale určitě nemá takovej akční rádius..Máme jednu velkou výhodu, vpodstatě máme hotovej kádr,nemusíme honit žádnou velkou rybu a můžeme si dovolit zainvestovat do budoucna,real taky čeká určitá přestavba..On stejně na jaře někdo vyletí v LM a po tom nesystematicky vedení pujde..
Lautaro bude dělo
Myslím, že volba Interu (pokud neodejde Icardi) nebyla šťastná, bude tam neustále hrát druhý housle, zvlášť u Spallettiho, který je nedokáže využít najednou. Já si nejsem jistý, jestli novou devítku potřebujeme. Myslím, že je nejvyšší čas Messiho ukotvit do centrálnější role, na křídle je potřeba mít defenzivně zodpovědnějšího hráče. Já bych si přál spíš nějaký křídlo, který bude mít perfektní pohyb bez míče. Zkrátka hráč, jakým kdysi býval Pedro. Musím říct, že se takoví hráči těžko hledají, zajímalo by mě, jestli by to dokázal zvládnout třeba Portu.
S odchody vesměs souhlas, akorát bych se nezbavoval Munira a naopak se rozloučil s jedním z dvojice Rakitić/Vidal, ideálně spíš Raketa.
Myslíš Paulinha? Tady teda jasně řadím klubový zájmy nad ty trenérovy, kádr je výsledkem práce sportovního ředitele po konzultaci s trenérem. Ta nabídka na Paulinha byla výjimečná a nedala se odmítnout. Nechtěl bych, aby se opakovala situace jako u Ardy, za kterýho Číňané nabízeli 50 mega, Lucho to stopnul a za pár měsíců ho definitivně popravil. Podobná situace jako s Willianem, jehož přestup nedával žádnou logiku nikomu kromě Valverdeho.
Je to stejně docela smutný, Ajax vychová dva úžasné mladé talenty, ale nemá dlouhodobě šanci je udržet - především tedy kvůli tomu, že je jen gigantem v středně velké zemi, takže nemá dostatečně velké příjmy z TV práv, které na sebe vážou i peníze od sponzorů, takže ty hráče nemůže ani náhodou platově zaplatit jako giganti. Přitom úplně všechno mají, aby mohli konkurovat v podstatě libovolnému velkoklubu, až na ty prachy, které v Eredivisie nemůže vydělat. A pak uniknou ven zprávy, jak se stejně s nima do superligy nepočítá. Otázka je, co s tím, ale přesně případ Ajaxu je jedna z nejlepších ukázek, jak je současný systém fungování evropského fotbalu, minimálně pro kluby jako Ajax, nefér. Co s tím?
Však dostanou zaplaceno,oni ty miliardy můžou srat do platů ale proč by to dělali.
Když ty miliardy za prodeje budou vrážet do platů, aby hráči neodcházeli, tak nebudou mít ty miliardy za prodeje.
Nejde len o to. Tí hráči chcú odísť do lepšej ligy a hrať za veľkokluby.
Ačkoliv fanda Feyenoordu, tak doufám, že vydrží oba aspoň ještě během léta. Aby Ajax odehrál ve vyrazovacích bojích důstojnou roli.
konečně někdo, mockrát děkuji za názor
Pokud platí slova Overmaarse,tak v zimě nikdo neodejde!
Ja by som krotil to nadšenie, v holandskej lige bolo už mnoho supertalentov.
I tých De Jongov nebolo málo.
Přál bych si toho De lighta, zdá se hodně našláplej
*Ligta
Overmars to byl letec
Ideálně oba. Bude to ranec, ale dávají oba smysl. Do příští sezony zapracovat Riquiho a budu moc spokojenej
Riquiho v tom béčku hrozně řežou, kolikrát mám strach, že ho někdo zrakví
Já ho možná trochu hypuji, protože se mi líbí už strašně dlouho, navíc mi z nějakého důvodu není moc sympatickej Alena, ve kterém nevidím ten magickej dotek a lehkost Riquiho. Přijde mi, že má hodně atributů hodících se spíš do PL a nepůsobí na mne nejíp ani tím svým vzevřením křížence Pedra se šimpanzem.
Může být, ale já ho mám naopak strašně rád. Už jenom kvůli tomu, jak je loajální a nemá problém se jít rozehrát do béčka. Já už jsem tady nedávno psal, že v záloze to bude mít brutálně těžký, spíš čekám, že nakonec může skončit na pravým křídle či falešný devítce, kde využije skvělý zrychlení a dobrou střelu.
Riquiho nelze nemilovat, je to génius. U něj by fakt bylo lepší ho přeřadit do áčka i na úkor nižší minutáže, některý zákroky (často navíc nepotrestaný) jsou v Segundě B na kriminál...
Barcelona ma zaujem o Luku Jovica.
http://www.fichajes.net/noticias/estrella-bundesliga-agenda-barcelona-20181119.html
Dúfam že dohrajú play - off v lige majstrov
Pral bych jim barcu ale moc v to nedoufam,De Lgta -city, De Jongovi by barca slusela je to typ Johana i ty pohyby a technika jsou uplne stejne!!!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele